Dude...Dazzler2120 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:06:
[...]
Hoe komt het bijvoorbeeld dat jij het pak al gezien hebt?
Ik wacht het gewoon allemaal af aanstaande maandag.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dude...Dazzler2120 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:06:
[...]
Bekijk eerst dit even voordat je Boinkie niet geloofdDazzler2120 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:06:
[...]
Roepen zonder bewijs voelt heel snel als roepen zonder kennis. Als er een embargo staat op foto's delen, kan ik me voorstellen dat jij met jouw opmerking precies datzelfde embargo doorbreekt (bevestigen hoe iets in de grove lijn uitziet). Blijkbaar ben je inderdaad dus iemand die dat embargo graat breekt voor een tweaker
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 15-02-2018 13:30 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als jij iets niet mag is het wel in lurkmodus gaan. Stout! Van wie moeten we dan al die gave foto's krijgen?Boinkie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:55:
[...]
tekst tekst tekst Ik ga wel over naar de lurkmodus om de altijd interessante posts van Nachtnet en dergelijke nog te lezen. :W
[ Voor 57% gewijzigd door Oekol op 15-02-2018 13:53 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
PS4 PSN: Dazzler2120
Zie ik daar nu dat de sharkfin terug (mag) komen in 2019. Want hoewel niet zo geliefd door velen, vond ik em wel iets hebben.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Zelfs motoronderdelen waarvan er maar 2 gebruikt mogen worden? Ik dacht dat alles op 3 stond.Leoon. schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:48:
Scarbs heeft weer een infographic!![]()
[afbeelding]
Heb het liever zelf niet, maar het is wel handig voor sponsoring. Maar met wind is het zo onvoorspelbaar, dat het gewoon een loterij is wie er van de baan af waait, niet echt tof imho.Soggney schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:13:
[...]
Zie ik daar nu dat de sharkfin terug (mag) komen in 2019. Want hoewel niet zo geliefd door velen, vond ik em wel iets hebben.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Als hij echt zo slecht zou zijn zou er geen team mee rondrijden.Leoon. schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:21:
[...]
Maar met wind is het zo onvoorspelbaar, dat het gewoon een loterij is wie er van de baan af waait, niet echt tof imho.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[ Voor 44% gewijzigd door Gekkenhuis op 15-02-2018 15:07 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Maar er staat nog iets voor: 'Must be cut back. Back in 2019'. Dit is m.i. in twee richtingen op te vatten:Leoon. schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:21:
[...]
Heb het liever zelf niet, maar het is wel handig voor sponsoring. Maar met wind is het zo onvoorspelbaar, dat het gewoon een loterij is wie er van de baan af waait, niet echt tof imho.
Maarja het staat er echt.. back in 2019. jeej
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Correct, maar dat je ineens in bocht X met de wind uit de verkeerde kant de baan af waait is de kans daarop vele malen hoger met zo'n (eigen mening) lelijke sharkfin --> ook een feit.SnowDude schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:56:
[...]
Als hij echt zo slecht zou zijn zou er geen team mee rondrijden.
[ Voor 108% gewijzigd door pCOW op 15-02-2018 15:27 ]
mijn signature is bewust leeg :-)
Nee, dat is al even bekend. Die onderdelen zijn technisch ook betrouwbare elektrische componenten. Ik denk zelfs dat de meeste fabrikanten met 1 ES en CE het seizoen ook kunnen redden.RobertMe schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:14:
Zelfs motoronderdelen waarvan er maar 2 gebruikt mogen worden? Ik dacht dat alles op 3 stond.
Waarschijnlijk hadden ze gewoon geen geld om een fotograaf in te huren om een foto te maken van de nieuwe auto onder een doekpCOW schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:23:
[...]
He, volgens mij geen HALO te bekennen onder dat doek....1e team wat een boycot doet?
Zag hij er maar zo uit... Pfoeh dat ziet er wel goed uit onder dat kleedje! Jammer dat er helaas nog van alles en nog wat op moet. Zoals een Halo ;-)Remy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:20:
Alfa Romeo Sauber's officiële aankondigingsdatum en tijd
[afbeelding]
Wie niet wegklikt is gezien!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat is de foto van de aankondiging van Acronis als Williams-sponsor: niet een teaser van de neus: https://sportzworld.xyz/2...r-denies-sirotkin-link-2/Dazzler2120 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:00:
[afbeelding]
Eerste teaser van de neus van Williams. Kleuren inderdaad niks verrassends. Neus ziet er op zich wel goed uit. Lijkt wat dunner te zijn dan vorig jaar.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Als je echt volgende week bedoelt dan zit je goed. Want aankomende week is er helaas nog geen actie in BarcelonaJackBol schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:09:
Nou, volgende week gaat het allemaal weer beginnen gelukkig!
Ik bedoelde meer dat er vanaf volgende week weer echt F1 nieuws naar buiten gaat komen, ipv dat eindeloze gespeculeer....Jasphur schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:32:
[...]
Als je echt volgende week bedoelt dan zit je goed. Want aankomende week is er helaas nog geen actie in BarcelonaWel auto presentaties
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Er zitten zelfs groeven in de banden. Dus dit is een modelletje van eind 90/begin 2000.RobertMe schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:24:
[...]
Waarschijnlijk hadden ze gewoon geen geld om een fotograaf in te huren om een foto te maken van de nieuwe auto onder een doek
Zal dus sowieso niet de auto van dit jaar zijn, ook de neus lijkt (te) hoog te zijn, dus gok eerder dat het een auto van 2012 of zo is, of wanneer hadden ze die extreem hoge neuzen?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Maverick schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:47:
https://www.istockphoto.c...-one-gm500806965-43039700 9 euro, kosten nog moeite worden bespaard bij Alfa Romeo
Haha wat erg! Maar ja aan de andere kant, beter op dit soort dingen besparen en dan niet weer heel het seizoen achteraan rijdenMaverick schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:47:
https://www.istockphoto.c...-one-gm500806965-43039700 9 euro, kosten nog moeite worden bespaard bij Alfa Romeo
Ben ik de enige bij wie die Twitter foto's het echt nooit doenDazzler2120 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:00:
[afbeelding]
Eerste teaser van de neus van Williams. Kleuren inderdaad niks verrassends. Neus ziet er op zich wel goed uit. Lijkt wat dunner te zijn dan vorig jaar.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Heb je überhaupt Twitter? Heb zelf wel twitter en er echt nooit last van. Zie ze allemaal dus.Arfman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:46:
[...]
Ben ik de enige bij wie die Twitter foto's het echt nooit doen
Uhm, geen idee, maar deze doet het gewoon bij mijArfman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:46:
[...]
Ben ik de enige bij wie die Twitter foto's het echt nooit doen
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
De neus ziet er anders behoorlijk radicaal anders uit voor Williams:Dazzler2120 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:00:
[afbeelding]
Our 2018 Season Launch is imminent! Ready for the reveal of the #FW41?? 🥁 #F1
We are go
[ Voor 30% gewijzigd door Humma Kavula op 15-02-2018 20:14 ]
WoW gaaf die zwarte zijkantalex3305 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:14:
[afbeelding]
Alternatieve hoek:
[afbeelding]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
[ Voor 25% gewijzigd door pilskes op 15-02-2018 20:23 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 15-02-2018 20:24 ]
Waiting on the world to change
[ Voor 46% gewijzigd door ArnevdS op 15-02-2018 20:36 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Remy op 15-02-2018 20:43 ]
In ieder geval had je de banden goedRemy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:34:
Hmm, ik zat er niet heel erg bij in de buurt met mijn photoshop
[afbeelding]
Ik moet zeggen: de nieuwe wagen valt me zeker niet tegen!
edit: Robert Kubica is ook terug: https://twitter.com/WilliamsRacing/status/964220809450606593
Zo te zien een Mercedes stijl cape.pilskes schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:30:
Zo te zien hebben ze de sidepods nog wel afgedekt. Er zit duidelijk iets tussen de voorwielen en de voorkant van de sidepods.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
[ Voor 97% gewijzigd door pilskes op 15-02-2018 20:55 ]
[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 15-02-2018 21:01 ]
IK heb Twitter, maar ik zie dus altijd dit in Firefox:Leoon. schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:47:
[...]
Heb je überhaupt Twitter? Heb zelf wel twitter en er echt nooit last van. Zie ze allemaal dus.
Hier ook regelmatig in diverse browsers maar dan niet alleen twitter..Arfman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:02:
[...]
IK heb Twitter, maar ik zie dus altijd dit in Firefox:
[afbeelding]
Heb ik ook vaak, rechtmuisknop -> view image doet wonderen op zo'n moment.Arfman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:02:
[...]
[afbeelding]
Safari ook!Dazzler2120 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:03:
Hmm raar! Ook als je evt Chrome, opera of IE gebruikt? Of puur bij FF?
[ Voor 30% gewijzigd door Gekkenhuis op 15-02-2018 21:05 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
lolbroek
Blijkbaar is Hackett geen sponsor meernachtnet schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:59:
Vind het overigens geen gezicht, 3 rijders met een witte Williams trui en allen andere niet matchende jeans.. ( en Claire in een wit mantel pak..)
[ Voor 72% gewijzigd door beOnt op 15-02-2018 21:11 ]
alles kan off-topic
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja de arme F1 coureurs...PatrickC schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:36:
Onbegrijpelijk dat die Halo er definitief gekomen is. Hebben ze dit wel eens in een race situatie met een race afstand uitgetest (in eventueel een andere klasse)? Dat is namelijk heel wat anders dan een paar rondjes in een VT lijkt mij. Ik vraag me ook af hoe goed het zicht is op het moment dat je omhoog kijkt (b.v. als je een bocht als Eau Rouge op rijdt. Verder moet je je ogen trainen om niet naar dar ding vlak voor je neus te kijken. Als ik b.v. een vinger zo ver als het kan voor me houdt dan fucussen mij ogen op die vinger (en zie 'm dus 1 keer), maar als ik de focus erachter leg zie ik de vinger dus dubbel. Lijkt me heel vermoeiend als dat 1,5 uur lang zo is. Ik kan me ook voorstellen dat je dan misselijk wordt na verloop van tijd.
PSN
Niet dat het echt te vergelijken is, maar mijn auto (Ford) heeft voorruitverwarming, en die lijntjes zie ik echt maar heel zelden. Ik zie die dingen alleen als ik echt naar de voorruit kijk, en onder bepaalde lichtomstandigheden. Het lijkt mij dat die relatief dunne stang van de Halo dus ook wel mee zal vallen qua echt in het zicht zitten.PatrickC schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:36:
Onbegrijpelijk dat die Halo er definitief gekomen is. Hebben ze dit wel eens in een race situatie met een race afstand uitgetest (in eventueel een andere klasse)? Dat is namelijk heel wat anders dan een paar rondjes in een VT lijkt mij. Ik vraag me ook af hoe goed het zicht is op het moment dat je omhoog kijkt (b.v. als je een bocht als Eau Rouge op rijdt. Verder moet je je ogen trainen om niet naar dar ding vlak voor je neus te kijken. Als ik b.v. een vinger zo ver als het kan voor me houdt dan fucussen mij ogen op die vinger (en zie 'm dus 1 keer), maar als ik de focus erachter leg zie ik de vinger dus dubbel. Lijkt me heel vermoeiend als dat 1,5 uur lang zo is. Ik kan me ook voorstellen dat je dan misselijk wordt na verloop van tijd.
Mijn auto heeft ook voorruitverwarming maar die is zo dun dat ik 'm niet eens zie als ik er op zou focussen. Lijkt me toch totaal anders dan zo'n halo.RobertMe schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:48:
[...]
Niet dat het echt te vergelijken is, maar mijn auto (Ford) heeft voorruitverwarming, en die lijntjes zie ik echt maar heel zelden. Ik zie die dingen alleen als ik echt naar de voorruit kijk, en onder bepaalde lichtomstandigheden. Het lijkt mij dat die relatief dunne stang van de Halo dus ook wel mee zal vallen qua echt in het zicht zitten.
Maar we zullen gaan zien wat het doet. Ik ben het er in ieder geval mee eens dat, volgens mij, die Halo nooit echt goed getest is. Hoogstens eens een keer een paar installatierondjes in een VT, waarbij er dus sowieso bij lange na niet op volle snelheid of in de drukte gereden wordt.
Daarnaast mag ik aannemen dat de teams ook tests ermee gedaan hebben in de simulator (dus echt fysiek iets met die vorm over de cockpit van de simulator zetten). Maar tegelijk denk ik dat doordat de simulator sowieso niet 3D is je daar de gevolgen ook minder zult merken, of in ieder geval niet vergelijkbaar is.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 50% gewijzigd door Remy op 15-02-2018 22:34 ]
Daar had ik ook last van in firefox: dat sommige afbeeldingen niet te zien waren.Arfman schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:02:
[...]
[afbeelding]
Maar dan heb je dus ook een gesimuleerde halo? Want dat is juist mijn punt. Als je in de verte kijkt en je houdt een vinger voor je gezicht zie je twee vingers en met elk oog een ander stukje beeld van wat zich achter die vinger bevindt. En datzelfde effect heb je dus ook als je naar een scherm kijkt met bv een vinger ertussen. Elk oog geeft een ander stukje informatie van het beeld erachter. Terwijl als je een vinger op het beeldscherm plakt of in de video output zet beide ogen dus hetzelfde zien en je niet er 'doorheen' kunt kijken. De F1 teams kunnen daardoor dus ook een (nep) halo fysiek over de cockpit van de simulator plaatsen, waarmee je wel het diepte effect van de plaatsing van de halo behoudt.PatrickC schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:28:
Wat betreft die simulator. Als ze niet in VR testen in de simulator, dan kun je het niet goed simuleren en ik heb wel eens beelden gezien van zo'n simulator en nog nooit coureurs met een VR headset op gezien. Ik heb zelf wel eens in Assetto Corsa en AMS met een halo met een huidige F1 gereden (niet in VR) en dat blokkeert het zicht behoorlijk op een bepaalde afstand voor je. Het probleem is dat het beeld dan 2D is en je hersenen dit niet kunnen 'oplossen'. Pas in VR schijnt dat je 'om het ding heen' kunt kijken en dan is het te doen. Waarschijnlijk is het ook wel te trainen en wennen je hersenen er aan.
Dat laatste zal inderdaad de reden zijn waarom je daar nu nog niets van ziet. Tegelijkertijd zou het mij ook niks verbazen dat als een team een geniale vondst gedaan denkt te hebben met de (aerodynamica van) de halo dat ze dat pas in Melbourne of een van de latere testdagen zullen toepassen. Puur om te voorkomen dat het snel gekopieerd wordt.Tommy The Cat schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:49:
Er is toch wat aerodynamische ruimte op de Halo? Ik zie dat nu niet terug, maar misschien willen de teams dat nu nog niet blootgeven aan de concurrent?
Inderdaad... aan die optie had ik nog niet gedacht omdat ik thuis natuurlijk niet fysiek zo'n halo voor m'n neus kan zetten..RobertMe schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:51:
[...]
Maar dan heb je dus ook een gesimuleerde halo? Want dat is juist mijn punt. Als je in de verte kijkt en je houdt een vinger voor je gezicht zie je twee vingers en met elk oog een ander stukje beeld van wat zich achter die vinger bevindt. En datzelfde effect heb je dus ook als je naar een scherm kijkt met bv een vinger ertussen. Elk oog geeft een ander stukje informatie van het beeld erachter. Terwijl als je een vinger op het beeldscherm plakt of in de video output zet beide ogen dus hetzelfde zien en je niet er 'doorheen' kunt kijken. De F1 teams kunnen daardoor dus ook een (nep) halo fysiek over de cockpit van de simulator plaatsen, waarmee je wel het diepte effect van de plaatsing van de halo behoudt.
[ Voor 28% gewijzigd door dr.lowtune op 15-02-2018 23:27 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 16-02-2018 07:27 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Alle halo's zijn volgens mij door dezelfde partij gemaakt en ze moeten voldoen aan strikte regelgeving, dus ik denk niet dat je veel verschillende uitwerkingen gaat zien.Dazzler2120 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:20:
Sja, het mooie van schoonheid is dat het volledig subjectief is. Wat ik mooi vind, hoeft voor jou niet mooi te zijn.
So far stoor ik me niet aan de Halo, ben benieuwd naar meer uitwerkingen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mooi hoe ze de kromming van de halo hebben geintegreerd in de flow van het design. Niet verkeerd.Tleilaxu schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:11:
[afbeelding]
Vanuit deze hoek is het minder erg dan ik verwacht had.
[ Voor 28% gewijzigd door PjotrStroganov op 16-02-2018 08:32 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Holkers schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:08:
Mooie bargeboards mogen voordeel opleveren?...
Desalniettemin, benieuwd of deze Ferrari / Mercedes / Williams hybrid gaat werken. Specifieke onderdelen copieren zonder het hele concept over te nemen gaat vaak spaak lopen..
Deels correct. Ze mogen de halo gebruiken voor winsten die ze kunnen behalen met aërodynamische oplossingen. Staat in de regelementen.Tleilaxu schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:29:
[...]
Alle halo's zijn volgens mij door dezelfde partij gemaakt en ze moeten voldoen aan strikte regelgeving, dus ik denk niet dat je veel verschillende uitwerkingen gaat zien.
Neen haha. Vleugeltjes/inhammen om luchtstroming te regelen. Je moet zien als kleine driehoekjes bijv van 1 cm. Het blijft gissen wat ze gaan doen, maar ze zijn er vrij in.DJTimo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:03:
Dus dan boetseert men er wat carbon overheen ofzo? Het blijft een halo.
Die bargeboards van de Williams kan ik wel waarderen.Het vele zwart is even wennen.
Denk niet dat het inhammen gaan worden, aangezien dat de 'kracht' van de Halo verzwakt. Kleine vleugeltjes verwacht ik wel erop.Leoon. schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:09:
[...]
Neen haha. Vleugeltjes/inhammen om luchtstroming te regelen. Je moet zien als kleine driehoekjes bijv van 1 cm. Het blijft gissen wat ze gaan doen, maar ze zijn er vrij in.
Volgens mij had één van de teams bij de Abu Dhabi test al een halo waar dit op zat. Kan even niet meer herinneren welk team het had.Dazzler2120 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:14:
[...]
Denk niet dat het inhammen gaan worden, aangezien dat de 'kracht' van de Halo verzwakt. Kleine vleugeltjes verwacht ik wel erop.
McLaren:Roybs schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:17:
[...]
Volgens mij had één van de teams bij de Abu Dhabi test al een halo waar dit op zat. Kan even niet meer herinneren welk team het had.
[ Voor 22% gewijzigd door Holk op 16-02-2018 09:32 ]
of zo:Holkers schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:31:
[...]
McLaren:
[afbeelding]
edit: en TR had dezelfde ontwerper..
Het is gewoon een combi van de Merc bargeboards met de Fer sidepods.Phusebox schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:15:
Wat een lelijke auto zeg... en het is maar wat je mooie bargeboards vindt. Jakkes. Hopelijk gaan ze er niet allemaal zo wanstaltig uitzien.
[ Voor 33% gewijzigd door YakuzA op 16-02-2018 09:37 ]
PSN
Met inhammen bedoel ik hoe het vizier van Hamilton vorig jaar bijv was. Van die driehoekjes. Uitsparingen in iets wat ze er op bevestigen om de luchtstroom te sturenDazzler2120 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:14:
[...]
Denk niet dat het inhammen gaan worden, aangezien dat de 'kracht' van de Halo verzwakt. Kleine vleugeltjes verwacht ik wel erop.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
offtopic:PatrickC schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:28:
[...]
Mijn auto heeft ook voorruitverwarming maar die is zo dun dat ik 'm niet eens zie als ik er op zou focussen. Lijkt me toch totaal anders dan zo'n halo.
Valt me mee tov hoe het was tijdens de intro van nieuwe logo en graphics
Is dat zwarte niet deels gedaan om een stuk ontwerp te verbergen?vectormatic schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 09:55:
Jasses wat is die halo een gedrocht zeg... En dan op die williams ligt de "waterlijn" ook nog eens veel te hoog.. Hoe ze het voor elkaar krijgen om een van de mooiste liveries op de grid zo te verpesten.
Zo houd je de sfeer wel goed erinRemy schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:01:
[...]
Valt me mee tov hoe het was tijdens de intro van nieuwe logo en graphicsDit strakke bevalt wel.
Hier overigens de reden waarom de Williams pit-stops tegenwoordig zo rap zijnhttps://v.redd.it/ywvx1zbr6gg01
Dat lijkt mij ook: je kon bij aantal plekken zien dat er wat verborgen / afgetaped was.KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:03:
[...]
Is dat zwarte niet deels gedaan om een stuk ontwerp te verbergen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq