Dat is dus precies iets dat ik niet zag aankomen. Bij het lezen van wat beoordelingen over rugzakken zijn het er altijd maar een of twee die het durven zeggen, ook bij rugzakadvertenties met over de duizend verkochte aantallen. Ik ben gewend dat onze 30L meer dan voldoende was en dan blijkt hun 45L nog te klein. Ook enorm spelbederf dat die verkopers hun advertenties vernieuwen zodat je over artikelen met nul recensies bijna niks te weten krijgt.Dus als die inhoudsmaten, in liters, niet kloppen, is er of sprake van schromelijke overdrijving (zoals je wel vaker ziet bij b.v. energiedichtheden van accu's b.v.) of van creatief opmeten.
wat ik ook niet snap, dat die Chinezen breekbare spullen verzenden in dun fragiel piepschuim dat verpulvert als je het ietwat aanraakt. Zo'n soort piepschuim heb ik nou nog nooit gezien, het verbrokkelt gewoon in sneeuwvlokken als je er lichtjes met de vingers door port. Natuurlijk is wat breekbaar was, gebroken of met schade aangekomen. Dat ze liever een korting moeten geven of geld terug en er niks aan verdienen, lijkt me ze niets te kunnen schelen of ze willen besparen op zeer goedkoop verpakkingsmateriaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Jarwo op 25-07-2020 04:46 ]