MrAcid schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:53:
[...]
Denk niet dat veel mensen deze setup hebben en/of Zwift in een sandbox draaien - maar het klinkt als een netwerkprobleem.
Hier wellicht een work around voor ritten die je al gedaan hebt:
https://zwiftinsider.com/retrieve-lost-ride/
Toffe opstelling trouwens - zou willen dat ik er de ruimte voor had.

Is die kamer wel een beetje geventileerd? Met die ene ventilator die op de foto staat zou ik persoonlijk na 15min aan het waterfietsen zijn.
Netwerkprobleem is het niet, maar het zal er iets mee te maken hebben dat bij het afsluiten van Zwift in de sandbox hij niet correct de .fit files finaliseert en naar de server stuurt.
Normale procedure:
- Tijdens de Zwift sessie zijn er 2 .fit files:
1) datum-tijd.fit (Die elke 10 minuten aangevuld wordt
2) Active session .fit Deze lijkt aan een hogere frequentie bijgewerkt te worden en gesynct te worden met de Zwift servers. Hieraan kan je in de compaion app/zwift site zien dat je (Of iemand anders aan het Zwiften is.)
Wanneer je voor "End ride" en "Save session" kiest wordt active session.fit verwijderd en zal er een signaal naar de server gaan dat je gestopt bent met zwiften. De datum-tijd.fit file wordt dan schijnbaar gefinaliseerd en naar zwift.com opgeladen als complete sessie en van daar uit verder gesynct naar Strava/Garmin,...
Bij de sandbox wordt bij "End ride" en "Save session" de active session.fit niet verwijderd, en de datum-tijd.fit dus ook niet opgeladen. Voor wat de zwift servers betreft ben ik dus na het afsluiten nog steeds aan het Zwiften... (Tijd loopt op, afstand natuurlijk niet.)
Ik kan dan natuurlijk wel de datum-tijd.fit gaan ophalen en manueel naar Strava opladen, maar dan heb ik de gegevens nog steeds niet binnen het Zwift platform.
En ventilatie, da's inderdaad niet afdoende, nu lukt het nog net met die ene ventilator en het raam open, maar er zijn al 2 krachtigere exemplaren onderweg.