Mijn eerste keer op dit sub-forum, maar ik hoor vanaf ergens binnen 2 weken officieel bij de club.
Heb vanmorgen de trekker overgehaald en een jong gebruikte Polo GTI 2018 op de kop getikt.
Mijn eerste "echte' auto, aangezien ik nu in een High Up! met 68pk rijd.
Kleur Deepblack Pearl.
04/2018, 9.000km op de teller.
200pk met DSG-6 automaat.
Stock photo want de dealer was erg snel met het offline halen van de advertentie.
Bij de dealer als demonstratie auto gebruikt en dus behoorlijke uitrustingslijst:
Milton Keynes 7,5 J x 17 (die ik zelf nog ga vervangen voor de Brescia!)
Adaptive cruise control tot 210 km / u
Parkeerhulp en sensoren
Climatronic
LED-koplampen
Multifunctioneel sportstuur in leder met schakelpaddles
Composition Media (met navigatie ingebouwd)
Stoelverwarming voor
Volkswagen Media Control
2 USB-aansluitingen voor
App-connect
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmd
LED sfeerverlichting (1-kleurig)
Sportstoelen voor
Verlengde garantie, looptijd van 2 jaar, maximale totale kilometerstand 80.000 km,
Hill-assist
Rijprofiel selectie
Climatronic 2-zone
Achteruitrijcamera
Zijruiten verduisterd achter de achterruit
Licht-en-zicht pakket
Mistlampen bochtverlichting
Regensensor
Bandenspanningscontrole
Enige noemenswaardige opties die er niet opzitten zijn Beats Audio, Zonnedak en Keyless-Go.
Kan niet wachten, maar zal toch even een week of 2 geduld moeten hebben voordat ik er echt zelf mee onderweg kan. Belangrijk voor mij was dat er geen sport-onderstel onder zou zitten want ik haat het als je overal overheen stuitert. Heb een daily commute van 120km, waarvan 80% snelweg dus comfort is belangrijk.
Ook wilde ik persé een AID. Maar dat heeft dan weer alleen zin als je ook de ingebouwde navigatie hebt.
Alleen dan kun je je navigatie op de AID gebruiken. Indien je werkt met zaken als App-Connect dan is de navigatie niet weer te geven op de AID en daarmee is de AID ook bijna nutteloos vind ik.
Derde belangrijke eis was dat er ACC op zou zitten. Ik rijd elke dag 120km woonwerk verkeer en kom genoeg files tegen.
[
Voor 29% gewijzigd door
DutchManticore op 29-11-2018 13:45
]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.