Soms toch wel tot 20C verschil hoor, of wel tot geen nacht'duisternis'Ankona schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:45:
[...]
Wat is het verschil? Die versta ik ook niet.
En de Scandinavische Lego bouwt beter dan een italiaanse bol
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Soms toch wel tot 20C verschil hoor, of wel tot geen nacht'duisternis'Ankona schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:45:
[...]
Wat is het verschil? Die versta ik ook niet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja: https://streamable.com/057m2Jasphur schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:50:
Iemand een geluidsfragmentje van de nieuwe microfoon op de SFI?
[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 10-11-2017 17:59 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Red Bull heeft inderdaad nooit beweerd dat Max 1e rijder zou zijn. Ook dat is hier op het forum nooit echt geconcludeerd. Het nieuws over 'bouwen van een auto om Max' was dat Horner zei: als Max langer bij RB blijft, heeft hij mogelijkheden om een team om zich heen te vormen. Dit 'nieuws' kwam in ieder geval voor het publiek maken van zijn contractverlenging. Dat gaat dus eerder om mensen dan om specifiek materiaal. En ja, Nederlandse media zijn gekleurd, maar helemaal kleurloos zijn is sowieso erg moeilijk.wowly schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:01:
Begrijp van Christian Horner dat max niet 1e rijder is maar dat beiden nog steeds dezelfde materialen krijgen? Hebben we dan het " we bouwen de auto om Max" Verkeerd begrepen?
Waren de "dutch Media" dan zo "enthousiastic"?
[ Voor 5% gewijzigd door ArnevdS op 10-11-2017 18:05 ]
Tja, je kan het natuurlijk ruim zien "we bouwen om Max heen"wowly schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:01:
Begrijp van Christian Horner dat max niet 1e rijder is maar dat beiden nog steeds dezelfde materialen krijgen? Hebben we dan het " we bouwen de auto om Max" Verkeerd begrepen?
Daar moest ie dan ook wel toestemming van de FIA en volgens mij zelfs de teams voor hebben.FreshMaker schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:33:
[...]
DiResta heeft zelfs geen trainingen gedaan laatste keer, gelijk in de Qaulies gestapt
Verwijderd
Wat heb je daar nu aan, aangezien ze de FP1 en FP2 meestal met andere motoren uit de pool doen? Dus slijtage is geen issue toch?Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:19:
horner had al aangegeven dat ze de motoren op spaar stand hebben staan ivm de vele problemen met renault motoren. dus die tijden zeggen nog niks, vraag is of ze de motoren nog open gaan draaien. aangezien het seizoen bijna voorbij is verwacht ik van wel
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Die oude motoren gaan natuurlijk sneller kapot dan de nog vrijwel niet gebruikte. En je wilt natuurlijk wel voldoende tracktime hebben in de FPs. Je wilt niet na een half uur uitvallen met een kapotte motor, en dus 1 uur aan verlies hebben.Spotmatic schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:33:
[...]
Wat heb je daar nu aan, aangezien ze de FP1 en FP2 meestal met andere motoren uit de pool doen? Dus slijtage is geen issue toch?
Wazig dat stereogeluid haha. En dat glitchende geluid, is dat van de stream?
Dat geldt voor iedereen, incluis de Mercedes boys. Als er 1 team is dat rondrijdt zonder motoren ''open te gooien'' is het Mercedes.RobertMe schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:43:
[...]
Die oude motoren gaan natuurlijk sneller kapot dan de nog vrijwel niet gebruikte. En je wilt natuurlijk wel voldoende tracktime hebben in de FPs. Je wilt niet na een half uur uitvallen met een kapotte motor, en dus 1 uur aan verlies hebben.
Klopt, ruim sneller zelfs....ArnevdS schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:18:
Heb de cijfers even niet paraat, maar de longrun pace van HAM en BOT leken toch een paar tienden sneller dan van VER. Laatste paar races was er daar niet zoveel verschil en zaten ze op quali-pace er ook dichterbij dan nu.
Testing, one, two ...
Ik begrijp niet zo goed welk geluid je bedoelt. Ik hoor er 3 door elkaar heen. 2 lijken mij van de motor zelf en van de turbo (correct me if i'm wrong) Dat glitchende geluid wat jij denk ik bedoelt hoor je vaker, volgens mij zijn dat vibraties ergens in de auto, onderdelen die een beetje rammelen en de geluidsopname verstoren.Jasphur schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:49:
[...]
Je hebt mij wel begrepen haha. De motor en de turbo lijken elk hun eigen kanaal te hebben. Wat soms een beetje raar klinkt. Maar het is in ieder geval niet meer dat jankende mug geluid meer.ArnevdS schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:11:
[...]
Ik begrijp niet zo goed welk geluid je bedoelt. Ik hoor er 3 door elkaar heen. 2 lijken mij van de motor zelf en van de turbo (correct me if i'm wrong) Dat glitchende geluid wat jij denk ik bedoelt hoor je vaker, volgens mij zijn dat vibraties ergens in de auto, onderdelen die een beetje rammelen en de geluidsopname verstoren.
Zo uit m'n hoofd herinner ik zo'n info blokje waarbij die van HAM vrijwel continu onder de 1:12:5 zat (meestal in de 1:12:2) waar die van VER als snelste iets van een 1:12:8 of zoiets was maar meestal een lage 1:13.alwaysleft schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 19:18:
Wat was de longrun pace van Max ten opzichte van Mercedes?
[ Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 10-11-2017 19:23 ]
[ Voor 82% gewijzigd door ArnevdS op 10-11-2017 19:44 . Reden: FP1 en FP2 dingen door elkaar gehaald. ]
Dat is de bodemplaat of die skid-blocks die de grond raakt/rakenJasphur schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:49:
[...]
Goed te zien hier dat ze dus nooit aan de 13K rpm komen. Met een reglementaire max op 15K...dus hoe we dan met een verhoging daarvan naar 18K iets gaan opschieten zonder de fuelflow ook aan te passen?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
-
"Jibberish Max."
Je volgt misschien teveel nederlandse pers, dat is nooit gezegd, alleen de nederlandse pers maakt dat ervan.wowly schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:01:
Testing, one, two ...
[ Voor 10% gewijzigd door Dijkstraat op 11-11-2017 02:27 ]
Horner gaf dat inderdaad ook aan op Sky na FP1. Renault raapt wat onderdelen bij elkaar en maakt er een motor van. Volgensmij moest je ook niet vragen welke spec het is, want dat weet Renault zelf ook niet meer omdat het maar een samenraapsel van onderdelen is.hardware-lover schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 01:24:
Hoorde net in een interview tussen Marko en ORF dat het slecht gesteld is met de hoeveelheid complete onderdelen-sets die Renault nog beschikbaar heeft op dit moment. Er wordt nu als nood maar van alles bij elkaar geraapt om de handel draaiende te krijgen. Daarom gaat er waarschijnlijk ook meer stuk. Er werd ook erg behoudend en minimaal gereden tijdens de vrije trainingen. Een paar keer maar is het vermogen wat extra opgeschroefd om te kunnen zien waar RBR staat, maar eigenlijk is het billen knijpen. Hopelijk blijft de handel bij Verstappen heel dit weekeinde. Marko heeft goede hoop, als het eenmaal draait dan blijft het ook wel draaien zegt ie. Ze hadden bij Ricciardo beter ook zijn motor niet kunnen vervangen in Mexico, dat was eigenlijk uit voorzorg, niet omdat het werkelijk noodzakelijk was, aldus Marko. Achteraf (altijd makkelijk praten), een foute beslissing.
Fingers crossed dus de laatste paar races.
[ Voor 53% gewijzigd door Jasphur op 11-11-2017 10:28 ]
[ Voor 51% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2017 10:18 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meer hierover:AzzKickah schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:02:
[...]
"Jibberish Max."
- "GP2! GP2!"
- "You have 3 GT's?"
"No way."
Het moge duidelijk zijn, ik kan er niet veel van makenIemand?
Deze persoon weet wel veel lijkt het:Bosmonster schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:33:
[...]
Meer hierover:
https://www.reddit.com/r/.../?st=j9v4vdht&sh=7eaff607
Blijkbaar een grapje van onze Max.
The " GP2 Engine" comment by the engineer is a reference to Alonso's infamous radio message in 2015 at Suzuka.
The engineer is basically apologizing to Max they have to run an extremely conservative engine mode. Max' (not so) witty reply references his most recent 2 wins ofcourse.
Max has to downtune his old friday engine even more than normal because it has to last through Abu Dhabi. In Mexico another old engine died during friday's FP2.
Most other teams/drivers probably have more old engines available for friday running. Probably not needing to run as conservative as Max needed.
Max lijkt in het sprookje wel een potloodventer.Jasphur schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:05:
Het sprookje van Hulkenberg in Brazillie. Elke dag een hoofdstuk. Hier deel 1
[afbeelding]
En BOT laat zich prima fotograferen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoogteverschilletje hoor.
[afbeelding]
Een beetje tegen de boom aan het schuren idd.Arjantje72 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:45:
[...]
Max lijkt in het sprookje wel een potloodventer.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Bij andere sites gaan ze nog wat verder.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:42:
Volgens Olav is het ook dramatisch gesteld met Renault. Ze hebben kennelijk geen nieuwe onderdelen meer voor het seizoen. Voor Ricciardo en Hartley hadden ze een "nieuwe" motor meegenomen, waar die van Hartley natuurlijk meteen ontplofte. Die kreeg de enige reservemotor. Gaat er nu nog wat mis, dan krijg je een frankensteinmotor van bij elkaar geschraapte onderdelen. Zelfs Honda doet dat nog beter.![]()
Overigens schijnt McLaren nu opzettelijk met extreme downforce te rijden tijdens de vrije trainingen, puur om Honda te sarren.
Zijn hier ook bronnen van?RocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:28:
[...]
Bij andere sites gaan ze nog wat verder.
Renault zegt geen nieuwe MGU-H en Turbo meer hebben. En de lead time voor die dingen is >2 weken.
RB schijnt nog wel wat "practice motors" te hebben. Daar staan al veel kms op, maar ze werken nog.
Maar STR kan in Abu Dhabi niet van start gaan als ze dit weekend nog iets opblazen.
Dat is nog even wat erger ja. Dan komen er ook geen turbo's of MGU-H's meer voor het hele seizoen. Kijken hoeveel auto's niet meer gaan rijden in de zandbak...RocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:28:
[...]
Bij andere sites gaan ze nog wat verder.
Renault zegt geen nieuwe MGU-H en Turbo meer hebben. En de lead time voor die dingen is >2 weken.
RB schijnt nog wel wat "practice motors" te hebben. Daar staan al veel kms op, maar ze werken nog.
Maar STR kan in Abu Dhabi niet van start gaan als ze dit weekend nog iets opblazen.
Duits artikel achter een paywall. Maar op reddit staat een samenvatting in het engels:
Vooral als je bedenkt dat Renault maar 5 punten achter staat op STR.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:34:
[...]
Dat is nog even wat erger ja. Dan komen er ook geen turbo's of MGU-H's meer voor het hele seizoen. Kijken hoeveel auto's niet meer gaan rijden in de zandbak...
[ Voor 32% gewijzigd door RocketKoen op 11-11-2017 11:49 ]
Eerder van Renault, maar volgend jaar Honda. En dan perongeluk hebben ze wel alles prima in orde en rijden voor de top meeSpotmatic schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:52:
Hartley krijgt zo wel een positieve indruk van deze zgn. "Koningsklasse".
Dan wisselen ze Max volgend jaar ineens terug naar STRxippie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:54:
[...]
Eerder van Renault, maar volgend jaar Honda. En dan perongeluk hebben ze wel alles prima in orde en rijden voor de top mee
RocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:55:
[...]
Dan wisselen ze Max volgend jaar ineens terug naar STR
Gaat Kvyat dan opeens winnen ( mits ie bij Williams terecht komt )?RocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:55:
[...]
Dan wisselen ze Max volgend jaar ineens terug naar STR
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Meer bevestiging van bestaand stereotype. De meeste zijn ook gebaseerd op iets.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 12:39:
Ja, 't is wel een blamage voor Renault zeg wat ze nu presteren. Hoe krijgen ze het toch voor elkaar om zulke onbetrouwbare motoronderdelen te maken. "Met de Franse slag" krijgt een heel nieuwe betekenis zo
Kijk het interview met Max bij Ziggo even terug. Het kan hem echt niks meer schelen.Maar goed, we gaan wel weer zien hoe het gaat. Ik maak me nml wel zorgen om de motor van Max. Als ze vorige race op hoogte zo onconservatief hebben gereden met hun motorsettings, is het maar de vraag hoe erg de onderdelen van Max al versleten zijn. Een regenrace zou de boel nog een beetje redden, maar het lijkt er niet op dat we dat krijgen. Als Q nat is kan hij misschien een keer z'n eerste pole position pakken omdat Mercedes en Ferrari hun kwalificatie-pk's niet kwijt kunnen op een natte baan.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2017 13:23 ]
Hoeveel miljoen aan prijzengeld loopt TR mis als ze hun positie aan Renault verliezen (en hoeveel krijgt Renault er dan dus bij)?
[ Voor 27% gewijzigd door yorkick op 11-11-2017 13:51 ]
Paywall? https://www.auto-motor-un...teilemangel-12795104.htmlRocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:47:
[...]
Duits artikel achter een paywall. Maar op reddit staat een samenvatting in het engels:
[knip]
Testing, one, two ...
Ik kreeg niks te zien. Maar had niet de moeite genomen om de duitse melding te vertalen. Blijkbaar vinden ze mijn adblocker niet lief.
Ik heb het interview gezien, maar ik geloof dat gewoon niet. Max wil gewoon winnen of in ieder geval zo goed mogelijk scoren. Je ziet bij een DNF van zijn kant toch echt dat hij baalt. Hij laat het wel snel achter zich, maar dat het hem vooraf niks kan schelen is niet waar. Ik vind dat meer een houding die hij aanneemtDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:22:
[...]
Kijk het interview met Max bij Ziggo even terug. Het kan hem echt niks meer schelen.
Tja Max is nuchter genoeg om het van zich af te laten glijden. Zijn seizoen is al geslaagd na de rampzalige eerste helft.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:59:
[...]
Ik heb het interview gezien, maar ik geloof dat gewoon niet. Max wil gewoon winnen of in ieder geval zo goed mogelijk scoren. Je ziet bij een DNF van zijn kant toch echt dat hij baalt. Hij laat het wel snel achter zich, maar dat het hem vooraf niks kan schelen is niet waar. Ik vind dat meer een houding die hij aanneemt
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2017 14:03 ]
DJTimo schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:54:
Zag net op Sky beelden van Abiteboul die met Helmut Marko sprak. Was geen geluid bij (van afstand gefilmd), maar Abiteboul was behoorlijk geagiteerd aan zijn lichaamstaal te zien.
[ Voor 11% gewijzigd door yorkick op 11-11-2017 14:04 ]
Marko staat best rustig.
Honda heeft nog een heel seizoen om voor RBR iets fatsoenlijks te ontwerpen. Ik ga er toch vanuit dat ze de problemen van dit seizoen kunnen fixen en volgend jaar met een op deze motor doorontwikkelde motor aan de start verschijnen, met een redelijke hoeveelheid vermogen en een goede betrouwbaarheid. Je kunt het 2-3x fout hebben, maar de 4e keer moet je toch een keer van je fouten geleerd hebben. Wat geld en experts via RBR erbij en er moet toch iets positiefs uitkomen? Laat Renault maar keihard vallen, stelletje faalhazenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:01:
[...]
Tja Max is nuchter genoeg om het van zich af te laten glijden. Zijn seizoen is al geslaagd na de rampzalige eerste helft.
Oh en tussen STR en Renault gaat het ook lekker. Ik zie RBR echt naar Honda vertrekken, zelfs als het gelijkwaardig is met Renault voor 2019. Honda staat er nu nota bene beter voor dan Renault, en dan komt die nieuwe motor volgend seizoen.
[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 11-11-2017 14:08 ]
Marko is ook niet degene die ruzie gezocht heeft, hij moet nu een beetje de vrede proberen te bewaren. Franz Tost van TR schijnt dus de niet erg aardige dingen gezegd te hebben.Ryur schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:06:
[...]
Marko staat best rustig.
Die van Renault is echt woedend!
Wel leuk dit!
Is ook niet handig als je hoofdteam (RBR dus) nog met Renault verder moet komend seizoen.ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:08:
[...]
Marko is ook niet degene die ruzie gezocht heeft, hij moet nu een beetje de vrede proberen te bewaren. Franz Tost van TR schijnt dus de niet erg aardige dingen gezegd te hebben.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daar hadden ze het net over bij Ziggo. Overvallen, pistolen tegen hoofden, schoten gelost... Je vraagt je af waarom F1 nog naar SP gaat. Geld is leuk, mooi circuit, maar dit kan toch niet?Pierre schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:09:
Is dit al gepost hier http://bit.ly/2zu5kpd wordt je ook niet erg happy van
Tja, ze gaan die motor niet veranderen. Ding werkte voor geen meter in het begin van het seizoen, nu is alleen de MGU-H nog ellende. De motor zelf is best goed, en dat zien we ook steeds meer. Ik zou eigenlijk verbaast zijn als Honda het nu nog steeds niet voor elkaar krijgt, zeker omdat ik RB de samenwerking met Ilmor wel zie afdwingen. Kennelijk gebeurd er veel meer. Ik kwam ook eens tegen dat Mercedes, Honda nu al helpt, en dat Mercedes kennelijk zelfs Ferrari heeft geholpen om hun motor op orde te krijgen.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:07:
[...]
Honda heeft nog een heel seizoen om voor RBR iets fatsoenlijks te ontwerpen. Ik ga er toch vanuit dat ze de problemen van dit seizoen kunnen fixen en volgend jaar met een op deze motor doorontwikkelde motor aan de start verschijnen, met een redelijke hoeveelheid vermogen en een goede betrouwbaarheid. Je kunt het 2-3x fout hebben, maar de 4e keer moet je toch een keer van je fouten geleerd hebben.
Het is daar voor rijke mensen al de gewoonste zaak van de wereld om gewapende bodyguards te hebben. Verbaast me dat de F1 teams dat niet hebben.Grrrrrene schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:10:
[...]
Daar hadden ze het net over bij Ziggo. Overvallen, pistolen tegen hoofden, schoten gelost... Je vraagt je af waarom F1 nog naar SP gaat. Geld is leuk, mooi circuit, maar dit kan toch niet?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nouja, ik vind dat je voor je die diensten gaat inhuren eerst de vraag moet stellen: "moeten we dit accepteren?". Daarnaast vind ik het ook een functie voor de organisatie (FIA, het circuit) om de veiligheid te garanderen. Bouw desnoods een hotel op het circuit zodat de teams er niet af hoeven. Dan blijft de pers over, maar die zijn al iets minder herkenbaar.RocketKoen schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:11:
[...]
Het is daar voor rijke mensen al de gewoonste zaak van de wereld om gewapende bodyguards te hebben. Verbaast me dat de F1 teams dat niet hebben.
Bron?ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:27:
RIC en VER gaan niet naar buiten vanwege teveel mileage...
Gaan ze leuk Renault weer even op de kast jagenArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:27:
Smiling as the shit comes down...
Vertelden ze net op SKY
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Echt niet te geloven.ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:27:
@DaniëlWW2 Gehoord bij Sky, die een bericht van Horner kregen.
Ik hoop het niet, maar ik ga in een deuk als die 2 motoren van RBR een dikke witte pluim geven straks in Q1.ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:27:
Ongelooflijk...ArnevdS schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:27:
[ Voor 16% gewijzigd door vliegnerd op 11-11-2017 14:34 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Nog mooier: beide Renaults er met een dikke witte pluim uit in P3 / Q1 ofzo.Pierre schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:33:
[...]
Ik hoop het niet, maar ik ga in een deuk als die 2 motoren van RBR een dikke witte pluim geven straks in Q1.
Die kerel heeft er ECHT een handje van steeds op het verkeerde paard te weddenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:30:
[...]
Echt niet te geloven.![]()
Maar tijd om Renault vaarwel te zeggen hoor als RBR. Alonso wou Renault motoren, dan weet je hoe laat het is.
Die heeft nog nieuwe onderdelen gekregen toch?
Correctie, Renault heeft geen motoren meer, alleen opgepoetse meuk met onderdelen die nog onder in het magazijn liggen. Nu stuk, is of rijden met opgelapte motor die eerder stuk ging of EOL (mileage) was of niet.TinusTegengas schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:33:
"It's going nuclear. Renault are considering withholding engines from Toro Rosso and making them sit out not just for the rest of the weekend with no engines, but also the Abu Dhabi GP. They are so furious, they are looking at their contract" reports Ted Kravitz. #SkyF1 #F1
TR dan Sainz weer terughalen?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nou ja, ze zeiden niet voor hoe lang. Ook een halfuurtje niet op de baan is minder stress op je motorPierre schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:36:
Ze lullen dus maar wat Ricardo is op de baan @SkySports
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ze hebben toch ruim een half uur engine time bespaard.Pierre schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:36:
Ze lullen dus maar wat Ricardo is op de baan @SkySports
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq