[F1] Seizoen 2018 - deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste
Acties:
  • 570.137 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:13

sjaool

Every life should have 9 cats

@powah33 Het Aeroscreen vervormde het beeld teveel bij de hoge snelheden. Dit was volgens mij ook een van de redenen waarom Vettel het er weer gauw af heeft laten halen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 08:59
Blijf het wel raar vinden dat het alleen een korte test was, Vettel zei dat het beeld vervormde, en nooit verder opgepakt is.

En dat ze in Indycar toch voor een scherm gaan kan zijn dat dat een ander doel heeft, niet zozeer het opvangen van rondvliegende banden, maar het tegenhouden van los vuil op de baan. Maar ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen op dit gebied. Ik vind F1 niet minder F1 als er een ruitje voor staat of er een stalen pijp over de cockpit gebouwd is. De coureurs zijn sinds het begin toch al steeds verder weggestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
powah33 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Hoe kom je erbij dat de aeroscreen niet zou werken? Bron?
Is het niet zo dat Vettel als eerst een soort van Aeroscreen heeft getest, waar hij het zicht niet prettig vond, voordat ze verder gingen met de halo.
[afbeelding]
Niet alles meteen verwerpen omdat je ooit een filmpje van een soort aeroscreen (redbull) test heb gezien.
Als het niet haalbaar zou zijn voor een aeroscreen, waarom test de indycar series er dan mee?
The FIA's decision to introduce the halo as its preferred Formula 1 cockpit protection device for 2017 came after the aeroscreen failed to pass recent tests, Autosport has learned.
offtopic:
Er zijn meerdere manieren om een ontwerptraject aan te pakken. Een oplossing die niet bruikbaar is (vertekening) hoef je niet eens op veiligheid te evalueren, wat dat betreft snap ik de indycar aanpak wel…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
sjaool schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:33:
@powah33 Het Aeroscreen vervormde het beeld teveel bij de hoge snelheden. Dit was volgens mij ook een van de redenen waarom Vettel het er weer gauw af heeft laten halen.
Dat klopt, wat je zegt.
Maar structureel was het waarschijnlijk sterk genoeg voor dezelfde test als de halo.
Een wiel van 20KG met een snelheid van 200KM p/u.

Het vervormd beeld kan gewoon opgelost worden door de vorm van het screen.
Je ziet dan ook dat er verschillende versies werden gebruikt. (ferrari / redbull / Indycar series)

Als het structureel niet sterk genoeg zou zijn, dan hadden ze er zeker niet mee getest.
Ik vond het beeld en het vervormen bij de Indy test heel erg meevallen.

Zelf denk ik dat we in 2019 geen halo meer gaan zien.[wishfull thinking]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
ANdrode schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:43:
[...]

The FIA's decision to introduce the halo as its preferred Formula 1 cockpit protection device for 2017 came after the aeroscreen failed to pass recent tests, Autosport has learned.
offtopic:
Er zijn meerdere manieren om een ontwerptraject aan te pakken. Een oplossing die niet bruikbaar is (vertekening) hoef je niet eens op veiligheid te evalueren, wat dat betreft snap ik de indycar aanpak wel…

Dit zijn testen op het Redbull screen wat vrij stijl omhoog staat vergeleken met het Indycar model.
Ik kan me zo voorstellen, dat hoe minder stijl het screen is hoe makkelijker het een voorwerp/impact kan overleven.

Luister goed wat de Indycar driver zelf zegt over vervorming of weerkaatsing.

[ Voor 6% gewijzigd door powah33 op 12-02-2018 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

powah33 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:21:
[...]
Hoe kom je erbij dat de aeroscreen niet zou werken? Bron?
Is het niet zo dat Vettel als eerst een soort van Aeroscreen heeft getest, waar hij het zicht niet prettig vond, voordat ze verder gingen met de halo.
[afbeelding]
Niet alles meteen verwerpen omdat je ooit een filmpje van een soort aeroscreen (redbull) test heb gezien.
Als het niet haalbaar zou zijn voor een aeroscreen, waarom test de indycar series er dan mee?
Het windscherm dat Vettel testte heeft een bolling erin zitten die de indycar en het aero screen zoals getest op de RB niet heeft, dat maakt veel uit voor de vervorming van het beeld.

Kan me voorstellen dat dan het verder testen niet veel zin heeft.

Ik hoop ook dat ze met de rule change in 2020 of 2022 een goede oplossing hebben met meer plexi en minder stang.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:06
19 feb RB14

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-09 16:13
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/l4pTpzasYSkdxGuXu/giphy.gif

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:45
Met het gepraat over een plexiglas ruit moet ik telkens denken aan Grand Prix 2 uit 1996.

En dan met name het schoonmaken van het vizier natuurlijk :D Krijg je dadelijk zo'n gast met een emmer sop en een trekker bij de pit die voor een eurootje je ruitje poetst :+

[ Voor 7% gewijzigd door Aardappel op 12-02-2018 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:06

Oekol

waka waka hey hey

Nais, de 19e dus.

Dan weten we in ieder geval na de 20e de auto's van de top drie. Komen weer mooie weken aan.

Wat is nou effectief verschil tussen online presenteren en in het echt? Zullen er online dingen achterwege gehouden worden?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nieuwe livery zo te zien, kleuren zijn wat anders toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:15
Leoon. schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:21:
Nais, de 19e dus.

Dan weten we in ieder geval na de 20e 22e de auto's van de top drie. Komen weer mooie weken aan.

Wat is nou effectief verschil tussen online presenteren en in het echt? Zullen er online dingen achterwege gehouden worden?
FTFY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@Jackson6 Mwah, komt eerder door de videofilter dan dat het echt andere kleuren zijn. Maar wie weet, het is immers Aston Martin Red Bull Racing nou he.

@Leoon. Denk van wel. Denk dat de kleine zichtbare aero onderdelen pas vlak voor de tests bekend worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 12-02-2018 14:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Gelijk heb je, zag vanmorgen deze foto bij scarbs. Niet goed onthouden dus..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DV1lw9sW4AIvMSL.jpg:large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
powah33 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:00:
[...]
Luister goed wat de Indycar driver zelf zegt over vervorming of weerkaatsing.
[video]
Dat ziet er inderdaad kansrijk uit. De coureur maakt wel een kanttekening over de vertekening wanneer je opzij kijkt bij het insturen van bochten, zoals op stratencircuits.

Ook zie ik niet waar de airbox van die indycar zit. De luchtstroom daar naartoe wordt misschien ook sterk beinvloed. Hoewel een druppelvorm natuurlijk de vorm is die luchtstromingen het minste verstoord, misschien valt de impact juist mee. Kunnen wij niet weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

ANdrode schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:28:
[...]
Dat ziet er inderdaad kansrijk uit. De coureur maakt wel een kanttekening over de vertekening wanneer je opzij kijkt bij het insturen van bochten, zoals op stratencircuits.

Ook zie ik niet waar de airbox van die indycar zit. De luchtstroom daar naartoe wordt misschien ook sterk beinvloed. Hoewel een druppelvorm natuurlijk de vorm is die luchtstromingen het minste verstoord, misschien valt de impact juist mee. Kunnen wij niet weten :)
Huidige indycar (2018) heeft geen airbox aan de bovenkant, die haalt lucht voor de motor ook uit de sidepods via een side inlet.
Die zal dus veel minder last hebben van de luchtstroom verandering aan de bovenkant.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Aardappel schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:11:
Met het gepraat over een plexiglas ruit moet ik telkens denken aan Grand Prix 2 uit 1996.

[video]

En dan met name het schoonmaken van het vizier natuurlijk :D Krijg je dadelijk zo'n gast met een emmer sop en een trekker bij de pit die voor een eurootje je ruitje poetst :+
Niks daarvan, dat wordt de nieuwe taak van de grid girls >:) Moet je kijken hoe lang die pitstops dan ineens gaan duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
toolkist schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:38:
[...]

Niks daarvan, dat wordt de nieuwe taak van de grid girls >:) Moet je kijken hoe lang die pitstops dan ineens gaan duren ;)
YouTube: Pitstop #8 Audi Le Mans 2016
En dan camera die front aanzicht filmt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:11
Volgens AMuS presenteert Haas hun auto met Valentijnsdag.

@nachtnet Misschien nog even de topic start onder Links + Overigen aanpassen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:31

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

En weer een subtiele hint dat Max eerste rijder is in 2018:

19 Feb, RB14. 19+14 = 33

Je zou maar numeroloog zijn :D

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:20
Of op 19/2 wordt de RB14 gepresenteerd. 19-2-14=...? :X >:)

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-09 21:00
Aardappel schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:11:

[video]
Off-topic, maar dit was mijn meest gespeelde spel ooit, wat fantastisch was dat! Ik heb dat als kind zo vaak gespeeld dat ik op Imola zelfs de race kon rijden en winnen met als camerastandpunt 'tv'. Want dan leek het 'net echt'. :Y 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Kijk! Allemaal werkende mensen bij Toro Rosso!! In deze 360 graden rondleiding door de fabriek

http://factory.scuderiatororosso.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VrUfYZz9NtUjIIvp0Jh7R3X0/full.png

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 13-02-2018 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 11:47
Motorsport IT meldt dat de nieuwe Ferrari PU kennelijk 7 GP's mee gaat, ik moet het nog zien..

https://it.motorsport.com...abilita-dei-7-gp-1004372/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-09 21:00
Grimmie187 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:55:
Motorsport IT meldt dat de nieuwe Ferrari PU kennelijk 7 GP's mee gaat, ik moet het nog zien..

https://it.motorsport.com...abilita-dei-7-gp-1004372/
Dat zou toch eigenlijk ook moeten met de 3 motoren regel per seizoen (ipv 4) en 21 races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Dennism schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Dat zou toch eigenlijk ook moeten met de 3 motoren regel per seizoen (ipv 4) en 21 races?
In principe wel maar dat is nog geen zekerheidje, ik denk dat veel teams toch rekening houden met minstens 1 extra wissel in het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dennism schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Dat moet die ook. Voor Renault of Honda geloofd denk ik niemand hierin. Ferrari lijkt me ook uiterst twijfelachtig, Mercedes lijkt me zelfs wat twijfelachtig maar die zullen het wel voor elkaar krijgen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Grimmie187 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:06:
[...]

In principe wel maar dat is nog geen zekerheidje, ik denk dat veel teams toch rekening houden met minstens 1 extra wissel in het seizoen.
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:13:
[...]

Dat moet die ook. Voor Renault of Honda geloofd denk ik niemand hierin. Ferrari lijkt me ook uiterst twijfelachtig, Mercedes lijkt me zelfs wat twijfelachtig maar die zullen het wel voor elkaar krijgen. :/
Het zal verwacht ik inderdaad voor de teams ook lastig worden, maar je gaat natuurlijk niet als fabrikant roepen onze motor gaat maar 3 races mee! Die zullen standaard gewoon 7 races aangeven ook al hebben ze er zelf geen vertrouwen in :P

Zijn er dit jaar eigenlijk ook nog weer veranderingen m.b.t. tot het opnemen van een nieuwe motor in de pool? Anders zie ik zo coureurs bij een enigzins mislukte qualificatie wel gelijk een nieuwe motor aan de pool toevoegen. Of dit nu nodig is of niet zodat je niet toch anders ergens een penalty zal moeten pakken die veel zwaarder zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Zou mooi zijn als de teams een gentlemen's agreement maken en gewoon om de 4/5 races iedereen voorzien van een nieuwe ICE, dan blijft de kwalificatie ongewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dennism schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:18:
[...]

[...]

Het zal verwacht ik inderdaad voor de teams ook lastig worden, maar je gaat natuurlijk niet als fabrikant roepen onze motor gaat maar 3 races mee! Die zullen standaard gewoon 7 races aangeven ook al hebben ze er zelf geen vertrouwen in :P

Zijn er dit jaar eigenlijk ook nog weer veranderingen m.b.t. tot het opnemen van een nieuwe motor in de pool? Anders zie ik zo coureurs bij een enigzins mislukte qualificatie wel gelijk een nieuwe motor aan de pool toevoegen. Of dit nu nodig is of niet zodat je niet toch anders ergens een penalty zal moeten pakken die veel zwaarder zal vallen.
Uit mijn hoofd was het nu dat als je 15 plaatsen gridstraf pakt je automatisch achteraan staat. Natuurlijk als meerdere coureurs flink wat plaatsen pakken, dan is het alsnog optellen voor welke plaats je echt hebt. In ieder geval verwacht ik veel verwarring. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:22:
Zou mooi zijn als de teams een gentlemen's agreement maken en gewoon om de 4/5 races iedereen voorzien van een nieuwe ICE, dan blijft de kwalificatie ongewijzigd.
Haha, grapjas.
Een gentlemen's agreement in een uiterst competitieve sport waarin Ferrari mee doet. Daarnaast denk ik dat Mercedes weet dat ze het kunnen redden met 3 motoren dus die zouden ook niet mee doen met zo'n agreement.

Om nog ff in te haken op de gridstaffen, mij lijkt het vorige systeem me gewoon het handigste. Als je x vervangt krijg je y plaatsen straf. Meerdere dingen vervangen, plaatsen optellen. Bij gelijk aantal plaatsen tijd van aanmelding vervanging.

Nu wordt het geloof ik zo dat de eerste met 15 plaatsen straf achteraan staat en iedereen die daar daarna aankomt of overheen gaat ervoor.

[ Voor 27% gewijzigd door Cranzai op 13-02-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:22:
[...]

Uit mijn hoofd was het nu dat als je 15 plaatsen gridstraf pakt je automatisch achteraan staat. Natuurlijk als meerdere coureurs flink wat plaatsen pakken, dan is het alsnog optellen voor welke plaats je echt hebt. In ieder geval verwacht ik veel verwarring. :+
Dat klopt volgens mij, wat ik echter bedoel is stel een Vettel, Hamilton of Max heeft een baaldag in de kwalificatie en wordt 17de of iets in die richting. Ik zie ze dan (als de regels het toelaten) wel achteraan starten en gewoon een nieuwe motor aan de pool toevoegen. Die paar extra auto's die ze dan voorbij moeten gaan namelijk ook het verschil niet direct maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Geen enkel team is gebaat bij zo'n agreement. Ook de teams die meer motoren nodig hebben. Je hebt dadelijk Renault vs Mclaren vs Williams vs Haas. Voor Haas geldt als Renault en McLaren een motor wissel hebben, dat ze daar 4 posities mee pakken waar de kans groot van is dat ze die vasthouden. Ze pakken punten dus.
Het is altijd een spel van straf pakken op de wedstrijden waar of niks te halen is, of voor jou makkelijk in te halen is.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:13:
[...]
Het zal ook afhangen van de verschillen tussen de motoren aan het begin van het seizoen en de noodzaak om te ontwikkelen.

Al zou de Honda het nu 7 races uithouden in de STR....dan kunnen ze niet op de baan testen of de ontwikkelingen ook zin hebben. Ik verwacht daar dus regelmatig updates en dus wissels. Niet alleen vanwege uitvallen door te hard pushen, maar ook gewoon om nieuwe ontwikkelingen in de auto te krijgen.

Hetzelfde geldt voor Renault en waarschijnlijk in mindere mate Ferrari. Als ze aan het begin van het seizoen blijken flink tekort te komen zullen ze wel moeten.. Wachten met updates tot de eerste 7 races voorbij zijn heeft geen zin als de achterstand te groot is.
De 'oude' motoren kunnen natuurlijk wel gewoon voor practice ingezet blijven worden.

Sterker nog...ik verwacht dat dit seizoen veel te veel beïnvloed gaat worden door de strenge motor regels.
Mercedes kan waarschijnlijk fluitend zijn rondjes rijden omdat de anderen penalties moeten nemen.
Hopen dat Ferrari deze winter weer stappen gezet heeft....als ze bij de start mbt pu vermogen niet heel dicht bij Mercedes zitten kan HAM die titel alvast reserveren.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:22:
Volgens mij werkt dit ook niet, want meer dan 15 plaatsen zou achteraan starten betekenen en wanneer meerdere mensen achteraan starten door penalties zou de grid opstelling dan bepaald worden door wie op welk moment strafpunten gepakt heeft. Voor zover ik kan vinden is het dus niet meer zo dat dan de kwali uitslag blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dennism schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:26:
[...]

Dat klopt volgens mij, wat ik echter bedoel is stel een Vettel, Hamilton of Max heeft een baaldag in de kwalificatie en wordt 17de of iets in die richting. Ik zie ze dan (als de regels het toelaten) wel achteraan starten en gewoon een nieuwe motor aan de pool toevoegen. Die paar extra auto's die ze dan voorbij moeten gaan namelijk ook het verschil niet direct maken.
Het probleem is dat na de kwalificatie je auto in parc ferme gaat. Mag je niks meer aan veranderen tenzij het technisch noodzakelijk is. Ontploft je motor dus tijdens de kwalificatie, dan mag je die vervangen, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:29:
[...]

Het probleem is dat na de kwalificatie je auto in parc ferme gaat. Mag je niks meer aan veranderen tenzij het technisch noodzakelijk is. Ontploft je motor dus tijdens de kwalificatie, dan mag je die vervangen, anders niet.
Hoe kon het dan vorig jaar dat McLaren ook zonder geplofte motoren in kwali volgens mij meer dan eens een nieuwe motor voor de race kon plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dennism schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:30:
[...]

Hoe kon het dan vorig jaar dat McLaren ook zonder geplofte motoren in kwali volgens mij meer dan eens een nieuwe motor voor de race kon plaatsen.
Die motor was voor de kwalificatie al vervangen. ;)
Wat de teams doen is op donderdag en vrijdag met een oude motor hun oefenrondjes maken. Vrijdagavond wisselen ze de motor voor die ze in de kwalificatie en race willen gebruiken. Met die geven ze dan ook echt gas. Bij McLaren-Honda ging gewoon in de eerste seizoenshelft alles mis. Ontploffende motoren op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. :+

[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-02-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Volgens mij mocht je vorig seizoen motoronderdelen wisselen wanneer je wilde, je krijgt er alleen wel een penalty voor als je over je max aantal per seizoen zit. Op die manier heeft Hamilton door ergens achteraan te starten toch gewoon 5 units kunnen gebruiken? (en McLaren 15 ofzo..)

Zelfde als Vettel die 2x is gewisseld in 1 weekend met iets van 30 plaatsen straf die daarmee dus 6 units ipv max 4 kon gebruiken.

Deze regel is bij mijn weten niet veranderd voor aankomend seizoen?

[ Voor 16% gewijzigd door Grimmie187 op 13-02-2018 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:48
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:29:
[...]

Er mag wel nog gesleuteld worden aan de auto, maar dan verbreek je inderdaad de parc ferme regels en moet je vanuit de pitlane starten. Maar als je 17e kwalificeert maakt het ook niet meer zoveel uit of je nu 20e start of uit de pitlane. Alhoewel je met een goede auto juist bij de start wellicht wat plekken kan winnen, maar dat levert ook extra risico's met zich mee. Bij een pitlane start blijf je uit het gedrang
Grimmie187 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:39:Op die manier heeft Hamilton door ergens achteraan te starten toch gewoon 5 units kunnen gebruiken?
Correct, dat was na zijn crash in Brazilië, toen ging die van P20 naar pitlane met motorwissel.
Zelfde als Vettel die 2x is gewisseld in 1 weekend met iets van 30 plaatsen straf die daarmee dus 6 units ipv max 4 kon gebruiken.
Neen, 5 stuks was het dan. Als je in een weekend meerdere motorwissels doet mag je alleen de laatste toevoegen aan de pool. VET heeft toen dus dubbel straffen gekregen maar mocht maar 1 motor meenemen (geen idee of dat de racemotor of de laatst toegevoegde is). Als hij toch de andere motor weer wou gebruiken zou hij opnieuw een straf krijgen daarvoor.
Deze regel is bij mijn weten niet veranderd voor aankomend seizoen?
Correct, maar voor 2017 was die wel nog veranderd dat je niet oneindig de pool kunt vullen door in een weekend elke sessie met nieuwe onderdelen te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rJyFe4E.jpg

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 11:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, wat mij betreft had de medium ook de middelste compound Mogen zjin.... Nog steeds rare naamgeving zo...

Dacht trouwens dat ze alles een stapje zachter zouden maken? Willen we het dan twee nieuwe compounds noemen? :?

[ Voor 34% gewijzigd door MikeyMan op 13-02-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
IIRC heette de Endurance ook Superhard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
En dan ook nog de intermediates en full wets (welke kleur krijgen de FW's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jasphur schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Sprint? Watskeburt met Hypersoft?
Iemand bij Pirelli dacht vijf minuten na en bedacht iets beters. Dit is beter zo dan hypersoft. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:28:
En dan ook nog de intermediates en full wets (welke kleur krijgen de FW's)?
Donker blauw toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 21:30
Is daar ook een bron van? Want ik kom op internet ook gewoon de verwachte namen tegen in hetzelfde plaatje...

Afbeeldingslocatie: https://www.f1puls.com/wp-content/uploads/2018/01/2018-Pirelli-Tire-Compound-Guide-760x455.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Afbeeldingslocatie: https://cdn-5.motorsport.com/images/mgl/0R5rrrr6/s8/f1-2018-pirelli-tyres-2017-2018-pirelli-tyres.jpg

en dan groen en donker blauw als inter en rain tyre ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:13
Denk niet dat we superhard en hard ooit gaan zien in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
roda_djavulen schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:48:
Denk niet dat we superhard en hard ooit gaan zien in een race.
Als het goed is niet inderdaad, maar dat is ook precies wat Pirelli zelf ook heeft gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:20
Endurance :? Ik dacht dat Alonso in het WEC mee zou doen, maar dit is dus het 'endurance racen' wat ze voor hem in petto hebben :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Zou je dan dus eerst 99% van de rondjes op de Endurance kunnen rijden en dan een sprintje trekken? :P

Zie achteraan. Donker blauw en groen. Zoals we gewend zijn.
Ik denk dat we zelf wel snappen dat als we blauwe bandjes zien met droog asfalt, het geen FW zijn :P :D

Afbeeldingslocatie: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.crash.net%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fstyles%2Farticle%2Fpublic%2Fimage_importer%2FF1%2F2264822.0036.jpg%3Fitok%3D41cwaffR&f=1

[ Voor 92% gewijzigd door Jasphur op 13-02-2018 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Ze hadden al die bandjes wel even netjes gelijk (gedraaid) kunnen zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
Ik denk dat we zelf wel snappen dat als we blauwe bandjes zien met droog asfalt, het geen FW zijn :P :D
Je weet maar nooit he ... Williams doet gewoon nog mee dit seizoen, die zijn master in de tyre shuffle :+
Afbeeldingslocatie: https://d2d0b2rxqzh1q5.cloudfront.net/sv/1.67/dir/25c/image/25c2880693020d48b219d35752eafe64.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
ff tussendoor. Bandjes.

Afbeeldingslocatie: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fgtspirit.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2016%2F10%2FWider-F1-Tires.jpg&f=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:08:
Monaco 2016? Waarbij Hamilton de halve race op de full wets rijdt en dan meteen naar de slicks gaat, waar de rest full wet => intermediate => slicks deed. Het kan dus best dat je soms zo'n situaties krijgt waarbij er zowel op full wets als slicks gereden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:29:
[...]

Monaco 2016? Waarbij Hamilton de halve race op de full wets rijdt en dan meteen naar de slicks gaat, waar de rest full wet => intermediate => slicks deed. Het kan dus best dat je soms zo'n situaties krijgt waarbij er zowel op full wets als slicks gereden wordt.
Dat klopt, alleen verwacht ik niet dat ze bij damp of net droog gereden asfalt op een Hard bandje gaan rijden :)
Dus een situatie waarin de twee blauwe banden tegelijk gebruikt worden acht ik erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Dat klopt, alleen verwacht ik niet dat ze bij damp of net droog gereden asfalt op een Hard bandje gaan rijden :)
Dus een situatie waarin de twee blauwe banden tegelijk gebruikt worden acht ik erg klein.
* RobertMe is kleurenblind, en als ik het plaatje van powah33 hierboven erbij pak vind ik persoonlijk het verschil tussen de hard en ultrasoft niet heel groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
Jasphur schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Denk dat ze die compounds en kleuren juist in een tegenovergesteld spectrum gekozen hebben i.p.v. regenboog-volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ultra-hard
super-hard
hard
medium
soft
super-soft
ultra-soft

lijkt mij logisch.

Medium in het midden lijkt me sowieso het meest logisch, gegeven de naam. |:(

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ligt eraan hoe je het bekijkt, ga je het qua compunds doen? Of ga je kijken naar welke band het meest gebruikt wordt?
Het is maar een naampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
vind het beter dan 'option' en 'prime' waar ze 6 jaar geleden mee reden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Jasphur schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 14:08:
Zou je dan dus eerst 99% van de rondjes op de Endurance kunnen rijden en dan een sprintje trekken? :P

Zie achteraan. Donker blauw en groen. Zoals we gewend zijn.

[afbeelding]
Toch blijft het jammer dat die P-Zero's met gekleurde zijkant alleen voor echte sport-auto's beschikbaar zijn. En ook alleen voor 19 inch en groter. Mag hopen dat Pirelli die dingen ook nog eens voor normalere auto's uitbrengt, want nu maken ze toch veel reclame voor iets wat de meeste mensen niet kunnen aanschaffen. Tuurlijk heb je de andere P-Zero's nog, maar zo heel super zijn die ook niet echt.

Ik zou namelijk best de blauwe variant bij mij blauwe auto willen doen, maar dat is gewoon onmogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2018 15:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappel
Martinspire schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:19:
[...]

Toch blijft het jammer dat die P-Zero's met gekleurde zijkant alleen voor echte sport-auto's beschikbaar zijn. En ook alleen voor 19 inch en groter. Mag hopen dat Pirelli die dingen ook nog eens voor normalere auto's uitbrengt, want nu maken ze toch veel reclame voor iets wat de meeste mensen niet kunnen aanschaffen. Tuurlijk heb je de andere P-Zero's nog, maar zo heel super zijn die ook niet echt.

Ik zou namelijk best de blauwe variant bij mij blauwe auto willen doen, maar dat is gewoon onmogelijk.
bandenstiftje in blauw?
Afbeeldingslocatie: https://dealbanana.com/pml/bandenstift-12725.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.goedkoperuitchina.nl/Files/2/34000/34691/ProductPhotos/MaxContent/51521277.jpg

Ik neem aan dat je geen band wilt met eigenschappen van een F1-band :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:26:
[...]

bandenstiftje in blauw?
[afbeelding]
[afbeelding]

Gamma heeft wel iets voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:13
Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:01:
vind het beter dan 'option' en 'prime' waar ze 6 jaar geleden mee reden
Option en prime zijn termen van de teams zelf. Betreft de band waar ze het meeste rondjes op willen rijden (de prime) voor die race en de zachtere versie (de option) die ook dat weekend gebruikt mag worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Aardappel schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:26:
[...]

bandenstiftje in blauw?
[afbeelding]
[afbeelding]

Haha. Dat kan ook lol. Maar inderdaad, gewoon een mooie band waarbij het er niet bij de eerste wasbeurt of weken rijden vanaf is :P

Hij was trouwens nog wat donuts wezen doen in de VS. Met verder een kijkje hoe relaxed dat ie is voor ie gaat rijden

Let niet op de blabla eromheen, vrij boring maar de stukken met Max zijn wel cool. En hoe snel je een nagel in die band zet, wow

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 13-02-2018 15:54 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Leuk artikel op F1.com om te lezen en zeker ook om te bekijken.
Gaat over 'verassingen' bij de presentatie van nieuwe wagens.

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2018/2/surprises-from-car-launches-unveilings/_jcr_content/featureContent/manual_gallery_3/image2.img.2048.medium.jpg/1454668720887.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Van de Pirelli Site overigens geen enkel bericht te vinden over banden die Endurance tyres en Sprint tyres heten. Alleen een artikel waarin de hypersoft en superhard aankondigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Scarbs is aan het tekenen gegaan, volgens mij komen er meerdere infographics hierna!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DV7fl2NXkAAfGhK.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Leoon. schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 17:43:
Scarbs is aan het tekenen gegaan, volgens mij komen er meerdere infographics hierna!

[afbeelding]
Ik vermoed dat er wel meer teams naar de Ferrari oplossing voor de sidepods toe gaan als dat nog mag dit jaar.
De sidepods scheiden van de crash structure is aerodynamisch wel een voordeeltje.
Dazzler2120 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:55:
Van de Pirelli Site overigens geen enkel bericht te vinden over banden die Endurance tyres en Sprint tyres heten. Alleen een artikel waarin de hypersoft en superhard aankondigen.
Het is ook een photoshop puur om mensen te trollen :+

[ Voor 27% gewijzigd door YakuzA op 13-02-2018 19:25 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

YakuzA schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 19:13:
[...]

Ik vermoed dat er wel meer teams naar de Ferrari oplossing voor de sidepods toe gaan als dat nog mag dit jaar.
De sidepods scheiden van de crash structure is aerodynamisch wel een voordeeltje.
Voor het oog zagen die 'bolle' wangen er ook bruut uit! Nog 2 dagen voor de eerste auto en ik kan niet wachten om het circus eindelijk weer te laten beginnen.

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-Szd-2hYkacE/WM1SxiF4gdI/AAAAAAAADlQ/dSU3Kil9c4w_gOKBoOi7RwfcAiTuphE3ACLcB/s1600/Ferrari%2BSF70%2527s%2BSecret%2BSpeed%2BF1%2BNew%2BCar%2Bin%2B2017%2Bseason.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Dagje meelopen met Valtteri, die lult nog best veel voor een Fin :D

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik wil toch wel opmerken zo vlak voordat we de halo gaan aanschouwen, dat de sharkfin wel mooi weg is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:20
Lucky Americans. :+
ABC / ESPN zenden de Sky Sports F1 feed uit. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:06

KenVerburg

Race-fan

Maar dan vast wel met 5 miljoen reclameblokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

KenVerburg schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 21:29:
Maar dan vast wel met 5 miljoen reclameblokken
Idd. Sky of niet, zou echt niet met ze willen ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:02
Martinspire schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:19:

Al gaan ze het voor normale auto's maken. Dan kunnen veel mensen het nog niet aanschaffen. Hoeveel mensen ken jij die +/- €1800,- willen betalen voor een setje banden? :+

Pirelli heeft de P-Zero Rosso (en Corsa?) nog in best veel maten en die hebben best veel grip. Wil je nog meer grip gaan dan zijn er nog Toyo Proxes R888-R, Federal 595 RS-R, Nankang NS-2R, Hankook Ventus TD en dat soort banden. Maar allen hebben ook geen kleurtjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Het F1 research team heeft op Reddit input gevraagd over de competitie tussen F1 teams. Als je input wilt leveren kan je deze survey invullen; https://www.research.net/r/D3DV3NV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Kleurtjes op de banden? Dacht dat dat iets was voor de hele jonge garde of sjonnies? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 21:16

vhal

ಠ_ಠ

UltraSub schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:01:
Kleurtjes op de banden? Dacht dat dat iets was voor de hele jonge garde of sjonnies? ;)
+10PK jongûh..PER WIEL!!....jwz!

Nee, ik zie de toegevoegde waarde ook niet zo in om met mijn Renault Megammel 115PK ecohok met gekleurde Pirelli's te rijden :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Het zou niet uit zien als ik mijn banden ga kleuren op mijn Fiat Putto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:50

Soggney

Zeekomkommer

Je weet niet of het er goed uit gaat zien of niet. Zo kan men bij die punto van @Dazzler2120 bijvoorbeeld volledig witte banden ala Disneys Cars uitproberen.
Voor mij part mag er wel wat meer kleur op de baan, want nu is het toch eenheidsworst overal.

[ Voor 2% gewijzigd door Soggney op 14-02-2018 12:19 . Reden: Correctie van @ van DaniëlWW2 naar Dazzler2120 ]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Op mijn donkergrijze 108 lijkt het mij wel vet om van die oranje lijnen op de banden te hebben hoor :P

@nachtnet gaaf!

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 14-02-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Soggney schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:16:
Je weet niet of het er goed uit gaat zien of niet. Zo kan men bij die punto van @DaniëlWW2 bijvoorbeeld volledig witte banden ala Disneys Cars uitproberen.
Voor mij part mag er wel wat meer kleur op de baan, want nu is het toch eenheidsworst overal.
Ja klopt opzich ook wel, het heeft mij zelf gewoon nooit zo geboeid. Heb ook stalen velg met wieldoppen onder de auto liggen omdat ik er gewoon niet zoveel waarde aan hecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
Zeer interessant leesvoer +1
Verbaasd me dan ook niets dat Mercedes AMG nog ff snel hun windtunnel een upgrade heeft gegeven in de winter periode naar seizoen 2018.
Kunnen we ons hart weer vasthouden voor seizoen 2020.
Deze foto kwam een paar weken geleden voorbij op andere fora.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUKCmTHX4AA1vsW.jpg:small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Soggney schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:16:
Je weet niet of het er goed uit gaat zien of niet. Zo kan men bij die punto van @DaniëlWW2 bijvoorbeeld volledig witte banden ala Disneys Cars uitproberen.
Uh, ik heb een auto en dan al helemaal een Fiat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
Weet iemand hoe laat Haas vandaag de auto presenteert? Of was het niet vandaag?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Het is een gerucht dat het vandaag is. Niet officieel announced. Hopen dat ze het wel vandaag doen dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@Jasphur post jij de nieuwe helm van VER?
* nachtnet heeft geen idee hoe twitter video's te posten, jasphur wel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:30
https://twitter.com/redbullracing/status/963759754609795073

De nieuwe helm van Max en de neus van rb14..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CS0XI6m1aUzWgXKGApw0EZ8Y/full.jpg

- Geen Jumbo meer als sponsor?
- Meer blauw aan bovenkant, dus lastiger te onderscheiden van RIC
- Aston Martin prominent voorop, wordt druk bovenin
- Grijze gradient bovenop, staat apart
- De V is meer terug aan de zijkant en achterkant, leuk

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:05:
@Jasphur post jij de nieuwe helm van VER?
* nachtnet heeft geen idee hoe twitter video's te posten, jasphur wel.. :+
Filmpje is te lang voor mijn 'techniek' :P Dus hierbij de link naar de film in de tweet (klik) of anders een MOD aan het werk zetten die wel Twitter filmpjes direct mogen plaatsen.

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/3oxQNpG6k2rASP460o/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-09 13:50
Remy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:11:
[...]

[afbeelding]

Staat nog steeds Jumbo.com op de oude plek...

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Remy schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 14:11:
[...]

[afbeelding]

jumbo.com staat er nog gewoon...
Randje onder het vizier...

edit: eeeeeeeen, weer spuit 11 :+

[ Voor 4% gewijzigd door albino71 op 14-02-2018 14:14 ]

Te koop....

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2018: Topicreeks: [F1] Seizoen 2018 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1