[F1 2017] Race 18 - GP van Mexico Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste
Acties:
  • 93.239 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:34:
[...]

Dan is t toch veel leuker als ie in bocht 1 vergeet te remmen? ;)
Zolang hij niemand anders meeneemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Pierre schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:34:
Ja inderdaad dat viel me echt op met de kwalificatie bizar gewoon.
Dit is bij hem al echt vanaf race 1, ik had hem het voordeel van de twijfel gegeven omdat hij een newbie was. Maar ondertussen.. pfoe

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Equator schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

Zolang hij niemand anders meeneemt..
Juist wel, laat hem Magnussen maar meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 16:16
Ik heb er zin an en m'n vrouw staat taco's te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:20

iichel

Gazoooo

toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:37:
[...]

Juist wel, laat hem Magnussen maar meenemen.
En Perez. En Massa. Hoewel ik WIlliams wel mag. En de Saubers ook, want die rijden alleen maar in de weg. En verlos de McLarens meeteen uit hun lijden.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:18

vliegnerd

Nintendo fan.

Gekkenhuis schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:33:
[...]

ik blijf mij er nog steeds over verbazen hoeveel hij wel niet moet vechten met het sturen. Gaat echt compleet nergens over in vergelijking met alle andere coureurs.
Het vreemde is dat hij in de regen juist wel goed is. Of in ieder geval goed bleek te zijn, een flink aantal races terug. (EDIT: Q in de regen op Monza). Dat spoort totaal niet met een complete pannenkoek zijn.

Aan het begin van het seizoen dacht ik: "STR: Pannenkoek." Toen blijkt hij ineens een goede regenrijder. Maar de laatste paar races wordt hij weer enorm zoekgereden door de oude MAS. Terug bij de pannenkoek.

Ik snap er geen snars meer van. 8)7

Vorige race in Austin was hij weer nergens, terwijl papa STR nota bene dat circuit afgehuurd heeft (voor het begin van het seizoen?) om zoon STR te laten rijden.

[ Voor 12% gewijzigd door vliegnerd op 29-10-2017 18:42 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:24
Lensent schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:37:
Haha m'n vriendin is Mexicaanse tapas aan 't bereiden :)

Benieuwd wat het vanavond gaat worden. Dit is weer zo'n race die alle kanten op kan... Neemt een Vettel extra risico of rijdt hij berekend? Kan Max de sprint winnen naar de eerste bocht? En weet Hamilton uit de shit te blijven en binnen de top 6 te finishen? We gaan 't zien ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Robsta86 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

Benieuwd wat het vanavond gaat worden. Dit is weer zo'n race die alle kanten op kan... Neemt een Vettel extra risico of rijdt hij berekend? Kan Max de sprint winnen naar de eerste bocht? En weet Hamilton uit de shit te blijven en binnen de top 6 te finishen? We gaan 't zien ;)
Is prei schotel ook Mexicaans genoeg? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:13
Robsta86 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:42:
[...]

Ik heb al gegeten. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:43:
[...]

Is prei schotel ook Mexicaans genoeg? :p
Ik ga voor de borrelgarnituur met mini-mexicano's :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Lensent schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:37:
Haha lekker in de sfeer, ik heb zo een Nacho pizza, iets minder, maar telt ook wel toch?
Hopen op een spannende race, inhaalacties zullen moeilijk zijn (weinig slipstream voordeel door de hoogte). Maar als de top dichtbij elkaar blijft kan het wel de hele race tof blijven door de pitstop en de slijtageslag mbt tot de remmen en oververhitting.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Helaas... Volgens mij staat er zo weer voor een week aan eten op tafel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 19:39

Pierre

Van nature lui!

Robsta86 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Helaas... Volgens mij staat er zo weer voor een week aan eten op tafel :+
Kunnen we aanschuiven :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

vliegnerd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:39:
[...]

Het vreemde is dat hij in de regen juist wel goed is. Of in ieder geval goed bleek te zijn, een flink aantal races terug. (EDIT: Q in de regen op Monza). Dat spoort totaal niet met een complete pannenkoek zijn.

Aan het begin van het seizoen dacht ik: "STR: Pannenkoek." Toen blijkt hij ineens een goede regenrijder. Maar de laatste paar races wordt hij weer enorm zoekgereden door de oude MAS. Terug bij de pannenkoek.

Ik snap er geen snars meer van. 8)7

Vorige race in Austin was hij weer nergens, terwijl papa STR nota bene dat circuit afgehuurd heeft (voor het begin van het seizoen?) om zoon STR te laten rijden.
Hoevaak heeft hij daadwerkelijk iets laten zien? 1x in de regen volgens mij, en was dat mazzel of kwaliteit? Hij heeft zich nog echt niet bewezen.

Moet het er hier echt over gaan wat we gegeten hebben?

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 29-10-2017 18:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:02
Het is compleet toevallig, maar ik heb net tortilla wraps naar binnen zitten werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Frietjes met taco mayonaise :+

Anyway veel plezier iedereen, hoop echt op een 3e win voor max.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Op Monza medium downforce volgens paddy? Wanneer rijden ze met weinig downforce dan???

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 29-10-2017 19:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:20

iichel

Gazoooo

Ze rijden met maximum downforce setups (kijk maar hoeveel achtervleugel ze hebben staan) maar omdat de lucht zo ijl is vanwege de hoogte (70-80%) is er weinig effectieve downforce.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:54:
Op Monza minimum downforce volgens paddy? Wanneer rijden ze met weinig downforce dan???
Huh? Vraag is nogal onbegrijpelijk O-)

Wat hij in ieder geval zei was dat ze met dezelfde downforce/vleugels als Monaco rijden, maar door de lagere luchtdichtheid (80% ten opzichte van normaal) is de daadwerkelijke downforce nog minder dan ze hebben op Monza, waar ze dus met minimale downforce rijden.

Dit kwam net langs op Sky waar Paddy Low wat uitleg gaf m.b.t. verschillen door lage luchtdichtheid ten opzichte van normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Oekiejoekie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Ik ga voor de borrelgarnituur met mini-maxicano's :+
There. :Y)

Fijne race alvast mensen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:57:
[...]

Huh? Vraag is nogal onbegrijpelijk O-)

Wat hij in ieder geval zei was dat ze met dezelfde downforce/vleugels als Monaco rijden, maar door de lagere luchtdichtheid (80% ten opzichte van normaal) is de daadwerkelijke downforce nog minder dan ze hebben op Monza, waar ze dus met minimale downforce rijden.

Dit kwam net langs op Sky waar Paddy Low wat uitleg gaf m.b.t. verschillen door lage luchtdichtheid ten opzichte van normaal
Ja, punt is, hij zei expliciet dat ze op Monza met medium downforce rijden. Geen minimum. Ben dus benieuwd wanneer ze wel met minimum downforce rijden.

Edit: ah, zie dat de autocorrect er minimum van heeft gemaakt... Oeps...

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 29-10-2017 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Mensen, wat je gaat eten is wel erg offtopic. We zijn met zoveel in dit topic, dus hou een beetje rekening met elkaar. Niet iedereen is geïnteresseerd. Hou het bij de F1. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:54:
Op Monza minimum downforce volgens paddy? Wanneer rijden ze met weinig downforce dan???
Er is 80% atmosferische druk, en dus luchtmoleculen (als ik het zo goed zeg).
Hierdoor heb je 80% van de downforce en drag wat je normaal hebt.
Elk team heeft dus een (bijna) maximale downforce setup, zoals ze ook in Monaco rijden, maar door bovenstaande omstandigheden hebben ze effectief nog minder downforce dan dat ze in Monza hebben (terwijl ze daar met een minimale downforce setup rijden).
Door de lage drag is een slipstream minder efficiënt, krijgen de remmen meer te verduren (de auto remt minder af door luchtweerstand dan normaal) en krijgen de turbo/compressor het zwaar omdat ze het verschil in druk moeten goedmaken. ^Sky Paddy Lowe

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:58:
[...]

Ja, punt is, hij zei expliciet dat ze op Monza met medium downforce rijden. Geen minimum. Ben dus benieuwd wanneer ze wel met minimum downforce rijden.
Ik denk dat dit vooral van het team/motor afhangt...
Heb je een auto met goede mechanische grip, dan kan je met minder vleugel rijden.
Een Force India, zal bijvoorbeeld meer vleugel moeten zetten (wat voor hen weer gecompenseerd wordt door het motor vermogen van de Mercedes motor) dan bijvoorbeeld Renault...
relatief veel vleugel, maar ook het probleem dat de motor niet tot de sterkste van het veld horen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Ik denk dat zowel Vettel als Max op alles of niks spelen. Wat heeft Vettel aan een tweede plek? Helemaal niks. Dus hoop dat Max gewoon een hele goede start heeft en er duidelijk voorbij kan of gewoon netjes aansluiten. Niet samen bij bocht 1 aankomrnu, dat wordt drama.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:05
Zo, duidelijk.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNUuGdcWkAANYPR?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

yorkick schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:01:
[...]

Er is 80% atmosferische druk, en dus luchtmoleculen (als ik het zo goed zeg).
Hierdoor heb je 80% van de downforce en drag wat je normaal hebt.
Elk team heeft dus een (bijna) maximale downforce setup, zoals ze ook in Monaco rijden, maar door bovenstaande omstandigheden hebben ze effectief nog minder downforce dan dat ze in Monza hebben (terwijl ze daar met een minimale downforce setup rijden).
Door de lage drag is een slipstream minder efficiënt, krijgen de remmen meer te verduren (de auto remt minder af door luchtweerstand dan normaal) en krijgen de turbo/compressor het zwaar omdat ze het verschil in druk moeten goedmaken. ^Sky Paddy Lowe
Plus dat lagere luchtdruk ook betekent dat er minder lucht is om alles te koelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Brrr... lugubere pitspoezen bij die parade in Mexico...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:45
Dat geeft ook direct aan dat Vettel helemaal niemand zomaar laat passeren. Wie gelooft er nou dat Hamilton bijna buiten de top 10 gaat vallen?

Alleen serieuze motorproblemen, en dat 3 races op rij kan Hamilton van de titel afhouden.

Vettel gaat gewoon knokken vanaf de start.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Oekiejoekie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:06:
Dat is ter gelegenheid van Día de Muertos dat op 31 oktober plaatsvindt. Ik vind het wel mooi hoe de dood daar gevierd wordt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:06:
Ja, wat ik gisteren voorbij zag komen tijdens Ted's Notebook zag er best goed uit :9

Fijne race straks allemaal. Ik hap nog even m'n puntjes pizza weg en ben er klaar voor :Y) Man, ik heb er echt zin in, die eerste bocht wordt zeer interessant. Ik denk dat het echt grootspraak van Vettel is dat hij "all in" gaat, om Verstappen vast te waarschuwen en hopelijk te intimideren. Ik weet alleen zo goed als zeker dat Verstappen gewoon voor de winst gaat en in bocht 1 met 0 hersencellen aan het kampioenschap van Vettel denkt :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Damn, ik ben gewoon zenuwachtig voor de race. :o
VET die vanuit pole moet gaan knokken voor een kans op het kampioenschap, HAM die het kampioenschap vandaag veilig wil stellen en VER die tussen hen in zit. :D

Maakt hij kans op een podium? Jazeker! Mercedes heeft dit weekend laten zien dat dit niet hun circuit is en VER heeft gisteren laten zien dat dit toch zeker wel zijn circuit is. _/-\o_

Anyhow, ik heb er zin in! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:59
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNUyrORWAAEk9Y2.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik houd mijn hart vast voor bocht 1. De rest geloof ik wel, maar die eerste bocht als beide heren side by side zitten... brr.

Hamilton blijft er gewoon achter hangen verwacht ik, die doet niet aan do or die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind Hamilton in het interview met brundle toch sympathieker overkomen dan ik had gedacht.

Heeft nog wel even aan dat Vettel 'over a second' won met buiten de baan rijden na z'n pitstop.

[ Voor 35% gewijzigd door MikeyMan op 29-10-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:09:
Damn, ik ben gewoon zenuwachtig voor de race. :o
VET die vanuit pole moet gaan knokken voor een kans op het kampioenschap, HAM die het kampioenschap vandaag veilig wil stellen en VER die tussen hen in zit. :D

Maakt hij kans op een podium? Jazeker! Mercedes heeft dit weekend laten zien dat dit niet hun circuit is en VER heeft gisteren laten zien dat dit toch zeker wel zijn circuit is. _/-\o_

Anyhow, ik heb er zin in! d:)b
Ja, en Max was marginaal trager dan Vettel en sneller dan Hamilton in Q3, wat normaal met zo'n Renault-motor niet RBR's sterkste kant is. Ik reken dus op een goede race pace. Hopelijk kan hij, als het in bocht 1 niet wil lukken, met een undercut Vettel voorbij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:21:
Vind Hamilton in het interview met brundle toch sympathieker overkomen dan ik had gedacht.
Ik heb sowieso niets tegen Hamilton. Beter uithangbord kan de F1 zich niet wensen.
En hij kijkt uit naar mooie gevechten met Max. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:09:
[...]

Ja, wat ik gisteren voorbij zag komen tijdens Ted's Notebook zag er best goed uit :9

Fijne race straks allemaal. Ik hap nog even m'n puntjes pizza weg en ben er klaar voor :Y) Man, ik heb er echt zin in, die eerste bocht wordt zeer interessant. Ik denk dat het echt grootspraak van Vettel is dat hij "all in" gaat, om Verstappen vast te waarschuwen en hopelijk te intimideren. Ik weet alleen zo goed als zeker dat Verstappen gewoon voor de winst gaat en in bocht 1 met 0 hersencellen aan het kampioenschap van Vettel denkt :P
Right. Good luck with that dan Vettel. :+

Ik hoop eigenlijk dat ze veilig de eerste lap door komen. Of dat nou 1e of 2e is. Volgens mij heeft RBR de betere race pace en pakt hij Vettel ook wel als hij als 2e de 1e keer over de streep komt.

/edit
Dus Max moet gewoon echt voorzichtig doen, tegen zijn natuur in. Als het in het begin fout gaat gooit hij een grote kans op een win weg.

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 29-10-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

* Falcon probeert de kids naar bed te krijgen :(

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:21:
[...]

Ik heb sowieso niets tegen Hamilton. Beter uithangbord kan de F1 zich niet wensen.
En hij kijkt uit naar mooie gevechten met Max. :)
Heb er ook niks tegen, maar op de een of andere manier ook niks mee. Weet niet wat dat is, misschien dat ie in vergelijking tot een Schumacher minder vanaf de laatste rij naar voren geknokt heeft oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:32

rammes

koekebakker 1e klas

zelfs de verstappen store is down, ze maken het daar wel spannend ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:54

Spotmatic

Ken sent me

Falcon schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:22:
* Spotmatic probeert dochterlief van de beste plek op de bank af te krijgen. :(

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robsta86
Leg een zak chips in hun bed?? Nood breekt wet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:47
Als het gelukt is even hier melden, ik ga die 2 stuiterballen van mij niet van de bank krijgen... 8 en 9 en ze kennen alle namen uit hun hoofd... :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
Gewoon laten zitten als ze niet willen, vallen vanzelf om

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

In tegenstelling tot iedereen z'n dagmenu, is het wel en wee met de kinderen wel interessant? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
hoevenpe schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:25:
[...]

Als het gelukt is even hier melden, ik ga die 2 stuiterballen van mij niet van de bank krijgen... 8 en 9 en ze kennen alle namen uit hun hoofd... :)
Ik weet hoe, vorige week gedaan. Zeg dat als ze nu niet gaan slapen en NIKS meer laten horen, ze morgenvroeg niet de race mogen kijken die je voor ze opneemt. Jij rekent aan de hand van de spanning uit hoeveel je morgen mag skippen, en bepaalt hoe laat je ze wakker maakt.
Werkte hier als een trein vorige week. Die heb ik dus wel om 0615 eruit kunnen slepen de dag erna, want er was niet veel te skippen vorige week :P

/edit
MikeyMan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:26:
In tegenstelling tot iedereen z'n dagmenu, is het wel en wee met de kinderen wel interessant? :P
Dat is gewoon belangrijk, een mede-tweaker de gouden tip geven om hem fatsoenlijk zijn race te kunnen laten kijken :)

[ Voor 19% gewijzigd door UltraSub op 29-10-2017 19:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Nee mensen, kinderen naar bed uitgevoerd bespreken hoeft ook niet. Het is hier niet de Huiskamer hoor. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

AzzKickah

06-CENSORED

Nee. Maar kom op. We zitten toch gewoon een beetje sfeer te creeëren met z'n allen hier.

Iets minder krampachtig over alles wat misschien wel eens offtopic zou kunnen zijn mag ook wel hoor. Dat ge***** hier altijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
AzzKickah schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:27:
[...]

Nee. Maar kom op. We zitten toch gewoon een beetje sfeer te creeëren met z'n allen hier.

Iets minder krampachtig over alles wat misschien wel eens offtopic zou kunnen zijn mag ook wel hoor. Dat ge***** hier altijd :X
"Vroeger" mocht je inderdaad slow-chatten in de race-topics -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Eten/Kids pfff..... Dat laat ik mn vrouw opknappen! Ik ga naar een vriend om F1 te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zou willen dat ik bij mijn kinderen en het avondeten was ...

* FreshMaker mag gewoon werken ...

Met F1 op TV, dat dan weer wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:54

Spotmatic

Ken sent me

Wordt er nog regen verwacht tijdens de race? :')

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Spotmatic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:29:
In mexico? Wat dacht je zelf lol

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:28

vhal

ಠ_ಠ

Bensimpel schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:29:
[...]

In mexico? Wat dacht je zelf lol
Genoeg regen daar gezien... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:04

TinusTegengas

Formula Racing

Vast wel tranen bij iemand :+

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Ik hoop het niet... Na die amateuristische dweilpauze in Italie...

Bij Mexico krijg ik dan visioenen van Consuela van Family Guy, die op haar gemak de hele baan dweilt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:20:
Ik houd mijn hart vast voor bocht 1. De rest geloof ik wel, maar die eerste bocht als beide heren side by side zitten... brr.

Hamilton blijft er gewoon achter hangen verwacht ik, die doet niet aan do or die.
Ik gok dat Vettel "ruim" voor Max bocht 1 in gaat en het gevaar meer van achteren komt (Bottas, Raikonen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik denk dat VET inderdaad als 1e de bocht ingaat, maar de druk van VER niet volhoudt in het eerste deel
Pas na de pitstops komt HAM op P1, VER gaat voor de 2e en VET huilend 3e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:37
Ik hoop op een valse start van vettel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Ik gok dat Vettel "ruim" voor Max bocht 1 in gaat en het gevaar meer van achteren komt (Bottas, Raikonen).
Als ze allebei een goede/normale start maken dan zal het niet ruim zijn. En zitten ze naast elkaar. Maar goed, een mindere start is snel gemaakt, en dan is het all bets are off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

RAI wel, maar de Mercedessen starten best bagger de laatste tijd (of verbeeld ik me dat?). Het lijkt of Ferrari meer koppel onderin heeft en Mercedes dan iets meer vermogen, maar daar heb je bij je launch nog niet zoveel aan :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
AzzKickah schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:27:
[...]

UltraSub schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:28:
[...]

"Vroeger" mocht je inderdaad slow-chatten in de race-topics -O-
Dat kan ook zeker zonder eten of kinderen. ;)
Dit topic is hartstikke druk, veel verschillende wensen die elkaar constant tegenspreken. Natuurlijk mag je hier behoorlijk slowchatten, dat is het doel juist van dit topic, maar dan wel over de F1. Werkelijk voor iedereen die iets wel wil, is er iemand die het niet wil. Ik krijg constant tegenstrijdige berichten over wat mensen wel en niet willen zien en balanceer dit altijd zo goed mogelijk af.

Het is echt niet bedoeld alsof je niks mag. Hou alleen een beetje rekening met elkaar, en hou het dus voornamelijk bij de race. Zo blijft het topic leuk voor iedereen. :)

Bedankt voor u aandacht, nu racen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Oekiejoekie schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:31:
[...]

Bij Mexico krijg ik dan visioenen van Consuela van Family Guy, die op haar gemak de hele baan dweilt... :+
No...no....noo...

Nog maar een half uur, ook ik ben zeer gespannen voor deze race, alles staat klaar :Y)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:34:
Hopelijk deze keer langer dan 8 seconden (met Vettel naast zich...) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Dijkstraat schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Zijn toch gewoon F1 auto's onderweg naar de grid?
Wat hoor ik dan voor geluiden op de achtergrond op SKY?

[ Voor 86% gewijzigd door Jasphur op 29-10-2017 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Jasphur schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:35:
Wat rijdt er nu over het circuit? Mooie geluidjes
Zijn toch gewoon F1 auto's onderweg naar de grid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Grappig die live gap bij Ziggo. Je ziet duidelijk dat Max in (veel) bochten wint en op de rechte stukken verliest t.o.v. Vettel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:11
Blijft mooi die vergelijking van de pole ronde. Max in ongeveer elke bocht sneller, Ferrari merkbaar sneller qua power.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:36:
Grappig die live gap bij Ziggo. Je ziet duidelijk dat Max in (veel) bochten wint en op de rechte stukken verliest t.o.v. Vettel.
Moet je nagaan wat er gebeurd als Renault haar zaakjes wat beter op orde krijgt. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Plaatsvervangende schaamte bij het zien van Jack naast Lauda. Een interview wat mijn 5-jarige zou doen. Zou fijn zijn om volgend seizoen een echte kenner te hebben daar die ook wat wil prikken.

Jack is een topper.

He, topicwaarschuwingen gelden ook voor collega modjes hoor. :+

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-10-2017 19:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

PWM schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:40:
Plaatsvervangende schaamte bij het zien van Jack naast Lauda. Een interview wat mijn 5-jarige zou doen. Zou fijn zijn om volgend seizoen een echte kenner te hebben daar die ook wat wil prikken.
Kuch
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
:+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zenuwachtig voor de start... Als Max slecht weg komt, kunnen er zo maar weer een paar voorbij op dat lange stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Max is een stukje vergeten met scheren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Met dit lange rechte stuk na de start is het bijna onmogelijk voor Max om als eerste bocht 1 in te gaan. Beter erachterhangen en slipstream pakken dan kan het msschien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:34:
[...]

[...]

Dat kan ook zeker zonder eten of kinderen. ;)
Dit topic is hartstikke druk, veel verschillende wensen die elkaar constant tegenspreken. Natuurlijk mag je hier behoorlijk slowchatten, dat is het doel juist van dit topic, maar dan wel over de F1. Werkelijk voor iedereen die iets wel wil, is er iemand die het niet wil. Ik krijg constant tegenstrijdige berichten over wat mensen wel en niet willen zien en balanceer dit altijd zo goed mogelijk af.

Het is echt niet bedoeld alsof je niks mag. Hou alleen een beetje rekening met elkaar, en hou het dus voornamelijk bij de race. Zo blijft het topic leuk voor iedereen. :)

De laatste twee modbreaks zijn wel heerlijk “zondags” :9

Voor iedereen...: Fijne race gewenst!

*Mijn dochtertje net naar bed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:42:
Met dit lange rechte stuk na de start is het bijna onmogelijk voor Max om als eerste bocht 1 in te gaan. Beter erachterhangen en slipstream pakken dan kan het msschien.
Lijkt me verstandig met de Mercedessen er direct achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNU5O0eWkAAn0Wv.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zojuist bij F1 café, “de belangrijkste race uit zijn carrière..” (over Max).

Waarom is dit de belangrijkste uit zijn carrière ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grrrrrene schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:43:
[...]

Lijkt me verstandig met de Mercedessen er direct achter.
Tja veel keus heb je niet. Maar voorop met een Renault motor ben je echt sitting duck.

Anyhoo, het is niet alsof je ervoor kiest. Je probeert zo goed mogelijk te starten en dan ga je niet inhouden of tactisch rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Haha Kimi riskeert geen boete voor het te laat komen bij de ceremonie. :+ (Sky)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

:D Die Huub Stapel, geweldige vent.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:12
Go Huub. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 19:37
Rivanov schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:45:
Haha Kimi riskeert geen boete voor het te laat komen bij de ceremonie. :+ (Sky)
he was having a shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Vettel is wel de favoriet van Dhr. Stapel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:33
D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:44:
Zojuist bij F1 café, “de belangrijkste race uit zijn carrière..” (over Max).

Waarom is dit de belangrijkste uit zijn carrière ?
Omdat die op een haartje na pole had wellicht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Huub is helemaal oké. _/-\o_ :D d:)b
(Zit Vettel flink te bashen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

max schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:45:
:D Die Huub Stapel, geweldige vent.
Serieus? Nare man. Zeuren om het zeuren.

Ook om mee te werken een vervelende man.

EDIT:

Ja, hij bashed Vettel, omdat hij weet dat dat lekker valt.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 29-10-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Martin Brundle wilde 'm snel nog interviewen, maar Kimi zorgde er snel voor dat hij achter het lint op z'n plek stond en Brundle mocht even omlopen van 'm. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31

pinda powerrr

Slow down...

Op zich prima tijd dit, genoeg family time gehad overdag vandaag en nu met zijn allen kijken naar de race.

Stuk beter dan Heel Holland Bakt :)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Johnnie Flodder is lekker op dreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:11
Ohwww... Is dat Huub Stapel. Herkende hem wel, maar vroeg me af wie het was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

PWM schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:46:
[...]

Serieus? Nare man. Zeuren om het zeuren.

Ook om mee te werken een vervelende man.

EDIT:

Ja, hij bashed Vettel, omdat hij weet dat dat lekker valt.
Limburgers unite! oOo

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verrek ja, Max staat aan de vuile kant. En het was daar al zo glad heel het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Jackson6 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:47:
Johnnie Flodder is lekker op dreef.
BX Sport bij zich? Betaald met Polaroid.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Bijzondere minuut van stilte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:02
Kijk, ze wapperen met witte zakdoekjes op de tribune. Stelletje voetbalsupporters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
jip_86 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:46:
[...]

Omdat die op een haartje na pole had wellicht.
Tja, dat heeft ie niet maar goed, wat mij betreft is Barcelona tot heden nog zijn ‘belangrijkste’ (ivm eerste keer id RB en halverwege seizoen overgestapt).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Badeend schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:48:
Kijk, ze wapperen met witte zakdoekjes op de tribune. Stelletje voetbalsupporters
Dat is ter nagedachtenis aan de mensen die zijn omgekomen bij de aardbeving van een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Schakel net in. Maar waarom was er die minuut stilte?(op de gekke toeter na dan)
Pagina: 1 ... 16 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<marquee>*O* *O* *O* MAX!!! *O* *O* *O* </marquee>~[/html]

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1