Allen,
om al te veel vervuiling van het Volkswagen, Audi, Ŝkoda, Seat en Porsche topic te voorkomen bij deze zoals aangekondigd een dedicated topic voor de geplande GoT VAG meet-up in het voorjaar van 2018.
De locatie, datum en tijd zijn inmiddels vastgesteld op 28 april, vanaf 13:00 uur op de Carpoolplaats De Meern (zuid) ten zuiden van Leidsche Rijn (bij Utrecht).
Onderstaand de geactualiseerde lijst van deelnemers:

Het plan is om ons in het onderstaande blauw omcirkelde gedeelte op te stellen, mits daar ook plaats is. Omdat het die dag echter de verwachting is dat er meer (ad hoc) carmeetings zullen plaatsvinden op de Meern (w.o. een Saab meeting waar 100 auto's worden verwacht) kan het zijn dat we hier ter plekke nog van gaan afwijken. Hou de 28e deze TS dus in de gaten voor evt. last minute veranderingen.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een grote happening wordt met een band en frietkraam, maar gewoon een gezellig samenzijn om elkaars auto's te bekijken, daarover te ouwehoeren, kennis en ervaringen uit te wisselen, en hier en daar ter plekke te tweaken (zoals het een goed Tweaker betaamt) met bijvoorbeeld VCDS aanpassingen.
Sommige deelnemers rijden in convooi naar de meeting:
Konvooi 1:
Bilzen (BE) - Best (Stopplaats Carpool Best, 5681 RH Best) - Utrecht (Volledige Route)
Leden: Masauri, Uberdude, Ubderdude's invite, ...
Konvooi 2:
12:15 verzamelen bij de Macdonalds Veenendaal ->
Nieuweweg-Noord 266
3905 LX Veenendaal
----
AutoPoets Tips:
Het grote auto detailing topic
Er zullen verschillende tweakers hun camera meenemen, niet alleen om snelheidsbekeurigen mee te fotograferen, maar ook die pareltjes van een gepoetste auto's.
Of dat laatste zin heeft met de huidige weersvoorspelling weten we nog niet, maar we kunnen ze dan vanuit een warme BK bewonderen

Tot slot, we zitten nu dus op 23 bevestigde aanwezigen, waarvan 3 man die aangeven er mogelijk/waarschijnlijk bij te zullen zijn. Ik denk dat we het voorlopig bij een maximum van 30 man moeten houden om ruimtegebrek ter plekke te voorkomen. Niettemin, heb je zelf alsnog interesse aanwezig te zijn, laat het me weten in een PM, dan zet ik je sowieso op de lijst, en komen we er met het oog op evt. last minute afvallers t.z.t. ongetwijfeld uit.

[ Voor 128% gewijzigd door Famous op 27-04-2018 22:13 ]