[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:46:
Weet iemand of de futures contracten openbaar worden gemaakt?
Uiteraard, alle futures zijn te zien. Je ziet alleen niet wie er hoeveel heeft. Het kan theoretisch zijn dat alles slechts bij één partij ligt.

Maar 99,9% van de BTC kopers gaat long.
Knappe jongen die dan short gaat, al zijn kapitaal erin zet en gaat winnen.
We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:12:
[...]
Ik heb op youtube een verhaal gehoord van iemand die zei dat grote bedrijven nu heel veel bitcoins opkopen om de koers omhoog te laten gaan. Ze gaan dan op de futures market all in door te zeggen dat de BTC gaat dalen. Hierna zullen ze al hun bitcoins weer omzetten in fiat en de koers zal een dikke dip krijgen.

Anyways, dit is één van de verhalen die de ronde gaan. :)
RaZaa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:22:
[...]
Dat zou vallen onder de strategie pump n dump en is overigens verboden. Maar dit systeem is natuurlijk niet waterdicht, dus het zou kunnen. Maar mocht dat een mogelijkheid zijn, dan vraag ik me af welke partijen nu daadwerkelijk de grootste hoeveelheden bezitten: de grote massa anarchisten (o.a. wij tweakers) of de institutionele beleggers. In het eerste geval denk ik dat we de prijs eerder in een rap tempo richting de 100.000 euro zien gaan binnen een half jaar i.p.v. een daling/prijscorrectie de komende weken...

Edit: niet waterdicht
Dit is nu eenmaal het spel dat het grote geld speelt. Pump en dump kan verboden zijn maar waarom worden de instituten die dat doen met aandelen dan nooit bestraft ? Die worden juist toegejuicht dat ze weer eens massa kleine beleggers hebben gefukced.
"institutionele beleggers" weten niet eens wat bitcoin is maar zien alleen $$ tekens. De hele aandelenmarkt is verziekt en dat willen ze ook met BTC handel gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaZaa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:29:
[...]

Eens. Zeker gezien de volatiliteit van de Bitcoin loop je eerder het risico op extreme verliezen met een short positie. Ik hoorde vanmiddag dat shorten via de CBOE of in de toekomst via andere effectenhandelaren om deze reden waarschijnlijk niet wordt toegestaan. Dit laatste kan ik overigens niet bevestigen.
Laat ze maar lekker shorten en bij short squeeze uit het raam springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Ik zit al tijdje te wachten op aantal confirmations. Is een fee van 0.00040680 op 0.26416600 te laag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utke56
"Woensdag kondigde Interactive Brokers aan dat klanten wel bitcoinfutures kunnen handelen, maar niet 'short' kunnen gaan, vanwege de extreme volatiliteit van de munt."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
(jarig!)
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:12:
Ik zit al tijdje te wachten op aantal confirmations. Is een fee van 0.00040680 op 0.26416600 te laag?
Het aantal onbevestigde transacties loopt op dit moment hard op, al 212k op dit moment:
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
basst85 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:17:
[...]

Het aantal onbevestigde transacties loopt op dit moment hard op, al 212k op dit moment:
Ok tnx! Ik wacht nu wel even geduldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utke56
basst85 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:17:
[...]

Nog even. Hoe werkt de afwikkeling eigenlijk is dat op een first come first serve basis? Of kan er zelf gekozen worden welke transactions als eerst geconfirmed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:49

RvV

Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:12:
Je moet een fee betalen in sat/byte. Als je niet week hoe groot je transactie is in bytes, kun je ook niets zinnigs zeggen of de fee goed was.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
RvV schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:20:
[...]

Je moet een fee betalen in sat/byte. Als je niet week hoe groot je transactie is in bytes, kun je ook niets zinnigs zeggen of de fee goed was.
Fee / KB 0.00180800 BTC
Size 225 bytes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
https://btcdirect.eu/nl-nl ligt er ook uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
DaCoTa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:15:
[...]

Een nieuwssite die niet linkt naar de bron is geen nieuwssite.
https://www.ft.com/conten...a7-11e7-a039-c64b1c09b482

Thomas Peterffy, a pioneer of electronic trading and head of Interactive Brokers, has warned that the introduction of bitcoin futures into a clearing house could increase systemic risk. On Wednesday Interactive said its clients would be unable to short the bitcoin futures market because of the extreme volatility of bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:56
ow er zijn dus toch nog mensen die wél vertrouwen hebben in ripple. wat is de gedachte erachter precies? :p
Wom schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:16:
Normaal gezien koop ik vooral via Litebit wegens het gemak, maar al de gehele avond staat overal 0 beschikbaar bij. Ligt de handel daar dan even stil? Zou graag wat Ripple aanschaffen nog, maar enkel bij Litebit geverifieerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:21:
[...]

Fee / KB 0.00180800 BTC
Size 225 bytes
Onder "normale" omstandigheden was hij er waarschijnlijk direct doorheen gekomen. Omdat het nu nogal druk is, en het draait om een combinatie van factoren, kun je niet zeggen hoe lang het gaat duren. Stel dat er nog meer transactie bij blijven komen met een hogere fee, dan krijgen die voorrang.
-Om direct verwerkt te worden, had je ongeveer het dubbele moeten hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door RvV op 07-12-2017 21:41 ]

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
RvV schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:40:
[...]

Onder "normale" omstandigheden was hij er waarschijnlijk direct doorheen gekomen. Omdat het nu nogal druk is, en het draait om een combinatie van factoren, kun je niet zeggen hoe lang het gaat duren. Stel dat er nog meer transactie bij blijven komen met een hogere fee, dan krijgen die voorrang.
-Om direct verwerkt te worden, had je ongeveer het dubbele moeten hebben.
Ok dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoe kan deze markt zo ontzettend groot zijn. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een crypto te kopen.

Ik wou 100 euro verspreid over 10 verschillende cryptos gaan kopen maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb een account aangemaakt op poloniex en bittrex maar pfff ja ik ben eigenlijk gewoon flabbergasted dat het zo onlogisch en ingewikkeld in elkaar zit het lukt me gewoon echt niet. Het helpt ook niet mee dat ik 3 keer mijn account moet valideren. Het is gelukt maar blijkbaar moet het daarna nog heel lang duren voor het goedgekeurd wordt.

Ik kan via skrill, paypall of ideal alles kopen wat los en vast zit op de wereld maar crypto aanschaffen met euro's is voor een doorsnee persoon blijkbaar verschrikkelijk ingewikkeld.

Ik wil gewoon voor 10 euro aan b.v. Ripple kopen. Dus 10 euro overmaken via Ideal/Paypall en klaar. :?

En als ik de verhalen lees over hoe moeilijk het is om het spul weer te verkopen :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Ik wil graag wat stop losses invoeren voor aantal alt coins. Hoe werkt dat bij bitfinex? Wat is bijvoorbeeld het verschil tussen een stop order en stop limit order? Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

BBBrt schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:36:
ow er zijn dus toch nog mensen die wél vertrouwen hebben in ripple. wat is de gedachte erachter precies? :p

[...]
Laatste tijd aantal artikelen gelezen die me wel positief stemmen. Daarnaast met het beleggingsclubje gekeken naar interessante crypto munten. Door de snelheid kan het wel eens voor intern betalingsverkeer binnen grote organisaties gebruikt gaan worden. Daar voorzie ik wel enige toekomst. Banken zijn daarvoor traag en duur natuurlijk ;)

Daarnaast natuurlijk diversificatie. Ripple is natuurlijk iets anders door de wat meer centrale natuur van de munt. Past mooi bij de rest om het zo te zeggen. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
kaasaanfiets schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:44:
Ik wou 100 euro verspreid over 10 verschillende cryptos gaan kopen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Met 100 Euro zou ik max 1-2 verschillende munten kopen, niet 10, dat is zonde. En kijk eens naar wat handleidingen, toelichtingen, openingsposts, YouTube, etc. om jezelf op weg te helpen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 12:27
Ik heb een account aangemaakt op poloniex en bittrex maar pfff ja ik ben eigenlijk gewoon flabbergasted dat het zo onlogisch en ingewikkeld in elkaar zit het lukt me gewoon echt niet.
Ga niet met Bittrex in zee, ze houden al maanden ontzettend veel bitcoins vast van hun gebruikers:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2465829.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:56:
[...]

Laat ze maar lekker shorten en bij short squeeze uit het raam springen :)
Short squeeze ligt zeker op de loer ja en dan ga je aan het gas. Vraag me überhaupt af hoeveel interesse er in die futures gaat zijn. De kans lijkt mij sowieso niet onaanzienlijk dat er meer mensen naar de long zijde neigen dan naar de short zijde, gezien de koers van het afgelopen, ik noem maar wat, jaar.

Ik ga er trouwens wel vanuit dat onze bitcoin-cash vriend Mr. Ver nog een paar aanvalletjes in petto heeft. Wellicht wordt dat nog interessant in combinatie met de mogelijkheid tot serieus shorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Hoe kan deze markt zo ontzettend groot zijn. Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om een crypto te kopen.

Ik wou 100 euro verspreid over 10 verschillende cryptos gaan kopen maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb een account aangemaakt op poloniex en bittrex maar pfff ja ik ben eigenlijk gewoon flabbergasted dat het zo onlogisch en ingewikkeld in elkaar zit het lukt me gewoon echt niet. Het helpt ook niet mee dat ik 3 keer mijn account moet valideren. Het is gelukt maar blijkbaar moet het daarna nog heel lang duren voor het goedgekeurd wordt.

Ik kan via skrill, paypall of ideal alles kopen wat los en vast zit op de wereld maar crypto aanschaffen met euro's is voor een doorsnee persoon blijkbaar verschrikkelijk ingewikkeld.

Ik wil gewoon voor 10 euro aan b.v. Ripple kopen. Dus 10 euro overmaken via Ideal/Paypall en klaar. :?

En als ik de verhalen lees over hoe moeilijk het is om het spul weer te verkopen :X 8)7
Moet je nagaan wat er met de crypto's gebeuren zodra het allemaal nog gebruiksvriendelijker is _/-\o_

Bitcoins kun je trouwens prima met euro's en ideal kopen bij bitonic.nl

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49
Zojuist geregistreerd op Bitfenix maar toch huiverig voor alle gegevens en documenten die je daar moet inleveren.

Zelfs gegevens van je werkgever, rekening van energiemaatschappij bijv. Is dat nou echt allemaal nodig?

Vond het wel handig dat je hier ook EUR kon depositen en withdrawen.

Wat is hier de EURO minimum deposit trouwens? Hoorde iets over 10.000 EURO minimaal maar kan dat nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Ik was van plan om te kijken waar ik bitcoin gemakkelijk kan verkopen. BL3P leek mij een mooi platform daarvoor. Nu nemen ze alleen geen nieuwe accounts meer aan vanwege de grote stijging aan accounts,

Heeft iemand nog goede alternatieven?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:34
PieterK123 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:57:
Ik was van plan om te kijken waar ik bitcoin gemakkelijk kan verkopen. BL3P leek mij een mooi platform daarvoor. Nu nemen ze alleen geen nieuwe accounts meer aan vanwege de grote stijging aan accounts,

Heeft iemand nog goede alternatieven?

Thanks!
Gewoon transfer naar gdax en dan als maker verkopen om de fee te vermijden toch?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
IOTA leeft weer trouwens.. Denk toch dat ik HODL. Was na gisteren eigenlijk van plan om m weg te doen maar ik zie m nog wel richting $9 gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:30
pilon schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:48:
[...]

Ga niet met Bittrex in zee, ze houden al maanden ontzettend veel bitcoins vast van hun gebruikers:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2465829.0
Welke exchange raad je wel aan dan? Ik zit namelijk wel op bittrex.
Vind het op het moment lastig voor mezelf om weer in te stappen. Poosje geleden alles laten uitbetalen. Maar wil nu weer instappen. Alles waar ik interesse in heb zit aardig in de lift,, dus lijkt niet de beste tijd om weer in te stappen.

[ Voor 25% gewijzigd door Korkss op 07-12-2017 22:12 ]

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

Korkss schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:10:
[...]

Vind het op het moment lastig voor mezelf om weer in te stappen. Poosje geleden alles laten uitbetalen. Maar wil nu weer instappen. Alles waar ik interesse in heb zit aardig in de lift,, dus lijkt niet de beste tijd om weer in te stappen.
Een goeie Exchange is Bitstamp, maar een beperking van munten (slechts 4).
Bitfinex is ook niet slecht, maar die is al een aantal keer gehackt (je keys op een usb wallet bewaren is dus beter).
Bitfinex is wel in USD.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Ik gebruik binance en bittrex, puur en alleen om de munten die ze wel of niet exchangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

[...]
Een X aantal gebruikers heeft problemen met Bittrex ivm geblokkeerde accounts of het niet kunnen upgraden van accounts. Terecht (zwaar) ontevreden natuurlijk. Maar er zijn ook zeer veel gebruikers, waaronder ik, met een Enhanced account die gewoon zeer tevreden zijn. Bittrex blijft ook bij enorme drukte overeind. Bepaal dus voor jezelf of je er prima zit, of weg wil. Probeer in ieder geval een Enhanced account te behalen voordat dat je er een bedrag hebt staan. Lukt het wel, dan lekker aan de slag, lukt het niet, dan uit de buurt blijven.

Ik gebruik zelf primair Bittrex met daarnaast Bitfinex voor IOTA en verder GDAX/Coinbase voor omzetting naar Euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 07-12-2017 22:17 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:30
Nutellaah schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:13:
[...]

Een goeie Exchange is Bitstamp, maar een beperking van munten (slechts 4).
Bitfinex is ook niet slecht, maar die is al een aantal keer gehackt (je keys op een usb wallet bewaren is dus beter).
Bitfinex is wel in USD.
Ja die offline wallets moet ik me even in verdiepen.
Maar via die offline wallet is daytraden niet echt handig toch??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Nutellaah schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:13:
Tja, Bitstamp is ook een keer gehackt, of was je dat even vergeten? ;)
Bitfinex is wel in USD.
Bitfinex doet tegenwoordig ook EUR. Alleen fiat deposits/withdrawals zijn momenteel een beetje shady. Alleen wires van minimaal 10k eur/usd van/naar een kleine Poolse bank.

Ze doen overigens ook automatisch aan USD <-> USDT conversie voor zowel deposits als withdrawals.

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 07-12-2017 22:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:17
Dus het wordt even druk op de bitcoin markt, en jullie kunnen niet meer handelen?

Met een volatiliteit van 20-30% op een dag moet je toch echt op,een seconde kunnen verkopen of kopen, en zeker stop-loss kunnen zetten die direct uitgevoerd wordt.
Anders hebben die stop los orders toch geen zin?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Helix schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:56:
Zojuist geregistreerd op Bitfenix maar toch huiverig voor alle gegevens en documenten die je daar moet inleveren.

Zelfs gegevens van je werkgever, rekening van energiemaatschappij bijv. Is dat nou echt allemaal nodig?

Vond het wel handig dat je hier ook EUR kon depositen en withdrawen.

Wat is hier de EURO minimum deposit trouwens? Hoorde iets over 10.000 EURO minimaal maar kan dat nergens terug vinden.
Goede vraag, wat vinden jullie er van dat je overal een kopie van je Paspoort/ID/Rijbewijs moet maken doen jullie dat zonder twijfel?
Officieel mag je dat niet eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilon
Taro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:16:
[...]

Een X aantal gebruikers heeft problemen met Bittrex ivm geblokkeerde accounts of het niet kunnen upgraden van accounts. Terecht (zwaar) ontevreden natuurlijk. Maar er zijn ook zeer veel gebruikers, waaronder ik, met een Enhanced account die gewoon zeer tevreden zijn. Bittrex blijft ook bij enorme drukte overeind. Bepaal dus voor jezelf of je er prima zit, of weg wil. Probeer in ieder geval een Enhanced account te behalen voordat dat je er een bedrag hebt staan. Lukt het wel, dan lekker aan de slag, lukt het niet, dan uit de buurt blijven.
Ik heb een enhanced account maar kan niet withdrawen omdat mijn account 'disabled' is. Het is gewoon triest, kijk maar voor de grap naar de reacties op een tweet van de CEO van Bittrex: https://twitter.com/ramikawach/status/936163149488668672. ik kan al sinds begin oktober niet bij mijn coins. Het gaat in totaal om miljoenen aan btc dat ze vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Tommie12 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:18:
Dus het wordt even druk op de bitcoin markt, en jullie kunnen niet meer handelen?

Met een volatiliteit van 20-30% op een dag moet je toch echt op,een seconde kunnen verkopen of kopen, en zeker stop-loss kunnen zetten die direct uitgevoerd wordt.
Vanwaar je opmerking? Op bijvoorbeeld Bittrex werkt dat prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:17
Taro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:19:
[...]

Vanwaar je opmerking? Op bijvoorbeeld Bittrex werkt dat prima hoor.
En één reactie hierboven staat dat er coins vastgehouden worden.... lijkt me niet koosjer.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Tommie12 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:18:

Ga jij überhaupt zonder stoploss slapen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV

RvV

pilon schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:19:
[...]

Ik heb een enhanced account maar kan niet withdrawen omdat mijn account 'disabled' is. Het is gewoon triest, kijk maar voor de grap op twitter: https://twitter.com/ramikawach/status/936163149488668672. ik kan al sinds begin oktober niet bij mijn coins. Het gaat in totaal om miljoenen aan btc dat ze vasthouden.
Hoe is dat gekomen dan? Spontaan van de een op de andere dag was je disabled? Ik ben enchanced en heb nog wat BTC daar staan. Ik begin dan toch een beetje de kriebels te krijgen want wat als ik ineens disabled raak? ;w

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilon
RvV schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:22:
[...]

Hoe is dat gekomen dan? Spontaan van de een op de andere dag was je disabled? Ik ben enchanced en heb nog wat BTC daar staan. Ik begin dan toch een beetje de kriebels te krijgen want wat als ik ineens disabled raak? ;w
Is spontaan gekomen, zonder notificatie of e-mail. Op Reddit en Bitcointalk lees ik posts dat Bittrex elke dag account's disabled of een verificatie niet goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:21:
[...]

Welke stop losses hebben de medetweakers ingesteld voor BTC? En voor welk deel van hun BTC volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
pilon schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:19:
[...]

Ik heb een enhanced account maar kan niet withdrawen omdat mijn account 'disabled' is. Het is gewoon triest, kijk maar voor de grap naar de reacties op een tweet van de CEO van Bittrex: https://twitter.com/ramikawach/status/936163149488668672. ik kan al sinds begin oktober niet bij mijn coins. Het gaat in totaal om miljoenen aan btc dat ze vasthouden.
als ik die twitter link lees wordt je niet heel blij van, zoveel klachten. het is wel een exchange waar veel coins staan die ik graag wil traden. maar kopie rijbewijs oid houd mij wat tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
.oisyn schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:18:
[...]

Bitfinex doet tegenwoordig ook EUR. Alleen fiat deposits/withdrawals zijn momenteel een beetje shady. Alleen wires van minimaal 10k eur/usd van/naar een kleine Poolse bank.

Ze doen overigens ook automatisch aan USD <-> USDT conversie voor zowel deposits als withdrawals.
En leg dat eens uit in lekentaal. Kan ik wel coins van bitsmap overschrijven naar bitfinex onder de 10k omdat het geen fiat is. En niets met usdt te maken dan als ik can die couns naar andere ga?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Helix schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:56:
Dat klopt, dat staat op de deposit en withdraw pagina zelf, in het invoerveld van het bedrag staat standaard "min 10,000".

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:48
Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:21:
[...]

Jep, als een roos. Ik kies liever voor de hodl en neem mijn kansen, dan dat ik permanent mijn coins bij een 3e partij heb staan. De stop loss kan goed werken, echter tegelijkertijd zie je veel mensen die door een stop loss vervolgens niet meer in kunnen stappen omdat de koers alweer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Tommie12 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:21:
[...]
En één reactie hierboven staat dat er coins vastgehouden worden.... lijkt me niet koosjer.
Dat is het idd niet. Maar, ik weet dat er een paar maanden geleden ineens veel accounts werden gedisabled, dat is (waarschijnlijk, ik ken de reden niet), niet ok. Maar, als er later ook af en toe nog accounts gedisabled worden, dan ga ik mij ook wel zorgen maken. Ik heb er een aanzienlijk bedrag staan waarmee ik actief handel.

@pilon Ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal. Wat zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15

996

Ik heb geen stoploss ingesteld. Ben bang voor een flash-crash waardoor mijn BTC ontfutseld wordt...
Mocht de koers onverwachts halveren sta ik nog steeds op een kleine winst, dus dat risico durf ik te lopen.
Maar wel gister en vandaag in totaal ca. 15% van mijn BTC verkocht (op 10.800 en 13.700) om toch wat winst veilig te stellen, wil oorspronlelijke inleg langzaam gaan veilig stellen. Maar dat dus niet geautomatiseerd.

Mijn motto: Ik handel niet, ik HODL
_/-\o_
MS-DOOS schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:27:
[...]

Welke stop losses hebben de medetweakers ingesteld voor BTC? En voor welk deel van hun BTC volume?

[ Voor 17% gewijzigd door 996 op 07-12-2017 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

MS-DOOS schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:27:
[...]
Geen, ik ben al 3x door een stop loss automatisch uitgestapt, om daarna volledig de boot te missen en met minder BTC weer in te stappen omdat de koers direct na de verkoop weer omhoog ging. En ik heb ze toen echt niet te hoog ingesteld, er zat echt wel minimaal 500 Dollar tussen. Je ziet soms enorme dalen die daarna gevolgd worden door pieken, met HODL pak je die mee, met Stop loss krijg je in veel gevallen alleen maar extra loss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilon
Taro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:29:
[...]

Dat is het idd niet. Maar, ik weet dat er een paar maanden geleden ineens veel accounts werden gedisabled, dat is (waarschijnlijk, ik ken de reden niet), niet ok. Maar, als er later ook af en toe nog accounts gedisabled worden, dan ga ik mij ook wel zorgen maken. Ik heb er een aanzienlijk bedrag staan waarmee ik actief handel.

@pilon Ik ben wel benieuwd naar jouw verhaal. Wat zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn?
Ik hoop dat ze accounts disabelen om veiligheidsredenen en dat ze te weinig mensen in dienst hebben om de accounts te checken en weer toegankelijk te maken. Dus is het een kwestie van tijd voordat ik weer bij mijn coins kan.
Maar ik ben bang dat ze binnenkort offline gaan en met het geld vandoor gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Egbert1907 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:28:
[...]

En leg dat eens uit in lekentaal. Kan ik wel coins van bitsmap overschrijven naar bitfinex onder de 10k omdat het geen fiat is. En niets met usdt te maken dan als ik can die couns naar andere ga?
Ik kan het niet duidelijker maken dan hoe het er al staat :). Fiat is "traditioneel" geld zoals dollars en euro's. Wires zijn internationale bankoverschrijvingen. Dus uit mijn opmerking volgt dat je alleen voor internationale bankoverschrijvingen in EUR of USD dus minimaal 10k moet overmaken.

Voor deposits en withdrawals in crypto zijn geen limieten. Ook niet in USDT. USDT deposits wordt automatisch USD in je account, 1:1. En andersom, je USD kun je withdrawen als USDT.

Als je dus op Poloniex wat USDT hebt staan en je wilt het naar Bitfinex sturen, dan hoef je er dus niet eerst LTC van te kopen oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Ik blijf gewoon lekker geld tegen alts aan gooien, ik vertik het om mee te doen met deze fork meuk ook al mis ik hierdoor inkomsten :( Dit verneukt toch de hele crypto markt bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

pilon schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:35:
[...]
Ik hoop dat ze accounts disabelen om veiligheidsredenen en dat ze te weinig mensen in dienst hebben om de accounts te checken en weer toegankelijk te maken. Dus is het een kwestie van tijd voordat ik weer bij mijn coins kan.
Maar ik ben bang dat ze binnenkort offline gaan en met het geld vandoor gaan.
Maar, kan het zijn dat je bijvoorbeeld vanuit een verdachte wallet coins erheen hebt gestuurd? Of dat je ooit verdachte coins hebt ontvangen zonder ervan te hebben geweten? Of maak je veelvuldig gebruik van de API om te traden? Heb je een bot gebruikt?

Niet dat ik je niet vertrouw hoor :) Maar, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat men zomaar accounts disabled, daar moet een aanleiding voor zijn, al dan niet (on)bewust en binnen jouw invloedssfeer. Omdat ik op hun oprechtheid vertrouw blijf ik er zitten, maar als dat vertrouwen beschadigd wordt, dan maak ik vanavond alles nog over naar een andere partij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ik denk niet dat deze pomp in btc is ivm die goddelijke fork. Dit is CME. Dit is ook i.v.m. de enorme vraag aan bitcoins in korea, en ook in andere landen.

m.b.t. stoplos. Ik heb alles in mijn wallet zitten en ik doe daar niet meer aan. In het verleden geprobeerd en het is echt nix voor mij. Ik heb bij 10k nog getwijfeld of ik effe uit zou stappen, dit heb ik niet gedaan en hij knalde toen omhoog. Er is gewoon geen touw aan vast te knopen wat de koers gaat doen.
Iedereen roept van hij gaat crashen, het kan elk moment gebeuren, ja elk moment, nou nog steeds niet dus.
Gewoon lekker hodl. Geen mij de rust. :z

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilon
Taro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:40:
[...]

Maar, kan het zijn dat je bijvoorbeeld vanuit een verdachte wallet coins erheen hebt gestuurd? Of dat je ooit verdachte coins hebt ontvangen zonder ervan te hebben geweten? Of maak je veelvuldig gebruik van de API om te traden? Heb je een bot gebruikt?

Niet dat ik je niet vertrouw hoor :) Maar, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat men zomaar accounts disabled, daar moet een aanleiding voor zijn, al dan niet (on)bewust en binnen jouw invloedssfeer. Omdat ik op hun oprechtheid vertrouw blijf ik er zitten, maar als dat vertrouwen beschadigd wordt, dan maak ik vanavond alles nog over naar een andere partij...
Haha, nou volgens mij was ik niet echt verdacht bezig. In december 2016 heb ik een hoeveelheid aan BTC gekocht (ik weet niet meer bij welke website) en die verhandeld met verschillende altcoins in het afgelopen jaar. Daardoor is mijn hoeveelheid BTC flink toegenomen. That's the story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Taro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:33:
[...]

Geen, ik ben al 3x door een stop loss automatisch uitgestapt, om daarna volledig de boot te missen en met minder BTC weer in te stappen omdat de koers direct na de verkoop weer omhoog ging. En ik heb ze toen echt niet te hoog ingesteld, er zat echt wel minimaal 500 Dollar tussen. Je ziet soms enorme dalen die daarna gevolgd worden door pieken, met HODL pak je die mee, met Stop loss krijg je in veel gevallen alleen maar extra loss...
Waarom zet je dan geen buyorder tegenover een stop loss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Vrolijke vrinden. Iemand die weet hoe het zit op Bittrex op het moment met de order historie? Het begint nu wel echt vervelend te worden eigenlijk... Ik los het nu wel anders op omdat ik de csv's heb maar echt handig is het niet. :X

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

DutchMan schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:43:
Ik denk niet dat deze pomp in btc is ivm die goddelijke fork. Dit is CME. Dit is ook i.v.m. de enorme vraag aan bitcoins in korea, en ook in andere landen.
Het is denk ik voornamelijk de grote hoeveelheid mensen die extra instappen. Je ziet dat in dit forum ook terug, maar ik heb vorige week voor een familielid 1.000 Euro in BTC/ETH/LTC gestoken, ondanks de daling in deze week voor ETH en LTC, heb ik vanavond weer die 1.000 Euro terug kunnen storten om nog met 321 Euro winst verder te kunnen gaan. 32.1% rendement in een week... Hoe kijken we daar over bijvoorbeeld 5 jaar op terug? Dan lachen we om dit tijdperk :)
Mozes123 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:46:
[...]
Op Bittrex kan dat niet, ze reserveren je coins voor de eerste actie die je invoert. Daarna kan je ze niet nogmaals gebruiken. Het is dus of een stop loss of een buy, niet allebei tegelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 07-12-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Ik vraag mij ook af of een stop loss werkt.
Bij een traditionele beurs is dat omdat de koersen niet snel weer herstellen. Soms dagen weken of maanden.

Bij cryptocurrency zijn 20% uitslagen normaal.
Snel naar beneden en weer omhoog. Een probleem bij diepe dalen is dat je al nergens meer een btc kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:41
Wat is eigenlijk voor de Poloniex gebruikers de makkelijkste weg om uitbetaling te verkrijgen in fiat daar deze exchange dat zelf niet aanbiedt. Hebben jullie een tip hiervoor?

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mozes123 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:46:
[...]

Ja maar hoe hoog dan he ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:02

Cis

lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:48:
Bij cryptocurrency zijn 20% uitslagen normaal.
Snel naar beneden en weer omhoog. Een probleem bij diepe dalen is dat je al nergens meer een btc kan kopen.
Dit probleem kun je oplossen door te investeren als de btc hoog staat en te verkopen als de btc laag staat.
Kost je waarschijnlijk wel wat geld en rendement.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
10% onder je stop loss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ja maar wat als het 'the big one' is en hij knalt met 60% omlaag? Heb je je verlies alsnog niet beperkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:52:
[...]

Ja maar wat als het 'the big one' is en hij knalt met 60% omlaag? Heb je je verlies alsnog niet beperkt..
True, maar momenteel zie ik geen pieken dan meer dan 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Mozes123 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:54:
[...]

True, maar momenteel zie ik geen pieken dan meer dan 20%.
Nee precies, dus een stoploss op ca. -25% should do the job..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:02

Cis

Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:54:
[...]

Nee precies, dus een stoploss op ca. -25% should do the job..
Maar dan nog wil je waarschijnlijk niet verkopen met 25% verlies. Zolang we ons in een Bull market verkeren is de kans groot dat we binnen 2 dagen weer 10% in de PLUS staan.
Volgens mij is het in deze Bull market het verstandig om enkel bij te kopen als de koers laag staat. En simpelweg niet te verkopen

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama om te handelen vanavond. Zo'n beetje elke exchange heeft problemen of ligt er uit?
Boeven zijn het. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-10 10:32

_Christiaan_

Master of SOG

nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:28:
[...]

als ik die twitter link lees wordt je niet heel blij van, zoveel klachten. het is wel een exchange waar veel coins staan die ik graag wil traden. maar kopie rijbewijs oid houd mij wat tegen
Beste verspreid je het een beetje. Ik heb op 3 verschillende plaatsen m’n coins staan: bittrex, bitfinex en bitmymoney. (Geen lokale wallet omdat ik wil handelen)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Laatst online: 25-01-2020
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:00:
Wat een drama om te handelen vanavond. Zo'n beetje elke exchange heeft problemen of ligt er uit?
Valt mee hoor, i.p.v. "De Kraken servers zijn ruk" is het vanavond "De Kraken servers lopen lekker" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37

Onbekend

...

CM-Centurion schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:01:
[...]

Valt mee hoor, i.p.v. "De Kraken servers zijn ruk" is het vanavond "De Kraken servers lopen lekker" _/-\o_
Jij krijgt dan geen foutmeldingen te zien? Ik probeer al de hele avond een order er in te zetten, maar nog steeds niet gelukt. :(

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:35

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:00:
Want een exchange runnen is makkelijk en de aanwas van nieuwe instappers valt wel mee?

Dit topic is al nauwelijks meer bij te houden met beginnersvragen, en dit is waarschijnlijk nog niet eens 0,001% van nieuwelingen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de coinbase experts.
Maakt het wat uit als je je coins op Coinbase of GDAX hebt staan?
Je kunt met een druk op de knop switchen.
Maar stel dat ze gehackt worden, dan is er een verzekering bij Coinbase.
Ik neem aan dat als gdax gehackt wordt dat je dan ook je coins terug krijgt, dus dat het niet uit maakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Cis schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:56:
[...]

Maar dan nog wil je waarschijnlijk niet verkopen met 25% verlies. Zolang we ons in een Bull market verkeren is de kans groot dat we binnen 2 dagen weer 10% in de PLUS staan.
Volgens mij is het in deze Bull market het verstandig om enkel bij te kopen als de koers laag staat. En simpelweg niet te verkopen
Laat ik het zo zeggen. Als ik voor mezelf gemoedsrust kan kopen voor een paar % minder rendement (want je geeft aan dat de koers erna gewoon weer door stijgt), dan doe ik dat liever dan continu rond lopen met angst voor de grote flash crash..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49
.oisyn schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:29:
[...]

Dat klopt, dat staat op de deposit en withdraw pagina zelf, in het invoerveld van het bedrag staat standaard "min 10,000".
Thanks! Dat kon ik dus niet zien omdat ik nog niet verified was. Maar denk dat ik daar nu maar vanaf zie. Kan wel binance en bittrex gaan gebruiken. Het voordeel dat je EUR kunt depositen is er dus niet echt met die 10k limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Laatst online: 25-01-2020
Onbekend schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:03:
[...]

Jij krijgt dan geen foutmeldingen te zien? Ik probeer al de hele avond een order er in te zetten, maar nog steeds niet gelukt. :(
Krijg wel eens foutmeldingen, maar niet ontzettend vaak. En ja zoals vaker benoemd, een exchange runnen + ontzettend veel nieuwe accounts maakt het logisch dat het kraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Cis schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:56:
[...]

Precies. Iedereen wilde kopen toen het van 10k naar de 8k ging. Maar was helaas nergens te koop. Binnen paar minuten was de koers weer hersteld. Stel dat je een stop loss had van 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:48:
Ik heb nu al een paar keer tijdens een scherpe daling prima kunnen bijkopen bij BTC-direct. Hier hoorde ik dan iedereen klagen dat bijna alle exchanges er uit lagen.

Bij BTC-direct en dergelijke partijen zijn het dure BTC's maar het kan gewoon uit bij deze grote schommelingen. Lekker makkelijk en direct veilig in mijn eigen hardware wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitsah
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Even een vraagje over ARDR in de NXT Desktop wallet. Ik heb een tijdje geleden 200 ARDR gekocht en naar een apart NXT adres gestuurd (heb daarnaast ook een paar 100 NXT op een ander adres). Ik heb daar eigenlijk niet meer naar omgerekend. Nu open ik die ARDR wallet en zie ik bij Saldo '0' staan en bij Assets waarde (1 Assets in bezit) '176'.
Bij recente transacties staat Asset Overboeken, vergoeding 2 en nog wat info.

Moet ik nu nog iets doen? Een artikel op forum nxtfolks.com geeft mij de indruk van niet en dat wanneer de ARDR wallet beschikbaar is de rest vanzelf gaat, maar ik twijfel...

Ik las ook ergens dat ik een paar NXT in deze wallet zou moeten zetten om iets met ARDR te kunnen.

Wie kan dit voor mij ophelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:07:
[...]

Precies. Iedereen wilde kopen toen het van 10k naar de 8k ging. Maar was helaas nergens te koop. Binnen paar minuten was de koers weer hersteld. Stel dat je een stop loss had van 20%.
Precies. Je ziet dagelijks flashcrashes of dips die profiteren van stop losses van anderen. De koers komt eigenlijk altijd weer terug waardoor degene met de stop loss de pineut zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

ik weet niks schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:12:
[...]

Ik heb nu al een paar keer tijdens een scherpe daling prima kunnen bijkopen bij BTC-direct. Hier hoorde ik dan iedereen klagen dat bijna alle exchanges er uit lagen.

Bij BTC-direct en dergelijke partijen zijn het dure BTC's maar het kan gewoon uit bij deze grote schommelingen. Lekker makkelijk en direct veilig in mijn eigen hardware wallet.
Verstandig! Beter iets te dure coins dan de boot missen. Overigens voor mij vooralsnog geen problemen met Bitstamp de laatste dagen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
Vraagje: Ik heb nog wat dollars staan op PokerStars en wil toch eindelijk eens instappen in crypto. Wat zouden jullie doen. Dollars omzetten naar Euro in Stars zelf en dan bankwire.
Of naar Skrill uitcashen en dus de dollar aanhouden en dan met Skrill crypto kopen via Bitpanda bijv. die Skrill accepteert? Koers dollar/euro is een stuk minder geworden de laatste tijd nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel is in de USA het nieuws dat BTC door de $15,000 grens is gegaan vandaag.

Voor de Koreaanse liefhebbers, afgelopen minuten is de koers in Korea door de $21,000 grens gegaan. Dit geeft aan wat wij binnenkort kunnen verwachten, want zij zijn een beetje de tredsetters. Komende dagen zullen de kranten weer vol staan over BTC.

https://m.bithumb.com/wallet/P102

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 17:39
Valt me op dat BL3P wel erg hard blijft hangen met zijn prijzen onder het gemiddelde.

Nu bv 13632 euro terwijl het gemiddelde 15562 is. Dat is bijna 2k verschil voor dezelfde bitcoin..
Zijn ze gewoon te klein of is er geen arbitrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:46:
Valt me op dat BL3P wel erg hard blijft hangen met zijn prijzen onder het gemiddelde.

Nu bv 13632 euro terwijl het gemiddelde 15562 is. Dat is bijna 2k verschil voor dezelfde bitcoin..
Zijn ze gewoon te klein of is er geen arbitrage?
Ik zie ze overal op 13 hoog of 14 laag staan.
Weet je zeker dat de 15562 geen USD koers is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-10 17:39
MS-DOOS schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:52:
[...]

Ik zie ze overal op 13 hoog of 14 laag staan.
Weet je zeker dat de 15562 geen USD koers is?
Zeker: https://photos.app.goo.gl/pJcztIiunEmJ1ZTs2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:15
BL3P loopt niet achter. Quoine loopt ver voor en trekt het gemiddelde omhoog. https://www.cryptocompare.com/coins/btc/markets/EUR

Zal daar wel een grote koper geweest zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 08-12-2017 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Leuk maar als je ze niet voor die prijs kwijt kan op normale, excuus, onze exchanges dan heeft dat weinig toegevoegde waarde. Het zijn vooral de Koreaanse exchanges die dit gemiddelde veroorzaken: Bithump, Coinone en Korbit.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Mitsah schreef op donderdag 7 december 2017 @ 23:21:
Even een vraagje over ARDR in de NXT Desktop wallet. Ik heb een tijdje geleden 200 ARDR gekocht en naar een apart NXT adres gestuurd (heb daarnaast ook een paar 100 NXT op een ander adres). Ik heb daar eigenlijk niet meer naar omgerekend. Nu open ik die ARDR wallet en zie ik bij Saldo '0' staan en bij Assets waarde (1 Assets in bezit) '176'.
Bij recente transacties staat Asset Overboeken, vergoeding 2 en nog wat info.

Moet ik nu nog iets doen? Een artikel op forum nxtfolks.com geeft mij de indruk van niet en dat wanneer de ARDR wallet beschikbaar is de rest vanzelf gaat, maar ik twijfel...

Ik las ook ergens dat ik een paar NXT in deze wallet zou moeten zetten om iets met ARDR te kunnen.

Wie kan dit voor mij ophelderen?
Met ARDR wallet (ik heb het even rood gemaakt) bedoel je de NXT client neem ik aan? Je zegt dat het al een tijdje geleden is dat je die voor het laatst gebruikt had. Is de blockchain helemaal gedownload? Dat kan best lang duren. Al is de client verbonden met een proxy node zolang het downloaden van de blockchain nog bezig is, dus hij zou altijd de juiste balans moeten weergeven.

Dat je een beetje NXT in je wallet moet hebben komt omdat alle transacties een fee hebben van tenminste 1 NXT. Dat geldt niet alleen voor het versturen van currencies en assets, maar ook voor het plaatsen en cancellen van orders, het versturen van berichten enz, omdat het allemaal via de blockchain gaat en je dus een fee betaalt.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuubmans
  • Laatst online: 24-09 15:45
Ik ben wel benieuwd hoe jullie anticiperen op het beschikbaar komen van futures op BTC.
Denken jullie dat er langzaam een balans in de waarde gaat ontstaan doordat partijen gaan shorten?
Of misschien dat dit wel heel abrupt gebeurt? En waar zou die waarde dan liggen? hoger of lager dan het moment voor de futures?

Of gaat de BTC sneltrein toch in volle vaart door?

speculaties speculaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanM
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 21:16
Pff,
Heb een aantal Ether en had sinds de daling van gisteren gewoon de Hodl tacktiek. Maar dat blijft nu toch wel even zenuwachtig. Voornamelijk dat ik zo voor 2 weken de zee op ga zonder internet :s
Wat denken jullie, de huidige BTC groei komt door de futures trading die van t weekend beschikbaar komt? Wellicht na het weekend weer een stabilisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Vadaag zaten er weer grote verschillen tussen de diverse exchanges. Ben benieuwd hoe de traders hier mee omgaan. Risico op BTC is al groot laat staan met futures en dan ook nog de verschillen tussen de verschillende exchanges. Want wat is dan nu de werkelijke BTC prijs, hoe bepaal je die?

Kan me niet voor stellen dat institutionele beleggers hier gaan instappen, tenzij ze overtuigd zijn dat ze koers van de BTC kunnen sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
ik weet niks schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 00:54:
Want wat is dan nu de werkelijke BTC prijs, hoe bepaal je die?
Maar er bestaat niet zoiets als "de BTC prijs". Het enige wat die koers laat zien is hoe hoog de laatste trade was op een specifieke exchange. Het vertelt je niet voor hoeveel jij je coins kunt kopen, en ook niet voor hoeveel jij je coins kunt verkopen. Daarvoor moet je daadwerkelijk naar het orderbook kijken, en dat is ook afhankelijk van hoeveel jij er wenst te kopen/verkopen.

[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niks schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 00:54:
Vadaag zaten er weer grote verschillen tussen de diverse exchanges. Ben benieuwd hoe de traders hier mee omgaan. Risico op BTC is al groot laat staan met futures en dan ook nog de verschillen tussen de verschillende exchanges. Want wat is dan nu de werkelijke BTC prijs, hoe bepaal je die?

Kan me niet voor stellen dat institutionele beleggers hier gaan instappen, tenzij ze overtuigd zijn dat ze koers van de BTC kunnen sturen.
Dat is wel hun doel, alles controleren net als op de gewone beurs. Ze denken even de crypto amateurtjes eruit te roken. Ik hoop dat ze hun billen branden en huilend op de blaren gaan zitten. En dan aub weg uit cryto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
HanM schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 00:35:
Pff,
Heb een aantal Ether en had sinds de daling van gisteren gewoon de Hodl tacktiek. Maar dat blijft nu toch wel even zenuwachtig. Voornamelijk dat ik zo voor 2 weken de zee op ga zonder internet :s
Wat denken jullie, de huidige BTC groei komt door de futures trading die van t weekend beschikbaar komt? Wellicht na het weekend weer een stabilisatie?
Ik zit ook zwaar in mijn hodl positie. Ik zie het zo gebeuren dat wanneer ik mijn alts omzet naar btc, dat de hele bende in elkaar klapt. Vasthouden, tandjes op elkaar en wachten op het altseizoen in 2018. Btc is één grote grap geworden en hoop ook dat het heel snel voorbij is. Ik ben geen anti-btc maar dit gaat helemaal nergens meer over. 99% weet niet eens wat btc is. "Ja dat internetgeld toch? Ja dat stijgt toch wel". Nog even volhouden. Ook Eth zal weer stijgen wanneer deze hype voorbij is en het cryptokitty issue opgelost is ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:37
De enige echte prijs is een bitonic prijs waar je je btc NU kan verkopen. Dat is 14k euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyumia schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 01:00:
[...]

Ik zit ook zwaar in mijn hodl positie. Ik zie het zo gebeuren dat wanneer ik mijn alts omzet naar btc, dat de hele bende in elkaar klapt. Vasthouden, tandjes op elkaar en wachten op het altseizoen in 2018. Btc is één grote grap geworden en hoop ook dat het heel snel voorbij is. Ik ben geen anti-btc maar dit gaat helemaal nergens meer over. 99% weet niet eens wat btc is. "Ja dat internetgeld toch? Ja dat stijgt toch wel". Nog even volhouden. Ook Eth zal weer stijgen wanneer deze hype voorbij is en het cryptokitty issue opgelost is ;).
Zonder BTC zouden al die copycat Altcoins niet bestaan hoor. BTC zal de komende jaren wel nummer 1 blijven is de crypto wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Grotbewoner schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 01:05:
De enige echte prijs is een bitonic prijs waar je je btc NU kan verkopen. Dat is 14k euro.
Waar slaat dat op? Ik kan mijn btc op bitfinex ook *nu* verkopen. Voor $16544.
Kyumia schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 01:00:
[...]

Je realiseert je dat alts ook keihard onderuit gaan als bitcoin crasht?

[ Voor 56% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
Verwijderd schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 01:06:
[...]

Zonder BTC zouden al die copycat Altcoins niet bestaan hoor. BTC zal de komende jaren wel nummer 1 blijven is de crypto wereld.
Dat geloof ik best, mag ook prima zo zijn, maar deze belachelijk hoge prijs gaat nergens meer over en dat weet iedereen. Een cryptomarkt dominantie van (nu) meer dan 66% is ook veel te veel. Maarja we zullen zien hoe het loopt, misschien wordt het nog wel 100k als mensen zo gek zijn of grote spelers de markt willen manipuleren (gebeurt al, dat terzijde).
.oisyn schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 01:07:
[...]

Je realiseert je dat alts ook keihard onderuit gaan als bitcoin crasht?
Zeker, daar wacht ik op. Daarna over naar een fase wat meer in balans is, hoop ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Kyumia op 08-12-2017 01:10 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]