Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc99m
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-06 00:23
OMD schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:10:
[...]

16 pro Max.

Heb inderdaad even de tellers reset. Zie nu kleine verschillen tussen Youfone en toestel. Als ik YouTube gebruik en toestel geeft aan 34,4Mb dan is het bij Youfone 36. Daar zit niet echt verschil in (verschil zal afronding zijn oid)

Wellicht dat die wat heeft gedownload oid omdat ik de simkaart heb geactiveerd (weet het anders ook niet) en daarom wacht ik even paar dagen om het goed te bekijken voordat ik echt conclusies trek maar apart vond ik het wel :)
Als het goed is rondt Youfone af op 10 KB.

Je krijgt straks bij je factuur een specificatie, daar staat precies op wanneer je hoeveel data hebt verbruikt. Als je niet tot dan kunt wachten, kun je even contact opnemen met de klantenservice, misschien kunnen die je al een voorlopige specificatie toesturen o.i.d.

scintillating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-06 10:02
Sinds een paar dagen overgestapt naar Youfone, maar nu al de hele ochtend totaal geen bereik.
Tot overmaat van ramp blijkt de klantenservice vandaag ook niet bereikbaar te zijn…
Beetje frustrerend, zeker als nieuwe klant. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:31

mb1

KPN heeft een storing, kijk ff in het KPN topic, ik denk niet dat de Youfone klantenservice veel had uitgemaakt nu.
P.s. m'n dochter is met Youfone gewoon bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 11:41
Fusionmania schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:17:
Sinds een paar dagen overgestapt naar Youfone, maar nu al de hele ochtend totaal geen bereik.
Tot overmaat van ramp blijkt de klantenservice vandaag ook niet bereikbaar te zijn…
Beetje frustrerend, zeker als nieuwe klant. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik had gisterochtend ook haperend internet toen ik een hardlooprondje vanaf de Tesla supercharger deed, ik gaf de Tesla app de schuld ;)

De klantenservice aan de lijn krijgen is trouwens vrij zinloos, de slecht gebriefde callcenter jongens en meisjes die je dan spreekt weten niets, vergeten doorgaans wat ze beloven en zijn sowieso vaak clueless. Toch is er een kans dat je er 1 treft die wel wat kan doen voor je.

Ik wist dit van te voren en accepteer dit, you get what you pay for :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:25

OMD

2 weken Youfone nu. Over het algemeen tevreden, wat opstart problemen doordat er veel mobiele data werd gebruikt aan het begin maar dat is nu gelukkig goed.

Enige nadeel?

Je moet niet naar Duitsland ofzo. Had over het algemeen maar 40% van de tijd bereik. Mijn vrouw heeft nog KPN en die schakelt over naar Telekom DE en die had overal bereik, zelfs in de bergen.
Ik moest het doen met o2 of Vodafone. Nergens internet of überhaupt telefoon bereik. Dat is geen succes dus. Gelukkig was dat voor een vakantie en leef ik gewoon hier maar irritant was het wel haha.

[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 28-05-2025 08:00 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• areyouben
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:59
OMD schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 07:59:
Je moet niet naar Duitsland ofzo. Had over het algemeen maar 40% van de tijd bereik. Mijn vrouw heeft nog KPN en die schakelt over naar Telekom DE en die had overal bereik, zelfs in de bergen.
Ik moest het doen met o2 of Vodafone.
Ik kies in het buitenland meestal handmatig een netwerk dat goed bevalt. Automatisch word je op het voor hun financieel gunstigste netwerk gezet, wat dikwijls niet het beste is. Buiten de bebouwde kom in D heeft Telekom inderdaad het beste bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

areyouben schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 09:25:
[...]

Ik kies in het buitenland meestal handmatig een netwerk dat goed bevalt. Automatisch word je op het voor hun financieel gunstigste netwerk gezet, wat dikwijls niet het beste is. Buiten de bebouwde kom in D heeft Telekom inderdaad het beste bereik.
Ik kreeg helaas alleen de keuze tussen o2 en Vodafone. Dus ik had geen bereik helaas. Had het liefste voor Telekom gekozen maar ja, zo vaak kom ik niet in Duitsland :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:18
Zijn er meer die geen service hebben met Youfone? . Zowel mijn telefoon als die van mijn dochter hebben geen mobiele verbinding. Soms 1 streepje en soms weer niks. Is sinds vanochtend. Regio Friesland.

In een andere telefoon hetzelfde

[ Voor 12% gewijzigd door Erik1805 op 07-06-2025 17:30 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwaargeschapen
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 21:32
OMD schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 16:23:
[...]

Ik kreeg helaas alleen de keuze tussen o2 en Vodafone. Dus ik had geen bereik helaas. Had het liefste voor Telekom gekozen maar ja, zo vaak kom ik niet in Duitsland :)
Als je de netwerken ziet dan zijn ze toch binnen bereik? Of bedoel je dat het aanmelden op deze netwerken niet lukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

zwaargeschapen schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 22:02:
[...]

Als je de netwerken ziet dan zijn ze toch binnen bereik? Of bedoel je dat het aanmelden op deze netwerken niet lukte?
Nee, kwam simpelweg niet naar voren. Bij handmatig zoeken kon ik alleen kiezen uit 02 en Vodafone. Mijn vrouw had ook Telekom DE er bij staan. Die had altijd bereik, ik vrijwel nergens in de Eiffel. Bij schakelen naar Vodafone was het wel ietsje beter maar niet veel.

Niet boeiend verder, kom er weinig haha.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Youfone Mobiel, andere onderwerpen mogen in:
- YoufoneTV: [YoufoneTV] Ervaringen & Discussie

Graag geen referral links meer plaatsen in dit topic, conform de algemene voorwaarden van het forum.
Het delen en vragen om vriendendienstcodes is ook niet toegestaan.