Als die oprit van jullie samen is kunnen jullie toch daar allebei laden? Of rijd je buurman 400km per dag en moet hij elk dag die lader bezet houden? Wij hebben hier 4 elektrische auto's (plus incidentele laders die op bezoek komen die laden) in de straat en delen 1 publieke laadpaal en dat gaat ook prima...eagle00789 schreef op woensdag 26 november 2025 @ 09:59:
[...]
Niet dat ik het niet een optie zou vinden waar ik wel serieus naar gekeken heb, wordt het bij mij vrij lastig mbt het laden, de dichtstbijzijnde laadpaal is op meer dan 500 meter van mij vandaan.
Voor de deur gaat ook niet, want ik heb alleen een gedeelde oprit met mijn buurman (hij parkeert zijn auto vanwege laden al op de oprit en dan kan die van mij er al niet meer naast. breed genoeg voor 1 hele auto).
Voor mijn voortuin, is eerst straat en dan pas publieke parkeerplaatsen, dus laden vanaf mijn woning gaat niet. dat is echt een uitdaging voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door jongetje op 26-11-2025 11:44 ]
:strip_exif()/f/image/CrSuqPmAU9D9ZJ94dafYguVg.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/kTiJ82oE6BbJPkmsa0dSWncj.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/fOJvHnS1J1KBxuZxxwO01OuZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pU5dsmKkfS2RjFk6PjDhBBeT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wBribbyFCSgrNJQF62lGaa3K.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/7r7JyE4CvC8AKPwROY5206rH.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kCJScKgyx96kpyMjoJ0L58UZ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/JAUY7vdr6uDTg2tAnawpKUXY.jpg?f=fotoalbum_large)