Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik ben geen HAM fan maar dit is natuurlijk voor niemand leuk.Qu3st schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:07:
Schakel net in en zie Hamilton spinnen. Leuk begin!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Gezien de onboards net denk ik dat Olav gewoon gelijk heeft, te heftig teruggeschakeld en daardoor als het ware de handrem aangetrokken omdat hij te hard op de motor afremt.UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:06:
[...]
Uhuh, Lewis en zo'n foutje. Right.
Maar goed, alles kan.
Beste klap zeg. Damn.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het lijkt er inderdaad wel op. Maar ik kan het me van hem gewoon niet voorstellen.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:08:
[...]
Gezien de onboards net denk ik dat Olav gewoon gelijk heeft, te heftig teruggeschakeld en daardoor als het ware de handrem aangetrokken omdat hij te hard op de motor afremt.
Misschien toch wat gladder door de druppels die er waren, en dat het dan net niet kon, waar het eerder wel makkelijk zou kunnen. Kweenie.
Maar goed, misschien gewoon minder focus.
Het kampioenschap is binnen, hij is lekker met z'n familie weggeweest, ik snap best dat hij een beetje uit z'n flow en concentratie is. En de omstandigheden zijn gewoon tricky, dus het zal wel de bekende combinatie van factoren zijnUltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:10:
[...]
Het lijkt er inderdaad wel op. Maar ik kan het me van hem gewoon niet voorstellen.
Misschien toch wat gladder door de druppels die er waren, en dat het dan net niet kon, waar het eerder wel makkelijk zou kunnen. Kweenie.
Maar goed, misschien gewoon minder focus.
Machu Picchu toch?Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:11:
[...]
Het kampioenschap is binnen, hij is lekker met z'n familie weggeweest, ik snap best dat hij een beetje uit z'n flow en concentratie is. En de omstandigheden zijn gewoon tricky, dus het zal wel de bekende combinatie van factoren zijn
Jammer dat we geen leuke strijd krijgen met Vettel dan. Max gaat het niet doen dit weekend.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik ben ook niet tegen HAMSpotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:08:
[...]
Ik ben geen HAM fan maar dit is natuurlijk voor niemand leuk.
[ Voor 43% gewijzigd door Dijkstraat op 11-11-2017 19:10 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 11-11-2017 17:14 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Tja, dat wordt motor standje terug... max P5 gok ik. Motor van RIC is nieuwer. Hoewel... zegt ook niets.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:16:
Max voelt weer motorproblemen... Het wordt weer zo'n weekend
[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 11-11-2017 17:18 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
P4 want RIC heeft al gridstraffen en Hamilton zijn auto ligt in brokken.loekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:18:
[...]
Tja, dat wordt motor standje terug... max P5 gok ik. Motor van RIC is nieuwer. Hoewel... zegt ook niets.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Das geen paniek joh...loekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:20:
Kimi paniek.. pfffttt... of is het Vettel die nog ff de imitatie doet ?
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Nou was het ook wel een vrij kansloos bericht over de radio...loekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:20:
Kimi paniek.. pfffttt... of is het Vettel die nog ff de imitatie doet ?
Speciaal voor de linkerbochten?albino71 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:21:
Halve t wing op die haas
Soort L.. L-wing... tja staat ook l....albino71 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:21:
Halve t wing op die haas
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 11-11-2017 17:23 ]
Goede reden om die dingen te verbieden?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:22:
Die T-wing is er gewoon afgebroken...
- DaniëlWW2
- Niet online

Misschien toch een indicatie dat al die frobels niets doen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:24:
Grosjean is gewoon ruim sneller met die kapotte t-wing.
Dat is nog wel eens gebeurd in het verleden, dat ze sommige stukken verloren en ineens sneller waren.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:24:
Grojean is gewoon ruim sneller met die kapotte t-wing.
Ja joh, daarom schroeven ze die erop, toch gratis en data zegt natuurlijk ook niks.loekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:25:
[...]
Misschien toch een indicatie dat al die frobels niets doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Dijkstraat op 11-11-2017 22:11 ]
Misschien kan iemand me nog zeggen wie maar er heeft op een gegeven moment een coureur van die extra vleugels verloren en die was wel degelijk sneller.UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:25:
[...]
Ja joh, daarom schroeven ze die erop, toch gratis en data zegt natuurlijk ook niks.
Kort rondje, speelt ook mee.KleineJoop schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:27:
Wow het veld ligt echt dicht bij elkaar op het moment.
Maar een seconde achter Massa...Vos schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:27:
Bijna Stroll!
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Kan aan mij liggen, maar dit is als de 2e video-tag die je post die niks doet bij mij
want? . let wel, zijn auto was net klaar...Phusebox schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:28:
Die Stroll is me toch een slechte coureur...
Ik zou het doen!
Serieus? Hij heeft voor de q geen rondee gereden vandaag. Zo gek is dit dan toch ook niet nu het veld zo dicht bij elkaar zit?Phusebox schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:28:
Die Stroll is me toch een slechte coureur...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vind het juist wel knap wat hij er ondanks alles nog van weet te makenBM schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:30:
[...]
Serieus? Hij heeft voor de q geen rondee gereden vandaag. Zo gek is dit dan toch ook niet nu het veld zo dicht bij elkaar zit?
oh raar, bij mij werken ze wel gewoonGrrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:29:
[...]
Kan aan mij liggen, maar dit is als de 2e video-tag die je post die niks doet bij mij
Op mn mobiel werken zijn linkjes prima.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:29:
[...]
Daarom: misschien ligt het aan mijDijkstraat schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:31:
[...]
oh raar, bij mij werken ze wel gewoon
Hier geen enkel probleem (Chrome op Windows 10).Dijkstraat schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:31:
[...]
oh raar, bij mij werken ze wel gewoon
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 11-11-2017 17:33 ]
"When you grow up your heart dies"
Op Opera 48.0 op de desktop werkt het primaAmphiebietje schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:32:
Bij mij in Firefox niet.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Safari op een Mac, werkt gewoon.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:32:
[...]
Daarom: misschien ligt het aan mijChrome onder Windows 10 op m'n laptop hier trouwens. Ik zie gewoon een lege post...
Maar dat is toch logisch? Ik geloof dat Vandoorne een kleine vergoeding krijgt terwijl papa Stroll iets van 60 miljoen aftikt voor dit jaar.Daniel_Elessar schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:31:
Ben ook geen fan van Stroll en ben van mening dat Vandoorne een beter coureur is.
1 regengod is eruit, dus misschien in Q3 toch kansen voor Max?UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:34:
Druppels jongens...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Bij mij in firefox zie ik ook niks, 2 grote grijze posts zonder inhoud. (geen addblock oid)Amphiebietje schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:32:
Bij mij in Firefox niet.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Weet het, we mogen niks zeggen over Olaf enz, maar damn. Zet. Die. Bril. Af.
Achteraan starten, dus zo lang mogelijke stint proberen te rijden morgen.d0s schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:36:
RIC op soft?
Ja want die krijgt straf dus zal de race op een hardere compound willen starten.d0s schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:36:
RIC op soft?
Dat is waar, Vandoorne heeft zijn zitje verdiend en doet het best goed. Soms ook voor Alonso, die blijkbaar niet altijd even goed luisterde naar de mensen van het team en ze gewoon negeerd. Ook prima natuurlijk hij kán rijden. Vandoorne luisterd beter en valt daarom vaak terug als de motor weer eens gespaard moet worden.KleineJoop schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:33:
[...]
Maar dat is toch logisch? Ik geloof dat Vandoorne een kleine vergoeding krijgt terwijl papa Stroll iets van 60 miljoen aftikt voor dit jaar.
alles kan off-topic
Ja, reparatie mag.Ankona schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:38:
Mogen ze nou nog sleutelen aan die auto van Hamilton of moet hij met dat scheve voorwiel aan de start verschijnen?
En als hij uit de pit start mag nog veel meer.
Natuurlijk mogen ze dat repareren.Ankona schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:38:
Mogen ze nou nog sleutelen aan die auto van Hamilton of moet hij met dat scheve voorwiel aan de start verschijnen?
Kan me nog een Monaco herinneren dat in een anti climax eindigde toen ze kapotte dingen gingen maken tijdens een code rood.

Rood licht bij pit-entry, maar mannetje van de fia gebaarde “kom maar”..Spotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:41:
Wat was net dat akkefietje met Max?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Erg onduidelijk wie voor de willekeurige weging/keuring moest. Hij of ALOVAN. Z'n motor leek in de anti-stall te gaan.Spotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:41:
Is Connelly weer in functie? Zal dan wel een straf worden.Spotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:41:
alles kan off-topic
Onduidelijkheid wie zich moest melden bij de weegbrug van fia, Max of AlonsoSpotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:41:
linkje https://streamable.com/fa5se
Verwijderd
Hij heeft dus wel een punt.UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:35:
"Dat is het verschil he, de een moet verteld worden dat er druppels zijn, Max roept het gewoon zelf."
Weet het, we mogen niks zeggen over Olaf enz, maar damn. Zet. Die. Bril. Af.
Dat meen je niet?! Jezus. Zet. Die. Bril. Af. Jij ook.
Als je serieus denkt dat de rest die druppels niet ziet.
Jawel, maar bij sommige zitten de druppels aan de binnenkant van het vizier.UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:44:
[...]
Doe niet zo moeilijk man. Je kunt je ook overal aan gaan ergeren.UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:44:
[...]

"When you grow up your heart dies"
Zeg dan ook niksUltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:35:
Weet het, we mogen niks zeggen over Olaf enz
PSN: xMaurice93
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1