[Youfone] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 74.584 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
eRie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:10:
Zelf goede ervaring met Simyo gehad op het KPN netwerk.
Mijn vriendin gaat nu naar Youfone met de onbeperkt bellen en 1250MB voor €10. Dat is echt geen geld. Snel 4G internet hoeft ze toch niet. Dus dan is voor een redelijke databundel en onbeperkt bellen dit echt de goedkoopste optie. En dan ook nog een maand gratis en altijd maandelijks opzegbaar.
Hopen dat de kwaliteit ook gewoon goed is.
Kwam ik ook achter, maar dat is toch vreemd, want zonder 4G:
2 jaar, onbeperkt + 1GB = 11/maand
1mnd, onbeperkt + 0GB = 11/maand
1mnd, onbeperkt + 1GB = 10/maand

Dus ik neem aan dat ze van die eerste 2 varianten niet zoveel gaan verkopen...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRie
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 14-06 19:23
Jogai schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Klopt inderdaad. De maandelijks opzegbare bundel is goedkoper dan de 2-jarige. Mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Jogai schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Je weet het niet, zijn typisch vrouwen bundels. Eindeloos kwekken maar geen data.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RGAikAZ9ORF23urA0k00y9Sn/medium.png

Vreemd hier, stond eerst 15GB.
Nu onbeperkt van onbeperkt.

Zouden ze dan toch hun veel te lage limiet laten vallen? Of gaan ze nog harder roepen dat 15 gb onbeperkt is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
mathy_ schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:02:
[afbeelding]

Zouden ze dan toch hun veel te lage limiet laten vallen? Of gaan ze nog harder roepen dat 15 gb onbeperkt is >:)
Nee hoor, 15GB nog steeds https://www.youfone.nl/onbeperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Ik kan het niet duidelijk vinden op de website: ik zou graag willen dat als ik mijn databundel helemaal gebruikt heb, deze automatisch wordt uitgeschakeld totdat de nieuwe maand begint. Dus dat ik nooit buitenbundelkosten heb. Is dat mogelijk bij Youfone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@Spixo: Ja, dat kan.

Zie https://www.youfone.nl/optie/dataplafond.

[ Voor 13% gewijzigd door NIMIC op 19-07-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik ben inmiddels toch wat minder happy met youfone. Ze zijn nogal aan het stunten met de EU bundel. In het verleden was dat 50 (?) Mb per dag voor 2 euro. Inmiddels was dit gegroeid naar 500 Mb per dag.
Aangezien ik eind vorige maand nog een hele berg data in mn normale bundel had, heb ik de eu bundel uit gezet, zodat ik een paar dagen kon besparen.

Naar nu blijkt, kun je deze niet meer aan zetten. En dat is toch wel een hele flinke domper. 500Mb per dag is niet niks, en zeer welkom in het buitenland :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Maar als je een 'normale' extra bundel pakt, dan is deze toch ook geldig in de EU? Of begrijp ik je probleem niet helemaal?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wom schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:49:
Maar als je een 'normale' extra bundel pakt, dan is deze toch ook geldig in de EU? Of begrijp ik je probleem niet helemaal?
Ja, maar die normale bundel is 2 gig per maand. Das wat anders dan 500Mb per dag.
Twee weken op vakantie levert met de bundel 7gig aan data op voor 28 euro.
Terwijl een gig in de normale bundel een tientje kost.

Wezenlijk verschil.

edit: vooruit, twee gig is 14 euro. Verschil blijft, en loopt op met een langere vakantie.

[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 26-07-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:12
Vraagje, als je in de eu bent met welke providers heeft youfone roaming overeenkomsten en is er mogelijkheid om op 4g te roamen (als je 4g in je abonnement hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@dutchnltweaker heb je al contact gehad met Youfone hierover? Die zullen je waarschijnlijk een stuk beter kunnen vertellen hoe het werkt dan wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
rens-br schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 13:44:
@dutchnltweaker heb je al contact gehad met Youfone hierover? Die zullen je waarschijnlijk een stuk beter kunnen vertellen hoe het werkt dan wij.
Dacht misschien iemand ervaring in de eu of er geroamed kan worden op 4g?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:28
dutchnltweaker schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 14:06:
[...]

Dacht misschien iemand ervaring in de eu of er geroamed kan worden op 4g?
Youfone maakt gebruik van de roaming overeenkomsten van KPN. Daar waar KPN 4G roaming biedt, zal Youfone dat ook aanbieden (mits je in NL op 4G kunt met je abo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
PWA777 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:00:
[...]

Youfone maakt gebruik van de roaming overeenkomsten van KPN. Daar waar KPN 4G roaming biedt, zal Youfone dat ook aanbieden (mits je in NL op 4G kunt met je abo).
Dankjewel voor je antwoord, ik vroeg dit namelijk omdat dit bij tele2 dus niet het geval is. (Bij tmobile, KPN en Vodafone wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
dutchnltweaker schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:14:
[...]

Dankjewel voor jou antwoord, ik vroeg dit namelijk omdat dit bij tele2 dus niet het geval is. (Bij tmobile, KPN en Vodafone wel).
Tele2 is de enige Nederlandse provider zonder 4G roaming. Overigens lijkt het er op dat KPN en T-Mobile de snelheden in het buitenland extreem laag houden (door overbelastig of toch opzet?!) sinds de EU roaming geen extra inkomsten meer voor ze genereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
Er achter gekomen dat je bij een "onbeperkt data" abbo bij 5GB een waarschuwing krijgt ivm fair use policy voor data verbruik in de EU. En dat je bij 7.5GB wordt afgesloten. Na het bellen met de helpdesk (45 min in de wacht) vertelde ze mij dat dit een nieuwe regeling is. De blokkade kan via de helpdesk weer opgeheven worden maar dan ga je wel betalen voor je data volgens mij zij ze dat dit 7.70 per GB is.
Helaas staat niet duidelijk in de voorwaarde wat de fair use policy voor data in de EU nou inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Mijn portering is uitgevoerd en ik zit bij Youfone. Alles is tot nu toe in orde, so far so good. De bundel die ik voor de laatste paar dagen van de maand heb, is naar rato. In mijn geval 322 mb voor 4 dagen, dat is al een flinke stap vanaf mijn oude 500 mb per maand :9
Mocht je nog € 10 korting willen bij een nieuw abo, stuur me dan een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PWA777 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 16:00:
[...]

Daar zou ik niet van uit gaan. Ook Telfort, nota bene van KPN zelf, roamt alleen op 3G.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
InfoTracer schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 15:31:
Er achter gekomen dat je bij een "onbeperkt data" abbo bij 5GB een waarschuwing krijgt ivm fair use policy voor data verbruik in de EU. En dat je bij 7.5GB wordt afgesloten. Na het bellen met de helpdesk (45 min in de wacht) vertelde ze mij dat dit een nieuwe regeling is. De blokkade kan via de helpdesk weer opgeheven worden maar dan ga je wel betalen voor je data volgens mij zij ze dat dit 7.70 per GB is.
Helaas staat niet duidelijk in de voorwaarde wat de fair use policy voor data in de EU nou inhoud.
Dit "onbeperkt" abonnement is in feite een 15Gb abo binnen NL en max 7.5Gb in de EU. Met de 7.5Gb voldoen ze voor nu aan het minimum vereiste quota, wat ongeveer 6Gb zou zijn op basis van 27,50€ per maand. Ook de max van 15Gb staat heel klein in de tarieven verborgen en is tijdens het bestel proces onzichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
mathy_ schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:02:
[afbeelding]

15Gb vinden ze bij Youfone "onbeperkt". Let er op dat ze je bij bereiken van 15Gb terugzetten naar 64kbps en je van 4G afgegooid wordt totdat je nieuwe bundel in gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mathy_
PWA777 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 16:17:
[...]

15Gb vinden ze bij Youfone "onbeperkt". Let er op dat ze je bij bereiken van 15Gb terugzetten naar 64kbps en je van 4G afgegooid wordt totdat je nieuwe bundel in gaat.
Ja dit heb ik sinds vanmiddag ondervonden. Gelukkig is het de laatste dag van de maand en morgen weer een nieuwe bundel, maar weinig onbeperkt aan 15GB.

Eerste maandje gratis was mooi maar mij houden ze niet als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarzelaar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07 15:37
Heren, twee korte vraagjes..

1) Ik heb sinds kort een Youfone abonnement, met een maandelijks contract. Loopt dit automatisch door of moet ik steeds opnieuw een extra maand kopen (lijkt me vrij onhandig)? Ik zag namelijk op de website een knop "verlengen" waarmee ik vanaf volgende maand (september 2017) kon verlengen.

2) Ik ga mogelijk over een tijdje voor 12 maanden naar het buitenland, maar ik wil mijn nummer houden. Is het wijsheid om mijn Youfone abonnement op de laagste stand te zetten qua MB/belminuten/etc. (4 euro/maand) of zijn er betere alternatieven puur voor nummerbehoud?

Alvast dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
aarzelaar schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:53:
Heren, twee korte vraagjes..

1) Ik heb sinds kort een Youfone abonnement, met een maandelijks contract. Loopt dit automatisch door of moet ik steeds opnieuw een extra maand kopen (lijkt me vrij onhandig)? Ik zag namelijk op de website een knop "verlengen" waarmee ik vanaf volgende maand (september 2017) kon verlengen.

2) Ik ga mogelijk over een tijdje voor 12 maanden naar het buitenland, maar ik wil mijn nummer houden. Is het wijsheid om mijn Youfone abonnement op de laagste stand te zetten qua MB/belminuten/etc. (4 euro/maand) of zijn er betere alternatieven puur voor nummerbehoud?

Alvast dank.
1) Het abonnement loopt steeds automatisch 1 maand door, tenzij je opzegt. Als je niets doet, krijg je dus steeds 1 maand erbij. De knop verlengen geeft je ook de optie om direct met 1 jaar te verlengen (scheelt je een euro per maand), vandaar dat die er zit.

2) Ja het is veel goedkoper om je nummer naar een prepaid kaartje te porteren en die gedurende het jaar nog 1x op te waarderen. Als je binnen de EU blijft kun je overigens je mobiel gewoon een jaar lang gebruiken in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarzelaar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-07 15:37
PWA777 schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:55:
[...]

1) Het abonnement loopt steeds automatisch 1 maand door, tenzij je opzegt. Als je niets doet, krijg je dus steeds 1 maand erbij. De knop verlengen geeft je ook de optie om direct met 1 jaar te verlengen (scheelt je een euro per maand), vandaar dat die er zit.

2) Ja het is veel goedkoper om je nummer naar een prepaid kaartje te porteren en die gedurende het jaar nog 1x op te waarderen. Als je binnen de EU blijft kun je overigens je mobiel gewoon een jaar lang gebruiken in het buitenland.
1) Duidelijk. Nu snap ik de logica achter de verlengen knop.

2) Ik had helemaal niet gedacht aan prepaid! Helaas buiten de EU anders was het een goede optie geweest om abonnement te behouden.

Thanks PWA777 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:56
Al gezocht hier, maar staat Youfone tetheren toe? Ik overweeg de sim in een mifi te stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
Lord_Dain schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:28:
Al gezocht hier, maar staat Youfone tetheren toe? Ik overweeg de sim in een mifi te stoppen..
Dit is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Laatst online: 23:06

TFHfony

Professional Weirdo

Lord_Dain schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:28:
Werkt wel, mag niet.
Uit de algemene voorwaarden, 17.4:
Klanten mogen slechts op normale wijze gebruik maken van de Diensten. Normaal gebruik houdt in
gebruik geïnitieerd vanuit een mobiel toestel. Ieder ander gebruik zoals onder andere het gebruik van
SIM box of GSM box, of het langdurig openstaan van een verbinding, en /of het gebruik van
automatische oproepsystemen is verboden
en 17.9:
In gevallen als hierboven beschreven alsmede wanneer Youfone op basis van bijvoorbeeld het
verkeersvolume het vermoeden heeft dat er gebruik gemaakt wordt van SIM –en of GSM boxen,
en/of ander dan normaal gebruik, is zij gerechtigd deze Aansluitingen per direct en zonder
voorafgaande waarschuwing te deactiveren, dit laat onverlet het recht van Youfone om de diensten
overeenkomstig artikel 13 op te schorten

[ Voor 26% gewijzigd door TFHfony op 02-08-2017 11:52 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41
Ik ga in augustus en september op vakantie naar Frankrijk. Ik overweeg om voor mijn dochter een (maandelijks opzegbaar) abonnement te nemen met 7,5GB data en die in september te verlagen naar het goedkoopste abonnement met alleen 125 min bellen voor 4 euro.
Dus eerste maand (augustus) gratis, tweede maand EUR 17,50 betalen en vanaf oktober EUR 4 betalen.

Kan dat of zie ik bepaalde boetes of andere tarieven over het hoofd?

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye, Luyuan, 32kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:59
Ik krijg dus met geen mogelijkheid data/internet werkend in het buitenland. Heb een oneplus ons en met de vorige provider (Hollands nieuwe) nooit problemen gehad.
Roaming staat aan portal staat goed ingesteld netwerkicoontje geeft ook netjes h+ of 3g aan maar de browser blijft aangeven dat er geen internetverbinding is en andere apps werken ook niet online (Whatsapp youfone app enz)
Heb alle instellingen al eens aan en uit gezet portal opnieuw ingesteld en telefoon herstart maar het werkt niet. Zie ik nog iets over het hoofd?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
harley schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 00:29:
Ik krijg dus met geen mogelijkheid data/internet werkend in het buitenland. Heb een oneplus ons en met de vorige provider (Hollands nieuwe) nooit problemen gehad.
Roaming staat aan portal staat goed ingesteld netwerkicoontje geeft ook netjes h+ of 3g aan maar de browser blijft aangeven dat er geen internetverbinding is en andere apps werken ook niet online (Whatsapp youfone app enz)
Heb alle instellingen al eens aan en uit gezet portal opnieuw ingesteld en telefoon herstart maar het werkt niet. Zie ik nog iets over het hoofd?
Even Youfone bellen, waarschijnlijk zit er nog een administratieve blokkade op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:29
Van de week mijn abonnement veranderd. Ik verlies mijn actie korting van 1,50, maar netto betaal ik 50 cent meer voor 4G, 500MB meer en 30 extra belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 13-09 23:38

westergas

rikkie_pc

Die prijzen blijven maar zakken. Nu 2.5gb 4G voor €8 gepakt. Prima hoor :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinuspw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-02 08:50
Morgen ga ik over van KPN naar Youfone. Voor Youfone gekozen omdat KPN's eigen abonnementen behoorlijk prijzig zijn. Benieuwd of het vlekkeloos gaat, wel van beide providers al een smsje gehad dat het overgezet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Meer mensen die sinds het begin van de maand last hebben dat de Youfone app niet werkt? Ik krijg de melding dat een serverfout heeft opgetreden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
@wcduck net even getest. Het werkt hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 21:07

Wom

Werkt hier ook gewoon :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• dutchnltweaker
http://www.gsmhelpdesk.nl...sleiding-met-onbeperkt-mb

Op de site geven ze nu ook aan dat het een fair use is.

[ Voor 20% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-08-2017 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:56
Youfone 'unlimited' maandelijks opzegbaar; Lachertje wat mij betreft. Voordat ik op vakantie ging werd er gesproken over een FUP van 15GB NL en 7,5GB EU. Tijdens de vakantie al bij 5GB een warning m.b.t. de FUP; met het verzoek om verbruik te beperken. Vervolgens is/was de 7,5GB FUP nergens meer te bekennen op de site of in de voorwaarden en leek deze gewijzigd in 3GB FUP!! (Dat is volgens mij niet eens wat ze verplicht zijn aan te bieden volgens de geldende roaming regels!). Paar dagen later bij een verbruik van ca 6GB keihard geblokkeerd. Tot aan de FUP redelijke snelheden weten te halen, dus dat zit dan wel goed, kan het echter niet verkroppen dat ze tussentijds de voorwaarden aanpassen en hierbij geen maand termijn in acht nemen. Niet nog een keer dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik heb een maandelijks opzegbaar contract van 2.5GB voor €10. Nu log ik net in en zie ik dat ik dit kan wijzigen naar 3.5GB voor die zelfde €10. Vorige maand hetzelfde trucje gedaan van 1.75GB naar 2.5GB. iedere maand maar even inloggen dus...

Youfone zou natuurlijk ook automatisch de limiet kunnen verhogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
westergas schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:12:
Ik heb een maandelijks opzegbaar contract van 2.5GB voor €10. Nu log ik net in en zie ik dat ik dit kan wijzigen naar 3.5GB voor die zelfde €10. Vorige maand hetzelfde trucje gedaan van 1.75GB naar 2.5GB. iedere maand maar even inloggen dus...

Youfone zou natuurlijk ook automatisch de limiet kunnen verhogen...
Maar dat vinden ze niet leuk, het liefst zetten ze je ook voor twee jaar vast.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prepaidsmurf
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09-2020
westergas schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 14:12:
*knip* Reclame maken / mensen wijzen op andere providers is niet het doel van dit topic.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 04-09-2017 08:58 ]

Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Modbreak:Het bespreken en vergelijken van andere providers is offtopic. Die berichten zijn dan ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegreenhunter
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
Mag dit in dit topic? Kreeg het net via de mail:

Binnenkort ook YoufoneTV, internet en vast bellen!

Deze maand kun je bij Youfone naast Sim Only ook gebruik maken van TV voor thuis, tablet en smartphone. Daarnaast leveren wij binnenkort op elk adres de snelst mogelijke internetverbinding en indien gewenst ook vaste telefonie.

Met de nieuwe TV dienst kijk je thuis of onderweg en op meerdere apparaten een ruime keuze aan programma’s, films en series van topkwaliteit. Het basispakket van minstens 21 zenders kun je eenvoudig met 5, 10 of meerdere zenders maandelijks uitbreiden en aanpassen. Daarnaast kun je onbeperkt gebruik maken van interactieve diensten zoals begin gemist, terugkijken, opnemen en pauzeren.

ACTIE: Alle Sim Only klanten krijgen € 19,95 extra korting

Probeer het TV & Internet of Alles-in-1 pakket de eerste zes maanden voor maar €19,95. Daarna is het €39,95. Na 1 jaar is het maandelijks opzegbaar. Alleen Sim Only klanten ontvangen nog eens €19,95 extra korting!

Waarom Alles-in-1 van Youfone?
• Live TV op televisie, tablet en smartphone
• Meer dan 23 live zenders in HD
• 100 extra zenders, series & films
• Gratis Fox Sports 1 Eredivisie
• Gratis 7 dagen terugkijken
• Gratis opnemen en pauzeren
• Vast internet met snelheid tot 100 Mbit/s
• Goedkoop vast bellen per seconde
Als je geen gebruik maakt van vast bellen, kies dan voor het TV & Internet pakket.

Binnenkort eindeloos veel meer!
• Nog meer zenders, films en series
• Ook YoufoneTV op laptop en PC
• Geen TV-ontvanger nodig met Smart TV App
• Nieuwste films in Online Videotheek
Zodra YoufoneTV beschikbaar is ontvang je een e-mail en kun je direct gebruik maken van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

thegreenhunter schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 16:22:
Mag dit in dit topic? Kreeg het net via de mail:

Binnenkort ook YoufoneTV, internet en vast bellen!

Deze maand kun je bij Youfone naast Sim Only ook gebruik maken van TV voor thuis, tablet en smartphone. Daarnaast leveren wij binnenkort op elk adres de snelst mogelijke internetverbinding en indien gewenst ook vaste telefonie.

Met de nieuwe TV dienst kijk je thuis of onderweg en op meerdere apparaten een ruime keuze aan programma’s, films en series van topkwaliteit. Het basispakket van minstens 21 zenders kun je eenvoudig met 5, 10 of meerdere zenders maandelijks uitbreiden en aanpassen. Daarnaast kun je onbeperkt gebruik maken van interactieve diensten zoals begin gemist, terugkijken, opnemen en pauzeren.

ACTIE: Alle Sim Only klanten krijgen € 19,95 extra korting

Probeer het TV & Internet of Alles-in-1 pakket de eerste zes maanden voor maar €19,95. Daarna is het €39,95. Na 1 jaar is het maandelijks opzegbaar. Alleen Sim Only klanten ontvangen nog eens €19,95 extra korting!

Waarom Alles-in-1 van Youfone?
• Live TV op televisie, tablet en smartphone
• Meer dan 23 live zenders in HD
• 100 extra zenders, series & films
• Gratis Fox Sports 1 Eredivisie
• Gratis 7 dagen terugkijken
• Gratis opnemen en pauzeren
• Vast internet met snelheid tot 100 Mbit/s
• Goedkoop vast bellen per seconde
Als je geen gebruik maakt van vast bellen, kies dan voor het TV & Internet pakket.

Binnenkort eindeloos veel meer!
• Nog meer zenders, films en series
• Ook YoufoneTV op laptop en PC
• Geen TV-ontvanger nodig met Smart TV App
• Nieuwste films in Online Videotheek
Zodra YoufoneTV beschikbaar is ontvang je een e-mail en kun je direct gebruik maken van de actie.
Yup...
Ik ben 2 maanden geleden uitgenodigd om mee te doen met een test hiervan. Alleen omdat dit TV signaal over xDSL wordt geleverd en er bij mij thuis dan max 10mbit beschikbaar is, maar bedankt voor de eer om te mogen testen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• semve
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-06 11:31
Misschien een rare vraag, maar krijgen jullie iPhone gebruikers KPN NL op je scherm of Youfone? Vind Youfone namelijk niet zo mooi ;)

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

semve schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:03:
Misschien een rare vraag, maar krijgen jullie iPhone gebruikers KPN NL op je scherm of Youfone? Vind Youfone namelijk niet zo mooi ;)
Tja, form over function = typisch Apple natuurlijk. Maar bij een maat van me staat er Youfone op zijn iPhone vermeld (en hij vindt dat overigens ook niks.) Geen idee of het nog uitmaakt of je een recente SIM gebruikt of niet.

• westergas

westergas

rikkie_pc

semve schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:03:
Bij mij staat er YOLOSWAG.
Zal op een iPhone wel niet lukken vermoed ik, of heb je daar ook custom roms voor tegenwoordig?

• semve
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-06 11:31
TFHfony schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 17:22:
[...]

Tja, form over function = typisch Apple natuurlijk. Maar bij een maat van me staat er Youfone op zijn iPhone vermeld (en hij vindt dat overigens ook niks.) Geen idee of het nog uitmaakt of je een recente SIM gebruikt of niet.
Oh oke, jammer. Wil binnenkort naar Youfone aangezien het erg goedkoop is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
semve schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:19:
[...]

Oh oke, jammer. Wil binnenkort naar Youfone aangezien het erg goedkoop is ;)
Het KPN netwerk heb ik als veel slechter dan T-Mobile ervaren. Youfone rondt alle data sessies af op minstens 100 kb waardoor het data verbruik kunstmatig omhoog gaat. Alle seconden worden hele minuten in het voordeel van Youfone.

Ik heb opgezegd en ga binnen 2 weken weer geporteerd worden naar T-Mobile.

Toestel geeft KPN NL aan - is een iPhone 7. Maar bij KPN hoef je m.i. echt niet te zitten als je een beetje rap 4G wilt - wat een trage bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:21
PWA777 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:02:
[...]

Het KPN netwerk heb ik als veel slechter dan T-Mobile ervaren. Youfone rondt alle data sessies af op minstens 100 kb waardoor het data verbruik kunstmatig omhoog gaat. Alle seconden worden hele minuten in het voordeel van Youfone.

Ik heb opgezegd en ga binnen 2 weken weer geporteerd worden naar T-Mobile.

Toestel geeft KPN NL aan - is een iPhone 7. Maar bij KPN hoef je m.i. echt niet te zitten als je een beetje rap 4G wilt - wat een trage bende.
En toch haal ik prima snelheden bij KPN met een 6s. Test van net, binnenshuis met twee bolletjes.

http://www.speedtest.net/my-result/i/2259998076

Youfone is dan wel een provider waar ik dus niet mijn abonnement zou afsluiten. Goedkoop is duurkoop, kun je net zo goed bij KPN zelf zitten.

Met het netwerk lijkt mij weinig mis.

Overigens gister ook een 8 euro abonnementje bij Ben afgesloten en bewust youfone/simpel overgeslagen. Heb het idee dat het bij Ben een stuk beter geregeld is.

[ Voor 12% gewijzigd door krakendmodem op 19-09-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

PWA777 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:02:
[...]

Dat afronden van de MB's & minuten ligt aan Youfone, niet aan het KPN netwerk
Ik denk dat het meer afhankelijk is van je locatie (afstand tot de mast). Ik haal hier binnenshuis ruim 40mbit via Youfone en buiten ruim over de 100mbit al schommelt dat wat meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
TFHfony schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:41:
[...]

Dat afronden van de MB's & minuten ligt aan Youfone, niet aan het KPN netwerk

[...]

Ik denk dat het meer afhankelijk is van je locatie (afstand tot de mast). Ik haal hier binnenshuis ruim 40mbit via Youfone en buiten ruim over de 100mbit al schommelt dat wat meer.
Afronden is een keuze van Youfone dat weet ik.

Het lukt mij ook wel om eens een keer 100 mbps aan te tikken met KPN - maar op drukke plekken in de Randstad (Schiphol, Amsterdam, Rotterdam en Utrecht) is er tijdens de avondspits amper data door KPN 4G te krijgen - in zoverre dat Spotify bijvoorbeeld wel werkt maar niets vooruit kan bufferen en het laden van attachments super lang duurt. Voor sommige mensen zal dit irrelevant zijn - ik stoor me er aan omdat dit geen enkel issue was bij T-Mobile.

[ Voor 22% gewijzigd door PWA777 op 20-09-2017 09:07 ]

• westergas

westergas

rikkie_pc

Mijn ervaringen:

Android geeft bij mij aan 862 MB gebruikt, Youfone app 868 MB.
Bereik geen problemen mee, heel soms schakelt ie over naar 3G als ik met de trein door niemandsland rijd.
Snelheid 4G 73 Mbps (binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Mijn vriendin is in Italië en krijgt daar geen dataverbinding (iPhone). Roaming etc. staat aan. Iemand een idee hoe dat zit bij Youfone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
TMC schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 17:40:
Mijn vriendin is in Italië en krijgt daar geen dataverbinding (iPhone). Roaming etc. staat aan. Iemand een idee hoe dat zit bij Youfone?
Mijn dochter zit nu in Frankrijk en ook geen dataverbinding. Zag op my youfone wel dat er storing is?
Kan dus niet zien of er nog ergens een vinkje aan- of uitgezet moet wordne om eu internet te krijgen.

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Vliegtuig stand aan en weer uit zetten was bij mij voldoende. Of anders telefoon aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

mathy_ schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 02:18:
[...]

Vliegtuig stand aan en weer uit zetten was bij mij voldoende. Of anders telefoon aan en uit zetten.
Beide reeds geprobeerd. Ik las her en der dat providers simkaarten kunnen resetten o.i.d. waardoor ze opnieuw aangemeld worden op het netwerk. Zal zo Youfone eens bellen of ze dat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Laat even weten of dat de oplossing is?

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Vorige maand 100mb buiten mijn bundel...gelijk ff €10 aftikken. Staat allemaal netjes vermeld hoor op de site dus let daar goed op jongens en meisjes ;)

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Meer mensen zonder internet op dit moment?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

westergas schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:17:
Vorige maand 100mb buiten mijn bundel...gelijk ff €10 aftikken. Staat allemaal netjes vermeld hoor op de site dus let daar goed op jongens en meisjes ;)
En je krijgt als het goed is ook genoeg waarschuwingen. Dus dan beter zelf extra bundeltje kopen.

• NIMIC
  • Niet online
Smultie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:45:
Even getest, 4G werkt hier gewoon.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Smultie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:45:
Nope.
MikeyMan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:31:
[...]

En je krijgt als het goed is ook genoeg waarschuwingen. Dus dan beter zelf extra bundeltje kopen.
Nope, Youfone doet niet aan waarschuwingen.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

westergas schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:33:
[...]

Nope.

[...]

Nope, Youfone doet niet aan waarschuwingen.
Zeer zeker wel. Ik krijg sms'jes bij 80 en 100% van mijn bundel.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb het al gevonden. Adguard vond het ineens nodig m'n complete 4G verbinding te blocken... :/
Thanks voor de feedback iig!

• westergas

westergas

rikkie_pc

MikeyMan schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:45:
[...]

Zeer zeker wel. Ik krijg sms'jes bij 80 en 100% van mijn bundel.
Oh, oké. Zal wel een instelling zijn in het account, staat standaard niet aan (bij mij). Ik let er nu zelf op in android. Zit nu op 1.3 van 3.5GB verbruik met nog 7 dagen op de teller, ik maak me geen zorgen meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Smultie schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:25:
Heb het al gevonden. Adguard vond het ineens nodig m'n complete 4G verbinding te blocken... :/
Thanks voor de feedback iig!
En, had je nog advertenties?

Verwijderd

*knip*. Maar dat mag niet op het forum gevraagd worden. ;)

[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 14-12-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 14:42
Wanneer wordt het bedrag van je factuur afgeschreven van je rekening met automatische incasso? Bij mij staat er 7 dagen na factuurdatum nog een openstaand bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
@J0kerNL Bij mij wordt er altijd op dezelfde dag afgeschreven.
Toevallig is dat vandaag, de factuur was inderdaad ook 7 dagen geleden.

Afschrijving is bij mij altijd op dezelfde dag, de factuur komt 7 tot 4 dagen daarvoor binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandenberg
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-09 13:15
Beetje verlate reactie, ze zal hopelijk alweer bij thuis zijn.
Ervaringsdeskundige hier met hetzelfde euvel destijds.
Voor meer mensen die problemen hebben met roaming in het buitenland icm Youfone: controleer je APN instellingen (Toegangspunten bij Android). Portalmmm.nl werkt prima. KPN heeft soms echter ook KPN4G.nl gepushed naar veel telefoons, deze werkt niet in het buitenland in combinatie met Youfone…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Prijzen zijn weer aangepast bij Youfone.

Nu is het goedkoopste data abonnement van 3000MB €8.
Dat was voorheen 2500MB voor €8.
Dus even aanpassen en je hebt een hoger datalimiet.

(p.s. let even op de korting die vervalt wanneer je je abonnement aanpast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Vorige maand al, regelmatig even controleren en je niet laten verleiden om je voor 2 jaar vast te leggen levert voordeel op. ;)

De tool om je abonnement samen te stellen is niet heel overzichtelijk met die ondoorgrondelijke bundel kortingen. Gelukkig is er ook nog de tarief sheet.
https://www.youfone.nl/abonnementen/alle-tarieven

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Ankona schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:46:
.. en je niet laten verleiden om je voor 2 jaar vast te leggen ...
Dat heb ik helaas wel gedaan vorig jaar. Ik was ervan overtuigd dat de prijzen zouden gaan stijgen doordat europa data uit de bundel wordt verrekend.
Maar de prijzen zijn flink gedaald. Helaas... Nu betaal ik €18 voor 3000MB en onbeperkt. Overigens is dat hetzelfde als wat ik betaald zou hebben bij een maand bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:48
Ben blij met mijn beslissing om m’n abonnement maandelijks opzegbaar te houden. Ben nu van 2500 MB + 275min voor €12,50 naar 3000 MB + 275min voor €12 gegaan, alle kleine beetjes helpen :).
Geen vriendendienst zaken in dit topic

[ Voor 31% gewijzigd door The Wizard op 07-01-2018 13:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:48
Hier de nieuwe maandelijkse tarieven van Youfone in een tabel:

125 min275 minOnbeperkt
750 MB € 9,00 € 9,50 € 12,00
1500 MB € 10,00 € 10,50 € 14,00
3000 MB € 11,00 € 12,00 € 15,00
5000 MB € 15,00 € 16,00 € 17,00
7500 MB € 17,00 € 19,00 € 21,00
15000 MB € 24,00 € 26,00 € 28,00

Al deze tarieven zijn in combinatie met 4G. Bij de 750 en 1500 MB bundels is dit LTE (50 down, 25 up) en vanaf 3000 is het LTE Advanced (256 down, 150 up).

[ Voor 9% gewijzigd door Balance op 06-01-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Balance schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 11:46:
Hier de nieuwe maandelijkse tarieven van Youfone in een tabel:
Thanks, gelijk ff aangepast :) (of "verlengd" zoals ze het bij Youfone noemen)
Mooie prijzen hoor, blijf lekker zitten bij Youfone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Hoe werkt dat eigenlijk met verlengen van een maandabonnement?
Geld dan de nieuwe korting? Of raak je je korting kwijt, net zoals bij een 2-jaarsabonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Dan ben je je "korting" kwijt en ga je verder met het dan geldende aanbod (en vaak weer nieuwe korting)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Wel opletten met een andere bundel, dat als je een 1 maand contract hebt dat je het ook omzet bovenin de pagina naar 1 maand.
Omdat hij automatisch op 2 jaar staat, kies contract verlengen in de app en dan zie je dat het vaak niets tot weinig uitmaakt tov je oude prijs.

Tenzij je de optie 2 jaar abbonement kiest.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Youfone is weer eens lekker op dreef met hun klantenafpoeier service.

Heb pas een nieuwe simkaart aangevraagd. Volgens hun website kostte dat 0 euro. Ja, had eerder gezien dat ze daar (om wat voor een vreemde reden ook) 15 euro voor vroegen dus voor de zekerheid even een screen-cap gemaakt en opgeslagen.

Nu brengen ze dus gewoon 15 euro in rekening en negeren keihard dat ze die kaart gratis aangeboden hebben.

De techniek en de abonnementen zijn plezierig, maar dit soort geintjes daar kan ik dus echt niet tegen. Net als eigenlijk dat infantiele taalgebruik van ze.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Ankona schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 09:42:
Youfone is weer eens lekker op dreef met hun klantenafpoeier service.

Heb pas een nieuwe simkaart aangevraagd. Volgens hun website kostte dat 0 euro. Ja, had eerder gezien dat ze daar (om wat voor een vreemde reden ook) 15 euro voor vroegen dus voor de zekerheid even een screen-cap gemaakt en opgeslagen.

Nu brengen ze dus gewoon 15 euro in rekening en negeren keihard dat ze die kaart gratis aangeboden hebben.

De techniek en de abonnementen zijn plezierig, maar dit soort geintjes daar kan ik dus echt niet tegen. Net als eigenlijk dat infantiele taalgebruik van ze.
Yep. Ook zo iets voor handen gehad. En uiteindelijk ben ik toen gebeld door een dame die het verhaal even wilde uitleggen en waar letterlijk geen letter tussen te krijgen was. Uiteindelijk maar opgehangen.
Wat je zegt: De techniek & prijzen zijn prima, maar de organisatie zelf. Pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik snap deze bedrijfsvoering ook niet. Het feit dat ik meerdere keren contact opneem met hun klantenservice kost hun meer dan die 15 euro. Daarnaast maken ze op deze manier bepaald geen reclame voor hun bedrijf.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hoe is youfone? Ik twijfel om van kpn sim only over te stappen op youfone sim only , maar heb geen enkele ervaring met deze provider

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 18-01-2018 10:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:36:
Hoe is youfone? Ik twijfel om van kpn sim only over te stappen op youfone sim only , maar heb geen enkele ervaring met deze provider
Waar twijfel je aan? wat wil je weten? wat heb je nu bij KPN en wat wil je bij Youfone nemen? Youfone zit op het KPN netwerk, heeft 4G en je kan ook 4G roamen in het buitenland als dat belangrijk voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

dutchnltweaker schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Waar twijfel je aan? wat wil je weten? wat heb je nu bij KPN en wat wil je bij Youfone nemen? Youfone zit op het KPN netwerk, heeft 4G en je kan ook 4G roamen in het buitenland als dat belangrijk voor je is.
Youfone is super goedkoop, maar is dit wel een goed teken? Hoe is het netwerk kwa bereik en MBs, ja ik weet dat het over kpn gaat.

Ik heb nu 400 bel/sms en 2GB voor 17 euro afkoop som is 100 euro), ik kan bij youfone voor 15 euro 5Gb en onbeperkt bellen/sms krijgen :).

De grote vraag is :

Goedkoop en stabiel? Wat zijn hier de ervaringen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:36:
Technisch & prijstechnisch prima. Ik zit er nu bijna 3 jaar en het werkt altijd. Goed bereik & hoge snelheden via het KPN netwerk. De app & website werken ook prima.
Op zich slechts een keer de helpdesk/support nodig gehad omdat er iets niet goed was afgehandeld en maar besloten het er bij te laten. Het ging maar om een tientje, maar de hoofdpijn die ik van die mensen kreeg was mij die 10 euro niet waard. Gewoon iets wat duidelijk op hun site stond, waar ze op alle mogelijke manier probeerden onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. En dan met name de manier van communiceren die daarbij hoorde.
En ik weet het. Helpdesk medewerkers krijgen van de grootste idioten & horken aan de lijn. Maar dit was echt niet fatsoenlijk.
G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:44:
[...]

Youfone is super goedkoop, maar is dit wel een goed teken? Hoe is het netwerk kwa bereik en MBs, ja ik weet dat het over kpn gaat.

Ik heb nu 400 bel/sms en 2GB voor 17 euro afkoop som is 100 euro), ik kan bij youfone voor 15 euro 5Gb en onbeperkt bellen/sms krijgen :).

De grote vraag is :

Ja hoor, de stabiliteit is prima. De snelheid ook. De MB'tjes worden een tikkie naar boven afgerond maar niet spectaculair.

[ Voor 23% gewijzigd door TFHfony op 18-01-2018 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

TFHfony schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Technisch & prijstechnisch prima. Ik zit er nu bijna 3 jaar en het werkt altijd. Goed bereik & hoge snelheden via het KPN netwerk. De app & website werken ook prima.
Op zich slechts een keer de helpdesk/support nodig gehad omdat er iets niet goed was afgehandeld en maar besloten het er bij te laten. Het ging maar om een tientje, maar de hoofdpijn die ik van die mensen kreeg was mij die 10 euro niet waard. Gewoon iets wat duidelijk op hun site stond, waar ze op alle mogelijke manier probeerden onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. En dan met name de manier van communiceren die daarbij hoorde.
En ik weet het. Helpdesk medewerkers krijgen van de grootste idioten & horken aan de lijn. Maar dit was echt niet fatsoenlijk.

[...]

Ja hoor, de stabiliteit is prima. De snelheid ook. De MB'tjes worden een tikkie naar boven afgerond maar niet spectaculair.
Bedankt voor uw reactie! Overgaan voor meer en minder geld is het wel waard van kpn naar youfone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 10:54:
[...]
Bedankt voor uw reactie! Overgaan voor meer en minder geld is het wel waard van kpn naar youfone?
Gezien het feit ik er al 3 jaar zit, kan ik weinig anders dan ja zeggen.

*knip*. Dat mag dus niet, zie topicwarning.

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 18-01-2018 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

ik kan bij youfone voor 15 euro 5Gb en onbeperkt bellen/sms krijgen :).
offtopic:
Bij Simpel kost die combinatie maar 10 euro, het kan dus nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
[...]

De grote vraag is :

Ik zit er nu 4 jaar. Niet voor niets, maar zeker niet zonder frustraties. Laten we duidelijk zijn de prijzen zijn ok en de techniek is gewoon van kpn, het beste netwerk in Nederland.

Maar hou er rekening mee dat je af en toe extra moet betalen voor zaken die zij verzinnen. Mijn abonnement ging ooit bijvoorbeeld in op de 26e van de maand, maar toch mocht ik de hele maand betalen. Niet volgens het contract, niet volgens hun algemene voorwaarden maar wel volgens de factuur. Je kunt ze bellen, mailen en brieven sturen. Je moet betalen en je bek houden. (sterker nog, als ze je vervelend vinden dreigen ze met je daar een boete voor te geven en natuurlijk ben je na een critische opmerking op social media geblocked op hun facebook pagina). Nu heb ik weer zo'n issue met een gratis aangeboden simkaart waar ze nu, na levering, toch 15 euro voor rekenen. Kan absoluut niet, maar ze doen het toch gewoon.

Het gaat niet om grote bedragen, maar het frustreert wel. Als klant ben je gewoon niets voor ze, alleen een rekeningnummer die ze kunnen uitmelken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

rens-br schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:09:
[...]

offtopic:
Bij Simpel kost die combinatie maar 10 euro, het kan dus nog goedkoper.
Klopt. Daar zit mijn dochter dus met d'r abonnement. Ook geen storingen, voice is prima, data wat langzamer. De website met enige regelmaat erg langzaam en/of niet functionerend. Support kan ik niets over zeggen: Nog nooit nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ankona schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:11:
Ik zit er nu 4 jaar. Niet voor niets, maar zeker niet zonder frustraties. Laten we duidelijk zijn de prijzen zijn ok en de techniek is gewoon van kpn, het beste netwerk in Nederland.
Dat jij er na al die frustraties nog zit. Ze kunnen nog zo goedkoop zijn, maar als ze gewoon niet leveren wat ze beloven en je extra laten betalen voor dingen waar je niet om gevraagd hebt zou het voor mij snel over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
rens-br schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Dat jij er na al die frustraties nog zit. Ze kunnen nog zo goedkoop zijn, maar als ze gewoon niet leveren wat ze beloven en je extra laten betalen voor dingen waar je niet om gevraagd hebt zou het voor mij snel over zijn.
Klopt, in mijn primitieve gevoelens kan ik me er kwaad over maken. Mijn rationele brein lacht er echter meer om. Die paar tientjes kan ik niet wakker van liggen. Overall is de prijs en techniek gewoon goed. Eigenlijk vind ik het wel geinig om tot de laatste cent mijn gelijk te bevechten en het het hele bedrijf door te laten escaleren. Niet voor die paar rotcenten, maar gewoon om mijn gelijk te halen. (Ja, soms ben ik gewoon een vervelende klootzak en daar geniet ik dan weer van }) )

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ankona schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:07:
Eigenlijk vind ik het wel geinig om tot de laatste cent mijn gelijk te bevechten en het het hele bedrijf door te laten escaleren. Niet voor die paar rotcenten, maar gewoon om mijn gelijk te halen. (Ja, soms ben ik gewoon een vervelende klootzak en daar geniet ik dan weer van }) )
Ik weet niet precies hoeveel je betaald, maar laat het even 15 euro per maand zijn. Als ze zulke streken bij elke klant uithalen dan is het voor Youfone toch een bak met geld.

Daarnaast vind ik ze persoonlijk niet bepaald goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

rens-br schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:08:
[...]

Daarnaast vind ik ze persoonlijk niet bepaald goedkoop.
Als je een alternatief hebt houd ik me aanbevolen. Helaas heb ik niets dan slechte ervaringen met zowel T-mobile en Vodafone. En dan ben je toch veroordeeld tot een KPN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

€11 voor 3GB en 125minuten (per maand opzegbaar) is toch niet duur? En ik heb de klantenservice nog nooit gesproken.

Ik heb überhaupt nog nooit de klantenservice gesproken van een telco. En ben toch al ~22 jaar mobiel bereikbaar met hetzelfde nummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik heb zojuist een 2 jarig abbo afgesloten bij hun met 5GB & onbeperkt bellen/sms voor 15 euro per maand, dit kon ik nergens anders goedkoop krijgen. het is me eerste ervaring met hun en na het lezen van alles ben ik voorbereid op onodige kosten die ze in rekening zullen brengen, gelukkig hou ik alles zelf ontzettend goed bij zodat ik altijd bewijs heb dat ik niks extra's heb gedaan.

Zal alles nu goed in de gaten gaan houden deze aankomende 2 jaar,
Bedankt voor de reacties :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Ook voor dit topic heeft @dutchnltweaker de moeite genomen een vernieuwde OP te maken, we gaan dus hier verder: [Youfone] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Youfone Mobiel, andere onderwerpen mogen in:
- YoufoneTV: [YoufoneTV] Ervaringen & Discussie

Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum.
Het delen en vragen om vriendendienstcodes is niet toegestaan.