Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hehe...dat zeg ik: het is een shakedown. Ze zien dat dingen werken, meer niet. Hoe goed het werkt kom je pas achter bij de echte test en bij de GP's. Want ook een test is niet heilig. Je rijdt anders, situatie is anders, e.d.hansvk schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:27:
[...]
Ik denk dat ze dan toch veel data van de auto hebben, sowieso over het functioneren van veel onderdelen van de ICE etc.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Maar toch zeggen de tijden wel wat. Dat heeft de test vorig jaar prima laten zien.mphilipp schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:40:
[...]
Hehe...dat zeg ik: het is een shakedown. Ze zien dat dingen werken, meer niet. Hoe goed het werkt kom je pas achter bij de echte test en bij de GP's. Want ook een test is niet heilig. Je rijdt anders, situatie is anders, e.d.

Zat ik net ook te bekijken inderdaad. Was op zoek naar iets van een aftelklok op de site ofzo.SpeedfreakR schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:42:
Was deze al voorbij gekomen? De silhouette van de RB14:
[afbeelding]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Zal er überhaupt iets anders zijn? Livery lijkt me toch nog steeds hetzelfde..
[ Voor 63% gewijzigd door Jackson6 op 19-02-2018 08:46 ]
https://twitter.com/redbullracing/status/965262148543823872
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Aston Martin is nu de titelsponsor. Toen Infiniti nog titelsponsor was van RBR had de livery wel enorm veel Infiniti-paars.Jackson6 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:45:
Topic ontploft!!!11!11!!
Zal er überhaupt iets anders zijn? Livery lijkt me toch nog steeds hetzelfde..
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik krijg nog steeds een 404Spotmatic schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:59:
Deze pagina doet het nu weer hoor: https://redbullracing.redbull.com/article/coming-soon#
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
De auto was toch niet op tijd afSpotmatic schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:
Wat een deceptie. Niets te zien hier, doorlopen s.v.p. :-P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Instagram en Facebook ook nietDaniëlWW2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:
Nou, Twitter nee, RBR webpagina niks. Gaat lekker zo, alweer...
Er was een countdown op de site, die liep tot 09.00 uur.Soggney schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:
Waarom was iedereen zo zeker dat het om 9:00 ging zijn? Was het anders om 9:00 u @ Milton Keys
PS4 PSN: Dazzler2120
Er was een timer die afliep om 09u. Die timer deed het tot 5 min voor afloop en toen verdween bij mij die timer.Soggney schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:
Waarom was iedereen zo zeker dat het om 9:00 ging zijn? Was het anders om 9:00 u @ Milton Keys
Het was toch geen timer voor de maandag he? Weet zelf ook wel wanneer het maandag is
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hebben ze hun eigen timer toch verkeerd ingesteldSoggney schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:03:
PS in Milton Keys is het een uur vroeger toch
Misschien was de timer wel aan het aftellen tot 9:00, maar nam die ipv de servertijd, systeemtijd waardoor het per tijdszone verschilde.
blijkbaar niet volgens @Dazzler2120 (waarvan ik even aanneem dat hij/zij daar ergens zit.
[ Voor 23% gewijzigd door Soggney op 19-02-2018 09:06 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Buzz maken voordat ze echt launchen?DaniëlWW2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:07:
Er staat me echt iets bij dat ze dit vorig jaar ook al deden...
En iedereen heeft het er ook over. Zal de impact straks wel groter zijn ofzo? Dat hierboven dus.DaniëlWW2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:07:
Er staat me echt iets bij dat ze dit vorig jaar ook al deden...
[ Voor 4% gewijzigd door Zahariac op 19-02-2018 09:08 ]
Blijkbaar half uurtje later dus.
Ik blijk dat de meeting van 9 uur bij mij 10 minuten later was...
[ Voor 46% gewijzigd door Dazzler2120 op 19-02-2018 09:09 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Live your life to the Max 1.
Werd door de server gezien als een DDOSLeoon. schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:13:
Filmpje uploaden in 4k neemt toch meer tijd in beslag dan ze dachten. Of zou 't toch aan 't aantal f5 gelegen hebben van mij?
vind de positie van de spiegels wel erg ver richting coureur gekomenPhusebox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:16:
[afbeelding]
Paars is RB 14 verschil met RB13
Rood is RB13 verschil met RB14
Geel is overlap

Aardig stukje langere wielbasis ook!Phusebox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:16:
[afbeelding]
Paars is RB 14 verschil met RB13
Rood is RB13 verschil met RB14
Geel is overlap
De vraag is of dat silhouet klopt uiteraard.Jackson6 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:19:
[...]
Zilvergrijs/oranje is wel een nice combo, hoop dat ze die auto ook zo maken
Tag heuer aston martin red bull racing-tag heuer rb14. Is wel groot type plaatje.
[ Voor 30% gewijzigd door nachtnet op 19-02-2018 09:25 ]
Nog maar 6 minuten. Even kopje koffie en dan is die er al.nachtnet schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:23:
Ik ga er niet op wachten, zie zo wel wat het wordt, als het ding het over 3 weken maar goed doet..
http://redbullracing.redbull.com/car/rb14

[ Voor 68% gewijzigd door Holk op 19-02-2018 09:26 ]

Haha idd daar zit die dan weer niet op. Zou wat zijn.. Lekkere hoge boete, uitsluiting. Zul je net zien dat ze een kampioensauto hebbenZahariac schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:25:
SPOILER: Red bull racing gaat toch zonder HALO rijden omdat Max het ruk vindt:
Niks over gelezen nog maar dacht dat dat standaard is dat ze 1 dagdeel de baan nat spuiten?nachtnet schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:28:
Is er tijdens de Barcelona test trouwens weer een natte dag?
[ Voor 16% gewijzigd door Aardappel op 19-02-2018 09:31 ]
lol wat een idioot lange teamnaam met 2 maal Tag Heuer erin.Zahariac schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:25:
SPOILER: Red bull racing gaat toch zonder HALO rijden omdat Max het ruk vindt:
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

"When you grow up your heart dies"
Nu opeens 2 weken vooraf met een vage internet aankondiging? Fail..
"When you grow up your heart dies"
Nee. Nee. MotormakerHolkers schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:36:
Met twee keer de naam van een horlogebedrijf in je titel, zou je verwachten dat ze op tijd zouden zijn...
FTFYsjaool schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:37:
Wat een gezeur. Als dat ding er in Melbourne maar staat rijdt.
Dat is dit jaar Aston Martin...
Nee, Aston Martin is alleen een sponsor. De motor is nog steeds een verkapte Renault met de naam "Tag Heuer".
Ah ok, ik dacht dat ze de motor gerebrand hadden als Aston Martin dit jaar...demo31051987 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:40:
[...]
Nee, Aston Martin is alleen een sponsor. De motor is nog steeds een verkapte Renault met de naam "Tag Heuer".
Flinke rake wel.
[ Voor 29% gewijzigd door Jasphur op 19-02-2018 09:43 ]
Scarbs is nu idd maar gewoon gaan Googlen op rb14 en dat aan het posten. Net ook al een trein. HahaJasphur schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:42:
Zijaanzicht van de wagen van @xinix03 via Scarbs
[afbeelding]
En een bladblazerLeoon. schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:43:
[...]
Scarbs is nu idd maar gewoon gaan Googlen op rb14 en dat aan het posten. Net ook al een trein. Haha
Fake, sharkfin mag niet zo
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
I know, even als vergelijking met hoe hij echt zal zijn
Dit was nog een Sean Bull Colorsponge design
[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 19-02-2018 09:51 ]
Toch zie je dat ook terugkomen op de silhouet.

dat silhouet heeft ook geen haloLordKnox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:50:
[...]
[afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hier zit ook geen Halo op.LordKnox schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:50:
[...]
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1