[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Niet perse mijn smaak. Maar wel leuk om te zien wat anderen zoal bestellen. Ik heb zelf ook een paar proefbestellingen uitstaan voor, in mijn geval, enkelsokken. De laatste keer dat ik had besteld waren ze a. te klein en b. te dun. Ik had toch voor de grootste maat gekozen.

Deze zijn nu onderweg. Kleur blauw/grijs: http://s.aliexpress.com/niEfU3EJ?fromSns=Gmail en http://s.aliexpress.com/7faEZFvy?fromSns=Gmail

[ Voor 3% gewijzigd door Medione1210 op 28-03-2018 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

tot nu toe ben ik goedkoper uit in ieder geval wilde al tijdje muismat bestellen die is minimaal 2 goedkoper door de as en dan ook nog minimaal 0,82 extra door bon. zit echt alleen te twijfelen of ik alles samen moet bestellen. als ik dat doe krijg ik 4 euro korting omdat ik boven de 31,88 kom. het is een mix van shops waar ik bestel. zou hiermee als het goed is geen probleem moet krijgen volgends mij als ik kijk naar onderstaand voorbeeld. meningen?

winkel 1 (13)
headset €10
kabel €3

winkel 2:
2 maal t-shirt €5 stuk

winkel 3
t-shirt €7

winkel 4
badmuts €2

winkel 5
muismat €11

totaal 43

na korting blijft er 37 over.

There eent no place like home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Eentje schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:45:
tot nu toe ben ik goedkoper uit in ieder geval wilde al tijdje muismat bestellen die is minimaal 2 goedkoper door de as en dan ook nog minimaal 0,82 extra door bon. zit echt alleen te twijfelen of ik alles samen moet bestellen. als ik dat doe krijg ik 4 euro korting omdat ik boven de 31,88 kom. het is een mix van shops waar ik bestel. zou hiermee als het goed is geen probleem moet krijgen volgends mij als ik kijk naar onderstaand voorbeeld. meningen?

winkel 1 (13)
headset €10
kabel €3

winkel 2:
2 maal t-shirt €5 stuk

winkel 3
t-shirt €7

winkel 4
badmuts €2

winkel 5
muismat €11

totaal 43

Geen probleem als het bij verschillende winkels is. Wordt allemaal apart verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Medione1210 schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:02:
[...]

Geen probleem als het bij verschillende winkels is. Wordt allemaal apart verzonden.
thx voor je snelle antwoord

dacht ik ook al maar denk ff voor zekerheid had het ook in twee bestellingen kunnen doen was ik wel 0,78 hele centen meer kwijt geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik maak de laatste tijd regelmatig wat raars mee met mijn pakketten die ik op AliExpress bestel en heb er nog geen duidelijke verklaring voor kunnen vinden.

Sommige pakketten die ik ontvang hebben een hele onaangename rare penetrante chemische geur. Meestal gaat het om pakketten met elektronische apparaten wiens productverpakking nog weer zit verpakt in bubbelplastic en dat op zijn beurt in een plastic "enveloppe". Doorgaans is de geur pas te ruiken als ik de buitenste plastic enveloppe open maak.

Ik gooi meestal de verpakkingen in die gevallen zsm weg, omdat die lucht echt niet te harden is. Als ik te lang in de lucht blijf staan krijg ik er lichte hoofdpijn van.

Ik heb het zo nu en dan gevraagd aan verkopers gevraagd wat het kan zijn, maar heb er nooit echt antwoord op gekregen. Is er hier misschien iemand die het ook mee heeft gemaakt en/of wèl weet wat voor geur het is en wat de geur veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:40
Joen schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:34:
Ik maak de laatste tijd regelmatig wat raars mee met mijn pakketten die ik op AliExpress bestel en heb er nog geen duidelijke verklaring voor kunnen vinden.
....
Is er hier misschien iemand die het ook mee heeft gemaakt en/of wèl weet wat voor geur het is en wat de geur veroorzaakt?
Ik neem aan dat de chemische afwerking van dat bubbelfolie, de welbekende gele zakjes en al het andere verpakkingsmateriaal niet bepaald onder milieuvriendelijke omstandigheden zal plaatsvinden. Door minder schone technieken zal er wel een viezige lucht aan over blijven. Ik ken de lucht, niet prettig inderdaad. Tja, alles heeft een schaduwzijde eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Eentje schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 22:45:

winkel 1 (13)
headset €10
kabel €3

winkel 2:
2 maal t-shirt €5 stuk

winkel 3
t-shirt €7

winkel 4
badmuts €2

winkel 5
muismat €11

totaal 43

Ik heb gisteren een led cameralamp gekocht van 30 dollar inclusief 3 euro korting. Ik maak me er niet echt druk om, want alles wat bij mij marginaal over de 22 euro was, kwam zonder heffing binnen. Maar aparte winkels betekend idd verschillende pakketjes.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
PjotrStroganov schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 07:44:
[...]

Ik heb gisteren een led cameralamp gekocht van 30 dollar inclusief 3 euro korting. Ik maak me er niet echt druk om, want alles wat bij mij marginaal over de 22 euro was, kwam zonder heffing binnen. Maar aparte winkels betekend idd verschillende pakketjes.
Meeste gaat ook wel goed maar heb meegemaakt dat een pakket van 23 euro (was 1 product) eruit was gehaald en mocht ruim 17 euro er bij betalen en dan baal je toch even.

Ik kies nu, omdat het kan altijd voor Priority Mail, als ik hoger dan 22 euro uitkom en het niet kan opsplitsen omdat het maar 1 item bv beseft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Weer een hoop nep-aanbiedingen op Aliexpress i.v.m. hun actie. Een product die ik 2 weken geleden gekocht heb voor $7,99 is nu met zogenaamd 40% korting 8,39. Een andere product had ik gekocht voor $11,25, is nu met 34% korting $11,21. Beide nep-aanbiedingen.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
Lisadr schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:15:
Weer een hoop nep-aanbiedingen op Aliexpress i.v.m. hun actie. Een product die ik 2 weken geleden gekocht heb voor $7,99 is nu met zogenaamd 40% korting 8,39. Een andere product had ik gekocht voor $11,25, is nu met 34% korting $11,21. Beide nep-aanbiedingen.
Ik koop al weken Livolo materiaal. Alles daar van is nu goedkoper dan in afgelopen tijd. Kwestie van perceptie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
maartend schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:23:
[...]

Ik koop al weken Livolo materiaal. Alles daar van is nu goedkoper dan in afgelopen tijd. Kwestie van perceptie dus.
Kwestie van Shop denk ik. Bij UGreen zijn ze ook 8% a 12% goedkoper geworden.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Call of Duty schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 23:59:
[...]

Ik neem aan dat de chemische afwerking van dat bubbelfolie, de welbekende gele zakjes en al het andere verpakkingsmateriaal niet bepaald onder milieuvriendelijke omstandigheden zal plaatsvinden. Door minder schone technieken zal er wel een viezige lucht aan over blijven. Ik ken de lucht, niet prettig inderdaad. Tja, alles heeft een schaduwzijde eh ;)
Ah okee. Dat verklaart wel waarom ik de geur de laatste 2 keer rook bij pakketjes van de zelfde verkoper. Deze betreffende verkoper heeft voor de verandering eens mijn vraag er over wèl beantwoord:
Dear friend:
That is the smell of the packaging bag. As the parcel is closed, the smell is a bit serious. But it is safe. Don't worry. Thank you for your suggestion, we will improve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Lisadr schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 08:15:
Dat zeiden we al van te voren. Er zijn best een paar aardige aanbiedingen geweest, maar in mijn lijstje van 9 artikelen ging het om enkele centen. En 2 artikelen kregen er ineens verzendkosten bij. Precies zoals vorig jaar.

Ik vind het ook jammer dat AE de app ook 'kaapt' en er een paar weken lang een reclame circus van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:58
Medione1210 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:34:
[...]

Dat zeiden we al van te voren. Er zijn best een paar aardige aanbiedingen geweest, maar in mijn lijstje van 9 artikelen ging het om enkele centen. En 2 artikelen kregen er ineens verzendkosten bij. Precies zoals vorig jaar.

Ik vind het ook jammer dat AE de app ook 'kaapt' en er een paar weken lang een reclame circus van maakt.
Het kapen vind ik ook irritant, maar vanuit de verkopende partij helaas wel te begrijpen. Overigens zal de "gemiddelde" consument inderdaad denken dat iets in de aanbieding is (terwijl dat dus niet zo hoeft te zijn) en daardoor eerder geneigd zijn het te kopen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb er bij Aliexpress meer moeite mee dat de hele zoekfunctie niet (meer) werkt.
Ten eerste krijg ik compleet verschillende resultaten tussen de website en de app en vaak kan ik bepaalde listings niet eens vinden.
Ik zoek bijvoorbeeld altijd op meest verkocht en ik weet dat er dan listings niet tussen staan ondanks het feit dat die zo vaak verkocht zijn dat ze er wel tussen zouden moeten staan.

Zoek bijvoorbeeld maar eens op "Xiaomi Note 5 636; komen er slecht 2 listings uit, en geen van de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Piet91 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:56:
Ik heb er bij Aliexpress meer moeite mee dat de hele zoekfunctie niet (meer) werkt.

Zoek bijvoorbeeld maar eens op "Xiaomi Note 5 636; komen er slecht 2 listings uit, en geen van de telefoon zelf.
Bedoel je in de app? Daar krijg ik met 'Xiaomi Note 5 636' tientallen resultaten, waarvan wel enkele van de telefoon(en helaas veel van de Redmi Note 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Piet91 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 11:56:
Ten eerste krijg ik compleet verschillende resultaten tussen de website en de app en vaak kan ik bepaalde listings niet eens vinden.
Ik zoek bijvoorbeeld altijd op meest verkocht en ik weet dat er dan listings niet tussen staan ondanks het feit dat die zo vaak verkocht zijn dat ze er wel tussen zouden moeten staan.

Heb ik ook soms, maar dan na enkele weken is het probleem weer helemaal verdwenen.
Op de app werkt het dan weer probleemloos.
Maar dat gaat natuurlijk moeilijk als je op zoek bent naar een smartphone :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Medione1210 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:20:
Bedoel je in de app? Daar krijg ik met 'Xiaomi Note 5 636' tientallen resultaten, waarvan wel enkele van de telefoon(en helaas veel van de Redmi Note 5).
In de app krijg ik inderdaad goede resultaten, maar op de site niet; zoals gezegd 2.

En heb meegekregen dat er meer mensen waren met dit probleem.
bottom line schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 12:41:
Heb ik ook soms, maar dan na enkele weken is het probleem weer helemaal verdwenen.
Op de app werkt het dan weer probleemloos.
Maar dat gaat natuurlijk moeilijk als je op zoek bent naar een smartphone :+
Tja, ik bestel niet of nauwelijks meer in China; de hype is IMHO voor mij wel voorbij.
Maar gisteren zocht ik nog een aantal kabels (HDMI->HDMI, HDMI->DVI-D en DVI-D->DVI-D) en ik het maar noodgedwongen eerst op de app een aantal listings in het mandje gedaan om vervolgens op de laptop/website deze maar te filteren op prijs, verkoper etc. voor het bestellen.

Overigens is die zoekterm maar een voorbeeld; dit probleem heb ik bij alle zoektermen.

(Al lijkt de Xiaomi Note 5 wel degelijk een toekomstige order te worden maar dan pas over een maand ofzo wanneer ze die ook echt gaan verzenden :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Piet91 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:29:
[...]

In de app krijg ik inderdaad goede resultaten, maar op de site niet; zoals gezegd 2.

[...]

Tja, ik bestel niet of nauwelijks meer in China; de hype is IMHO voor mij wel voorbij.
Maar gisteren zocht ik nog een aantal kabels (HDMI->HDMI, HDMI->DVI-D en DVI-D->DVI-D) en ik het maar noodgedwongen eerst op de app een aantal listings in het mandje gedaan om vervolgens op de laptop/website deze maar te filteren op prijs, verkoper etc. voor het bestellen.

Overigens is die zoekterm maar een voorbeeld; dit probleem heb ik bij alle zoektermen.

(Al lijkt de Xiaomi Note 5 wel degelijk een toekomstige order te worden maar dan pas over een maand ofzo wanneer ze die ook echt gaan verzenden :+ )
Dan ben je niet snel op zoek naar een vervanger :P

De hype is hier ook wel voorbij. Heb namelijk ook nu een voorraad van alles en nog wat liggen.
Nu enkel nog maar dingen die ik ook echt nodig heb. Zo'n kabels zijn ook een van mijn laatste aankopen geweest. Al ben ik nu wel meer in de richting van domotica / smarthome producten aan het kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Mijn bestelling via banggood was binnen 12 uur verstuurd en heeft tevens die handige PDM verzendmethode. Ik heb hier wel van geleerd; nooit meer telefoons via AE bestellen.

Ik snap niet zo goed hoe PDM werkt overigens. Wordt het allemaal via een vrachtlading naar één of ander depot van BG in Europa gebracht, die het dan weer verder verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
bottom line schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:59:
Dan ben je niet snel op zoek naar een vervanger :P
Neuh, m'n HTC ONE of Oukitel K6000 Plus houden het nog wel een tijd vol.
De HTC wordt de accu minder van en die Oukitel gaat waarschijnlijk naar m'n vader; z'n eerst smartphone ooit. :X
(daarom de Oukitel; met z'n 6000mAh accu houdt die het tenminste ook een tijdje uit)

Die Xiaomi Note 5 was gisteren wel ietwat verleidelijk (vooral vanwege de prijs tijdens de sale) maar dat toestel wordt pas over een maand door de sellers verzonden.
Ook had je kans op extra invoerkosten.

Dus dan kan ik net zo goed een maand wachten totdat de sellers de telefoon wel degelijk in voorraad hebben; kijken wat de prijs dan doet en wie weet heeft Banggood 'm dan ook en die sturen 'm mooi met PDM naar Nederland zodat ik geen extra kosten hoef te verwachten.
Dus dat hele pre-order is nog nooit wat voor mij geweest om deze redenen.

En who knows; misschien is over een maand wel meer bekend over de Mi A2 met Android One. :9
De hype is hier ook wel voorbij. Heb namelijk ook nu een voorraad van alles en nog wat liggen.
Nu enkel nog maar dingen die ik ook echt nodig heb. Zo'n kabels zijn ook een van mijn laatste aankopen geweest.
Jup. Voor dergelijke kabels is China dan wel interessant. Op zich kun je hier ook wel redelijk goedkope kabels vinden (Action) maar bijvoorbeeld HDMI -> DVI-D van 3 meter wordt al lastig.
Heb nu 4 kabels van elk 3 meter besteld voor minder dan €10 in totaal; dat red je niet in NL. :P
Al ben ik nu wel meer in de richting van domotica / smarthome producten aan het kijken :+
Als er een betaalbare Zigbee + Z-wave USB-stick was met goede ondersteuning voor de verschillende platformen en producten; dan ging ik daar denk ik ook eens naar kijken inderdaad.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 29-03-2018 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 10-09 20:09
Lijken verdacht veel op Happy socks. Als je ze hebt ontvangen zou je dan je ervaringen willen delen?
Sokken zijn sokken maar hoe is de kwaliteit en wat doen ze in de wasmachine?
Leuk experiment! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Piet91 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:59:
[...]

Neuh, m'n HTC ONE of Oukitel K6000 Plus houden het nog wel een tijd vol.
De HTC wordt de accu minder van en die Oukitel gaat waarschijnlijk naar m'n vader; z'n eerst smartphone ooit. :X
(daarom de Oukitel; met z'n 6000mAh accu houdt die het tenminste ook een tijdje uit)
Nog geen interesse in de K10? Die heeft een whopping 11000 mAh accu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
walterworld schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 16:41:
[...]

Lijken verdacht veel op Happy socks. Als je ze hebt ontvangen zou je dan je ervaringen willen delen?
Sokken zijn sokken maar hoe is de kwaliteit en wat doen ze in de wasmachine?
Leuk experiment! :)
Ik heb zelf sinds vorig jaar een aantal (10+ verschillende :+) van deze. Ze zijn mijn favoriete sokken. Heb kleinere voeten dan de meeste hier (being a woman), dus weet niet of ze goed blijven met grotere voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Piet91 schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:29:
[...]

[...]

De app (oneplus 3T) is bij mij slecht qua zoekresultaten. Via de desktop op chrome niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:48

Chocoball

瞧好吧!

Kwam een aanbieding tegen van zo'n lockpickset (overigens $8.99 met code OZLockpick).

Afbeeldingslocatie: https://www.image-tmart.com/prodimgs_v2/8/8602/3518/86023518/12pcs-Unlocking-Lock-Pick-Set-10pcs-Key-Extractor-Set-1pc-Transparent-Practice-Padlock-Silver-Transparent_600x600.jpg?1492566217

Lijkt mij leuk een keer te proberen maar vraag mij af wat de kwaliteit is van dat soort setjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Chocoball schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:51:
Kwam een aanbieding tegen van zo'n lockpickset (overigens $8.99 met code OZLockpick).

[afbeelding]

Lijkt mij leuk een keer te proberen maar vraag mij af wat de kwaliteit is van dat soort setjes.
Ben je van plan er professioneel mee aan de slag te gaan? O-)
De kwaliteit is voldoende om 'het een keer te proberen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Medione1210 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:57:
[...]

Ben je van plan er professioneel mee aan de slag te gaan? O-)
De kwaliteit is voldoende om 'het een keer te proberen'.
Ik ben ooit aan de slag geweest met van die Kensington PC sloten en een WC rol. ;)

En na een paar "proberen" heb je zeker geen hulpstukken meer nodig omdat zich zo open laat maken?

Overigens lijkt het er op dat Gearbest weer sneller levert. 19 maart jl. een Xiaomi Leravan TENS massage apparaatje besteld en is het verzonden met Belgium Post. Vorige bestelling van Gearbest was ook al vergelijkbaar qua verzendsnelheid.

[ Voor 26% gewijzigd door Chocoball op 30-03-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 19:32
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 21:00:
[...]

Welk verifieerbaar Spaans magazijn van Aliexpress hebben we het dan over ?
Geen idee welk Spaans magazijn het was. Het werd geleverd via DPD aan de deur. Euro-business parcel staat er als bezorg optie. Wellicht heb ik nog een foto gemaakt van de verpakking waar de afzender op staat....

https://www.aliexpress.co.../1405349_32240467901.html

Het gaat om dit product van Bluedio met bezorg opties. Misschien is het ook wel een magazijn van Amazon? Geen idee.

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Iemand ervaring met het volgende:
Pakketje van Aliexpress is volgens track&trace van Ali en Postnl "delivered successfully". Pakketje is echter nooit bezorgd. Bij navraag bij PostNL kreeg ik te horen dat "PostNL het pakket retour afzender heeft gestuurd", zonder opgaaf van reden. De status "delivered successfully" kan niet worden veranderd aldus PostNL. Dispute geopend en verkoper beroept zich natuurlijk op het feit dat het volgens track&trace is afgeleverd. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
PaPa schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:16:
Pakketje van Aliexpress is volgens track&trace van Ali en Postnl "delivered successfully". Pakketje is echter nooit bezorgd. Bij navraag bij PostNL kreeg ik te horen dat "PostNL het pakket retour afzender heeft gestuurd", zonder opgaaf van reden. De status "delivered successfully" kan niet worden veranderd aldus PostNL. Dispute geopend en verkoper beroept zich natuurlijk op het feit dat het volgens track&trace is afgeleverd. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
PostNL vragen om een screenshot of bewijs dat het daadwerkelijk teruggestuurd is? Zelf heb ik wel eens een track en trace screenshot uit hun systeem gekregen. Wel een vervelende situatie!..

Ow ja, en wellicht een klachtindienen via deze link

[ Voor 9% gewijzigd door Henkie-Jan op 30-03-2018 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Henkie-Jan schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:21:
[...]

PostNL vragen om een screenshot of bewijs dat het daadwerkelijk teruggestuurd is? Zelf heb ik wel eens een track en trace screenshot uit hun systeem gekregen. Wel een vervelende situatie!..
Goede tip, ik ga nog eens bellen. Inderdaad behoorlijk irritant :X.

edit: klacht ook een goeie, thanks!

[ Voor 4% gewijzigd door PaPa op 30-03-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:43
Nou breekt mijn klomp. Pas had ik 10 bakjes voor elektrische componenten besteld en er maar 1 gekregen. Zulke dingen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kzEr0XA.png

Dispuut aangemaakt, geld terug, klaar. Dus dan maar ergens anders besteld want ik wil er toch echt 10 hebben. Vandaag dus bezorgd... Weer maar 1. Het schiet niet op zo. Lijkt wel alsof er ergens een productkoppeling niet helemaal goed gaat.

En ook mesjes ontvangen:
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41mP9D-9QcL.jpg

Ze zijn scherp want ik heb me er gelijk aan gesneden :+ De kwaliteit voelt goed voor de prijs die je ervoor betaalt. Het scharnier is wel nog wat stroef ondanks een overdaad aan olie/smeermiddel. Het locking-mechanisme voelt stevig genoeg en het systeem om het mesje vast te klemmen is best ingenieus bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O88088 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:41:
Nou breekt mijn klomp. Pas had ik 10 bakjes voor elektrische componenten besteld en er maar 1 gekregen. Zulke dingen:
[afbeelding]

Dispuut aangemaakt, geld terug, klaar. Dus dan maar ergens anders besteld want ik wil er toch echt 10 hebben. Vandaag dus bezorgd... Weer maar 1. Het schiet niet op zo. Lijkt wel alsof er ergens een productkoppeling niet helemaal goed gaat.

En ook mesjes ontvangen:
[afbeelding]

Ze zijn scherp want ik heb me er gelijk aan gesneden :+ De kwaliteit voelt goed voor de prijs die je ervoor betaalt. Het scharnier is wel nog wat stroef ondanks een overdaad aan olie/smeermiddel. Het locking-mechanisme voelt stevig genoeg en het systeem om het mesje vast te klemmen is best ingenieus bedacht.
Op jouw foto zie je daar totaal 1 bakje, 2 bakjes of 10 bakjes (al dan niet als set) ?
En wat stond er precies in de begeleidende informatie ?
Juridisch gezien zal het waarschijnlijk volgens de "Chinese norm" wel kloppen dat ze wegkomen met "10".
Vandaar de vraag hoeveel bakjes jij ziet en de tekst info.

Die behangmesjes liggen overigens ook bij de action voor onder een euro.

@PaPa : Wanneer je even terug leest in dit draadje kun je zien dat je niet de enige bent (recent besproken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:52:
[...]

Op jouw foto zie je daar totaal 1 bakje, 2 bakjes of 10 bakjes (al dan niet als set) ?
En wat stond er precies in de begeleidende informatie ?
Juridisch gezien zal het waarschijnlijk volgens de "Chinese norm" wel kloppen dat ze wegkomen met "10".
Vandaar de vraag hoeveel bakjes jij ziet en de tekst info.

Die behangmesjes liggen overigens ook bij de action voor onder een euro.
De titel is
10Pcs/Pack Electronic component box IC parts box paster box screw small object storage box Home Organizer Jewelry Container
Op de foto zie je er ook tien. Ze klikken in elkaar en ik heb 1 zo'n los bakje gehad.
Er staat ook bij: The package includes: 10 pcs.

Toen ik het zakje in handen had voelde ik de bui al hangen dus ik heb gelijk foto's gemaakt als eventueel bewijs in een dispute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O88088 schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 15:57:
[...]
De titel is
[...]
Op de foto zie je er ook tien. Ze klikken in elkaar en ik heb 1 zo'n los bakje gehad.
Er staat ook bij: The package includes: 10 pcs.

Toen ik het zakje in handen had voelde ik de bui al hangen dus ik heb gelijk foto's gemaakt als eventueel bewijs in een dispute.
Tja, 1 zo'n afklik bakje is dan wel erg lullig wanneer je er 10 verwacht die ook afgebeeld zijn.
(afbeelding aantallen zeggen eigenlijk niets op Alie)
Het zal dan van de rest vd tekst afhangen of ze er mee weg komen.....?
Henkie-Jan schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:11:
[...]
Geen idee welk Spaans magazijn het was. Het werd geleverd via DPD aan de deur. Euro-business parcel staat er als bezorg optie. Wellicht heb ik nog een foto gemaakt van de verpakking waar de afzender op staat....

https://www.aliexpress.co.../1405349_32240467901.html

Het gaat om dit product van Bluedio met bezorg opties. Misschien is het ook wel een magazijn van Amazon? Geen idee.
Even bekeken en die verzendopties zien er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3H3gWGcNx3bssgi5WTwdlE8l/full.png

Een mogelijk juridisch sluitende omschrijving hiervan is:

"Uw pakket word altijd uiteindelijk aangeboden via het land van bestemming, mogelijk is de verzending gedaan vanuit een kortere EU tussenstation route maar hier is geen enkele aanspraak op te maken zowel in de zin van levertermijn, garantie en evt andere claims. Er is geen sprake van Euro magazijnen, en ook geen sprake van EU retour adressen tbv garantie afhandeling binnen Europa onder verantwoordelijkheid van Alie."

Dat de grote spelers bezig zijn met het plannen / opzetten / bouwen van echte magazijnen is bekend.
Zover is het nog niet. Nu schermen veel aanbieders al jaren met EU magazijnen, wat in feite nog lokale dozenschuivers zijn. De juridische consequenties zijn aanzienlijk bij verzending vanuit de EU. Dat gaat dan voornamelijk over de Belastingen en Garantie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:En nu is het klaar met het op de man spelen. Ik heb een sloot offtopic reacties de TC ingegooid. Verdere discussie over waar magazijnen wel of niet zitten is hier offtopic, dit mag (op een normale manier) in China-shopping levertijdentopic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Hoe bevalt de headset?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Kijk dat is een on-topic reactie. :)

En ze bevallen ZEER goed. En dan ook nog voor die prijs. Erg diepe bass en als je op Youtube zoekt naar reviews komen ze qua geluidskwaliteit overeen met duurdere bekende merken. Bouwkwaliteit is ook best aardig al is het wel wat plastic. Maar ik kan je ze zeker aanraden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

zo mij bestelling de deur uit mooi voor einde van de sales,

alleen al 5,78 aan bonnen van alie zelf en nog paar euro winkel bonnen en gok ook een euro aan 5 door de kortingen van de winkels zelf. toch leuk zon verjaardag. moet wel zeggen dat ik extra geneigd was nog iets bij te bestellen zodat ik weer een extra bon kon gebruiken maar dat hebben er wel meer gehad gok ik. benieuwd hoe het met levertijd gaat. ga uit van minimaal extra weekje door de drukte van de sales.

muismat/onderlegger met eigen foto voor 9 euro
headset voor telefoon en extra kabeltje voor opladen telefoon
paar t-shirts (nieuwsgierig naar de maat en kwaliteit dit nog nooit eerder uit china gehaald) iemand ervaring met kleding?
en paar badmutsen voor moeders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

Gisteren een klacht ingediend bij PostNL en ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft, maar sinds gisteren is de tracking status volgens 17Track (en AE): "Undeliverable item, will be returned to sender". Een aantal andere trackers geven echter nog steeds aan "delivered" of "Zending af te halen bij postbus" 8)7. Reactie op klacht PostNL was zoiets als 'je moet bij de afzender zijn' :/.
Nu hopen dat onze Chinese vrienden akkoord gaan met de nieuwe status. Ik heb overigens ook nog om een bewijs van retour zenden gevraagd aan PostNL.

[ Voor 7% gewijzigd door PaPa op 31-03-2018 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TravockMD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:07
PaPa schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 11:23:
[...]
"Undeliverable item, will be returned to sender".
Ik heb toevallig een kleine 3 weken geleden hetzelfde meegemaakt voor de allereerste keer. Via Ali bij de seller aangegeven, die reageerde uiteraard niet in eerste instantie. Toen een geschil geopend bij Ali en die sloten het vrij snel in mijn "voordeel". (Had er een screenshot bij gedaan van de status waar stond dat hij retour ging)
En zoals eigenlijk altijd bij vervoerders, uitsluitend degene die de opdracht geeft kan een klacht indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa

PaPa

TravockMD schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 15:28:
[...]
Ik heb toevallig een kleine 3 weken geleden hetzelfde meegemaakt voor de allereerste keer.
Ik hoop niet dat ze hier een gewoonte van gaan maken. Top dat het bij jou gelukt is!
En zoals eigenlijk altijd bij vervoerders, uitsluitend degene die de opdracht geeft kan een klacht indienen.
Dat vind ik ook wel logisch, maar helaas hebben AE en de sellers van AE daar geen boodschap aan. Ik vind wel dat PostNL zich wat klantvriendelijker mag opstellen, want ze verstrekken gewoon onjuiste informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
PaPa schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 16:14:

Dat vind ik ook wel logisch, maar helaas hebben AE en de sellers van AE daar geen boodschap aan. Ik vind wel dat PostNL zich wat klantvriendelijker mag opstellen, want ze verstrekken gewoon onjuiste informatie.
Vind inderdaad dat PostNL ook wel mag reageren op klachten van ontvanger. Die kan wel indienen via de site maar is erg goed verstopt! Ze willen dat liever niet...

Mijn ligt nu een pakketje al bijna 2 weken op sorteercentrum. Volgens PostNL kunnen ze geen track en trace toewijzen ivm 'schitteringen/reflectie' tijdens het scannen. Als het over een klein poosje nog niet gaat lukken zeiden ze van PostNL dat het pakket retour afzender gaat! Terwijl ze wel kunnen zien dat het pakket voor mij bedoeld is. Heb dus al een klacht ingediend in hoop dat hij dan misschien toch handmatig wordt doorgezet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Henkie-Jan schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:28:
Mijn ligt nu een pakketje al bijna 2 weken op sorteercentrum. Volgens PostNL kunnen ze geen track en trace toewijzen ivm 'schitteringen/reflectie' tijdens het scannen. Als het over een klein poosje nog niet gaat lukken zeiden ze van PostNL dat het pakket retour afzender gaat!
Serieus :?

W-T-F ?!?!

Dat slaat echt nergens op! Wat is dat voor lui gedoe ?! 7(8)7 |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Kunnen de discussies over PostNL stoppen hier? Voor alles wat met verzenden te maken heeft, hebben we al een tijdje China-shopping levertijdentopic. Graag daar dus verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• h4ns
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De nieuwste Yeelight (V2) RGBW Smart LED lampen nu verkrijgbaar en in de aanbieding met een coupon code. (Met dank aan TerrorSource)

Dit zijn de nieuwste versies met 800 Lumen output. (vergelijkbaar met Philips HUE)

https://www.gearbest.com/smart-lighting/pp_1664464.html

Nu 17.85 met coupon NEWYEE27

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hBt8hkXD5VaagWJQHBc1NYrQ/full.png

+ de nieuwe V2 White Tunable nu met 22% korting

https://www.gearbest.com/led-light-bulbs/pp_1664061.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ilNvWIs6tTR6azEJf0DF9A8V/full.png

Meer info in het topic: [Yeelight -Xiaomi/ Philips] SMART LED Ervaringen & discussie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincent_1971
  • Laatst online: 13:47
Vraag Postnl even om een handtekening en ook om legitimatie ( screenshot ) van het bewuste pakketje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 21:59

iChaos

It's Lupus.

Ook fijn: Xiaomi Mi Box besteld a 60 euro. Waarschijnlijk stond de waarde niet op de doos, want ik zou 45 euro moeten betalen aan BTW en invoerheffing. Daarvoor ga ik sowieso al even bellen maandag. Tweede probleem: op de betaalpagina van DHL staat mijn informatie niet correct: het adres is leeg, de postcode heeft de verkeerde letters. Zelfs als ik betaal komt dit pakket dus niet eens aan. Ik ga bij DHL ook even navragen of ik dat adres nog kan laten wijzigen, maar anders is dit een gevalletje Dispute bij AliExpress neem ik aan? Eerste keer dat ik het nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
iChaos schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 18:22:
Ook fijn: Xiaomi Mi Box besteld a 60 euro. Waarschijnlijk stond de waarde niet op de doos, want ik zou 45 euro moeten betalen aan BTW en invoerheffing. Daarvoor ga ik sowieso al even bellen maandag.
Dan staan waarschijnlijk de verzendkosten niet gespecificeerd en dan bedenkt DHL ze zelf. Dan kom je op een hoog bedrag. Nooit via DHL laten versturen als er niet een factuur bij zit waar verzendkosten zijn gespecificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

jobr schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:02:
[...]

Dan staan waarschijnlijk de verzendkosten niet gespecificeerd en dan bedenkt DHL ze zelf. Dan kom je op een hoog bedrag. Nooit via DHL laten versturen als er niet een factuur bij zit waar verzendkosten zijn gespecificeerd.
Ik heb screenshots van de bestelling op AE waar uiteraard zowel de waarde van het product als de verzendkosten in staan. Wellicht dat ik via een belletje en het doorsturen van die screenshots iets geregeld kan krijgen. Maargoed, gezien dat adres niet eens klopt, ben ik inmiddels al blij als DHL iets voor me kan betekenen met het rechtzetten van de bezorging zodat ik hem uberhaupt ontvang. (Noot: in de bestelling op AE stond mijn adres uiteraard goed, de verkoper heeft het verkeerd doorgegeven aan DHL)

[ Voor 7% gewijzigd door iChaos op 07-04-2018 19:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• O88088
iChaos schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:10:
[...]

Ik heb screenshots van de bestelling op AE waar uiteraard zowel de waarde van het product als de verzendkosten in staan. Wellicht dat ik via een belletje en het doorsturen van die screenshots iets geregeld kan krijgen. Maargoed, gezien dat adres niet eens klopt, ben ik inmiddels al blij als DHL iets voor me kan betekenen met het rechtzetten van de bezorging zodat ik hem uberhaupt ontvang. (Noot: in de bestelling op AE stond mijn adres uiteraard goed, de verkoper heeft het verkeerd doorgegeven aan DHL)
Niet te hard van stapel lopen ;) Ik zou even het contact met DHL afwachten en dan je vervolgstappen bedenken. Als er geen verzendkosten gespecificeerd zijn hanteert DHL z'n eigen kosten en die zijn natuurlijk niet goedkoop. Blijft er misschien €30,- aan extra kosten over. Dat je adres niet klopt komt misschien door een geautomatiseerd proces wat niet lekker werkt. Bijvoorbeeld een adressticker die om een hoek is gevouwen.

Mocht het adres echt fout zijn en het pakket niet aankomen wordt een dispute nog best tricky denk ik. Het ligt er dan aan welke status het pakketje gaat krijgen. Als het bij een bestaand adres uitkomt en die mensen het doodleuk aannemen is het pakketje bezorgd... alleen niet bij de juiste persoon.

Maar dit zijn allemaal doemscenario's. Gewoon even contact opnemen en reactie afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 13:09
Is het mogelijk om de kabels die je bij de Xiaomi powerbanks meekrijgt los te kopen? Dan bedoel ik die van de Quickcharge kabels van de 20000 of 10000 mah versie? 2 kabels zijn in 1 week kapot gegaan nu en ze waren best handig met de powerbanks.
Of is er een soortgelijke korte kabel met snelladen te krijgen?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:59
Musta schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:07:
Is het mogelijk om de kabels die je bij de Xiaomi powerbanks meekrijgt los te kopen? Dan bedoel ik die van de Quickcharge kabels van de 20000 of 10000 mah versie? 2 kabels zijn in 1 week kapot gegaan nu en ze waren best handig met de powerbanks.
Als er al twee stuk zijn zou ik er niet nog een kopen. Of ze moeten heel veel gebruikt zijn?
De meeste "bekende" Chinese merken hebben wel korte kabels. Bij een aantal winkels kun je daar ook op filteren.
Is 30 cm te lang?
https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN
Edit: Is wel Type-C, weet niet of je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
Net de Viltrox 116T led lamp binnen gekregen.

Aangezien deze niet met een 12V adapter wordt geleverd (was ik van op de hoogte) heb ik em aangesloten op een 12V/2A adapter die ik zonder problemen voor verschillende andere apparaten heb gebruikt. Ik sluit em aan en meteen een klap. De lamp blijft branden, maar ik haal em natuurlijk meteen van de stroom. Ik heb em meteen uit elkaar geschroefd om te kijken wat het probleem is. Van electronica heb ik niet veel verstand, maar het werd al snel duidelijk dat het gaat om een geklapte condensator.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KpUVUYBeo63O2mr6cbtmZIvB/medium.jpg

Ik heb maar even een berichtje gestuurd en wacht op antwoord. Er is nog eentje onderweg (met accu dus niet via PostNL) dus ik hoop erop dat deze niet opblaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

O88088 schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 19:20:
[...]

Niet te hard van stapel lopen ;) Ik zou even het contact met DHL afwachten en dan je vervolgstappen bedenken. Als er geen verzendkosten gespecificeerd zijn hanteert DHL z'n eigen kosten en die zijn natuurlijk niet goedkoop. Blijft er misschien €30,- aan extra kosten over. Dat je adres niet klopt komt misschien door een geautomatiseerd proces wat niet lekker werkt. Bijvoorbeeld een adressticker die om een hoek is gevouwen.

Mocht het adres echt fout zijn en het pakket niet aankomen wordt een dispute nog best tricky denk ik. Het ligt er dan aan welke status het pakketje gaat krijgen. Als het bij een bestaand adres uitkomt en die mensen het doodleuk aannemen is het pakketje bezorgd... alleen niet bij de juiste persoon.

Maar dit zijn allemaal doemscenario's. Gewoon even contact opnemen en reactie afwachten.
Min of meer eind goed al goed :) Werd gebeld door DHL omdat hen ook was opgevallen dat de postcode niet compleet was. Telefonisch de hele postcode doorgegeven en het pakketje is netjes aangekomen. Wel uiteindelijk dus ongeveer 20 euro te veel betaald aan BTW en invoerrechten, maar daar ben ik nog voor aan het mailen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Is het mogelijk om de kabels die je bij de Xiaomi powerbanks meekrijgt los te kopen?
Niet echt los te koop. Wel zijn de Xiaomi noodle kabels van vroeger weer terug maar dan alleen met USB C. Zelf heb ik ze nog niet te koop gezien bij de bekende shops of Aliexpress.
Afbeeldingslocatie: https://shop.io.mi-img.com/app/shop/img?id=shop_8b7309b63f4223efbf3c952a734304a0.jpeg&t=webp

Zelf gebruik ik de ZMI duo kabel met de keuze tussen micro USB en USB C.
Afbeeldingslocatie: https://shop.io.mi-img.com/app/shop/img?id=shop_4a9559f2b589ddc4d1a1bd3843d2149c.jpeg&t=webp

Deze wordt ook bij verschillende Xiaomi en ZMI powerbanks geleverd, alleen is deze rond i.p.v plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Qua kwaliteit van kabels /lader ben ik uiterst tevreden over zowel blitzwolf als anker.
Misschien dat een van de volgende kabels iets voor je iets.

anker dual pack van 10 cm micro usb
https://nl.aliexpress.com...010612.0.0.67bd2eae3uE7ZO

die van blitzwolf zijn iets langer 30cm

- micro usb
- type c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Pyramiden schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:23:
[...]

Als er al twee stuk zijn zou ik er niet nog een kopen. Of ze moeten heel veel gebruikt zijn?
De meeste "bekende" Chinese merken hebben wel korte kabels. Bij een aantal winkels kun je daar ook op filteren.
Is 30 cm te lang?
https://www.banggood.com/...s=search&cur_warehouse=CN
Edit: Is wel Type-C, weet niet of je nodig hebt.
Heel veel gebruikt en waarschijnlijk te vaak gebogen. Vooral de laatste 3/4 maanden heb ik de Xiaomi 10000mah 2 QC met de korte kabel in mn zak omdat ik weer PoGo ben gaan spelen. Nu die kabel ervan kapot is heb ik die van de 20000mah bij me altijd :p
Helaas heb ik een gewone usb nodig, zag deze naar aanleiding van je Blitwolf linkje: https://www.banggood.com/...h&ID=224&cur_warehouse=CN
Kijken of t wat is
Chocoball schreef op maandag 9 april 2018 @ 18:20:
[...]

Niet echt los te koop. Wel zijn de Xiaomi noodle kabels van vroeger weer terug maar dan alleen met USB C. Zelf heb ik ze nog niet te koop gezien bij de bekende shops of Aliexpress.
[afbeelding]

Zelf gebruik ik de ZMI duo kabel met de keuze tussen micro USB en USB C.
[afbeelding]

Deze wordt ook bij verschillende Xiaomi en ZMI powerbanks geleverd, alleen is deze rond i.p.v plat.
Die ZMI duo ziet er ook wel interessant uit, thanks!

Ik heb trouwens nog 2 x 1,8m kabel van Blitzwolf die ik in maart vorig jaar had gekocht, helaas is er 1 nu ook kaduuk. Zie op Banggood dat er 18 maanden garantie erop wordt geboden, is t zinvol om hiervan gebruik te maken? Vraag me af of iemand dat heeft gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door Musta op 09-04-2018 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

die van anker en blitzwolf moeten volgens hun reclames autos vooruit kunnen trekken en 5000 tot 10000 keer kunnen buigen en hebben allebei ook nog eens 18 maand garantie volgends mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Eentje schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:22:
die van anker en blitzwolf moeten volgens hun reclames autos vooruit kunnen trekken en 5000 tot 10000 keer kunnen buigen en hebben allebei ook nog eens 18 maand garantie volgends mij
Had die van Blitzwolf net gevonden, bedankt ook!
Ja ik zie het op de productpaginas van Banggood staan (de 18 maanden garantie). Ik ga het maar bij de klantenservice van Banggood even navragen hoe t ermee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Musta schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:23:
[...]

Had die van Blitzwolf net gevonden, bedankt ook!
Ja ik zie het op de productpaginas van Banggood staan (de 18 maanden garantie). Ik ga het maar bij de klantenservice van Banggood even navragen hoe t ermee zit.
ik had laatst toevallig een kabel stuk(aan de usb a kant was eerste keer datdie daar stuk was ipv mini kant) nadat mijn lieve nichtje er mee aan het spelen was en ik het te laat doorhad. werd gevraagd om filmpje te maken waarin defect duidelijk was en kreeg vraag resend of refund. had toevallig al kabel gratis gehad bij lader ook dus niet nodig. qua service ging het bij mij uitstekend was allemaal binnen week geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Eentje schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:26:
[...]

ik had laatst toevallig een kabel stuk(aan de usb a kant was eerste keer datdie daar stuk was ipv mini kant) nadat mijn lieve nichtje er mee aan het spelen was en ik het te laat doorhad. werd gevraagd om filmpje te maken waarin defect duidelijk was en kreeg vraag resend of refund. had toevallig al kabel gratis gehad bij lader ook dus niet nodig. qua service ging het bij mij uitstekend was allemaal binnen week geregeld
Heb je het via Banggood gedaan of via Blitzwolf? (weet uberhaupt niet of je Blitzwolf kunt contacten)
Ik moet alleen de kabel wel terugvinden, ben bang dat ik hem al heb weggegooid namelijk of hij moet nog met geluk in de auto liggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Musta schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:30:
[...]

Heb je het via Banggood gedaan of via Blitzwolf? (weet uberhaupt niet of je Blitzwolf kunt contacten)
Ik moet alleen de kabel wel terugvinden, ben bang dat ik hem al heb weggegooid namelijk of hij moet nog met geluk in de auto liggen
bq zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Eentje schreef op maandag 9 april 2018 @ 23:18:
[...]

Qua kwaliteit van kabels /lader ben ik uiterst tevreden over zowel blitzwolf als anker.
Misschien dat een van de volgende kabels iets voor je iets.

anker dual pack van 10 cm micro usb
https://nl.aliexpress.com...010612.0.0.67bd2eae3uE7ZO

die van blitzwolf zijn iets langer 30cm

- micro usb
- type c
Kies zelf ook altijd voor Anker of BlitzWolf, heb pas das ook die korte usb c variant binnen.

Wist niet dat Anker ook op AliExpress verkrijgbaar was. En betwijfel altijd of het echt de officiële store is. Tot nu toe anker altijd op Amazon.de gehaald. Snel geleverd en niet altijd veel duurder geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Voor Anker kabels pak ik ook liever Amazon.de erbij : Binnen 3 dagen op de mat en niet eens zo heel duur uiteindelijk vergeleken met Banggood.com/Ali/enz. + makkelijker als er wat RMA moet eventueel :)

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 10-04-2018 01:41 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
nero355 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 01:40:
Voor Anker kabels pak ik ook liever Amazon.de erbij : Binnen 3 dagen op de mat en niet eens zo heel duur uiteindelijk vergeleken met Banggood.com/Ali/enz. + makkelijker als er wat RMA moet eventueel :)
Ik heb ook Blitzwolf en Anker kabels, maar ik vind ze best prijzig. Ik heb nu ook via Aliexpress kabels van Orico, Baseus, Remax, USAMS, Torras, Ugreen en Fonken geprobeerd. Die zijn veel goedkoper en als ik ze test met mijn kcx-017 en Galaxy S7 doen ze niet onder voor de meeste duurdere kabels.
Veel van de door mij genoemde merken kosten tussen 0,80 en 1,50 en dat vind ik zeer redelijk.

(Als je wilt weten welke kabels goed getest zijn kun je ook overigens ook eens op Dodge review kijken DodgeReviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

De xiaomi kabels blijven inderdaad handig, maar van de 5 powerbanks die ik heb zijn er 3 kabeltjes gesneuveld binnen 2 jaar. Ik heb zelf verder goede ervaring met de 25CM Baseus kabels. Zelfs met een lampje bij de usb type C-kant van de kabel, best handig en gaat alleen aan als de powerbank aanstaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8yztCU4647hxnJqt8IfKZ8sC/thumb.jpg
PS: het licht is niet daadwerkelijk zo fel, maar helpt weldegelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Salmon op 10-04-2018 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*, referall

[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 10-04-2018 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Ik meen hier een tijdje terug een aantal mensen gezien te hebben met een nieuwe bluetooth speaker (banggood/gearbest?) waar zij erg tevreden over zijn? Ik ben op zoek naar een nieuwe vergelijkbare/betere bluetooth speaker voor niet te veel geld. Mijn JBL Charge (eerste versie) heeft het begeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Alexknl op 10-04-2018 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Alexknl schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:25:
Ik meen hier een tijdje terug een aantal mensen gezien te hebben met een nieuwe bluetooth speaker (banggood/gearbest?) waar zij erg tevreden over zijn? Ik ben op zoek naar een nieuwe vergelijkbare/betere bluetooth speaker voor niet te veel geld. Mijn JBL Charge (eerste versie) heeft het begeven.
Dat is alweer een tijdje geleden en waren de Earson en Xiaomi BT speakers veel besproken.

Het ligt er aan wat je wensen qua geluid zijn en wat je wilt uitgeven maar dan kom je in aankoopadvies terecht wat hier niet de bedoeling is in het rode kader hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

xileS schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 01:35:
[...]

Kies zelf ook altijd voor Anker of BlitzWolf, heb pas das ook die korte usb c variant binnen.

Wist niet dat Anker ook op AliExpress verkrijgbaar was. En betwijfel altijd of het echt de officiële store is. Tot nu toe anker altijd op Amazon.de gehaald. Snel geleverd en niet altijd veel duurder geloof ik.
Volgends de website van anker zelf is het een officiële store. Bij Amazon de zijn ze nog wel eens in de aanbieding. Maar pas gratis verzending vanaf 28 euro oid als je geen prime hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O88088
Gisteren is m'n Xiaomi/Yeelight bureaulamp bezorgd *O*
Afbeeldingslocatie: https://gloimg.gbtcdn.com/gb/pdm-product-pic/Electronic/2017/11/11/goods-img/1510373258012586785.jpg

Hij wordt geleverd met een Osram 4,5W led-lampje maar ik gebruik hem nu met een mi-light 8W RGB-CCT lamp. Dit bolletje is 14cm lang en eigenlijk wat te groot voor de lamp dus ik overweeg om een kleiner mi-light bolletje te kopen. De lamp zelf is goed stevig en, precies zoals ik het wil, lekker minimalistisch :) Gearbest levert er gelijk een EU-adaptertje bij dus dat is handig. Verzending gebeurde met DPD en heeft ongeveer 2,5 weken geduurd.

In ander nieuws @walterworld
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LwceoZS.jpg?1
M'n sokken zijn binnen. Ze zaten in een soort ziplock zak en elk paar had twee 'nietjes' om ze bij elkaar te houden. Vrij irritant als je 12 paar hebt en je ze voorzichtig moet loshalen om de stof niet te beschadigen. Ik vind ze iets minder zacht dan Happysocks maar niet op een oncomfortabele manier. Misschien houden ze het zelfs langer vol want Happysocks zijn ook niet bepaald de heilige graal qua sokken. Kleurvastheid was nog wel een dingetje je wil niet dat je geel opeens oranje is of je wit blauw wordt. Volgens de verpakking moet je ze met de hand wassen maar ik ben natuurlijk niet gek. Twee ladingen in de wasmachine, een met hoofdzakelijk lichte kleuren en een met hoofdzakelijk donkere kleuren. Twee kleurvangdoekjes erbij en gewoon binnenstebuiten op 40 graden. Bleek geen enkel probleem te zijn.

Ze passen goed. Ze moeten tot maat 46 gaan en ik heb maat 45. Ik ben er blij mee, en zeker voor iets meer dan een euro per paar. Misschien koop ik binnenkort nog wat andere patroontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
O88088 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 13:21:

[afbeelding]

Kleurvastheid was nog wel een dingetje je wil niet dat je geel opeens oranje is of je wit blauw wordt. Volgens de verpakking moet je ze met de hand wassen maar ik ben natuurlijk niet gek. Twee ladingen in de wasmachine, een met hoofdzakelijk lichte kleuren en een met hoofdzakelijk donkere kleuren. Twee kleurvangdoekjes erbij en gewoon binnenstebuiten op 40 graden. Bleek geen enkel probleem te zijn.

Ze passen goed. Ze moeten tot maat 46 gaan en ik heb maat 45. Ik ben er blij mee, en zeker voor iets meer dan een euro per paar. Misschien koop ik binnenkort nog wat andere patroontjes.
Deze heb ik ook al een half jaartje en ze gaan hier ook gewoon in de wasmachine, qua kleurvastheid zijn ze prima, ze worden wel wat minder fel maar de kleuren blijven opzich prima.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Medione1210 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 08:09:
Ik heb ook Blitzwolf en Anker kabels, maar ik vind ze best prijzig. Ik heb nu ook via Aliexpress kabels van Orico, Baseus, Remax, USAMS, Torras, Ugreen en Fonken geprobeerd. Die zijn veel goedkoper en als ik ze test met mijn kcx-017 en Galaxy S7 doen ze niet onder voor de meeste duurdere kabels.
Veel van de door mij genoemde merken kosten tussen 0,80 en 1,50 en dat vind ik zeer redelijk.
Zo goedkoop hoeft het van mij nou ook weer niet : De fabrikant moet ook ergens van leven hé ;)
(Als je wilt weten welke kabels goed getest zijn kun je ook overigens ook eens op Dodge review kijken DodgeReviews
Die heb ik hier inderdaad wel vaker voorbij zien komen, maar mijn favoriet blijft toch wel Benson Leung @ Amazon : https://www.amazon.com/gp...CGQRF6BRJGH2RRD4VGMB47ZA/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Benson en Dodge kijk ik allebei vaak na de test. Maar zoals Dodge ook aangeeft zelf test hij alleen de weerstand van de kabels en Benson ook of ze aan alle USB regels voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo008
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-09 18:37
*knip* Crossposten is niet de bedoeling.

[ Voor 87% gewijzigd door Yorinn op 11-04-2018 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Zapals ken ik nog niet als China shop maar daar is nu een Nokia 3310 mini GSM kloon te koop voor omgerekend €10,73 met gratis verzending. https://www.zapals.com/bm...d-slot-voice-changer.html

Afbeeldingslocatie: https://i.ebayimg.com/images/g/s9AAAOSwYeRaDa3g/s-l300.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 12:58
Ik blijf ver weg van Zapals. Wat een troep verkopen ze.

2 akg Earbuds besteld na een maand binnen gekomen vallen ze tijdens het openen van het zakje alle 2 uitelkaar .
Ik verwachtte al niet veel voor die paar eurootjes maar dit was echt niks.

:-(
Chocoball schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:15:
Zapals ken ik nog niet als China shop maar daar is nu een Nokia 3310 mini GSM kloon te koop voor omgerekend €10,73 met gratis verzending. https://www.zapals.com/bm...d-slot-voice-changer.html

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
1 Keer iets besteld bij zapals, nooit aangekomen. Weinig zin om er werk van te maken voor die ~6 euro, dus daar bestellen we niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Alles wat ik van zapals heb besteld is aangekomen, maar duurde meestal wel meer dan een maand.
diquan2001 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:27:
Ik blijf ver weg van Zapals. Wat een troep verkopen ze.

2 akg Earbuds besteld na een maand binnen gekomen vallen ze tijdens het openen van het zakje alle 2 uitelkaar .
Ik verwachtte al niet veel voor die paar eurootjes maar dit was echt niks.

:-(

[...]
Ik heb zo 6 AKG earbuds aan 1 euro per stuk van zapals en ze zijn echt fantastisch voor die prijs.

[ Voor 72% gewijzigd door rednaz420 op 11-04-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michealmcdermot
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 17:59
Afgelopen weekend is mijn tronsmart 3 port quick charger ontploft/kapot gegaan, terwijl er 1 tablet aan hing. Ineens een harde knal en de aardlek eruit gesprongen. Alle drie de kabels die er in zaten (tronsmart en blitzwolf) hebben een zwart geblakerde USB aansluiting. Charger rook ook naar verbranding.

Nu heb ik Geekbuying hierover geinformeerd en zij zeggen enkel dat ze een refund van USD5 zullen geven.

Op mijn andere vraag, of mijn andere twee exact dezelfde laders wel veilig zijn, antwoorden ze niet...
Wat denken jullie?

Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Focalprice houdt er ook mee op. Ze gaan samen met Geekbuying.
Sinds afgelopen zondag kun je niet meer nieuw aanmelding op Focalprice en op 8 juni stopt de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:01
Zaterdag wat kleinigheidjes besteld bij AliE. Dus hopen of ik alles krijg. Kan denk ik wel total 1-3 maanden duren heb ik het gevoel.

- Ugreen Micro USB Cable Fast Charging USB Data Cable 3M 1x
- Ugreen Micro USB Adapter USB C3.1 Cable Adapter 1x
€5.10,-
- Ugreen Micro USB Cable Fast Charging USB Data Cable 1x
- Ugreen 17W Fast USB Charger 1x
€9.73,-
- KZ ATES ATE ATR HD9 Copper Driver HiFi Sport Headphones 2x
€13.43,-
- Xiaomi Redmi Note 5 Prime Case Note 5 Pro Bumper 1x
- Xiaomi Redmi Note 5 Tempered Glass Note5 Screen Protector 9H 2.5D Full Cover 2x
- Xiaomi Redmi Note 5 Pro Case Note5 Prime Luxury TPU Silicon Cover Rugged Bumper 1x
€11.76,- (alles is aangekomen in twee weken 17 dagen.)

Wat voor de vrouw des huizes.
- CAKEHOUD Holz Verschneiten Mondkuchen Gebäck Mandoo Clip 1x
€6.91,-
- 5 stücke Große Metall Kuchen Creme Dekoration Tipps Präzisions-edelstahl-rohrleitungen Icing Düsen 1x
€2.22,-
- WALFOS silicon stretch deckel universal deckel Silikon lebensmittel 1x
- WALFOS Set von 5 silikon Mikrowelle schüssel deckel kochtopf pan deckel-Silikon 1x
€6.51,-
- Neueste! 5 teile/los Backen Kegel Edelstahl Spirale Croissant Rohre Horn 1x
€3.96,-

Jammer dat ze niet vaak zoals Amazon doen, dat alle producten meteen worden verstuurd vanuit 1 warehouse. Maar denk omdat er zoveel verkopers zijn dit niet zo'n systeem willen.

[ Voor 13% gewijzigd door theduke1989 op 11-04-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:25
theduke1989 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:00:
Jammer dat ze niet vaak zoals Amazon doen, dat alle producten meteen worden verstuurd vanuit 1 warehouse. Maar denk omdat er zoveel verkopers zijn dit niet zo'n systeem willen.
Aan de ene kant is het inderdaad irritant, aan de andere kant kan je veel meer bestellen in 1 klik zonder je zorgen te hoeven maken over de 22 euro grens. En als er iets kwijt raakt is het verlies niet al te groot.

Het is natuurlijk wel zonde van alle moeite & energie die in 1 pakketje gestoken moet worden over de wereld van het transport.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

rednaz420 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:26:
Alles wat ik van zapals heb besteld is aangekomen, maar duurde meestal wel meer dan een maand.

[...]

Ik heb zo 6 AKG earbuds aan 1 euro per stuk van zapals en ze zijn echt fantastisch voor die prijs.
Voor 1 euro, dan zijn het geen echte AKG earbuds. Zelfs in China zijn die dingen een stuk duurder dan dat.

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 11-04-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Kenzi schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:31:
[...]

Voor 1 euro, dan zijn het geen echte AKG earbuds. Zelfs in China zijn die dingen een stuk duurder dan dat.
https://www.zapals.com/ny...ng-galaxy-s8-s8-plus.html

Note: The product is a generic(not branded) but it's an OEM version of the Samsung AKG S8 Headphones.

Ze vermelden het correct. Voor 1 euro is dit de beste prijs/kwaliteit oortelefoon dat je zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Kan de discussie over de namaak AKG oordoppen stoppen hier? Dit maakt gewoon inbreuk op het merkenrecht en willen we niet op Tweakers besproken zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
michealmcdermot schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:40:
Afgelopen weekend is mijn tronsmart 3 port quick charger ontploft/kapot gegaan, terwijl er 1 tablet aan hing. Ineens een harde knal en de aardlek eruit gesprongen. Alle drie de kabels die er in zaten (tronsmart en blitzwolf) hebben een zwart geblakerde USB aansluiting. Charger rook ook naar verbranding.

Nu heb ik Geekbuying hierover geinformeerd en zij zeggen enkel dat ze een refund van USD5 zullen geven.

Op mijn andere vraag, of mijn andere twee exact dezelfde laders wel veilig zijn, antwoorden ze niet...
Wat denken jullie?
En als wij nou zeggen dat het veilig is en je huis brandt vervolgens af door de volgende kapotte lader?

Ook bij laders van grote bekende fabrikanten komt dit wel eens voor, dus 100% zeker ben je nooit.

Ik koop zelf laders die door https://lygte-info.dk goed bevonden worden (en ik gebruik de officiële bij de telefoon/tablet geleverde lader) maar ook dan ben je nooit 100% zeker
Laat de lader in ieder geval niet in het stopcontact zitten als deze niet hoeft op te laden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-08 18:53
Op verzoek van @walterworld een foto van de sokken na een lange tijd gebruik en wassen met wasmachine.
Ik heb nog even nagekeken wanneer ik ze precies besteld had en dat was op 2 maart vorig jaar, dus een jaar al.
Moet zeggen dat de kleuren vrij goed blijven.
Ik heb ze destijds hier besteld:
http://s.aliexpress.com/aA3m2EF3
Sokken

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walterworld
  • Laatst online: 10-09 20:09
puntje013 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:09:
Op verzoek van @walterworld een foto van de sokken na een lange tijd gebruik en wassen met wasmachine.
Ik heb nog even nagekeken wanneer ik ze precies besteld had en dat was op 2 maart vorig jaar, dus een jaar al.
Moet zeggen dat de kleuren vrij goed blijven.
Ik heb ze destijds hier besteld:
http://s.aliexpress.com/aA3m2EF3
[afbeelding]
Bedankt voor het delen van je ervaringen met deze sokken. :)
De kleuren zien er nog goed uit na meerdere keren dragen en wassen.
Hier de Aliexpress pagina in het Engels voor de geïnteresseerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste twee aanwinsten:

KZ ZSR oordopjes. Het was even zoeken naar hoe ik ze het lekkerste vond zitten, maar ze zitten nu als gegoten. En jeetje wat een fijn geluid voor het geld _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://penonaudio.com/image/cache//KZ%20ZST/ZSR/kz-zsr-700x700.jpg

Een portomonee kloon. Heel handig dingetje, en bijna net zo goed als het origineel. Scheelt een boel ruimte in je broekzak.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pUpxJP2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@Verwijderd hoeveel heb je voor die betaald met verzending en moest je eventueel extra kosten betalen? Ik heb namelijk twee stuks KZ ATES gekocht voor beide €13,- alleen vergeten om earbuds te bestellen erbij.

[ Voor 15% gewijzigd door theduke1989 op 12-04-2018 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 10:09:
@Verwijderd hoeveel heb je voor die betaald met verzending en moest je eventueel extra kosten betalen? Ik heb namelijk twee stuks KZ ATES gekocht voor beide €13,- alleen vergeten om earbuds te bestellen erbij.
Ik neem aan dat je het dan over de KZ's hebt?
Ik heb 22 euro betaald, geen verzend noch extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@Verwijderd dat is dan nice. Zal kijken of het voor mij ook goede zijn de KZ ATES. kosten per stuk €7,- maar waarschijnlijk niet 6 drivers zoals bij jouw het geval.

Anders ook de ZSR bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:28:
@Verwijderd dat is dan nice. Zal kijken of het voor mij ook goede zijn de KZ ATES. kosten per stuk €7,- maar waarschijnlijk niet 6 drivers zoals bij jouw het geval.

Anders ook de ZSR bestellen.
Ik kan ze in ieder geval warm aanbevelen.

Heeft er iemand ook ervaring met het kopen van bamboe kleding vanuit China? Ondergoed dan wel T-shirts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:44:
Mijn laatste twee aanwinsten:

KZ ZSR oordopjes. Het was even zoeken naar hoe ik ze het lekkerste vond zitten, maar ze zitten nu als gegoten. En jeetje wat een fijn geluid voor het geld _/-\o_
[afbeelding]

Een portomonee kloon. Heel handig dingetje, en bijna net zo goed als het origineel. Scheelt een boel ruimte in je broekzak.
[afbeelding]
Zo'n Secrid-kloon heb ik inderdaad ook. Een half jaar geleden ook twee besteld (één voor backup, want: onbekende kwaliteit) en de eerste ziet er nog steeds perfect uit. Ik had toen een blauwe en een zwarte gekocht voor ± € 4 per stuk (10% van wat een secrid kost :*)).

Die earphone armaturen zien er ook interessant uit. Het is me niet helemaal duidelijk, deze monitoren zitten "flush" in je oren? (of is dat inherent aan monitoren? Ik heb geen idee :)). Ik ben namelijk op zoek naar een oplossing om ze onder mijn helm te dragen en daar mogen oordopjes niet (te ver) uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

alesandro_46 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:50:
[...]

Zo'n Secrid-kloon heb ik inderdaad ook. Een half jaar geleden ook twee besteld (één voor backup, want: onbekende kwaliteit) en de eerste ziet er nog steeds perfect uit. Ik had toen een blauwe en een zwarte gekocht voor ± € 4 per stuk (10% van wat een secrid kost :*)).

Die earphone armaturen zien er ook interessant uit. Het is me niet helemaal duidelijk, deze monitoren zitten "flush" in je oren? (of is dat inherent aan monitoren? Ik heb geen idee :)). Ik ben namelijk op zoek naar een oplossing om ze onder mijn helm te dragen en daar mogen oordopjes niet (te ver) uitsteken.
Ik heb de KZ Ate en die zitten prima onder een helm (scooter maar geldt hetzelfde voor). Nooit last gehad van uitsteken.

Ben nu voor de motor weer op zoek naar nieuwe en denk aan de KZ ZS6, krijgen goede reviews en geven een goed geluid etc.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alesandro_46 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:50:
[...]

Ik heb geen idee wat flush zitten inhoudt :/

Dat gezegd hebbende steken ze niet bijzonder ver uit, en ik verwacht dat het prima moet kunnen onder een helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
Rubman schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:53:
[...]

Ik heb de KZ Ate en die zitten prima onder een helm (scooter maar geldt hetzelfde voor). Nooit last gehad van uitsteken.

Ben nu voor de motor weer op zoek naar nieuwe en denk aan de KZ ZS6, krijgen goede reviews en geven een goed geluid etc.
Top! Bedankt voor je reactie.
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:56:
[...]

Ik heb geen idee wat flush zitten inhoudt :/

Dat gezegd hebbende steken ze niet bijzonder ver uit, en ik verwacht dat het prima moet kunnen onder een helm.
Ik weet niet of flush de juiste term is, vandaar de aanhalingstekens. Wat ik inderdaad bedoel is dat ze niet uitsteken t.o.v. je oorschelp.
Je hebt me in ieder geval geïnspireerd (y).

Pagina: 1 ... 9 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies, "welke moet ik kopen?" of "bij welke webshop vind ik product x"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates en andere verzending gerelateerde posts mogen in China-shopping levertijdentopic

Let op: Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU