Vooraan zijn andere pinnetjes dan achteraan om,aan te sluiten. En hou er rekening mee dat je volledig deurpaneel eraf moet.
.
GerCor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 02:36:
[...]
Volgens mij ligt de bekabeling er alleen al in een GTI en een R. En mocht de bekabeling erin liggen, dan alleen de voordeuren. Maar ga er maar van uit dat er niks in ligt. Daarbij, de auto weet niet dat je lampjes wilt toevoegen dus het zal ook nog eens gecodeerd moeten worden. Gebruik even de zoekfunctie. Als het goed is staat er een ingewikkelde tekening hoe je e.e.a. aansluit.
Plus dat je natuurlijk voor lul staat met die logo's maar dat is een kwestie van smaak.
Er ligt wel/geen bekabelinng in geen enkele volkswagen. Hangt er maar vanaf hoe je bekijkt. Is rechtstreeks aansluiten op de deurmodule. Achteraan plug en play. Rechts voor iets minder maar nog steeks plug en play.
Vooraan links mag je zeker gaan knutselen.
Ik heb ook zo een setje gekocht. (Wel zonder vw logo obviously

) werkt perfect. Mijn zaten wel gewone lampjes in en zelf vervangen door ledjes.
Voor coderen heb je groot gelijk, ook al zitten ze gemonteerd, je hebt altijd vcds nodig om je auto te laten weten dat ze erop zitten.
Famous schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:29:
Nou, als het goed is is mijn Tupperware morgen klaar en krijg ik het retour van de spuiter.
Volgende week was de tuner erg druk maar hij gaat proberen een gaatje te vinden om de auto op de bank te krijgen.
Dan even kijken of het opnieuw afgesteld moet worden.
En belangrijk; kijken of we dicht bij die magische grens gaan komen..
Nog wel even nieuwe bougies gekocht.
[
afbeelding]
Zijn we toch nog klaar voor 28 april
Daarna misschien nog een keer investeren in een Polar Fis maar geen haast mee.
Brrr. Valt nog mee van prijs die bougies. De bougies (ook 4)in mijn nc30 kosten bijna het dubbele. Niet leuk
Fingers crossed voor magische grens. Het is ideaal weer voor de wagens momenteel
[
Voor 24% gewijzigd door
SadisticPanda op 20-03-2018 07:51
]