GeeMoney schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 13:11:
@
miicker het is persoonlijk denk ik. Als hij verder alles heeft wat je zoekt en historie is in orde en hij ziet er van buiten en binnen knap uit zou ik het denk ik “accepteren”.
De belangrijkste opties die ik destijds wilde en dus heb:
B&O audio
Virtual Cockpit Plus
Audi Phone box
MMI Plus
Panorama dak
Half leer met vol elektrische stoelen incl geheugen
Audi City
Audi Tour (acc, rijstrook dode hoek etc)
Zwart optiek pakket
S line pakket
Manhattan Grey of Zwart.
Het is Manhattan geworden

.
Beetje dezelfde opties waar ik op let inderdaad. Ik heb voor mezelf een prio lijstje met een aantal must-haves en nice to have:
Must haves:
- Panoramadak
- B&O speakers
- Privacy glas achter (al kan ik dit ook achteraf laten doen, stelt niet zo heel veel voor)
- City pack
- Tour pack
- Optiekpakket Zwart
- 360 graden camera
- Voorstoel (of minimaal bestuurdersstoel) elektrisch verstelbaar met geheugenfunctie
- Keyless
- Stoelverwarming voor
Nice to have (in volgorde van belangrijk naar minder belangrijk):
- Trekhaak
- Remzadels oranje (al kan ik dit wellicht ook zelf achteraf spuiten, lijkt niet lastig te zijn)
- 2e laadpunt aan passagierszijde
- HUD
- Matrix led koplampen
- Stoelventialtie
- 4 zone clima
- Nachtzicht
- S Sportstoelen
- Diefstalalarm
- Ambient lichtpakket plus (multicolor)
- Servosluiting (soft-close)
- Elektrisch verstelbaar stuur
- Zonwering achter
- TPMS bandenspanningscontrole (ipv via ABS)
Kleur:
Liefst Nardo grijs

, maar die kleur was volgens mij geen optie op de e-tron, al heb ik er wel 2 aangeboden zien worden, maar die hebben dan vermoedelijk een custom kleur gekozen.
Anders Daytona grijs (heb ik nu ook, vind ik nog altijd een van de mooiste kleuren), of zwart.
De uitvoering die ik nu op het oog heb heeft alle bovengenoemde opties, op de volgende zaken na:
Diefstalalarm
4 zone clima
Servosluiting (soft-close)
Elektrisch verstelbaar stuur
Zonwering achter
TPMS bandenspanningscontrole (ipv via ABS)
En is dus uitgerust in de kleur Daytona grijs. Als extra heeft deze dus de virtual mirrors. Deze heeft een eerste registratie van december 2021 en heeft 67K km gelopen. Vraagprijs is +-46K. Komt wel uit Duitsland, dus komen nog wat kosten bij voor exportkentekens, RDW keuring etc.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.