[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
En dat was het ook al weer helaas..
had wel meer verwacht, toch maar me bedje opzoeken als het zo rustig blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

C6DL schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:28:
[...]

Precies, leuk meegelift met 0.3 btc en weer verkocht, jammer had nog wel wat vuurwerk willen zien. ik loop de alts nog even langs of er iets leuks gebeurd

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

YT-stream met Realtime koersinfo:

YouTube: CBOE BITCOIN XBT FUTURES - BTC/USD LIVE STREAM

Orderboek is vrij dun zo te zien. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
C6DL schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:28:
[...]

De website van CBOE ligt eruit.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
prelude36a schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:33:
[...]

Precies, leuk meegelift met 0.3 btc en weer verkocht, jammer had nog wel wat vuurwerk willen zien. ik loop de alts nog even langs of er iets leuks gebeurd
In het dieptepunt 0.3 gekocht en bij de kleine piek verkocht? (Ik zit net in de crypto's, had vroeger wel +/- 20 BTC, maar toen was t nog niks, heb ik praktisch een broodje kabab voor gekocht. (Omgerekend +/- 3 ton) Maar doe nu op safe, puur vasthouden. Dus ben nog niet in staat om snel te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

xoniq schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:36:
[...]

In het dieptepunt 0.3 gekocht en bij de kleine piek verkocht? (Ik zit net in de crypto's, had vroeger wel +/- 20 BTC, maar toen was t nog niks, heb ik praktisch een broodje kabab voor gekocht. (Omgerekend +/- 3 ton) Maar doe nu op safe, puur vasthouden. Dus ben nog niet in staat om snel te handelen.
Precies had vanmiddag bijna helft van mn btc verkocht en wilde daarmee gokken op deze piek, uiteindelijk niet de ballen omdat ie zo dipte, dus maar klein gedeelte gekocht op 14.3 en verkocht met 1300$ piek. wel bijna 400$ gepakt maar ik heb blijkbaar ook de ballen nog niet voor deze grote klappers :+

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
prelude36a schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:49:
[...]

Precies had vanmiddag bijna helft van mn btc verkocht en wilde daarmee gokken op deze piek, uiteindelijk niet de ballen omdat ie zo dipte, dus maar klein gedeelte gekocht op 14.3 en verkocht met 1300$ piek. wel bijna 400$ gepakt maar ik heb blijkbaar ook de ballen nog niet voor deze grote klappers :+
Ach, ik heb nu slechts 300 euro aan BTC. Omdat het dan nog leuk is, als ik ze vroeger had gehouden kon ik wat meer stunten ermee, maarja, nu maar HODL'en en op safe spelen. Met 300 bereik je niet zoveel, maar het is wel leuk om te kijken wat het over de komende periode doet, is tientjes werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
jack_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:02:
[...]

als je het hebt over "even inschrijven", neem ik aan dat je het hebt over een eenmanszaak en niet een BV of VOF. In dat geval telt in Nederland dit vermogen als prive vermogen.
Even lullig gezegd gaat dat niemand wat aan. ;)
Ook maakt de bedrijfsvorm weinig uit voor de tijd die je nodig hebt om eea (her) in te schrijven. :)

Buiten bovenstaande kan ik er alsnog voor kiezen op persoonlijke titel te handelen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit fonds het de komende maanden niet zo goed gaat doen

https://coinmarketcap.com/currencies/everus/

De co-eigenaar is Alexander Johnson. Een crypto millionair, woonachtig in Maleisië.

Gisteren is een Nederlands fotomodel van 18 jaar vanuit zijn kamer naar beneden gesprongen of geduwd en daarbij om het leven gekomen.

Mocht hij er iets mee te maken hebben dan zal dat zijn EVR muntjes niet goed doen denk ik.

Linkje https://www.telegraaf.nl/...verwikkeld-in-nachtmerrie

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2017 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 01:05:

De eigenaar is Alexander Johnson. Een crypto millionair, woonachtig in Maleisië.

Gisteren is een Nederlands fotomodel van 18 jaar vanuit zijn kamer naar beneden gesprongen of geduwd en daarbij om het leven gekomen.

Mocht hij er iets mee te maken hebben dan zal dat zijn EVR muntjes niet goed doen denk ik.

Bah ... Daar wil je dan even geen 'aandelen' in hebben inderdaad. Btw, wat is de al zo commerciële telegraaf ook een pauper zooi:
Verder lezen?
Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 01:05:

De co-eigenaar is Alexander Johnson. Een crypto millionair, woonachtig in Maleisië.

Ik mis de link dat hij er iets mee te maken heeft?, er wonen wel meer mensen/amerikanen in Maleisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLMaca schreef op maandag 11 december 2017 @ 02:03:
[...]

Ik mis de link dat hij er iets mee te maken heeft?, er wonen wel meer mensen/amerikanen in Maleisie
De beste man heet Alexander Johnson. In het artikel van de telegraaf staat zijn naam vermeld. Hij is cryptomillionair en “swinger”.
Hij en zijn vrouw hadden een “feestje” met het model.
Google brengt je dan naar hem toe , hij is de CFO van dat bedrijf.
Op youtube staan ook wat interviews met hem.
YouTube: Q&A with Everus Alexander Johnson, Co founder

Hier nog een achtergrondartikel

https://www.ad.nl/binnenl...l-ivana-smit-18~a87cb9b4/

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2017 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 02:09:
[...]

De beste man heet Alexander Johnson. In het artikel van de telegraaf staat zijn naam vermeld. Hij is cryptomillionair en “swinger”.
Misschien lees ik het verkeerd:
Het artikel is alleen te lezen als je een abbo hebt op de telegraaf. die heb ik niet en mis dus blijkbaar de rest van het verhaal.
Bedoel je hiermee dat het in Alexander zijn hotel/kamer gebeurde?. Ik kan geen enkele link hierover vinden Ik dacht dat het namelijk een typefout was van je, omdat het een vrouwelijk fotomodel was.

maar goed. maakt verder niet uit. Ik zal ontopic blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:56
NLMaca schreef op maandag 11 december 2017 @ 02:18:
[...]

Misschien lees ik het verkeerd:

[...]

Het artikel is alleen te lezen als je een abbo hebt op de telegraaf. die heb ik niet en mis dus blijkbaar de rest van het verhaal.
Bedoel je hiermee dat het in Alexander zijn hotel/kamer gebeurde?. Ik kan geen enkele link hierover vinden Ik dacht dat het namelijk een typefout was van je, omdat het een vrouwelijk fotomodel was.

maar goed. maakt verder niet uit. Ik zal ontopic blijven ;)
Ja als je het hele artikel niet kunt lezen dan zie je inderdaad niet dat het op zijn kamer gebeurde. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Kon het niet laten. Zondag afgewacht. Er is niks negatiefs gebeurd door de futures. De koers stijgt en stijgt maar weer. Dus ben maar weer ingestapt. >:)
Ik zit er weer klaar voor om tot 'de moon' te gaan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
rsmits007 schreef op maandag 11 december 2017 @ 06:39:
Kon het niet laten. Zondag afgewacht. Er is niks negatiefs gebeurd door de futures. De koers stijgt en stijgt maar weer. Dus ben maar weer ingestapt. >:)
Ik zit er weer klaar voor om tot 'de moon' te gaan. 8)
Je hebt niet echt afgewacht want je had verkocht voor het moment >:)
Als je echt had afgewacht was je winstmarge nu groter geweest, je bent immers duurder weer ingestapt naar alle waarschijnlijkheid.
Het is voor mij ook af en toe psychisch moeilijk om vast te houden maar ik denk maar aan het resultaat wat ik daar tot nu toe mee behaald heb :9 .

Mijn complete wallet heb ik nog sinds de eerste dag van aanschaf onaangetast gelaten. (rond 10 nov. 2017)
Ik heb wel 2 keer een klein bedrag bijgestort (2x250 euro) om nog op een dipje wat bij te kopen van BTC/IOTA.

[ Voor 13% gewijzigd door GeeMoney op 11-12-2017 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
prelude36a schreef op maandag 11 december 2017 @ 00:49:
[...]

Heb 5000 euro gepakt. Heb alleen voor de dip al verkocht. Had ook niet zo'n snel herstel verwacht tbh.

Nu heb ik niks (ja 5k winst) maar lig uit de race.
Kijk het weer even rustig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 06:31
Ik ben gisteren dan eindelijk in de BTC ingestapt, kon niet tot middernacht wachten om te zien wat de koers zou doen... En tot dusverre heeft het geloond, dus dat is heel fijn!

Nu eens zien of ik ook Litecoin aan m'n portfolio ga toevoegen, of dat ik dat nog even laat voor wat het is. Sowieso goed in de gaten houden.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 17:15
GeeMoney schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:26:
[...]

Je hebt niet echt afgewacht want je had verkocht voor het moment >:)
Als je echt had afgewacht was je winstmarge nu groter geweest, je bent immers duurder weer ingestapt naar alle waarschijnlijkheid.
Het is voor mij ook af en toe psychisch moeilijk om vast te houden maar ik denk maar aan het resultaat wat ik daar tot nu toe mee behaald heb :9 .
Je kan er natuurlijk ook altijd nog de initiële inleg uithalen als die ongeveer verdubbeld is of genoeg opgeleverd heeft voor je. Alles daarna is "gratis" geld.
Dan hoef je er verder ook niet meer wakker van te liggen.

Met wat ik nu later nog bijgekocht heb, moet ik even wachten tot de BTC tegen de 20k aanschurkt. Maar dan haal ik mijn investering er maar eens uit en laat de rest voor de zeer lange termijn staan.
Pak ik alleen mijn 1e investering dan is die al goed verdubbeld. (maar heb ik ook 30% daarvan weer verspeeld met daytraden)

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morelleth
Vooral die laatste tweet die toegevoegd is.
If Bulgaria dumps them on the market, we're fucked.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:22

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Morelleth schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:39:
[...]

Vooral die laatste tweet die toegevoegd is.
If Bulgaria dumps them on the market, we're fucked.
Dan kan ik weer bijkopen! :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
Zo mooi weekend achter de rug was 100% geinvesteerd in Request network op 0.06 cent en toch mooie gains van 200%.

Maar de stijging blijft maar door gaan en met het testnet wat uitgebracht wordt voorzie ik nog flinke gains dus ik hou ze nog even vast voor een erg leuke kerst. Nu heb ik wel mijn initiële inleg eruit gehaald en naar mijn mening blijft dit het slimste om te doen toch ? het was 1/3 stack die eruit gehaald is dus heb 2/3 wat mijn geen geld gekost heeft nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Nu online
Morelleth schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:30:
[...]

Je kan er natuurlijk ook altijd nog de initiële inleg uithalen als die ongeveer verdubbeld is of genoeg opgeleverd heeft voor je. Alles daarna is "gratis" geld.
Dan hoef je er verder ook niet meer wakker van te liggen.

Met wat ik nu later nog bijgekocht heb, moet ik even wachten tot de BTC tegen de 20k aanschurkt. Maar dan haal ik mijn investering er maar eens uit en laat de rest voor de zeer lange termijn staan.
Pak ik alleen mijn 1e investering dan is die al goed verdubbeld. (maar heb ik ook 30% daarvan weer verspeeld met daytraden)
Precies. Mijn 1e inleg heb ik 3 keer eruit gehaald. Nu verder trayden met de winst. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
En het moment dat je een 0 teveel zet bij de bidprice bij een buyorder BTC. 8)7
Pffff...

[ Voor 69% gewijzigd door Mozes123 op 11-12-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 02:09:
[...]

Hier nog een achtergrondartikel

https://www.ad.nl/binnenl...l-ivana-smit-18~a87cb9b4/
Bizar verhaal inderdaad...dat zal de koers van die munt niet ten goede komen...sowieso hebben veel mannetjes van deze nieuwe coins veel gladde businesspraatjes...maar weinig inhoud...net als in het interview waar jij naar refereert

[ Voor 9% gewijzigd door DeArmeStudent op 11-12-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19
Mozes123 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:01:
Pffff...
Tenzij je inligt voor een kruiwagen aan BTC's zal dit weinig boeien. Je raaakt gewoon de eerste regel in het boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
DJTimo schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:07:
[...]
Tenzij je inligt voor een kruiwagen aan BTC's zal dit weinig boeien. Je raaakt gewoon de eerste regel in het boek.
Nee hoor, order is helaas doorgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Mozes123 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:08:
[...]

Nee hoor, order is helaas doorgegaan...
Ja, natuurlijk gaat die door, maar wat heb je uiteindelijk betaald? Geen factor 10 te veel gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
DJTimo schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:13:
[...]
Ja, natuurlijk gaat die door, maar wat heb je uiteindelijk betaald? Geen factor 10 te veel gok ik ;)
Jawel, ik had de prijs op 16.306 willen zetten maar het is dus 163.060 geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Mozes123 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:15:
[...]

Jawel, ik had de prijs op 16.306 willen zetten maar het is dus 163.060 geworden.
Dat is *niet* wat je ervoor hebt betaald. Je hebt effectief gewoon een market order geplaatst.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Mozes123 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:15:
[...]

Als dat zo was, had je ook 163k in je portefeuille moeten hebben om ze te kunnen betalen :)
Je hebt inderdaad gewoon een marktorder geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
GeeMoney schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:20:
[...]

Als dat zo was, had je ook 163k in je portefeuille moeten hebben om ze te kunnen betalen :)
Ik had max units ingevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Mozes123 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:27:
[...]

je kan in je tradehistory gaan kijken hoeveel je daadwerkelijk betaald hebt. Dit zal gewoon de laagste verkoopprijs op dat moment geweest zijn. (market order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Afbeeldingslocatie: https://pasteboard.co/GXGEpj2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Mozes123 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:27:
[...]

Kijk nou gewoon even bij je order history wat je er werkelijk voor betaald hebt.
Je hebt gewoon alles opgekocht zover het ging voor de laagste prijs beschikbaar.

spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
LxgOne schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:30:
[...]

je kan in je tradehistory gaan kijken hoeveel je daadwerkelijk betaald hebt. Dit zal gewoon de laagste verkoopprijs op dat moment geweest zijn. (market order)
en inderdaad alleen als je bijvoorbeeld 100btc probeert te kopen verkopen maakt dat veel verschil aangezien je het hele order boek aan het opkopen bent, maar waarschijnlijk zou je dan 3x beter gekeken hebben voor dat je de order bevestigd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Dus je hebt uiteindelijk 16419 betaald. Géén 163k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
je ziet daar staan dat je daadwerkelijk 16.419 hebt betaald en niet 163.060 :Y

:edit: Wat zijn tweakers toch snel :z

[ Voor 8% gewijzigd door LxgOne op 11-12-2017 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Mozes123 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:01:
Pffff...
Bij GDAX hebben ze hier iets voor, Post Only:

https://support.gdax.com/...-only%22-for-limit-orders

Als je een limit order invult wordt hij gecancelled als hij niet in het orderboek zou komen maar direct gevuld zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 19:19
GeeMoney schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:20:
[...]

Eh nee.. Je bid prijs heeft toch niks te maken met je totaalbedrag..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
Stokstaart schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:47:
[...]

Eh nee.. Je bid prijs heeft toch niks te maken met je totaalbedrag..
Ik begreep uit zijn posts dat hij dacht 163k voor een BTC te hebben betaald.
Om dat te betalen had je dat wel beschikbaar moeten hebben...
Anyway, problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Mea Culpa, jullie hebben allemaal gelijk.

Ik heb gisteren BTC voor USDT verkocht gehad.
Mijn wallet laat USD zien en ik miste daar nu + 1000 USD (dacht ik).

Pfff, bedankt allemaal voor het meedenken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:22
Ik had het hier al eens eerder gevraagd maar geen antwoord gekregen.

Hoe kan er een prijsverschil tussen een BTC tracker en de gewone BTC koers van bitcoinspot

Het is niet de kronen/eur of usd/eur wisselkoers voor zover ik kan zien.
De etf noteert momenteel 672x20~13.440€ .
En de btc koers ~ 14.000€ .

De ETF heeft daarnaast een gemiddelde van 3 exchanges las ik op hun website.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickname89
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-10 03:36
alaintje schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:13:

Hoe kan er een prijsverschil tussen een BTC tracker en de gewone BTC koers van bitcoinspot

Er zit sowieso een tijds delay van 15 minuten op.
Om tien uur was er een redelijke sell van bitcoin, prijs schoot even door naar beneden, is ondertussen herstellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

alaintje schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:13:

Tijdsvertraging of als verkoper extra winst willen pakken.

Het berekenen van de echte bitcoin waarde is een ingewikkeld en tijdrovend procces wereldwijd.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
kan je voor Nederlanders bij kraken met tier 2 je cryptocurrencys omzetten naar euros en weer overboeken naar je bank account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Nu online
lighting_ schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:37:
kan je voor Nederlanders bij kraken met tier 2 je cryptocurrencys omzetten naar euros en weer overboeken naar je bank account?
Dat staat toch gewoon bij de uitleg van de Tiers?
Naar mijn weten Ja, het enige dat wijzigt als je naar Tier3 of hoger gaat zijn je limieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
GeeMoney schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:38:
[...]

Dat staat toch gewoon bij de uitleg van de Tiers?
Naar mijn weten Ja, het enige dat wijzigt als je naar Tier3 of hoger gaat zijn je limieten.
er staat in some areas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:22
freestyler2 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:18:
[...]

Tijdsvertraging of als verkoper extra winst willen pakken.

Het berekenen van de echte bitcoin waarde is een ingewikkeld en tijdrovend procces wereldwijd.
nickname89 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:18:
[...]

Er zit sowieso een tijds delay van 15 minuten op.
Om tien uur was er een redelijke sell van bitcoin, prijs schoot even door naar beneden, is ondertussen herstellende.
Dank. Maar als de etf 15 minuten delay heeft ( wat inderdaad klopt zie ik nu), hoe kan deze er nu dan al de hele tijd onder zitten? Dan moet deze gewoon 'volgen'.
Zelfs met de opening om 9 uur van 671 zat deze er 30 punten naast. Kort daarop piekte hij naar 695 wat mij lijkt te kloppen en loopt dan langzaam naar beneden naar de 650 punten.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik begrijp de futures in grote lijnen wel en ik begrijp hoe bepaalde partijen dit kunnen gebruiken als hedge. In geval van Bitcoin zijn futures voor miners interessant om zich in te dekken tegen een flink dalende prijs zodat ze toch nog x aantal $ krijgen voor Bitcoin en op die manier zich er in zekere zin van kunnen verzekeren de exploitatiekosten van hun bedrijf te betalen.

Nu lees ik dit artikel: https://medium.com/swlh/t...coin-futures-804a4935b583. Het gaat mij om de de volgende zin waar ik dus even de plooien moet glad strijken voor mijzelf: "Buying futures hedges against the price going up, and selling futures hedges agains the price going down."

De CBOE/CME zorgen voor de futures, die 'stellen' de futures op. Toch? Dus áltijd als je de sell zijde van een future op je neemt 'hedge je jezelf tegen de prijs die omhoog gaat'? En vice versa?

Dit zorgt even voor een kronkel in mijn kop. Misschien moet ik even terug naar de basis. Wat voor tekst staat er grofweg in zo'n future geschreven bijvoorbeeld? Het lijkt mij toch afhankelijk wat de inhoud van een future is dat wanneer je een future koopt of je hedget tegen een stijging of daling?

Edit: In mijn oude studieboek 'Beleggen en financiële markten' staat: "De positie van degene die de openingskoop heeft verricht en dus een koopplicht heeft wordt een longposistie genoemd; de positie van de verkoper heet een shortpositie. De koper van de future profiteert van een koersstijging".

De twee quotes in mijn post lijken mij elkaar tegen te spreken... :|

Nog een edit: De tool op de website https://anders.com/blockchain/ hielp mij enorm om het blockchain concept leren te begrijpen. Ik kan iedereen overigens aanraden die site te checken en met de tool te spelen. Is er niet zo'n tool om met futures te spelen? Dat is voor mij echt de manier om zulke logica leren te begrijpen.

[ Voor 22% gewijzigd door GrazendeKoe op 11-12-2017 11:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:35:
[...]

Ja van de week voor 100 euro tokens gekocht. Volgde het idee al wat langer en ik zie er wel iets in. Ben benieuwd
INS ICO zit nu op 83% van de hard cap. Ziet er naar uit dat het al voor de 25e dec wordt gehaald

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
GrazendeKoe schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:23:
De CBOE/CME zorgen voor de futures, die 'stellen' de futures op. Toch? Dus áltijd als je de sell zijde van een future op je neemt 'hedge je jezelf tegen de prijs die omhoog gaat'? En vice versa?
Eigenlijk werken futures net als gewoon trading. Je stelt gewoon dat je wilt kopen of verkopen voor een X bedrag (eigenlijk Y contracts, en elk contract heeft een vaste waarde, bijvoorbeeld $1) tegen een koers van K. Je order belandt dan in het orderboek als er geen tegenorders al in het orderboek staan. Met een market order pak je gewoon de Y voordeligste contracts uit het orderboek. En er is dus ook een actuele "futures-koers", die niet hetzelfde is als de index-koers van het goed zelf. Die futures-koers representeert dus eigenlijk de waarde die men verwacht die goederen gaan hebben tegen het eind van het contract.

Je trade dus niet met de exchange, maar met anderen. Voor elke long positie is er een short positie. Als je een future koopt, dus als je de intentie hebt om goederen te kopen, ga je long. Als je een future verkoopt, dus als je de intentie hebt om goederen te verkopen, ga je short.
Dit zorgt even voor een kronkel in mijn kop. Misschien moet ik even terug naar de basis. Wat voor tekst staat er grofweg in zo'n future geschreven bijvoorbeeld? Het lijkt mij toch afhankelijk wat de inhoud van een future is dat wanneer je een future koopt of je hedget tegen een stijging of daling?
Er staat in dat je verplicht bent een bepaalde hoeveelheid van een goed af te nemen (bij long) of te verkopen (bij short) tegen een bepaald bedrag.

Bij long hedge je tegen een stijging, en bij short hedge je tegen een daling.

Stel, een miner wil hedgen tegen een daling. Hij moet immers nu al stroom betalen, maar kan zijn bitcoins pas aan het eind van de maand verkopen. De miner verkoopt dus bitcoin futures tegen een dan actuele prijs van $16k per bitcoin. Aan het eind van de maand is de prijs gezakt naar $13k. Zijn bitcoins leveren dus maar $13k per stuk op, maar omdat hij nog een short positie heeft op $16k, verdient hij op de beurs alsnog $3k per bitcoin. In totaal heeft hij dus effectief $16k per bitcoin gekregen.

Goed, stel nu dat de prijs was gestegen naar $20k. De miner verkoopt zijn coins voor $20k, maar ondertussen moet hij op de beurs $4k per bitcoin betalen door zijn short positie. Effectief heeft hij ook dan $16k per bitcoin gekregen.

Door de futures te verkopen, kan hij dus vooraf de prijs weten waarvoor hij de geminede coins verkocht gaan worden.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Handelt hier iemand via Interactive Brokers? Kan daar alleen buy orders inleggen in de BXT Future. Niet gek dat de koers alleen maar verder omhoog gaat. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:00
DJTimo schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:12:
Handelt hier iemand via Interactive Brokers? Kan daar alleen buy orders inleggen in de BXT Future. Niet gek dat de koers alleen maar verder omhoog gaat. _O-
Interactive Brokers heeft een tijdje terug al aangegeven om (in eerste instantie) alleen long posities op de BTC futures toe te staan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 22:47

Boy

www.byoscoop.nl

.oisyn schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:54:
[...]

Stel, een miner wil hedgen tegen een daling. Hij moet immers nu al stroom betalen, maar kan zijn bitcoins pas aan het eind van de maand verkopen. De miner verkoopt dus bitcoin futures tegen een dan actuele prijs van $16k per bitcoin. Aan het eind van de maand is de prijs gezakt naar $13k. Zijn bitcoins leveren dus maar $13k per stuk op, maar omdat hij nog een short positie heeft op $16k, verdient hij op de beurs alsnog $3k per bitcoin. In totaal heeft hij dus effectief $16k per bitcoin gekregen.

Goed, stel nu dat de prijs was gestegen naar $20k. De miner verkoopt zijn coins voor $20k, maar ondertussen moet hij op de beurs $4k per bitcoin betalen door zijn short positie. Effectief heeft hij ook dan $16k per bitcoin gekregen.

Door de futures te verkopen, kan hij dus vooraf de prijs weten waarvoor hij de geminede coins verkocht gaan worden.
dus het boeit niet of hij verkoopt of inkoopt, hij zal verzekerd zijn dat de producten die hij produceert (de bitcoins) kan verkopen tegen het vooraf bepaalde tarief. Je moet alleen zorgen dat je het gelijk aantal bitcoins produceert als dat je verkoopt/koopt?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Rannasha schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:15:
[...]

Interactive Brokers heeft een tijdje terug al aangegeven om (in eerste instantie) alleen long posities op de BTC futures toe te staan.
Dat was me in eerste instantie ontschoten, maar inderdaad, IB staat momenteel alleen buy trades toe. Waarom je dat dan zou doen vraag ik me af, want je moet dus wel 50% margin hebben staan. Dan kun je beter gewoon de spot outright kopen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Boy schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:36:
[...]

dus het boeit niet of hij verkoopt of inkoopt, hij zal verzekerd zijn dat de producten die hij produceert (de bitcoins) kan verkopen tegen het vooraf bepaalde tarief. Je moet alleen zorgen dat je het gelijk aantal bitcoins produceert als dat je verkoopt/koopt?
Hoe bedoel je, verkoopt of inkoopt? Als hij zijn btc verkoop wil hedgen, zal hij future contracts moeten verkopen. Niet inkopen, want dat betekent dat hij btc wil gaan kopen.

Wat betreft die productie, ja als hij onder de streep precies uit wil komen moet dat idd. Maar deze bitcoin futures zijn cash settled, dat wil zeggen dat er nooit daadwerkelijk tot levering wordt overgegaan. Het verschil tussen de future en spot prijs wordt dan gewoon uitbetaald (of ingenomen). En een miner kan er natuurlijk ook best voor kiezen om niet zijn gehele verwachte productie te hedgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

.oisyn schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:56:
[...]

Hoe bedoel je, verkoopt of inkoopt? Als hij zijn btc verkoop wil hedgen, zal hij future contracts moeten verkopen. Niet inkopen, want dat betekent dat hij btc wil gaan kopen.

...
Oeps, sorry, ik ben hier niet helemaal in thuis ;) Ik bedoel dus long gaat of short gaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Boy schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:58:
[...]

Oeps, sorry, ik ben hier niet helemaal in thuis ;) Ik bedoel dus long gaat of short gaat...
Dat is hetzelfde. Een miner moet niet long gaan als hij zijn waar wil verkopen :). Long gaan betekent dat je het goed wil kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 17:52
Boy schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:58:
[...]

Je koopt een contract waarin je afspreekt of je 'short' of 'long' gaat.
Voor miners is het interessant om een klein deel in te zetten op 'short' gaan. Indien de prijs van BTC dan heel ver daalt, krijgt hij nog in ieder geval zijn short prijs waarmee hij dus zijn onkosten kan betalen. Degene met wie hij deze afspraak heeft gemaakt, heeft in dat geval een 'dure' bitcoin gekocht.
Als de koers heel hard zou stijgen, dan betekend dat voor de miner dat hij op dit kleine deel "geen winst" maakt (zekere zin dus verlies, want hij had het eigenlijk voor meer kunnen verkopen). Maar hij liep dus geen risico om zijn onkosten er minimaal uit te halen en heeft zijn 'overgrote' deel van bitcoins nog om mee te speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Junia schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:06:
[...]

Je koopt een contract waarin je afspreekt of je 'short' of 'long' gaat.
Nee, als je een contract koopt ga je long, als je een contract verkoopt ga je short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Waarom zou je dit allemaal eigenlijk doen en niet gewoon BTC kopen of verkopen, of is het gewoon zo dat beleggers geen BTC willen kopen/verkopen, maar alleen op de koers gokken (ok, mss verkeerd woord, verloop inschatten dan) en elkaar dan eigenlijk geld overmaken...

Het voelt een beetje als een weddenschap: "ik wed je dat de prijs omlaag gaat", "ik denk dat hij omhoog gaat!" en het verschil is het geldbedrag waar de weddenschap mee gesetteld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Boy schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:14:
Waarom zou je dit allemaal eigenlijk doen en niet gewoon BTC kopen of verkopen, of is het gewoon zo dat beleggers geen BTC willen kopen/verkopen, maar alleen op de koers gokken (ok, mss verkeerd woord, verloop inschatten dan) en elkaar dan eigenlijk geld overmaken...

Het voelt een beetje als een weddenschap: "ik wed je dat de prijs omlaag gaat", "ik denk dat hij omhoog gaat!" en het verschil is het geldbedrag waar de weddenschap mee gesetteld wordt
Je kan de boel leveragen als ik het goed begrijp. Stel je gaat een contract aan voor 5 bitcoin, dan verplicht de exchange je om maar, zeg, 10% daarvan up front te betalen. Zo kun je dus snel veel geld verdienen maar ook verliezen natuurlijk.

Maar correct me if I’m wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
(Institutionele) beleggers hebben met allerlei regels te maken, zoals compliance. Bovendien wil je niet allerlei funds bij een of andere cowboy exchange hebben staan. Al zouden ze dat willen, dat mag niet.

Coinbase is geloof ik wel bezig om hiervoor iets in te richten, want er is wel vraag naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 14:54
Kan iemand me vertellen waar momenteel de meeste futures over handelen? Aangezien die publiek zijn, kan je die gewoon raadplegen, maar dat zal waarschijnlijk chinees zijn voor mij. Wordt er momenteel ingezet op daling of stijging?

Edit: op de site van CBOE lijkt het alsof 99% inzet op stijging, of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 16% gewijzigd door Reucht op 11-12-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:00
Reucht schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:37:
Kan iemand me vertellen waar momenteel de meeste futures over handelen?
BitMex, die bieden al jaren Bitcoin-futures aan.

Maar je bedoelt waarschijnlijk de nieuwe aanbieder. Dat is CBOE. De koers kun je volgen op algemene beurs-websites als MarketWatch.
Aangezien die publiek zijn, kan je die gewoon raadplegen, maar dat zal waarschijnlijk chinees zijn voor mij. Wordt er momenteel ingezet op daling of stijging?
De prijs van de futures en de spot prijs zijn aan elkaar gekoppeld en die volgen elkaar. Je zult dus geen "voorspellingen" zien in de prijs van de futures.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:56
If bitcoin does reach $300,000 and beyond, the Winklevoss brothers, already considered the first crypto billionaires, will get a lot closer to the net worth of their longtime nemesis, Facebook chief Mark Zuckerberg.
Ok, ik ga op hold :D

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:03
Op hold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 19:45
Er gaan ''geruchten'' rond dat Stellar Lumens een partnership aangaat met Amazon voor Q1 2018. (https://www.reddit.com/r/...y_interesting_picture_on/)

Ook diverse traders voorspellen een 40%-50% stijging (https://www.tradingview.c...-Stellar-New-Entry-Level/).

Is een gerucht he, maar op een geruchtenmolen kun je altijd leuk verdienen. Dus als je wil shorten, dan is dit een leuke kans.

Edit: Er werd gespot dat de screenshot fake blijkt te zijn. Echter is er wel een kleine stijging geweest met betrekking tot XLM, excuus. Wilde enkel informeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaïr.exe op 11-12-2017 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Laatst online: 27-09 15:26

Ligone

Moeha!

Hoe komt het eigenlijk dat als er bvb gekocht wordt aan 175 en stijgend er tegelijkertijd verkocht wordt voor een pak lager? Is dat express om de trail en top limits te triggeren of mis ik hier iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
tenzij mark nu ook all in gaat op btc, dan wordt het verschil alleen maar groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonav
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 07:15
Jaïr.exe schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:58:
Er gaan ''geruchten'' rond dat Stellar Lumens een partnership aangaat met Amazon voor Q1 2018. (https://www.reddit.com/r/...y_interesting_picture_on/)

Ook diverse traders voorspellen een 40%-50% stijging (https://www.tradingview.c...-Stellar-New-Entry-Level/).

Is een gerucht he, maar op een geruchtenmolen kun je altijd leuk verdienen. Dus als je wil shorten, dan is dit een leuke kans.
Waarom zou je shorten bij een verwachte stijgende koers?

https://support.binance.com/hc/en-us/articles/115003373092

Stop-limit is nu mogelijk op binance.

[ Voor 6% gewijzigd door bonav op 11-12-2017 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Jaïr.exe schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:58:

Waar heeft dit betrekking op specifiek de BTC of andere crypto valuta, met de BTC te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Rannasha schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:42:
[...]

BitMex, die bieden al jaren Bitcoin-futures aan.
Deribit is nog groter, als ik hun volume mag geloven. En Nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:11
MaStar schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:08:
[...]

Waar heeft dit betrekking op specifiek de BTC of andere crypto valuta, met de BTC te kopen?
Ik gok op de Stellar XLM.

Edit:
Via Kraken inderdaad alleen te koop met BTC

[ Voor 10% gewijzigd door z0bin op 11-12-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MaStar schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:08:
[...]

De link naar Reddit werkt niet en op de Stellar Reddit pagina zie ik die aankondiging/gerucht ook niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thekk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 13:01
D-Ed schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:21:
[...]

De link naar Reddit werkt niet en op de Stellar Reddit pagina zie ik die aankondiging/gerucht ook niet..
De link stond dubbel in zijn post. Daarnaast wordt in de Reddit thread genoemd dat het mogelijk fake is.

Ik heb geen zin om een sig te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pictogram
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-10-2021
Thekk schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:23:
[...]

De link stond dubbel in zijn post. Daarnaast wordt in de Reddit thread genoemd dat het mogelijk fake is.
Lijkt me ook, https://deeponion.org/com...ms/trading-discussion.98/ is de link van echte website (van de redditpost getrokken), niks geheims of insider informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 05-10 20:29
Weet iemand wat het nut is van de walls die geplaatst worden nu bij LTC :?

Regelmatig walls van 5000 LTC (afgelopen vrijdag ook al). Dit moet toch van 1 iemand zijn, lijkt me wel erg toevallig dat jan en alleman op een niet rond bedrag zijn LTC gaat verkopen.

Of zouden er gewoon toevallig mensen met een sloot LTC hun winst zo nu en dan pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
ybos schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:44:

Regelmatig walls van 5000 LTC (afgelopen vrijdag ook al). Dit moet toch van 1 iemand zijn, lijkt me wel erg toevallig dat jan en alleman op een niet rond bedrag zijn LTC gaat verkopen.

Of zouden er gewoon toevallig mensen met een sloot LTC hun winst zo nu en dan pakken :?
Ltc is hard gestegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Dat weet ik ;) Maar dacht misschien dat iemand met dit soort walls de plotselinge pittige stijgingen wilde afremmen (al zou ik niet weten waarom :P )

Edit: koers iets gedaald, en walls zijn weer weggehaald. Dus geen winstpakkers. Snap er eerlijk gezegd geen klap van :X

[ Voor 17% gewijzigd door ybos op 11-12-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Heb ik even geluk met Ltc sprong net in.. even afwachten tot waar die eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:44:

Volgens mij wordt er een grote sell wall neergezet zodat je zelf kan beïnvloeden wanneer er een prijsstijging komt op het moment dat je deze weg haalt. Vaak staat er ook nog een hele kleine order voor die er voor zorgt dat de sell wall verder omhoog geplaatst wordt wanneer deze weggekocht wordt. Als er geen sell wall staat dan schommelen de prijzen ook veel meer omdat mensen dan denken dat de prijs nog een stuk om hoog kan, als die er wel staat dan wacht je al snel tot die sell wall weg is, en vaak ben je dan te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
shakespeare schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:52:
Heb ik even geluk met Ltc sprong net in.. even afwachten tot waar die eindigt.
Ik was al op 122 uitgestapt. Na een aantal keren de mist in zijn gegaan door te denken dat de koers wel doorzet om vervolgens hard in te zakken dacht ik maar eens voorzichtiger te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 20:01
Via welke sites kopen/verkopen jullie eigenlijk zo'n altcoins?
Ik heb zelf wat Bitcoin gekocht op Blockchain, maar daar kan je enkel BTC & Ether aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
argon007 schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:05:
Via welke sites kopen/verkopen jullie eigenlijk zo'n altcoins?
Ik heb zelf wat Bitcoin gekocht op Blockchain, maar daar kan je enkel BTC & Ether aankopen.
Verhandelen op o.a. Bitfinex. Ik heb ook BTC gekocht bij Blockchain, daar staan ze ook in mijn wallet, maar als ik alt's wil kopen stort ik zoveel BTC naar Bitfinex en ga ik ze daar traden voor andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:02:
[...]

Volgens mij wordt er een grote sell wall neergezet zodat je zelf kan beïnvloeden wanneer er een prijsstijging komt op het moment dat je deze weg haalt. Vaak staat er ook nog een hele kleine order voor die er voor zorgt dat de sell wall verder omhoog geplaatst wordt wanneer deze weggekocht wordt. Als er geen sell wall staat dan schommelen de prijzen ook veel meer omdat mensen dan denken dat de prijs nog een stuk om hoog kan, als die er wel staat dan wacht je al snel tot die sell wall weg is, en vaak ben je dan te laat.
Aha, zit wat in. Doe het zelf inderdaad ook weleens. Net voor de sell wall verkopen en dan met klein verschil weer direct terugkopen, maar risico dan dus wel dat de wall weggehaald wordt en de boel weer doorgaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 20:01
xoniq schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:06:
[...]

Verhandelen op o.a. Bitfinex. Ik heb ook BTC gekocht bij Blockchain, daar staan ze ook in mijn wallet, maar als ik alt's wil kopen stort ik zoveel BTC naar Bitfinex en ga ik ze daar traden voor andere coins.
Net even aangemeld maar als ik wil verhandelen moet ik mij verifiëren. To daar ok, maar dan krijg ik dit:
I understand that due to high verification demand, processing time may take 15-20 days after all forms are submitted.

Is wel heel lang wachten voordat ik iets kan doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
argon007 schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:24:
[...]

Net even aangemeld maar als ik wil verhandelen moet ik mij verifiëren. To daar ok, maar dan krijg ik dit:
I understand that due to high verification demand, processing time may take 15-20 days after all forms are submitted.

Daar wordt inderdaad veel over gesproken in dit draadje, het is ontzettend druk op de exchanges, zo ook met het versturen en ophalen van de crypto valuta, dat is nu helaas zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
argon007 schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:24:
[...]

tja dan had je eerder lid moeten worden :-)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Voor iedereen die IOTA wil aanschaffen of heeft staan op Binance: De withdrawal optie is eindelijk weer beschikbaar.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Gisteren rond 21u BTC gekocht via AnyCoin en voor het eerst naar mijn Jaxx wallet verstuurd, alleen ik zie maar niks verschijnen... de status vd inkooporder staat op succesvol op de site dus het lijkt me dat het er al op had moeten staan? Daarnaast stond in de mailbevestiging een link naar blocktrail waaruit het lijkt dat er iig iets is gebeurd (ik hoop dat ik link mag posten)
https://www.blocktrail.co...c1159ac053f9033c9d5cfc490
Heeft iemand ervaringen met Jaxx en weet bv dat het langer duurt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
BillMcNeal schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:00:
Gisteren rond 21u BTC gekocht via AnyCoin en voor het eerst naar mijn Jaxx wallet verstuurd, alleen ik zie maar niks verschijnen... de status vd inkooporder staat op succesvol op de site dus het lijkt me dat het er al op had moeten staan? Daarnaast stond in de mailbevestiging een link naar blocktrail waaruit het lijkt dat er iig iets is gebeurd (ik hoop dat ik link mag posten)
https://www.blocktrail.co...c1159ac053f9033c9d5cfc490
Heeft iemand ervaringen met Jaxx en weet bv dat het langer duurt ofzo?
Waarom niet gewoon gekocht via Bitonic en Bittrex?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

Ethirty

Who...me?

Toch wel blij nu dat het me met LTC wel lukt om te hodlen waar dat met BTC op een of andere manier niet lukt. Inmiddels bijna 250% rendement in 6 maanden :o

En ik zie nog geen reden waarom het helemaal in zou zakken, dus ben benieuwd hoe lang ik dat volhou tot het begint te kriebelen. :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Wellicht een rare vraag maar: hoe hebben jullie het gedaan bij het verifiëren om gebruik te kunnen maken van de verschillende (fiat-gebruikende) exchanges? Hierbij gewoon je kopie id/paspoort/rijbewijs doorgestuurd zonder hierbij je BSN-nummer onleesbaar te maken en zonder vermelding eroverheen met de exchange-naam en datum?

Ik merk namelijk dat ze er niet zo happig op lijken te zijn als je wel deze privacy-maatregelen neemt en ze dan een verification klakkeloos afwijzen. En gezien de hacks uit het verleden is het geheel toevertrouwen van een kopie id aan ze nu ook weer zoiets.

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Flowcharts zijn sinds gisteren niet meer up to date op litebit.

Daarnaast staat Navcoin nu al dagen in onderhoud op Bittrex. Wat is hier aan de hand, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 11:08
neokarasu schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:23:
Wellicht een rare vraag maar: hoe hebben jullie het gedaan bij het verifiëren om gebruik te kunnen maken van de verschillende (fiat-gebruikende) exchanges? Hierbij gewoon je kopie id/paspoort/rijbewijs doorgestuurd zonder hierbij je BSN-nummer onleesbaar te maken en zonder vermelding eroverheen met de exchange-naam en datum?

Ik merk namelijk dat ze er niet zo happig op lijken te zijn als je wel deze privacy-maatregelen neemt en ze dan een verification klakkeloos afwijzen. En gezien de hacks uit het verleden is het geheel toevertrouwen van een kopie id aan ze nu ook weer zoiets.
Bij Bitstamp heb ik alleen een "watermerk" eroverheen gezet. Dat was geen probleem.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Laatst online: 02-12-2021
Utke56 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:24:
Flowcharts zijn sinds gisteren niet meer up to date op litebit.

Daarnaast staat Navcoin nu al dagen in onderhoud op Bittrex. Wat is hier aan de hand, anyone?
Flowcharts was me ook opgevallen. Die lopen een dag achter. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ethirty schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:19:
Toch wel blij nu dat het me met LTC wel lukt om te hodlen waar dat met BTC op een of andere manier niet lukt. Inmiddels bijna 250% rendement in 6 maanden :o

En ik zie nog geen reden waarom het helemaal in zou zakken, dus ben benieuwd hoe lang ik dat volhou tot het begint te kriebelen. :P
Congratz man! Ik denk dat litecoin ook nog wel een tijd gaat doorstijgen dus vooral lekker HODLEN :9
Pagina: 1 ... 96 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]