Max ook buiten.
Max ook buiten
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ehh.. kijken we naar hetzelfde beeld soms ?Ari Gold schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:38:
Max ook buiten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Max kan het kampioenschap volgend jaar wel vergeten met maximaal 3 Renault motoren voor het hele jaar.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Onderhand begin het het jammer te vinden dat RBR nog een jaar extra mer Renault zal moeten rijden. Ik heb er eigenlijk heel weinig vertrouwen in voor 2018...Spotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:36:
[...]
Die kerel heeft er ECHT een handje van steeds op het verkeerde paard te wedden
Ben benieuwd of het oorlog wordt tussen Renault en de teams met Renault-klantenmotoren.
Voor zover Renault nog met nieuw komt aanzetten. Dat lijkt namelijk helemaal geen garantie te zijn.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:36:
[...]
Die heeft nog nieuwe onderdelen gekregen toch?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Grip nog steeds niet 100% bij VER of of hij rijdt een verplicht nummer
8 motoren bij ric zijn nog steeds beter dan de 13 van HondaDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:39:
[...]
Onderhand begin het het jammer te vinden dat RBR nog een jaar extra mer Renault zal moeten rijden. Ik heb er eigenlijk heel weinig vertrouwen in voor 2018...
[...]
Voor zover Renault nog met nieuw komt aanzetten. Dat lijkt namelijk helemaal geen garantie te zijn.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
We hebben dit seizoen gezien dat je met een gridstraf nog steeds op het podium kan belanden. Een paar keer derde worden is geen ramp voor het kampioenschap.Spotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:39:
Max kan het kampioenschap volgend jaar wel vergeten met maximaal 3 Renault motoren voor het hele jaar.
Tijdens de race uitvallen met motorproblemen is veel schadelijker.
Kosten van een motor schijnen rond de 8M USD te liggen, lekker hoor. Neem aan dat ze dingen met hand in elkaar schroeven en het incl. MGU-K en MGU-H is.YakuzA schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:41:
[...]
8 motoren bij ric zijn nog steeds beter dan de 13 van Honda
Maar in die statistieken verliest Honda het vooral aan het begin van het seizoen. De trend gaat de goede kant op, die van Renault lijkt de andere kant op te gaan.YakuzA schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:41:
[...]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Toto zit in z'n neus. bah
- DaniëlWW2
- Niet online
Honda heeft er dan ook zelf voor gekozen om constant met kleine spec updates te komen dit jaar, en dan meteen bijna alles te vervangen. Tweede helft van het seizoen gaan ze aardig de goede kant op. Kijk alleen al naar Alonso die nu P5 staat.YakuzA schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:41:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha, doe je zelf dat nooit hahaloekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:46:
Toto zit in z'n neus. bah
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bij Max is het wel weer precies andersom.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:45:
[...]
Maar in die statistieken verliest Honda het vooral aan het begin van het seizoen. De trend gaat de goede kant op, die van Renault lijkt de andere kant op te gaan.
We moeten nog twee races, met 2 DNF's hebben we het nergens meer overRocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:46:
[...]
Bij Max is het wel weer precies andersom.
En RIC en VER weer in de pits, dat was krap 5 min ?
Dus als het goed begrijp reden ze vrjdag met een oudere afgeragde motor ? Kwalificatie is dus nog niets over te zeggen.
Dus als het goed begrijp reden ze vrjdag met een oudere afgeragde motor ? Kwalificatie is dus nog niets over te zeggen.
Zou wel lachen zijn als SAI of (en) HUL ploft, en Renault niet kan rijden en om onderdelen moet gaan bedelen. Dan is het drama compleet. Gun het de rijders niet natuurlijk.
Reken er maar op dat ze met een ontzettend teruggedraaide motor rijden en geen zin hebben om te showboaten door nog een keer op SS een gooi naar de top3 te doen o.i.d. Vanmiddag/vanavond wordt de startgrid bepaald en dan nog worden morgen de punten pas verdeeldloekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:48:
En RIC en VER weer in de pits, dat was krap 5 min ?
En dan blijkt Renault ineens wel reserve onderdelen te hebben.UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:49:
Zou wel lachen zijn als SAI of (en) HUL ploft, en Renault niet kan rijden en om onderdelen moet gaan bedelen. Dan is het drama compleet. Gun het de rijders niet natuurlijk.
Max heeft wel 10% van alle races van 2017 gewonnen.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:47:
[...]
We moeten nog twee races, met 2 DNF's hebben we het nergens meer over
(Scorebordstatistieken
Dan zijn de rapen gaar! kom maar op met dat scenario!RocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:50:
[...]
En dan blijkt Renault ineens wel reserve onderdelen te hebben.
Smiling as the shit comes down...
Max gespind. Is echt barslecht weekend tot nu toe.
PSN: xMaurice93
Barslecht in de zin van dat de afstelling van de auto echt verre van goed verloopt.Vos schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:56:
Barslecht?
PSN: xMaurice93
Ach er zijn altijd mensen die dit soort dingen zeggen als Max de grenzen opzoekt. Daar zijn trainingen nu eenmaal voor bedoeld. Zo slecht gaat het dit weekend helemaal niet.Vos schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:56:
Barslecht?
"When you grow up your heart dies"
Blijf dan ook gewoon op de baan... Tracklimits
[ Voor 3% gewijzigd door ArnevdS op 11-11-2017 14:57 ]
Ik zie geen track limit violation hoor.ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:57:
Pffffttt... dat wordt nog even flink klooien... wegligging zwaar ruk op die gele dingen
- DaniëlWW2
- Niet online
Doe eens niet zeg.ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:57:
Hij is niet met 4 banden van de baan geweest toch?ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:57:
Bedoelde meer dat het gras dus gewoon afstraft om buiten te baan te gaan. Ideetje voor andere circuits?UltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:57:
[...]
Ik zie geen track limit violation hoor.

In de replay zag ik hem toch echt met 4 banden NAAST de witte lijn.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:58:
[...]
Hij is niet met 4 banden van de baan geweest toch?
Dan nog is het "leaving the track and gaining an advantage"Spotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:59:
[...]
In de replay zag ik hem toch echt met 4 banden NAAST de witte lijn.
https://streamable.com/erme0Spotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:59:
[...]
Hij zit in ieder geval heel heel erg op het randje ja zie ik nu.
/edit
Yup, toch echt erover vóór de spin.
[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 11-11-2017 15:01 ]
Ik zag er toch echt maar twee naast de witte lijnSpotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:59:
[...]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Ik zie het nu ook, duidelijk nog ruim op de baan. Had zomaar een band meer mogen zijnKillerBee schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:01:
[...]
Ik zag er toch echt maar twee naast de witte lijn
Zo die auto van VER gaat nog even zwaar op de schop
Deed hij dat in Mexico ook niet? Helemaal overhoop gegooid qua setup en daarna supersnel?loekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:01:
Zo die auto van VER gaat nog even zwaar op de schop
Nee, bedoel in de garage. Zo te zien ging het body work van de sidepods er ook af.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:02:
[...]
Deed hij dat in Mexico ook niet? Helemaal overhoop gegooid qua setup en daarna supersnel?
Ja, dat bedoel ik ookloekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:04:
[...]
Nee, bedoel in de garage. Zo te zien ging het body work van de sidepods er ook af.
[ Voor 7% gewijzigd door Grrrrrene op 11-11-2017 15:05 ]
Zal ook wel moeten, anders is het gat in Q3 straks 1.5s ? Of RBR moet genoegen nemen met plek 5 & 6 en wat sparren met die roze auto's.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:05:
[...]
Ja, dat bedoel ik ookIn Mexico heeft hij de auto op een gegeven moment helemaal opnieuw laten afstellen nadat hij flink had zitten klagen over de setup.
Tja, als je (uit voorzorg), zo weinig rondjes aflegt omdat je bang bent dat de handel kapot gaat, dan mag je niet veel verwachten tijdens (de toch wel belangrijke) FP3. Dat de baan er veel anders bijligt dan gisteren zal ook geen positieve bijdrage aan het opzetten van een optimale afstelling.
Mogelijk inmiddels een van de betere, zo niet het beste chassis, van alle teams hebben, voegt niet werkelijk veel toe als we v.w.b. betrouwbaarheid eigenlijk niet veel verder zijn dan het seizoen 2015. En voor 2018 zegt Renault weer met een nieuw concept te gaan komen, het wordt dus weer afwachten of ze dan (eindelijk) wel de betrouwbaarheid meteen op orde hebben.
Mogelijk inmiddels een van de betere, zo niet het beste chassis, van alle teams hebben, voegt niet werkelijk veel toe als we v.w.b. betrouwbaarheid eigenlijk niet veel verder zijn dan het seizoen 2015. En voor 2018 zegt Renault weer met een nieuw concept te gaan komen, het wordt dus weer afwachten of ze dan (eindelijk) wel de betrouwbaarheid meteen op orde hebben.
Testing, one, two ...
er valt inmiddels regen op Interlagos, hopen op een kwali-kermis.
Ik zou het doen!
rode vlag-kermis bedoel je.rammes schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:11:
er valt inmiddels regen op Interlagos, hopen op een kwali-kermis.
daar krijg ik hele andere associaties bij

Ik zou het doen!
Dit lees ik zojuist op TwitterFind below a comment from Red Bull Motorsports Consultant Dr Helmut Marko.
Dr Helmut Marko: "Over the last 10 years, many successful, we have been through every emotion with our current engine supplier. As usual at the end of another long season, emotions are running high but it is a valued relationship and will remain so.
There has never been any question that we have not been treated fairly and equitably by our engine suppliers. And that is still true today."
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tsja, RBR moet nog even verder met Renault, dus die kunnen deze commotie niet gebruiken natuurlijk. Ik weet niet of dit nou zo'n handige carrièremove was van Tost... De suggestie dat Renault je bewust van slechte motoren voorziet om verder te komen in het kampioenschap is best een serieuze beschuldiging.
Alles gemist, geen idee hoe iedereen er voor staat, maar ik ben op tijd voor de Quali!
Bring it on!
Bring it on!
Waiting on the world to change
Heb ook nog niks meegekregen van dit weekend.. beetje druk gehad. Nu wel klaar voor kwali!pinda powerrr schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:52:
Alles gemist, geen idee hoe iedereen er voor staat, maar ik ben op tijd voor de Quali!
Bring it on!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Regen kwalificatie in Brazilië, en de setup van Max zijn auto was erg slecht tijdens FP3.

Tost rijd volgend jaar met de Honda. Dus denk dat de sensitiviteit met Renault hem niet zo veel kan boeien op het moment.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:32:
[...]
Tsja, RBR moet nog even verder met Renault, dus die kunnen deze commotie niet gebruiken natuurlijk. Ik weet niet of dit nou zo'n handige carrièremove was van Tost... De suggestie dat Renault je bewust van slechte motoren voorziet om verder te komen in het kampioenschap is best een serieuze beschuldiging.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Uiteindelijk is STR gewoon onderdeel van RBR, dus als grote broer RBR in de problemen komt door uitlatingen van Tost, lijkt het me sterk dat hij daar zomaar mee weg komtYakuzA schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:55:
[...]
Tost rijd volgend jaar met de Honda. Dus denk dat de sensitiviteit met Renault hem niet zo veel kan boeien op het moment.
Precies, denk dat Tost al een boze Marko aan de lijn heeft gehad hoor.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:56:
[...]
Uiteindelijk is STR gewoon onderdeel van RBR, dus als grote broer RBR in de problemen komt door uitlatingen van Tost, lijkt het me sterk dat hij daar zomaar mee weg komt
/edit
Of het is allemaal politiek en tactiek.
[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 11-11-2017 16:57 ]
Kan dus best zijn dat het dit weekend weer een DNF wordt voor Max en een penalty in de laatste race...Adam Cooper:
'@Max33Verstappen is on the edge in reliability terms - RBR found a cracked MGU-H last night so went back to an older one that's done a lot of miles and had in effect been 'retired'... His laps were restricted in FP3
Aan de lijn? Hij kan gewoon naar de pitbox van TR wandelen hoorUltraSub schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:57:
[...]
Precies, denk dat Tost al een boze Marko aan de lijn heeft gehad hoor.
/edit
Of het is allemaal politiek en tactiek.
Tsja, een nieuwe is er dus niet en dan kun je dus niet kiezen voor vervanging en een gridstraf. Dus ben inderdaad benieuwd.Badeend schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:58:
[...]
Kan dus best zijn dat het dit weekend weer een DNF wordt voor Max en een penalty in de laatste race...
En wat voor MGU-H komt er dan in? Nog meer oude meuk?Badeend schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:58:
[...]
Kan dus best zijn dat het dit weekend weer een DNF wordt voor Max en een penalty in de laatste race...

Natuurlijk, maar dat ziet iedereen gebeuren. Een belletje vanuit het motorhome nietSpotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:59:
[...]
Aan de lijn? Hij kan gewoon naar de pitbox van TR wandelen hoor
Hamilton toch!!!!
Hehe
Smiling as the shit comes down...
Ik zit net

Zo, dat is al een concurrent minder...
BAM, Lewis in de muur
Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
Fuuuu...
Tijdje geleden voor HAM dat hij in de banden hangt.
LOL.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
BAMHAM
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Was wel ff schrikken dat hij zo lang stil bleef zitten.
- DaniëlWW2
- Niet online
Gaat het wel goed met hem?
Dus.....wat een binnenkomer zeg.....
Waiting on the world to change
Een heel zeldzaam foutje van Lewis. Gelukkig hangt er voor hem niks meer vanaf. Dan krijgen we morgen weer een mooie inhaalrace te zien.
"When you grow up your heart dies"
mafkeesstresstak schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:04:
Vol in beeld, vol in de muur. Alles voor aandacht. Het houdt de boel wel op.
Als het bladgoud op z'n helm maar heel is
Not sure if serious?stresstak schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:04:
Vol in beeld, vol in de muur. Alles voor aandacht. Het houdt de boel wel op.
Flinke klap.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Schakelfoutje roept onze Olaf
Ik dacht ook bijna aan Senna toen Lewis amper leek te bewegen...
^^ Not sure if serious?
Ben benieuwd hoe HAM het morgen gaat doen met z'n auto die niet goed in vuile lucht kan rijden
Uhuh, Lewis en zo'n foutje. Right.loekf2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:06:
Schakelfoutje roept onze Olaf
Maar goed, alles kan.
Beste klap zeg. Damn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1