Dat interieur lijkt nogal op die van mij. Ik heb de 'smartphone interface' er wel in zitten en gebruik Android auto, dit menu ken ik niet. Mijn smartphone interface menu is anders.lolgast schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 07:20:
Wij zijn aan het zoeken naar een andere auto en o.a. de A4 Avant staat op de shortlist. Een harde eis is de aanwezigheid van Apple Carplay en de omschrijvingen/optielijsten van de verkopende partijen zijn niet altijd even betrouwbaar. Ik weet dat de B9.5 vanaf laat 2020 sowieso wireless Carplay heeft maar er lijkt ook een soort tussenmodel te zijn ten opzichte van de eerste B9 modellen. Die hebben wel de nieuwe verwarmings-interface met 2 ipv 3 knoppen, maar bijvoorbeeld niet de pianolak middenconsole met een klepje op de plek waar daarvoor het MMI wheel zat, maar gewoon een open bakje. Die lijken ook een iets andere MMI versie te hebben, van wat ik kan vinden. Dus de volgende vraag:
Klopt het dat als ik op een foto van de MMI interface ‘Phone Apps’ zie staan dat er in ieder geval wired Carplay aanwezig in de auto?
Voorbeeldje van wat ik bedoel qua interieur:
[Afbeelding]
Smartphone apps kan ook wijzen op de myaudi app en dergelijken, dus ik weet niet precies wat hier bedoeld wordt. Hoe dan ook heb ik zeer weinig vertrouwen in de accuratesse van foto's en optielijsten van verkopers, dus ik wil het er letterlijk tussen zien staan en neem ook een kabeltje mee om te testen als ik ga kijken.
Hetzelfde geldt voor je audiosysteem, dat kunnen ze op de één of andere manier nooit goed beschrijven. Tenzij het de allerduurste is die je ooit kon kiezen, dan lukt het ze ineens wel.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
/f/image/kugpNlYaehaGg6xFFMQEmjIi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qoiZCseEnF1NuWufVwn6iCYu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MP0B5DyC6ZYcY0blLkbTDoka.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AwdPidLO8NT0VpbvZhzLYDlV.jpg?f=fotoalbum_large)