Pfff, net 24 uur klant bij Youfone en nu al spijt

Overgestapt van Tele2 naar Youfone. Nummerportering aangevraagd en goedgekeurd:
Volgens de site betaal je je 10 euro o.a. voor het opzeggen van je oude abbo. Nu blijkt dit niet goed gegaan te zijn. Of dit nu aan Tele2 ligt of aan Youfone is niet echt duidelijk, maar Youfone vindt dat het mijn probleem is en vindt dat ik het zelf maar met Tele2 moet uitzoeken.
"Prima, geef mij dan maar mijn 10 euro terug", maar dat zit er dus ook niet in.
/edit 16:06/
Het zijn dus inderdaad een stelletje dieven. Inmiddels heb ik contact opgenomen met Tele2 en die hebben alsnog het abonnement gestopt. Youfone welke ik 10 euro betaald heb om dit te doen dit dus niet (goed) geregeld heeft weigert haar verantwoordelijkheid te nemen. Ze blijven zich verschuilen achter "we hebben het opgezegd, maar Tele2 zal het wel niet goed verwerkt hebben."
Dat kan wel het geval zijn, maar dan moet Youfone nog steeds haar belofte op haar site nakomen en de opzegging regelen. Zo niet -> Geld terug wegens niet geleverde diensten.
Zelden mensen met zo'n plaat voor hun kop gezien. Bij Tele2 werd ik nog correcter behandeld.
Het leuke is nog dat de Youfone medewerker zegt dat ik de 10 euro die ik aan Youfone betaald heb voor de aansluitkosten maar bij Tele2 moet declareren. In wat voor wereld leeft die persoon....
[
Voor 41% gewijzigd door
TFHfony op 21-04-2015 16:10
]