Neen, altijd op "Aan".
Hij moet daarvoor op auto staan begrijp ik?
Ga het zo eens proberen.
Ben echt enorm blij met de auto. Heeft erg lang geduurd voordat de auto op kenteken stond ivm feestdagen, en nieuwjaar maar heb nu een week sleutels en kentekens ter beschikking en het is heerlijk kilometers vreten.
Heb de auto eigenlijk 90% van de tijd in ECO-stand staan. Lekker snel in de 6e versnelling en rustig cruisen.
In de sportstand is de auto echt asociaal lawaaierig, en fel. Als je even niet oplet direct wheelspin, en een flinke bak herrie bij optrekken.
Ook leuk! Maar ben blij dat het ik wel uit kan zetten als ik gewoon voor woon-werk verkeer onderweg ben.
In het weekend even een stukje sportief gaan sturen, en dan raak ik niet uitgekeken op de "Sport"-stand en het geweld dat erbij hoort.
Wat me ook erg prettig meevalt is het verbruik.
Als ik gewoon m'n daily commute rij dan is het met 6.3l/100km te doen met gewoon 120km/h.
In het weekend zit m'n verbruik eerder op de 15//100km maar daar kies je dan ook zelf voor.
Prestaties zijn ook uitmuntend te noemen voor een Polo.
Heb met de racelogic vbox van een vriend een 0-100km/h in 6.4 seconden met launch control gehad, en dat in het nat. Topsnelheid nog niet echt geprobeerd maar heb op de Duitse autobahn wel al even de 235 op de teller gehad. Daarna is de koek wel op en kruipt de teller slechts nog langzaam omhoog.
Al met al, geen spijt van de aankoop
[
Voor 74% gewijzigd door
DutchManticore op 14-01-2019 16:39
]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.