Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Limbomol
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14:52
Ik heb nu bijna 4 jaar lang youfone gehad...en pas op 1 oktober volgend jaar loopt mijn abo (sim only met 15 gig en onbeperkt bellen) af. Wat mij bij deze club opviel is dat als je wilt verlengen en je contract wilt openbreken je 25 euro moet aftikken aan "aansluitkosten"..!!! veel gekker moet het niet worden mi. Volgend jaar dus gewoon maar weer naar een andere provider. Hoe durf je als provider dit in rekening te brengen aan iemand die al jarenlang met hetzelfde nummer bij jou aangesloten is?? Sorry hoor maar dit vind ik echt schandalig. Er zijn mi momenteel veel leuke aanbiedingen in omloop mn bij Simpel en ook bij 50+mobiel,maar ja...zoals gezegd mijn abo loopt nog ruim 10 maanden door.

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:13
Limbomol schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:47:
Ik heb nu bijna 4 jaar lang youfone gehad...en pas op 1 oktober volgend jaar loopt mijn abo (sim only met 15 gig en onbeperkt bellen) af. Wat mij bij deze club opviel is dat als je wilt verlengen en je contract wilt openbreken je 25 euro moet aftikken aan "aansluitkosten"..!!! veel gekker moet het niet worden mi. Volgend jaar dus gewoon maar weer naar een andere provider. Hoe durf je als provider dit in rekening te brengen aan iemand die al jarenlang met hetzelfde nummer bij jou aangesloten is?? Sorry hoor maar dit vind ik echt schandalig. Er zijn mi momenteel veel leuke aanbiedingen in omloop mn bij Simpel en ook bij 50+mobiel,maar ja...zoals gezegd mijn abo loopt nog ruim 10 maanden door.
die 25 euro rekent 50+ volgens mij ook als je een contract wilt openbreken.

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:56

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Tja ik heb het al vaker gezegd, wat verwacht je bij een prijsvechter die echt de allergoedkoopste is.
Als je slim was geweest dan had je een maandelijks opzegbaar abonnement genomen, dan kun je iedere keer weer bij iedere aanbieding zonder enige kosten (zoals aansluitkosten e.d.) verlengen.

Maargoed jij hebt dus een lagere prijs genoten omdat je een lang contract hebt gekozen kortom het moet uit de lengte of de breedte komen. Heeft in mijn ogen niet zo'n zin om dan nu zo'n post te schrijven.
Dat is inherent aan type provider wat je kiest en is bij een andere budget provider niet anders.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Youfone Mobiel, andere onderwerpen mogen in:
- YoufoneTV: [YoufoneTV] Ervaringen & Discussie

Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum.
Het delen en vragen om vriendendienstcodes is ook niet toegestaan.