Zojuist ook de redactie getipt maar ik zie zojuist op de website van Youfone dat ze EINDELIJK E-Sim supporten / aanbieden.
Hun support bot weet het nog niet overigens, die beweerd doodleuk dat Youfone geen E-Sim support,
/f/image/E2m4ZOgE1xPOizVQnV3O0g2q.png?f=fotoalbum_large)
maar in de FAQ vindt je al dat je als bestaande gebruiker ook je bestaande fysieke Sim kunt omzetten naar een E sim.
Mag je alleen wel 10 euro voor dokken
.
/f/image/gElbWvdKI2MZ9sR8zRLUQ3oZ.png?f=fotoalbum_large)
Vermoed dat dit nog de standaard prijs is voor het vragen van een vervangende sim gezien je die procedure moet gebruiken om de E sim aan te vragen.
Zou Youfone sieren om die 10 euro voor een E sim niet te rekenen, hopelijk is het nog een issue omdat het allemaal zeer recent is.
[edit] Op hun website beweren ze dat de E sim gratis is dus dat strookt nog niet helemaal met elkaar :
/f/image/GMkUJUI3qT3s6cVkAJSZ3gZf.png?f=fotoalbum_large)
Maar al met al kan ik nu EINDELIJK de dualsim functie van mijn Iphone gaan gebruiken :-)
Hun support bot weet het nog niet overigens, die beweerd doodleuk dat Youfone geen E-Sim support,
/f/image/E2m4ZOgE1xPOizVQnV3O0g2q.png?f=fotoalbum_large)
maar in de FAQ vindt je al dat je als bestaande gebruiker ook je bestaande fysieke Sim kunt omzetten naar een E sim.
Mag je alleen wel 10 euro voor dokken

/f/image/gElbWvdKI2MZ9sR8zRLUQ3oZ.png?f=fotoalbum_large)
Vermoed dat dit nog de standaard prijs is voor het vragen van een vervangende sim gezien je die procedure moet gebruiken om de E sim aan te vragen.
Zou Youfone sieren om die 10 euro voor een E sim niet te rekenen, hopelijk is het nog een issue omdat het allemaal zeer recent is.
[edit] Op hun website beweren ze dat de E sim gratis is dus dat strookt nog niet helemaal met elkaar :
/f/image/GMkUJUI3qT3s6cVkAJSZ3gZf.png?f=fotoalbum_large)
Maar al met al kan ik nu EINDELIJK de dualsim functie van mijn Iphone gaan gebruiken :-)
[ Voor 64% gewijzigd door cyclone op 14-04-2025 16:00 ]
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...