Opkijken niet, maar zeker niet neerkijken omwille van vrijetijds kledingwackidth schreef op donderdag 29 november 2018 @ 13:58:
[...]
Ohhhhh Wouwie moet ik nu echt tegen je opkijken?? Zielig..... Aanzien tov spulletjes.
Dit (jouw reactie) en het aftrappen van testrit auto's bevestigd nog des te meer het typerende gedrag. Had ik het toch goed... 😜
En idd laten we het lekker luchtig houden....
@DutchManticore Mooie nette Polo gefeliciteerd
Eem testauto trap ik af ja, daar dienen die voor. Mijn eigen leaseauto rij ik wel netjes warm en wordt zeer goed proper gehouden en onderhouden. Ik heb daar zelfs XPEL-folie over de hoogglans delen laten plakken wat ik zelf betaald heb. Daar komt zelfs menig prive auto niet aan, op einde lease lever ik die in de best mogelijke staat af. Ik doe dat ten eerste ondat ik graag proper rondrij en ten 2de uit respect voor mijn werkgever omdat die mij een auto ter beschikking stelt.
Als je met een testrit van 30 minuten eerst 20 minuten moet warm rijden (zolang duurt het eer de Arteon warm is), dan kan je evengoed niet testen...
@GerCor Ik drink 1-2 keer per jaar eens alcohol en nooit met de wagen. Om het luchtig te zeggen, iedereen met 1 druppel alcohol in zijn bloed in het verkeer mag van mij de kogel krijgen