Het grote Volkswagen topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 126 Laatste
Acties:
  • 556.962 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Hmm, ik had dat begin van de week ook en mijn vriendin net weer. Tijdens het rijden net alsof er metaal over de grond schraapt. Iemand een idee? Kan wel weer de kou zijn maar toch ben ik benieuwd waar het geluid vandaan komt.

EDIT: dit zou het geluid kunnen zijn. Nogal wat steentjes achter ons huis.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S1t_7BwzadU]

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 17-03-2018 19:23 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 19:30
Kan zijn dat er of een tussen de ankerplaat zit of in het remblok zelf. Om er achter te komen zul je je wiel er af moeten pakken. Kan flink wat schade aan je remschijf aanbrengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houseman82
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-01 10:36
Even een stukje achteruit rijden. Mogelijk een steentje er tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odrai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 21:17
Volkswagen heeft een Anti-diefstalpakket dat bestaat uit de volgende onderdelen:

- Verlijmen of vastschroeven kentekenplaten
- Etsen kenteken in ruiten
- Instellen van de wegrijdvergrendeling van de centrale deurvergrendeling

Hoe is jullie ervaring met het verlijmen van kentekenplaten? Worden de kentekenplaten dan in de houder vastgelijmd of direct op de auto? Hoe krijg je de kentekenplaten nog los, indien ik ze ooit een keer wil vervangen (dit zal waarschijnlijk niet voorkomen, maar stel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Odrai schreef op zondag 18 maart 2018 @ 18:35:
Volkswagen heeft een Anti-diefstalpakket dat bestaat uit de volgende onderdelen:

- Verlijmen of vastschroeven kentekenplaten
- Etsen kenteken in ruiten
- Instellen van de wegrijdvergrendeling van de centrale deurvergrendeling

Hoe is jullie ervaring met het verlijmen van kentekenplaten? Worden de kentekenplaten dan in de houder vastgelijmd of direct op de auto? Hoe krijg je de kentekenplaten nog los, indien ik ze ooit een keer wil vervangen (dit zal waarschijnlijk niet voorkomen, maar stel)?
Gewoon sleuren en verf eraf. Is de bedoeling dat het er niet af komt....
Trouwens antidiefstalbouten of popnagels zijn beter imho.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 14:38
Bij mij waren de platen vastgekit in de houder met een achterlijk sterke kit. Dan krijg je ze er dus nooit heel vanaf, want je komt niet meer bij de schroeven. Hartstikke fijn want ik wilde houders zonder reclame. Heeft me een hele dag gekost om de platen eraf te krijgen, uiteindelijk wel gelukt maar het koste me ook gelijk een nieuwe set platen. :X :+

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05:13
Famous schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 22:10:
Onder mijn ouwe Polo (die trouwens veels te hoog stond) lag al 17”.

Golf mag wel een goede 18” eronder hebben wat mij betreft :)
Op de Arteon is 18” ook belachelijk klein |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-04 09:50
Engineer Stewie schreef op zondag 18 maart 2018 @ 19:36:
[...]

Op de Arteon is 18” ook belachelijk klein |:(
Maar jij had zelf ander setje eronder gezet toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zojuist startte ik de auto en de melding: 'Proactieve inzittendebescherming, werking beperkt' is weer terug. Maar ik laat het even zo. Bij @Tags NL is de melding ook spontaan weer verdwenen. En om nou een aantal mensen voor niks aan het werk te zetten. Ik ga er van uit dat melding bij mij ook weer vanzelf zal verdwijnen. Ook niks meer gehoord van dat metaalgeluid. Op naar de zomer.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

GerCor schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:37:
Zojuist startte ik de auto en de melding: 'Proactive inzittendebescherming, werking beperkt' is weer terug. Maar ik laat het even zo. Bij @Tags NL is de melding ook spontaan weer verdwenen. En om nou een aantal mensen voor niks aan het werk te zetten. Ik ga er van uit dat melding bij mij ook weer vanzelf zal verdwijnen.
Heeft echt met het weer te maken, had de melding en toen werd het weer warm. Melding weg :) Nu dit weekend met deze kou.. Melding weer terug... Ze gaan er sowieso naar kijken omdat ik nog een lambda sensor terugroep actie heb voor mijn Golf 7 GTD volgens het VW Service punt

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Vissa66 schreef op zondag 18 maart 2018 @ 19:35:
Bij mij waren de platen vastgekit in de houder met een achterlijk sterke kit. Dan krijg je ze er dus nooit heel vanaf, want je komt niet meer bij de schroeven. Hartstikke fijn want ik wilde houders zonder reclame. Heeft me een hele dag gekost om de platen eraf te krijgen, uiteindelijk wel gelukt maar het koste me ook gelijk een nieuwe set platen. :X :+
Van wat zijn die platen gemaakt? Want ik zie dat je ook in NL van die platen kan krijgen met die afschuwelijke opplakletters....de luxe? Of is er in nederland geen officiele plaat zoals in Belgie?
Achteraan is komt de plaat van de staat. Je hebt keuze tussen 2 vormen maar beiden van metaal.

Lijkt me als ze die plaat kitten op de nummerplaathouder, hoppa koevoet erachter en weg plaat en autoverneukt. Rechtstreeks kitten op de wagen zou better zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

azz_kikr schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:40:
Van wat zijn die platen gemaakt? Want ik zie dat je ook in NL van die platen kan krijgen met die afschuwelijke opplakletters....de luxe? Of is er in nederland geen officiele plaat zoals in Belgie?
Achteraan is komt de plaat van de staat. Je hebt keuze tussen 2 vormen maar beiden van metaal.

Lijkt me als ze die plaat kitten op de nummerplaathouder, hoppa koevoet erachter en weg plaat en autoverneukt. Rechtstreeks kitten op de wagen zou better zijn.
Kun je dat dan niet gewoon verhitten zodat de lijm/kit los laat? Uiteraard zijn beide versies officiële kentekenplaten. Anders sta je heel snel aan de kant van de weg met een politieauto voor of achter je. In Nederland horen de kentekenplaten bij de auto. In België bij de bezitter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
glydoscoop schreef op maandag 19 maart 2018 @ 11:14:
[...]

Maar jij had zelf ander setje eronder gezet toch
Die liggen gereed bij de garage, gaan aanstaande zaterdag eronder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
azz_kikr schreef op maandag 19 maart 2018 @ 12:40:
[...]

Rechtstreeks kitten op de wagen zou better zijn.
Heb ik zowel voor als achter :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Nou, als het goed is is mijn Tupperware morgen klaar en krijg ik het retour van de spuiter.

Volgende week was de tuner erg druk maar hij gaat proberen een gaatje te vinden om de auto op de bank te krijgen.
Dan even kijken of het opnieuw afgesteld moet worden.

En belangrijk; kijken of we dicht bij die magische grens gaan komen..
Nog wel even nieuwe bougies gekocht.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sheRm4ukVUbGkAKbCcDJdHJc/full.jpg

Zijn we toch nog klaar voor 28 april :)

Daarna misschien nog een keer investeren in een Polar Fis maar geen haast mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik kwam deze deurlichten tegen.

https://www.bol.com/nl/p/...2-stuks/9200000076675402/

Nu heb ik enkel reflectoren in mijn deuren van mijn Golf 7. Maar ligt de bekabeling er al wel in zodat die dus gewoon aangesloten kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
1. Het is niet zo fel
2. Dit is rechtstreek Aliexpress spul
3. Wil het het alleen voor of ook achter?

Edit: https://m.nl.aliexpress.c...arch-amp.list.32850533914

[ Voor 35% gewijzigd door Famous op 19-03-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
@Famous, alleen de rode verlichting in de deur is al een leuk extraatje.

Ik had ook verwacht dat het China spul was, alleen nog niet gezocht op Ali Express, wel op deal extreme.

Maakt het uit voor / achter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Timo002 schreef op maandag 19 maart 2018 @ 23:16:
Ik kwam deze deurlichten tegen.

https://www.bol.com/nl/p/...2-stuks/9200000076675402/

Nu heb ik enkel reflectoren in mijn deuren van mijn Golf 7. Maar ligt de bekabeling er al wel in zodat die dus gewoon aangesloten kunnen worden?
Volgens mij ligt de bekabeling er alleen al in een GTI en een R. En mocht de bekabeling erin liggen, dan alleen de voordeuren. Maar ga er maar van uit dat er niks in ligt. Daarbij, de auto weet niet dat je lampjes wilt toevoegen dus het zal ook nog eens gecodeerd moeten worden. Gebruik even de zoekfunctie. Als het goed is staat er een ingewikkelde tekening hoe je e.e.a. aansluit.

Plus dat je natuurlijk voor lul staat met die logo's maar dat is een kwestie van smaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Timo002 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 00:46:
@Famous, alleen de rode verlichting in de deur is al een leuk extraatje.

Ik had ook verwacht dat het China spul was, alleen nog niet gezocht op Ali Express, wel op deal extreme.

Maakt het uit voor / achter?
Vooraan zijn andere pinnetjes dan achteraan om,aan te sluiten. En hou er rekening mee dat je volledig deurpaneel eraf moet. :)

.
GerCor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 02:36:
[...]

Volgens mij ligt de bekabeling er alleen al in een GTI en een R. En mocht de bekabeling erin liggen, dan alleen de voordeuren. Maar ga er maar van uit dat er niks in ligt. Daarbij, de auto weet niet dat je lampjes wilt toevoegen dus het zal ook nog eens gecodeerd moeten worden. Gebruik even de zoekfunctie. Als het goed is staat er een ingewikkelde tekening hoe je e.e.a. aansluit.

Plus dat je natuurlijk voor lul staat met die logo's maar dat is een kwestie van smaak.
Er ligt wel/geen bekabelinng in geen enkele volkswagen. Hangt er maar vanaf hoe je bekijkt. Is rechtstreeks aansluiten op de deurmodule. Achteraan plug en play. Rechts voor iets minder maar nog steeks plug en play.
Vooraan links mag je zeker gaan knutselen.

Ik heb ook zo een setje gekocht. (Wel zonder vw logo obviously :+) werkt perfect. Mijn zaten wel gewone lampjes in en zelf vervangen door ledjes.

Voor coderen heb je groot gelijk, ook al zitten ze gemonteerd, je hebt altijd vcds nodig om je auto te laten weten dat ze erop zitten.
Famous schreef op maandag 19 maart 2018 @ 19:29:
Nou, als het goed is is mijn Tupperware morgen klaar en krijg ik het retour van de spuiter.

Volgende week was de tuner erg druk maar hij gaat proberen een gaatje te vinden om de auto op de bank te krijgen.
Dan even kijken of het opnieuw afgesteld moet worden.

En belangrijk; kijken of we dicht bij die magische grens gaan komen..
Nog wel even nieuwe bougies gekocht.
[afbeelding]

Zijn we toch nog klaar voor 28 april :)

Daarna misschien nog een keer investeren in een Polar Fis maar geen haast mee.
Brrr. Valt nog mee van prijs die bougies. De bougies (ook 4)in mijn nc30 kosten bijna het dubbele. Niet leuk :'(

Fingers crossed voor magische grens. Het is ideaal weer voor de wagens momenteel :9~

[ Voor 24% gewijzigd door SadisticPanda op 20-03-2018 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@azz_kikr ja valt goed mee.
Daarom maar gelijk meenemen, die er nu in zitten zijn niet zo oud maar hittegraad 7 dacht ik.

Magische grens wordt spannend..
Daarna is @Vissa66 aan de beurt, ook weer spannend :+
Al lukt het hem zeker wel denk ik.

Voordeel is wel dat ik nu precies 2 weken niet gereden heb erin, voelt het eerste ritje sowieso weer lekker snel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Mijn pa heeft een tweedehands golf plus gekocht (2013). Hier zit wel navigatie in (RNS315) maar geen bluetooth carkit module. Nu willen we die wel inbouwen.

Wie heeft er ervaring mee met het naderhand inbouwen van een carkit module? En moet je deze nog activeren in VAGCOM of is dat niet nodig? (De betreffende auto heeft geen stuurwielbediening)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
@Famous, @GerCor, @azz_kikr Ik haak af, kan niets met vcds. In mijn Peugeot 307 uit 2001 ooit eens een andere radio geïnstalleerd, casettedeck vervangen door een CD speler. Maar daarna een en al ellende met de Airbag. En dat was nog gewoon een merk radio ook. Aan die Chinese prut ga ik me dus maar niet wagen.

Daarnaast heb ik nu geen lampjes en zie / voel ik ook geen kabel of stekker. Dan moet ik dus het hele deurpaneel eraf halen. En waarvoor? Ik pas wel!

Thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:12
zandpaddo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:16:
Mijn pa heeft een tweedehands golf plus gekocht (2013). Hier zit wel navigatie in (RNS315) maar geen bluetooth carkit module. Nu willen we die wel inbouwen.

Wie heeft er ervaring mee met het naderhand inbouwen van een carkit module? En moet je deze nog activeren in VAGCOM of is dat niet nodig? (De betreffende auto heeft geen stuurwielbediening)
Dan heeft hij wss de RNS310, want in de RNS315 zit zover ik weet bluetooth ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Scrtz schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:06:
[...]

Dan heeft hij wss de RNS310, want in de RNS315 zit zover ik weet bluetooth ingebouwd.
Nee hij heeft zo goed als zeker een RNS 315, er zit namelijk helemaal geen bluetooth in. Alleen een knopje phone op de RNS, maar als je daar op drukt zegt deze "mute". We willen graag bluetooth inbouwen.

Ik heb zelf een Passat met RNS315 en een losse af fabriek bluetooth module (business line). Iets gelijkwaardigs willen we nu ook graag in de golf plus van mijn pa inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:02:
@azz_kikr ja valt goed mee.
Daarom maar gelijk meenemen, die er nu in zitten zijn niet zo oud maar hittegraad 7 dacht ik.

Magische grens wordt spannend..
Daarna is @Vissa66 aan de beurt, ook weer spannend :+
Al lukt het hem zeker wel denk ik.

Voordeel is wel dat ik nu precies 2 weken niet gereden heb erin, voelt het eerste ritje sowieso weer lekker snel 8)
Nu ik de sportcat laat schieten zullen mijn waardes daar niet gaan komen hoor. Nog niet boven de waardes die je nu al hebt. :P

M3P 24'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

@Scrtz @zandpaddo

Er zijn 3 modellen van RNS315.
- Degene met Bluetooth
- Degene zonder bluetooth
- Degene met bluetooth maar uitgeschakeld omdat er bijvoorveeld een aparte BT module aanhangt fabrieks af. Bij deze radios kan je gewoon BT inschakelen via VCDS.

@zandpaddo voor je gaat kopen, haal er je radio eens uit en kijk op de sticker. ALs er een Mac address staat dat niet 000000000 is, dan zit er wel BT op en kan je inschakelen met VCDS. Met er enkel nog micje aan en je bent klaar. Als er 0000000 staat, dan moet er een aparte BT module in inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Timo002 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 08:37:
@Famous, @GerCor, @azz_kikr Ik haak af, kan niets met vcds. In mijn Peugeot 307 uit 2001 ooit eens een andere radio geïnstalleerd, casettedeck vervangen door een CD speler. Maar daarna een en al ellende met de Airbag. En dat was nog gewoon een merk radio ook. Aan die Chinese prut ga ik me dus maar niet wagen.

Daarnaast heb ik nu geen lampjes en zie / voel ik ook geen kabel of stekker. Dan moet ik dus het hele deurpaneel eraf halen. En waarvoor? Ik pas wel!

Thnx voor de info!
Kijk, als je het echt wil, dan zijn er andere mensen/bedrijven die dat voor een paar tientjes kunnen doen. Zo'n deurpanel verwijderen is maar een paar minuten werk. En je hebt er jaren plezier van. Maar zelf rommelen zou ik ook niet doen. Anders had ik er allang lampjes inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vissa66 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:21:
[...]

Nu ik de sportcat laat schieten zullen mijn waardes daar niet gaan komen hoor. Nog niet boven de waardes die je nu al hebt. :P
Vaak ben je te bang :+
Tank je octaan 102?

Hier zojuist te horen gekregen dat de remblokken niet komen vandaag :( :(

Iets met dpd, adres niet kunnen vinden en alleen de verzender kan het opnieuw laten afleveren.
Gekke is dat het gewoon een bedrijfsverzamelgebouw is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:13
Mijn pakketje van de DPD werd verkeerd afgeleverd (bij een parcelshop) en pas na het bellen door mijzelf kon het opnieuw worden opgehaald en verstuurd. Anders was het pakketje gewoon weer richting afzender gegaan. Ging bij mij ook om remblokken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gisteren ook een sms van DPD, iets besteld bij alieexpress.
wat een mooie bezorgdienst DPD. Hoe dat bedrijf nog winst kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 11:33:
[...]

Vaak ben je te bang :+
Tank je octaan 102?

Hier zojuist te horen gekregen dat de remblokken niet komen vandaag :( :(

Iets met dpd, adres niet kunnen vinden en alleen de verzender kan het opnieuw laten afleveren.
Gekke is dat het gewoon een bedrijfsverzamelgebouw is..
102 competition ja, ik gok 380/500. :P

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
Zojuist vernomen dat m'n Polo eind juni in elkaar wordt geschroefd en medio juli geleverd. De wachtrij is er dus nog niet korter op geworden :').

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
JB076 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 12:39:
Zojuist vernomen dat m'n Polo eind juni in elkaar wordt geschroefd en medio juli geleverd. De wachtrij is er dus nog niet korter op geworden :').
Maar wel een mooie dinercheque _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Famous Hoeveel decibel produceert die R van jou eigenlijk. Ik zat in het weekend even wat filmpjes te bekijken van de Polizei in Köln. Boven de 70 decibel, auto kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

azz_kikr schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:20:
@Scrtz @zandpaddo

- Degene met Bluetooth
- Degene met bluetooth maar uitgeschakeld omdat er bijvoorveeld een aparte BT module aanhangt fabrieks af. Bij deze radios kan je gewoon BT inschakelen via VCDS.

@zandpaddo voor je gaat kopen, haal er je radio eens uit en kijk op de sticker. ALs er een Mac address staat dat niet 000000000 is, dan zit er wel BT op en kan je inschakelen met VCDS. Met er enkel nog micje aan en je bent klaar. Als er 0000000 staat, dan moet er een aparte BT module in inderdaad.
Dank, gaan we uitzoeken :) Zou een flinke meevaller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:22:
@Famous Hoeveel decibel produceert die R van jou eigenlijk. Ik zat in het weekend even wat filmpjes te bekijken van de Polizei in Köln. Boven de 70 decibel, auto kwijt.
70 decibel?
Dat maak ik al als ik slaap..

Uitlaat heeft gewoon een TÜV keuring maar ik kom daar wel boven.
Meerdere malen volgas langs een politiewagen gereden, nooit problemen.

Ben ook wel eens gewoon ingehaald door ze terwijl ik rustig 200 cruisde, blijft apart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:12
azz_kikr schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 10:20:
@Scrtz @zandpaddo

- Degene met Bluetooth

Ah thanks duidelijk, ik dacht eerst altijd dat de 315 altijd met bluetooth ingebouwd was en de 310 dus extern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:32:
70 decibel?
Dat maak ik al als ik slaap..

Uitlaat heeft gewoon een TÜV keuring maar ik kom daar wel boven.
Meerdere malen volgas langs een politiewagen gereden, nooit problemen.

Ben ook wel eens gewoon ingehaald door ze terwijl ik rustig 200 cruisde, blijft apart :+
We hebben het over Köln. De binnenstad. Ik zag de Polizei een app opstarten, Mercedes 500 AMG. 110 decibel. Stond een tijdje later op een autoambulance. Meneer had wel een demper verwijderd, dat dan weer wel.

Veel straatracers. Speerpunt van de politie. Zijn daardoor al veel doden gevallen dus ze zijn het helemaal zat. zero tolerance.

Vorige week achter mijn huis. We komen thuis, staat daar de politie die een Mitsubishi 'te pakken' hadden. Zo'n snelle met aandrukbeugel. Teringherrie. Als het goed is: € 370 boete.

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 20-03-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:38:
[...]

We hebben het over Köln. De binnenstad. Ik zag de Polizei een app opstarten, Mercedes 500 AMG. 110 decibel. Stond een tijdje later op een autoambulance. Meneer had wel een demper verwijderd, dat dan weer wel.

Veel straatracers. Speerpunt van de politie. Zijn daardoor al veel doden gevallen dus ze zijn het helemaal zat. zero tolerance.
Binnenstad kom ik ook, niet per definitie Köln maar wel verder Germany in.

Lijkt mij niet dat ze zomaar een auto kunnen innemen uit Nederland.
Hoop ik dan althans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-05 18:35
zandpaddo schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 09:12:
[...]

Nee hij heeft zo goed als zeker een RNS 315, er zit namelijk helemaal geen bluetooth in. Alleen een knopje phone op de RNS, maar als je daar op drukt zegt deze "mute". We willen graag bluetooth inbouwen.

Ik heb zelf een Passat met RNS315 en een losse af fabriek bluetooth module (business line). Iets gelijkwaardigs willen we nu ook graag in de golf plus van mijn pa inbouwen.
Misschien een goed idee om te kijken naar een RCD330 (Plus). Daar zit geen navi in, maar wel Apple Carplay en Android Auto. Kost je rond de 200 euro, maar dan heb je wel ineens goede navigatie er bij met traffic (Waze/Maps).
Is een directe vervanger en werkt mooi met de rest mee. Al is dat niet zo heel relevant als je geen stuurbediening hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:41:
Binnenstad kom ik ook, niet per definitie Köln maar wel verder Germany in.

Lijkt mij niet dat ze zomaar een auto kunnen innemen uit Nederland.
Hoop ik dan althans :+
Duitsland, andere wetgeving. In beslag en wordt afgevoerd naar Tüv-keuring. Kun je de auto daar weer ophalen. Maar, dat doen ze dus ter plekke. Kun je verder gaan lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Duitsland, andere wetgeving. In beslag en wordt afgevoerd naar Tüv-keuring. Kun je de auto daar weer ophalen. Maar, dat doen ze dus ter plekke. Kun je verder gaan lopen.
Heb een Duitse auto en alles heeft een TUV keuringsrapport :)

Zelfs de auspuff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-05 15:53
AndRo555 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 14:42:
[...]

Misschien een goed idee om te kijken naar een RCD330 (Plus). Daar zit geen navi in, maar wel Apple Carplay en Android Auto. Kost je rond de 200 euro, maar dan heb je wel ineens goede navigatie er bij met traffic (Waze/Maps).
Is een directe vervanger en werkt mooi met de rest mee. Al is dat niet zo heel relevant als je geen stuurbediening hebt.
AppConnect werkt alleen via USB en niet via bluetooth right?

Bij die 330 heb je dan zo'n lelijke usb kabel uit dat ding steken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
:')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/68qvGhApl2fbuvUpzpX0Armu/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:23

mb1

Nou Famous, ik zie best veel roet op die bogie tips, je moet wel een beetje doortrekken met die bak en niet rijden als een oud omaatje....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
mb1 schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 20:21:
Nou Famous, ik zie best veel roet op die bogie tips, je moet wel een beetje doortrekken met die bak en niet rijden als een oud omaatje....
Ja, ding staat 2 weken stil 8)7

Tijd om weer eens te blazen met het apparaat.
Mag bijna weer! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jfYqWe4hF2WeMFl9nlNmx1Uf/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Famous op 20-03-2018 21:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nu net terug gereden met m'n Golfje :) En ik kom steeds vaker achter allemaal leuke features :D

Zoals:

1. Park assist: ik dacht dat hij het alleen aan de rechterkant van de auto kon doen. Als ik mijn richtingaanwijzer naar links beweeg kijkt hij ook links van de auto voor een goede plek. Handig! :7

2. Drive mode en Sport mode. De automaat-schakelpook kan in de drive-stand met een klein tikje naar achteren switchen tussen D en S. Ging per ongeluk, en de auto gaf aan dat de D-stand zuiniger rijdt. Dus ik dacht "wait a second" en warempel: een minuut prutsen later kwam ik erachter dat dit kon :7

Omdat 't een import is heb ik een Duitse handleiding, en mijn Duits ist belabberd. Dus dit had ik niet echt kunnen weten nog ;)

Zijn er nog andere handige tips die men hier weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Als je 'm vanuit D of S een tikje naar rechts geeft kun je ook nog zelf schakelen (8>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Blue-eagle schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 02:03:
Nu net terug gereden met m'n Golfje :) En ik kom steeds vaker achter allemaal leuke features :D

Zoals:

1. Park assist: ik dacht dat hij het alleen aan de rechterkant van de auto kon doen. Als ik mijn richtingaanwijzer naar links beweeg kijkt hij ook links van de auto voor een goede plek. Handig! :7

2. Drive mode en Sport mode. De automaat-schakelpook kan in de drive-stand met een klein tikje naar achteren switchen tussen D en S. Ging per ongeluk, en de auto gaf aan dat de D-stand zuiniger rijdt. Dus ik dacht "wait a second" en warempel: een minuut prutsen later kwam ik erachter dat dit kon :7

Omdat 't een import is heb ik een Duitse handleiding, en mijn Duits ist belabberd. Dus dit had ik niet echt kunnen weten nog ;)

Eerste hit op Google voor een Golf 7 handleiding:
https://ns323666.ip-37-18...wagen%20Golf%20(2013).pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zoals:

Ja, geinig hè? Heb ik ook een tijdje over gedaan om daar achter te komen. :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
JB076 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 05:16:
Als je 'm vanuit D of S een tikje naar rechts geeft kun je ook nog zelf schakelen (8>
En de R is voor Race >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Je weet ook hoe de functie 'Auto Hold' werkt? Ook zo'n geweldige functie. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logi
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Engineer Stewie schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 16:43:
[...]

Je moet niet op de rem staan om van R naar D te gaan... toch niet bij lage snelheden
Was benieuwd of dit werkelijk zo is, heb het getest en inderdaad :o. Kan direct van R naar D zonder tussenkomst van de rem. Op hoge snelheden mag je zelf proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kijk. Geduld is een schone zaak. Nu er weer aangenamere temperaturen zijn vindt mijn super Golf 7 dat de melding 'Proactieve inzittendenbescherming: werking beperkt' niet langer nodig is. Dus, die is weer uit mijn kleurenscherm verdwenen.

d:)b (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Logi schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:15:
[...]

Was benieuwd of dit werkelijk zo is, heb het getest en inderdaad :o. Kan direct van R naar D zonder tussenkomst van de rem. Op hoge snelheden mag je zelf proberen.
Ik heb geen rijlessen gehad en heb mezelf aangeleerd van achteruit te rijden, naar 1 en vertrekken. Als je niet te hard rijdt en de koppelmomenten van je auto kent werkt dat perfect.
Met een automaat kan dat dus ook (een dsg dat is).
Opzich logisch, een dsg is voornamelijk een handbak en minder een automaat :p

Hoge snelheid ga ik niet proberen, dat is puur en alleen als ik uit een parkeervak rij ofzo :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
We kennen het vanavond (eindelijk) afronden!
Happy me :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wU8ppiRX9byIistGILUjEHzr/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9xBELbftj2tlCMFZCF86je9H/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
403 Forbidden :-(

Maar hij is inderdaad vast online te vinden ;)
JB076 schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 05:16:
Ja maar daar heb ik ook schakel paddles voor achter het stuur ;)
GerCor schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 09:03:
[...]

Je weet ook hoe de functie 'Auto Hold' werkt? Ook zo'n geweldige functie. (y)
Die zorgt voor de automatische handrem? En dat kan je uitzetten? Of zitten er meer handige features op? :)

* Blue-eagle blijft extreem blij met z'n auto :7

Voornamelijk ook dat DynAudio systeem. Wat een gruwelijk mooi geluid. Ik hoor allemaal tonen in mijn muziek die nooit eerder opvielen. En als ik 't geluid hard heb staan staat het nog maar op 50% vermogen. Volgens mij zijn die speakers in staat een hele stad wakker te maken met de ramen open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Blue-eagle schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:46:
Die zorgt voor de automatische handrem? En dat kan je uitzetten? Of zitten er meer handige features op? :)
Eh. Auto Hold inschakelen en niet meer aankomen. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseman82
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-01 10:36

Zoals:

Als je twee keer op je parkassistknop drukt kun je ook in de lengte inparkeren (laatste stukje van dit filmpje).

YouTube: Volkswagen Park Assist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Advies van de spuiter was om even dagje of 2 te wachten met de spoilert, verder zit alles eronder :) Lekkere verse remmenrij erbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W9qjyjQejg0ej7XIVhyUDrE2/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 19:31:
Advies van de spuiter was om even dagje of 2 te wachten met de spoilert, verder zit alles eronder :) Lekkere verse remmenrij erbij.

[afbeelding]
Netjes hoor. (y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Famous
Thanks @GerCor !
Lip is een beetje lastig op foto te krijgen maar die kan je 28 april bewonderen :+

Was vandaag met paar man even hapje eten en biertje drinken, nog niet gereden..
morgen maar eens ondervinden of we wat van de IC merken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jp4PiOUNvEmmwxU8a7dEFJLZ/full.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Blue-eagle schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 15:46:
[...]

* Blue-eagle blijft extreem blij met z'n auto :7
Ik zeg kom maar op met die foto, dan kan ik je opnemen in het illustere rijtje van VW's van onze vaste topic gangers in de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1054489

Hallo,

Op zoek naar een Golf '12-'17 kom ik hier en daar mooie aanbiedingen van een Golf 1.6 TDI 105pk DSG met het bouwjaar 2015 tegen, alleen als ik naast de Autovergelijker van AutoWeek bijvoorbeeld ook informatie op Wikipedia mag geloven (en de informatie correct interpreteer) zouden deze modellen met 105pk een bouwjaar van 2012 of 2013 moeten hebben.

Zie ik hier iets over het hoofd? Bij de kentekens die ik heb ingevoerd ging het vooralsnog altijd om parallel geïmporteerde voertuigen, maar dat de 1.6 TDI 105pk DSG 2015 slechts in bepaalde landen werd geïntroduceerd, heb ik vooralsnog nergens kunnen lezen.

Hopelijk weten jullie meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vissa66
Famous schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:56:
Thanks @GerCor !
Lip is een beetje lastig op foto te krijgen maar die kan je 28 april bewonderen :+

[afbeelding]
Dik Brammie! :9~

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fheerens
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 01:15

fheerens

ir.

GerCor schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 16:40:
[...]

Eh. Auto Hold inschakelen en niet meer aankomen. (y)
Heb zelf Auto-Hold ook altijd aanstaan. In de file en hartje 020 zet ik hem dan wel weer vaak even uit.
DSG in S in de stad gaat ook aanzienlijk fijner.

In AvE we trust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Weemism schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 23:20:
[...]

Ik zeg kom maar op met die foto, dan kan ik je opnemen in het illustere rijtje van VW's van onze vaste topic gangers in de TS!
Die komt eraan, moet even Photoshop installeren om mijn nummerplaat eraf te shoppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Blue-eagle schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:02:
[...]

Die komt eraan, moet even Photoshop installeren om mijn nummerplaat eraf te shoppen :D
Die zien ze ook als je gewoon op straat rijdt hoor haha ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Famous Detail, maar je moet nog wel even de 'R' in jouw velg netjes uitlijnen met je ventieldop. Wielen moeten natuurlijk wel allemaal hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 11:50
Famous schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 20:56:
Thanks @GerCor !

[afbeelding]
Waar 28 april :) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
Hier. En er zijn nog wel wat plaatsjes denk ik als je interesse hebt (y) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsjee
Thanks, aangemeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Weemism schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:52:
[...]

Hier. En er zijn nog wel wat plaatsjes denk ik als je interesse hebt (y) .
@Weemism Maak even van de S een Ŝ in de lijst. Even selecteren, rechtermuisknop, kopieer en plak. Het is natuurlijk Ŝkoda en niet Skoda.

(y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
GerCor schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 09:46:
@Famous Detail, maar je moet nog wel even de 'R' in jouw velg netjes uitlijnen met je ventieldop. Wielen moeten natuurlijk wel allemaal hetzelfde zijn.
Naafdop draait gewoon, die zit niet muurvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:58:
Naafdop draait gewoon, die zit niet muurvast ;)
Volumeknop van je radio ook. :+

.... maar die lijn je wel netjes uit.

Zo dus: d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3fVBSv6dFRxgRE5FafKJ9xLS/full.jpg

Voor de 28ste even regelen. Afgesproken? _O-

[ Voor 25% gewijzigd door GerCor op 22-03-2018 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
@GerCor jij komt waarschijnlijk toch niet de 28ste :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Famous schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:13:
@GerCor jij komt waarschijnlijk toch niet de 28ste :+
Laat je verrassen..... kans dat ik even de handel en wandel even kom checken wordt steeds groter. Begint toch te kriebelen. Is wel tussen 2 verjaardagen door -28 april (zwager) en 29 april (nichtje)- maar met mooi weer, panoramadak open, goeie koffie .... en een sigaretje roken met @Rainesh

Eigenlijk het enige wat nog zand in de raderen kan gooien is de planning volgende periode. Misschien heb ik de 28ste dienst.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 22-03-2018 12:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tylen
  • Laatst online: 09:44

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vindt dat GerCor een puntje heeft Flamouse. Dat moet je wel even uitlijnen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Tylen schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:35:
Ik vindt dat GerCor een puntje heeft Flamouse. Dat moet je wel even uitlijnen.
Zolang jij ik vind met dt schrijft heb jij niets te vinden :+

Heeft het geen zin, ding draait gewoon. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Topicstarter
GerCor schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 10:06:
[...]

@Weemism Maak even van de S een Ŝ in de lijst. Even selecteren, rechtermuisknop, kopieer en plak. Het is natuurlijk Ŝkoda en niet Skoda.

(y)
Natuurlijk! ;)

Aangepast hoor (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:00:
[...]

Zolang jij ik vind met dt schrijft heb jij niets te vinden :+

Heeft het geen zin, ding draait gewoon. :)
Ik VINDT dat ik VINDT gewoon met DT mag schrijven. Weet je waarom? Omdat ik dat VINDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Laatst online: 28-05 21:26
Iemand ervaring met radio's van bijvoorbeeld ali express?
Ik ben voor mijn VW golf V (2008) opzoek naar een nieuwe radio, plug and play. voor max 150/200 euro...

0 ervaring met CAN / andere kabels etc. dus vandaar plug and play.

USB / Iphone - mirror is wel een must tho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
RCD330+ OEM voor 160-170 dollar te krijgen. Meer plug en play dan dat wordt het wel niet. Check wel even of dat voor een Golf 5 ook goed werkt, voor PQ35/46 werkt het normaal wel.

[ Voor 8% gewijzigd door AndRo555 op 22-03-2018 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-05 11:32
seadogg schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:12:
Iemand ervaring met radio's van bijvoorbeeld ali express?
Ik ben voor mijn VW golf V (2008) opzoek naar een nieuwe radio, plug and play. voor max 150/200 euro...

0 ervaring met CAN / andere kabels etc. dus vandaar plug and play.

USB / Iphone - mirror is wel een must tho
Lijkt mij ook leuk (bv. Android radio), maar om het van Ali af te bestellen ben ik bang voor importkosten (oké, kun je incalculeren), maar ook evt. garantie afhandelingen.
En om nu voor hetzelfde type radio in NL €400,- af te tikken vind ik ook licht overdreven :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
AndRo555 schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:40:
RCD330+ OEM voor 160-170 dollar te krijgen. Meer plug en play dan dat wordt het wel niet. Check wel even of dat voor een Golf 5 ook goed werkt, voor PQ35/46 werkt het normaal wel.
Thanks voor je reactie. Was idd de 330(plus) tegen gekomen. Echter is dat geen eom versie toch?
Heb je een link voor 160/70 dollar? Ik kom alleen aliexpress tegen.
Lees wel overal dat je voor dat model waarschijnlijk een can nodig hebt. En dat word lastig met mijn linkerarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Afaik is de RCD330g/plus voor de Chinese markt bedoelt. Wel OEM dus, alleen niet hier verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casinoboy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10-2024
ik heb de oude app geïnstalleerd van lg mirror drive 1.2.1.2 maar deze werkt ook niet voor mij om full mirror link te krijgen op mijn vw Passat heb de discover pro II (laatste versie zonder draaiknoppen) Samsung galaxy s8 wel met 8.0 Oreo. Hebben mensen dit al werkend gekregen? Will wel is google maps op me scherm!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Zaterdag velgjes laten monteren onder de Arteon _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/810/40064479555_bf5686f1d7_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Nu heb ik een prima radio gevonden op ebay. (https://m.ebay.co.uk/itm/...Passat-Polo-/232202793324)

Echter staat er bij:
Note! If you have a car before 2008 model year, you will need to replace the CAN gateway to avoid battery drain.

Iemand enig idee wat daar mee bedoeld word, en als ik die losse unit uit de discriptie koop, is dat dan plug and play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
Dat vind je zo door even te googlen:
http://www.my-gti.com/110...rcd-510-power-drain-issue
http://forums.vwvortex.co...-Rcd510-Battery-drain-fix

Als je dan toch update zou ik naar een RCD330 kijken die wel Apple Carplay en Android Auto doet. (die in je link doet dat niet.

EDIT: Nog een interessante link met alle RCD330 versies:
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=114693

[ Voor 11% gewijzigd door AndRo555 op 22-03-2018 22:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
Combotje hoor :$
Blijft gaaf de blauwe kleur!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mzqkVAxFmnN4sjI6c3kChCuD/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nw368309x5kIYQ0FrSh5i852/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Famous schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 22:31:
Combotje hoor :$
Blijft gaaf de blauwe kleur!

[afbeelding]
[afbeelding]
Blauw is voor echte mannen (en nardo grijs) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Zekers
Wanneer komt die blauwe kutpolo van mij nou eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
Casinoboy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 17:36:
ik heb de oude app geïnstalleerd van lg mirror drive 1.2.1.2 maar deze werkt ook niet voor mij om full mirror link te krijgen op mijn vw Passat heb de discover pro II (laatste versie zonder draaiknoppen) Samsung galaxy s8 wel met 8.0 Oreo. Hebben mensen dit al werkend gekregen? Will wel is google maps op me scherm!
Die methode heb ik +-2maanden goed gebruikt. sinds de laatste updates werkt dit niet meer. LG mirrordrive al gedowngrade naar een versie die altijd werkte ( weet even niet zo uit mijn hoofd ) maar alsnog lukt dit niet meer.

Ook Mirrorlink op de telefoon terug naar fabrieksinstelling ( die altijd werkte ) werkt ook niet meer.
Het is net alsof mijn Radio systeem van VW stilletjes een update heeft doorgevoerd. Dus nu gebruiken we maar AndroidAuto. Werkt ook relax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:03
Vandaag met de Polo 6N1 (1998) naar de garage gegaan, auto valt telkens uit als je afremt, stationair draaien doet 'ie maar op 600-700RPM. Met rijden zelf geen enkel probleem.

Gasklephuis had ik al voor de 2e keer schoongemaakt, deze is ook uitgelezen en opnieuw ingeleerd, verder geen foutcodes m.b.t. gasklephuis. Wel geeft het de volgende code aan volgens de garage: 17978, motorregeleenheid geblokkeerd, Intermitterend.

Garage gaf zelf aan dat het de ontsteking kon zijn, compleet nieuwe bougiekabels, bobine etc erop, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.

Verder zegt de garage dat het het brandstofrelais kan zijn of het contactblokje, maar of ik dat moet gaan geloven..

Iemand hier misschien ervaring met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB076
Viper® schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 11:47:
Zekers
Wanneer komt die blauwe kutpolo van mij nou eens :+
Sowieso eerder dan die zwarte van mij. :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
8)7 _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CpkYqcUFe9jSNfBMay84LCdn/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04 12:22
Ai, ai, hoe vaak ben je daarvoor uitgestapt? :P
Pagina: 1 ... 32 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over programmeren en activeren van (verborgen) functies graag in dit topic: Verborgen auto functies activeren d.m.v. VCDS