[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 39 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:43
Ik ben best blij met de Xiaomi bluetooth audio receiver.
Afbeeldingslocatie: https://www.androidstore.shop/wp-content/uploads/2018/03/Z8Ft9IHk.jpg

Ik gebruik hem tijdens het sporten. Eerst zat ik altijd aan m'n telefoon vast met een kabel. Dat kon best irritant zijn doordat ik geregeld bleef haken en doordat je telefoon altijd binnen een straal van 1 meter van je oren moet zijn :+ De geluidskwaliteit is best aardig voor zo'n klein dingetje. Er zit immers een DAC in, een Bluetooth chip en een accu. Bediening via knoppen van de oordopjes is ook mogelijk alleen heeft hij wel eens moeite om weer verder te gaan als je de muziek pauzeert. Het fijne hiervan is dat ik de kabel in m'n shirt kan wegwerken en het apparaatje aan m'n broekzak kan klemmen. Hierdoor heb ik m'n telefoon los en als de accu van de ontvanger leeg is kan ik altijd nog bedraad muziek luisteren.

[ Voor 4% gewijzigd door O88088 op 12-04-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:14
bszz schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 13:30:
Ok, ik heb mijn eerste dispuut geopend. Bij deze inductieplaat (overigens een geweldig apparaat!) kreeg ik een Chinese handleiding. Vriendelijk gevraagd om een (digitaal) Engels exemplaar, krijg ik een reactie dat hij geleverd is met een Engels exemplaar met een verwijzing naar de productomschrijving .... 8)7 Weer een reactie geschreven maar volgens mij gaat er ergens in de communicatie iets fout.....
Een follow-up:
-De productomschrijving op de site is aangepast. Netjes!
-Na meerdere overigens zeer vriendelijke berichten het aanbod gekregen om te kiezen:
Refund van $15,= in credits, te gebruiken bij Gearbest of terugsturen op eigen kosten en een full refund

Omdat de kosten wel erg op zouden lopen en het op zich een prettige inductieplaat is heb ik geopteerd voor de $15,= winkeltegoed.

Na enkele weken toch maar eens gevraagd waar het winkeltegoed bleef... Helaas heb ik dit niet op de juiste wijze kenbaar gemaakt. Dat was overigens volledig mijn eigen fout maar de reactie van GB was zich nogmaals uitputten in excuses, het winkeltegoed werd opgehoogd tot $20,= maatr ik kom ook kiezen voor een refund in geld van $20,= 8) . Dat laatste sprak mij wel aan en heb ik, deze keer op de juiste manier, laten weten.

Het lijkt uiteindelijk zeer netjes opgelost maar de reacties van GB mogen wat mij betreft best iets minder 'onderdanig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:28
michealmcdermot schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:40:
Afgelopen weekend is mijn tronsmart 3 port quick charger ontploft/kapot gegaan, terwijl er 1 tablet aan hing. Ineens een harde knal en de aardlek eruit gesprongen. Alle drie de kabels die er in zaten (tronsmart en blitzwolf) hebben een zwart geblakerde USB aansluiting. Charger rook ook naar verbranding.

Nu heb ik Geekbuying hierover geinformeerd en zij zeggen enkel dat ze een refund van USD5 zullen geven.

Op mijn andere vraag, of mijn andere twee exact dezelfde laders wel veilig zijn, antwoorden ze niet...
Wat denken jullie?
Dat maakt me bang. Want heb ugreen charger plus kabel besteld.

Bedoeld voor samsung mobiles en dat via AliE.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
theduke1989 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:16:
[...]

Dat maakt me bang. Want heb ugreen charger plus kabel besteld.

Bedoeld voor samsung mobiles en dat via AliE.
Ik zou 'm linea recta in de vuilbak knikkeren en naar de MM rennen voor 'n Belkin oid!
Niet dat die niet kunnen ontploffen hoor...

Laat je toch niet zo snel bangmaken door 1 freakin' melding...
Gewoon de eerste paar keren/dagen in gebruik beetje veilig insteken en ff aanzien.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 3 type producten die ik niet koop in CN: Laders & kabels / Hygiëne producten en voedsel & drinken.

Zelfs wanneer deze producten vandaag perfect getest worden is er morgen een andere batch vol ellende.......
Dat risico is mij te groot en kan grotendeels voorkomen worden door A-merk spullen te kopen.
Een A-merk kan zich immers heel weinig reputatie schade veroorloven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:38:
Er zijn 3 type producten die ik niet koop in CN: Laders & kabels / Hygiëne producten en voedsel & drinken.

Zelfs wanneer deze producten vandaag perfect getest worden is er morgen een andere batch vol ellende.......
Dat risico is mij te groot en kan grotendeels voorkomen worden door A-merk spullen te kopen.
Een A-merk kan zich immers heel weinig reputatie schade veroorloven.
Ik gebruik al bijna 10 jaar Kabels en opladers uit China, nog maar 1x problemen gehad. Dat was met neppe apple laders van 1,5 euro per stuk.
Sindsdien gewoon iets bekendere merken aangeschaft (Xiaomi, Blitzwolf, UGreen, Anker) en dat zijn ook gewoon A-merken. Stuk betere kwaliteit dan je in je plaatselijke computerzaak koopt, en dit is 5x zo goedkoop ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibrand schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:43:
[...]

Ik gebruik al bijna 10 jaar Kabels en opladers uit China, nog maar 1x problemen gehad. Dat was met neppe apple laders van 1,5 euro per stuk.
Sindsdien gewoon iets bekendere merken aangeschaft (Xiaomi, Blitzwolf, UGreen, Anker) en dat zijn ook gewoon A-merken. Stuk betere kwaliteit dan je in je plaatselijke computerzaak koopt, en dit is 5x zo goedkoop ook.
Ik gebruik zelf alleen originele laders en heb in ruim 20 jaar mobiele telefonie nog nooit een probleem gehad.
We verschillen van mening over datgene wat een A-merk is of niet. (naast de bekende B en C merken)
Ik heb zelf redelijk wat Xiaomi spullen maar zou dat beslist geen A-merk willen noemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Sibrand schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:43:
[...]

Exact dezelfde ervaring hier.
Als je bij bovengenoemde merken blijft heb je volgens mij topspul.
Dodge reviewed meer dan regelmatig spul op Youtube met kristal heldere tests en ook op https://lygte-info.dk/ kan je zien dat heel wat China merk spul echt wel goed is, ook oa op veiligheid.

De 'oude' Xiaomi, Anker en Blitzwolf spullen doen het hier nog allemaal perfect en sommige zijn trouwens 24/7 aangesloten op het net.
Er zullen altijd slechte exemplaren zijn, maar van hier in de winkel bekende merken is dat ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het een goed idee is om het advies van de brandweer te negeren en toch alternatieve Chinese laders te gebruiken en deze na laden niet meer uit het stopcontact te halen moet een ieder voor zich bepalen.

Toegegeven, het zal bijna nooit fout gaan.
Voor mij is dat iig een "loterij" die ik beslist niet wil "winnen"......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:22:
Of het een goed idee is om het advies van de brandweer te negeren en toch alternatieve Chinese laders te gebruiken en deze na laden niet meer uit het stopcontact te halen moet een ieder voor zich bepalen.

Toegegeven, het zal bijna nooit fout gaan.
Voor mij is dat iig een "loterij" die ik beslist niet wil "winnen"......
Je kan beter iets meer betalen voor een degelijk apparaat, maar je kan een defect nooit uitsluiten, ook niet met A-merk apparaten. Ik laat zelf de lader zo min mogelijk in het stopcontact zitten als ik het niet gebruik, maar dat zou ik dan eigenlijk ook moeten doen met de tv etc.

Ik heb zelf een paar jaar geleden meegemaakt dat een tv ging roken, dus daar zit ook wel enig gevaar. Gelukkig sprong de aardlekschakelaar meteen uit.

Meer dan een potentieel goede lader kopen kun je niet doen. En dat hoeft niet perse een dure lader te zijn zoals je kan zien op de hierboven genoemde test site.

[ Voor 8% gewijzigd door Medione1210 op 12-04-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:De discussie over brandveiligheid stopt hier, maak hiervoor een nieuw topic aan mocht er nog iemand de behoefte hebben.

Ik heb wat off-topic posts naar de prullenbak verwezen, gewoon ontopic blijven posten en zeker niet meer op de man.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Alexknl schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 11:25:
Ik meen hier een tijdje terug een aantal mensen gezien te hebben met een nieuwe bluetooth speaker (banggood/gearbest?) waar zij erg tevreden over zijn? Ik ben op zoek naar een nieuwe vergelijkbare/betere bluetooth speaker voor niet te veel geld. Mijn JBL Charge (eerste versie) heeft het begeven.
Om hier nog op terug te komen: laatst de Anker Soundcore 2 als cadeau besteld voor mijn zus voor €25,-. Op Amazon te vinden voor €46,- en Bol stond hij meen ik ook voor 50 of 60.

Heb zelf ervaring met de Earson 151, Blitzwolf F3 (gaat al bijna 2 jaar praktisch dagelijks mee onder de douche), Nikkei - BOXX1PK en de Veho360. De Anker heeft genoeg bas, genoeg volume, lange accuduur en voelt enorm degelijk aan. Dit alles in verhouding tot de prijs en de andere speakers natuurlijk. Maar als je budget rond die koers ligt kan ik 'm zeer aanbevelen!

[ Voor 18% gewijzigd door Majesty op 15-04-2018 13:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Majesty schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:46:
[...]
Om hier nog op terug te komen: laatst de Anker Soundcore 2 als cadeau besteld voor mijn zus voor €25,-. Op Amazon te vinden voor €46,- en Bol stond hij meen ik ook voor 50 of 60.

Heb zelf ervaring met de Earson 151, Blitzwolf F3 (gaat al bijna 2 jaar praktisch dagelijks mee onder de douche), Nikkei - BOXX1PK en de Veho360. De Anker heeft genoeg bas, genoeg volume, lange accuduur en voelt enorm degelijk aan. Dit alles in verhouding tot de prijs en de andere speakers natuurlijk. Maar als je budget rond die koers ligt kan ik 'm zeer aanbevelen!
Een JBL Charge zit in de prijsklasse van 100-125 Euro en Chinese BT speakers van rond de 25 Euro leveren best leuk geluid maar er zijn betere in de prijsklasse van 40-60 Euro zoals de JKR KR-1000. Hoewel de voorganger iSoundbar SL1000S op zijn beurt weer beter klinkt dan de JKR. Momenteel zijn er wat prijsacties in China voor de Razer Leviathan Mini. Met een gemiddelde prijs van $100 doet deze het zelfs minder dan Chinese BT speakers voor de helft van de prijs. Het lastige is dat geluidskwaliteit voor iedereen anders en persoonlijk is en een advies veelal lastig is zonder deze gehoord te hebben. Op Youtube kun je video's van clavinetjunkie vinden die nog wel eens Chinees spul in de vingers krijgt en vergelijkingen doet met andere speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-08 19:07

Eentje

houd van de vijver

[...]

Ik heb zelf de soundcore 1 gekocht afgelopen maart toen ik in de VS was. Voor dat geld en waar ik hem wil gebruiken prima(vond de batterij duur van 24 uur hier ook belangrijk bij. De soundcore 2 heeft betere Specs dus zal beter geluid hebben.

There eent no place like home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
[...]

Had ook Anker besteld €21,- moest douanekosten betalen 28€. Was dus meer kwijt en duurde 7 weken om te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:42
theduke1989 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:17:
[...]

Had ook Anker besteld €21,- moest douanekosten betalen 28€. Was dus meer kwijt en duurde 7 weken om te leveren.
21 euro is toch onder de grens van 22 euro? Als je dan toch additionele kosten moet betalen, kun je daarop nog bezwaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
meesje schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:21:
[...]

21 euro is toch onder de grens van 22 euro? Als je dan toch additionele kosten moet betalen, kun je daarop nog bezwaar maken?
Nooit ervaring mee grhad om terug te vragen is nu ook al een tijd verder.

GA zeker kijken in de toekomst hoe en wat. Daarnaast kijk ik nu vaak alleen als alles onder de 15,- zit al is het geen electronica.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Heb voor eerst problemen met een verkoper. Had twee T-shirts besteld bij dezelfde koper. Allebei maat m. Stond duidelijk in de omschrijving dat cm maten door hun gemeten konden afwijken van het daadwerkelijke, snap ik. Maar als ik twee dezelfde shirts alleen met andere print bestel vind ik dat ik er vanuit mag gaan dat maat zelfde is. Als ik de maten in cm opneemt komt 1 vd twee dichter bij de s dan de m. Waardoor ik vermoed dat een van de twee een maat s is die abuis als m is gelabeld. Dit ook bij vd/bijenkorf wel eens gehad kan gebeuren.Verkoper meerdere malen gevraagd of we dit samen kunnen oplossen. Hij blijft sorry kan gebeuren met smiley sturen. Inmiddels 5 keer gevraagd. Morgen maar dispute openen dat ik in ieder geval een deel van me geld terug wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40

talin

ES-MA

ok even 1 van mijn weinige ervaringen met AE.
ik ben bezig een brommertje op te knappen.
had een paar leuke achterveren gevonden op AE.

besteld, betaald en toen moest ik een week wachten op versturen, na een berichtje, hoe zit het met shipment kreeg ik als antwoord: next day.
ok, dus 30 uur gegeven maar nog geen update.
weer een berichtje en ja hoor binnen 2 uur opeens update dat ze waren verstuurd, verwachte leverdatum volgende week woensdag.

ik had extra geld klaar gelegd aangezien ze ver boven de 22 euro uitkomen.
afgelopen vrijdag komt de PostNL man aan de deur, alstublieft, hier graag een handtekening en goed weekend.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

talin schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:59:
ok even 1 van mijn weinige ervaringen met AE.
ik ben bezig een brommertje op te knappen.
had een paar leuke achterveren gevonden op AE.

besteld, betaald en toen moest ik een week wachten op versturen, na een berichtje, hoe zit het met shipment kreeg ik als antwoord: next day.
ok, dus 30 uur gegeven maar nog geen update.
weer een berichtje en ja hoor binnen 2 uur opeens update dat ze waren verstuurd, verwachte leverdatum volgende week woensdag.

ik had extra geld klaar gelegd aangezien ze ver boven de 22 euro uitkomen.
afgelopen vrijdag komt de PostNL man aan de deur, alstublieft, hier graag een handtekening en goed weekend.
Verstandig dat je er rekening mee hield deze keer geluk gehad dus. Geld bewaren voor de keer dat het niet zo is dus ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theduke1989
Ik weet niet of de meeste het al weten, maar wanneer je iets bij AliE bested en je hun eigen verzendmethode krijgt ''AliExpress Standard Shipping''

Kan je heel makkelijk en snel via https://ecommerceportal.dhl.com/track/?locale=en de shipping number opgeven en dan volgen. Wanneer het dan in land van bestemming is kan je de ''TRACKING ID'' gebruiken om bijvoorbeeld bij PostNL of wat dan ook op te zoeken.

want heb de laatste tijd erg vaak last dat 17track.net het niet meer bijhoudt zoals vroeger het wel geval was.

[ Voor 12% gewijzigd door theduke1989 op 17-04-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:02
@talin, ben wel benieuwd naar je bevindingen (kwaliteit en zo).
Heb zelf een Citta en zit de prijzen op AE te kijken: verstelbare schokbrekers die in NL voor 260mm niet te krijgen zijn, zijn daar gewoon te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 16:40

talin

ES-MA

ezra070 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 15:38:
@talin, ben wel benieuwd naar je bevindingen (kwaliteit en zo).
Heb zelf een Citta en zit de prijzen op AE te kijken: verstelbare schokbrekers die in NL voor 260mm niet te krijgen zijn, zijn daar gewoon te bestellen.
ik heb 10 jaar motor wegrace gedaan dus heb wel wat ervaring met vering.
ik dacht het is altijd beter dan de fietspompen die er nu onder zitten.

uit de verpakking zag het er perfect uit, alles wat er verstelbaar werd aangeprezen is ook aanwezig.
of het alu de mooie geanodiseerde kleur blijft behouden geen idee, het ziet er goed uit.
veervoorspanning is met een bijgeleverde haaksleutel netjes te doen.
de draadeinden onderaan voor hoogte is lang genoeg om hem nog hoger te zetten en die schroefdraad ziet er goed uit.
ze passen perfect, ze veren zelfs perfect voor hetgeen ik ze ga gebruiken.
of de gasdrukcilinder aan de achterkant ook daadwerkelijk is aangesloten of alleen voor de show is geen idee maar het ziet er goed uit.

oftewel voor mij een dikke 9,99 want er zitten wat scherpe randjes qua afwerking aan.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Ik heb een discussie over levertijden verplaatst richting het juiste topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu bij GearBest -- Xiaomi Yeelight Smart LED voor €56.62 (GW5) - Coupon DYEELIGHT
https://www.gearbest.com/ceiling-lights/pp_596249.html (Mogelijke) referral verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2018 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:03
*knip* En alsnog valt het onder aankoopadvies. Vragen of iemand ervaring heeft met bepaalde producten is dan ook niet de bedoeling.

[ Voor 95% gewijzigd door Yorinn op 19-04-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Mijn KZ ATES vertonen issues met de telefoon. Wanneer ik in een gesprek ben op whatsapp dan krijg ik melding. Probleem met de mobiele telefoon. Maar zonder KZ ates werkt het prima en blijft de gesprek voortgaan. Moet van de verkoper video opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 00:44

grq

Ik ben op zoek naar de Xiaomi Dafang IP camera, maar ik kom hem alleen maar tegen voor prijzen rond de 25 euro. Volgens mij is dat ding wel eens zo laag als voor een tientje weggegaan. Is het zinvol om te blijven zoeken voor een Dafang voor minder dan 22 euro, of is dat nu verspilde moeite?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaut
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-09 16:34
grq schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:26:
Ik ben op zoek naar de Xiaomi Dafang IP camera, maar ik kom hem alleen maar tegen voor prijzen rond de 25 euro. Volgens mij is dat ding wel eens zo laag als voor een tientje weggegaan. Is het zinvol om te blijven zoeken voor een Dafang voor minder dan 22 euro, of is dat nu verspilde moeite?
https://nl.pepper.com/aan...oor-eur988-gearbest-51035
Ooit wel (Half jaar geleden). Is dit niet die camera die te hacken was tot eigen firmware?

edit: ja https://hackernoon.com/ha...an-its-worth-41a8d4dc805c

[ Voor 7% gewijzigd door Slaut op 22-04-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Slaut schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:56:
[...]

Ooit wel (Half jaar geleden). Is dit niet die camera die te hacken was tot eigen firmware?

Ja, vandaar mijn interesse 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
Slaut schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:56:
[...]

Bedankt voor de link. Ik heb 'm destijds voor iets van 10 euro gekocht, maar de Mi home app vond ik echt heel slecht werken, dus ik heb 'm in de kast gegooid. Ik zal eens kijken of ik 'm kan hacken en weer gaan gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:30
Ik heb er hier 2 in gebruik zonder gehack ofz .
Klopt wel dat in het begin de app niet zo fijn werkte maar inmiddels zijn er meerdere updates geweest en werkt de app prima .

Het meeste word nu ook in Engels weergegeven dus is dat ook weer fijn .
Ik bedien inmiddels mijn verschillde Yi lights hier in huis en de Yi smart camera die bij mijn schoonmoeder staat ermee .

Mijn Danfang camera's had ik toen ook gekocht voor iets van 15eur of .
Medione1210 schreef op zondag 22 april 2018 @ 17:33:
[...]

Bedankt voor de link. Ik heb 'm destijds voor iets van 10 euro gekocht, maar de Mi home app vond ik echt heel slecht werken, dus ik heb 'm in de kast gegooid. Ik zal eens kijken of ik 'm kan hacken en weer gaan gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
diquan2001 schreef op zondag 22 april 2018 @ 17:43:
Ik heb er hier 2 in gebruik zonder gehack ofz .
Klopt wel dat in het begin de app niet zo fijn werkte maar inmiddels zijn er meerdere updates geweest en werkt de app prima .

Het meeste word nu ook in Engels weergegeven dus is dat ook weer fijn .
Ik bedien inmiddels mijn verschillde Yi lights hier in huis en de Yi smart camera die bij mijn schoonmoeder staat ermee .

Mijn Danfang camera's had ik toen ook gekocht voor iets van 15eur of .

[...]
Thanks, dan zal ik 'm maar eens updaten voordat ik ga hacken.

Ik had trouwens ook het probleem dat wanneer ik op een andere verdieping in de microfoon sprak, dat er beneden alleen maar keihard gepiep uit de Dafang kwam. Ik zal eens kijken of dat ook is opgelost.

Edit: update uitgevoerd. Het werkt nu vloeiender en, belangrijk, het werkt nu allemaal in het Engels.

[ Voor 5% gewijzigd door Medione1210 op 22-04-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:17
https://nl.aliexpress.com...15ca24000a359620a3ba88f69

hier heb je hem zo rond de 15 euro

Xiaomi Dafang IP camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 19:22

Pinobigbird

doesn't share food!

Daarvoor krijg je dan alleen de SD-kaart ;)
De camera zelf is daar €28,56

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brownyster
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:17
oeps .. niet goed gelezen .. :-(

rest is allemaal zo rond de 30-35 euri.

jammer.

[ Voor 45% gewijzigd door brownyster op 22-04-2018 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Dat is niet jouw schuld hoor, dat is gewoon sneaky van die AliExpress verkopers. Bedankt voor het meezoeken iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb hier de eerste 720p versie met IR (eerste versie had nog geen IR).
Teruggekregen van de gebruikers omdat ze die simpelweg niet praktisch vonden; en ik kan het beamen.
De app is niet fijn in gebruik.

Na wat gepruts heb ik er nu custom firmware op draaien: https://github.com/fritz-smh/yi-hack
Zie: [Xiaomi Yi Ants Wifi IP-Camera] Ervaringen & Discussie

Je verliest wat functionaliteit (2-way audio bijvoorbeeld) maar je krijgt er ook functionaliteit voor terug
(o.a. RTSP stream die in elk programma (VLC) en app (TinyCam Pro _/-\o_ ) werkt.
En je bent daarnaast vrij van het gezeik van Xiaomi dat bijvoorbeeld plotseling met een update je camera onbruikbaar maakt (niet buiten China te gebruiken)
Daarnaast wil ik absoluut niet dat dergelijke videobeelden via een (Chinese) server gaan.

Het kan zich qua kwaliteit absoluut niet meekomen met mijn Dahua Starlight, maar het is wel een geinig ding zo met een RTSP-stream die ik bijvoorbeeld als babyfoon kan gebruiken.
Kippenhok heeft ook goed wifi dus wanneer over een paar weken kuikens komen kunnen we die ook in de gaten houden. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Piet91 op 22-04-2018 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* Dit is meer een vraag voor in Aankoopadvies Tablets en Telefoons, gezien aankoopadvies niet de bedoeling is in dit topic.

[ Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 23-04-2018 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Lachen. Bestel al weken elektrisch instalatie materiaal in China, dit om steeds onder de 22 euro te blijven. Alles komt steeds netjes binnen.
Nu is er door de douane een pakje uitgepikt. Is eigenlijk precies dezelfde inhoud zoals ik al 4 maal heb ontvange.
Afijn, online fprmuliertje ingevuld, copy erbij en nu maar afwachten wat ze nu weer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Modbreak:Ik heb een gehele offtopic discussie over aankoopadvies bij een smartphone de TC ingegooid. Aankoopadvies is niet de bedoeing in dit topic en voor Smartphones en tablets hebben we zelfs een eigen subforum; Aankoopadvies Tablets en Telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Even een stukje frustratie. Ik bestelde een Xiaomi Sensor bij een verkoper op Aliexpress en die zou uiterlijk gister verzonden moeten zijn. De verkoper reageerde niet op mijn vraag wanneer hij het zou versturen en met nog 15 min op dr klok besloot ik te annuleren.

Letterlijk binnen 5 minuten was mn verzoek afgewezen en was mn bestelling "verzonden" alleen geloof ik niet dat het is verzonden. Is er nog iets wat ik kan doen behalve wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:17
Janet_ schreef op donderdag 26 april 2018 @ 01:47:
Even een stukje frustratie. Ik bestelde een Xiaomi Sensor bij een verkoper op Aliexpress en die zou uiterlijk gister verzonden moeten zijn. De verkoper reageerde niet op mijn vraag wanneer hij het zou versturen en met nog 15 min op dr klok besloot ik te annuleren.

Letterlijk binnen 5 minuten was mn verzoek afgewezen en was mn bestelling "verzonden" alleen geloof ik niet dat het is verzonden. Is er nog iets wat ik kan doen behalve wachten?
Klinkt alsof het gewoon wel verstuurd is.

Dit vind ik vrij normaal in china land. De verzend datums zijn estimates, mijn laatste bestelling was een week later verstuurd. De verkopers reageren ook meestal niet snel.

Je wacht gewoon en als je nog een week hebt voordat je niet meer een dispute kan openen neem je contact op en zeg je dat je niks hebt ontvangen. Als ze niet reageren open je een dispute.

Als je hebt besteld van een seller die flink wat reviews heeft die redelijk zijn is er niks aan de hand.

[ Voor 23% gewijzigd door Kodess op 26-04-2018 09:16 . Reden: volgorde logischer maken ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Kodess schreef op donderdag 26 april 2018 @ 09:12:
[...]

Klinkt alsof het gewoon wel verstuurd is.

Dit vind ik vrij normaal in china land. De verzend datums zijn estimates, mijn laatste bestelling was een week later verstuurd. De verkopers reageren ook meestal niet snel.

Je wacht gewoon en als je nog een week hebt voordat je niet meer een dispute kan openen neem je contact op en zeg je dat je niks hebt ontvangen. Als ze niet reageren open je een dispute.

Als je hebt besteld van een seller die flink wat reviews heeft die redelijk zijn is er niks aan de hand.
Ik weet het niet met deze seller. Hij lijkt betrouwbaar maar na zeker 10 jaar chinashopping had ik bij deze bestelling gewoon een raar gevoel. Ik heb ook geen tracking ofzo, helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Janet_ schreef op donderdag 26 april 2018 @ 01:47:

Volgende keer dus niet annuleren.
Na die 15 min wordt deze automatisch geannuleerd zover ik weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eentje

Eentje

houd van de vijver

Eentje schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 12:27:
Heb voor eerst problemen met een verkoper. Had twee T-shirts besteld bij dezelfde koper. Allebei maat m. Stond duidelijk in de omschrijving dat cm maten door hun gemeten konden afwijken van het daadwerkelijke, snap ik. Maar als ik twee dezelfde shirts alleen met andere print bestel vind ik dat ik er vanuit mag gaan dat maat zelfde is. Als ik de maten in cm opneemt komt 1 vd twee dichter bij de s dan de m. Waardoor ik vermoed dat een van de twee een maat s is die abuis als m is gelabeld. Dit ook bij vd/bijenkorf wel eens gehad kan gebeuren.Verkoper meerdere malen gevraagd of we dit samen kunnen oplossen. Hij blijft sorry kan gebeuren met smiley sturen. Inmiddels 5 keer gevraagd. Morgen maar dispute openen dat ik in ieder geval een deel van me geld terug wil.
na mijn laatste vraag aan de koper 3 dagen gewacht op reactie, niets dus uiteindelijk 18de maar dispute aangemaakt voor het eerst, meteen maar bewijs toegevoegd. gisteren dispute gewonnen en dat ik refund zou krijgen binnen 3-20 werkdagen vandaag stond bedrag al op mijn rekening mooi snel. en natuurlijk ineens een antwoord op mijn vraag van de verkoper. hoop dat ik niet weer een dispute nodig heb, meestal als er iets mis was direct met de verkoper kunnen regelen. de afhandelingsnelheid viel me heel erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
grq schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:26:
De Dafang is nu 19,36 euro bij GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmertjuh
  • Laatst online: 04-09 12:16

Jelmertjuh

Blue Flamingos

Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met de "lucky bags" van Banggood.com.
Je hebt bijvoorbeeld een lucky bag met 2 stuks smart watches voor 15 euro. Ik neem aan dat dat niet veel kan wezen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Medione1210 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:05:
[...]

Heb je een concrete link? Mijn eerste zoekopdracht leverde alleen duurdere camera’s op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
meesje schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:41:
[...]

Heb je een concrete link? Mijn eerste zoekopdracht leverde alleen duurdere camera’s op.
https://www.gearbest.com/...p_693217.html?wid=1433363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Bij mij is de prijs 12 euro duurder. Kennelijk een soort Amazon, prijzen kunnen per uur verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
meesje schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 18:57:
[...]

Bij mij is de prijs 12 euro duurder. Kennelijk een soort Amazon, prijzen kunnen per uur verschillen.
Er staat bij mij 'email only' price in het rood en dan 19,36 euro. Je moet even wachten als je de site opent, dan zie je de prijs wijzigen.

[ Voor 11% gewijzigd door Medione1210 op 01-05-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
Medione1210 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 19:25:
[...]

Er staat bij mij 'email only' price in het rood en dan 19,36 euro. Je moet even wachten als je de site opent, dan zie je de prijs wijzigen.
Prijs blijft hier ook op 31 euro en een beetje hangen. Zelfs na de site 5-10 minuten open te hebben. Denk dat je of iets teveel uit de link hebt geknipt of dat de korting aan je account hangt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Hier zou ik nou wel eens een tijdje door willen struinen:

Uiteindelijk dus ook nog niet eens goedkoper dan gewoon 'in het Westen' te kopen. :P

[ Voor 44% gewijzigd door Piet91 op 01-05-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Piet91 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 21:51:
Hier zou ik nou wel eens een tijdje door willen struinen:

[video]

Uiteindelijk dus ook nog niet eens goedkoper dan gewoon 'in het Westen' te kopen. :P
Maar je hebt daar wel alles als ik het zo bekijk. Het is dat ik de taal daar niet lees en spreek, maar anders lijkt het mij best leuk om eens in zo'n warenhuis rond te dwalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
Yorinn schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Prijs blijft hier ook op 31 euro en een beetje hangen. Zelfs na de site 5-10 minuten open te hebben. Denk dat je of iets teveel uit de link hebt geknipt of dat de korting aan je account hangt.
Ik heb Inderdaad voor jullie het affiliate gedeelte eraf geknipt. Was overigens niet mijn aff.link. zonder de volledige URL doet ie het bij mij ook, zelfs als ik niet ben ingelogd. Zal wel in een cookie zitten dan.
Bij mij is de prijs nu trouwens ook 31 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Medione1210 op 02-05-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Medione1210 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:05:
[...]

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Heb je wel gelezen dat ie 31 euro is? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medione1210
meesje schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 05:30:
[...]

Heb je wel gelezen dat ie 31 euro is? ;)
Ik heb hem eerder de complete link als dm gestuurd dus hopelijk heeft hij 'm wel voor 19 euro kunnen kopen.
Jammer dat dit met de uitgeklede link niet is gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaut
Zonet 10x Utorch voor €5 gekocht, binnenkort led lampjes op allemaal kast scharnieren:
https://www.gearbest.com/..._1807118.html?wid=1433363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:03
Slaut schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 20:59:
Zonet 10x Utorch voor €5 gekocht, binnenkort led lampjes op allemaal kast scharnieren:
Toevallig gisteren ook gekocht, waren toen 7 eurocent goedkoper :+
Gek genoeg heb ik daar geen batterijen gevonden.
Ali biedt uitkomst: https://www.aliexpress.co...10208.99999999.262.nJVQh3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
Tonger schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 21:19:
[...]

Toevallig gisteren ook gekocht, waren toen 7 eurocent goedkoper :+
Gek genoeg heb ik daar geen batterijen gevonden.
Ali biedt uitkomst: https://www.aliexpress.co...10208.99999999.262.nJVQh3
bedankt voor de tip, had verwacht er gewone AAA batterijen in te kunnen plaatsen, maar zal dus nog A23 moeten zoeken. Is de kwaliteit van Chinese(import) batterijen voldoende? Batterijen kunnen nog wel eens gaan lekken met chemische troep.
(Ik begrijp dat in Nederland gekochte batterijen ook uit China komen, maar mogelijk is dat betere kwaliteit door strengere eisen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Laatst online: 15:17
Mijn ervaring is dat in verreweg de meeste gevallen het product gewoon met batterij geleverd wordt. En deze is prima.
[edit] ik heb veel fiets-lampjes gekocht, waarbij duidelijk staat dat door regelgeving geen batterij meegeleverd wordt. In alle gevallen zat deze er toch in.

[ Voor 40% gewijzigd door ArnieNFW op 04-05-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Bedankt voor de tip! Deze ook maar meteen besteld :). Op AliExpress er ook maar een pakje met A23 batterijen (20 stuks, voor het geval ze ooit leeg zijn ;)) bij besteld. Nu hopen dat alles snel binnen is, wat de laatste tijd vrij goed gaat maar wel afhankelijk is van de verzendmethode. LX<>NL codes zijn er meestal binnen 10 dagen, maar UC<>CN doen er echt een stuk langer over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Is dit spul nu echt de moeite? Klinkt op zich handig, maar vraag me af hoe de lichtopbrengst uberhaupt is en wat de kwaliteit is van die dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Als ze die dingen nu verkochten voor een IKEA PAX kast met schuifdeuren dan leek het mij een gouden business.
Die IKEA verlichting vind ik in verhouding behoorlijk prijzig.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
https://www.ikea.com/PIAimages/0447938_PE597693_S5.JPG (te groot voor tumbnail)
Dit is een Ikea Pax scharnier (Artikelnummer: 002.145.05). Ik vermoed dat de Utorch hier wel op te schroeven valt, maar test zal het moeten uitwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Slaut schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:53:
Dit is een Ikea Pax scharnier (Artikelnummer: 002.145.05). Ik vermoed dat de Utorch hier wel op te schroeven valt, maar test zal het moeten uitwijzen.
Heb, denk ik, standaard keukenkast scharnieren en ze passen er niet op. Lichtopbrengst is wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Slaut schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:53:
Werkt nog steeds niet met schuifdeuren 8)
Maar gewoon een Led strip erin met een sensor doet het prima

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Brammos85 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:36:
[...]

Is dit spul nu echt de moeite? Klinkt op zich handig, maar vraag me af hoe de lichtopbrengst uberhaupt is en wat de kwaliteit is van die dingen.
Heb dit ook besteld moet het nog binnen krijgen. Als ik meer weet laat ik he the weten.
Cool white besteld, helaas wou ik ee bercht sturen 5 stuks warm white and 5 stuks cool white, maar vergeten in de PayPal te zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door theduke1989 op 04-05-2018 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Rubman schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:59:
[...]

Werkt nog steeds niet met schuifdeuren 8)
Maar gewoon een Led strip erin met een sensor doet het prima
Tip: https://m.gearbest.com/goods/pp_009770068214.html

Wel iets duurder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Mijn inziens hier ook standaard keukenkastjes met bijbehorend scharnierwerk en hier passen ze helaas ook niet.
theduke1989 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:22:
[...]

Heb dit ook besteld moet het nog binnen krijgen. Als ik meer weet laat ik he the weten.
Cool white besteld, helaas wou ik ee bercht sturen 5 stuks warm white and 5 stuks cool white, maar vergeten in de PayPal te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
Brammos85 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:36:
[...]

Gebruik ze al een 3 maanden en geven prima licht. Ik heb ze alleen niet op de scharnieren gezet.
De onderste scharnieren zitten namelijk vlak bij de bodem en dan wordt het ligt snel geblokkeerd door wat er in je kastjes staat.

Ik heb blokje gemaakt en aan de bovenkant gezet, zeg maar net onder de middelste plank in een kastje. Dan kunnen ze prima schijnen en erg handig.

Als je makkelijk ledstrips zou kunnen plaatsen in je kastjes dan is dat natuurlijk altijd beter qua licht en geen batterijen nodig. Maar ging hier niet en zijn er erg blij mee zeker voor de prijs een uitstekende investering.

Batterij zitten er echt niet bij voor die prijs dus die moet je wel zelf aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb zo'n ding bij Ali besteld, want leuk voor de kindjes. Nu zit er een gat op een plek waar die volgens mij niet hoort te zitten. De verkoper beweert echter dat het zo hoort. Uhhh ... ik ben toch niet gek? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jgX7n5kSVQnxzSSnoi6QJY1N/thumb.jpg

Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met zijn melding? (Dit is dus zijn reactie op het dispuut.)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 05-05-2018 09:56 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
pven schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:55:
Ik heb zo'n ding bij Ali besteld, want leuk voor de kindjes. Nu zit er een gat op een plek waar die volgens mij niet hoort te zitten. De verkoper beweert echter dat het zo hoort. Uhhh ... ik ben toch niet gek? 8)7

[afbeelding]

Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met zijn melding? (Dit is dus zijn reactie op het dispuut.)
Wat is het? Een lamp? Dan zou ie wellicht met de opening naar beneden geplaatst moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:32:
[...]

Wat is het? Een lamp? Dan zou ie wellicht met de opening naar beneden geplaatst moeten worden?
Dit is het: https://nl.aliexpress.com...Reliever/32843040551.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik krijg dit op gearbest maar ik zie geen berichtje

We have sent you a new message entitled 'Please confirm your Gearbest order for payment verification (Order Number: x XXXX)

Iemand dit al is gehad? Order van net geen 100 euto

Vreemd via mobiel kreeg ik het ticket niet te zien

Via pc wel moet cc en proof identity doorsturen

[ Voor 18% gewijzigd door Wii4all op 05-05-2018 11:55 ]

Burp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wally2002
  • Laatst online: 18:12
kijk eens naar het derde plaatje op de productpagina...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
pven schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 09:55:
Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord? ;) ;) ;)

Het is een puzzle. Je kunt de bollen een voor een verplaatsen door ze in het open gat te duwen. Daarna is er weer een ander open gat op een andere plaats. Om de puzzle op te lossen moet je de bollen een voor een weer terugplaatsen in het gat met de ring in dezelfde kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
grun93 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 12:37:
[...]

Wil je een eerlijk of een beleefd antwoord? ;) ;) ;)
_O- Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Altijd leuk als je weet wat je bestelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 14:48:
Altijd leuk als je weet wat je bestelt? :)
Voor dat geld boeit het niet zo veel. Ik zie een relax-ding, de kindjes vinden dat leuk, dus waarom niet. Je moet het niet moeilijker maken dan het is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
pven schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 15:17:
[...]

Voor dat geld boeit het niet zo veel. Ik zie een relax-ding, de kindjes vinden dat leuk, dus waarom niet. Je moet het niet moeilijker maken dan het is. :P
Dan ook niet klagen he....? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
En al zeker niet meteen een dispute aanmaken want dat hebben ze niet graag. Beter eerst overleggen via de berichtenfunctie, dan zijn ze vaak ook wat coulanter. Maar het is wel handig als je weet wat je bestelt inderdaad, niet meteen gaan klagen met een dispute terwijl de fout bij jezelf ligt. Daar heb je deze nogal kleine verkoper flink pijn mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Medione1210 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:04:
[...]

Ik heb hem eerder de complete link als dm gestuurd dus hopelijk heeft hij 'm wel voor 19 euro kunnen kopen.
Jammer dat dit met de uitgeklede link niet is gelukt.
Het is mij voor 23 euro gelukt. Meteen de custom firmware erop geknald en werkt perfect. Ben zeer tevreden voor deze prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Heeft iemand hier misschien ervaring met Yunpost wat TomTop gebruikt hoe kun je je zending traceren en hoe lang duurt dat meestal ? Nadat je van hun mails hebt gekregen en dat het daadwerkelijk te track en tracen valt ? Die query op de site van yunpost vind nog niks bij mij namelijk! Op http://yuntrack.com/track/detail

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Nu online
Pentiummania schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 13:21:
Heeft iemand hier misschien ervaring met Yunpost wat TomTop gebruikt hoe kun je je zending traceren en hoe lang duurt dat meestal ? Nadat je van hun mails hebt gekregen en dat het daadwerkelijk te track en tracen valt ? Die query op de site van yunpost vind nog niks bij mij namelijk! Op http://yuntrack.com/track/detail
Wanneer is het pakket verstuurd? Het kan namelijk een aantal dagen duren voordat het daadwerkelijk te volgen is. Probeer het eens via 17track.net of track24.net (track24.net geeft iets meer info, maar 17track werkt bij mij persoonlijk fijner). Mocht na een aantal dagen nog steeds niet te traceren zijn, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de verkoper voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Mijn ugreen oplaad kabel heeft het na 2 weken begeven.
Het laadt niet meer op.

Ik heb een charger + kabel besteld, heb gemerkt dat andere kabels het wel gewoon doen.
jammer dit. had altijd geode hoop bij ugreen.

voordat ik een dispuut opende, een berichtje achtergelaten. en kreeg na 3 uur een melding dat ik foto's moet maken om te laten zien.

[ Voor 23% gewijzigd door theduke1989 op 09-05-2018 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
theduke1989 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:35:
Het laadt niet meer op.

Ik heb een charger + kabel besteld, heb gemerkt dat andere kabels het wel gewoon doen.

voordat ik een dispuut opende, een berichtje achtergelaten. en kreeg na 3 uur een melding dat ik foto's moet maken om te laten zien.
Heb je enig idee welke Ugreen het specifiek was?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Nu online
theduke1989 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:35:
Het laadt niet meer op.

Goed om te weten! Welke kabel was het precies? Ik gebruik zelf erg vaak UGreen kabels, maar heb er nog geen problemen mee gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
@Rik. gaat om deze, https://www.aliexpress.com/item/32391749504/32391749504.html ga vandaag fotos maken.

Mijn KZ Ates Werken ook niet sind’s dag 1.
Here you can see the problem. It is not an sound issue, but an microfone issue.

Link http://www.mediafire.com/...p/VID_20180102_130117.mp4

See the link both are not working. If you only use it for music it works fine. But for speaking and using microphone no...

En Dan hun antwoord welke telefoon gebruik¿ misschien wordt deze niet supported. 8)7 |:(

[ Voor 67% gewijzigd door theduke1989 op 10-05-2018 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
grq schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 18:28:
[...]

Het is mij voor 23 euro gelukt. Meteen de custom firmware erop geknald en werkt perfect. Ben zeer tevreden voor deze prijs!
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grq

grq

Waarvoor precies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Nu online
Waarschijnlijk voor het item dat jij voor €23,- hebt kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Op ebay zie ik wat Xiaomi Dafang IP camera's voor 9 of zelfs 6 eur, iemand ervaring mee? Neppers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Sponz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:39:
Op ebay zie ik wat Xiaomi Dafang IP camera's voor 9 of zelfs 6 eur, iemand ervaring mee? Neppers?
Klinkt te mooi om waar te zijn hoewel ik ook graag zo'n camera voor dat geld zou willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaut
Sponz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 10:39:
Zijn sellers met 100 tot 200 feedbacks, allemaal 100%. Ik vermoed dat dit gewoon oplichting is. Eén keer iets gekocht wat te goed was om waar te zijn op ebay (arduino robot die veel te goedkoop was), dat is nooit aangekomen, en heb via eBay m'n geld terug gekregen. Duurt dan wel 60 dagen voordat je zeker weet dat de verkoper je oplicht. De verkoper maakte toen ook eerst goedkope sales met redelijke feedback, en ging vervolgens veel gezochte items voor een veel te goedkope prijs aanbieden.
Je kan het proberen, maar ik vermoed dat je opgelicht gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Heb die van 6 eur gekocht, laat het resultaat wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Nu online
Sponz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:01:
Heb die van 6 eur gekocht, laat het resultaat wel weten...
Waarschijnlijk krijg je, of helemaal geen camera, of een camera die alle beelden direct doorstuurt naar China ;). Ik denk persoonlijk dat je gewoon geen camera moet kopen voor 6 euro... Je kunt daarbij er standaard vanuit gaan dat er iets mee aan de hand is, of dat je helemaal niks krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:29
Kijk eens naar de reviews van exemplaren met dezelfde foto......... Allemaal gelijk. Ook de wat meer geprijsden. De goedkoopste hebben allemaal 100% positieve feedback. Dit kunnen fakes zijn of oplichting, maar mi duidelijk niet de gebruikelijke prijs die anderen ervoor rekenen. Waarschijnlijk gokken ze erop dat 6 a 9 usd een leuke prijs is, dat potentiële kopers het gokken waard vinden.
Hij verkoopt trouwens ook de Miband 2 voor 6usd :?

[ Voor 23% gewijzigd door elinx op 11-05-2018 12:27 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 39 Laatste

Let op:
Dit topic is WEL bedoeld voor:
* discussies over bestellingen bij Chinese webshops
* vragen en discussie over, betaling, afhandeling en retourneren

Dit topic is NIET bedoeld voor:
* aankoopadvies, "welke moet ik kopen?" of "bij welke webshop vind ik product x"
* discussie over inbreuk te maken op het merkenrecht; dus GEEN namaak merkartikelen bespreken
* manieren om belasting te ontduiken
* import van verboden producten.
* "ik ook" posts, code-gebedel of inhoudsloze mededelingen.
* simpele vragen waarvan het antwoord al bekend is.
* statusupdates en andere verzending gerelateerde posts mogen in China-shopping levertijdentopic

Let op: Webshoppen vanaf 1-7-'21: BTW betalen bij aankoop buiten EU