#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
De antwoorden zijn al gegeven:Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:26:
[...]
Ik heb nou toch al een aantal keer hier gepost dat ik NOG STEEDS in de plus sta. Ik heb op 8.000 ingekocht. Waar staan we nu? Juist. Ik heb ook aangegeven de coins nu NIET te willen verkopen maar ik geen goede mogelijkheid zie dit te doen maar dit wel nu uitzoek voor de toekomst.
Jullie lezen echt alleen wat je wil lezen. Post nog een keer dat ik er geld ingestoken heb wat ik niet kan missen wat dat lezen jullie blijkbaar ook ergens![]()
- op de man -
Bitonic is een broker, je koopt of verkoopt van de broker. Die bepaalt de prijs. Die prijs is ongunstiger omdat zij het risico dragen van koersschommelingen. Op een exchange koop of verkoop je met iemand anders. Die bepaald de prijs zelf, net zoals jij je prijs kan bepalen op een exchange. Als twee mensen eenzelfde prijs kiezen, heb je een trade, als ze geen tegenpersoon vind voor die prijs, blijft je order staan tot er wel iemand is die tegen een bepaalde prijs wil handelen.
Je moet tegenwoordig op iedere beurs je paspoort en andere dingen insturen als je met euros of dollars (fiat) iets wilt doen. Dat is verplicht, dat moet omdat ze anders illegaal bezig zijn en kunnen sluiten. Een beurs waar je euros anoniem af kan halen kun je per definitie als onbetrouwbaar beschouwen. Ook moeten ze aan hele strengen eisen voldoen om dat soort validaties te mogen doen. Als ze daarmee de mist in gaat, mogen ze sluiten. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, het kan gebeuren, maar dat is zeker niet in het voordeel van de beurs, ze verdienen meer aan trading fees dan aan het doorverkopen van paspoortkopieen.
Het is ook erg druk, omdat er heel veel nieuwe mensen instappen. Beurzen hebben het moeilijk vanwege die drukte, zowel technisch, als met mankracht. Mensen zijn nodig om de verificatie af te handelen, en dat kan nu gewoon een tijdje duren. Servers kan je niet zomaar bijschalen, mensen kan je ook niet zomaar bijschalen, dat kost allemaal tijd, veel tijd. Als je 100000 nieuwe leden per dag krijgt, kun je daar niet tegenop schalen.
Nogmaals: dit alles is al uitvoerig besproken. Heb je een vraag over bitonic, zoek op bitonic. Heb je een vraag over fees, zoek op fees. Er zijn niet zo heel veel nieuwe vragen meer mogelijk hier, er zijn er genoeg voorgegaan om alle beginnersvragen al gesteld te hebben.
En dat je op 8000 ingestapt bent voor 2 BTC dat zegt niet zoveel. Je hebt mazzel gehad, ook al is het geld wat je kunt missen. Er zijn hier mensen die zijn ingestapt onder 100 euro. Er zijn mensen hier die met miljoenen handelen, er zijn mensen hier met BTC die ze op hun laptop hebben gemined. En al die mensen zijn gelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2017 23:01 ]
Ik kom hier nu enkele weken en ik herken dit niet. Ik vind hier juist veel informatie. Hier en daar wel even filteren wat wel en niet nuttig is.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:10:
[...]
Oh. Nou misschien moeten jullie eerst een examen afleggen voordat iemand hier een vraag komt stellen onder jullie niveau.
- op de man -
Dat je een dief van je eigen portemonnee bent als je met bitonic handelt lees je hier op elke pagina. Niet mijn mening maar ik neem die kennis graag mee.
En als ik ongeveer 2 btw had, zou ik het nu lekker vasthouden denk ik, maar ja, dat is omdat ik alleen handel met geld dat ik eventueel kan missen.
Doe verder je voordeel met de informatie en volg verder je hart.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 10-12-2017 23:01 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:57:
Zou iemand mij met het volgende kunnen helpen; Ik wil graag een stop limit order op gdax plaatsen, moet ik daarvoor mijn pc aan laten staan om het te laten werken? Misschien een beetje domme vraag, maar het verschil met een limit order is toch dat de aan- verkoop niet direct in het orderboek wordt verwerkt? Vandaar de vraag
Moet zeggen dat ik het enorm leuk vind om alles hier te lezen, echter kon ik over stop limit orders weinig vinden. Ben zelf namelijk van plan een stop limit order op ethereum te zetten;
marketprice; 377
limitprice; 375
Ik kan je niet inhoudelijk helpen met order-soorten, maar je hoeft niet je pc aan te laten. Een aangemaakte order wordt verder door je exchange afgehandeld.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:37:
Zou iemand mij misschien kunnen helpen?
[...]
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Zelfs hoger dan litebit (een broker ntb). Dat is toch niet logisch en ben je toch niet slim daar BTC te kopen?
Wel te verkopen
[ Voor 7% gewijzigd door lighting_ op 10-12-2017 13:41 ]
Kwestie van vraag en aanbod, bijv vanwege de regio, hoe goed een exchange werkt, etc.lighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:39:
kan iemand duidelijk maken waarom gdax een hoger koers BTC heeft dan anderen?
Zelfs hoger dan litebit (een broker ntb) met hoge fee. Dat is toch niet logisch en ben je toch niet slim daar BTC te kopen?
Wel te verkopen
#team_UTC+1
Verwijderd
Gdax is een betrouwbare exchange. Ze zitten in de usa, en zijn verzekerd tegen hacks. Ze zijn snel, je kunt binnen een dag je geld erop hebben (via coinbase).lighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:39:
Zelfs hoger dan litebit (een broker ntb) met hoge fee. Dat is toch niet logisch en ben je toch niet slim daar BTC te kopen?
Wel te verkopen
Je kunt er zonder fees op handelen, dus een prima platform!
Arbitrage tussen beurzen is tijdrovens en kostbaar. Hoe lastiger dat is, hoe verder prijzen uit elkaar drijven en hoe langer het duurt voor ze gelijkgetrokken worden.lighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:39:
Zelfs hoger dan litebit (een broker ntb). Dat is toch niet logisch en ben je toch niet slim daar BTC te kopen?
Wel te verkopen
Twee handig sites hiervoor: https://bitcoin.clarkmoody.com/tickers/ en http://whalepool.io:8080/coinorama/.
Op die eerste zie je dat op dit moment India een veel hogere prijs heeft. Oftwel, als je daar bitcoin verkoopt, is het moeilijk en/of duur om je dollars/ruppee daar weg te krijgen. Vorige week liep Zuid Korea een heel stuk uit, het lijkt erop dat iemand een pad gevonden heeft om dat gat te dichten.
Op die tweede kun je een langere tijd terug kijken, daar zie je op dat GDAX meestal aan de bovenkant zit. Het kan zijn dat dat een beurs is waar veel nieuw geld binnenkomt en dus meer gekocht dan verkocht wordt, waardoor daar de prijs omhoog gaat. GDAX is Coinbase, die hebben recorddagen gehad met 100000 nieuwe leden _per dag_. Als dat allemaal nieuwe dollars brengt, is dit het gevolg.
Lijkt mij onlogisch. Is wereldwijd bereikbaar. Een vraag en aanbod wordt bepaalt tegen welk koers iemand wilt kopen en verkopen. Als je stelselmatig hoger zit klopt dat gewoon nietEthirty schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:42:
[...]
Kwestie van vraag en aanbod, bijv vanwege de regio, hoe goed een exchange werkt, etc.
Wil je ermee zeggen dat hun fee hoog is vanwege de servivce? Dat is belachelijk hoog wanneer het duurder is dan litebit. OnlogischVerwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:42:
[...]
Gdax is een betrouwbare exchange. Ze zitten in de usa, en zijn verzekerd tegen hacks. Ze zijn snel, je kunt binnen een dag je geld erop hebben (via coinbase).
Je kunt er zonder fees op handelen, dus een prima platform!
Lijkt mij meest logische conclusie. Teveel beginnelingen die meteen kopen op GDAX.DaCoTa schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:47:
[...]
Op die tweede kun je een langere tijd terug kijken, daar zie je op dat GDAX meestal aan de bovenkant zit. Het kan zijn dat dat een beurs is waar veel nieuw geld binnenkomt en dus meer gekocht dan verkocht wordt, waardoor daar de prijs omhoog gaat. GDAX is Coinbase, die hebben recorddagen gehad met 100000 nieuwe leden _per dag_. Als dat allemaal nieuwe dollars brengt, is dit het gevolg.
[ Voor 25% gewijzigd door lighting_ op 10-12-2017 13:53 ]
Want? Kan jij makkelijk Dollars of Won storten om ergens aan de andere kant van de wereld te handelen? Kan jij dat geld vervolgens ook weer teruggestort krijgen?lighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:49:
[...]
Lijkt mij onlogisch. Is wereldwijd bereikbaar. Een vraag en aanbod wordt bepaalt tegen welk koers iemand wilt kopen en verkopen. Als je stelselmatig hoger zit klopt dat gewoon niet
Internet vervaagt grenzen, maar bij valuta wordt dat al lastiger. Als je de moeite, kosten of koersverschillen meeneemt in je vergelijk, dan zal je zien dat het al een stuk minder onlogisch is.
#team_UTC+1
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ik weet idd niet wat een overboeking aan tijd kost maar als je ziet dat de verschillen heel fors zijn (en waarschijnlijk al een tijd zo) dan haal je dat er wel uit. Maar dat mag iedereen weten. Voor Nederlanders is het iig totaal onlogisch op gdax BTC te kopen. Goedkoper bij bijv litebit/ bl3pEthirty schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:53:
[...]
Want? Kan jij makkelijk Dollars of Won storten om ergens aan de andere kant van de wereld te handelen? Kan jij dat geld vervolgens ook weer teruggestort krijgen?
Internet vervaagt grenzen, maar bij valuta wordt dat al lastiger. Als je de moeite, kosten of koersverschillen meeneemt in je vergelijk, dan zal je zien dat het al een stuk minder onlogisch is.
[ Voor 11% gewijzigd door lighting_ op 10-12-2017 14:05 ]
De azijn was op denk ik. Zit nu zure sneeuw inCrypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:55:
Wat een eigenwijze mensen vandaag hier? Is iedereen een beetje opstandig vanwege het weer oid?
http://cryptocalendars.com/
Hier staan alle evenementen op van heel wat coins. Dikwijls zie je in de aanloop naar zo'n evenement dat de koers van één van deze coins stijgt.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Ik ben er terecht gekomen via bitstamp scheelde 10 euro per LTC toen alles naar gdax verhuist.lighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:58:
[...]
ik weet idd niet wat een overboeking aan tijd kost maar als je ziet dat de verschillen heel fors zijn (en waarschijnlijk al een tijd zo) dan haal je dat er wel uit. Maar dat mag iedereen weten. Klinkt in mijn oren totaal onlogisch op gdax te handelen. kan je net zo goed bij litebit of bl3p kopen. Nog goedkoper ook
daar weer sepa naar mijn bank om vervolgens weer via bitstamp LTC te kopen en weer naar gdax te verhuizen en uit laten betalen.
Gratis geld, LTC is met een paar minuten verhuist en verkocht
Zo raar dat je op zo'n manier veel geld kan verdienen. Op kraken is 1 LTC 113 en op GDAX 122, verschil van 9 euro per LTCSlux schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:02:
[...]
Ik ben er terecht gekomen via bitstamp scheelde 10 euro per LTC toen alles naar gdax verhuist.
daar weer sepa naar mijn bank om vervolgens weer via bitstamp LTC te kopen en weer naar gdax te verhuizen en uit laten betalen.

Ja ik kan het ook niet altijd geloven maar het is echt zo gister was er zelfs 20 euro verschil als je dat met 600LTC elke keer doet tikt het wel aan.Tominatie schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:07:
[...]
Zo raar dat je op zo'n manier veel geld kan verdienen. Op kraken is 1 LTC 113 en op GDAX 122, verschil van 9 euro per LTC
Wel een nadeel dat SEPA 2 dagen duurt van GDAX dus ik doe het nu in plukjes van 200 LTC's
Ik hing verder ook geen advies aan waar je moet kopen, legde alleen uit waarom koersverschil kan ontstaan.lighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:58:
[...]
ik weet idd niet wat een overboeking aan tijd kost maar als je ziet dat de verschillen heel fors zijn (en waarschijnlijk al een tijd zo) dan haal je dat er wel uit. Maar dat mag iedereen weten. Voor Nederlanders is het iig totaal onlogisch op gdax BTC te kopen. Goedkoper bij bijv litebit/ bl3p
En bitonic/litebit en andere brokers liggen er vaak uit bij sterke koersschommelingen, dan heb je niks aan die betere prijs als je ergens anders wel kan kopen/verkopen.
Slux schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:13:
[...]
Ja ik kan het ook niet altijd geloven maar het is echt zo gister was er zelfs 20 euro verschil als je dat met 600LTC elke keer doet tikt het wel aan.
Wel een nadeel dat SEPA 2 dagen duurt van GDAX dus ik doe het nu in plukjes van 200 LTC's
Jij bent full time trader of niet?
#team_UTC+1
Dan maak je wel een mooi bedrag elke dagSlux schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:13:
[...]
Ja ik kan het ook niet altijd geloven maar het is echt zo gister was er zelfs 20 euro verschil als je dat met 600LTC elke keer doet tikt het wel aan.
die verdienen weer dik aan de koop fees en dan nog de withdraw fee die je daar betaald, tevens is het maar een klein deel van de mensen die op die manier bezig is.Tominatie schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:20:
[...]
Dan maak je wel een mooi bedrag elke dag. Maar dit zal er dan toch uiteindelijk voor zorgen dat exchanges zullen uitsterven aangezien alle LTC/BTC/ETH naar gdax wordt verplaatst
zie dat het prijsverschil nu 6 euro is.JJ16v schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:21:
[...]
die verdienen weer dik aan de koop fees en dan nog de withdraw fee die je daar betaald, tevens is het maar een klein deel van de mensen die op die manier bezig is.
Incl fees en kosten hou je een paar euro aan over. Maar ben je er toch mee bezig is het idd easy money
Zie bijvoorbeeld https://goedkoopbitcoinkopen.nl. Daarnaast straal je erg veel paniek uit, heb je mijn DM van een aantal dagen geleden gelezen?Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:41:
Ik krijg nu een mailtje van Bitonic.
Ze beweren dat Kraken exchange helemaal niet klopt en dat hun een andere koers gebruiken. Er schijnen namelijk allemaal verschillende bitcoin koersen te zijn en zij gebruiken BL3P
Als ik bij BL3P ga kijken en hun koers vergelijk met de koers van Kraken of GDax zie ik dat BL3P eigenlijk altijd significant lager is.
Nu snap ik het echt niet meer... Had ik een 'andere/betere' koers gehad als ik bij Kraken gekocht had destijds (Toen de koers nog 8.000 was...) als bij Bitonic? Het kan toch niet waar zijn dat iedere site zijn eigen koers heeft? (Duur met kopen, goedkoop met verkopen)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
dank voor het linkje. ben eigenlijk ook nog op zoek naar mooie overzichten voor ETHEUR, ETHUSD, LTCEUR, LTCUSD markets. Cryptowat.ch is al aardig maar niet meerdere charts in 1 grafiek.DaCoTa schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:47:
[...]
Arbitrage tussen beurzen is tijdrovens en kostbaar. Hoe lastiger dat is, hoe verder prijzen uit elkaar drijven en hoe langer het duurt voor ze gelijkgetrokken worden.
Twee handig sites hiervoor: https://bitcoin.clarkmoody.com/tickers/ en http://whalepool.io:8080/coinorama/.
heeft er hier iemand ervaring met EUR withdraws vanaf wex.nz?
om even de kraken discussie op te laaien, misschien te voorbarig, maar sinds deze ochtend lijkt het weer bruikbaar te zijn ;-)
Inderdaad kan je er leuk aan verdienen. Maar je moet de winst ook weer terugboeken om goedkoop in te kopen, dat kan met 2 SEPA transacties zo maar een werkweek duren. En tegen die tijd zijn de koersen weer compleet anders.lighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:24:
[...]
zie dat het prijsverschil nu 6 euro is.
Incl fees en kosten hou je een paar euro aan over. Maar ben je er toch mee bezig is het idd easy money
En als genoeg mensen dit doen trekken de prijzen weer naar elkaar toe, waardoor het al weer minder interessant wordt.
#team_UTC+1
Zegt de persoon die de afgelopen weken in nagenoeg iedere post vertelde dat het to the moon zou gaan...Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:59:
Dit gaat natuurlijk helemaal mis. Er zijn mensen die voor $ 22,000
Bitcoins hebben gekocht in Korea.
Ook daar staat ie nu op $14,000.
Al die negatieve berichtgeving dat de koers zo hard instort zorgt ervoor dat er geen nieuw geld meer bij komt.
30% naar beneden van de top. En de trend is nog steeds negatief.
Dan ook nog de futures die vanavond erbij komen.
BTC trekt momenteel ook alle andere coins naar beneden.
Nee, ik heb er een zwaar hoofd in dat dit op korte termijn goed komt.
Ik hou ze vast, maar niet iedereen heeft zulke stalen zenuwen als ik.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Inderdaad. "Stalen zenuwen" maar elke post lekt van emotie.Taro schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:29:
[...]
Zegt de persoon die de afgelopen weken in nagenoeg iedere post vertelde dat het to the moon zou gaan...
Niks mis met emotie (in het algemeen), maar dat is in cryptoland niet handig en juist posts als "dit gaat helemaal mis" zorgt er bij de emotie-handelaren (is dat een woord?) juist dat het mis gaat.
#team_UTC+1
Gebruik anders een market ipv limit order, hoef je niet te pielen op de cent nauwkeurig en ben je er direct vanaf.k995 schreef op zondag 10 december 2017 @ 11:57:
[...]
Hmm gisteren wat tijd en eens geprobeerd en buiten 1 koppel van trades die doorging waar ik effectief wat winst op pakte bleven mijn trades altijd staan totdat ze eigenlijk "veroudert" waren en ik ze zelf annuleerde .
Probeerde dit op gdax , ligt dit aan de exchange of ben ik gewoon te traag /geef ik gewoon te weinig verschil in om dit er door te krijgen?
Precies.Taro schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:29:
[...]
Zegt de persoon die de afgelopen weken in nagenoeg iedere post vertelde dat het to the moon zou gaan...
' Dit gaat natuurlijk helemaal mis'
De koers is wat gedaald. Ik meen begrepen te hebben dat dat weleens kan gebeuren.
Sta er mee op ga er mee naar bed ja het gaat zelfs nog verder dat ik er nachts mijn bed voor uit ga, weg loop bij besprekingen om te handelen of dingen gewoon laat vallen om maar te handelen .. voordeel van ondernemer zijn
Collega's noemen me tegenwoordig crypto zombie.
Maar ik ben maar een amateurtje hoor, ik leef een beetje in roes van onbegrip dat je zoveel geld kan verdienen met virtuele munten raak een beetje het besef van de echte waarde kwijt soms een order plaats van +/-80k alsof het niks is.
Zo zullen er nog veel meer zijn die met grotere bedragen spelen.. onwerkelijk.
Koop fee's voel ik niet withdraw fee van 0.15 cent doet wel pijn ja want ik maak een rond bedrag over en hun blijven er maar 0.15 cent afhalen dat is slecht voor mijn OCDJJ16v schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:21:
[...]
die verdienen weer dik aan de koop fees en dan nog de withdraw fee die je daar betaald, tevens is het maar een klein deel van de mensen die op die manier bezig is.
Dus die kosten zijn te verwaarlozen....
Ik denk dat je daar in vergist er zijn volgens mij aardig wat mensen aan zulke handel doen volgens mij doet Ranasha niks anders dan arbitrage
200 * 6 Euro is ook geld hoor fees paar tientjes en sepa kosten 0.15 cent plus LTC heeft zo ie zo al hele lage feeslighting_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:24:
[...]
zie dat het prijsverschil nu 6 euro is.
[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 10-12-2017 14:44 ]
Ik wil niet zeggen dat het standaard is, maar het kan niet alleen maar "to the moon" gaan. Kleine en grote correcties horen bij crypto zoals een boterham bij pindakaas.wheeler 2 schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:37:
[...]
Precies.
' Dit gaat natuurlijk helemaal mis'
De koers is wat gedaald. Ik meen begrepen te hebben dat dat weleens kan gebeuren.
Volgens mij was hij zelfs een van de eersten hier die arbitrage automatiseerde met een bot.Slux schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:38:
[...]
Ik denk dat je daar in vergist er zijn volgens mij aardig wat mensen aan zulke handel doen volgens mij doet Ranasha niks anders dan arbitrage
Vind het nog altijd jammer dat ik de ballen snap van programmeren. Een bot haalt de emotie uit het handelen.
[ Voor 35% gewijzigd door Ethirty op 10-12-2017 14:42 ]
#team_UTC+1
Ik kan best bots programmeren maar aangezien ik een perfect track record heb van precies de verkeerde handelingen doen, lijkt me dat een slecht (matig) ideeEthirty schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:39:
[...]
Ik wil niet zeggen dat het standaard is, maar het kan niet alleen maar "to the moon" gaan. Kleine en grote correcties horen bij crypto zoals een boterham bij pindakaas.
[...]
Volgens mij was hij zelfs een van de eersten hier die arbitrage automatiseerde met een bot.
Vind het nog altijd jammer dat ik de ballen snap van programmeren. Een bot haalt de emotie uit het handelen.

Als ik bij een dip naar fiat ga stijgen de alts, als ik naar alts ga dalen ze
Of zie ik iets over het hoofd?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
met fiat geld terug kopen op de ''goedkopere'' exchange, om die weer door te sluizen naar gdax , die een hogere fiat waarde geeft, en die fiat dan laten storten, om vervolgens weer met dat fiat aan te kopen...Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:57:
Dat ltc ideetje is best leuk maar waarom elke keer terug naar fiat? Is er geen alt te vinden die niet denderend veel verschilt en een voor alts dan, beetje stabiele koers heeft? Ik snap niet goed waarom je elke keer terug naar fiat gaat en dat weer moet overboeken?
Of zie ik iets over het hoofd?
Dat snap ik wel maar eens je fiat erin hebt zitten snap ik niet waarom je dan weer terug zou gaan? Ik bedoel fiat->ltc op Bitstamp->ltc naar Gdax->alt en weer terug? Nogmaals misschien zie ik iets over het hoofd en je hebt wat meer valuta risico maar dat is wel enigzins op te vangen als er 10% of meer tussen zit?VBS835 schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:58:
[...]
met fiat geld terug kopen op de ''goedkopere'' exchange, om die weer door te sluizen naar gdax , die een hogere fiat waarde geeft, en die fiat dan laten storten, om vervolgens weer met dat fiat aan te kopen...
Maar op GDAX zijn alle crypto's duurder in tegenstelling tot bijv. bitstamp dus dan maak je geen winst als je weer terugstuurt.Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:01:
[...]
Dat snap ik wel maar eens je fiat erin hebt zitten snap ik niet waarom je dan weer terug zou gaan? Ik bedoel fiat->ltc op Bitstamp->ltc naar Gdax->alt en weer terug? Nogmaals misschien zie ik iets over het hoofd en je hebt wat meer valuta risico maar dat is wel enigzins op te vangen als er 10% of meer tussen zit?
Als die alts een zelfde spread hebben of nog groter doe je je winst weer teniet. Een Euro blijft een Euro.Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:01:
[...]
Dat snap ik wel maar eens je fiat erin hebt zitten snap ik niet waarom je dan weer terug zou gaan? Ik bedoel fiat->ltc op Bitstamp->ltc naar Gdax->alt en weer terug? Nogmaals misschien zie ik iets over het hoofd en je hebt wat meer valuta risico maar dat is wel enigzins op te vangen als er 10% of meer tussen zit?
#team_UTC+1
je loopt een groot risico als je in de cryptocurrency blijft. Die kan opeens 30% dalen.Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:01:
[...]
Nu koop je LTC op kraken verplaats ze binnen paar minuten naar GDAX en verkoopt ze snel in euros.
Daarmee is je risico een paar minuten.
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 10-12-2017 15:07 ]
Heb zelf vandaag een aantal orders geplaatst op Kraken en het is merkbaar verbeterdFatih06 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:11:
Ik heb zo net hierboven gelezen dat Kraken een ''update'' heeft doorgevoerd. Nou wil ik weer beetje day traden. Ik vroeg mij af of de orders er lekker soepel doorheen gaan. Mocht er iemand bezig zijn op Kraken wilt die dan even zijn ervaring delen?
Ah okay, had daar nog even niet naar gekeken omdat er alleen over ltc werd gepraat maar inderdaad, btc en eth zijn ook flink duurder... Hoeveel verschil het maakt en of het misschien toch uit kan kijk ik zo wel even naar alhoewel terugboeken van btc en eth best wat tijd kan kosten... Wellicht dat het inderdaad geen zin heeft anders had hij er al wel aan gedacht.Tominatie schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:03:
[...]
Maar op GDAX zijn alle crypto's duurder in tegenstelling tot bijv. bitstamp dus dan maak je geen winst als je weer terugstuurt.
Stay safe
Nu de onzekerheid voorbij is? Volgens mij moeten we nog beginnenBartske schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:17:
Ben benieuwd of de onzekerheid over de futures nu voorbij is en we weer omhoog kunnenIk heb er wel weer vetrouwen in.
Ik heb net weer een beetje verkocht, mooi in dat dipje want zo ben ik

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bijna het gehele volume van SAFEX staat gelist op bittrex maar zij gaan hem delisten op 15dec, er ontstond gister een enorme dip en ik had in het extreme van de dip 5000 SAFEX ingekocht tegen een prijs van 0.00000080 BTC/per SAFEX. Dit deed ik voornamelijk omdat ik niet denk dat de coin helemaal dood zal bloeden zoals alle panieksellers wel dachten die het voor belachelijk lage prijzen verkochten. De coin staat namelijk verder nog op 1 andere exchange gelist (Cryptopia) die wel echt een belachelijk laag volume in bezit hebben van SAFEX. Op het moment van kopen gisteren was dat 1% tegenover de 99% in volume die Bittrex in bezit had. Nu is dat vandaag al veranderd naar 4%. Je zou SAFEX even moeten opzoeken op coinmarketcap waar je de grafiek kan zien. Ik denk dat SAFEX op lange termijn weer boven zijn recordwaarde gaat komen. Ik wil niemand pushen dus doe je eigen research!
Btw nu staat hij op 0.00000116 BTC/per SAFEX.
Ik verwacht dat er in aanloop naar de futures nog wel een verdere dip richting de 11k zal komen. Argumentatie is lastig, maar het zal mij niet verbazen als er nu toch nog veel mensen zijn die toch nog even rond de 12.5 a 13k uit willen cashen om er maar vanaf te zijn, net als wat we al een paar keer hebben gezien in de afgelopen 2 dagen, met FUD gevolg richting de 11k.Richh schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:22:
[...]
Nu de onzekerheid voorbij is? Volgens mij moeten we nog beginnenlaat staan dat we al effect zien van de futures.
Ik heb net weer een beetje verkocht, mooi in dat dipje want zo ben ikin ieder geval kan ik nu geen groot geld meer verliezen en speel ik eigenlijk met de opbrengsten die BTC me eerder heeft gegeven.
[ Voor 19% gewijzigd door Junia op 10-12-2017 15:25 ]
Master FX schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:18:
Als ik de charts van Kraken probeer te openen, krijg ik een error pagina. Loopt nog niet geheel vlekkeloos dus.
Met welke muntjes heb je een order geplaatsts? Ik vraag me af of er verschil is tussen bijvoorbeeld BTC order en AltsAJM schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:17:
[...]
Heb zelf vandaag een aantal orders geplaatst op Kraken en het is merkbaar verbeterd
Bij het openen van charts heb ik zelf geen error. Het gaat er bij mij meer om de orders
[ Voor 13% gewijzigd door Fatih06 op 10-12-2017 15:25 ]
BTC en ETH orders (vanochtend geplaatst).Fatih06 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:24:
[...]
[...]
Met welke muntjes heb je een order geplaatsts? Ik vraag me af of er verschil is tussen bijvoorbeeld BTC order en Alts
Bij het openen van charts heb ik zelf geen error. Het gaat er bij mij meer om de orders
Are you following me, Are you following me?
Probleem met BTC en ETH is dat het lang duurt om het over te zetten van exchange naar exchange LTC is met een paar minuten verhuist plus, ik vind hem redelijk stabiel vergeleken met de andere coins en lage fees, Het s van begin af aan altijd al mijn favoriete munt geweest LTC .Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:17:
[...]
Ah okay, had daar nog even niet naar gekeken omdat er alleen over ltc werd gepraat maar inderdaad, btc en eth zijn ook flink duurder... Hoeveel verschil het maakt en of het misschien toch uit kan kijk ik zo wel even naar alhoewel terugboeken van btc en eth best wat tijd kan kosten... Wellicht dat het inderdaad geen zin heeft anders had hij er al wel aan gedacht.
Zodra het op gdax staat kan je er niet zoveel meer mee want die prijzen zijn daar te hoog om het door te zetten naar bitrex oid om andere alts van te kopen vandaar dat ik het dus omzet naar cash laat uitbetalen en zo begint het weer opnieuw, euros overzetten naar bitstamp of kraken en verhuizen naar gdax.
Jammer genoeg was de fee vrij laag ingesteld: 0.0004 BTC, de rate is 59 satoshi/byte. Het gaat om ongeveer 0.2 BTC. Ik kon de fee jammer genoeg niet zelf instellen, en wist van tevoren niet dat het zo lang ging duren.
Op blockchain.info staat hij dus al heel lang op 'unconfirmed transaction'. Als ik kijk op https://bitcoinfees.earn.com, dan zou de transactie met mijn fee rate (59 satoshi/byte) 25 tot 660 minuten moeten duren. Gisteren stond dat nog op iets van max 1200 minuten. Maar hij is nu nog steeds niet ge-confirmed na 24 uur
De transaction accelerator van ViaBTC is helaas onbruikbaar, die geeft aan dat de submissions beyond limit zijn (zal wel druk zijn...)
Iemand nog tips? Ik moet het wel voor de super bitcoin hard fork rond hebben (1 week te gaan...)
edit: het is een transactie van Bitmymoney (geen eigen wallet dus) naar Mycelium wallet (wel eigen wallet dus)
[ Voor 5% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-12-2017 15:42 ]
NOSIG
Of hij is binnen 48 uur klaar. Of hij komt weer terug in je wallet. Mocht ie terug komen kan je het gewoon opnieuw verzenden met de juiste fee. Dit binnen 1 week rond hebben kan geen probleem zijn
Ik wacht hier ook nogsteeds op mijn 100 euro van BTCDirect die ik donderdag kocht, blijkbaar zijn er op sommige plekken echte wachtrijen._Christiaan_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:38:
Hallo allen, effe een vraagje. Ik heb een BTC transactie die al meer dan 24 uur aan het wachten staat op confirmatie, en ik wil graag de transactie rond hebben voordat de fork van super bitcoin volgende week begint.
Jammer genoeg was de fee vrij laag ingesteld: 0.0004 BTC, de rate is 59 satoshi/byte. Het gaat om ongeveer 0.2 BTC. Ik kon de fee jammer genoeg niet zelf instellen, en wist van tevoren niet dat het zo lang ging duren.
Op blockchain.info staat hij dus al heel lang op 'unconfirmed transaction'. Als ik kijk op https://bitcoinfees.earn.com, dan zou de transactie met mijn fee rate (59 satoshi/byte) 25 tot 660 minuten moeten duren. Gisteren stond dat nog op iets van max 1200 minuten. Maar hij is nu nog steeds niet ge-confirmed na 24 uur
De transaction accelerator van ViaBTC is helaas onbruikbaar, die geeft aan dat de submissions beyond limit zijn (zal wel druk zijn...)
Iemand nog tips? Ik moet het wel voor de super bitcoin hard fork rond hebben (1 week te gaan...)
Net einde dip nog via bitonic willen kopen maar ze waren al door de voorraad heen
Het lijkt er echt op dat de kudde aan het adopten is...
Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987
Dank, dan wacht ik het nog even af. Wist niet dat hij na 48 uur terug bounced naar de oorspronkelijke wallet. https://estimatefee.com geeft aan dat hij binnen 49 blocks geconfirmd zal zijn...PilatuS schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:41:
[...]
Of hij is binnen 48 uur klaar. Of hij komt weer terug in je wallet. Mocht ie terug komen kan je het gewoon opnieuw verzenden met de juiste fee. Dit binnen 1 week rond hebben kan geen probleem zijn
edit: heb net de transaction id geplaatst in https://spdybit.io/. Deze re-submit de transactie. Kijken of het wat doet.
[ Voor 10% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-12-2017 16:02 ]
NOSIG
Zolang de wallet de transactie niet opnieuw blijft verzenden worden de coins na iets van 2 tot 3 dagen weer terug naar het originele adres gestuurd._Christiaan_ schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:48:
[...]
Dank, dan wacht ik het nog even af. Wist niet dat hij na 48 uur terug bounced naar de oorspronkelijke wallet. https://estimatefee.com geeft aan dat hij binnen 49 blocks geconfirmd zal zijn...
Kijk maar hoe het gegaan is met de btc forks (zelfde soort onzekerheid imho). stabiel/licht omlaag de dagen voor de fork en daarna omhoog. Ik verwacht hier een zelfde soort beweging te zien.Richh schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:22:
[...]
Nu de onzekerheid voorbij is? Volgens mij moeten we nog beginnenlaat staan dat we al effect zien van de futures.
Ik heb net weer een beetje verkocht, mooi in dat dipje want zo ben ikin ieder geval kan ik nu geen groot geld meer verliezen en speel ik eigenlijk met de opbrengsten die BTC me eerder heeft gegeven.
Ja terwijl ik het zat te typen dacht ik al wel dat er een goede reden moest zijn om het zo te doen. Desondanks best interessant. Wel grappig dat er voor een beetje winst best wel wat werk verzet moet worden omdat het heen en weer gaat van fiat->ltc-> fiat.Slux schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:34:
[...]
Probleem met BTC en ETH is dat het lang duurt om het over te zetten van exchange naar exchange LTC is met een paar minuten verhuist plus, ik vind hem redelijk stabiel vergeleken met de andere coins en lage fees, Het s van begin af aan altijd al mijn favoriete munt geweest LTC .
Zodra het op gdax staat kan je er niet zoveel meer mee want die prijzen zijn daar te hoog om het door te zetten naar bitrex oid om andere alts van te kopen vandaar dat ik het dus omzet naar cash laat uitbetalen en zo begint het weer opnieuw, euros overzetten naar bitstamp of kraken en verhuizen naar gdax.
Volgens mij is het daar nooit zo voor bedoelt.
Verwijderd
Ga nu een beetje flauw doen, maar dat zou betekenen dat als we maar genoeg onzekerheid houden, de prijs oneindig lang omhoog zal blijven gaan.Bartske schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:57:
[...]
Kijk maar hoe het gegaan is met de btc forks (zelfde soort onzekerheid imho). stabiel/licht omlaag de dagen voor de fork en daarna omhoog. Ik verwacht hier een zelfde soort beweging te zien.
Je begrijpt me verkeerd, met onzerheid bedoel ik de dagen voorafgaand aan de fork/groot nieuws. Niemand weet wat er gaat gebeuren en dat drukt de prijs. Als er dan niet zoveel gebeurd na de fork/nieuws is er meer zekerheid en gaan mensen weer kopen (die eerst even het nieuws afwachten).Verwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:59:
[...]
Ga nu een beetje flauw doen, maar dat zou betekenen dat als we maar genoeg onzekerheid houden, de prijs oneindig lang omhoog zal blijven gaan.
onzekerheid --> dalende prijs
zekerheid --> stijgende prijs
Daarom klinkt het ook interessant, maar is het in de praktijk niet voor iedereen zo.Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:59:
[...]
Ja terwijl ik het zat te typen dacht ik al wel dat er een goede reden moest zijn om het zo te doen. Desondanks best interessant. Wel grappig dat er voor een beetje winst best wel wat werk verzet moet worden omdat het heen en weer gaat van fiat->ltc-> fiat.
#team_UTC+1
Verwijderd
En nu onzekerheid door futures ? Door in paniek te raken speel je juist die mensen in de kaart die willen gaan shorten. Want die hoeven niets te doen. Alleen beetje FUD verspreiden dat iedereen short gaat met CME futures en de hele crypto handel in paniek ?Bartske schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:02:
[...]
Je begrijpt me verkeerd, met onzerheid bedoel ik de dagen voorafgaand aan de fork/groot nieuws. Niemand weet wat er gaat gebeuren en dat drukt de prijs. Als er dan niet zoveel gebeurd na de fork/nieuws is er meer zekerheid en gaan mensen weer kopen (die eerst even het nieuws afwachten).
onzekerheid --> dalende prijs
zekerheid --> stijgende prijs
Vind jij een paar muis klikjes best wel wat werk ? Dan ben jij zeker van de patatgeneratie ?Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:59:
[...]
Ja terwijl ik het zat te typen dacht ik al wel dat er een goede reden moest zijn om het zo te doen. Desondanks best interessant. Wel grappig dat er voor een beetje winst best wel wat werk verzet moet worden omdat het heen en weer gaat van fiat->ltc-> fiat.![]()
Volgens mij is het daar nooit zo voor bedoelt.
Het stel echt niks voor daytraden/traden gaat meer tijd in zitten vind ik.
Ik snap het zelf ook niet hoor zal nooit lang duren voordat ze er iets op verzinnen dat het niet meer kan denk ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 10-12-2017 16:09 ]
Wat mij tegenhoudt zijn de toch wel forse bedragen die je heen en weer moet sluizen, bedoel niet de waarde zelf maar meer dat dat allemaal geregistreerd wordt... Een bank kan ook ineens besluiten je rekening op slot te gooien bijv. Misschien valt het wel mee in de praktijk maar ik ben er (hopenlijk) onterecht toch een beetje huiverig voor.Ethirty schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:04:
[...]
Daarom klinkt het ook interessant, maar is het in de praktijk niet voor iedereen zo.
Aan de andere kant, je boekt bedrag 1 over en krijgt bedrag 2 terug met iets er bovenop. Netto is dat natuurlijk helemaal niet zo spannend.
Ik ga er nog even over nadenken want het is wel verleidelijk.
Bedoel met veel werk niet voor jou maar die transacties moeten wel constant verwerkt worden. Crypto's is een paar klikken maar met sepa is dat toch heel wat meer werk, althans, daar zijn best nog een aantal mensen mee bezig.Slux schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:07:
[...]
Vind jij een paar muis klikjes best wel wat werk ? Dan ben jij zeker van de patatgeneratie ?![]()
Het stel echt niks voor daytraden/traden gaat meer tijd in zitten vind ik.
Ik snap het zelf ook niet hoor zal nooit lang duren voordat ze er iets op verzinnen dat het niet meer kan denk ik.
Zojuist getest, 5 LTC via ideal gekocht op BTC-Direct (Incl fee 599,21 euro), deze naar mijn Jaxx wallet laten boeken. Van Jaxx naar GDAX overgeboekt, wachten tot er 6 confirmations zijn geweest. Op GDAX de 5 LTC weer omgezet naar EUR (620 euro) en sepa betaling gedaan (Fee als het goed is 0,19 cent).Slux schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:07:
[...]
Vind jij een paar muis klikjes best wel wat werk ? Dan ben jij zeker van de patatgeneratie ?![]()
Het stel echt niks voor daytraden/traden gaat meer tijd in zitten vind ik
Even afwachten wat ik precies gestort krijg, ben benieuwd.
Durfde eigenlijk niet meteen van BTC-Direct naar het LTC adres van GDAX over te maken. Als dat kan dan scheelt dat weer de fee van Jaxx wallet. Weet iemand of dit kan? En dan met name wat gebeurd er als de confirmations te lang duren en de LTC worden terug gestuurd oid..?
Edit:
Enigste risico die ik zo snel zie is dat LTC zakt terwijl je op de 6 confirmations zit te wachten. Je kan dan nog een hogere limit order zetten in de hoop dat het weer stijgt, ander hodl die coins.
[ Voor 9% gewijzigd door Acidrain op 10-12-2017 16:20 ]
Dat klopt ik vind het cash of coins op gdax ook niet zo veilig, kraken en bitstamp zitten in de EU dus heb je wat meer garantie als er cash op staat.(gdax betalingen komen wel uit de UK in hoevere er garantie op zit is mijn een raadsel erg onduidelijk)Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:10:
[...]
Wat mij tegenhoudt zijn de toch wel forse bedragen die je heen en weer moet sluizen, bedoel niet de waarde zelf maar meer dat dat allemaal geregistreerd wordt... Een bank kan ook ineens besluiten je rekening op slot te gooien bijv. Misschien valt het wel mee in de praktijk maar ik ben er (hopenlijk) onterecht toch een beetje huiverig voor.
Aan de andere kant, je boekt bedrag 1 over en krijgt bedrag 2 terug met iets er bovenop. Netto is dat natuurlijk helemaal niet zo spannend.![]()
Ik ga er nog even over nadenken want het is wel verleidelijk.
Nog niks gehoord van de bank en er is toch al voor een aanzienlijk bedrag heen en weer gegaan, en als ze dat doen ga ik naar een andere bank, betaal genoeg aan ze.
Met gewone aandelen verdien ik ook geld daar hoor ik ze ook niet over, plus al het geld kan ik verantwoorden ze mogen de logs van alles exchanges zo in zien van mij ik heb niks te verbergen.
Eerste keer had ik dat ook via bitstamp naar de ledger en dan naar gdax ook met zwetende handjes maar nu doe ik het direct, was in het begin ook spannend want bij gdax krijg je elke keer een ander LTC adres. Maar tot nu toe nog geen problemen mee gehadAcidrain schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:14:
[...]
Zojuist getest, 5 LTC via ideal gekocht op BTC-Direct (Incl fee 599,21 euro), deze naar mijn Jaxx wallet laten boeken. Van Jaxx naar GDAX overgeboekt, wachten tot er 6 confirmations zijn geweest. Op GDAX de 5 LTC weer omgezet naar EUR (620 euro) en sepa betaling gedaan (Fee als het goed is 0,19 cent).
Even afwachten wat ik precies gestort krijg, ben benieuwd.
Durfde eigenlijk niet meteen van BTC-Direct naar het LTC adres van GDAX over te maken. Als dat kan dan scheelt dat weer de fee van Jaxx wallet. Weet iemand of dit kan? En dan met name wat gebeurd er als de confirmations te lang duren en de LTC worden terug gestuurd oid..?
Edit:
Enigste risico die ik zo snel zie is dat LTC zakt terwijl je op de 6 confirmations zit te wachten. Je kan dan nog een hogere limit order zetten in de hoop dat het weer stijgt, ander hodl die coins.
Langste wat ik tot nu toe moest wachten is 15 minuten en nog geen 1 keer gehad dat ie zakte maar dat is ook puur geluk hebben en die +/- 10 Euro verschil zakt LTC niet zo snel
[ Voor 35% gewijzigd door Slux op 10-12-2017 16:27 ]
Page refresh werkt, maar is er een instelling die ik verkeerd heb staan?
Bijna 800 euro!
[ Voor 11% gewijzigd door C6DL op 10-12-2017 16:25 ]
Rekening verificatie voltooit?kaasaanfiets schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:25:
Zijn er meer mensen die gister via bitonic BTC hebben gekocht en nog niets hebben ontvangen? Dit is mijn eerste aankoop dus ik heb geen ervaring hoe lang dit normaal gesproken duurt.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
de exchanges zijn legale platforms en op het einde van het jaar geef je braaf je winst aan dus

Het totaal van je vermogen in euro's aan cryptocurrencies op 31 december 23:59 zeg maar, ja...VBS835 schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:31:
de bank kan toch niks zeggen dat er constant hoge bedragen op en af gaan ?
de exchanges zijn legale platforms en op het einde van het jaar geef je braaf je winst aan dus
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Het schijnt van wel, ik heb hier al verschillende verhalen gelezen van mensen dat de bank informatie wou en ook dat het naar het verstreken van die informatie goed was.VBS835 schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:31:
de bank kan toch niks zeggen dat er constant hoge bedragen op en af gaan ?
Nog nergens gelezen dat de bank je rekening blokkeert/opheft om die reden.
Belasting erover betaling vind ik ook geen probleem, ik heb veel meer een probleem belasting te betalen over bedragen waar ik hard voor gewerkt heb en al dubbel en dwars belasting over heb betaald

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 10-12-2017 16:41 ]
Genoeg slecht nieuws door de media de afgelopen dagen, dat veroorzaakt onzekerheid. Ik raak er zeker niet in paniek van, maar ik beschrijf alleen wat ik denk dat er gebeurtVerwijderd schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:07:
[...]
En nu onzekerheid door futures ? Door in paniek te raken speel je juist die mensen in de kaart die willen gaan shorten. Want die hoeven niets te doen. Alleen beetje FUD verspreiden dat iedereen short gaat met CME futures en de hele crypto handel in paniek ?
Ik heb het gister uiteraard direct gedaan, maar omdat ik geen reactie kreeg heb ik het een uur geleden maar opnieuw gedaan.
Uw aanvraag is ingediend!
De bitcoins worden binnen enkele uren (bij grotere bedragen tot maximaal een werkdag) na ontvangst van uw (correcte) overboeking verstuurd. Uw rekening is dan geverifieerd en in het vervolg krijgt u de bitcoins direct geleverd.
Toch vond ik het vreemd dat er net voor de futures een flinke dip kwam en deze nu weer stijgt. Verwacht zelf dat de koers toch wel verder omhoog gaat door de futures
tja als de grote jongens weer gaan kopen en ook in futures gaan dan wordt het helemaal dol.........giganielsie schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:42:
Pfff... de tandjes wat stijgt BTC weer hard.
Toch vond ik het vreemd dat er net voor de futures een flinke dip kwam en deze nu weer stijgt. Verwacht zelf dat de koers toch wel verder omhoog gaat door de futures
oftewel nog meer een rolller coaster
Prepare for the next ATH
Ik moet als eerste voorkant paspoort sturen. Dat lukt.
De tweede vraag is een foto van mezelf...echter hij herkent mijn camera niet.
Ik heb wel toegang gegeven uiteraard.
Weet iemand wat er mis kan gaan, of een andere oplossing?
Net even een lange douche gepakt (luie zondagSlux schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:19:
[...]
Dat klopt ik vind het cash of coins op gdax ook niet zo veilig, kraken en bitstamp zitten in de EU dus heb je wat meer garantie als er cash op staat.(gdax betalingen komen wel uit de UK in hoevere er garantie op zit is mijn een raadsel erg onduidelijk)
Nog niks gehoord van de bank en er is toch al voor een aanzienlijk bedrag heen en weer gegaan, en als ze dat doen ga ik naar een andere bank, betaal genoeg aan ze.
Met gewone aandelen verdien ik ook geld daar hoor ik ze ook niet over, plus al het geld kan ik verantwoorden ze mogen de logs van alles exchanges zo in zien van mij ik heb niks te verbergen.
[...]
Eerste keer had ik dat ook via bitstamp naar de ledger en dan naar gdax ook met zwetende handjes maar nu doe ik het direct, was in het begin ook spannend want bij gdax krijg je elke keer een ander LTC adres. Maar tot nu toe nog geen problemen mee gehad
Langste wat ik tot nu toe moest wachten is 15 minuten en nog geen 1 keer gehad dat ie zakte maar dat is ook puur geluk hebben en die +/- 10 Euro verschil zakt LTC niet zo snel
Moet alleen even een account bij Gdax fixen.
vannacht 12uklie2003 schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:47:
Wanneer gaan ze met futures aan de slag?
dus voor je gaat slapen besluit of je in de trein gaat zitten, of eruit stap ;-)
CBOE begint vandaag om 17:00 Central Time (= middernacht onze tijd). CME een week later.klie2003 schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:47:
Wanneer gaan ze met futures aan de slag?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
ik heb dit gisteren gedaan en moest enkel de voorkant en achterkant van mijn paspoort doorsturenEgbert1907 schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:46:
ik probeer me aan te melden bij coinbase/gdax.
je kan ook een link doorsturen naar je smartphone en dan via je smartphone een foto maken als het via webcam niet lukt
Let er op dat als je op GDAX wil kunnen handelen je met 2 documenten moet identificeren, dus paspoort en rijbewijs of id en rijbewijs.Egbert1907 schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:46:
ik probeer me aan te melden bij coinbase/gdax.
Heb je geen rijbewijs kun je dus niet gaan handelen op gdax daar komt het eigenlijk op neer.. Coinbase is maar 1 document voor nodig dus als je aan coinbase genoeg hebt kun je doorgaan anders kun je net zo goed stoppen...
Ten overvloede wellicht maar ik kan me dus niet aanmelden met het door mij ingevoerde paswoord en inlognaam.
[ Voor 83% gewijzigd door Mertense op 10-12-2017 17:02 ]
Weet je toevallig ook (mocht het een effect hebben) of dit dan meteen rond 0:00 merkbaar gaat zijn?Rannasha schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:49:
[...]
CBOE begint vandaag om 17:00 Central Time (= middernacht onze tijd). CME een week later.
of kan dit nog de hele nacht gebeuren ?
[ Voor 73% gewijzigd door Basxt op 10-12-2017 17:02 ]
Dat verwacht ik ook, met name op lange termijn. Het wordt nu mogelijk om je inzet in bitcoin te hedgen d.m.v. futures, waardoor het een stuk aantrekkelijker wordt voor investeerders om BTC in de portfolio te hebben.giganielsie schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:42:
Pfff... de tandjes wat stijgt BTC weer hard.
Op korte termijn daarentegen verwacht ik iets meer volatiliteit door enkelingen die de koers beïnvloeden om meer te verdienen met hun futures, maar ik denk dat dit effect beperkt is.
NOSIG
En toch is dat wat veel mensen hebben gedaan de afgelopen maandenMertense schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:56:
Ik zie overal mensen instappen want die denken dat ze even gratis geld kunnen ophalen
En ik stond erbij en ik keek er naar
Kan dat ook via coinbase, of is dat minder intressant?Slux schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:02:
[...]
Ik ben er terecht gekomen via bitstamp scheelde 10 euro per LTC toen alles naar gdax verhuist.
*staat, het is toch nog niet te laat? Juist die houding zorgt ervoor dat je nu niet mee lift. Natuurlijk alleen investeren als je er nog heil in ziet, maar nu aan de zijlijn staan en zeggen dat het te laat is, is waarschijnlijk ook de reden dat je nu aan het meekijken bent ipv in de trein of boot zit.2hot schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:34:
[...]
En toch is dat wat veel mensen hebben gedaan de afgelopen maanden.
En ik stond erbij en ik keek er naar
Allereerst een account geopend bij Bitstamp, maar de verificatie duurt daar 25 dagen. Daarna bij Kraken, maar daar kan is verificatie op dit moment niet mogelijk. Op Bitcoin.de een account geopend, en daar heb ik nu wat aankopen gedaan, maar ook daar kan ik me niet verifiëren, alhoewel ik wel €14,90 heb overgemaakt om mijn account te verifiëren.
Is het altijd zo lastig geweest of komt dit door de grote drukte de laatste tijd?
Ik heb gezocht in dit forum, maar tevergeefs.
Hoe kan ik het beste euros in Bitcoin of Ethereum omzetten met SEPA of Ideal?
www.bitonic.nlJackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:44:
Sinds deze week heb ik wat geld in Bitcoin en Ethereum, maar het aankopen gaat erg moeizaam.
Allereerst een account geopend bij Bitstamp, maar de verificatie duurt daar 25 dagen. Daarna bij Kraken, maar daar kan is verificatie op dit moment niet mogelijk. Op Bitcoin.de een account geopend, en daar heb ik nu wat aankopen gedaan, maar ook daar kan ik me niet verifiëren, alhoewel ik wel €14,90 heb overgemaakt om mijn account te verifiëren.
Is het altijd zo lastig geweest of komt dit door de grote drukte de laatste tijd?
Net weer ingestapt in zowel BTC als ETH, in een paar minuten geregeld via https://btcdirect.eu/nl-nl. Was daar echter al ooit wel geverifieerd.Jackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 17:44:
Sinds deze week heb ik wat geld in Bitcoin en Ethereum, maar het aankopen gaat erg moeizaam.
Je bedoelt de hypetrain of zinkend schip.C6DL schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:48:
[...]
vannacht 12u
dus voor je gaat slapen besluit of je in de trein gaat zitten, of eruit stap ;-)
Maat we stappen graag in een raket.
Bedankt. De prijs ligt echter een stuk hoger dan op exchanges. Is het nu noodzaak te kopen bij dergelijke brokers?
Maak een account aan op GDAX, vervolgens wordt er gevraagd om je coinbase te autoriseren. Je dient dan dus met coinbase credentials in te loggen, hierna autoriseer je GDAX en klik je op de link om weer terug te gaan naar GDAX en is je account gekoppeld.Crypts schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:53:
Hoe gaat de aanmeldprocedure bij coinbase/gdax eigenlijk? Probeer me net aan te melden maar na het invullen van naam e.d. springt hij bij beiden op het aanmeldscherm en een activeringsmailtje oid krijg ik ook niet?
Ten overvloede wellicht maar ik kan me dus niet aanmelden met het door mij ingevoerde paswoord en inlognaam.
Als ik nu kijk naar https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets zitten alle fiat/BTC exchanges nu tussen de 14.5k en 16k wat mij een redelijk gezonde verdeling lijkt. Het is nu de grote vraag wat de futures gaan doen
Aan de ene kant heb ik toch wel spijt van een aantal verkopen en inkopen die ik tijdens de afgelopen bubbel heb gedaan, achteraf blijkt natuurlijk altijd dat je het net andersom had moeten doen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als je nog geen coins of geld hebt om naar exchanges over te maken, of daar al hebt staan: Ja! Hoe dacht je anders in te stappen?Jackssonss schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:05:
[...]
Bedankt. De prijs ligt echter een stuk hoger dan op exchanges. Is het nu noodzaak te kopen bij dergelijke brokers?
Dit topic is gesloten.
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]