Helemaal mee eens. Gelukkig heb ik nog wel mobiel internet via de sim van mijn werk. Het is vooral irritant voor 2FA zaken via sms zoals betalingen boven 1000 euro, of toegang tot bepaalde diensten.cyclone schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:51:
@Pyramiden je kunt ook naar Ritel / Telecombinatie winkels en daar ter plekke wellicht wat regelen en als het allemaal te lang duurt zou ik daar dus een fysieke sim gaan ophalen en laten activeren. Dan kun je iig nog iets.
Want bij een in gebreke stelling dien je altijd een redelijke termijn te stellen (en die is juridisch gezien minimaal 2 a 3 volle weken) en zolang wil jij niet meer wachten.
Vandaag kwam het mailtje dan toch binnen, maar was weer uiterst teleurstellend waarbij ze me vroegen de telefoon opnieuw op te starten en te wachten of hij het daarna wel deed.
Ook maar een belletje naar de contract afdeling gedaan. Daar kun je ook op geen enkel begrip rekenen; ze willen niet vroegtijdig het contract opzeggen als het ze niet lukt de verbinding actief te krijgen maar "gijzelen" je nummer liever tot einde contract.
Ingebrekestelling is dus inmiddels de deur uit. Het liefst wil ik gewoon met nummerbehoud ergens anders een abonnement afsluiten (of een werkende verbinding), maar dat lijkt toch nog aardig wat voeten in de aarde te hebben omdat de klantenservice je nergens mee kan helpen behalve het doorlopen van hun standaard checklistjes.
:strip_exif()/f/image/sAnzNM0DA2Fqemt4xXIu3U1C.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/x267vqYthxtx9iQmK5L43Az8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EuQJRv42SaSVkG3GGhKVvabb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fnqd75JC6WmtEKjynIHvGOmB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rCdoMpriXMTPrSanio6UUUf5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uy7gVplGJoFiHu0Iv3FpLfq0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YbhkV3HhfEn92WHXN62VyCP5.jpg?f=fotoalbum_large)