“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat lukt niet echt meer met de elektronische handremTylen schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 15:55:
Wat is het rustig. Allemaal lekker aan het “buitenspelen” 🥰🥰🥰
Die kan dat ook gewoon nog toch? Knopje aantrekken en vasthouden en je kunt kontje draaien. Zoiets stond ergens in de handleiding geloof ik.JeroenTheStig schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 19:33:
[...]
Dat lukt niet echt meer met de elektronische handrem
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Esc knopje lang ingedrukt houden en lekker rondjes draaien. Gaat met de quattro erg makkelijk en mooi.
Vanmorgen geprobeerd, er lag een mooi pak verse sneeuw op mij te wachten, maar je moet de handrem actief weer uitschakelen door het knopje terug te duwen i.p.v. alleen loslaten. Ding sloeg gewoon compleet vastGonadan schreef op zaterdag 3 januari 2026 @ 20:07:
[...]
Die kan dat ook gewoon nog toch? Knopje aantrekken en vasthouden en je kunt kontje draaien. Zoiets stond ergens in de handleiding geloof ik.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenTheStig op 05-01-2026 11:59 ]
Wie heeft er winterbanden gemonteerd?
En wat voor type is favoriet.
Heb toevallig een maand geleden nieuwe banden onder de rs6 gekregen, zomerbanden wel te verstaan omdat de winters hier toch niets voor stelden de afgelopen jaren. Maar in de sneeuw is het vooral glijden en bar slecht remmen. Helemaal na ESC lang vasthouden😝
Heb toevallig een maand geleden nieuwe banden onder de rs6 gekregen, zomerbanden wel te verstaan omdat de winters hier toch niets voor stelden de afgelopen jaren. Maar in de sneeuw is het vooral glijden en bar slecht remmen. Helemaal na ESC lang vasthouden😝
Ik. Maar heb ik altijd omdat ik ook op wintersport ga. Hankook I*CEPT EVO3 eronder. Top bandjes.Smeerkeezz schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 18:42:
Wie heeft er winterbanden gemonteerd?
Let op:
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.
Patsen of discussiëren over snelheidsovertredingen in Nederland en de (on)zin van het Nederlands boetebeleid horen niet in dit topic thuis. Posts hierover zullen daarom voortaan zonder pardon verwijderd worden.