Hallo allemaal. Al een tijdje mee aan het lezen hier, maar nu heb ik wat deskundige hulp nodig;
Ik heb begin oktober een NEO2S gekocht, om dan ook eens niet constant onder het slijk te zitten in de winter(ik MTBe vooral in de winter). Nu heb ik meermaals meegemaakt dat het nog perfect weer was buiten, en dan ontbrak me de "goesting" om nog even de fiets van de NEO af te halen. Daarnaast merk ik dat ik de versnellingen niet heel goed afgesteld krijg, waardoor de aandrijftrein vaak ratelt. De "goesting" ontbrak me ook hier om dat eens deftig onder handen te nemen. Tenslotte wilt mijn vrouw dan nu ook opeens haar fiets af en toe wisselen om ook wat te trainen, wat voor frictie zorgt

. Lang verhaal kort: Ik ga dus een smart bike kopen, en zo spaar ik ook meteen mijn racefiets wat(geleased van het werk, carbon)
Uiteindelijk heb ik door een kleine blessure en wat vakantie de NEO maar een handvol keren gebruikt.
Mijn oog viel op de Neo Bike (al dan niet V2, moeten we nog beslissen) want helaas ben ik gewoon te groot voor de Wahoo Bikes.
Vragen;
- zijn die ventilators voldoende of toch nog wat bij plaatsen? And if yes, graag wat goedkope opties (of is die
Vacmaster prijs/kwaliteit de beste optie)
- Ik neem aan als ik Join gebruik, dat ik gewoon genoeg heb aan het ingebouwde scherm en me niet moet
gaan prutsen met mijn Garmin Edge?
- Ik koppel nu mijn Neo met de PC, waar ik een ANT+ dongle voor gebruik om te Zwiften. Kan die Neo Bike
zelf ook gewoon verbinding maken met mijn hartslagmeter etc, zodat ik gewoon mijn iPad pro kan
gebruiken? Dan lijkt me ook meteen die (oude) PC overbodig.
Ivm Join zelf dan, wat ik door iedereen maar aangeraden krijg en nu eens wil proberen, past deze dynamisch het gekozen schema aan als ik bv. een training mis en ga in de plaats mountainbiken op zondag. Of wordt het schema dan gewoon verlengd? Dat is me nog altijd niet helemaal duidelijk.
Los van dit alles, ga ik natuurlijk ook de NEO2S verkopen. Ik weet dat dit geen marktplaats is, maar ik wil liever iemand van de enthousiasts hier vooruit helpen dus ik zou het appreciëren als dit mag blijven staan. Uiteindelijk is ie maar een paar keer gebruikt en je krijgt em inclusief die motion plates. Ikzelf ben van Lommel(BE) PB me maar.