lighting_ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:12:
wat verwacht je dan?
Een optreden van Justin Bieber?
Was niet de beste presentatie maar dat zijn de meeste ook niet
Heb je die van Huawei mate 10 gezien?
Onverstaanbaar voor meer dan een uur.
Of samsung galaxy 4. Toen hadden ze een hele optreden en was echt overdone.
Nokia toen ze de Lumia introduceerden en de manager on stage hard schreeuwde its aaaawsome!
Meh, Justin Bieber

. Geef mij maar een echte vrouw

.
Nee maar even serieus: met de vorige aankondigingen hadden ze dit niet en had het niet echt verwacht eigenlijk. Alhoewel.. dit is de eerste aankondiging van OnePlus waarbij de community aanwezig is..
Denk dat het een makkelijke keus is (voor mij dan). OnePlus 5T is goedkoper, sneller, fijnere/snellere software en snellere updates. Wellicht is alleen de camera beter.
Wii4all schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:58:
Is het een rare opmerking als apple achter dit bedrijf zit meer features nemen ze over.. Ik dacht dit nadat ze over de face unlock begonnen
Apple die in een lager prijs segment gaat zitten net zoals Renault Dacia op de markt brengt
Maar ik zal wel teveel gesnoven hebben
Ja, ik denk dat je je dat verbeeld door de trip

. OnePlus is een dochterbedrijf van BBK, wat Chinees is. Dus dan kan het sowieso niet.
Donstil schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:55:
Het “1080p” scherm. Naar waarschijnlijkheid de camera, geen waterdichtheid, ontbreken van draadloos laden. Dat soort dingen, vast “niet belangrijk” voor de echte fan maar dat zijn toch dingen die net het verschil maken tussen midrange met highend onderdelen en echt highend.
Tsja, eigenlijk is er altijd wel wat te zeuren. Als OnePlus al die ongein gaat implementeren, en het toestel wordt 700 euro. Moet je dan eens kijken hoeveel moord en brand er geschreeuwd wordt. "Jaaa hallo, OnePlus verkocht toch hele goede prijs/kwaliteit toestellen?!?11!?". "Tsja, jullie wilde al die features" zegt OnePlus dan. Het is dus: of minder features voor een mid-range prijs, of meer features voor een flinke meerprijs. Geef mij maar de eerste optie; draadloos laden vind ik persoonlijk toch nutteloos als je Dash-Charge hebt. Nu schijnt een 1440p scherm niet veel duurder te zijn dan een 1080p scherm, maar voor mij heeft het meer nadelen dan voordelen. Camera is inderdaad wél een belangrijk punt. Waterdichtheid, tsja, leuk als je kan douchen en cammen tegelijk, maar voor mij hoeft het niet per se..

. Buiten dat kunnen OnePlus-toestellen prima tegen wat water (zie video's).
Ik snap inderdaad dat je het dan niet kan classificeren als high-end, maar met high-end wordt meestal de hardware (lees: SoC, RAM, opslag) bedoeld.
MazeWing schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:00:
De Samsung software is al enkele jaren lang niet meer zo erg. Sinds de Galaxy s8/Note 8 heb ik er eigenlijk niets op aan te merken en zitten er zaken in die beter en mooier zijn uitgewerkt dan stock Android. Ik ben een gigantische zeikerd op dat gebied echter moet ik echt zoeken om over dingen te kunnen zeiken.
De Pixel 2 (en XL) zijn gezien de concurrentie van zowel Android toestellen als iPhones veel en veel te duur. Los van alle problemen met de 2 XL.
Toch lees ik hier en daar dat de software na verloop van tijd wat traag/trager wordt. S8(+) schiet wel mooie foto's vind ik, maar dat vind ik voor mij geen reden om over te stappen naar Samsung.
Lisadr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:23:
IMX350 (20 mp) is uit mid-2016
IMX398 is een rebrand van de IMX298 (16mp) is uit november 2015, IMX298 zit in veel Chinese telefoon van 150 a 200 euro zoals de Xiaomi Mi 5.
Software kan een hoop goed maken. Ik hoop ook dat Oneplus dat snel gaat doen. Voor mij is een camera heel belangrijk, maar dat is niet voor iedereen zo. 5T is nog steeds een top toestel voor 500 euro.
Eerst paar echte reviews afwachten zoals camera test van GSMArena
Ik kan je verzekeren dat de Google Camera port echt heel goed werk aflevert tegenover de OnePlus camera. Gebruik hem dagelijks ter vervanging van de OnePlus camera. Zie hier bijvoorbeeld:
https://www.xda-developers.com/google-camera-hdr-ported/
Dat maakt de sensor een stuk interessanter naar mijn mening.

Louw Post schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:42:
Duidelijk!
Voor mij is de camera ook erg belangrijk en tot zover (wat ik in bovenstaande comments gezien heb) lijkt het niet al te best. Hoop ook dat OnePlus hiermee aan de slag gaat. Bij de lancering van de OP5 vertelden ze nog heel trots dat ze samengewerkt hebben met DxOMark, maar dat heeft niet bepaald geholpen volgens mij.
Of je wacht even de uitgebreide reviews af zonder compressie en andere factoren die meespelen en een negatief beeld geven.

Zal vast niet al te lang duren

.