Jackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:44:
Sinds deze week heb ik wat geld in Bitcoin en Ethereum, maar het aankopen gaat erg moeizaam.
Allereerst een account geopend bij Bitstamp, maar de verificatie duurt daar 25 dagen. Daarna bij Kraken, maar daar kan is verificatie op dit moment niet mogelijk. Op Bitcoin.de een account geopend, en daar heb ik nu wat aankopen gedaan, maar ook daar kan ik me niet verifiëren, alhoewel ik wel €14,90 heb overgemaakt om mijn account te verifiëren.
Is het altijd zo lastig geweest of komt dit door de grote drukte de laatste tijd?
Ik heb gezocht in dit forum, maar tevergeefs.
Hoe kan ik het beste euros in Bitcoin of Ethereum omzetten met SEPA of Ideal?
Je spreekt jezelf een beetje tegen, je hebt geld omgezet in Bitcoins maar vervolgens zeg je dat je nergens een account hebt? Leg dat eens uit, heb je een eigen miner ofzo ?
Ik weet niet of het verstandig is om op dit moment in jou situatie met de huidige kennis in Bitcoins te gaan handelen. Verdiep je eerst eens in de basics. Kom hierna voor complexe(re) vragen eens terug op dit forum (daaronder vallen dus niet vragen zoals hoe kan je het beste euros in bitcoins omzetten met SEPA of iDeal).
Dit is niet om je af te branden, integendeel, het is om je te beschermen tegen fouten die jij (en vele andere) zullen gaan maken die denken nu snel geld te kunnen maken. Het is momenteel een hype, dus de koers schiet omhoog (en omlaag) maar het kan zomaar zijn dat de hype over een halfjaar over is, de koers weer €100 is en dan ben je je zuurverdiende geld kwijt wat je nu hebt geinvesteerd...
Om toch antwoord te geven op je vraag:
Probeer het eens bij
Kraken, ook al zeg jij dat aanmelden niet gaat, dit zou zover ik nu kan zien nog steeds moeten werken..
SEPA of
iDeal is in mijn ogen gelijk, het is alleen een andere manier van geld overmaken.
Als jij het via SEPA, iDeal Paypal of Creditcard wilt omzetten, helemaal prima en blijft hetzelfde (afhankelijk van eventuele bijkomende bankkosten) als jou broker deze ondersteund.
Overigens denk ik persoonlijk dat onderstaande topicwaarschuwing inmiddels weg kan:
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Mijn ervaring is momenteel met Kraken juist weer positief... (met ups en downs, maar de laatste weken is het meer up, dan down

) Ben ik een uitzondering of hebben meer mensen deze ervaring met Kraken ?
[
Voor 50% gewijzigd door
freestyler2 op 10-12-2017 21:02
]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.