Weet je dit heel zeker? Mijn e-tron S heeft gewoon 2 niveaus, net als mijn Audi A4. Zacht tikje is 1 km/u, even doordrukken is + of - 10km/u.GeeMoney schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 22:18:
[...]
De hendel is hetzelfde, net als in mijn E-tron 55 overigens. Maar zowel zacht als hard doordrukken geeft altijd stappen van 5 of 10 uit mijn hoofd. Zelfs met de zachtste aanraking is 1km/h verhogen of verlagen onmogelijk.
In mijn E-tron is doordrukken of vasthouden trouwens ook max 1km/h en is het weer onmogelijk om die stappen van 5 of 10 te krijgen.
Het lijkt dat dit per model verschilt bij Audi, ik google erop maar we zijn niet de enige die zich hierover verbazen. Het lijkt mij een OBD mogelijkheid maar wellicht weet @Rainesh dat?
Edit: in de owners manual van de 2019 e-tron staat ook dat er 2 verschillende stappen zijn waarmee je de snelheid van de cruise control kunt aanpassen. In de Engelse handleiding zie pagina 171 "Setting a new speed" (pagina 172 in de Nederlandse handleiding "Snelheid wijzigen" rechtsonderin). Ik heb de handleiding geopend vanuit MyAudi, die link is persoonlijk. Maar jij zou dit dus ook op jouw e-tron moeten hebben, want dit is niet een specifieke handleiding voor de e-tron S.
[ Voor 29% gewijzigd door miicker op 15-07-2025 23:08 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.