[Youfone] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 74.585 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
vortexnl1982 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:15:
Nou ik heb al weer genoeg gelezen. Ik neem wel KPN Compleet, dan heb ik dat gezeik tenminste niet.
Ik ook. Ik dacht 100min/SMS en 1gb internet voor 9 euro te nemen maar ik denk dat ik dat maar niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Na het lezen van al deze berichten ga ik zeker geen Youfone.. wellicht simpel?

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 06:31
-The_Mask- schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:35:
[...]

Nee dat is Youfone! :p

Ik ben trouwens sinds deze maand 2 jaar bij Simyo, ook KPN en daar is altijd alles prima. Eerst een abbo van 10,50 euro, maar sinds begin dit jaar 10 euro. Kreeg een mailtje dat ik 50 cent ( :D ) korting kon krijgen op de data als ik het abbonement wijzigde, naar precies hetzelfde overigens, kan elke maand.

Overigens als je iemand anders via jou een abbonement afsluit, krijg je 10 euro korting op de volgende rekening. Zo heb je al een aantal rekeningen van 50 cent of 0 cent gehad. :)
Ik ben nu ook al 3 jaar klant bij Simyo, echt een top provider.
Helaas wil ik ook 4G en dat kan Youfone voor het zelfde geld aanbieden (14 euro 100 min en 1gb internet).

Maar ik hoor hier veel slechte ervaringen over Youfone, dus ik weet niet of ik dat wel zou gaan doen. Dan doe ik het wel met 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Zelf met 2 abbo's erg goede ervaring voor de laatste 3 jaar. En leuk vergelijking matriaal http://www.consumentenbon...ele-providers-vergeleken/

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
glashio schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:02:
Zelf met 2 abbo's erg goede ervaring voor de laatste 3 jaar. En leuk vergelijking matriaal http://www.consumentenbon...ele-providers-vergeleken/
Inderdaad, dit had ik ook gezien.
Ik snap eigenlijk niet al die negatieve reacties want nu durf ik nier meer over te stappen.

En het dataverbruik afronden lijkt me echt een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
De consumentenbond is natuurlijk niet echt iets wat je serieus kan nemen als Tweaker zijnde. :p

[ Voor 5% gewijzigd door -The_Mask- op 28-08-2015 11:37 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

RobinSp schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:17:
Ik heb sinds 4 dagen een abonnement bij Youfone en het gaat nu al mis.
Volgens Youfone heb ik 1161 MB verbruikt maar mijn mobiel geeft 75 MB aan.
Ik kreeg dinsdagochtend om 3:40 een mail dat ik 80% verbruikt heb.
Dinsdag heb ik ongeveer 30 MB verbruikt. Krijg ik dinsdagavond een mail dat ik 100% verbruikt.
De mevrouw van de klantenservice zegt dat dit komt doordat hun afronden op 100 kb en ik dan veel kleine sessies heb gedaan.
Ik heb gelukkig een maandcontract dus volgende maand ben ik er al weer weg.
Dus door afronden verbruik je een tienvoud of meer dan normaal?

Yeah right. 8)7

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:21
Theoretisch kan het wel, en in zeldzame gevallen gebeurt dit ook daadwerkelijk door veelvuldig te (dis-)connecten.

Het hoort niet en meestal merk je er niets van, maar soms heeft een bepaalde telefoon/rom-combinatie hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
In het geval van Youfone merk je het verschil alleen wel erg duidelijk, tenminste als je het verbruik zelf ook in de gaten gaat houden. Zo extreem als RobinSp heb ik het echter nog niet gezien.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Hollands Nieuwe doet dezelfde afronding volgens mij.
99,99% van de mensen merkt er niets van, maar bij een enkel toestel gaat het mis.

Een Gb in 4 dagen is wel veel ja. Dat zouden zo'n 2500 sessies per dag zijn, ofwel meer dan 1 sessie per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 21:38
Ik ben aan het twijfelen tussen Youfone en Simyo (bewust die 2 omdat ik op KPN netwerk wil blijven) maar als ik hier alle (vooral negatieve) verhalen lees, neig ik toch maar voor Simyo, ook al krijg ik bij Youfone net iets meer voor hetzelfde geld. Of zijn de ervaringen intussen veranderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordyz
Rohem schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:30:
Ik ben aan het twijfelen tussen Youfone en Simyo (bewust die 2 omdat ik op KPN netwerk wil blijven) maar als ik hier alle (vooral negatieve) verhalen lees, neig ik toch maar voor Simyo, ook al krijg ik bij Youfone net iets meer voor hetzelfde geld. Of zijn de ervaringen intussen veranderd?
Ik heb zelf hele goede ervaringen met Simyo, ik zat ook te twijfelen of dat ik Simyo of Youfone moest nemen maar uiteindelijk toch Vodafone geworden.

Simyo ben ik 3 jaar klant geweest. Het nadeel bij Youfone is dat ze op een andere manier afronden bij je internetbundel. Dus dan lijkt het of dat je goedkoper uit bent maar uiteindelijk kom je te kort waardoor je een groter pakket moet nemen of iets. Persoonlijk zou ik dan voor Simyo kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik was wel sceptisch over Youfone. Hoop slechte verhalen.

Tot nu toe ben ik positief. Sinds 1 oktober over op Youfone. Ik kwam van Choozze. Bellen doe ik haast niet. Ik gebruik voornamelijk de databunbel. Tot nu toe na 17 dagen ongeveer 23mb kwijt aan afronding. Ik heb de 1gb bundel.

KPN netwerk is wel een verademing ten opzichte van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
xabre16v schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:40:
Ik was wel sceptisch over Youfone. Hoop slechte verhalen.

Tot nu toe ben ik positief. Sinds 1 oktober over op Youfone. Ik kwam van Choozze. Bellen doe ik haast niet. Ik gebruik voornamelijk de databunbel. Tot nu toe na 17 dagen ongeveer 23mb kwijt aan afronding. Ik heb de 1gb bundel.

KPN netwerk is wel een verademing ten opzichte van T-Mobile.
Die afronding klinkt nog wel acceptabel. Klinkt alsof we qua gebruik op ongeveer 1 lijn zitten, bellen doe ik ook bijna niet. En internetbundel zou ik voor 700MB gaan ip 1GB, dus tot zover ben ik misschien toch nog wel geneigd over te stappen.

Echter lees ik in hun algemene voorwaarden het volgende;
Youfone een hanteert minimumverbruik van 10, - euro per maand (8,40 excl. BTW). Bij een verbruik lager dan 10, - euro brengt Youfone 2,50 euro administratiekosten in rekening (2,10 excl. BTW).
Hoe moet ik dit zien? Het abonnement dat ik zou gaan afsluiten, zou 11 euro per maand gaan kosten (100 min, 700MB) dan moet ik dus het merendeel van mijn abonnement verbruiken om niet deze toeslag te krijgen..? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Dat lijkt me voor prepaid bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
YouFone-abo iets meer dan 2 jaar terug afgesloten via Groepsveiling, laat het abo lekker doorlopen want 9 euro per maand voor 250min/sms + 1000MB internet vind ik nergens meer :D
Edit: Zonder weer een 2-jarig abo dan, zie dat de prijzen na dikke inflatie een tijd terug weer redelijk op hetzelfde niveau zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door MacorgaZ op 18-10-2015 17:49 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
ASW1 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:33:
Dat lijkt me voor prepaid bedoeld?
Ga ik ook vanuit, maar staat er niet expliciet bij vermeld... Eens na gaan vragen bij hun dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Rohem schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:29:
[...]

Die afronding klinkt nog wel acceptabel. Klinkt alsof we qua gebruik op ongeveer 1 lijn zitten, bellen doe ik ook bijna niet. En internetbundel zou ik voor 700MB gaan ip 1GB, dus tot zover ben ik misschien toch nog wel geneigd over te stappen.

Echter lees ik in hun algemene voorwaarden het volgende;

[...]

Hoe moet ik dit zien? Het abonnement dat ik zou gaan afsluiten, zou 11 euro per maand gaan kosten (100 min, 700MB) dan moet ik dus het merendeel van mijn abonnement verbruiken om niet deze toeslag te krijgen..? 8)7
Die toeslag geldt voor Youfone Eindeloos lijkt mij. Als je dus geen bel/sms bundel neemt maar per sms/min wil aftikken. Dan kan je beter de laagste bundel nemen lijkt mij. (100min/sms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
xabre16v schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:51:
[...]

Die toeslag geldt voor Youfone Eindeloos lijkt mij. Als je dus geen bel/sms bundel neemt maar per sms/min wil aftikken. Dan kan je beter de laagste bundel nemen lijkt mij. (100min/sms)
Geld inderdaad voor Eindeloos, heb het gevraagd kreeg de volgende reactie op m'n ticket;
Dank voor uw bericht en uw interesse in Youfone.

Dit is alleen het geval bij 'Youfone Eindeloos'. Bij de overige bel/sms bundels dus niet.
Indien u nog vragen heeft of hulp wenst bij het plaatsen van een bestelling, kunt u gratis bellen naar 0800-2141.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via uw MyYoufone omgeving. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 17.30 uur via het 1200 nummer (gratis) of via 0900-6983663 (35 cent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team Youfone
EDIT: Gisteravond besloten over te stappen en aanvraag ingediend. Ervaringen zal ik hier tzt delen;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rohem op 20-10-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:47
Rohem schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:26:
[...]

Geld inderdaad voor Eindeloos, heb het gevraagd kreeg de volgende reactie op m'n ticket;

[...]

EDIT: Gisteravond besloten over te stappen en aanvraag ingediend. Ervaringen zal ik hier tzt delen;)
Heb je ondertussen een update voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Boomster schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 06:33:
[...]

Heb je ondertussen een update voor ons?
Jazeker:) Sorry, was er even bij ingeschoten dit topic verder aan te vullen. Had vrij snel na de aanvraag een mailtje met de bevestiging en ook binnen het uur al een sms dat de aanvraag voor nummerbehoud was goedgekeurd.
Ik had als startdatum 1 november gekozen, maar op het contract stond 19 november. Dit nagevraagd bij de klantenservice, middels het formulier op hun site. Daarop had ik na +/- 1,5 dag reactie op, had te maken met opzegtermijn bij KPN. Natuurlijk zelf totaal even niet aan gedacht |:( |:( .

Verder 3 dagen later keurig een simkaart ontvangen via de post. Tot zover gaat alles prima. 19 November wordt het nummer geport van KPN naar YouFone. Dan gaan we het mee maken.

Had ook direct toegang tot MyYoufone en de app. Ziet er allemaal beetje uit alsof het pre-historische websites uit 1999 zijn, maar werkt tot nu toe prima :) Als nummer over is zal ik even update plaatsen. Tot nu toe wel positieve ervaring eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06

TFHfony

Professional Weirdo

Hmm... Ook een mooie...
Volgens de website kost data in de USA al een niet misselijke 7,50 euro per MB zonder dat je er een bundel kan nemen om deze kosten te drukken. Kom ik in NY aan, krijg ik een SMS van Youfone dat het 15 euro per MB moest kosten! Dit terwijl overal op hun website 7,50 euro staat.

Stelletje prutsers zijn het ook...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Was je serieus van plan data te gaan gebruiken voor 7,50 per mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Nop.... Maar het is wel gewoon slordig.
Maar je hebt hier zo'n beetje overal Wi-Fi...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Sinds een week zit mijn eerste maand Youfone erop. Geen al te rare dingen.
Afwijking door afronding was ongeveer 40mb. Normaal zat ik op 650mb per maand nu net onder de 700mb.
Vind het wel prima, goedkoper en veel beter bereik dan Choozze (T-Mobile netwerk)
Bellen doe ik niet zowat, wel een paar belletjes gedaan van bij elkaar 30 minuten maar dat werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
xabre16v schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:17:
Sinds een week zit mijn eerste maand Youfone erop. Geen al te rare dingen.
Afwijking door afronding was ongeveer 40mb. Normaal zat ik op 650mb per maand nu net onder de 700mb.
Vind het wel prima, goedkoper en veel beter bereik dan Choozze (T-Mobile netwerk)
Bellen doe ik niet zowat, wel een paar belletjes gedaan van bij elkaar 30 minuten maar dat werkte prima.
Klinkt goed. Ik ben ben benieuwd:) Nog een klein weekje tot m'n abbo over gaat.
Krijg overigens nieuwsbrief net dat de My Youfone omgeving verniewd is. Die ziet er stukken beter uit nu! In lijn met de gewone website d:)b Nu de app nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:07

Wom

Ben ook overgestapt op Youfone vanaf Choozze. Nog niet actief, dus ben benieuwd. T-mobile was hier wel ok, dus erg benieuwd naar KPN. Al is dat bij vrienden allemaal prima, en 4G :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 08:20
Heb vandaag me overstap van vodafone naar youfone aangevraagd, ben benieuwd. Kreeg netjes al een sms wanneer de overstap gaat plaats vinden.
Vodafone is namelijk ook niet alles, voor zo grote provider veel problemen gehad met uitvallen van verbinding tijdens gesprekken onderweg.
Keuze ook gemaakt vanwege KPN netwerk en zie de laatste tijd toch wel redelijk positieve reacties ten opzichte van jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zelfde bij mij, ook netjes een sms gehad met de oversluitingsdatum. 14 december zal ik overstappen, heb inmiddels de simkaart wel al ontvangen. Via email bevestiging dat deze verzonden werd. Ook inloggen op de app werkt al prima. Al met al tot nu toe uit het boekje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb 1,5 jaar geleden de overstap van vodafone naar youfone gemaakt. Technisch allemaal dik in orde, maar administratief zijn het graaiers.
Belangrijk om vooraf te weten: stop over per eerste van de maand. Je hele eerste maand wordt namelijk in rekening gebracht. (mag niet, ook niet volgens de eigen voorwaarden. Maar je kan lullen als brugman, de klantenafpoeierservice blijft erbij dat ze het niet anders uit kunnen rekenen)

Verder, dataverbruik wordt per 100kb afgerond naar boven. In de praktijk betekent dat bij mij dat ik bij gelijkblijvend gebruik administratief ongeveer 3 keer zoveel verbruik als bij Vodafone.
En... onbeperkt is 2GB! Kom je boven die 2GB dan is het over en uit en mag je de rest van je maand van een tot 64k geknepen verbinding genieten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Ankona schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:56:
Ik heb 1,5 jaar geleden de overstap van vodafone naar youfone gemaakt. Technisch allemaal dik in orde, maar administratief zijn het graaiers.
Belangrijk om vooraf te weten: stop over per eerste van de maand. Je hele eerste maand wordt namelijk in rekening gebracht. (mag niet, ook niet volgens de eigen voorwaarden. Maar je kan lullen als brugman, de klantenafpoeierservice blijft erbij dat ze het niet anders uit kunnen rekenen)
Thnx voor de tip! Dit vind ik een goeie om eens aan te kaarten en in de gaten te houden, want slaat natuurlijk nergens op. Mijn nummer word morgen overgezet en heb zelfs in de mail dat het aantal minuten en aantal mb's naar rato verdeeld word over de rest van de maand. Logisch aangezien ik pas vanaf 19-11 klant ben, meer krijg en betaal ik dus ook niet.
Ankona schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:56:
Verder, dataverbruik wordt per 100kb afgerond naar boven. In de praktijk betekent dat bij mij dat ik bij gelijkblijvend gebruik administratief ongeveer 3 keer zoveel verbruik als bij Vodafone.
En... onbeperkt is 2GB! Kom je boven die 2GB dan is het over en uit en mag je de rest van je maand van een tot 64k geknepen verbinding genieten.
3x zoveel met afronding op 100kb? Komt op mij beetje vreemd over. Dat lijkt me wel een erg groot verschil.. Maar we gaan het meemaken.
Die onbeperkt is ook wel naatje.. Gaat dus blijkbaar niet op basis van FUP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Rohem schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:56:
[...]

Mijn nummer word morgen overgezet en heb zelfs in de mail dat het aantal minuten en aantal mb's naar rato verdeeld word over de rest van de maand. Logisch aangezien ik pas vanaf 19-11 klant ben, meer krijg en betaal ik dus ook niet.
Zo werkt het dus niet. Zij geven hun incasso partner opdracht om te graaien. Laat jij het storneren dan wordt je afgesloten en zullen ze je nummer niet vrijgeven voor portering.
Je mag dan maanden (als het niet langer is) juridische strijd voeren voor je gelijk terwijl je nummer geblokkeerd is. Dat doet dus niemand en dus lachen zij zich rot om jouw klachten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Ankona schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:00:
[...]

Zo werkt het dus niet. Zij geven hun incasso partner opdracht om te graaien. Laat jij het storneren dan wordt je afgesloten en zullen ze je nummer niet vrijgeven voor portering.
Je mag dan maanden (als het niet langer is) juridische strijd voeren voor je gelijk terwijl je nummer geblokkeerd is. Dat doet dus niemand en dus lachen zij zich rot om jouw klachten.
Dat word een interessante discussie nog dan :X Klinkt alsof je niet helemaal happy bent met hun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Rohem schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:04:
[...]

Dat word een interessante discussie nog dan :X Klinkt alsof je niet helemaal happy bent met hun..
Het werkt allemaal goed, tot zover ben ik tevreden. Maar ik kan je wel vertellen dat ik flink pissed ben over de manier waarop ze geld jatten en je als klant afpoeieren. (Eerst standaard antwoord, dan nogmaals een domme afwijzing en daarna worden mailtjes niet meer beantwoord. Webcare dan? Via Facebook wordt je eerst uitgenodigd om via een prive bericht je verhaal te doen om dan wederom via standaard prive bericht afgepoeierd te worden. Stel je je vraag nog een keer in het openbaar, dan worden al je berichten verwijderd en ben je geblokkeerd op hun pagina. )

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Rohem schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:04:
[...]

Zie de rest van het topic, 99% van de mensen is niet blij met Youfone en de overgebleven 1% die merkt niet dat ze worden opgelicht.... :9

AMD Nieuwsdiscussie

• Rohem
-The_Mask- schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:02:
[...]

Zie de rest van het topic, 99% van de mensen is niet blij met Youfone en de overgebleven 1% die merkt niet dat ze worden opgelicht.... :9
Haha ja daar heb je punt. Heb dit topic ook doorgelezen, maar toch besloten de overstap te maken. Zie het wel, kan altijd terugvallen op m'n zakelijke KPN nummer als het echt drama is :X

• Rohem
Rohem schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Jazeker:) Sorry, was er even bij ingeschoten dit topic verder aan te vullen. Had vrij snel na de aanvraag een mailtje met de bevestiging en ook binnen het uur al een sms dat de aanvraag voor nummerbehoud was goedgekeurd.
Ik had als startdatum 1 november gekozen, maar op het contract stond 19 november. Dit nagevraagd bij de klantenservice, middels het formulier op hun site. Daarop had ik na +/- 1,5 dag reactie op, had te maken met opzegtermijn bij KPN. Natuurlijk zelf totaal even niet aan gedacht |:( |:( .

Verder 3 dagen later keurig een simkaart ontvangen via de post. Tot zover gaat alles prima. 19 November wordt het nummer geport van KPN naar YouFone. Dan gaan we het mee maken.

Had ook direct toegang tot MyYoufone en de app. Ziet er allemaal beetje uit alsof het pre-historische websites uit 1999 zijn, maar werkt tot nu toe prima :) Als nummer over is zal ik even update plaatsen. Tot nu toe wel positieve ervaring eigenlijk
Een goeie 20-25 geleden een mailtje gehad dat nieuwe simkaart actief is. Oude KPN-sim geeft inderdaad 'geen netwerk', dus nummer is keurig over. Inloggen op My YouFone toont ook keurig de minuten / MB's resterend voor deze maand. Dus dat klopt allemaal d:)b Zo m'n simmetje er eens indrukken en dan kijken hoe het gaat vandaag.

Edit:
Tot zover alles vlekkeloos. Nieuwe sim erin en gaan. Heb de app 'my data manger' geinstalleerd om eens een tijdje het verbruik in de gaten te houden :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rohem op 19-11-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 08:20
Heb woensdagavond een mail naar de klantenservice gestuurd. In myyoufone stond start datum op 17-11 en aangezien ik pas 28-12 wordt overgezet gevraagd of dit wel klopt.
Heb net netjes een mail gehad met een duidelijke en heldere uitleg dat dit wordt aangepast zodra mijn nummer wordt overgezet en excuses vanwege de verwarring.

En wat betreft 99% die niet blij is, van die 99% is denk ik 75% meer dan een jaar a 2 jaar geleden. In die tijd kan er ook veel veranderd zijn. De reviews van het laatste jaar zijn redelijk positief. Als ik even verder zoek dan alleen tweakers qua ervaringen dan lees ik positieve dingen uiteraard ook negatieve maar dat heb je met alles.

http://www.consumentenbon...ele-providers-vergeleken/
Hier scoren ze samen met simyo toch vrij hoog, zal toch niet compleet bij elkaar gelogen zijn zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

FidoDido, heb precies hetzelfde staan. Binnen de app staat die startdatum op datum van aanvragen terwijl ik ook pas in december wordt overgezet. Heb ook reactie gehad dat dit aangepast wordt zodra nummer is overgezet. Heb in ieder geval nog geen spookrekening gezien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Sinds de 19e overgezet naar Youfone en wil hier toch even mijn ervaringen delen.

Alles tot aan het overzetten van het nummer verliep vlekkeloos. Geen problemen gehad met het overzetten op zich en nu na een paar dagen gebruik ook alles prima Bereik is goed, geen problemen gehad met bellen/SMS'en en internet. So far so good.

Enige wat ik wel heel bijzonder vind is dat er gemiddeld 1-2 keer per dag (zelfs als ik op de WIFI zit!) toch via 3G verbinding gemaakt lijkt te worden. Dit vind ik wel bijzonder, want kan me niet herinneren dit bij KPN eerder gezien te hebben. Het gaat dan om 100kb voor zover ik kan zien. Dus zal wel even verbinding maken zijn en klaar. Stoort me verder niet echt, zolang dit er maar niet voor zorgt dat ik boven m'n bundel uit ga vind ik alles prima.

Al met al tevreden dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Sinds gisteren overgezet en geen problemen gezien. Zoals het hoort dus. Communicatie op voorhand was ook meer dan prima en duidelijk. d:)b Zal als ik wat meer inzicht heb details geven in het feitelijke dataverbruik tov. het gefactureerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ben een week verder inmiddels en heb volgens Youfone 42mb verbruikt terwijl Android zegt dat ik 38mb heb verstookt. Acceptabel verschil in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vanaf 1 januari volgens Youfone 189MB verbruikt terwijl ik effectief 176MB verbruikt heb. Voor mij reden genoeg om dit niet meer te checken, heb wel vertrouwen er in dat het verschil met mijn gebruik niet te ver oploopt.

Tot op heden nog geen klagen gehad verder. En met de huidige nieuwe tarieven misschien een reden voor twijfelaars om toch over te stappen?

nieuws: Mobiele provider YouFone verlaagt prijzen bel- en internetbundels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Even een vraagje,

Ik heb een paar weken geleden een Youfone abbo met 100sms/bel en 1500mb afgesloten voor €10, via die actieprijs van hun. Wel voor een maand, want had geen zin om er meteen 2 jaar aan vast te zitten.

Maar...als ik nu de Youfone app opstart om mn abbo met een maand te verlengen (wat je dan volgens mij elke maand moet doen?) zie ik dat hetzelfde abbo nu ineens €14 kost, dit is dus niet meer die actieprijs.

Gelde die actieprijs dan slechts voor 1 maand? Dat zou wel een beetje jammer zijn aangezien ze adverteren met €10 per maand en het vervolgens altijd €14 kost. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brick5492 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:52:
Even een vraagje,

Ik heb een paar weken geleden een Youfone abbo met 100sms/bel en 1500mb afgesloten voor €10, via die actieprijs van hun. Wel voor een maand, want had geen zin om er meteen 2 jaar aan vast te zitten.

Maar...als ik nu de Youfone app opstart om mn abbo met een maand te verlengen (wat je dan volgens mij elke maand moet doen?) zie ik dat hetzelfde abbo nu ineens €14 kost, dit is dus niet meer die actieprijs.

Gelde die actieprijs dan slechts voor 1 maand? Dat zou wel een beetje jammer zijn aangezien ze adverteren met €10 per maand en het vervolgens altijd €14 kost. :/
Het abbo loopt gewoon door als je niet opzegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:54:
[...]

Het abbo loopt gewoon door als je niet opzegt.
Ah oke, dus ook gewoon met die €10 per maand?
Ik zal volgende maanc eens afwachten, ben benieuwd. ;)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
brick5492 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Ah oke, dus ook gewoon met die €10 per maand?
Ik zal volgende maanc eens afwachten, ben benieuwd. ;)

Bedankt!
Zolang je niet tekent voor een contract waarbij een korting alleen geldt voor x maanden, mogen ze de kosten niet veranderen zonder jouw instemming (behalve inflatiecorrectie, soms), noch eenzijdig opzeggen (zonder opgaaf van redenen).

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Iemand die een 'vriendendienst' wil doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

FlyEragon schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:44:
Iemand die een 'vriendendienst' wil doen?
Daar heb ik geen moeite mee ;)

knip

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Wom schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:46:
[...]

Daar heb ik geen moeite mee ;)
knip
Bedankt! En voor de volgende Youfone klant:
knip

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boriz27
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 10:05
FlyEragon schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:59:
[...]

Bedankt! En voor de volgende Youfone klant: link
Ik heb jouw code gebruikt. Thanks!

Voor de volgende: knip

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 92jeroen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-09 21:45
boriz27 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Ik heb jouw code gebruikt. Thanks!

Voor de volgende: knip
Ik heb gebruik gemaakt van je code.

voor de volgende: knip

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
[quote]boriz27 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:52:
[...]
Link gebruikt hierbij een nieuwe link knip

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je link gebruikt.

Hierbij de link voor de volgende knip

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenTimmers
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-07 21:55
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:11:
[...]

Ik heb je link gebruikt.

Hierbij de link voor de volgende knip
Bedankt! Scheelt weer een beetje.

Hier ook mijn link. knip

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

En als we dan toch bezig zijn:

knip

[ Voor 41% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
knip
Is die van mij

[ Voor 59% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb jouw link gebruikt. Bij deze de mijne:
knip

Toch netjes dat we elkaar op deze wijze helpen.

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 22-02-2016 09:59 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:01
ja hoor, als er geld/gratis cadeaus zijn te te verdienen zie je al die 0 reactie users gelijk een postje doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

SonyEricsson schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:01:
ja hoor, als er geld/gratis cadeaus zijn te te verdienen zie je al die 0 reactie users gelijk een postje doen :')
Combo Breaker !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
wcduck schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:39:

Toch netjes dat we elkaarYoufone op deze wijze helpen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
SonyEricsson schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:01:
Wat ironisch. Van de laatste drie mensen die een link hebben geplaatst heb jij de minste posts op het GoT. De rest zit allemaal boven de 2k en is al meer dan 10 jaar lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:01
wcduck schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:58:
[...]

Wat ironisch. Van de laatste drie mensen die een link hebben geplaatst heb jij de minste posts op het GoT. De rest zit allemaal boven de 2k en is al meer dan 10 jaar lid.
ironisch zou zijn als ik ook een link had geplaatst....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
SonyEricsson schreef op zondag 07 februari 2016 @ 00:59:
[...]

ironisch zou zijn als ik ook een link had geplaatst....
;) Correct.

Mocht iemand zich afvragen waar al die nieuwe gebruikers van Youfone vandaan komen: de provider Choozze is opgehouden met zijn gratis abonnement. Youfone lijkt voor velen het goedkoopste alternatief te zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door wcduck op 07-02-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
En nu graag weer ontopic. Laten we de vriendendienst linkjes zoveel mogelijk achterwege houden, gebruik daarvoor het kortingentopic, en dit topic voor Youfone gerelateerde discussies.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

The Wizard schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:09:
[mbr]En nu graag weer ontopic. Laten we de vriendendienst linkjes zoveel mogelijk achterwege houden, gebruik daarvoor het kortingentopic, en dit topic voor Youfone gerelateerde discussies.[/]
Kast, muur. Heb daar een code geplakt in het topic maar is zonder bericht verwijderd. Had er ook bijgezet dat het een referral was maar het helaas niet anders kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
FlyEragon schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:58:
[...]

Kast, muur. Heb daar een code geplakt in het topic maar is zonder bericht verwijderd. Had er ook bijgezet dat het een referral was maar het helaas niet anders kan.
Modbreak:Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum

[ Voor 24% gewijzigd door The Wizard op 08-02-2016 15:18 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
Hmm ik zat ook te kijken naar de actie van 100min/1500mb voor 10 euro, maar begin nu toch te twijfelen doordat er nogal wat slechte ervaringen te lezen zijn.

Momenteel heb ik 1000mb bij vodafone voor 11 euro (heel oud abbo) maar eigenlijk kom ik daar nu net te kort mee. Vandaar dat deze aanbieding mij wel interessant leek.

Echter, met dat afronden per 100kb vraag ik mij af of ik hier effectief nu wel wat mee opschiet. Zeker ook omdat dit toch een prijsvechter is met navenante service. Is het wel verstandig om hier naar over te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Lowroad schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:09:
Hmm ik zat ook te kijken naar de actie van 100min/1500mb voor 10 euro, maar begin nu toch te twijfelen doordat er nogal wat slechte ervaringen te lezen zijn.

Momenteel heb ik 1000mb bij vodafone voor 11 euro (heel oud abbo) maar eigenlijk kom ik daar nu net te kort mee. Vandaar dat deze aanbieding mij wel interessant leek.

Echter, met dat afronden per 100kb vraag ik mij af of ik hier effectief nu wel wat mee opschiet. Zeker ook omdat dit toch een prijsvechter is met navenante service. Is het wel verstandig om hier naar over te gaan?
Die afronding zorgt bij mij voor een 10 - 15 procent hoger dataverbruik, dus je hebt bij Youfone nog altijd meer te verstoken dan bij Vodafone. Het netwerk bij Youfone = KPN en daar lever je dus niets op in.
De klantenservice. Tja... Als alles goed werkt heb je er niets mee te maken en loopt het wel prima. Maar als je er wel mee te maken krijgt, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Zoek eens reviews op van willekeurige grote bedrijven. Allemaal hebben ze wel eens slechte dienstverlening, zo een ramp zal het wel niet zijn. Meestal hoor je ook alleen de negatieve verhalen. En dankzij de maandcontract ben je er anders ook zo weer weg. Dat is voor mij ook een belangrijke factor geweest.
Weg met de jaarcontracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
eens, het gaat mij dan ook voornamelijk om dat afronden naar 100kB
Als dat betekent dat ik effectief maar 1200mb overhoud van mn bundel dan blijf ik liever waar ik nu zit

helaas lees ik bij de een dat het reuze meevalt, maar bij de ander dat het ronduit waardeloos is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Lowroad schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:01:
eens, het gaat mij dan ook voornamelijk om dat afronden naar 100kB
Als dat betekent dat ik effectief maar 1200mb overhoud van mn bundel dan blijf ik liever waar ik nu zit

helaas lees ik bij de een dat het reuze meevalt, maar bij de ander dat het ronduit waardeloos is
Het zal heel erg afhangen van hoe vaak je sessie verbroken (en dus afgerond) wordt. Wissel je heel vaak van WiFi naar 3G/4G, dan zal je vaker deze afrondingen zien dan wanneer je 24/7 met 3G verbonden bent en de sessie dus open blijft.
Afgelopen week heb ik in het ziekenhuis gelegen en heb ik alles op 3G gedaan. Toen was er eigenlijk geen noemenswaardig verschil tussen wat Android aan gaf qua gebruik en wat Youfone telt.
Maar op mijn werkdagen waarbij er frequent gewisseld wordt tussen WiFi en 3G, tja.. dan telt het harder door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Twee abonnementen overgezet naar Youfone. Eerst de eerste zonder problemen, simkaart gekregen, sms'jes over de datum dat er werd overgestapt. Daarna de tweede aangevraagd. Die is nu overgezet door Choozze naar Youfone, alleen is de sim van Youfone nog niet binnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Misschien een domme vraag, maar bij het eerste factuur, is voor mij de Aantal van alles 2

Dus ik betaal 20 euro, in plaats van 10 euro..

Zie ik iets over het hoofd?

https://www.youfone.nl/klantenservice/vraag/eerste-factuur

[ Voor 32% gewijzigd door jerkitout op 19-02-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
Ik hbe een vraagje. Ik lees on voorgaande reacties dat youfone alles met 100 kb blokken berekent?
Een vriendin heeft sinds 1 maart een youfone abo genomen van 1500mb/100 min. Maar nu heeft ze maar 69 mb over? Komt dit door die blokken afrekening?

Hiervoor had ze namelijk aan 500 mb genoeg met een iphone 4s, ze gebruikt overal wifi bijna en die abo gebruikte ze al ruim anderhalf jaar :?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Musta schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:04:
Ik hbe een vraagje. Ik lees on voorgaande reacties dat youfone alles met 100 kb blokken berekent?
Een vriendin heeft sinds 1 maart een youfone abo genomen van 1500mb/100 min. Maar nu heeft ze maar 69 mb over? Komt dit door die blokken afrekening?

Hiervoor had ze namelijk aan 500 mb genoeg met een iphone 4s, ze gebruikt overal wifi bijna en die abo gebruikte ze al ruim anderhalf jaar :?
Dat heeft te maken met wanneer je overstapt. Doe je dat halverwege de maand dan krijg je niet 100% van je SMS, minuten en MB. Maar x/31 maal [aantal units van je gekozen abbo] gedurende je eerste maand. Zo stapte ik halverwege over dus ontving ik maar 75min/sms en 750MB te verstoken.

Vwb de cashback en tientje voor een vriendje..
Ik kan je claim niet in behandeling nemen. Je hebt korting gekregen van het member get member programma van Youfone.

Wij geven voor het doorklikken aan dat cashback alleen geldig is i.c.m. kortingscodes die op onze site staan.
Tis geen kortingscode maar ref url. Enfin, dubbelop gaat dus niet op. Heb er nog wel op gereageerd maar het blijft dus bij het tientje korting op aansluiting en abonnementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 19:58
Joosie200 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:38:
[...]

Dat heeft te maken met wanneer je overstapt. Doe je dat halverwege de maand dan krijg je niet 100% van je SMS, minuten en MB. Maar x/31 maal [aantal units van je gekozen abbo] gedurende je eerste maand. Zo stapte ik halverwege over dus ontving ik maar 75min/sms en 750MB te verstoken.
haha dit is stom maar het is al opgelost :p Ze keek er verkeerd naar, ipv dat ze dacht dat ze nog maar 69 mb overhad, betekende het dat ze pas 69 mb had gebruikt. Dit had ze niet door tot ik ging kijken :D
Ze heeft blijkbaar wel al haar minuten opgemaakt, dus dat wordt ff een groter pakket nemen :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lowroad
Kleine update. Heb toch de gok gewaagd en vandaag ben ik overgestapt van Vodafone naar Youfone. Kan niet anders zeggen dat dit uitstekend is gegaan. Tien minuten van te voren een smsje gehad. Hierna viel netwerk weg. Nieuwe SIM erin en gaan. Nummer keurig overgezet. Tot nu toe iig erg tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Er is eigenlijk maar één ding wat ik mis en dat is een buitenlandbundel die je via de app kunt instellen. Op wintersport wilde ik een bundel kopen, maar dat bleek niet mogelijk te zijn. En de prijs voor een losse MB via roaming is niet zo interessant natuurlijk.

Niet onverwacht voor een 'budgetprovider' natuurlijk, maar toch. Verbeterpuntje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Wom schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:26:
Er is eigenlijk maar één ding wat ik mis en dat is een buitenlandbundel die je via de app kunt instellen. Op wintersport wilde ik een bundel kopen, maar dat bleek niet mogelijk te zijn. En de prijs voor een losse MB via roaming is niet zo interessant natuurlijk.

Niet onverwacht voor een 'budgetprovider' natuurlijk, maar toch. Verbeterpuntje :)
Via de Youfone App kan je gewoon via de functie "wijzig abonnement" de bundel "op reis in de EU" aanzetten. Deze kost 2 euro per dag geloof ik en geeft je dagelijks 50MB/Minuten/SMS.

Niet ideaal en voor buiten de EU heb je er weinig aan, maar voor binnen de EU werkt het prima.

https://www.youfone.nl/info/op-reis-in-de-eu

[ Voor 3% gewijzigd door TFHfony op 23-03-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Je hebt gelijk :o

Heb wel in dat scherm gekeken, maar niet gezien dat ik die tekstlink kon openklappen. Weet ik het voor de volgende keer. Bij deze heb ik geen minpunten meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:11

slaay

Natuurbeleven.com

Vandaag kwam ik er achter dat Youfone bij elk mobiel- en vastnummer gesprek langer dan 1 minuut afrond naar boven én een minuut extra telt. Maar de 0800-nummer gesprekken kloppen wel weer op de factuur als ik naar de details kijk. Dus er gaat ergens iets niet goed.

Op verzoek van de klantenservice van alle gesprekken screenshots moeten sturen en ze gaan het naar KPN doorsturen. Ben benieuwd wat er uitkomt!

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolandros
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-08 13:32
Ik heb een vraagje over mijn contract. Een jaartje terug heb ik mijn bundel aangepast, en daar stond toen opeens dat ik mijn contract had verlengd met 2 jaar (hij zou anders augustus vorig jaar zijn afgelopen). In het contractdocument staat echter dat de werkelijke ingangsdatum van het contract de datum van activering is, dus (je zou zeggen) toen ik mijn SIM activeerde. Ik was van plan over te stappen en nummerbehoud aan te vragen, maar dat is geweigerd omdat zij aanhouden dat de ingangsdatum van het contract een jaar terug is. In de algemene voorwaarden staat verder niks over de definitie van de activeringsdatum (dat hij bijvoorbeeld zou kunnen worden gezien als de datum van de ingang van de verandering van de bundel), en het enige wat ze over wijzigingen in de hoofdbundel zeggen is dat je geen verlagingen kan doorvoeren, dus ik snap niet helemaal wat ik hier nou mee moet. Heb ik het recht om mijn contract nu te beëindigen of moet ik hier een jaar mee wachten?

[ Voor 4% gewijzigd door Lolandros op 07-04-2016 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Deze maand zijn bij mij de vriendendienst kortingen verrekend. Die belofte is dus netjes nagekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Wom schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:14:
Deze maand zijn bij mij de vriendendienst kortingen verrekend. Die belofte is dus netjes nagekomen :)
Hier nog niet: Gewoon de volle factuur. Maar wellicht dat degene die er bij mij gebruik van gemaakt heeft nog een wachttijd had qua overstap, dus ik wacht gewoon rustig even af. Komt vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Mijn ervaring: Overstap prima ondanks ongeveer een uurtje zonder netwerk. Ben gewend dat dit korter is maar maakt niet uit.

Verder valt verbinding vaker weg dan bij Simyo op dezelfde locatie (forenzen treinreis) terwijl ze beiden op KPN netwerk zitten. Blijkbaar krijgt Simyo als volwaardige dochter voorrang op het KPN netwerk. Maar ook hier kan ik niet wakker van liggen aangezien huidig aanbod bijna de helft kost als Simyo (mits contractduur van 1 maand).

Tot zover prima dus :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Laatst online: 18:23
westergas schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:19:
Mijn ervaring: Overstap prima ondanks ongeveer een uurtje zonder netwerk. Ben gewend dat dit korter is maar maakt niet uit.

Verder valt verbinding vaker weg dan bij Simyo op dezelfde locatie (forenzen treinreis) terwijl ze beiden op KPN netwerk zitten. Blijkbaar krijgt Simyo als volwaardige dochter voorrang op het KPN netwerk. Maar ook hier kan ik niet wakker van liggen aangezien huidig aanbod bijna de helft kost als Simyo (mits contractduur van 1 maand).

Tot zover prima dus :)
Had je bij Simyo ook al 4g? Ik zit nu bij Simyo en heb 4g nog niet geactiveerd. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar Youphone voor de prijs in combinatie met 4G maar als het bereik dan juist minder is hoeft het voor mij niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

josje94 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:14:
[...]

Had je bij Simyo ook al 4g? Ik zit nu bij Simyo en heb 4g nog niet geactiveerd. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar Youphone voor de prijs in combinatie met 4G maar als het bereik dan juist minder is hoeft het voor mij niet meer :P
Nee daar zat ik op G3, net als nu bij Youfone trouwens. Vandaag in Amsterdam Noord totaal geen bereik (letterlijk) dus denk dat ik wellicht weer terug ga naar Simyo binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Laatst online: 18:23
westergas schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:30:
[...]

Nee daar zat ik op G3, net als nu bij Youfone trouwens. Vandaag in Amsterdam Noord totaal geen bereik (letterlijk) dus denk dat ik wellicht weer terug ga naar Simyo binnenkort.
Hm oke, thnx voor het delen van je ervaring! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

josje94 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:33:
[...]

Hm oke, thnx voor het delen van je ervaring! ;)
Geen probleem! Verder is het bereik trouwens meestal wel in orde hoor maar je merkt toch dat het minder is dan Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:12
westergas schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:40:
[...]

Geen probleem! Verder is het bereik trouwens meestal wel in orde hoor maar je merkt toch dat het minder is dan Simyo.
hoezo minder? ze zitten op de zelfde netwerk he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

dutchnltweaker schreef op zondag 19 juni 2016 @ 19:47:
[...]

hoezo minder? ze zitten op de zelfde netwerk he.
Ja weet ik maar merk toch duidelijk verschil op hetzelfde traject (station, route in de trein). Eerder in dit topic werd gesuggereerd dat dit kan komen omdat Simyo 100% dochter is van KPN en Youfone virtuele provider. Simyou zou voorrang kunnen krijgen op het netwerk, een andere verklaring heb ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Probleem wat ik gemerkt heb met de EU bundel voor 2 euro per dag. Je krijgt namelijk evengoed waarschuwingssmsjes dat je daglimiet van roamingkosten hebt bereikt. In de applicatie staan de juiste kosten wel vermeld, maar een smsje met het bericht dat je de 60 euro aan dagtegoed op heb gemaakt laat je toch even alles dubbel checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdbnl
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Hallo allemaal,
Zit ook te kijken om over te stappen naar Youfone vanaf Simyo.

Maar zou het mogelijk zijn dat je eerst een abbo afsluit met die actieprijs en als je deze vervolgens aan wil passen opnieuw klant word als het ware? Of zou je dit zo niet kunnen omzeilen?

Met vriendelijke groeten,
Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
sdbnl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 02:10:
Hallo allemaal,
Zit ook te kijken om over te stappen naar Youfone vanaf Simyo.

Maar zou het mogelijk zijn dat je eerst een abbo afsluit met die actieprijs en als je deze vervolgens aan wil passen opnieuw klant word als het ware? Of zou je dit zo niet kunnen omzeilen?

Met vriendelijke groeten,
Stefan
Je kan als tussenstap tijdelijk je nummer over laten zetten naar een prepaid sim. Vervolgens een dag later bij Youfone weer nummberbehoud met een nieuw abonnement aanvragen.

Meest eenvoudige oplossing is gewoon Youfone bellen en vragen wat ze voor je kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga overstappen naar Youfone, kan iemand mij verwijzen waar de vriendendienst codes worden uitgewisseld?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:06:
Ik ga overstappen naar Youfone, kan iemand mij verwijzen waar de vriendendienst codes worden uitgewisseld?
Bedankt!
Het was geloof ik niet de bedoeling om het hier in de thread te doen, dus ik stuur er even een per PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boessschrik
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 31-08 23:41
Ik zou ook wel graag een vriendendienst code willen, iemand die me hier aan kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Boessschrik schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:22:
Ik zou ook wel graag een vriendendienst code willen, iemand die me hier aan kan helpen?
Zie je berichtenbox ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Mijn bundel 1.5GB en een handjevol belminuten -->€10
50mb verbruik buiten de bundel -->€5.95 (!)
Geen melding van Youfone dat mijn bundel op aan het raken was. Doen ze bijvoorbeeld bij Simyo wel.

Ik snap dit heel goed van Youfone maar heel netjes is dit niet en je moet dus wat beter opletten.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Youfone Mobiel, andere onderwerpen mogen in:
- YoufoneTV: [YoufoneTV] Ervaringen & Discussie

Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum.
Het delen en vragen om vriendendienstcodes is niet toegestaan.