[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.287 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klie2003
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 11:51
The Redman schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:48:
[...]

Leef je onder een steen? Lightning Network? En steeds meer mentions, zoals Charlie Lee die vandaag op CNBC was (met technische struggles _/-\o_).
Doe niet zo populair zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
The Redman schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:46:
[...]

Waarom zou je daytraden? HODL is makkelijker.

@j0ppie een gratis gekregen troepcoin dumpen is natuurlijk wat anders dan een zelf uitgezochte coin,
Niet dat ik daytrade, maar je kan met daytraden wel meer marges maken dan simpel holden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:20

Ethirty

Who...me?

j0ppie schreef op maandag 11 december 2017 @ 23:51:
[...]

Niet dat ik daytrade, maar je kan met daytraden wel meer marges maken dan simpel holden.
Ligt er maar net aan hoe goed je bent en of je alles juist timed. Met BTC had ik meer kunnen verdienen met hodlen dan met wat ik nu gehandeld heb.

Maar van litecoin hodlen wordt ik momenteel wel vrolijk :D
Proberen in te houden om een sell ordertje te plaatsen, pakt bij mij altijd tegenovergesteld uit als wat ik wil.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Respect to Slux... kom ik aan met mijn 10 LTC :) goede keus geweest.

wordt al 200 euri voor gevraagd, tot hoever zou het gaan? twijfel om extra geld in LTC te stoppen of gewoon meer BTC voor terug te kopen

[ Voor 23% gewijzigd door NoE op 12-12-2017 00:59 ]

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb helaas zonder er goed bij na te denken mijn ID gescand en opgestuurd naar coinbase. Met niks erop geblurd... Door mijn grote zorgen heb ik mijn account gesloten. Betekent dat, dat coinbase mijn ID scans nog heeft? En als het mis gaat hoe wat kan er dan allemaal mee gebeuren? Ik maak me zorgen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

NoE schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:53:
Respect to Slux... kom ik aan met mijn 10 LTC :) goede keus geweest.

wordt al 200 euri voor gevraagd, tot hoever zou het gaan? twijfel om extra geld in LTC te stoppen of gewoon meer BTC voor terug te kopen
Mijn vermoeden is dat de LTC snel zal gaan dalen, als we kijken naar de trend.. Ik heb momenteel ingezet op BTC HODL en heb zojuist alle LTC verkocht en omgezet in BTC.

Stiekem hoop ik dat RIPPLE ook snel zag stijgen maar vrees dat dit een lange termijn geval wordt en zeker geen melkkoe wordt zoals bitcoin, maar het kan gek lopen in crypto wereld dus RIPPLE staat ook on HODL.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 11:50
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:03:
Hoi, ik heb helaas zonder er goed bij na te denken mijn ID gescand en opgestuurd naar coinbase. Met niks erop geblurd... Door mijn grote zorgen heb ik mijn account gesloten. Betekent dat, dat coinbase mijn ID scans nog heeft? En als het mis gaat hoe wat kan er dan allemaal mee gebeuren? Ik maak me zorgen ;(
Waar maak je je exact zorgen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Ik zou me niet al te hard druk maken, met jou zijn er nog miljoenen die dat niet hebben gedaan.
Goede les, zeker niet meer doen, maar er is nu weinig meer aan te doen. Kans dat je exchange gehacked word is waarschijnlijk groter dan dat ze precies met jouw paspoort leningen aan willen gaan O-)

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:06:
[...]

Mijn vermoeden is dat de LTC snel zal gaan dalen, als we kijken naar de trend.. Ik heb momenteel ingezet op BTC HODL en heb zojuist alle LTC verkocht en omgezet in BTC.

Stiekem hoop ik dat RIPPLE ook snel zag stijgen maar vrees dat dit een lange termijn geval wordt en zeker geen melkkoe wordt zoals bitcoin, maar het kan gek lopen in crypto wereld dus RIPPLE staat ook on HODL.
Dus omdat LTC een sterk stijgende trend heeft verkoop je alles?

Ik heb zelf juist het idee dat dit het tipje van de sluier is. Alles wijst d'r op dat LTC een goede toekomst kan hebben mits BTC zijn lightning niet LTC gaat tegenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
In de praktijk betekent iets sluiten of deleten alleen dat er een vinkje voor komt te staan. Dus bij ene hack met id's verwacht ik jouw ID daar ook tussen.

Wat er kan gebeuren?

Hoe wordt identiteitsfraude gepleegd?

Iemand maakt illegaal gebruik van uw persoonsgegevens. Dit kan ook digitaal, bijvoorbeeld door uw pincode of inloggegevens te gebruiken. De fraudeur gebruikt uw persoonsgegevens bijvoorbeeld om producten en diensten te krijgen op uw naam. Of om een bankrekening te openen of een creditcard aan te vragen. U komt er meestal pas achter dat u het slachtoffer bent van identiteitsfraude, als u rekeningen of boetes krijgt waarvan u niets afweet.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

Basxt schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:11:
[...]

Ik heb zelf juist het idee dat dit het tipje van de sluier is. Alles wijst d'r op dat LTC een goede toekomst kan hebben mits BTC zijn lightning niet LTC gaat tegenwerken.
Veel mensen in mijn omgeving die net instappen stappen in op LTC omdat deze zo goedkoop oogt tenopzichte van de BTC. Iedereen hoopt ook gelijk dat deze ook naar de 15000 euri gaat. bevestigd ook gelijk de geposte link van zojuist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 11:50
NoE schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:13:
[...]

Veel mensen in mijn omgeving die net instappen stappen in op LTC omdat deze zo goedkoop oogt tenopzichte van de BTC. Iedereen hoopt ook gelijk dat deze ook naar de 15000 euri gaat. bevestigd ook gelijk de geposte link van zojuist.
En waarom ook niet. Litecoin is technisch superieur aan BTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10 00:48
[...]

Ik zie niet in wat daarvan het probleem is. Heb liever wat meer "normale" mensen die voor een snelle kleine winst gaan dan grotere kopers die de boel in greep houden. Denk dat dat ook veel natuurlijker zal gaan werken, is tenslotte ook het uiteindelijke doel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Basxt schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:11:
[...]

Ja het lijkt onlogisch maar ik ga zo slapen haha en mijn exhange kan niet meer met stop loss werken. Ik heb mijn winst dus gepakt voor het slapen gaan. We zullen morgen zien of het verstandig was maar ik heb er een slecht gevoel over...

Edit: lijkt momenteel ook de juiste keuze geweest te zijn... we zitten in een dipje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 12-12-2017 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:21:
[...]

Ja het lijkt onlogisch maar ik ga zo slapen haha en mijn exhange kan niet meer met stop loss werken. Ik heb mijn winst dus gepakt voor het slapen gaan. We zullen morgen zien of het verstandig was maar ik heb er een slecht gevoel over...
terug kopen op het dipje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

NoE schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:22:
[...]

terug kopen op het dipje ;)
Nu dus })

Haha nee ik pas, ik zie morgen wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Edit: lijkt momenteel ook de juiste keuze geweest te zijn... we zitten in een dipje ;)
Het lijkt er bijna op alsof mensen op koopjesjacht zijn voor alternatieven op de BTC. Waarom is Dash in november bijvoorbeeld zoveel gestegen? Ik denk dat LTC nog wel iets verder kan stijgen. Simpelweg omdat hij nu niet te remmen lijkt.

De hoogste prijs voor LTC wordt nu betaald bij Gdax. Dat is toch gewoon Coinbase? Zouden dit nieuwe instappers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon

Dutchneon

freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:24:
[...]

Nu dus })

Ja dipje is nog niet klaar, zit nog veel te veel marge in de pockets om nu al daling te keren, veel mensen die de winst van vandaag willen verzilveren, word een lange nacht....

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:06

RvV

Leolinedance schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:16:
[...]

En waarom ook niet. Litecoin is technisch superieur aan BTC :)
Lightning zit er voor BTC ook aan te komen. Wat is er dan verder zo superieur?

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
Hou LTC en Ripple in de gaten, jongens. Er wordt veel geld verdeelt.😋
Technische ondersteuning of een verklaring hoeft er soms niet te zijn. Maar Ripple zal mss wel de coint zijn die overblijft in deze gekke wereld. Dit zijn mij bevindingen, de werkelijkheid kan wel eens anders uit pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:35
jorisdeket schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 06:51:
Hou LTC en Ripple in de gaten, jongens. Er wordt veel geld verdeelt.😋
Technische ondersteuning of een verklaring hoeft er soms niet te zijn. Maar Ripple zal mss wel de coint zijn die overblijft in deze gekke wereld. Dit zijn mij bevindingen, de werkelijkheid kan wel eens anders uit pakken.
Met gewoon BTC valt op dit moment nog het meeste te verdienen. Die stijgt wel door richting de 20k verwacht ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 13:32

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb hem al eens eerder genoemd, en wil niet voor shill spelen maar ik zie hier potentie in: Enjin
Er werd me toen ik er eerder over poste gevraagd of ik me wel ingelezen had, en dat doe ik wel degelijk.
Met de nieuwe Wallet die er aankomt en de nieuwe minecraft plugin kan dit nog wel eens een leuke stijger worden, voor het laatste nieuws check dit, coin is nu nog goedkoop te halen (4 cent) . nogmaals koop niet op mijn aanraden, het blijft crypto dus lees je goed in op alles en koop enkel op overtuiging (zowel financieel al dan wel niet technisch.)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

Bij BTC en ETH loop je tegen minimale afname enzo aan. Bij bv BTCdirect kan je pas vanaf een halve BTC kopen, en als je naar Polo gaat dan moet je minimaal een halve ETH storten.

LTC lijkt de enige populaire coin te zijn die aan deze minimale afname ontsnapt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
Litebit heeft weer eens geen voorraad..... :O
Iemand een idee of dat op een bepaald tijdstip op de dag weer aangevuld wordt?

[ Voor 84% gewijzigd door Sunri5e op 12-12-2017 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09 09:16
Is litebit altijd traag met het uitbetalen / retourneren van crypto als je niet uit je litebit wallet verkoopt?
Ik heb afgelopen vrijdag een verkooporder gedaan.
Deze moest ik binnen 15 minuten doen, anders werd hij geannuleerd. Natuurlijk snel overgemaakt, maar toen begon de ellende. De betaling werd door litebit niet automatisch gezien en gister is de hele order geannuleerd, maar tot op heden dus ook mijn geld niet terug.
Ondertussen al meerdere malen geprobeerd contact met ze te krijgen, maar het is dodelijk stil aan hun zijde.
Ik zou het echt zeer triest vinden als ik zo 1/3e van mijn portfolio kwijt zou raken :(

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 18:28
xeromorphic schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:44:
Deze moest ik binnen 15 minuten doen, anders werd hij geannuleerd. Natuurlijk snel overgemaakt, maar toen begon de ellende. De betaling werd door litebit niet automatisch gezien en gister is de hele order geannuleerd, maar tot op heden dus ook mijn geld niet terug.

Welke betaalmethode heb je gebruikt? Ik gebruik alleen iDeal, dan heb je tijd zat om je bestelling af te ronden en dan krijg je meteen je betaalbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
DJTimo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:49:
[...]
Welke betaalmethode heb je gebruikt? Ik gebruik alleen iDeal, dan heb je tijd zat om je bestelling af te ronden en dan krijg je meteen je betaalbevestiging.
Bij verkoop of aankoop? Aangezien je het over een betaalbevestiging hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
Je maakt je zorgen? Denk in het vervolg even twee keer na voordat je je ID opstuurt. Het afstaan van een scan van mijn paspoort is voor mij al voldoende om daar niet te kopen; kopen kan immers ook anoniem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Sunri5e schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:50:
[...]

Bij verkoop of aankoop? Aangezien je het over een betaalbevestiging hebt.
Oops, ging over een verkoop... heb nog slaap in mijn ogen denk ik :z
Ik verkoop niet via Litebit, want die spread is belachelijk. Ik koop als Litebit onder GDAX staat, laat die munten direct in mijn GDAX wallet vallen en ram terwijl ik de iDeal afrond die munten er op GDAX al weer uit.

De vraag is dus, waarom zou je via Litebit verkopen? De spread in LTC momenteel is bijvoorbeel 9% 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Slux is sprakeloos hier met zijn LTCtjes wat een energie heb ik hier aan overgehouden ik zou zo naar de maan en terug kunnen rennen zo hyper ben ik ervan :+ maar vandaag ga ik compleet over naar fiat met LTC.

Voor het eerst een keer een wijze tweet van Charlie Lee

@SatoshiLite
Charlie Lee [LTC] heeft geretweet Charlie Lee [LTC]
Every crypto bull run I've seen has been followed by a bear cycle. The market needs time to consolidate. That's just my experience from 7 years of watching this space.

Wou eerst nog in IOTA stappen maar ik heb toch een beetje mijn twijfels met hun netwerk en doel, en bij twijfel ik heb ik geleerd niet doen.
Zijn er hier mensen die het wel positief zien en waarom zou het wel een succes kunnen worden ?

Ik koop nog een plukje Monero en Dash en ga een paar dagen afkicken en het ''gewone'' leven weer oppakken

Happy trading everyone, ga niet mee in de FOMO en pak af en toe wat winst want het blijft een bubbeltje imo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
DJTimo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:56:
[...]
Oops, ging over een verkoop... heb nog slaap in mijn ogen denk ik :z
Ik verkoop niet via Litebit, want die spread is belachelijk. Ik koop als Litebit onder GDAX staat, laat die munten direct in mijn GDAX wallet vallen en ram terwijl ik de iDeal afrond die munten er op GDAX al weer uit.

De vraag is dus, waarom zou je via Litebit verkopen? De spread in LTC momenteel is bijvoorbeel 9% 7(8)7
Tsja, misschien niet de beste plek om te verkopen qua spread, maar ik heb het deze keer daar verkocht.
Verder handel ik wel veel op Binance en een klein beetje op bittrex.

Maar goed, dat lost het probleem natuurlijk niet op haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Slux schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:57:
Slux is sprakeloos hier met zijn LTCtjes wat een energie heb ik hier aan overgehouden ik zou zo naar de maan en terug kunnen rennen zo hyper ben ik ervan :+ maar vandaag ga ik compleet over naar fiat met LTC.

Voor het eerst een keer een wijze tweet van Charlie Lee

@SatoshiLite
Charlie Lee [LTC] heeft geretweet Charlie Lee [LTC]
Every crypto bull run I've seen has been followed by a bear cycle. The market needs time to consolidate. That's just my experience from 7 years of watching this space.

Wou eerst nog in IOTA stappen maar ik heb toch een beetje mijn twijfels met hun netwerk en doel, en bij twijfel ik heb ik geleerd niet doen.
Zijn er hier mensen die het wel positief zien en waarom zou het wel een succes kunnen worden ?

Ik koop nog een plukje Monero en Dash en ga een paar dagen afkicken en het ''gewone'' leven weer oppakken

Happy trading everyone, ga niet mee in de FOMO en pak af en toe wat winst want het blijft een bubbeltje imo ;)
IOTA team is nu druk bezig de netwerk issues op te lossen, ze laten zich ook niet meer listen op andere exchanges op dit moment vanwege de netwerk issues, maar een fix is in de maak en de listings op andere exchanges zullen dan volgen.. je kan wel raden wat dat in gaat houden voor de prijs denk ik ;)

Dus ja, nu koop je nog relatief goedkoop denk ik.

Edit, terwijl ik dit zeg gaat de bittrex hype de ronde over twitter.
pakken wat je pakken kan want het is niet waar. ze komen nog niet op bittrex tot de spamattack afgewend kan worden. (spam is de reden van de netwerkproblemen, en dit vinden ze niet erg omdat ze het gebruiken om de stress test op de Tangle te kunnen meten)

[ Voor 10% gewijzigd door mindcre8r op 12-12-2017 08:19 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
pven schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:33:
[...]

Bij BTC en ETH loop je tegen minimale afname enzo aan. Bij bv BTCdirect kan je pas vanaf een halve BTC kopen, en als je naar Polo gaat dan moet je minimaal een halve ETH storten.
Bij BTCdirect kan je terecht vanaf 10 euro, zeker geen halve BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
mindcre8r schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:11:
[...]

Dus ja, nu koop je nog relatief goedkoop denk ik.
Tjsa, wat is relatief? Een uur geleden was die 15% goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo

Feli met je resultaat, niks mis met ook af en toe winst nemen. >:)

Zelf ben ik wel een IOTA believer. Het netwerk is nog maar in beta fase, maar ik zie wel heil in een tangle netwerk. Zeker omdat IOTA geschikt is voor microtransacties en geen transactiefees kent. Daarnaast is in de business van het verzamelen en verkopen van data een eindeloze groei mogelijk, wat IOTA dan kan gaan faciliteren. Het aantal apparaten met netwerktoepassingen stijgt nog altijd explosief.

Het aantal partnerships geeft mij nog extra vertrouwen: Microsoft, Bosch, Fujitsu, Engie Lab, de lijst is lang, allemaal miljarden bedrijven.

Bij twijfel nooit iets doen inderdaad, maar ik zou je willen adviseren nog eens goed naar IOTA te kijken en mocht je er een paar kopen deze voor de lange termijn te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 10:18
[...]

Winst = winst toch, achteraf is altijd mooi praten :)

Eth gaat ook lekker nu, als dat zo door gaat wil ik vanavond een deel van mn inleg er uit halen. (als kraken dat toelaat that is)

[ Voor 11% gewijzigd door douwe.nl op 12-12-2017 08:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
DJTimo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:23:
[...]

Zelf ben ik wel een IOTA believer. Het netwerk is nog maar in beta fase, maar ik zie wel heil in een tangle netwerk. Zeker omdat IOTA geschikt is voor microtransacties en geen transactiefees kent. Daarnaast is in de business van het verzamelen en verkopen van data een eindeloze groei mogelijk, wat IOTA dan kan gaan faciliteren. Het aantal apparaten met netwerktoepassingen stijgt nog altijd explosief.

Het aantal partnerships geeft mij nog extra vertrouwen: Microsoft, Bosch, Fujitsu, Engie Lab, de lijst is lang, allemaal miljarden bedrijven.

Bij twijfel nooit iets doen inderdaad, maar ik zou je willen adviseren nog eens goed naar IOTA te kijken en mocht je er een paar kopen deze voor de lange termijn te nemen. :)
Wil je je visie iets meer delen aub? Want koelkasten met internet slaan niet aan en smart-TV's zijn inferieur aan HTPC's. Fabrikanten pushen wel, maar ik zie geen echte goede toepassing. Alleen bij smartphones zie ik een goede toepassing, echter veel mensen lopen nog rond met 3 generaties oude mobieltjes.

Mijn reactie is niet als kritiek bedoeld. Ik zie het gewoon (nog) niet, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Zo lekker inderdaad, dat is hard gegaan! Terwijl het de eerste week van december praktisch stilstond. Blijft toch aparte verschijnselen zo af en toe.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Guus Leeuwis schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:46:
[...]

Wil je je visie iets meer delen aub? Want koelkasten met internet slaan niet aan en smart-TV's zijn inferieur aan HTPC's. Fabrikanten pushen wel, maar ik zie geen echte goede toepassing. Alleen bij smartphones zie ik een goede toepassing, echter veel mensen lopen nog rond met 3 generaties oude mobieltjes.

Mijn reactie is niet als kritiek bedoeld. Ik zie het gewoon (nog) niet, denk ik.
TLDR : link

genoeg info te verwerken incl wat debunking van FUD

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:41
DJTimo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:23:
[...]

IOTA heeft vannacht een inhaalslag gemaakt. 5 dollar weer bijna aangetikt. De koers was flink aan het zakken afgelopen dagen nu BTC weer herstelde. Blijf het gewoon aankijken. Het platform heeft potentie. De partnerships zijn daar het bewijs van.

Wil ook nog een beetje LTC inslaan. Maar twijfel of ik mijn BTC ga omzetten of mijn IOTA of zelfs nieuw geld investeren! Heb namelijk het idee dat men BTC ideeën begint te krijgen bij LTC.

Wat ik heb gemerkt bij crypto is dat het veelal toch wel schaalgedrag is. Als een bepaalde munt shine heeft stapt met massaal over.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 08:26
[...]

Je moet het groter zien. Niet alleen voor eindgebruikersproducten. Er wordt ontzettend veel data verzameld op dit moment. Auto's, bussen, treinen, toegangspoorten, meteorologische data, luchtbehandelingssystemen, etc, etc. die data kan van waarde zijn voor andere bedrijven dan alleen de eigenaar of fabrikant. En als je die data kunt verhandelen op een eenvoudige manier zonder al te veel kosten, dan is dat goud natuurlijk. Grootste voordeel van IOTA is dat er nog helemaal geen systeem is om deze data te verhandelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsnielsniels
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-12-2022
Vanaf vandaag ook stop-limit orders op Binance!
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003372072

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
xeromorphic schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:44:
Is litebit altijd traag met het uitbetalen / retourneren van crypto als je niet uit je litebit wallet verkoopt?
Ik heb afgelopen vrijdag een verkooporder gedaan.
Ondertussen al meerdere malen geprobeerd contact met ze te krijgen, maar het is dodelijk stil aan hun zijde.
Ik zou het echt zeer triest vinden als ik zo 1/3e van mijn portfolio kwijt zou raken :(

wat je zou kunnen doen is de waarde van je munt direct omzetten naar litebit credits. deze is 1 op 1 met euro. hierna kan je een bepaald bedrag laten overmaken naar je bank. ik heb eerst ook verkoop order geplaatst maar je moest dan zelf coins transferen en dat lukte ook niet helemaal. denk dat eerste manier mankelijker is en met die credits kan je ook weer andere coins kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeromorphic
nemesis2212 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:05:
[...]

wat je zou kunnen doen is de waarde van je munt direct omzetten naar litebit credits. deze is 1 op 1 met euro. hierna kan je een bepaald bedrag laten overmaken naar je bank. ik heb eerst ook verkoop order geplaatst maar je moest dan zelf coins transferen en dat lukte ook niet helemaal. denk dat eerste manier mankelijker is en met die credits kan je ook weer andere coins kopen.
Ik heb mijn NEM verkocht daar, alleen hebben ze daar geen NEM wallet. Dus ik moest het inderdaad toesturen. Ik heb wel gekozen om voor de credits te gaan, omdat ik had verwacht dat dat sneller zou zijn.
Ik snap gewoon niet dat ze zo verschrikkelijk slecht communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ik weet niks schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:17:
[...]

Gisteren toch anders niet, maar misschien dat het vorige week anders was ;)

Excuses! Ik bedoel dat je vanaf 500 euro BTC kan kopen bij BTCdirect:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OpHE4VmXzVvF5l8syCV1Hs0y/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 12-12-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

freestyler2 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 01:24:
[...]

Nu dus })

en? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djès1698
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 25-10-2020
Zijn er mensen die welleens exchangen met de exodus wallet zelf? Is dit af te raden of is dit hetzelfde als andere exchanges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Ik heb zojuist Waves aangeschaft via Litebit. Iemand een idee hoe lang het duurt voordat ze zichtbaar zijn in mijn wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
mindcre8r schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:58:
[...]

TLDR : link

genoeg info te verwerken incl wat debunking van FUD
Euh, ik ben daar niet voorbij het eerste punt gekomen. Waarom zou je in hemelsnaam voor een trinair systeem gaan? En nee, die links die erbij staan helpen niet. Het ene is naar een nature artikel van onderzoek naar een geheugencel. Het andere is een hoop geneuzel dat een trinaire processor efficienter zou zijn volgens iemand op Reddit. Leuk verhaal, maar ik neem toch aan dat Iota niet wil dat hun code enkel op speciale, nog niet bestaande, processoren gaat draaien? Letterlijk alle digitale logica is momenteel binair. Alle tools om digitale schakelingen te maken zijn gemaakt voor binair. Het hele idee van CMOS is binair. Ik kan echt geen enkele fatsoenlijke reden bedenken om dan je code trinair te gaan maken. Het gaat er bij mij niet in dat dat efficienter zou zijn gezien het gewoon op een binaire CPU gaat draaien in een binair geheugen met een binaire data interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 29-09 10:06
Jeetje wat baal ik dat ik destijds mijn 40 LTC's verkocht heb vooor 480 euro.

Destijds misschien 200 euro aan verdient, maar kon die bijna 500 euro goed gebruiken op dat moment ivm verhuizing en alle kosten die daarbij komen.

Die 8000~ wat het nu waard zou zijn had ik nog veel beter kunnen gebruiken, lol :D ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Sissors schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:16:
[...]

Euh, ik ben daar niet voorbij het eerste punt gekomen. Waarom zou je in hemelsnaam voor een trinair systeem gaan? En nee, die links die erbij staan helpen niet. Het ene is naar een nature artikel van onderzoek naar een geheugencel. Het andere is een hoop geneuzel dat een trinaire processor efficienter zou zijn volgens iemand op Reddit. Leuk verhaal, maar ik neem toch aan dat Iota niet wil dat hun code enkel op speciale, nog niet bestaande, processoren gaat draaien? Letterlijk alle digitale logica is momenteel binair. Alle tools om digitale schakelingen te maken zijn gemaakt voor binair. Het hele idee van CMOS is binair. Ik kan echt geen enkele fatsoenlijke reden bedenken om dan je code trinair te gaan maken. Het gaat er bij mij niet in dat dat efficienter zou zijn gezien het gewoon op een binaire CPU gaat draaien in een binair geheugen met een binaire data interface.
En tel daar ook nog eens de Q# rumour met microsoft bij op, bestaat nog niet eens.. mooie wereld leven we in.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een herinnering. Super Bitcoin (Bitcoin fork) gebeurd bij block 498888. https://blockexplorer.com/blocks
Dat zal dus vandaag gaan gebeuren dus HODL Bitcoins. https://coinsutra.com/super-bitcoin-hard-fork/

Ongeveer 25 december komt er nog een fork. Bitcoin God. Schijnt een cadeautje te zijn voor de Kerst ;)

Daarna stap ik wel weer in de altcoins in de hoop dat ze lekker laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Sissors schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:16:
[...]

Mee eens. Ik begrijp dat er een data-behoefte is (b.v. van controle-systemen) die misschien beter kan worden aangeboord. Alle data gaat de cloud in. Waarom zou je dan iota gebruiken i.p.v. TCP/IP? Want zoals Sissors hierboven schrijft, wil je iota embedden in nieuwe hardware?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 16:01
vosss schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:16:
Jeetje wat baal ik dat ik destijds mijn 40 LTC's verkocht heb vooor 480 euro.

Destijds misschien 200 euro aan verdient, maar kon die bijna 500 euro goed gebruiken op dat moment ivm verhuizing en alle kosten die daarbij komen.

Die 8000~ wat het nu waard zou zijn had ik nog veel beter kunnen gebruiken, lol :D ;(
Zo verkocht ik 4 bitcoin @700 eur begin dit jaar omdat ik het nodig had voor aankoop huis. Jammer maar geen spijt van. Als je het geld gewoon nodig hebt dan is het niet anders en zou ik me er ook niet kut om voelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJTimo
[...]

Het aantal mogelijkheden is niet te bedenken, want het worden er zoveel! :D

Waar je bv aan kunt denken is dat jouw auto zelf parkeergeld betaald (Zonder te hoeven wachten voor een slagboom) of afrekent met de laadpaal.

Dat koelkasten met internet niet aanslaan is denk ik door het gebrek aan toepassingen. Die zullen er met IOTA meer en meer komen. Beetje kip-ei verhaal. Je mag zelf bedenken of IOTA de kip of het ei is. :P

Misschien is deze reportage (nou ja, meer introductiefilmpje) van vorige week op ZDF wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maajelvv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 01:54
ik weet niks schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:17:
[...]

Minimum bestel bedrag bij btcdirect is €250 als je Bitcoin wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 20:25
maajelvv schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:26:
[...]

Minimum bestel bedrag bij btcdirect is €250 als je Bitcoin wil kopen.
Nee hoor, tijdelijk opgehoogd naar €500,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 29-09 10:06
Pred87 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:20:
[...]

Zo verkocht ik 4 bitcoin @700 eur begin dit jaar omdat ik het nodig had voor aankoop huis. Jammer maar geen spijt van. Als je het geld gewoon nodig hebt dan is het niet anders en zou ik me er ook niet kut om voelen.
Ja maar zo heel erg hard had ik het helemaal niet nodig. Het was gewoon een extra zakcentje.

Inmiddels had ik daar mijn "nieuwe" auto van kunnen kopen. :P

Balen, maarja, daar doe je verder toch niks aan./

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maajelvv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-08 01:54
rsmits007 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:27:
[...]

Nee hoor, tijdelijk opgehoogd naar €500,-
Nou dat is dan vandaag gebeurd, gisteren was het nog €250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
DJTimo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:23:
[...]

Waar je bv aan kunt denken is dat jouw auto zelf parkeergeld betaald (Zonder te hoeven wachten voor een slagboom) of afrekent met de laadpaal.

Dat koelkasten met internet niet aanslaan is denk ik door het gebrek aan toepassingen. Die zullen er met IOTA meer en meer komen. Beetje kip-ei verhaal. Je mag zelf bedenken of IOTA de kip of het ei is. :P
Maar welke toepassingen krijg je dan erbij met IOTA? En het voorbeeld van een auto die parkeergeld betaald, wat is dan het voordeel tov één van de bestaande apps?

En iets wat ik niet heb kunnen vinden: Hoe zorgt IOTA ervoor dat de data legitiem is? Dat jouw auto niet betaald voor een niet bestaande parkeerplaats? Of dat ik temperatuurdata ga verkopen met IOTA aan weerdiensten, terwijl ik die allemaal met een RNG genereer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
B-Bandit schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:59:
[...]

IOTA heeft vannacht een inhaalslag gemaakt. 5 dollar weer bijna aangetikt. De koers was flink aan het zakken afgelopen dagen nu BTC weer herstelde. Blijf het gewoon aankijken. Het platform heeft potentie. De partnerships zijn daar het bewijs van.
Kan jij mij een bewijsstuk aanwijzen waaruit blijkt dat bijvoorbeeld Microsoft dat partnership is aangegaan? Ik trek dat namelijk sterk in twijfel. Ze hebben tests uitgevoerd met diensten van Microsoft, maar dat vind ik heel wat anders dan een partnership. Als ik een abo heb bij Azure, heb ik dan ook een partnership volgens jou? (serieuze vraag, zodat ik een goed beeld heb van wat jij als partnership beschouwt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat is nou een enigzins betrouwbare site als je met de wat minder bekende coins wil gaan spelen? Ik zit nu op poloniex met dingen als BTC, LTC, etc ... maar die hebben alleen coins die zichzelf al enigzins hebben bewezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakhaas
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:22
pven schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:33:
Wat is nou een enigzins betrouwbare site als je met de wat minder bekende coins wil gaan spelen? Ik zit nu op poloniex met dingen als BTC, LTC, etc ... maar die hebben alleen coins die zichzelf al enigzins hebben bewezen.
Binance en Bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand nog tips voor alts? Mijn alt-porfolio bestaat momenteel uit NEO, RPX, IOT, WAVES en REQ.
Ik lees veel over XRB en XLM, maar moet me nog wat meer inlezen voordat ik eventueel koop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 18:44
[...]

Dat kan met praktisch iedere cryptocurrency.

IOTA heeft een aantal eigenschappen die het juist ongeschikt maken voor low-power IoT toepassingen.

Ten eerste dient de verzender van een transactie twee eerdere transacties te verifieren met een proof-of-work functie. PoW is per definitie veel rekenwerk en dat is niet per se iets wat je goed op een low-power IoT chip doet. En als de PoW eenvoudig genoeg is dat ook simpele IoT chips het makkelijk kunnen uitvoeren, dan heeft een desktop computer relatief gezien ontzettend veel rekenkracht en is het network gevoeliger voor aanvallers met veel desktop hardware.

Ten tweede moet de verzender dus niet alleen de eigen gegevens voor de transactie hebben, maar ook de twee andere transacties toevoegen aan de bundel. Dat betekent dat het apparaat deze transacties ergens vandaan moet halen en meer gebruik moet maken van een internet-verbinding, wat ook weer stroom kost. Andere cryptocurrencies (Bitcoin, Ethereum, Litecoin, etc...) kunnen volledig offline een transactie opbouwen en ondertekenen. Uitwisseling met de andere partij kan via low-power systemen als NFC. Zolang de andere partij een internet-verbinding heeft, hoeft het IoT apparat geen netwerkverbinding te hebben.

Het gebruik van een gerichte acyclische graaf in plaats van een blockchain is interessant (maar niet uniek, zie ook Byteball), maar veel van de voordelen die IOTA claimt, lijken mij moeilijk realiseerbaar.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Sissors schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:31:
[...]

Maar welke toepassingen krijg je dan erbij met IOTA? En het voorbeeld van een auto die parkeergeld betaald, wat is dan het voordeel tov één van de bestaande apps?

En iets wat ik niet heb kunnen vinden: Hoe zorgt IOTA ervoor dat de data legitiem is? Dat jouw auto niet betaald voor een niet bestaande parkeerplaats? Of dat ik temperatuurdata ga verkopen met IOTA aan weerdiensten, terwijl ik die allemaal met een RNG genereer?
Daar komen dus die partnerships om de hoek kijken. Bosch is bijvoorbeeld heer en meester in het maken van sensoren. TomTom gebruikt dergelijke sensoren bijvoorbeeld voor zelfrijdende auto's en die zouden ook in parkeergarages kunnen worden gebruikt. Hebben bestaande apps geen abonnementen? (ik heb geen idee, ik heb geen auto) IOTA transacties zijn zonder transferkosten, dus niemand die nog wat afroomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
pven schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:08:
[...]

Gisteren toch anders niet, maar misschien dat het vorige week anders was ;)

Excuses! Ik bedoel dat je vanaf 500 euro BTC kan kopen bij BTCdirect:
[afbeelding]
Dan mogen ze de site wel eens aanpassen, daar staat nog: koop al vanaf 10 euro. Ze bedoelen zeker 10 euro transactie kosten :?

Wel jammer voor de mensen die net willen instappen. Ik kan me voorstellen dat ze eerst een klein bedrag willen kopen en overmaken om te kijken of alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 07-10 13:27
LiteBit is lekker bezig, man wat lopen ze achter op de werkelijke koers. Vorige week begonnen met klein bedrag en toen ingestapt met 500. Allemaal prima, totdat je wat meer actie wilt want nu kan ik op dit moment niet tegen huidige koers verkopen, wel kopen natuurlijk :X

Dus maar even op zoek naar andere partij ondertussen. Ze houden ook best wat achter, maar doen ze misschien overal wel?

Kijk op zich mag het, maar mag wel wat transparanter. Dan koop je LiteBit Credits zodat je geen transactiekosten hebt. Maar als ik dan bijv voor 50 eu LTC koop, dan houd ik ineens voor een waarde van 45 over. Niet super erg, maar voor de kleine muntjes is dat best killing in die zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 02:41
Roet schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:33:
[...]

Kan jij mij een bewijsstuk aanwijzen waaruit blijkt dat Microsoft dat partnership is aangegaan? Ik trek dat namelijk sterk in twijfel. Ze hebben tests uitgevoerd met diensten van Microsoft, maar dat vind ik heel wat anders dan een partnership. Als ik een abo heb bij Azure, heb ik dan ook een partnership volgens jou? (serieuze vraag, zodat ik een goed beeld heb van wat jij als partnership beschouwt).
Je hebt gelijk. Het meest concrete wat ik heb gelezen ging inderdaad over het testen op de platforms. Maar zal even kijken wat ik erover kan vinden. Maar anderzijds illustreert dit ook mijn punt van het kuddegedrag. Als men maar denkt dat er partnerships zijn stijgt die koers vanzelf wel.

Even wat ik zo snel heb kunnen vinden, het FD artikel deed mij in elk geval overstag gaan. Niet de minste kranten/sites lijken mij.

https://www.reuters.com/a...marketplace-idUSKBN1DS2EE

https://fd.nl/beurs/12305...ert-na-deal-met-microsoft

Nu zijn er geen concrete details bekend gemaakt. Maar de bedrijven staan wel voor de samenwerking. Als je de 1e alinea bij Reuters leest zie je dat Cisco namelijk als bedrijf is verwijderd omdat deze ten onrechte werd genoemd, daarentegen is Microsoft juist toegevoegd na publicatie!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Misschien is deze reportage (nou ja, meer introductiefilmpje) van vorige week op ZDF wel interessant

[video]
Een LTC bijvoorbeeld komt in de toekomst ook met een systeem waar je auto zelf betaald of dat je hem kan huren ben het linkje even kwijt was its met color nog iets

Internet of things is een ''traag'' en goedkoop narrowband netwerk en dat is ook de kracht ervan lange afstanden met zo min mogelijk data begreep ik

Ook al hebben ze bekende bedrijven achter hun staan ik zie er zelf echt geen toekomst in er zijn technieken die al veel beter zijn en beter doorontwikkeld

En het aantal coins wat in omloop is helpt ook niet mee.

Leuk om wat meer te verdienen maar meer ook niet zit imo geen toekomst in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ik weet niks schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:38:
[...]

Dan mogen ze de site wel eens aanpassen, daar staat nog: koop al vanaf 10 euro. Ze bedoelen zeker 10 euro transactie kosten :?
Het gaat hard. Morgen is het weer anders. :)
Wel jammer voor de mensen die net willen instappen. Ik kan me voorstellen dat ze eerst een klein bedrag willen kopen en overmaken om te kijken of alles werkt.
Je kan LTC kopen, daar zit (iig geen groot) minimum aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:18:
Even een herinnering. Super Bitcoin (Bitcoin fork) gebeurd bij block 498888. https://blockexplorer.com/blocks
Dat zal dus vandaag gaan gebeuren dus HODL Bitcoins. https://coinsutra.com/super-bitcoin-hard-fork/

Ongeveer 25 december komt er nog een fork. Bitcoin God. Schijnt een cadeautje te zijn voor de Kerst ;)

Krijg je die fork ook als je online bij een exchange staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 06:23
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:18:

Ben benieuwd, maar voorlopig houd ik mijn BTC nog lekker weg van enig exchange. Denk dat een groot deel toch direct de SBTC dumpt, want "gratis geld".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:49:
[...]

Krijg je die fork ook als je online bij een exchange staat?
Als je exchange er aan meewerkt wel. Anders niet.

Maar ga er maar van uit dat de meeste exchanges niet mee doen met iedere onzin-fork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:50:
[...]

Als je exchange er aan meewerkt wel. Anders niet.

Maar ga er maar van uit dat de meeste exchanges niet mee doen met iedere onzin-fork.
Wat is verstandig dan, even van gdax naar je eigen wallet omzetten?
Hoe lang duurt dat bij deze drukte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:51:
[...]

Als je een geverifieerd account hebt, dan hoort een withdrawal niet meer dan een uurtje of twee tot drie te kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:52
[...]

Ja, als je verwacht dat de waarde van je forkcoins meer is dan 2x de fee die je betaalt. Bij de aanstaande forks heb ik daar zo mijn twijfels over.

Op je tweede vraag: dat hangt dus af van de fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 00:46
Wel leuk al die forks, maar dan moet er wel een exchange zijn die ze uberhaupt wil verhandelen. Anders heb je er nog steeds helemaal niets aan. Hoeveel forks van BTC zijn er onderhand? 10? Hoeveel zie je er op exchanges? 3?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orange.x schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:42:
LiteBit is lekker bezig, man wat lopen ze achter op de werkelijke koers. Vorige week begonnen met klein bedrag en toen ingestapt met 500. Allemaal prima, totdat je wat meer actie wilt want nu kan ik op dit moment niet tegen huidige koers verkopen, wel kopen natuurlijk :X

Dus maar even op zoek naar andere partij ondertussen. Ze houden ook best wat achter, maar doen ze misschien overal wel?

Kijk op zich mag het, maar mag wel wat transparanter. Dan koop je LiteBit Credits zodat je geen transactiekosten hebt. Maar als ik dan bijv voor 50 eu LTC koop, dan houd ik ineens voor een waarde van 45 over. Niet super erg, maar voor de kleine muntjes is dat best killing in die zin.
volgens mij is het beste gewoon Bitcoin/ETH ergens kopen tegen goede keurs en daar andere coins van kopen. Die kun je namelijk bijna overal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 12:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:58:
[...]

volgens mij is het beste gewoon Bitcoin/ETH ergens kopen tegen goede keurs en daar andere coins van kopen. Die kun je namelijk bijna overal kopen.
Eth heeft dan nog de laagste fee's. Makkelijkste is ETH -> Bittrex

[ Voor 4% gewijzigd door GrooV op 12-12-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 06:23
LED-Maniak schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:54:
Wel leuk al die forks, maar dan moet er wel een exchange zijn die ze uberhaupt wil verhandelen. Anders heb je er nog steeds helemaal niets aan. Hoeveel forks van BTC zijn er onderhand? 10? Hoeveel zie je er op exchanges? 3?
Deze komt toch op aardig wat exchanges hoor, zie https://coinsutra.com/super-bitcoin-hard-fork/ (zoek op "Exchanges & Wallet Support")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:58:
[...]
Heb een Bittrex geopend, daar net even de inhoud van een wallet naar verplaatst. Eens kijken hoe dan verder. Kan bij Bittrex gemakkelijk omzetten naar andere coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
LED-Maniak schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:54:
Op zich zijn er genoeg exchanges die alles wat ook maar enigszins verhandelbaar op de markt gooien. Binance and Bittrex bijvoorbeeld. Nadat de hype weg is, worden veel coins ook weer verwijderd, maar dat geeft voldoende tijd om de boel te dumpen.

Binance gaat zelfs zover dat ze al "coins" uitdelen voor forks waar nog niet eens software voor is uitgebracht. Bijvoorbeeld Bitcoin Diamond, waar je op Binance al 3 weken in kunt handelen, terwijl de software nog niet is uitgebracht en het onbekend is of dat ooit nog gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Rannasha schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:02:
[...]

Op zich zijn er genoeg exchanges die alles wat ook maar enigszins verhandelbaar op de markt gooien. Binance and Bittrex bijvoorbeeld. Nadat de hype weg is, worden veel coins ook weer verwijderd, maar dat geeft voldoende tijd om de boel te dumpen.
Hoe werkt dat eigenlijk, als ze een coin van de exchange halen? Maken ze je tegoed dan naar je BTC-wallet aldaar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:58:
[...]

Eth heeft dan nog de laagste fee's. Makkelijkste is ETH -> Bittrex
precies.

Hierdoor zie ik ETH nog wel groeien. Als mensen het gaan zien als vervanger Bitcoin op dit gebied. Heeft nu toch het voordeel dat je ze nu op iedere kut site kunt kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
pven schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:06:
[...]

Hoe werkt dat eigenlijk, als ze een coin van de exchange halen? Maken ze je tegoed dan naar je BTC-wallet aldaar over?
De exchange zal eerst de mogelijkheid tot handelen en storten blokkeren, zodat gebruikers de boel enkel nog naar een eigen wallet (of een andere exchange) kunnen opnemen. Een tijdje daarna gaat de hele boel offline (eventueel blijft de mogelijkheid om via support een withdrawal aan te vragen als je nog coins hebt staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuscularPonyy
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08-2020
Ik heb mijn bitcoins nu sinds een aantal dagen in een software-wallet staan voor HODL, ik lees hier echter over een fork. Wat moet ik doen om SBTC te ontvangen als deze uitkomt? Werk met de Electrum wallet.

Sapphire R9 280X - Asus VG248QE 144 Hertz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:09

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Zit nu een tijdje mee te lezen en wil instappen in de wereld van Cryptocurrencies.

Mijn idee is om voor €100 te beginnen.
Zat te denken om dit te doen via litebit.eu.

€50 in Litecoin
€50 in Eutherium

Lijkt mij dat het voor mij, met een kleine inleg, beter is om dit via litebit te doen ipv een exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
WishmasterNL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:24:
Zit nu een tijdje mee te lezen en wil instappen in de wereld van Cryptocurrencies.

€50 in Litecoin
€50 in Eutherium

Lijkt mij dat het voor mij, met een kleine inleg, beter is om dit via litebit te doen ipv een exchange?
Eutherium kan niet via Litebit via een wallet van henzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:09

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

orange.x schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:26:
[...]

Goed dat je het zegt. Heb ik dus overheen gelezen. Tip voor een andere betrouwbare site/app?

Ik zie door de bomen het bos niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

orange.x schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:26:
[...]

Hij bedoelt Ethereum denk ik :)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik zag net onderstaande ico voorbij komen, ze hebben daar zelfs een pre-ico bedacht.. jammer dat je minimaal 2500 euro in moet leggen voor een pre-ico, dat is geen biergeld meer. Maar wel een Nederlands initiatief zo te zien. Wat vinden jullie?

https://byeshares.com/

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
WishmasterNL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:27:
[...]

Goed dat je het zegt. Heb ik dus overheen gelezen. Tip voor een andere betrouwbare site/app?

Ik zie door de bomen het bos niet meer
Bij Coinbase krijg je wallets via de website. Als je dat niet wilt, kun je misschien naar de Jaxx wallet kijken. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick Turpin
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09-2022
WishmasterNL schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:24:

€50 in Litecoin
€50 in Eutherium

Ik heb op Litebit Ripples gekocht en die "beheer" ik via Gatehub.
Daar kun je de XRP's omzetten in ETH.
Litecoins heb ik in de Litebit wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon

Dutchneon

[...]

Hoe zit dit met bitfinex? ben daar nu online aan het traden met redelijk wat btc, ik zie dat ze wel trusted partner zijn.

staat:
"Out of the above-mentioned services, we only trust Bitfinex for now and are further investigating if we can find some official announcement by these services on supporting Super Bitcoin."

Maar ik heb nog niet gevonden hoe ik het volgende doe met mijn exchange wallet:

""As I mentioned earlier, you need to just track the Bitcoin Block height till 498888.

By tracking, I mean you should HODL your BTC in a wallet where you control your private keys or seed phrases at the block height 498888 to actually be eligible to claim your SBTC in the future when the full support kicks in. ""

zie de count al op 10min per block staan, met nog 5 te gaan is de fork er binnen een uur

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchneon op 12-12-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Widow schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:30:
Ik zag net onderstaande ico voorbij komen, ze hebben daar zelfs een pre-ico bedacht.. jammer dat je minimaal 2500 euro in moet leggen voor een pre-ico, dat is geen biergeld meer. Maar wel een Nederlands initiatief zo te zien. Wat vinden jullie?

https://byeshares.com/
niet intressant doordat ze met de minimale inleg van 2500 maar een klein publiek kunnen uitrollen.
de roadmap is ook erg summier: ja we gaan een ico houden. niks verder.

Als je bijv naar de roadmap kijkt van een bedrijf als GUTS dan is dit echt amateuristisch te noemen.

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:10

HaTe

haat niet

Vanwaar de plotselinge stijging van ETH? Ik had eergister een gek moment en heb mijn ETH verkocht op €352, nu natuurlijk dikke spijt van. Ik heb daarbij mijn regels overtreden voor het handelen met cryptocurrency en wil nu toch graag weer mijn ETH terug zonder veel verlies.

Voor de mensen met een glazen bol: Nu lijkt mij geen goed moment om weer in te stappen of wel?

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 12-12-2017 10:43 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePeut
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:08
Ik wil eigenlijk nog wat meer cash investeren in de BTC. Via iDeal betalingen vind ik de prijs niet echt interessant, Coinbase heeft een hoge rate t.o.v. Bitstamp. Het valt me dan wel op dat Bitstamp voor de verificatie nog een keer separaat vraagt naar het documentnummer. Het blurren van bsn ljikt dan niet veel effect te hebben. Hoe gaan de mede forum leden met deze verificatie methode om?
Pagina: 1 ... 98 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]