[Youfone] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 74.240 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139454

Topicstarter
Wie kent www.youfone.nl ?

Ik bel weinig en ik kwam deze provider tegen, ik was eigelijk van plan om ben soms te nemen als
m´n abonnement afloopt, kan ik zo weg als dit wil.

Ik zat aan een Youfone 10 abonnement te denken voor 5 euro in de maand.

Lijkt me interessant, omdat bellen, sms en internet uit een bundel komen.

Maar ik snap dit niet helemaal:

Youfone hanteert een minimumgebruik van € 5,- per maand. Belt u helemaal niet of voor minder dan € 5,- dan berekenen wij € 2,50 administratiekosten.

Als ik niet bel, betaal ik dan 5 + 2.50 = 7.50 of alleen 2.50 ?
Of als ik voor 4.50 bel + 2.50 = 7 euro.

Iemand ervaring ? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Nee, als je niet belt, dan betaal je 2.50. Bel je voor minder dan 5 euro per maand, dan worden er 2.50 euro aan administratiekosten in rekening gebracht.

Dus als je voor 4.50 belt, betaal je inderdaad 4.50 + 2.50 = 7.00 euro.
Bel je helemaal niet, dan betaal je 2.50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-06 00:15
Ik ben ook erg geïnteresseerd in Youfone. Ben op zoek gegaan, maar behalve artikelen dat Youfone een nieuwe provider is, valt er niks te vinden.
Het ziet er naar mijn idee iets té mooi uit, de prijzen bij Youfone. En ze gebruiken een nogal aparte manier om te bellen in het buitenland lees ik op hun site. Ik zou dus graag willen weten of het echt zo mooi is als het er uitziet.

Heeft iemand een abonnement afgesloten bij Youfone, of anderszins ervaring bij deze provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Zo dus binnenkort klantgerichter via onze eigen eDIN-accounts eenvoudiger gaan inloggen bij Youfone Online.

[ Voor 222% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 11-11-2016 11:21 ]

• kimielco
  • Laatst online: 15-06 14:42
Ook ik wil overstappen naar youfone

Nu heb ik hun een aantal vragen gesteld via de mail:

robjejansens schrijft:
Youfone hanteert een minimumgebruik van € 5,- per maand. Belt u helemaal niet of voor minder dan € 5,- dan berekenen wij € 2,50 administratiekosten.

JJapie schrijft:
Nee, als je niet belt, dan betaal je 2.50. Bel je voor minder dan 5 euro per maand, dan worden er 2.50 euro aan administratiekosten in rekening gebracht.

Dus als je voor 4.50 belt, betaal je inderdaad 4.50 + 2.50 = 7.00 euro.
Bel je helemaal niet, dan betaal je 2.50 euro.

*geanonimiseerd* schrijft:
....... Het minimale verbruik van 2,5 euro per maand is blijkbaar komen te vervallen.

Vraag/antwoord wat ik gekregen heb:
Hanteren julle een minimum gebruik bij youfone 10!
Youfone kent geen minimumverbruik. Dit geldt voor alle abonnementen.

Iemand andere ervaringen!

€2,50-€5,00 minimumkosten is veranderd: je verkregen antwoord over 'geen minimumverbruik' klopte wel dus.

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 17-08-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand wist over mijn post op Tweakers dus ze zijn op de hoogte van onze ervaringen en lezen met ons mee.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 31-03-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar eigen zeggen zouden ze storingen ook vergoeden en de facturering is geheel inzichtbaar tot in de details.

[ Voor 188% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 29-10-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RinuX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-10-2021
Anoniem: 159710 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:02:
Ontving zojuist een e-mail:

[...]

Dat vind ik op zich wel goed geregeld. Ik ben nu een tijdje met ze en eigenlijk heb ik geen problemen behalve dat het soms matig T-Mobile bereik is. Facturering gaat prima en ontvang je per e-mail, alles is tot in details altijd inzichtelijk.
Heb je ook gezien dat bij deze mailing alle mailadressen gewoon in het aan veld zijn gestopt? niet echt netjes aangezien je dan meteen het hele klantenbestand hebt ;)

Verder heb ik ook geen problemen met facturering etc. voor de rest doen ze het prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 12:29

dread

Sluwe vlaming

Voorlopig even wachten met het aangaan van een verbintenis met youfoon. Ik heb net een week een sim van hun en ik heb nog geen uur kunnen bellen. Op email reageren ze niet en telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. Dus of ze zijn failliet of ze zijn gewoon waardeloos.

edit:
ze hadden te kampen met een telefoonstoring. (kind of irony in there)

Heb vandaag weer een keer gebeld waarom mijn telefoon het niet deed. Vrijdag konden ze me niet verder helpen omdat het we eraan kwam. Zeker rekening mee te houden dat je in het we niet te helpen bent.

Vandaag een vrouw aan de telefoon gehad die de ondankbare taak heeft misnoegde mensen aan de lijn te krijgen. Ze las bij mijn dossier dat ik een smartphone had (een K800 i is dat een smartphone??) en dat ik dus een witte simkaart nodig had. Volgens mij is dat gewoon uitproberen, even kijken of het met een witte simkaart wel werkt.
Maar helaas had ze nog geen idee wanneer deze binnen kwam. Ik probeer het nog een weekje en dan ga ik terug naar t-mobile. Het grappige is dat ze me bigin vorige week al zogezegd die simkaart opgestuurd hadden. Bellen om te zeggen dat ze niet op voorraad hadden was wat moeilijk blijkbaar. Of konden ze me niet bereiken ;)

De dame aan de telefoon vond dat ik als klant ook moest begrijpen dat ze door problemen niet direct een oplossing konden bieden. Vanzelsprekend was ik het daar niet mee eens. Ik was het wel mee eens dat zij er persoonlijk weinig aan kon doen. Maar ja ze zit daar om haar bedrijf te vertegenwoordigen en dan moet je ook tegen een stootje kunnen. Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat ik zo lang een slecht werkende telefoon heb die in het buitenland totaal niet werkt en hier in nederland vaak wel maar soms ook niet.

Dus nog even afwachten. Ik laat het wel weten wanneer en hoe en of het opgelost raakt.

[ Voor 74% gewijzigd door dread op 24-08-2009 15:53 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139454

Topicstarter
Aangezien Lowcall stop, denk ik ook aan Youfone, m'n moeder belt via hun heeft geen problemen.

Dread is je probleem opgelost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
ik voerde voor de grap mijn iphone i-300 abonnement in bij de voordeel calculator

Ik betaal nu 45
Bij Youfone betaalt u slechts 55

:P
en dat is dan zonder internet :o

...less is more

• kimielco
  • Laatst online: 15-06 14:42
Ook wij gebruiken inmiddels youfone alleen in combinatie met een lg cookie lukt het ons niet om op internet te komen:
instellingen op een rijtje:

APN = basic.internet.youfone.data
Toestel op duo mode of automatic instellen zodat 3G aan staat.
Data bearer = Packet data
Username = leeg laten
Password = leeg laten
Authentication = normaal
Network Type = IPv4
Phone IP address = automatic
DNS address = automatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

youfoon heeft het toch niet allemaal op een rijtje qua klantvriendelijkheid en geven al heel weinig om de privacy van hun klanten.

Om je online facturen in te kijken moet je online je 06 nummer invullen en je wachtwoord en een extra code die op de website verschijnt.

Ik belde youfoon op om mijn wachtwoord na te vragen. Bleek het gewoon 4 x 0 te zijn.

Vind ik toch een kwalijke zaak. Stel dat je iemand kent, je baas bijv, en die heeft een youfoon abbo en logt nooit in om zijn facturen te bekijken of verandert het wachtwoord domweg niet, dan kan jij dus gewoon zijn facturen inkijken, gebelde telefoonnummers bekijken, zijn paswoord zelf veranderen.

Toen ik dit aangaf bij de mevrouw aan de helpdesk vond zij dat helemaal geen probleem en zag ze niet in dat dit gevaar kon opleveren voor de privacy van hun eigen klant. Op mijn vraag om dit aan te geven bij youfoon om dit probleem eens onder de loep te nemen vond deze mevrouw dat niet nodig omdat er geen gevaar was.
Haar argument was dat niemand wist dat het 4x 0 was. Tja ik weet het en iedereen die de code navraagt weet het lijkt me. Maar goed er ging niets mee gebeuren.
Toen ik vermelde dat ik deze informatie op tweakers ging gooien werd de sfeer wat kouder. Ze vond dat ik dit niet mocht doen omdat mensen dan misbruik gingen maken van de situatie. Ik werd nog net niet verantwoordelijk gehouden voor het misbruik. Ik moet zeggen dat ik ten zeerste zou appreciëren dat ik als ik info over youfoon zoek op tweakers, direct na het afsluiten van het document mijn online paswoord zou veranderen.

Als laatste zei ze op mijn reactie van het online plaatsen van deze informatie dat Youfoon dit toch NOOIT zou veranderen. En ik was blijkbaar ook diegene die allemaal info op tweakers gooi dus ze volgen het wel. Hopelijk doen ze ook iets met de info.

Ze zouden zich beter wat minder druk maken over wat er geschreven wordt en zorgen dat alles werkt als je een abbo afsluit. Na twee maand na het afsluiten van mijn abbo kon ik nog steeds niet naar het buitenland bellen en ik heb ook ongelofelijk lang moeten wachten op een sim die dat mogelijk zou moeten maken. Ik heb het nog niet kunnen testen na het veranderen van de sim dus dat is nog even afwachten.

Goed mijn online paswoord is veranderd. Ik ben veilig.

wou ook nog een data abbo afsluiten maar dat zou pas de 21 okt ingaan. Volgens haar was dat gebruikelijk bijproviders. De helpdeskmedewerkers had een abbo bij Telfort ( geen youfoon ;) ) en daar duurde het ook 3 weken. Hier heb ik geen kennis van en kan daar dus ook niet over oordelen. Het leek me gewoon lang...
Anoniem: 139454 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:51:
Aangezien Lowcall stop, denk ik ook aan Youfone, m'n moeder belt via hun heeft geen problemen.

Dread is je probleem opgelost ?
Wel er zit eindelijk een nieuwe sim in, nadat ze weken lang niet op voorraad waren bij youfoon, maar de verbinding is niet altijd vlekkeloos. Gisteren zat ik ook weer een paar uur zonder verbinding. Genoeg netwerkbalkjes maar hij gaf aan; geen netwerkverbinding. Ik kijk het nog even aan maar het lijkt me dat ze vrij veel opstartproblemen hebben. Aan het netwerk kan het niet liggen want ze gebruiken die van t-mobile. En daar heb ik nooit last gehad van verbindingsproblemen.

Zou het toch waar zijn?; voor een dubbeltje kan je nooit op de eerste rij zitten.

Ik wacht nog even af maar de kans is groot dat ik terug naar t-mobile overstap en bij youfoon zullen ze daar blij mee zijn na weer deze post denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door dread op 01-10-2009 11:37 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320474

Ik heb nu 2 maanden Youfone. Ik had mijn bestelling binnen een paar werkdagen binnen en toen ik de kaart in mijn telefoon deed, werkte alles meteen goed. Ik woon in regio Den Bosch en werk in Rotterdam en ik heb altijd vol bereik (4 of 5 streepjes van de 5). Mobiel internet werkt ook perfect. Lekker snel en stabiel. Ik kan altijd inzien hoeveel ik gebeld heb met My Youfone (en dat is altijd bijgewerkt), zeker handig.

Nu ik mijn eerste factuur binnen heb blijkt het dat ik de helft minder betaal dan bij KPN (al had ik het idee dat die maar wat rekenden), terwijl mijn belgedrag niet veranderd is. Ik wou het eerst een tijdje aanzien (je weet nooit of het wat is, zeker niet met bepaalde opmerkingen hier), maar ik vind het een prima product en heb besloten gewoon door te gaan met Youfone.

Komende week moet ik voor mijn werk een paar dagen naar het buitenland. Ik heb naar de tarieven gekeken op de Youfone site en die vallen mij erg mee. Ik neem deze dus gewoon mee en laat als ik weer terug ben wel weten of het allemaal goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Yep ze zijn een stuk goedkoper.

Ben benieuwd of je telefoon werkt in het buitenland. Thumbs up!!
Anoniem: 320474 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:38:
Ik heb nu 2 maanden Youfone. Ik had mijn bestelling binnen een paar werkdagen binnen en toen ik de kaart in mijn telefoon deed, werkte alles meteen goed. Ik woon in regio Den Bosch en werk in Rotterdam en ik heb altijd vol bereik (4 of 5 streepjes van de 5). Mobiel internet werkt ook perfect. Lekker snel en stabiel. Ik kan altijd inzien hoeveel ik gebeld heb met My Youfone (en dat is altijd bijgewerkt), zeker handig.

Nu ik mijn eerste factuur binnen heb blijkt het dat ik de helft minder betaal dan bij KPN (al had ik het idee dat die maar wat rekenden), terwijl mijn belgedrag niet veranderd is. Ik wou het eerst een tijdje aanzien (je weet nooit of het wat is, zeker niet met bepaalde opmerkingen hier), maar ik vind het een prima product en heb besloten gewoon door te gaan met Youfone.

Komende week moet ik voor mijn werk een paar dagen naar het buitenland. Ik heb naar de tarieven gekeken op de Youfone site en die vallen mij erg mee. Ik neem deze dus gewoon mee en laat als ik weer terug ben wel weten of het allemaal goed werkt.
Moet wel zeggen dat het allemaal een beetje op een promotiepraatje lijkt. viel me op door die "zeker met bepaalde opmerkingen hier" en het feit dat je je hiervoor speciaal op tweakers geregistreerd hebt. En omdat ze bij de helpdesk van dit topic afwisten en mezelf bestempelden als die gene die vanalles post ;) Zou wel dom zijn trouwens van youfoon.

[ Voor 90% gewijzigd door dread op 02-10-2009 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe, nee ik lees al een tijdje mee. Dacht tijd om een accountje aan te maken. Maar met bepaalde opmerkingen hier, bedoel ik niet alleen dit forum, want ik had heel wat afgegoogled voordat ik het bestelde. Ik bestelde het uiteindelijk oimdat je per direct kan opzeggen, dus dat risico durfde ik wel te nemen. En het bleek niet allemaal vlekkeloos te verlopen. Vooral wat betreft de dekking, wat uiteindelijk wel meeviel. Het buitenland bellen had ook wat problemen las ik, ik hoop dat het werkt, want anders moet ik alsnog overstappen naar een provider waar het wel werkt. Want als jij al problemen hebt met bellen naar het buitenland, hoe zal het dan andersom zijn. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze jouw probleem snel oplossen, en dat ik er geen last van heb. + als ze hier vanaf weten, beter dat ze dit eens oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Overigens vind ik de verkoopmethode van Youfone wel een beetje jammer. Koste wat het kost willen ze iedereen laten weten dat zij de enige provider zijn die per seconde afrekenen.
Een tijd terug reageerde ik op een advertentie in de krant dat ik wel geïnteresseerd was in informatie over Youfone. Ik werd keurig teruggebeld, tot zover keurig dus. Echter kwam het er al gauw op neer dat Youfone zo goedkoop was omdat ze per seconde afrekenen en niet naar hele minuten naar boven afronden 'zoals alle andere providers doen'. Vriendelijk en rustig heb ik uitgelegd dat bij mijn toenmalige abonnement bij KPN enkel de eerste minuut volledig afgerekend wordt (als zijnde starttarief) en dat er daarna per seconde wordt afgerekend. Deze manier van afrekenen wordt ook bij T-mobile gebruikt. Echter zat ik volkomen fout volgens die man/vrouw, ik had het helemaal verkeerd en ik wist er niks vanaf. En bedankt... ik weet toch zelf wel wat ik in huis heb!

Als ik dan hun rekenvoorbeeld op de website bekijk en dan kijk naar de vergelijking met KPN dan lijkt KPN een behoorlijk stuk duurder, omdat het gesprek waar vanuit wordt gegaan van 2:20 naar 3:00 wordt afgerond! Dit is volkomen onjuist. Bij een correcte berekening van de kosten van dat KPN abonnement kom ik uit op een maandelijks bedrag van € 48,78 uit, dik €17,50 goedkoper dan Youfone!

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Anoniem: 320474 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:59:
... Want als jij al problemen hebt met bellen naar het buitenland, hoe zal het dan andersom zijn. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat ze jouw probleem snel oplossen, en dat ik er geen last van heb. + als ze hier vanaf weten, beter dat ze dit eens oplossen
idd de andere kant geeft ook problemen. Mensen vanuit het buitenland die vanaf vaste nummers bellen krijgen een of andere rare dame aan de lijn. Mobiele nummers schijnen wel te werken. Maar ook niet allemaal weer. Dit zou ik wel even kunnen uittesten met die nieuwe sim die ik gekregen heb. Voorlopig ga ik nl nog niet naar het buitenland (België )

Verder staat toch buiten kijf dat youfone wel degelijk de goedkoopste is wat betreft het bellen naar het buitenland.
Maar ik HOOP dat alle problemen snel vand e baan zijn en dan hebben ze er een trouwe klant bij die jaren kan blijven. Alleen moeten ze ook hun privacy naar de klanten op orde hebben. In dit topic zijn al meerdere voorbeelden gegeven van privacy slordigheid aan de kant van Youfone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben weer terug, dus hier mijn ervaringen met bellen in het buitenland. In eerste instantie snapte ik er geen snars van. Ik bellen en de verbinding werd meteen verbroken. Dat gaat lekker. Ik met een vaste lijn bellen naar de Youfone helpdesk, wat blijkt ze werken met een callback systeem. Kortom, jij belt, zij verbreken de verbinding en dan wordt je teruggebeld, vervolgens gaan ze je doorverbinden. Een beetje omslachtig, maar oke, ik zou het proberen. Ik bellen, verbinding verbroken, en ja hoor ik werd teruggebeld. Om vervolgens te horen dat ik doorverbonden zou worden. En het werkte nog ook. Met een beetje meer geduld had het me in 1 keer kunnen lukken, nu ben ik wel benieuwd naar de volgende factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Ondertussen heb ik dus al een week mobiel internet. Gaat dus ook veel sneller dan de helpdesk gezegd had. Mij hoor je daarover niet klagen maar het blijft wel incompetentie dat de helpdeskmedewerkster bleef beweren dat het onmogelijk was voor de nieuwe 'betaalperiode' mobiel internet op de computer te krijgen. Volgens mij weten ze daar weinig of niets.

Gisteren verschillende keren gehad dat mijn verbinding met het netwerk van youfone wegviel. Toe zei de telefoon iets van 'buiten service gebied" zat op de ring rond Utrecht. Grappig was wel dat mensen mij konden bellen, nog steeds zonder verbinding.

Ik bel ze straks even om te kijken waarom dit gebeurde

gebeld: ik moest even van provider wisselen in de telefoon. en dan zou dit euvel niet meer gebeuren. Ach ik hoop het maar. Wel vriendelijke kerel trouwens...

[ Voor 10% gewijzigd door dread op 15-10-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

De kogel is door de kerk. Ik stop bij youfone. Het is gewoon een klantonvriendelijke boel daar.

De laatste tijd heb ik steeds last van het feit dat het netwerk niet beschikbaar is. Als ik daarvoor bel schuiven ze de schuld door naar t-mobile. Als ik dan aangeef dat ik geen klant ben bij t-mobile maar bij youfone zijn ze direct pissed. Het schijnt namelijk heel normaal te zijn dat je in hartje amsterdam geen beriek hebt af en toe. Nu vertelde ik dat ik hiervoor jaren klant was bij t-mobile en echt nooit last had van geen beschikbaar netwerk. Nu heb ik het om de anderhalve dag. Ze vertelden me bij youfone dat t-mobile zijn bereik blijkbaar slechter geworden was. Ik bellen naar t-mobile om dat na te vragen. Naar hun weten was er niets veranderd en hebben ze geen klachten ontvangen.

Youfone is echt een waardeloze toko. Amai heb ik SPIJT dat ik veranderd ben van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-06 23:40
dread schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:44:
De kogel is door de kerk. Ik stop bij youfone. Het is gewoon een klantonvriendelijke boel daar.

De laatste tijd heb ik steeds last van het feit dat het netwerk niet beschikbaar is. Als ik daarvoor bel schuiven ze de schuld door naar t-mobile. Als ik dan aangeef dat ik geen klant ben bij t-mobile maar bij youfone zijn ze direct pissed. Het schijnt namelijk heel normaal te zijn dat je in hartje amsterdam geen beriek hebt af en toe. Nu vertelde ik dat ik hiervoor jaren klant was bij t-mobile en echt nooit last had van geen beschikbaar netwerk. Nu heb ik het om de anderhalve dag. Ze vertelden me bij youfone dat t-mobile zijn bereik blijkbaar slechter geworden was. Ik bellen naar t-mobile om dat na te vragen. Naar hun weten was er niets veranderd en hebben ze geen klachten ontvangen.

Youfone is echt een waardeloze toko. Amai heb ik SPIJT dat ik veranderd ben van provider.
Nou, ik kan je als T-mobile-klant inderdaad vertellen dat het bereik bi T-mobile drastisch slechter is geworden ( de laatste tijd helemaal!).

Al die I-phone klantjes erbij, alle orange-klantjes erbij ( met ontmanteling orange-netwerk ). Ga elders maar eens zoeken ( I-phone klant na 3 maanden zat en over op KPN met zn I-phone, dan wel bereik enz...).

T-mob zal uiteraard niet vertellen dat ze klachten hebben maar neem van me aan dat ze het laatste jaar van een redelijk tot goede provider gedegradeerd zijn tot een slechte!

Neemt niet weg dat jij daar niets mee te maken hebt en jouw eigen provider je aanspreekpunt is en blijft.
Of dat iets oplost denk ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

robbvdb schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:24:
[...]

Nou, ik kan je als T-mobile-klant inderdaad vertellen dat het bereik bi T-mobile drastisch slechter is geworden ( de laatste tijd helemaal!).

Al die I-phone klantjes erbij, alle orange-klantjes erbij ( met ontmanteling orange-netwerk ). Ga elders maar eens zoeken ( I-phone klant na 3 maanden zat en over op KPN met zn I-phone, dan wel bereik enz...).

T-mob zal uiteraard niet vertellen dat ze klachten hebben maar neem van me aan dat ze het laatste jaar van een redelijk tot goede provider gedegradeerd zijn tot een slechte!

Neemt niet weg dat jij daar niets mee te maken hebt en jouw eigen provider je aanspreekpunt is en blijft.
Of dat iets oplost denk ik niet :(
Kijk hier heb ik iets aan. Gelukkig nog niet overgestapt maar dit is wel erg slecht nieuws zeg. Nu heb ik echt geen idee meer welke provider ik moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

en vanaf vandaag weer niemand kunnen bellen. Weer de problemen van in het begin. Dit kan toch niet?? Hoe kan een provider zo een slechte dienst leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319320

Wat zeggen ze bij Youfone, want ikzelf heb geen problemen. Misschien zit je al op je bellimiet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Anoniem: 319320 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:05:
Wat zeggen ze bij Youfone, want ikzelf heb geen problemen. Misschien zit je al op je bellimiet? :/
Heb geen bellimiet. Tja zit ziek thuis en heb geen vaste lijn. Kan ze ook niet bellen met skype want die doet geen 0800 en 0900 nummers. Ik heb ze dus een mailtje gestuurd. Vandaag dus nog steeds niet in staat om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Ruim 10 dagen verder en kan nog steeds niet bellen. Heb gisteren met de helpdesk gebeld en toen konden ze me weer niet helpen omdat ze problemen hadden met hun systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

dread schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:32:
[...]

Kijk hier heb ik iets aan. Gelukkig nog niet overgestapt maar dit is wel erg slecht nieuws zeg. Nu heb ik echt geen idee meer welke provider ik moet kiezen.
Een andere provider? (ander netwerk)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Marzman schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:52:
[...]

Een andere provider? (ander netwerk)
Ja ik ga naar vodafone.

Goed, ze hebben dus al twee weken last van een interne storing in het probleem. En ze hebben dus geen idee wanneer de storing opgelost wordt. Dus ook geen idee wanneer ik weer eens ga kunnen telefoneren met mijn telefoon!!!!!!!!!!!!!
Wat erger is, ik kan momenteel ook niet overstappen naar een andere provider, want ze hebben een storing in hun systeem en ze kunnen het nummer niet vrijgeven!!!!!!!!!

Wat kan ik hieraan doen?? Welke instantie kan ik benaderen om dit soort bullshit aan te klagen !!!
Want ze maken veel reclame op televisie maar ze kunnen gewoon geen diensten aanbieden!!

[ Voor 21% gewijzigd door dread op 18-11-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Normaal de opta, maar dan moet je wel weten welke telecomwet ze overschrijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Heeft iemand anders met een wat ouder contract met youfone, diegene waarbij je niet elke maand moet bellen anders een 'boete', bij de laatste rekening extra moeten betalen?

Ik weet dat ze in mei deze tekst hebben verstuurt:
Om te zorgen dat u zo goedkoop mogelijk kan blijven bellen, hanteert Youfone voor nieuwe klanten vanaf nu een minimumverbruik van € 2,50. Dus als u voor minder dan dit bedrag belt, dan ontvangt u maandelijks een factuur voor minimaal dit bedrag, of de factuur wordt aangevuld tot dit bedrag. Heeft u bijvoorbeeld voor € 1,- gebeld en/of gesms’t , dan wordt dit bedrag op de rekening aangevuld met € 1,50 zodat de minimale factuurwaarde altijd € 2,50 is. Het minimumverbruik geldt niet voor bestaande klanten!
Maar nu staat er dit op mij rekenening (die ook hoger is dan €2,50 ex btw)
Administratiekosten verbruik lager dan € 8,32. € 2,10
Nu heb ik meteen al bezwaar gemaakt maar ik heb nog geen bericht ontvangen hierover.

Overigens staat er op hun website nu deze tekst:
Youfone heeft een minimum verbruik van €10.
Als u voor minder dan €10 per maand belt,
brengen wij €2.50 administratiekosten in rekening.
Maar hier heb ik niks mee te maken. Dit zijn niet de voorwaarden waaronder ik een contract met hun heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar wat ik begrepen heb, geldt de 2,50 administratiekosten alleen voor klanten die een contract hebben afgesloten > april 2009. Mensen van < april 2009 moeten dit niet in rekening krijgen, dus ze zullen wel een fout hebben gemaakt. Ik zou even contact opnemen met de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331023

Bij mij is ook ten onrechte 2,50 in rekening gebracht. Ik ben ook al vanaf februari klant. Afgelopen zaterdag al een mail gestuurd, maar nog niks gehoord.

Volgens mij is er iets behoorlijk fout gegaan bij Youfone, want op bellen.com zie ik ook klachten hierover. Alleen niet zo best dat ze niks laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Anoniem: 331023 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:45:
Alleen niet zo best dat ze niks laten horen.
Hahah youfone en iets van zich laten horen. Lees mijn verhaal er even op na. Zelf als ik ze te pakken kreeg waren ze bozer op mij omdat er iets niet werkte. Good luck!!
Ik ben over op vodafone Als ze me bij Youfone laten gaan natuurlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door dread op 04-12-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Ik heb inmiddels al antwoord gehad.
28nov eerste mail gestuurd 1 dec herhaling
4dec een antwoord.

Anyway
Geachte ..........
De administratiekosten worden in rekening gebracht wanneer er minder dan €10 verbruikt is. Deze regeling geldt alleen voor klanten die na 27 april klant zijn geworden bij Youfone. Waarschijnlijk heeft de administratie hier een fout in gemaakt, aangezien u al voor die datum klant bent geworden bij Youfone. We gaan het bedrag voor u crediteren.

Excuses voor het ongemak.
Niet helemaal de tekst die ik zou gebruiken als er een major fuckup is geweest maar ja het wordt gecrediteerd.

En over de klantenservice ben ik verder helemaal niet zo negatief. Bij het omzetten is er het een ander fout gegaan en kon ik in het buitenland helemaal niets. Hier is prompt per email op gereageerd en verholpen met een halve dag.

Overigens heb ik het idee dat die 27 april nogal lukraak is gekozen. Ik ben namelijk maar een paar dagen hiervoor echt aangesloten en op dat moment was er nog geen sprake van dit soort "boetes"

[ Voor 25% gewijzigd door Mafketel op 05-12-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179526

De ervaringen van Dread hebben mijn mening over deze nieuwe provider wel erg beïnvloed.. huiveringwekkend zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dread schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:08:
[...]

Wat kan ik hieraan doen?? Welke instantie kan ik benaderen om dit soort bullshit aan te klagen !!!
Want ze maken veel reclame op televisie maar ze kunnen gewoon geen diensten aanbieden!!
Ik zou tegen Youfone zeggen dat als ze het niet binnen een redelijke termijn oplossen (2 weken o.i.d.), ik naar de geschillencommissie zou stappen voor een schadevergoeding voor al die tijd dat je niet kunt bellen. Mijn ervaring is dat je klacht dan een stuk sneller behandeld wordt.

De link van de geschillencommissie is: http://www.degeschillencommissie.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-04 21:11

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Een thread die ook hierover gaat ... handig om te weten.

http://www.consumentenbond.nl/forum/showthread.php?t=9608

| My SpiderWeb |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 204% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 29-10-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 237% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 10-10-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Nu dus al ongeveer anderhalve maand bezig met overgezet te worden naar vodaphone. Zelf vodaphone krijgt het niet voor elkaar. Ik wordt gewoon gegijzeld bij youfone.

Eerst kon het pas na 3 maanden. Dus mijn contract opgestuurd waarin staat dat het maar 1 maand is.

Nu is het verhaal dat youfone zegt dat ik naar en andere provider ben overgestapt terwijl zij zelf van netwerk verandert ben.

Man man wat een ongelofelijk kut bedrijf!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dread, ik denk dat dit je enige optie is:

Consuwijzer: Hoe kan ik een klacht indienen over nummer meenemen?

Ik hoop dat het je wel lukt als je gaat dreigen met de geschillencommissie.

Ik heb trouwens zelf mijn 2,50 ook nog niet terug, ondanks verschillende beloften dat ze het gaan terugstorten. Misschien moet ik zelf ook maar gaan dreigen met de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Ik wil nog even terugkomen op de extra kosten die youfone heeft berekent.
Ondanks de toezegging is er tot op heden nog niets gecrediteerd.

En omdat youfone nu ecofoon wordt vrees ik het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen, bij mij is het afgelopen week gecrediteerd. Dat vond ik wel een meevaller.
Het was eigenlijk best een bende bij die overgang van T-Mobile naar KPN. Er ging veel mis en was rond
nieuwjaar niet eens bereikbaar. Maar sinds ik die nieuwe KPN kaart heb, werkt alles prima. Helemaal
geen last meer van die megastoringen die ze toen op het T-Mobile netwerk wel hadden. En mijn bereikbaarheid is tien keer beter geworden. Technisch gezien veel beter dan het was. Ik had nog even gebeld vanwege dat Ecofoon gedoe, omdat het nummer van mijn moeder niet overgezet was. Ecofoon neemt alle 4sure klanten over, en een bepaalde groep overige klanten (?!?) Nu wil ik dus echt niet een abonnement dat op dat T-Mobile netwerk blijft draaien. Al helemaal niet omdat Ecofoon dat nummer na 2 dagen had afgesloten, ze kunnen niet eens zeggen waarom?! Maar als ik een mail zou sturen naar ecofoon dat ik klant bij Youfone wou blijven, zou Youfone het voor de rest regelen dat ik met dat abonnement ook gewoon bij Youfone kon blijven. Laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343926

Modbreak:Spam!

[ Voor 89% gewijzigd door Ginz op 05-02-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er mensen die voor januari weer met onterechte administratiekosten zijn opgezadeld?

Youfone heeft mij beloofd dat de administratiekosten van november op de eerstvolgende factuur gecrediteerd zouden worden. Die factuur is vandaag binnengekomen (dat duurde een tijd omdat Youfone bezig was met een nieuw systeem). Er is alleen niets gecrediteerd, maar er zijn juist opnieuw administratiekosten in rekening gebracht... :(

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat een bedrijf er zo'n puinhoop van maakt. Voor mij is het in ieder geval reden om bij Youfone weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

Ik ben reeds lang weg bij Youfone.

tot mijn verrassing schrijven ze opeens 200 euro van mijn rekening af!!!

Wat een kutbedrijf is het toch. Ik ga dinsdag direct naar de bank om dat bedrag terug te claimen. Ik heb geen contract meer bij ze of zo. Blijkbaar gaan die bedriegers nu ook opeens zomaar geld van je rekening schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wauw, 200 euro is belachelijk veel dat ze zomaar afschrijven. Heb je ook een incassoblokkade op het rekeningnummer van Youfone gezet? Dan kunnen ze voortaan geen geld meer van je rekening afschrijven.

Ik ben er trouwens achter gekomen dat de gesprekskosten bij Youfone ook niet kloppen. Volgens de site is het 10 cent starttarief en 8 cent per minuut. Als ik de specificatie nareken is het 9 cent per minuut.
Nu scheelt het bij mij maar een paar dubbeltjes, dus niet de moeite om over te klagen, maar ik vertrouw Youfone nu al helemaal niet meer (voor zover ik dat nog wel deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Youfoneklanten die overgegaan zijn naar Ecofoon, omdat youfone ze niet mee nam naar het kpn netwerk, moeten opletten. Als het goed is heb je een "aanbieding" van Ecofoon via mailbox ontvangen. Je gaat gebruik maken van de dure Ecofoontarieen en moet vanaf 22 juni 8,89(abonnementskosten + hostingfee) per maand betalen. Hiervoor krijg je verder niets, dus ben je en weinigbeller en had je de sim als reserve zoals ik dan ga je ineens 8,89 betalen zonder daar beltegoed of een bundel voor te krijgen. Ecofoon laat de hosting fee van 2.95 euro echter ongenoemd in haar aanbiedingsmail, nogal onvolledige informatie dus. Dus overweeg of je dit wilt en zeg anders op via www.ecofoon.nl/omzetting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Enig idee eigenlijk waarom sommige klanten niet mee zijn gegaan?

Ik wordt tegen mijn wil met een ander abonnement opgezadeld ook al staat er dat er niets veranderd.

Ik heb even zitten kijken, maar als ik het goed begrijp is youfone de enige die nog een €0 abonnement heeft. En geen enkele andere provider meer.

Dus ik moet nu een nieuw abonnement afsluiten om volgens de niet zelfde voorwaarden* weer te kunnen bellen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het even niet helemaal meer begrijp. Ik dacht eigenlijk dat youfone er mee ophield of er een naamswijziging was vandaar dat ecofone gebeuren.
*Youfone hanteert een minimumverbruik van € 10,00 per maand. Bij een verbruik lager dan € 10,00 brengt Youfone € 2,50 administratiekosten in rekening. Dat had ik voorheen niet .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
volgens mij kan je nu nog:
- simyo
- call4care
- trendcall freerider
dat zijn nog 0-euro abonnementen. Ecofoon is dat zeker niet met z'n 8,89 per maand aan vaste kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Mafketel,

Het schijnt dat de klanten die weinig belden naar Ecofoon zijn gegaan. Alleen begrijp ik dan niet waarom ik zelf niet overgezet ben, want ik belde ook echt niet vaak... Dus ik weet niet of dat waar is.

Ecofoon wil binnen twee jaar 150.000 klanten binnenhalen. Alleen vraag ik me af hoe ze dat willen doen met deze tarieven... Voor 8,89 per maand kun je bij andere providers een (sim-only)abonnement afsluiten met heeeel veel belminuten.

De abonnementen zonder administratiekosten bij Youfone zijn per 1 mei 2010 ook omgezet naar abonnementen met 2,50 administratiekosten. Half april kreeg ik een brief dat mijn abonnement ook omgezet zou worden en toen heb ik opgezegd. Ik heb trouwens zelf nog 17,50 van Youfone tegoed. Daarmee ga ik naar de geschillencommissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
dicksterk schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:55:
volgens mij kan je nu nog:
- simyo
is volgens mij alleen prepaid maar ik kan met mijn neus kijken ;)
Voorwaarde is
3. De overeenkomst voor een Aansluiting eindigt indien U in een aangesloten periode van zes Maanden geen actief gebruik hebt gemaakt van de Aansluiting. Het ontvangen van verkeer op een Aansluiting is geen gebruik van de Aansluiting.
plus als ik in het buitenland wil bellen zit je weer met opwaarderen al kan dat zo te zien automatisch.
- call4care
website werkt op dit moment niet? kan ook aan mijn telfort verbinding liggen want ik heb op dit moment dat ik een aantal sites niet kan bereiken(daardoor zat ik ook even got te checken)
- trendcall freerider
Ook hier een minimum bedrag per maand
dat zijn nog 0-euro abonnementen. Ecofoon is dat zeker niet met z'n 8,89 per maand aan vaste kosten.
Over kosten die nog terug moet krijgen ... die €2,50 moet nog teruggestort worden en de €10,00 inleg ook.
Het lijkt erop dat ik gewoon een prepaid moet nemen en dan maar hopen dat als ik in het buitenland ben dat ik genoeg beltegoed heb... en niet vergeet af en toe te bellen om de verbinding actief te houden....
Ik bel over het algemeen weinig(meerdere maanden niet met mijn mobiel en dan in een korte tijd €20 in nl of buitenland als er wat gebeuren moet)
Verder wil ik mij gewoon niet bezig houden met die telefoon dus vandaar dat het oude youfone abbo relaxed was. Gewoon altijd kunnen bellen en verder niet vervallende minuten etc. etc. Maar ja dan krijg je te weinig inkomsten als bedrijf blijkbaar. Daarvoor altijd orange gehad waarbij het beltegoed niet verviel, maar heb wat gezeik met hun gehad omdat zij zo nodig de automatische betaling moesten stopzetten waarbij na meerdere keren telefonisch contact niets veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@mafketel:
Dan denk ik inderdaad dat je op een prepaid uitkomt. IK zou zeggen Kruidvat mobiel. Heb daar zelf goede ervaring mee, de tarieven behoren tot de laagste qua prepaid en je hoeft maar 1 keer per 12 maanden op te warderen of te bellen. Bij simyo moet dit 1 keer per 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Simyo een keer per 6 maanden? Ik dacht dat je beltegoed daar niet verliep?
Het beltegoed is onbeperkt geldig als je minstens één keer per zes maanden belt of sms’t. Sms’en kan ook via Mijn Simyo.
Ik denk dat iedereen dat wel doet toch?

[ Voor 55% gewijzigd door Marzman op 03-06-2010 07:21 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn zaak inmiddels voorgelegd aan de Geschillencommissie. Het gaat om slechts 17,50 euro, maar voor mij is het een principezaak. Nu eerst afwachten of mijn klacht ontvankelijk wordt verklaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
Succes ermee

Ik heb vandaag maar weer eens een herinnering gestuurd dat zij nog steeds een open bedrag hadden staan.

Blijkt dat het info@youfone.nl adres is opgeheven.......

Wat zijn dit voor bedrijven ..... ze willen hun klanten het moeilijk maken om in contact te komen ofzo?
Maakt het wel lastiger voor mij om een uurlijkse herinnering te gaan sturen wat ik eigenlijk van plan was als het nu niet snel teruggestort werd.

Overigens net even in het kvk gespiekt ....
Geselecteerde inschrijving
Help
Naam: Youfone Netherlands B.V.
Vestigingsadres: Eendrachtsweg 71
Vestigingsplaats: 3012LG Rotterdam
KvK-nummer: 24438457 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Aangezien ik ook in rotterdam zit..... dacht ik misschien even langs te gaan maar als ik hier kijk...
http://www.briq.nl/landel...ce=0&straat=Eendrachtsweg
Dan heeft dat misschien niet zoveel zin.... Al kun je ook een gedeelte huren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363323

Mocht het nog wat waard zijn...

Youfone zit als het goed is in het zelfde pand als Ecofoon ergens in Woerden of die kant op.
En ja Youfone zat ooit in het pand wat nu te huur staat.
Het lijkt namelijk zo dat er een aantal hoge heren vanuit Youfone naar Ecofoon zijn gegaan. Dezelfde bende dus. Althans zo lijkt het op linkedin.

Heb spijt dat ik er ooit gewerkt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread

dread

Sluwe vlaming

dread schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:15:
Ik ben reeds lang weg bij Youfone.

tot mijn verrassing schrijven ze opeens 200 euro van mijn rekening af!!!

Wat een kutbedrijf is het toch. Ik ga dinsdag direct naar de bank om dat bedrag terug te claimen. Ik heb geen contract meer bij ze of zo. Blijkbaar gaan die bedriegers nu ook opeens zomaar geld van je rekening schrijven.
Geld terugvragen is nooit gelukt. Vele telefoontjes gepleegd en brieven geschreven maar nooit ebig geld teruggekregen. Jammer van alle geld en moeite die ik er nog in gestoken heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

dread schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:39:
[...]

Geld terugvragen is nooit gelukt. Vele telefoontjes gepleegd en brieven geschreven maar nooit ebig geld teruggekregen. Jammer van alle geld en moeite die ik er nog in gestoken heb.
Dat had je toch zelf kunnen storneren als dat via een machtiging is gegaan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Zijn er mensen met 'nieuwe' ervaringen?

Stuitte via een GoogleAd, via Tweakers, op deze site.
Denk kijk even, maar is het nog steeds slecht / goed?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/unvVb.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 22-06-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:50
Afgezien van de ervaringen, kan iemand vinden wat er onder de "fair use policy" wordt verstaan? "Onbeperkt Supersnel Internet € 14,95" tegen FUP klinkt best aantrekkelijk, zeker als je niet voor verrassingen komt te staan wanneer je 'buiten de bundel' gaat downloaden.

Het lijkt me namelijk sterk dat een onbeperkte bundel een grens heeft. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 21:12

xon

letsa schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:33:
Afgezien van de ervaringen, kan iemand vinden wat er onder de "fair use policy" wordt verstaan? "Onbeperkt Supersnel Internet € 14,95" tegen FUP klinkt best aantrekkelijk, zeker als je niet voor verrassingen komt te staan wanneer je 'buiten de bundel' gaat downloaden.

Het lijkt me namelijk sterk dat een onbeperkte bundel een grens heeft. 8)7
ff lezen en er staat dat de snelheid wordt verlaagd net als tmobile doet...geen waar ik niet achter kom is wat hun huidige fair use is.....ja kan je ook op 500mb zetten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakr
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:36
xon schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 22:22:
[...]
geen waar ik niet achter kom is wat hun huidige fair use is.....ja kan je ook op 500mb zetten natuurlijk
Hier was ik zelf ook wel benieuwd naar, onderstaand de reactie van Youfone per email;

---
Onze Internet Snel en Internet Supersnel zijn onbeperkte internetbundels. Hierdoor kunt u gebruik maken van uw internetbundel, zonder dat u rekening hoeft te houden met een limiet.

Om misbruik te voorkomen maakt Youfone gebruik van Fair Use Policy, kortweg FUP. Youfone berekent de FUP per internetbundel op basis van het gemiddelde verbruik van alle gebruikers met dezelfde internetbundel. Dit verbruik wordt met 50% verhoogd om zo de grens te bepalen.

Wanneer een klant de grens overschrijdt, zal de klant niet afgesloten worden voor datagebruik, maar wordt de upload en download snelheid verlaagd.

Omdat de FUP afhankelijk is van alle gebruikers met dezelfde internetbundel, kan de grens per maand verschillen en is dit niet van te voren vast te stellen. Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om aan te geven bij hoeveel MB de grens bereikt is.

---

Helaas geen transparantie voor de klant met deze handelswijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ding dong..nieuwe info!!

Reactie van youfone:

Ongeveer 500 MB is momenteel de FUP dus vanaf 750 mb ga je geknepen worden.

Toch weet ik het zo net nog niet...ze hebben dit antwoord gegeven na HEEEL veel zeuren en mekkeren dus ze staan er niet om te springen om het te geven. Als je mensen gaat knijpen zal je ook keihard elke maand moeten zeggen wat de nieuwe FUP is. Ik moet nog zien of ze echt gaan knijpen of dat het meer een "bang maak middel" is om de "downloaders" buiten de deur te houden.

Anyway...ik heb vanmiddag aanmeldingsformulier ingevuld voor suppppursnel internet 3.6 down en 1.5 up en dat via het grootste en meest betrouwbare netwerk van nederland. De mazzel dat mijn contract volgende maand afliep

geen verkeerde deal al zeg ik het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Lijkt mij ook wel wat. :)

Maar de meeste ervaringen zijn al weer van twee jaar geleden hier. Dus meer mensen die gebruiken van Youfone?

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

-The_Mask- schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 01:54:
Lijkt mij ook wel wat. :)

Maar de meeste ervaringen zijn al weer van twee jaar geleden hier. Dus meer mensen die gebruiken van Youfone?
Ik heb het inmiddels besteld...

240 belminuten en 3.6 mb down 1.5 up voor nog geen 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 21:29
Ik heb het inmiddels ook besteld. Ga bij Telfort weg na jaren.
Youfone is gewoon stukken goedkoper icm internet en sms. Het scheelt mij ruim 50 euro over 2 jaar, maar heb dan (nu nog) wel onbeperkt internet, 15 sms en 50 minuten meer per maand :)

Aan het netwerk veranderd niet veel, dus daar maak ik me geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Ben trouwens niks over tethering tegen gekomen bij Youfone, iemand anders wel?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:18
Wat verstaat YouFone onder "vertragen" trouwens? Hoeveel wordt er geknepen als je de FUP passeert?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
xon schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:45:
[...]

Ik heb het inmiddels besteld...

240 belminuten en 3.6 mb down 1.5 up voor nog geen 20 euro
John767 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 11:35:
Ik heb het inmiddels ook besteld. Ga bij Telfort weg na jaren.
Youfone is gewoon stukken goedkoper icm internet en sms. Het scheelt mij ruim 50 euro over 2 jaar, maar heb dan (nu nog) wel onbeperkt internet, 15 sms en 50 minuten meer per maand :)

Aan het netwerk veranderd niet veel, dus daar maak ik me geen zorgen over.
Al wat gekregen?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Nee, nog geen SIM ontvangen. Maar dat komt omdat ik overstap met nummerbehoud. Wel zijn de aansluitkosten al afgeschreven.
Wel even de klantenservice gebeld om de status te vragen, welke ik overigens snel aan de lijn kreeg. Het kan tot 3 weken duren na afschrijven van aansluitkosten of je weet dat de huidige provider akkoord gaat met verhuizen. Dus als het meezit ben ik eind september/begin oktober over. Dus bij overstappen rekenen op 2 maanden tijd.

Bij nummerbehoud komt de SIM pas als ze bevestiging hebben van de overstap ;)
Wel jammer dat het niet allemaal sneller kan, want het nummer blijft gewoon binnen de deuren van KPN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

John767 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:10:
Nee, nog geen SIM ontvangen. Maar dat komt omdat ik overstap met nummerbehoud. Wel zijn de aansluitkosten al afgeschreven.
Wel even de klantenservice gebeld om de status te vragen, welke ik overigens snel aan de lijn kreeg. Het kan tot 3 weken duren na afschrijven van aansluitkosten of je weet dat de huidige provider akkoord gaat met verhuizen. Dus als het meezit ben ik eind september/begin oktober over. Dus bij overstappen rekenen op 2 maanden tijd.

Bij nummerbehoud komt de SIM pas als ze bevestiging hebben van de overstap ;)
Wel jammer dat het niet allemaal sneller kan, want het nummer blijft gewoon binnen de deuren van KPN....
Ook ik wacht..17 sept loopt mijn contract af en op de website van youfone staat dat ik mijn sim 14 dagen voor het ingaan van mijn contract krijg bij portering..ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Heb de simkaart vandaag (03-09) ontvangen, en ga op 30-09 over naar Youfone :)
Alles verloopt nog goed. Als dat ook zo is met porteren, ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:18
posttoast schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 22:06:
Wat verstaat YouFone onder "vertragen" trouwens? Hoeveel wordt er geknepen als je de FUP passeert?
Iemand nog een idee hierover?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Er staat in de tarieven voor SIM only het volgende:

Fair Use Policy: Bij meer dan 50% afwijking boven het gemiddelde verbruik wordt de snelheid verlaagd naar 128 kb/s download en 64 kb/s upload.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407128

Ik wil binnenkort ook overstappen naar een nieuwe provider. Ik kwam als eerste Simyo en Ben tegen, met een 1GB datalimiet, en 50min (wat ruim voldoende is voor mij!) voor 9,95. Dit is natuurlijk zeer interessant. Maar het probleem is dat als je tegen de 1GB aan zit, je makkelijk buiten je bundel kan komen, en extra gaat betalen!
Daarom leek Youfone mij wel interessant, geen limiet (ookal word de snelheid naar beneden gehaald na een tijdje), dus geen extra kosten, en veel meer belminuten voor 5 euro meer (onbeperkt snel internet is voldoende).
Nu staat er wel "van 15,... voor 5,..." Telt die 5 euro de hele tijd of moet ik naar een tijdje toch die 15 euro (+ internet natuurlijk) gaan betalen?

• xon

xon

MY GODDDD

Met veel goede hoop en lichtelijk de problemen negerend op de verschillende fora keihard met de slechte klantensupport van youfone in contact gekomen. Ik heb een tijd gewacht tot ze het in orde konden maken voor het hier te publiceren maar helaas:

Ruim anderhalve maand geleden mijn abonnement bij T-mobile opgezegd om over te gaan naar Youfone..immers..waar heb je nog 3.6mb fair use policy (die overigens op dit moment maar 250mb is!!! come on!!)

Anyway....mijn T-mobile opgezegd en youfone aangevraagd met het verzoek tot nummerportering. Netjes bevestiging gehad waarin dit allemaal stond bevestigd..primmmaa

Tot het 28 augustus werd en ik eens ging vragen hoe het zat omdat ik niets meer had gehoord..just checking...

Meneer wij hebben uw portering per ongeluk aangevraagd bij Tele2 ipv T-mobile. U kunt nu zelf even bellen met T-mobile om uw opzegging te annuleren..

....WAAT??!!...niet dus!

Na veel gedoe gingen zij wel even met T-mobile bellen om het alsnog de 15e (dat was de dag dat mijn contract afliep en ik de portering had aangevraagd) te laten gebeuren. Ik zou worden teruggebeld.

Natuuuurlijk werd ik niet teruggebeld en na 2 dagen zelf maar eens contact opgenomen waarop doodleuk de porteringsdatum naar 30 september verplaatst was omdat dit precies de wetterlijke maand vooruit was voor een porteringsaanvraag. Er is (mijn aanname) helemaal niet gebeld natuurlijk en ze hebben het gewoon een maand opgeschoven.

Ik kreeg (nadat ik natuurlijk pissed was) van het arme meisje bij de klantenservice die alleen maar " call taking" zijn een faxnummer en adres door van het hoofdkantoor. Waarschijnlijk hun laatste mogelijkheid als ze er niet uitkomen.

2X fax gestuurd (modern communicatiemiddel) en ook nog eens dezelfde brief per post maar 0.0 reactie.

Het is 2011...je kan niet zo met je klanten omgaan en verwachten dat je klant het zelf allemaal oplost!

Als ik morgen nog niets gehoord heb moet ik dus zelf bij T-mobile moeilijk gaan doen wat echt te bizar voor woorden is.

Ze hebben wat mij betreft nu genoeg kansen gehad om het op te lossen om desnoods met een tegemoedkoming te komen en het enige midden dat ik nu nog heb is het internet en de verschillende fora.

Youfone..los dit op!! Niet alleen voor mij maar kijk ook eens naar de reacties als je simpele google opdracht geeft. Dit kost gewoon klanten..of beter gezegd..je zou veel meer klanten kunnen hebben.

ps: Dan ga ik nog geen eens beginnen over de fair use policy van 250 mb die elk kwartaal wordt aangepast schijnt. Een fair use policy van 250mb is net een volledig verzorgde vakantie boeken en niet verder komen dan schiphol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

PFff het wordt steeds gekker met de fair use policy van Youfone!

Voor de gein eens een datatellertje mee laten lopen op mijn telefoon om te kijken wanneer zij vinden dat de fair use policy bereikt is. Bij 170 mb werd mijn breedband geknepen..

Ik herhaal 170mb!! Als ik al 50% boven de fair use policy zou mogen zitten zou dat betekenen dat ik 85 MB mag verbruiken en dat dit dus ook het gemiddelde verbruik is van alle datausers bij elkaar..

Ik geloof hier 0.0 van...hoe lang kan youfone hier nog verder mee gaan zonder openheid te geven hoeveel hun FUP nou eigenlijk echt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
De overstap met nummerbehoud is vlekkeloos verlopen.

Nou alleen nog een ander toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-04 11:23
xon schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:41:
PFff het wordt steeds gekker met de fair use policy van Youfone!

Voor de gein eens een datatellertje mee laten lopen op mijn telefoon om te kijken wanneer zij vinden dat de fair use policy bereikt is. Bij 170 mb werd mijn breedband geknepen..

Ik herhaal 170mb!! Als ik al 50% boven de fair use policy zou mogen zitten zou dat betekenen dat ik 85 MB mag verbruiken en dat dit dus ook het gemiddelde verbruik is van alle datausers bij elkaar..

Ik geloof hier 0.0 van...hoe lang kan youfone hier nog verder mee gaan zonder openheid te geven hoeveel hun FUP nou eigenlijk echt is?
Is het niet zo dat de fair use policy dan op zon 110 a 125mb (110 x 1,5 = 165mb) in jouw geval, wat nog steeds idioot weinig is daar niet van.

Mijn ervaring met Youfone: eind augustus abonnement aangevraagd met aantekening dat deze pas eind november in moet gaan. Krijg ik midden september een bericht van Vodafone dat nummerportering is goed gekeurd en dat deze per 3 oktober ingaat -_-, daarnaast mag ik 55 euro betalen voor afkopen van contract!
Meteen Youfone gebeld om recht te zetten en ik zou een email krijgen wanneer alles is geregeld. Na week nog steeds niks ontvangen, dus weer bellen. Bleek dat het al geregeld was, maar collega van de andere afdeling had verzuimd bevestiging te versturen. Dag later alsnog bevestiging gekregen en nu maar hopen dat er geen verdere problemen zich gaan voordoen :)

Overigens stond de pin/pukcode van mijn simkaart open en bloot op de brief, hoort dit normaal gesproken niet afgeschermd te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Over die "datalimiet":
Ik heb nu een volle maand 3g gebruikt (sinds eind aug, tot nu) en over de maand september heb ik volgens 3G Watchdog 510MB dataverkeer veroorzaakt (up&down; down 460MB).
Hierbij ben ik niet geknepen, want ik heb onafgebroken de 'volle' 768kbps ter beschikking gehad.
Dit is bij het 'eindeloos' binnenland met internet 'snel' abo...

Overigens moet ik zeggen dat het bereik/de ontvangst me niet tegenvalt, in mijn flat 3e verdieping, moet het signaal door heel wat betonnen muren en een betonnen dak en moet het ong. 2 km afleggen naar de mast. Meestal zo rond de 750kbps...

De administratie is een beetje raar geregeld, moest er zelf achteraan voordat ze de SIM eens opstuurden, maar tot nu toe werkt het verder zonder problemen (ff afkloppen) :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

brammus schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:06:
Over die "datalimiet":
Ik heb nu een volle maand 3g gebruikt (sinds eind aug, tot nu) en over de maand september heb ik volgens 3G Watchdog 510MB dataverkeer veroorzaakt (up&down; down 460MB).
Hierbij ben ik niet geknepen, want ik heb onafgebroken de 'volle' 768kbps ter beschikking gehad.
Dit is bij het 'eindeloos' binnenland met internet 'snel' abo...

Overigens moet ik zeggen dat het bereik/de ontvangst me niet tegenvalt, in mijn flat 3e verdieping, moet het signaal door heel wat betonnen muren en een betonnen dak en moet het ong. 2 km afleggen naar de mast. Meestal zo rond de 750kbps...

De administratie is een beetje raar geregeld, moest er zelf achteraan voordat ze de SIM eens opstuurden, maar tot nu toe werkt het verder zonder problemen (ff afkloppen) :)
Het is mij echt een raadsel..soms word ik in 1 keer geknepen..en soms heb ik weer volle snelheid..na ja ondanks de snelheid is het altijd nog sneller of even snel als de meeste providers.

Voor mij is het bereik ook een stuk beter door KPN gebruik die gewoon de eerste was die masten neer mocht zetten en dus ook de meeste masten heeft op de beste plekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Nu bijna een maand over naar Youfone, en het bereik is gewoon zoals het altijd was met Telfort (logisch -> KPN). Maar nu ook een HTC Sensation gekocht om het mobiele internet te gebruiken, en dat werk ook goed. Nog niet heel veel gebruikt, maar waar nodig voldoende bereik/snelheid :)

Klantenservice ook eenmaal nodig gehad ivm het niet krijgen van de My Youfone gegevens. Snel bereikbaar, maar helaas wel een duur nummer. Goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 17:15

Snippertje

Light up your life

Ik ben op zoek naar een goedkoop simonly abbo en kwam uit bij youphone. Het 0 euro abbo icm internet leek me wel leuk. Maar de ervaringen op internet spreken boekdelen, ik kan bijna nergens goede ervaringen vinden. Ook in dit topic zijn de ervaringen merendeel negatief.

Waarom zou ik nu nog voor youphone moeten kiezen?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Snippertje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:25:
Ik ben op zoek naar een goedkoop simonly abbo en kwam uit bij youphone. Het 0 euro abbo icm internet leek me wel leuk. Maar de ervaringen op internet spreken boekdelen, ik kan bijna nergens goede ervaringen vinden. Ook in dit topic zijn de ervaringen merendeel negatief.

of

accepteer dat niet alles goed gaat maar je wel een goedkoop abbo hebt

of

kies voor degelijkheid en kies voor KPN

moeilijkere keuze is het stiekem niet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

Snippertje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:25:

Ik zit idd met hetzelfde probleem, een simonly met het internet wat ik nu heb (voda onbeperkt 7.2mbs) is gewoon onbetaalbaar. De prijzen van vooral internet zijn wel zo hard gestegen met zulke lage limieten.

Maar er zijn praktisch geen goedkope alternatieven, wat ik tot nu toe gevonden heb:
abbo | Kosten per maand (afgerond op halve euro) | minuten | mb | netwerk
Simyo geregeldplus internet | 16 | 250 | 1000 | kpn 1mbs
Telfort | 19 | 200+100 | 1000 | kpn 3.6
hollands nieuwe 275 plus inet | 20 | 275 | 1000+ | voda 3.6
Hollandsnieuwe 550 | 17.5 | 550 | 400- | voda 3.6
ben 250 | 16 | 250 | 1000 | tmobile 1mbs
Youphone 250 | 17 | 250+80 | fup | kpn 786

En dan is er ook nog sizz en mtvmobile, maar ik maak mij voornamelijk zorgen om de fup van youphone die schijnt behoorlijk veel lager te liggen dan die van Vodaphone welke ik nu heb.

[ Voor 8% gewijzigd door icecreamfarmer op 19-10-2011 14:22 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Heb het nu een dikke week, geen probleem tot nu toe. Nummerbehoud ging ook prima, had KPN abbo. 's Morgens geen werkende telefoon meer, toen simkaart van youfone erin en 's middags werkte het weer. Kan wel goed, maar is wel altijd wat vreemd. Simkaart van mij is volledig wit zonder logo of tekst van hun erop. Simkaart was geplakt op de brief met alle info gewoon zichtbaar, ook de pincode maar die stond niet aan, had geen pincode nodig.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
  • Laatst online: 21-12-2019
ziet er goed uit

Soort abonnement 1 jaar SimOnly Eindeloos
Maandelijkse Kosten € 0,00
Onbeperkt Supersnel Internet € 14,95
Aansluitkosten € 9,95

Totaal maandelijks: € 14,95
Totaal eenmalig: € 9

Nog mensen met goede/slechte ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

juari schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:34:
ziet er goed uit

Soort abonnement 1 jaar SimOnly Eindeloos
Maandelijkse Kosten € 0,00
Onbeperkt Supersnel Internet € 14,95
Aansluitkosten € 9,95

Totaal maandelijks: € 14,95
Totaal eenmalig: € 9

Nog mensen met goede/slechte ervaringen?
mijn god..zeg dan niets.

check gewoon dit topic

• juari
topic is 2 jaar geleden begonnen.
Ja, daar heb je veel aan
edit: 3 jaar geleden

[ Voor 19% gewijzigd door juari op 10-11-2011 11:23 ]

• xon

xon

juari schreef op donderdag 10 november 2011 @ 11:19:
topic is 2 jaar geleden begonnen.
Ja, daar heb je veel aan
edit: 3 jaar geleden
nogmaals..zeg dan niets

• John767
Mijn ervaring van de afgelopen anderhalve maand was goed. Alleen een foutje op de factuur, wat overigens netjes opgelost is!
In die tijd veel naar en van Duitsland geweest, en binnen Nederland goed bereik en internet. Alleen let op dat als je binnen de eerste 2 facturen naar het buitenland gaat, je helemaal GEEN verbinding hebt buiten NL. Dit kan je wel laten activeren met een voorschot.

Binnen NL top bereik (zoals je van KPN mag verwachten), en helpdesk is telefonisch snel bereikbaar (< 1 minuut), en per mail ook binnen een dag. Over het datalimiet kan ik weinig zeggen, want zoveel gebruik ik (nog) niet per maand. Wel een prettig idee dat je geen extra kosten krijgt voor de extra data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
Hou eens op met die nietszeggende commentaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

John767 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:54:
Mijn ervaring van de afgelopen anderhalve maand was goed. Alleen een foutje op de factuur, wat overigens netjes opgelost is!
In die tijd veel naar en van Duitsland geweest, en binnen Nederland goed bereik en internet. Alleen let op dat als je binnen de eerste 2 facturen naar het buitenland gaat, je helemaal GEEN verbinding hebt buiten NL. Dit kan je wel laten activeren met een voorschot.

Binnen NL top bereik (zoals je van KPN mag verwachten), en helpdesk is telefonisch snel bereikbaar (< 1 minuut), en per mail ook binnen een dag. Over het datalimiet kan ik weinig zeggen, want zoveel gebruik ik (nog) niet per maand. Wel een prettig idee dat je geen extra kosten krijgt voor de extra data :)
@juari Als jij dan ook geen onzinnige posts gaat sturen lijkt dat me een goed plan ja.

De datalimiet lijkt echt bizar te wisselen en echt nergens op gebaseerd. Zo heb ik in één keer (op dezelfde plek en dus zelfde ontvangststerkte) echt SUPER snel 3.6mbs internet en dan een dag later weer langzaam en dan een dag DAARNA weer supersnel.

Het is een bedrijf wat zich voordoet als " grote jongen" maar dit gewoon nog niet is! Er is een zeer slechte servicedesk opgetuigd en ze lopen technisch nog erg te stoeien. Alleen het feit dat ik een complete blanco simkaart in mijn telefoon hebt zitten zonder logootje en dat de pincode hierop (standaard 0000) standaard neit geactiveerd is zegt mij ook genoeg.

Ik denk dat ze wel inmiddels veel klanten hebben en in de buurt gaan komen van de grote jongens..maar er moet nog hard gewerkt worden.

Overigens vraag ik me af of als ze zo groot worden ze nog dezelfde acties kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
@Xon Als jij nou gelijk dat had opgeschreven hadden we niet dat zo een domme discussie gehad.

En kijk eens wat mijn vraag heeft opgeleverd....mooie ervaring van John767 en jij over de internetsnelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

*weg* Doe eens lief tegen elkaar.

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 13-11-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
*weg* zie hierboven

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 13-11-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John767
Even een kleine update over de ervaring met Youfone:

Helaas gaat het bij de eerste factuur, zoals eerder vermeld, al fout met de korting. Zou netjes verrekend worden met het volgende factuur. Nou mooi niet dus. Weer gemaild, en het zou verrekend worden met het factuur van november. De korting is nu wel netjes, alleen niet het verschil van de vorige maand.

Dan nog over de bereikbaarheid in het buitenland:

Ik heb gebeld met de helpdesk om te vragen waarom ik helemaal geen signaal had in het buitenland. Dan kwam omdat er standaard een blokkade op buitenlandbellen zit om hoge kosten bij nieuwe klanten te voorkomen. Logisch, dan wil niemand en dat is dan ook geen probleem. Na de eerste 2 facturen zou de blokkade automatisch weg zijn, en ben je normaal bereikbaar.
Echter, hier gaat het WEER fout! Na ruim 2 maanden wederom geen signaal in het buitenland (Duitsland in dit geval). Dus weer gemaild, en tot mijn verbazing moet je nu de eerste 3 facturen voldaan hebben!! |:(
Wil je eerder bereikbaar zijn, dan ff 200 euro borg storten en na maximaal 3 maanden terugkrijgen (of beter gezegd hopen dat je het krijgt).

Eerst de belofte doen van 2 maanden, en dan een maand eraan vast plakken....vreemde zaak.

Op basis van deze zaken mag iedereen zelf zijn conclusie trekken, en Youfone mag best weten wie dit geschreven heeft. Sterker nog, ze weten het. Het is iig een vreemde gang van zaken, en administratie.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Youfone Mobiel, andere onderwerpen mogen in:
- YoufoneTV: [YoufoneTV] Ervaringen & Discussie

Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum.
Het delen en vragen om vriendendienstcodes is niet toegestaan.