Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Youfone heeft een goedwerkende app waar je het af en toe kan bijhouden. Bovendien kan je ook een bel en dataplafond instellen via de website. Al weet ik niet of die meteen ingrijpt als je er net boven zit.westergas schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:37:
Mijn bundel 1.5GB en een handjevol belminuten -->€10
50mb verbruik buiten de bundel -->€5.95 (!)
Geen melding van Youfone dat mijn bundel op aan het raken was. Doen ze bijvoorbeeld bij Simyo wel.
Ik snap dit heel goed van Youfone maar heel netjes is dit niet en je moet dus wat beter opletten.
[ Voor 6% gewijzigd door FlyEragon op 29-08-2016 11:47 ]
Dan ben je veel te laat. Android registreert echt dataverkeer, Youfone boekhoudkundig in blokjes van 100kB. Youfone factureert dus altijd veel meer dan je daadwerkelijk verbruikt.Wom schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:45:
Heb zelf binnen Android een melding staan op 90% van mijn bundel. Kunt dan zelfs alle internetservices uitschakelen als je dat wenst. Misschien is zoiets een optie?
alles kan off-topic
App ken ik maar keek er nooit op. Verwachtte alleen een bericht bij naderende overschrijding datalimiet zoals ik hierboven beschreef. Dat is toch redelijk standaard in mijn ervaringen met diverse telco's.FlyEragon schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:45:
[...]
Youfone heeft een goedwerkende app waar je het af en toe kan bijhouden. Bovendien kan je ook een bel en dataplafond instellen via de website. Al weet ik niet of die meteen ingrijpt als je er net boven zit.
Nu vaker wifi aan en beter die app in de gaten houden
Dataplafond instellen zie ik niets in, liever duur dan geen internet...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ben bekend met de rekenmethode, maar is tot nu toe elke keer al goed gegaan. Met mijn verbruik is er een verschil van 50MB per GB die gerekend wordt. Daar kan ik mee leven.Ankona schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
Dan ben je veel te laat. Android registreert echt dataverkeer, Youfone boekhoudkundig in blokjes van 100kB. Youfone factureert dus altijd veel meer dan je daadwerkelijk verbruikt.
westergas schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:56:
[...]
..Verwachtte alleen een bericht bij naderende overschrijding datalimiet zoals ik hierboven beschreef. Dat is toch redelijk standaard in mijn ervaringen met diverse telco's.

wat ik wel opmerkelijk vind is dat mijn data verbruik bij Youfone veel lager is dan bij mijn vorige provide, vodafone. Voorheen hikte ik iedere keer tegen mijn toenmalige limiet van 1GB aan, maar tegenwoordig zit ik er ruim onder.Ankona schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
Dan ben je veel te laat. Android registreert echt dataverkeer, Youfone boekhoudkundig in blokjes van 100kB. Youfone factureert dus altijd veel meer dan je daadwerkelijk verbruikt.
En volgens mij doe ik niets anders dan voorheen.
Zijn er mensen die het voor die prijs hebben afgesloten? Zoja ga ik er maar eens een belletje aan wagen... Ik hou me trouwens ook aanbevolen voor een Vriendendienst code als iemand die nog heeft! Inmiddels ontvangen!
[ Voor 3% gewijzigd door bermuda1980 op 09-09-2016 16:44 ]
De eerste factuur van anderhalve maand klopte
Halverwege september heb ik 4G aangezet voor 2 euro extra per maand. Nu krijg ik vandaag de nieuwe factuur waarop de actiekorting niet is verrekend en betaal ik dus geen 12 euro, maar 16 euro per maand.
- Geldt die actiekorting bij een maandelijks opzegbaar abo alleen de eerste maand?
- Of vervalt die korting en ga ik min of meer een nieuwe overeenkomst aan als ik 4G aan zet?
- Of zijn ze het gewoon vergeten?
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Heb je al contact gehad met Youfone?bramv82 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:34:
- Geldt die actiekorting bij een maandelijks opzegbaar abo alleen de eerste maand?
- Of vervalt die korting en ga ik min of meer een nieuwe overeenkomst aan als ik 4G aan zet?
- Of zijn ze het gewoon vergeten?
Het kan eventueel ook zijn dat de korting alleen geldig is, zolang je het abonnement niet aan zou passen. Wat staat er in de voorwaarden?
Beetje vreemd dat als ik 4G toevoeg ik geen korting meer krijg.-De bundelkorting is van toepassing op het door jouw gekozen abonnement (indien bundelkorting van toepassing is).
-Bij een wijziging van het abonnement vervalt de bundelkorting.
-Wanneer de contractperiode is verlopen, blijven de abonnementskosten gelijk.
-Youfone behoudt zich het recht voor om de actie te allen tijde stop te zetten en/of te wijzigen zonder daarvan nadere aankondiging te doen. De bundelkorting vervalt bij een betalingsachterstand van meer dan 90 dagen.
-De actie geldt alleen bij nieuwe abonnementen en verlengingen.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Tja kennelijk is dat dus een wijziging. Vind het ook een beetje flauw. Maar heb je al contact gezocht met youfone? Wellicht vinden ze het zelf ook raar.bramv82 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:23:
Beetje vreemd dat als ik 4G toevoeg ik geen korting meer krijg.
Dat is niet duur, is youfone echt zo goed?
Gewoon KPN NL (Iphone SE IOS10.0.2).TMC schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:32:
Wat staat er eigenlijk als providernaam in het scherm als je Youfone gebruikt i.c.m. iPhone?
Thanks.
Weet iemand verder of er nog steeds op 100 KB afgerond wordt? Ik zie dit nergens in de tarieven/voorwaarden staan namelijk.
TMC schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:18:
Weet iemand verder of er nog steeds op 100 KB afgerond wordt? Ik zie dit nergens in de tarieven/voorwaarden staan namelijk.
[ Voor 81% gewijzigd door rens-br op 18-11-2016 09:12 ]
Heb je een DM gestuurd
Inmiddels een jaar klant bij Youfone. Kijk met tevredenheid terug. Hiervoor had ik Choozze wat toch een wereld van verschil is gebleken.
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 18-11-2016 09:13 ]
[ Voor 78% gewijzigd door rens-br op 18-11-2016 09:13 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Mijn vrouw heeft vier maanden op rij een hele forse rekening voor data. Dit terwijl ze een abonnement heeft van 1750mb. Komen er ook niet achter wat dit zou moeten zijn.
En, zoals je weet, het gaat in blokken van 100kb, ook al verbruik je maar enkele bytes, iedere hik data kost minimaal 100kb
alles kan off-topic
Op de specificaties staat elke ochtend 20Mb. Blijkt dat na het uitzetten van de flight mode, wat ze elke nacht doet, er blijkbaar van alles op zoek gaat naar data. 4G heeft dan blijkbaar sneller verbinding dan WiFi, en pompt er ff wat data doorheen.
Verwijderd
Indien je het contract na deze periode wilt beëindigen dient dit altijd schriftelijk te gebeuren en met een opzegtermijn van drie (3) maanden.
Tele2 zegt:
Nee, zeg je huidige contract niet zelf op als je het verzoek tot nummerbehoud hebt gedaan. Dit regelt Tele2 voor jou.
Betekent dit dat Tele2 deze schriftelijke opzegging gaat doen?
https://www.youfone.nl/kl...ement-beeindigen-opzeggenVerwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:29:
Ik wil gaan overstappen van Youfone naar Tele2, Youfone zegt:
Indien je het contract na deze periode wilt beëindigen dient dit altijd schriftelijk te gebeuren en met een opzegtermijn van drie (3) maanden.
Tele2 zegt:
Nee, zeg je huidige contract niet zelf op als je het verzoek tot nummerbehoud hebt gedaan. Dit regelt Tele2 voor jou.
Hier staat dat het 1 maand is.
En verder is mijn ervaring dat als je met nummerbehoud over wil stappen, je dit beter door je nieuwe provider kan laten regelen. Dit om zeker te weten dat je niet je nummer kwijt raakt door het opzeggen.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Maar als je je nummer wilt behouden dan moet je gewoon dit aangeven aan Tele2, zei regelen de nummerportering en je bestaande abonnement wordt dan automatisch beëindigd.
Klopt, zo maken ze het makkelijk voor je met de kleinste kans op onnodig lang offline zijn. (Doen ze volgens mij allemaal)Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:29:
Tele2 zegt:
Maar ik vraag me wel af of dit het moment is om over te stappen. De markt komt net in beweging met onbeperkte abonnementen, goede kans dat het aanbod de komende maanden flink gaat veranderen. Dan is het zonde om je nu al vast gelegd te hebben.
alles kan off-topic
Ga pas over op 4G wanneer ik 100min/sms en minimaal 1GB voor een tientje weet te vinden ergens.
Bij Hollands nieuwe 1000 mb/min/sms voor een tientje. Het scheelt niet veel en wat je overhoudt kun je opthoornen.Joosie200 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:55:
Ga pas over op 4G wanneer ik 100min/sms en minimaal 1GB voor een tientje weet te vinden ergens.
Bij tele2 kan voor een tientje 100min/sms0 1gb 4g afsluiten.Joosie200 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:55:
Youfone heeft nu een actie lopen dat je 250MB gratis krijgt bovenop je uitgekozen bundel. Nu had ik sinds vorig jaar een maandelijks SO met 100min/sms en 1,5GB internetbundel voor een tientje. (geen 4G, enkel 3G) Ik heb net mijn SO aangepast naar 100min/sms en 1,25GB internet voor 8,50 euro. Mijn internetbundel verbruik ik nooit tot de max en zo heb ik toch 1,5 euro korting. Die 250MB mis ik niet.
En bij ben ook maar dan heb je 200 bel en sms met 1gb 4g.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 16-05-2017 23:19 ]
Nu 1750mb 4G + 100min/sms voor 12 euroASW1 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:55:
[...]
Bij Hollands nieuwe 1000 mb/min/sms voor een tientje. Het scheelt niet veel en wat je overhoudt kun je opthoornen.
Ja.supercop7373 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 08:47:
valt zwitserland bij Youfone onder de nieuwe roaming regels?
[ Voor 76% gewijzigd door Blids op 15-06-2017 18:17 ]
Verwijderd
Vodafone heeft niets met Youfone te maken..HcBlids schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:13:
Mogelijk heeft Vodafone een update gedaan in het antenneregister
Youfone zit op het KPN netwerk.
Ja verkeerde topic beheer graag mij bericht verwijderenVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:15:
[...]
Vodafone heeft niets met Youfone te maken..
Youfone zit op het KPN netwerk.
Youfone heeft als derde provider nu ook onbeperkt internet. Even uitvogelen wat de limiet per dag is.
Maar klanten voor de gek houden met onbeperkt internet is weer minder sjiek. Het is 15GB.xabre16v schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 19:19:
Youfone heeft zijn tarieven flink bijgesteld zo te zien in antwoord op Simpel. Heb nu 2500mb 4G + 125min/sms voor €11,- (of €10,50 bij nieuw abonnement)
Nice.
Ik heb het ook niet over het 'onbeperkt'alwaysleft schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 20:08:
[...]
Maar klanten voor de gek houden met onbeperkt internet is weer minder sjiek. Het is 15GB.
alles kan off-topic
ik heb een maand abonnement(100 minuten en 1500 mb) en kan ook gewoon verlengen naar 10,50 voor 125/2500. weliswaar wel een 2 jaars contract. Hoe kom jij bij 11 euro?xabre16v schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 19:19:
Youfone heeft zijn tarieven flink bijgesteld zo te zien in antwoord op Simpel. Heb nu 2500mb 4G + 125min/sms voor €11,- (of €10,50 bij nieuw abonnement)
Nice.
Wanneer gaan die evt verlenging in als ik dit online opstuur?
[ Voor 6% gewijzigd door supercop7373 op 25-06-2017 09:09 ]
- de EU bundel loopt automatisch door, maar houdt nu in dat je voor 2 euro een dagbundel van 500 mb krijg bovenop de bestaande databundel
- ik krijg hoewel die bundel aan staat wel sms'jes dat ik over m'n databundel heen ben
- na deze waarschuwing wordt zelfs de dataverbinding afgesloten
De nieuwe opzet bevalt me overigens wel. Het is niet onlogisch dat je in het buitenland wat meer verbruikt. Nu nog afwachten wat de nieuwe regels voor de algemene tarieven doen.
Via de Youfone app. Ik heb er reeds 2 jaar opzitten maar heb niet verlengd. Als ik verleng krijg ik ook 10,50 te zien. Laat ik het zo doorlopen krijg ik 11 te zien.supercop7373 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:00:
[...]
ik heb een maand abonnement(100 minuten en 1500 mb) en kan ook gewoon verlengen naar 10,50 voor 125/2500. weliswaar wel een 2 jaars contract. Hoe kom jij bij 11 euro?
Wanneer gaan die evt verlenging in als ik dit online opstuur?
YouFone heeft een abbo met 275 belminuten/sms en 3000 MB (+1500 Mb extra?) voor € 16,50 per maand. Wat zijn jullie huidige ervaringen met YouFone? Nog steeds extra kosten voor MB's?
Ik wil graag naar het KPN netwerk. Momenteel zit ik met Ziggo op het Vodafone netwerk en ik heb op sommige plaatsen geen ontvangst waar collega's met een KPN abbo dit wel hebben.
Telfort zit ook op het KPN netwerk maar bied minder voor meer geld.
Verwijderd
Zo te zien krijg je nu inderdaad 3000mb plus 1500mb. Eigen ervaringen zijn goed. Al paar jaar geen enkel probleem gehad. Niet administratief en KPN netwerk is verder prima. Wel opletten dat je direct het dataplafond activeert, dan stopt je dataverbinding wanneer je bundel op is. Anders betaal je wel extra.DedSec85 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:39:
Ik zit heel erg te twijfelen tussen YouFone, Telfort.
YouFone heeft een abbo met 275 belminuten/sms en 3000 MB (+1500 Mb extra?) voor € 16,50 per maand. Wat zijn jullie huidige ervaringen met YouFone? Nog steeds extra kosten voor MB's?
Ik wil graag naar het KPN netwerk. Momenteel zit ik met Ziggo op het Vodafone netwerk en ik heb op sommige plaatsen geen ontvangst waar collega's met een KPN abbo dit wel hebben.
Als je het maandabonnement neemt kun je als het niet bevalt ook zo weer overstappen. Zo te zien heeft Telfort alleen 1 en 2 jaarabonnementen en wat je zelf als zegt minder voor meer geld.
Youfone is technisch dik in orde, de contracten kennen alleen wel wat rare addertjes onder het gras waardoor het allemaal net wat minder mooi is dan het lijkt. Maar dit geldt eigenlijk voor alle budget aanbieders. KPN en Vodafone zijn in de praktijk echt niet ze heel veel duurder.DedSec85 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:39:
alles kan off-topic
Ja daar houd ik dus niet zo vanAnkona schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:02:
[...]
Youfone is technisch dik in orde, de contracten kennen alleen wel wat rare addertjes onder het gras waardoor het allemaal net wat minder mooi is dan het lijkt. Maar dit geldt eigenlijk voor alle budget aanbieders. KPN en Vodafone zijn in de praktijk echt niet ze heel veel duurder.
Ook Lebara, Lycamobile en Vectone zitten op het KPN netwerk. Een beetje tweaker kan b.v. bij Lycamobile 3000 minuten + 3000 SMS + X GiB krijgen voor K euro:DedSec85 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:39:
K=5,X=2
K=7.5,X=4
K=9.95,X=6
Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.
Misschien een beetje meer toelichting? Als je zegt dat dit een breipatroon is geloof ik je meteen maar ik haal er geen spat informatie uit.prepaidsmurf schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:45:
[...]
Ook Lebara, Lycamobile en Vectone zitten op het KPN netwerk. Een beetje tweaker kan b.v. bij Lycamobile 3000 minuten + 3000 SMS + X GiB krijgen voor K euro:
K=5,X=2
K=7.5,X=4
K=9.95,X=6
alles kan off-topic
Ik zie toch hele andere prijzen: http://www.lycamobile.nl/nl/bundleprepaidsmurf schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:45:
[...]
Ook Lebara, Lycamobile en Vectone zitten op het KPN netwerk. Een beetje tweaker kan b.v. bij Lycamobile 3000 minuten + 3000 SMS + X GiB krijgen voor K euro:
K=5,X=2
K=7.5,X=4
K=9.95,X=6
Maar goed... Ik heb gewoon mijn lopende pakket bij Youfone geupgrade naar een van de nieuwe bundels. 2500MB en 275 belminuten voor 12 euro. Netjes.
Klopt. Maar bij bv Lebara en LycaMobile zijn het vaak tijdelijk actie tarieven en bundels, die kan je een paar maanden gebruiken en daarna worden ze weer aangepast, en dan zijn ze meestal een stuk minder interessant, niet te vergeten dat Vectone Mobile zomaar weken er uit kan liggen zonder uitleg.prepaidsmurf schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:45:
[...]
K=5,X=2
K=7.5,X=4
K=9.95,X=6
Overigens zijn ze bij Youfone denk ik wel een beetje bezopen, 15GB per maand en dan claimen dat het onbeperkt is... Dat mag van mij snel aangepakt worden.
Even wat reacties in dit topic kort gelezen, en ik ga als het goed is van 30/maand 2GB (Vodafone) naar 14/maand 3.5 GB (Youfone). Maandelijks opzegbaar.
Nu hopen dat bereik etc goed is...
Dit aanbod was geldig vanaf maart, als ik het goed heb. Stel dat het deze maand niet wordt verlengd, dan heeft iedereen er toch vijf maanden van kunnen profiteren (nu afsluiten betekent dat het nog tot eind juli loopt).fl2001 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:04:
[...]
Klopt. Maar bij bv Lebara en LycaMobile zijn het vaak tijdelijk actie tarieven en bundels, die kan je een paar maanden gebruiken en daarna worden ze weer aangepast, en dan zijn ze meestal een stuk minder interessant.
Maar vorig jaar had ik nog een maandbundel van 5 GB voor 5 euro in dezelfde periode, terwijl dat nu 2 GB was. M.a.w. het heeft ze minder winst gekost en, gezien de zware concurrentie, verwacht ik eigenlijk wel dat ze er langer mee doorgaan.
Potemkin-kabinet Rutte = 3 x Waternoodsramp + 1 x razzia Putten. Geen dijkbewaking, mondkapjes, economie. Prins "Intelligent Carnaval" Rutte III behoort zijn biezen te pakken. Competentie boven partijbelang.
Mijn ervaring met het bereik is prima. Sowieso is er eigenlijk weinig mis met Youfone. Enige 2 minpunten die ik kan verzinnen is dat ze geen bundels hebben voor landen buiten de EU en de matige klantenservice (welke je gelukkig eigenlijk ook nooit nodig hebt.)aarzelaar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:55:
Na de zoveelste keer dat ik de Vodafone klantenservice moet bellen (rekeningen die niet kloppen, plotse verhogingen) ben ik er nu klaar mee na 10+ jaar klant zijn.
Even wat reacties in dit topic kort gelezen, en ik ga als het goed is van 30/maand 2GB (Vodafone) naar 14/maand 3.5 GB (Youfone). Maandelijks opzegbaar.
Nu hopen dat bereik etc goed is...
Mochten er nog meer mensen overwegen om over te stappen: PM mij even, dan kan ik je een link geven om te registreren met 10 euro korting (voor de nieuwe klant en voor mij...)
[ Voor 10% gewijzigd door TFHfony op 26-06-2017 13:08 ]
Werkt op zich prima. Ik heb het al eens gebruikt toen mijn vaste verbinding er uit lag en dat werkte prima.jobr schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:14:
Kun je ook thethering gebruiken bij Youfone?
Volgens de A.V. is het overigens niet de bedoeling. Zolang je het af en toe wat zal doen zal het geen issue zijn. Als vervanging voor je vaste lijn gaat ongetwijfeld problemen opleveren.
Mocht je trouwens nog €10 korting willen bij het afsluiten van een abonnement, stuur even een PM
Ik lees op de website dat je dan voor € 2,- euro per dag een bundel moet afsluiten. Je krijgt dan 500 mb/belminuten/sms.
Klopt dit?
En de zin: *Bij een bel/sms verbruik van minder dan € 10,00 wordt €2,50 per maand aan administratiekosten in rekening gebracht. vind ik ook raar.
Als ik een bundel afsluit van € 16,50 en ik bel de hele maand niet, moet ik dan alsnog € 2,50 extra betalen? Dus dat mijn factuur € 18,50 wordt?
En als dit klopt, hoeveel moet ik dan wel bellen per maand?
Ook het bel/dataplafond schijnt niet in het buitenland te werken terwijl dat nu juist handig is in het buitenland.
[ Voor 55% gewijzigd door DedSec85 op 27-06-2017 13:05 ]
Volgens mij is 10,50 bij 24 maanden. Bij maandelijks opzegbaar is dat 12,00 euro helaas.Joosie200 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:12:
[...] Want voor €10,50 125min/sms (ik bel en sms toch niet meer) en 2500MB 4g maandelijks opzegbaar èn KPN netwerk wat wel beviel is toch wel net zo aantrekkelijk.
Ja, da's raar. Maar het sterretje hoort bij de eindeloos bundel, niet bij de 3 bundels die je via de site kunt kiezen. Zie de volgende zin, na degene die je hebt gekopieerd. En de tabel erboven. Op https://www.youfone.nl/abonnementen/tarieven-bellen-smsenDedSec85 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:59:
[...]En de zin: *Bij een bel/sms verbruik van minder dan € 10,00 wordt €2,50 per maand aan administratiekosten in rekening gebracht. vind ik ook raar.[...]
Youfone | 125 min/sms | 275 min/sms | Onbeperkt min/sms |
- | € 4.00 | € 5.00 | € 11.00 |
1250MB 3G | € 8.50 | € 9.00 | € 10.00 |
2500MB 3G | € 10.50 | € 11.00 | € 15.50 |
3500MB 3G | € 12.50 | € 13.00 | € 17.00 |
4500MB 3G | € 13.50 | € 15.50 | € 18.50 |
2500MB 4G+ | € 12.00 | € 12.50 | € 16.50 |
3500MB 4G+ | € 14.00 | € 14.50 | € 18.00 |
4500MB 4G+ | € 15.50 | € 16.50 | € 18.50 |
7500MB 4G+ | € 17.50 | € 20.00 | € 21.50 |
15000MB 4G+ | € 23.50 | € 25.50 | € 27.50 |
Mocht je een tientje korting willen en mij dat ook gunnen, stuur me even een PM
Een vergelijkbare tabel staat toch gewoon op de website?Balance schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:41:
Ik heb hier een tabel gemaakt met alle prijzen voor de maandelijks opzegbare abonnementen. Zo kan je makkelijk vergelijken en kiezen.
Youfone 125 min/sms 275 min/sms Onbeperkt min/sms - € 4.00 € 5.00 € 11.00 1250MB 3G € 8.50 € 9.00 € 10.00 2500MB 3G € 10.50 € 11.00 € 15.50 3500MB 3G € 12.50 € 13.00 € 17.00 4500MB 3G € 13.50 € 15.50 € 18.50 2500MB 4G+ € 12.00 € 12.50 € 16.50 3500MB 4G+ € 14.00 € 14.50 € 18.00 4500MB 4G+ € 15.50 € 16.50 € 18.50 7500MB 4G+ € 17.50 € 20.00 € 21.50 Onbeperkt 4G+ € 23.50 € 25.50 € 27.50
Mocht je een tientje korting willen en mij dat ook gunnen, stuur me even een PM.
https://www.youfone.nl/abonnementen/aanbiedingen
Al moet ik toegeven dat jouw tabel compacter is, maar die mist dan weer de optie voor 24 maanden.
[ Voor 6% gewijzigd door G33st op 27-06-2017 15:48 ]
Weet iemand hoelang deze aanbieding nog loopt? Kan het nergens vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door xabre16v op 27-06-2017 16:56 ]
Ook gaat gebruik van de diensten binnen de EU van je reguliere bundel af. Op het moment dat je in Europa bent en je hebt je abonnement verbruikt, dan kan je voor € 2,- euro per dag een EU abonnement nemen. Dit moet je zelf deactiveren.
Het bestelproces via de website ging erg soepel. Op dit moment zit ik nog vast aan Ziggo Mobiel maar vanaf Augustus zou ik YouFone klant moeten zijn. Ben erg benieuwd!
Na die aanbieding volgt weer een volgende. Je 24 maanden binden lijkt nu voordelig maar sluit je uit om straks de volgende scherpere aanbieding te pakken.xabre16v schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:29:
Ik mag na bijna 2 jaar gaan verlengen, afgelopen 2 jaar zeer tevreden. Zit er sterk aan te denken weer voor 2 jaar te gaan en dan de 125min/3500mb 4g te nemen voor 12,50zeer aantrekkelijk volgens mij.
alles kan off-topic
Heb daar nog wel even saldo op staan maar wil wel met dat nummer verder.
Waar haal je die onbeperkt bellen met 5gb 4g voor 13 euro vandaan bij T-mobile? Op hun site zie ik veel hogere prijzen.Joosie200 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:12:
Ben ik net over op T-Mobile, aapt Youfone de marketing van Tele2 na qua reclame en zijn ze competitiever geprijsd! Ik had ook voor €10 150min/sms en 1500MB 3g, besloot voor €13 onbeperkt min/sms en 5000MB 4g te kiezen bij T-Mobile. Maar het is niet alsof ik die bundelgrootte nodig heb. Ik kan wel binnen de eerste maand het T-Mobile netwerk testen en binnen die eerste maand opzeggen als het niet bevalt. Want voor €10,50 125min/sms (ik bel en sms toch niet meer) en 2500MB 4g maandelijks opzegbaar èn KPN netwerk wat wel beviel is toch wel net zo aantrekkelijk.
Via: https://www.unitedconsume...nnement.asp?aanbieding=20xabre16v schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:01:
[...]
Waar haal je die onbeperkt bellen met 5gb 4g voor 13 euro vandaan bij T-mobile? Op hun site zie ik veel hogere prijzen.
Zoek T-Mobile samen groep op waar je nog bij kan met overige Tweakers en je pakt 5 euro korting. UC geeft je 2 euro korting. 20 - 7 = 13 euro netto.
Volgens de homepage nog 20 dagenxabre16v schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:29:
Ik mag na bijna 2 jaar gaan verlengen, afgelopen 2 jaar zeer tevreden. Zit er sterk aan te denken weer voor 2
Oei. Das voor die prijs ook wel heel netjes.Joosie200 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:19:
[...]
Via: https://www.unitedconsume...nnement.asp?aanbieding=20
Zoek T-Mobile samen groep op waar je nog bij kan met overige Tweakers en je pakt 5 euro korting. UC geeft je 2 euro korting. 20 - 7 = 13 euro netto.
Onbeperkt min/SMS 2 jaar € 10,00
Onbeperkt Internet€ 21,00
Bundelkorting - € 5,00
-----------------------------------------
Totaal per maand €26,00
Wel KPN netwerk, op zich misschien voor NL niet zo belangrijk maar voor EU heeft Tele2 nog heel weinig 4g contracten.
[ Voor 7% gewijzigd door BramV op 28-06-2017 11:23 ]
Youcoins kortingbundel € 2,00 - 200 Youcoins
Youcoins kortingbundel € 5,00 - 500 Youcoins
Youcoins kortingbundel € 10,00 - 1000 Youcoins
Extra 100Mb - 250 Youcoins
Extra 200Mb - 500 Youcoins
Extra 500Mb - 700 Youcoins
Extra 1000Mb - 1000 Youcoins
Extra 2000Mb - 1500 Youcoins
Heb nu met bestelling van ongeveer 50 euro al 97 youcoins te pakken. 2 euro korting, here I come!
[ Voor 45% gewijzigd door Wom op 30-06-2017 12:28 ]

Is het dat dat je eerst 3 facturen moet hebben gehad of dat je eerst borg moet betalen om te kunnen bellen in het buitenland?
En wordt je geblokkeerd als je je datalimiet gebruikt in het buitenland?
Op de website kan ik hier niet zo snel iets over vinden. Ik ben van plan om het onbeperkte data abbo vooral in het buitenland te gaan gebruiken.
Wat haal je nu?Balance schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:44:
Morgen over van 3G (HSPA) naar 4G+ (LTE Advanced)! Haal nu 13,8 Mb/s down en 1,6 Mb/s up met perfect bereik, ben benieuwd hoeveel van de 256 Mb/s down en 150 Mb/s up ik ga halen vanaf morgen. M'n Samsung S5+ heeft een Snapdragon 805, dus helaas geen QAM-64 en carrier aggregation in de uplink, dus max 50 Mb/s upload. In de downlink zou ik een heel eind richting de 256 Mb/s moeten komen. Niet dat het heel veel uitmaakt, er zijn weinig moment geweest dat ik m'n huidige snelheden te langzaam vond.
Wel erg benieuwd naar de ping!
[afbeelding]
Nee, Tele2 en Tmobile hebben 150 GB per maand, Youfone heeft limiet van 15GB bij onbeperkt.BramV schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:21:
Bij Youfone dus ook onbeperkt net als Tele2?
Onbeperkt min/SMS 2 jaar € 10,00
Onbeperkt Internet€ 21,00
Bundelkorting - € 5,00
-----------------------------------------
Totaal per maand €26,00
Wel KPN netwerk, op zich misschien voor NL niet zo belangrijk maar voor EU heeft Tele2 nog heel weinig 4g contracten.
Dus 10 keer meer bij Tele2 en Tmobile.
Tele2 dus een veel betere deal.
Tele2 heeft een limiet van 50gb per dagalwaysleft schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:59:
[...]
Nee, Tele2 en Tmobile hebben 150 GB per maand, Youfone heeft limiet van 15GB bij onbeperkt.
Dus 10 keer meer bij Tele2 en Tmobile.
Tele2 dus een veel betere deal.
Dus ongeveer 1400 gb per maand.
[ Voor 17% gewijzigd door supercop7373 op 02-07-2017 11:01 ]
Ik kan niet vinden wat dan de buiten bundel kosten zijn als ik over de bundel van het abonnement ga.
A life lived in fear is a life half lived
Zit tele2 dan niet meer op hetzelfde kpn netwerk?supercop7373 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:57:
Tele2 zal verhoudingsgewijs goedkoper zijn, maar KPN levert voor mij de beste dekking op. Met name binnenshuis. Een collega van mij had nauwelijks bereik bij mij thuis met tele2
alles kan off-topic
Is al een heel tijdje zo, hebben hun eigen 4G netwerk.Ankona schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:27:
[...]
Zit tele2 dan niet meer op hetzelfde kpn netwerk?
Tele2 zat vroeger op het netwerk van T-Mobile. Tele2 heeft nu wel hun eigen 4G netwerk, maar 3G zit nog op T-Mobile.Ankona schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:27:
[...]
Zit tele2 dan niet meer op hetzelfde kpn netwerk?
Altijd fijn als backupje een maandje
[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 02-07-2017 18:41 ]
Maand opzegtermijn dus volgens mij is de minimale periode 2 maanden.alwaysleft schreef op zondag 2 juli 2017 @ 18:37:
Maar jongens als ik het goed begrijp kan ik dus gewoon een maandje "gratis" Youfone bundeltje nemen toch met de huidige actie, en dan opzeggen en dus niks betalen? Aangezien geen aansluitkosten en gratis eerste maandje.
Altijd fijn als backupje een maandjeIemand die het zeker weet?
Maar stel ik krijg simkaart overmorgen, en zeg hem overmorgen gelijk op. Dan moet die binnen een maand opgezegd worden toch? Anders is het geen maand opzegtermijnjobr schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:04:
[...]
Maand opzegtermijn dus volgens mij is de minimale periode 2 maanden.
maar je kunt alleen per eerste van de maand opzeggen zover ik weet. Zie voorwaarden.alwaysleft schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:21:
[...]
Maar stel ik krijg simkaart overmorgen, en zeg hem overmorgen gelijk op. Dan moet die binnen een maand opgezegd worden toch? Anders is het geen maand opzegtermijn
Dus 1 aug kan niet meer en dan wordt het 1 sept.
[ Voor 3% gewijzigd door jobr op 02-07-2017 22:16 ]
Bron of link. Thanx!jobr schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:15:
[...]
maar je kunt alleen per eerste van de maand opzeggen zover ik weet. Zie voorwaarden.
Dus 1 aug kan niet meer en dan wordt het 1 sept.
Een beetje meer eigen inzet wordt wel verwacht op Tweakers. Heb je zelf de voorwaarden al doorgenomen?
[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 03-07-2017 09:11 ]
Mijn vriendin gaat nu naar Youfone met de onbeperkt bellen en 1250MB voor €10. Dat is echt geen geld. Snel 4G internet hoeft ze toch niet. Dus dan is voor een redelijke databundel en onbeperkt bellen dit echt de goedkoopste optie. En dan ook nog een maand gratis en altijd maandelijks opzegbaar.
Hopen dat de kwaliteit ook gewoon goed is.
Kwam ik ook achter, maar dat is toch vreemd, want zonder 4G:eRie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:10:
Zelf goede ervaring met Simyo gehad op het KPN netwerk.
Mijn vriendin gaat nu naar Youfone met de onbeperkt bellen en 1250MB voor €10. Dat is echt geen geld. Snel 4G internet hoeft ze toch niet. Dus dan is voor een redelijke databundel en onbeperkt bellen dit echt de goedkoopste optie. En dan ook nog een maand gratis en altijd maandelijks opzegbaar.
Hopen dat de kwaliteit ook gewoon goed is.
2 jaar, onbeperkt + 1GB = 11/maand
1mnd, onbeperkt + 0GB = 11/maand
1mnd, onbeperkt + 1GB = 10/maand
Dus ik neem aan dat ze van die eerste 2 varianten niet zoveel gaan verkopen...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Klopt inderdaad. De maandelijks opzegbare bundel is goedkoper dan de 2-jarige. Mij hoor je niet klagen.Jogai schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:45:
[...]
Kwam ik ook achter, maar dat is toch vreemd, want zonder 4G:
2 jaar, onbeperkt + 1GB = 11/maand
1mnd, onbeperkt + 0GB = 11/maand
1mnd, onbeperkt + 1GB = 10/maand
Dus ik neem aan dat ze van die eerste 2 varianten niet zoveel gaan verkopen...
Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Youfone Mobiel, andere onderwerpen mogen in:
- YoufoneTV: [YoufoneTV] Ervaringen & Discussie
Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum.
Het delen en vragen om vriendendienstcodes is niet toegestaan.