[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 84 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.465.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Rubberen schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:02:
Als er mensen zijn die in de laatste week er in zijn geslaagd zich succesvol door de coinbase identiteit verificatie te sleuren, wil je dan even reageren aub? Het lukt mij namelijk niet om hierdoor te komen, miss is het een algemeen probleem en dan had ik dat wel graag geweten.
Het is al een aantal maanden geleden, maar ik kan me herinneren dat toen ik via de mobile app probeerde dat het wel werkte (het insturen van de documenten?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Als er mensen zijn die in de laatste week er in zijn geslaagd zich succesvol door de coinbase identiteit verificatie te sleuren, wil je dan even reageren aub? Het lukt mij namelijk niet om hierdoor te komen, miss is het een algemeen probleem en dan had ik dat wel graag geweten.
Ik heb het gisteren ook geprobeerd, maar de site gaf aan dat mijn paspoort onleesbaar was. Ik had mijn BSN en pasfoto doorgestreept, wellicht is dat de oorzaak. Ik moet nu 24 uur wachten voor ik het opnieuw kan proberen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 984633

Ik wacht al 2 uur op een transactie van een ERC-20 token uit myetherwallet naar HITBTC, etherscan kan de transaction hash niet vinden. Van de week duurde dit een paar minuten moet ik me zorgen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 20:56
Railgunner schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:06:
[...]

Ik heb het gisteren ook geprobeerd, maar de site gaf aan dat mijn paspoort onleesbaar was. Ik had mijn BSN en pasfoto doorgestreept, wellicht is dat de oorzaak. Ik moet nu 24 uur wachten voor ik het opnieuw kan proberen.
Mij is het eergisteren gewoon gelukt. Wat niet lukt is om het naar GDAX te krijgen omdat je daar nog een extra document voor moet delen en ik heb geen van de opties (ID, Rijbewijs of als bedrijf in mijn gevak) :/

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lutser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:09
_Christiaan_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:55:
Verder ben ik een paar dagen terug ook in de IOTA trein gestapt. Het is m.i. key om gewoon vast te houden (holden) aan een munt waar veel praktisch nut en veel goodwill in zit. De IOTA is zo'n munt. Een koersdaling is pas een verlies als je met verlies hebt verkocht, niet als je hem vasthoudt.
Precies, zo heb ik ook geen verlies gemaakt met mijn belegging in Fortis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-07 20:11
Het is mij gewoon gelukt! Ging vrij snel, minuutje of 5 moeten wachten nadat mijn ID geupload was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03:15
Railgunner schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:06:
[...]

Ik had ook een paar pogingen moeten doen. Bij de laatste poging had ik een foto gemaakt van mijn rijbewijs via de Coinbase app, waarbij ik mijn BSN nummer met een klein stukje papier had bedekt. Deze poging was wel succesvol geweest.

Overigens had ik al heel lang een Coinbase account, maar nooit mijn ID geverifieerd. Heb een hekel aan het doorsturen van gevoelige documentatie. Toen mijn rijbewijs nog een paar dagen geldig was greep ik mijn kans. :P Ik ben nu geverifieerd, maar mocht er ook een hack zijn, dan gaat het om een verlopen document, met een 13 jaar oude foto van een puppy.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:39
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:04:
[...]

klopt maar ik heb ook geen tier 2/3.
Voor echt verificatie moet je je id adres soms pasfoto etc doorsturen.
Dan ben je pas echt de sjaak.
Waarom? Bij het delen van ID-gegevens moet je er altijd voor zorgen dat het niet bruikbaar is voor derden. Een enkel kopietje maken en dat doorsturen is inderdaad vragen om problemen.

Identiteitsfraude tegengaan

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 07-12-2017 15:22 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:14

mindcre8r

Tradepedia

Litebit = 371.93 voor 1 ETH
Coinbase = 387.24 voor 1 ETH

verschil van 15 ,31 op 1 eth.

15,31 = t.o.v de huidige koers op binance 371,27 is dus ruim 4% winst die je moet halen.
Kijk dus goed om je heen waar je koopt. trasnfer fees zijn ook belangrijk uiteraard!

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 21:39

FaceDown

Storende factor.

Daytraden is echt kansloos atm. Net een paar tientjes verdiend door in te springen op een dipje, maar je zit even in fiat en de koers vliegt met 400 euro omhoog.. Wel 150 euro winst gemaakt in 2 dagen tijd maar had veel meer kunnen zijn als ik gewoon gekocht had en niet meer had aangeraakt :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-07 16:31
FaceDown schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:19:
Daytraden is echt kansloos atm. Net een paar tientjes verdiend door in te springen op een dipje, maar je zit even in fiat en de koers vliegt met 400 euro omhoog.. Wel 150 euro winst gemaakt in 2 dagen tijd maar had veel meer kunnen zijn als ik gewoon gekocht had en niet meer had aangeraakt :P
Inderdaad. Ik ben doe maar even niks meer tot BTC steady is.
M'n altcoins verkoop ik nu ook maar niet.. :X T meeste staat ROOD. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-02 13:19
Mooi moment om meer alt coins in te slaan dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384882

Sorry ik weet dat het off topic is, maar ik heb dat dus gedaan bij meerdere sites: litebit, coinbase, bitstamp en bitfinex. is er nog een mogelijkheid dit terug te halen of te herstellen. Knijp hem namelijk behoorlijk nu
RustStorm schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:14:
[...]

Waarom? Bij het delen van ID-gegevens moet je er altijd voor zorgen dat het niet bruikbaar is voor derden. Een enkel kopietje maken en dat doorsturen is inderdaad vragen om problemen.

Identiteitsfraude tegengaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Anoniem: 384882 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:27:
Sorry ik weet dat het off topic is, maar ik heb dat dus gedaan bij meerdere sites: litebit, coinbase, bitstamp en bitfinex. is er nog een mogelijkheid dit terug te halen of te herstellen. Knijp hem namelijk behoorlijk nu

[...]
tenzij je minimaal tier 2 wil zijn bij litebit heb je geen ID nodig. alleen tel nr voor verificatie. per tier kan je zien wat je per dag/week/maand kan inleggen aan geld

ps: ik zie idd dat litebit nu ook 200 euro minimaal per bestelling hanteert. dit is ietsjes minder haha. 20 euro steken (voorheen) voor alt coin is leuk, 200 euro wordt iets minder leuk

[ Voor 15% gewijzigd door nemesis2212 op 07-12-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Oke, de 15k eind dit jaar voorspelling trek ik in ..
*already done*

20k eind december maar?
echt een gekkenhuis dit. Inderdaad, daytraden is kansloos met deze bizarre stijgingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Kraken staat al +500 USD hoger dan Bittrex (die elk moment over de 15k gaat gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:11
croc schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:31:
Kraken staat al +500 USD hoger dan Bittrex (die elk moment over de 15k gaat gaan).
... oh ben jij die lucky gozer die wel op Kraken kan komen |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 21:15

PJ.

Dus nu bij Litebit en Bitonic de minimumorders 200 euro zijn, is er nog een plek waar je minder kan inleggen en met iDeal kan afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
scrappy.doo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:33:
[...]

... oh ben jij die lucky gozer die wel op Kraken kan komen |:(
API ;-) Maar een order zal er wss wel niet doorkomen, vandaar het grote verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
PJ. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:34:
Dus nu bij Litebit en Bitonic de minimumorders 200 euro zijn, is er nog een plek waar je minder kan inleggen en met iDeal kan afrekenen?
Ik krijg geen melding bij Litebit van het feit dat een minimum order 200 euro moet zijn. Vanmiddag kreeg ik deze wel even maar dat was dan 100 euro. Nu niet meer.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler 2
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-12-2021
PJ. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:34:
Anycoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:20
Anoniem: 384882 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:27:

[...]
Volgens mij accepteren ze ook je rijbewijs als je die hebt. Je BSN staat niet op de voorkant van je rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
Heeft kraken XBT withdrawal uitstaan op het moment of is er iets anders aan de hand? Wil even wat naar mijn offline wallet sturen, maar krijg steeds: "Service is currently disabled. Please try again later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-06 13:49
Iemand enig idee wat er met TRON (TRX) aan de had is dat het zo bizar stijgt?
Kon vanochtend een klein restje ETH snel omzetten, binnen 1 dag 95 procent gestegen.
kan alleen deze tweet vinden.

https://twitter.com/justinsuntron/status/938548339259273216

maar gaat wellicht dus nog meer stijgen volgende week afhankelijk van de ''announcement''

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:01
Theniers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:04:
[...]

Het is al een aantal maanden geleden, maar ik kan me herinneren dat toen ik via de mobile app probeerde dat het wel werkte (het insturen van de documenten?).
Vandaag nogmaals langs deze manier geprobeerd. Dus ik neem een foto van de voorkant van mijn id, daarna de achterkant. Dan upload hij de 2 foto’s - tot hier geen probleem.
Dan moet je 3 tot 5 minuten wachten.. nu is hij al 2uur bezig en nog altijd geen mail gekregen.. ik acht de kans natuurlijk klein dat er nu nog iets gebeurd, maar ik geef het toch maar een kans..
michaelw1998 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:13:
[...]

Het is mij gewoon gelukt! Ging vrij snel, minuutje of 5 moeten wachten nadat mijn ID geupload was.
Heb je dit via de mobile app gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:39
FaceDown schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:19:
Daytraden werkt wel, maar je moet inspringen op coins die in een bepaalde tijd harder stijgen dan de BTC. :)

Gisteren 20% gemaakt (in één uur) en vandaag 15% gemaakt (in 45 minuten) op mijn BTC inleg met de coin Mana.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:41
technoaddict schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:37:
[...]

Volgens mij accepteren ze ook je rijbewijs als je die hebt. Je BSN staat niet op de voorkant van je rijbewijs.
Je moet beide kanten uploaden. Had van alles geprobeerd. Van lichte watermerk tot woordjes toevoegen en BSN doorstrepen (en uiteindelijk zonder aanpassing ge-upload, waarna het wel werkte). Nu ben ik niet zo bang, maar je kan altijd na verificatie je rijbewijs als gestolen opgeven. Kost je wel weer een paar centjes, maar ach. Als je de BTC stijging ziet heb je dit zo terug verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
scrappy.doo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:37:
Heeft kraken XBT withdrawal uitstaan op het moment of is er iets anders aan de hand? Wil even wat naar mijn offline wallet sturen, maar krijg steeds: "Service is currently disabled. Please try again later"
Blijkbaar kwestie van drukte. Request is er nu doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445891

WhySoSrs schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:22:
Mooi moment om meer alt coins in te slaan dan >:)
Als de BTC weer stabiel is wel, nu lijkt de bodem steeds verder weg te zakken, dus koop je altcoins niet te vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Jumpman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:41:
[...]

Daytraden werkt wel, maar je moet inspringen op coins die in een bepaalde tijd harder stijgen dan de BTC. :)

Gisteren 20% gemaakt (in één uur) en vandaag 15% gemaakt (in 45 minuten) op mijn BTC inleg met de coin Mana.
waar trade jij voor mana coin? ik het zelf ook interesse en hij gaat hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
xminator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:55:
[...]

Who cares?

Elke persoon met een paar hersencellen koopt toch niet via litebit of bitonic.
Ach, dat is allemaal relatief. Met de kleine bedragen waarmee ik handel boeit het allemaal niet zo.Ik vind elitebit een prettige site om mee te handelen en ik doe het voor mijn plezier. Tegen de tijd dat ik er een dagtaak van wil maken kan ik altijd nog verschuiven naar een ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-07 12:14
wheeler 2 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:55:
[...]

Ach, dat is allemaal relatief. Met de kleine bedragen waarmee ik handel boeit het allemaal niet zo.Ik vind elitebit een prettige site om mee te handelen en ik doe het voor mijn plezier. Tegen de tijd dat ik er een dagtaak van wil maken kan ik altijd nog verschuiven naar een ander platform.
Net met kleine bedragen zijn de fee's enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
C6DL schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:28:
Oke, de 15k eind dit jaar voorspelling trek ik in ..
*already done*

20k eind december maar?
echt een gekkenhuis dit. Inderdaad, daytraden is kansloos met deze bizarre stijgingen
Wat betekenen dit soort voorspellingen? 15k eind dit jaar, als de koers vandaag 20k is maar eind december 12k, is je voorspelling dan wel of niet uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Sanalologo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:57:
[...]

Wat betekenen dit soort voorspellingen? 15k eind dit jaar, als de koers vandaag 20k is maar eind december 12k, is je voorspelling dan wel of niet uitgekomen?
Hij gaat uit van constante stijging:p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
75% van mijn alts verkocht voor BTC. Ik zie btc nog makkelijk naar de 20-30k gaan voor 18 december. De andere gevestigde orde stijgt nauwelijks mee. De nieuwkomers die nog harder stijgen zijn veel te moeilijk te voorspellen en risicovol.

Als BTC zou crashen dan neemt het de rest toch mee (of zelfs nog harder). Dus dit is de veiligste positie met de beste vooruitzichten.

[ Voor 22% gewijzigd door Mirved op 07-12-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler 2
Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:57:
[...]

Net met kleine bedragen zijn de fee's enorm.
Oh, dan wordt het met hogere bedragen dus alleen maar beter. Goede reden om daar te blijven. ;)
Nee bedankt, daar zal ik op gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:59:
75% van mijn alts verkocht voor BTC. Ik zie btc nog makkelijk naar de 20-30k gaan voor 18 december. De andere gevestigde orde stijgt nauwelijks mee. De nieuwkomers die nog harder stijgen zijn veel te moeilijk te voorspellen en risicovol.
ik zou niet op 1 paard gaan wedden. als btc inzakt met 20% ofzo dan zou ik balen. daarom meerdere alt coins en wat btc zit je altijd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384882

Sorry dat ik er nogmaals op terugkom, maar ik heb bij zowel litebit, bitfinex, coinbase en bitstamp mijn paspoort gegevens verstuurd zonder deze te anonimiseren, heeft iemand een idee wat nu het beste plan van aanpak is om mijn paspoort scans te kunnen vervangen? Snap niet hoe ik zo dom geweest kan zijn
Wallie Wallie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:44:
[...]

Je moet beide kanten uploaden. Had van alles geprobeerd. Van lichte watermerk tot woordjes toevoegen en BSN doorstrepen (en uiteindelijk zonder aanpassing ge-upload, waarna het wel werkte). Nu ben ik niet zo bang, maar je kan altijd na verificatie je rijbewijs als gestolen opgeven. Kost je wel weer een paar centjes, maar ach. Als je de BTC stijging ziet heb je dit zo terug verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
wheeler 2 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:00:
[...]

Oh, dan wordt het met hogere bedragen dus alleen maar beter. Goede reden om daar te blijven. ;)
Nee bedankt, daar zal ik op gaan letten.
Je zei net dat je alleen met kleine bedragen deed dus wat is het nou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:01:
[...]

ik zou niet op 1 paard gaan wedden. als btc inzakt met 20% ofzo dan zou ik balen. daarom meerdere alt coins en wat btc zit je altijd goed
Als BTC inzakt met 20% gaan alts met 30-40% omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:20
Hoor heel wat verhalen over dat met het openen van BTC futures zondag er een crash zou komen. Iemand hier enig inzicht in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
Stoffa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:03:
Hoor heel wat verhalen over dat met het openen van BTC futures zondag er een crash zou komen. Iemand hier enig inzicht in?
Het kan 2 kanten op. Instroom van grote geld -> nog harder stijgen. Massaal short posities waardoor prijs keldert. Niemand weet het zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 20:54

Cis

Jumpman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:41:
[...]

Klopt mijn gedachte dat altcoins harder dan de btc moeten stijgen om 'meer' rendement te behalen?
Want BTC is altijd de tussenvaluta. Dus: EUR -> BTC -> ALTCOIN -> BTC -> EUR.
Want als altcoin niet harder stijgt dan btc, dan is EUR -> BTC -> EUR rendabeler toch?

Het wordt dus pas interessanter als een altcoin ook met EUR ingekocht kunnen worden. Want dan kun je een echte rendementsvergelijking maken tussen altcoin en BTC.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 12:24

beany

Meeheheheheh

Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:03:
[...]

Er zijn alts die zakken zo hard als BTC stijgt. Als die zakken omdat de BTC zakt dan kunnen die alts dus nooit stijgen :?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
[...]

waar haal je die wijsheid/cijfers vandaan. niet alle coins zullen opeens gaan dalen als btc gaat zakken. kijk maar naar de grafieken op welke coin market site dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
Anoniem: 384882 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:02:
Sorry dat ik er nogmaals op terugkom, maar ik heb bij zowel litebit, bitfinex, coinbase en bitstamp mijn paspoort gegevens verstuurd zonder deze te anonimiseren, heeft iemand een idee wat nu het beste plan van aanpak is om mijn paspoort scans te kunnen vervangen? Snap niet hoe ik zo dom geweest kan zijn

[...]
Ik heb mijn rijbewijs gebruikt. Maar als je echt bang bent voor identiteitsfraude kan je je paspoort als gestolen opgeven waarna je een nieuwe kan aanvragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:10
Toen we de 10k aantikten durfde ik nog niet te zeggen dat we eind december de 15k zouden aantikken... maar eerlijk gezegd denk ik dat we eind dit jaar maar zo naar de 25k kunnen - of verder.

- De tijdspanne is te kort geweest om een grote dikke sell order wall op te bouwen.
- De whales hebben (lijkt mij) nog wel vertrouwen dat we verder gaan groeien, dus waarom zouden ze nu verkopen?
- Totale paniek in de buurlanden van Noord Korea die massaal een safe haven voor hun bezittingen zoeken (1 BTC kost daar meer dan bij de exchanges hier).
- Volgende week gaat BTC de beurs op
- 10.000 staat bij iedereen nog in het geheugen, en nu komt de mainstream media aanzetten met 15.000.

Zeker weten doe je het nooit, maar ik denk dat het gek moet lopen moet BTC nog gaan dalen. Verschillende exchanges zullen dit weekend al over de 20k kruipen denk ik.

/me Richh heeft nog wat bijgekocht

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:05:
[...]

waar haal je die wijsheid/cijfers vandaan. niet alle coins zullen opeens gaan dalen als btc gaat zakken. kijk maar naar de grafieken op welke coin market site dan ook
Kijk inderdaad maar eens naar vorige week toen BTC deed crashen van 11000 dollar terug naar 9000. De rest ging net zo hard mee. Ondanks dat die niet gestegen waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:04:
[...]

Het kan 2 kanten op. Instroom van grote geld -> nog harder stijgen. Massaal short posities waardoor prijs keldert. Niemand weet het zeker :)
De onzekerheid is killing 8)7

Vorige keer, toen er onzekerheid was met Segwithx2nogwatofzo toen dipte het ook even. Om vervolgens weer uit te komen waar we nu zitten. Als er weer een dip komt. Wat dan? Denk je dat dat het einde van bitcoin is?

Als 'we' nu eens iets verder kijken. En we kijken over 2 jaar. Waar zou Bitcoin dan staan?
Hoeveel pump&dumps , hoeveel dips&drama zal er in te tussentijd afspelen?

Genoeg denk ik.
Maar ik denk ook dat over 2 jaar de sky de limit is qua coin-waarde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Wallie Wallie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:05:
[...]

Ik heb mijn rijbewijs gebruikt. Maar als je echt bang bent voor identiteitsfraude kan je je paspoort als gestolen opgeven waarna je een nieuwe kan aanvragen.
Dat zou ik absoluut niet aanraden. Dat betekent namelijk ook dat je aangifte moet doen (en zonder aangifteformulier geen nieuw paspoort)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Wallie Wallie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:05:
[...]

als je iets van een ID of rijbewijs gebruikt. plak dan het merendeel af (belangrijke info) behalve bv je foto en je naam. ik denk dat de sites dat best accepteren. je wilt ten alle tijden vermijden dat ze alle gegevens in handen krijgen mocht het gehackt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Door koop/verkoop van futures is er geen (extra) instroom van geld. Door koop van short posities keldert de prijs ook niet. Sterker nog, ik denk dat met de huidige stijgingen beleggers wel uitkijken om teveel short posities te kopen, aangezien die als sneeuw voor de zon verdampen (momenteel althans).

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mirved
beany schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:05:
[...]

Er zijn alts die zakken zo hard als BTC stijgt. Als die zakken omdat de BTC zakt dan kunnen die alts dus nooit stijgen :?
Mensen verkopen masaal hun alts voor BTC omdat ze meer zien in de stijging van BTC -> daling alts in waarde.
BTC crasht iedereen verkoopt voor CASH. Alles daalt. Het is niet zo dat als BTC crasht dat mensen dan omwisselen naar Alts. Nee dan gaan ze terug naar geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaelw1998
Rubberen schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:37:
[...]

Vandaag nogmaals langs deze manier geprobeerd. Dus ik neem een foto van de voorkant van mijn id, daarna de achterkant. Dan upload hij de 2 foto’s - tot hier geen probleem.
Dan moet je 3 tot 5 minuten wachten.. nu is hij al 2uur bezig en nog altijd geen mail gekregen.. ik acht de kans natuurlijk klein dat er nu nog iets gebeurd, maar ik geef het toch maar een kans..

[...]

Ik heb het op de website gedaan via de webcam. Mijn vader deed het via de website, maar wel via de "upload foto" methode. Hij ontving een SMS met een link waar hij de foto's moest uploaden. Na enkele minuten was de opdracht voltooid, dit kwam ook gewoon op zijn beeldscherm te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Anoniem: 384882 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:02:

[...]
Die is er niet. Eenmaal je gegevens vastgelegd blijft het vastgelegd.
Dit had je toch van tevoren ook wel kunnen bedenken? Zeker bij zoveel aanbieders maak je de kans alleen maar groter dat je data incl paspoort op straat komt te liggen. Kies er dan één of twee max.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsN90
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-02 07:37
FaceDown schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:08:
[...]

Door koop/verkoop van futures is er geen (extra) instroom van geld. Door koop van short posities keldert de prijs ook niet. Sterker nog, ik denk dat met de huidige stijgingen beleggers wel uitkijken om teveel short posities te kopen, aangezien die als sneeuw voor de zon verdampen (momenteel althans).
Wat gebeurt er op het moment dat hedgefunds al diep in BTC zitten. Bij het innemen van een short positie gewoon alle BTC die ze hebben op de markt gooien waardoor de prijs keldert met een panic sell er overeen. Alle short posities worden gevuld, geen regulering in crypto dus wie houdt ze tegen?
Hedgefunds managers noemen het in zowel binnen als buitenland de grootste short opportunity in jaren danwel ooit. Dit kan natuurlijk paniekzaaierij zijn maar zij zijn wel degene die er verstand van hebben.

Iemand hier ideeën over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
ErikRo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:12:
[...]
Die is er niet. Eenmaal je gegevens vastgelegd blijft het vastgelegd.
Dit had je toch van tevoren ook wel kunnen bedenken? Zeker bij zoveel aanbieders maak je de kans alleen maar groter dat je data incl paspoort op straat komt te liggen. Kies er dan één of twee max.
Volgens mij is dit is niet correct. Als ze KYC goed uitvoeren, gebruiken ze de scans alleen ter verificatie. Als je eenmaal geverifieerd bent, moeten ze volgens mij de scans weer verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler 2
nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:07:
[...]

als je iets van een ID of rijbewijs gebruikt. plak dan het merendeel af (belangrijke info) behalve bv je foto en je naam. ik denk dat de sites dat best accepteren. je wilt ten alle tijden vermijden dat ze alle gegevens in handen krijgen mocht het gehackt worden.
Tip: Met de app Kopie id kan je de foto van je paspoort of rijbewijs bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-07 07:55
DaCoTa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:15:
[...]

Volgens mij is dit is niet correct. Als ze KYC goed uitvoeren, gebruiken ze de scans alleen ter verificatie. Als je eenmaal geverifieerd bent, moeten ze volgens mij de scans weer verwijderen.
Hangt van de landen af waar de exchanges gepositioneerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
TijsN90 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:14:
[...]

Wat gebeurt er op het moment dat hedgefunds al diep in BTC zitten. Bij het innemen van een short positie gewoon alle BTC die ze hebben op de markt gooien waardoor de prijs keldert met een panic sell er overeen. Alle short posities worden gevuld, geen regulering in crypto dus wie houdt ze tegen?
Hedgefunds managers noemen het in zowel binnen als buitenland de grootste short opportunity in jaren danwel ooit. Dit kan natuurlijk paniekzaaierij zijn maar zij zijn wel degene die er verstand van hebben.

Iemand hier ideeën over?
De handel wordt stil gelegd bij een stijging of daling groter dan 7%. Dus zoveel valt er niet op die beurs te verdienen door dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 996891

marsclone schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:08:
[...]

Kan ik hier mijn ETH Wallet gebruiken op de Ledger Nano S of toch één via bijv. myehterwallet.com?
Volgens mij moet het ERC-20 compatible zijn. MyEtherWallet is dat in ieder geval wel, voor Ledger Nano S vermoed ik van niet. Dat durf ik echter niet zeker te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:16:
[...]

De handel wordt stil gelegd bij een stijging of daling groter dan 7%. Dus zoveel valt er niet op die beurs te verdienen door dit te doen.
oftewel die hele futurehandel kan de helft van de tijd niet gedaan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Ethirty schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:08:
@Wouter Je bent niet alleen in het maken van verkeerde beslissingen. Als ik verkoop stijgt de koers ook. :P
Op dit moment HODL ik anders lekker 8)7

Man man man.... 15k verdiend in 1 week. Wel tempting om te verkopen... maar ik had al besloten pas uit te stappen als ik er een huis van kan kopen 8)7 Tijd zal leren of dat een slimme zet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
DaCoTa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:15:
[...]

Denk het niet, als ze aan AML/KYC doen dan moeten ze ook gecontroleerd kunnen worden. 7 jaar bewaar termijn om je bewijzen (in de EU volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
deppenboks schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:17:
[...]

oftewel die hele futurehandel kan de helft van de tijd niet gedaan worden?
Precies. Andreas Andadopulous die heeft een positie als adviseur bij de beurs die dit gaat invoeren. Hij heeft er onlangs een hele talk over gehouden bij de The Baltic Honeybadger 2017 congress precies ook over dit soort situaties. Heel interessant:
YouTube: The Baltic Honeybadger 2017 live broadcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Wouter schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:17:
[...]

Op dit moment HODL ik anders lekker 8)7

Man man man.... 15k verdiend in 1 week. Wel tempting om te verkopen... maar ik had al besloten pas uit te stappen als ik er een huis van kan kopen 8)7 Tijd zal leren of dat een slimme zet is.
heerlijke tijd leven we in waar we letterlijk slapend rijk zouden kunnen worden. Altijd leuk naast het salaris van je werk een extra spaarbank erbij te hebben die alleen maar stijgt (voorlopig). kan geen bank aan tippen deze "rentes" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

22% koersstijging voor BTC op een dag is echt niet normaal. Ik zit nu bijna 8 maanden in crypto maar heb dit nog nooit gezien. 8)7

Waar stopt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZveenT
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-07 16:31
rvT schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:23:
22% koersstijging voor BTC op een dag is echt niet normaal. Ik zit nu bijna 8 maanden in crypto maar heb dit nog nooit gezien. 8)7

Waar stopt het?
Ik ben ook benieuwd. Twijfels om de boel om te zetten naar usdt om voor de eieren te gaan ;). Maar als de boel doorloopt tot 25k (usd) per btc mis je dan toch wel wat marktgroei.. :9

Kut dilemma's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
ZveenT schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:25:
[...]

Ik ben ook benieuwd. Twijfels om de boel om te zetten naar usdt om voor de eieren te gaan ;). Maar als de boel doorloopt tot 25k (usd) per btc mis je dan toch wel wat marktgroei.. :9

Kut dilemma's
Stop loss inzetten voor de zekerheid dan maar ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 28-06 14:25
Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:21:
[...]

Precies. Andreas Andadopulous die heeft een positie als adviseur bij de beurs die dit gaat invoeren. Hij heeft er onlangs een hele talk over gehouden bij de The Baltic Honeybadger 2017 congress precies ook over dit soort situaties. Heel interessant:
YouTube: The Baltic Honeybadger 2017 live broadcast
Lopen de futures ook dagelijks af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Wat is jullie ervaring met een SEPA transactie van euro's naar Bitstamp? Paar dagen geleden gedaan, toen stond het er binnen een paar uur op. Nu duurt het al langer dan 24 uur..? Kan dat kloppen?

Edit: En tijdens het typen van dit berichtje verschijnt het bedrag op Bitstamp :+

[ Voor 17% gewijzigd door FaceDown op 07-12-2017 16:32 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 09:08
FaceDown schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:30:
Wat is jullie ervaring met een SEPA transactie van euro's naar Bitstamp? Paar dagen geleden gedaan, toen stond het er binnen een paar uur op. Nu duurt het al langer dan 24 uur..? Kan dat kloppen?

Edit: En tijdens het typen van dit berichtje verschijnt het bedrag op Bitstamp :+
Vrijwel altijd 1-3 werkdagen, meestal eerder aan de korte kant van dat spectrum.

Maar de laatste tijd hebben ze het druk, waardoor stortingen mogelijk langer duren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:16:
[...]

Maar dat is bij een 7% daling van btc zelf. Bij een daling van 7% van de onderliggende koers is er met futures toch juist enorm veel te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gisteren IOTA van Bitfenix overgemaakt naar mijn wallet, maar zojuist nog steeds 0 confirms. In IOTA Explorer staat ook het aantal op 0. Zojuist gecancelled en een nieuwe withdraw aangevraagd, maar ook die doet weinig, verschijnt wederom wel snel in mijn wallet, maar het aantal is 0 en verder gebeurt er niets, status blijft pending.

Lukt het iemand anders wel IOTA van Bitfenix af te krijgen? Of moet ik gewoon langer dan 20 uur geduld hebben?

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

De media zet in op short, ik hoop dat ze er naast zitten.
Ga het ook niet afwachten alles alvast omgezet in fiat hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 09:08
Bakkels schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:36:
[...]

Maar dat is bij een 7% daling van btc zelf. Bij een daling van 7% van de onderliggende koers is er met futures toch juist enorm veel te verdienen?
De futures hebben een "circuit-breaker", Bitcoin zelf niet. Het kan dus gebeuren dat de Bitcoin-koers sterk stijgt of daalt, terwijl de futures qua prijs niet volledig mee kunnen komen, dankzij de circuit-breaker. Een handelaar kan dus vast zitten in de futures zonder mogelijkheid om uit te stappen omdat de handel stil ligt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:39
Ik ben al weken/maanden aan het twijfelen of ik eens goed zal gaan investeren in de BTC. En iedere keer "durf" ik het weer niet aan en zit ik vervolgens keihard op de blaren door het missen van potentiële winst... Nou is het natuurlijk zo dat een "als-dan" situatie niet telt, maar het doet zo nu en dan wel zeer als je er over na gaat denken.

Maar zoals anderen al zeggen, al dan niet gefundeerd, is de kans groot dat BTC de komende weken nog wel door zal gaan met het beklimmen van de berg... Dus... Deze jongen zal voor dit weekend ook eens zijn deel van het BTC volume toe-eigenen... ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkels
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-05-2021
Rannasha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:41:
[...]

De futures hebben een "circuit-breaker", Bitcoin zelf niet. Het kan dus gebeuren dat de Bitcoin-koers sterk stijgt of daalt, terwijl de futures qua prijs niet volledig mee kunnen komen, dankzij de circuit-breaker. Een handelaar kan dus vast zitten in de futures zonder mogelijkheid om uit te stappen omdat de handel stil ligt.
Als ik het goed begrijp betekent dat dat orders worden gecancelled bij swings groter dan deze 7% binnen een bepaalde periode, en degene die short/long ging zijn initiële inleg terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Stoffa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:03:
Ja, ik.
De jongens op Wall Street gaan zich flink verslikken in de kracht van BitCoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:46:
[...]

Ja, ik.
Vertel vertel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-06 11:10
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:46:
[...]

Ja, ik.
Want? Alle posts die ik van je lees zijn laaiend positief over bitcoin, maar ik hoor nooit van je waarom je denkt wat je denkt.

Wat bedoel je met 'de kracht van bitcoin'? En waarom zouden de jongens op Wall Street zich daarin verslikken? Wat vind je van de gedachte dat 'de jongens' op Wall Street mogelijkerwijs al jarenlang aan het handelen zijn via de exchanges waar wij als kleine partijen ook al jaren gebruik van maken?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rhautvast
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
alcx schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:50:
[...]

Want? Alle posts die ik van je lees zijn laaiend positief over bitcoin, maar ik hoor nooit van je waarom je denkt wat je denkt.

Wat bedoel je met 'de kracht van bitcoin'? En waarom zouden de jongens op Wall Street zich daarin verslikken? Wat vind je van de gedachte dat 'de jongens' op Wall Street mogelijkerwijs al jarenlang aan het handelen zijn via de exchanges waar wij als kleine partijen ook al jaren gebruik van maken?
Kunnen we davidgilmour niet eens een tijdelijke ban geven? Continu van dit soort misselijke niet onderbouwde uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Kijk, die futures kosten ook geld. Omdat BTC zo volatiel is, moeten ze geloof ik nu 30% margin hebben ipv de gebruikelijke 4%.
De futures zijn openbaar, dus je kunt zien hoeveel shorts er zijn gekocht en hoeveel longs. Hier kun je dus ook op anticiperen.

Maar de vraag van de eindconsumenten is nu zo gigantisch, iedereen is bang om de boot te missen. Wat denk je dat er aan buy orders zal komen als de koers naar $8,000 zakt? Mega orders waardoor we weer in no time op $15,000 zitten.
Nee, die jongens gaan zich flink verslikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-07 17:50
Wat de koers van de btc aan het doen is is echt niet normaal. Ik heb het gevoel dat het grote publiek de aantrekkingskracht van de bitcoin niet langer kan weerstaan en massaal instapt. De stap naar de altcoin is dan (bij een stagnerende btc-koers) niet ver weg, wat betekent dat daar ook meer volumes in verhandeld gaan worden. Wat is jullie idee hierbij?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:56:
Wat de koers van de btc aan het doen is is echt niet normaal. Ik heb het gevoel dat het grote publiek de aantrekkingskracht van de bitcoin niet langer kan weerstaan en massaal instapt. De stap naar de altcoin is dan (bij een stagnerende btc-koers) niet ver weg, wat betekent dat daar ook meer volumes in verhandeld gaan worden. Wat is jullie idee hierbij?
Tijdens de velen kerst en nieuwjaarsborrels die er komen zal het CC onderwerp veel besproken worden, resultaat nog meer FOMO en aanwas van nieuw geld..

Dus tja, hopelijk worden we er met zijn allen beter van _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-06 11:10
Anoniem: 87302 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:55:
[...]

Kijk, die futures kosten ook geld. Omdat BTC zo volatiel is, moeten ze geloof ik nu 30% margin hebben ipv de gebruikelijke 4%.
Futures kosten geld? Dertig procent van de inleg als onderpand dus. Welk effect verwacht je dat deze 30% onderpand op het verloop van de handel in futures heeft?
[...]
De futures zijn openbaar, dus je kunt zien hoeveel shorts er zijn gekocht en hoeveel longs. Hier kun je dus ook op anticiperen.
De orderboeken van alle exchanges zijn openbaar, dus je kunt zien hoeveel bitcoins er te koop staan en hoeveel de vraag is. Hier kun je dus ook op anticiperen. Hoe is dat in dit geval anders? Wat betekent 'anticiperen'?
[...]
Maar de vraag van de eindconsumenten is nu zo gigantisch, iedereen is bang om de boot te missen. Wat denk je dat er aan buy orders zal komen als de koers naar $8,000 zakt? Mega orders waardoor we weer in no time op $15,000 zitten.
Nogmaals, waarom? Waarom is jouw scenario meer waarschijnlijk dan een complete panic-sell bij een koers die naar de 8k zakt, waardoor we uiteindelijk eindigen met een koers van 1k?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Heb ook het vermoeden dat we zoiets als wat nu gaande is qua koersen (en voor mijn gevoel nog wel maanden/jaren door zal gaan) gewoon nog niet eerder gezien hebben. Daarom zijn er zo ontzettend veel verschillende meningen.
Beetje het klassieke 'verandering is moeilijk' verhaal voor de klassieke beleggers waardoor die wellicht voorzichtig zijn om hierop in te springen of crashes voorspellen en de onervaren 'beleggers' gokken er gewoon op en gaan met de hype mee (met goed geluk tot nu toe) wat niet ongunstig is. Ook zo leuk dat veel Tech guy's zoals McAfee zelfs hun voorspellingen nog ophogen (van 500K naar 1m).

[ Voor 5% gewijzigd door Giant87 op 07-12-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
D-Ed schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:04:
[...]

Tijdens de velen kerst en nieuwjaarsborrels die er komen zal het CC onderwerp veel besproken worden, resultaat nog meer FOMO en aanwas van nieuw geld..

Dus tja, hopelijk worden we er met zijn allen beter van _/-\o_
Je kan er met zijn allen niet beter van worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:07:
[...]

Met 'we' bedoel ik natuurlijk de buitengewoon slimme Tweaker die zich niet laten verleiden tot verkeerde beslissingen. Hier zitten de winnaars :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
D-Ed schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:11:
[...]

Met 'we' bedoel ik natuurlijk de buitengewoon slimme Tweaker die zich niet laten verleiden tot verkeerde beslissingen. Hier zitten de winnaars :+
Mwa, ik denk dat de winnaars veelal in het Midden Oosten zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 992889

Jumpman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:07:
[...]

Als iedereen het als een soort vervanging van de spaarrekening ziet wel. De extreme groei zal wel een keer stoppen, maar zolang iedereen vertrouwen houdt kan iedereen er beter van worden die belegd. Helaas zullen er altijd mensen zijn die dit niet aandurven:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 16:46
[...]

Dat zag je wel met de afgeblazen s2x fork :X Niet dus... Geen garanties dus, het hangt er wel vanaf wat de reden is dat btc zakt :)

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-07 10:08
"Cme begint lekker voorzichtig: 1 contract bestaat uit 5 bitcoins met een minimum fluctuatie van 5 usd per bitcoin dus elke tick is 25 usd en volgens mij zijn 100 punten niks in een bitcoin."

Aldus een maat van me

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-07 13:33

CodeIT

Code IT

Wat mis ik? Bij Poloniex is een BTC nu ~15700 USDT, bij GDAX 19188 (USD/BTC).

[ Voor 3% gewijzigd door CodeIT op 07-12-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-06 15:22
CodeIT schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:25:
Wat mis ik? Bij Poloniex is een BTC nu ~15700 USDT, bij GDAX 18600 (USD/BTC).
Ik denk zelf GDAX = Coinbase = groot publiek die met 2 klikken 3000 dollar kunnen uitgeven = hogere vraagprijs.

Coinbase kan het niet meer aan en is down momenteel.

[ Voor 8% gewijzigd door Rookert25 op 07-12-2017 17:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaelw1998
Rubberen schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:37:
[...]

[...]

Trouwens, ik zag net op de Statuspagina het volgende:

"Identified - Identity verification is failing to complete for a significant number of customers due to high traffic. We are working on restoring services as soon as possible.
Dec 7, 08:18 PST
Monitoring - ID Verifications are working again, we will continue monitoring.
Dec 7, 06:54 PST
Investigating - We are currently investigating, if you need to upload ID documents, please try again later.
Dec 7, 06:39 PST".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
rvT schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:23:

Waar stopt het?
de ticker die ik gebruik zegt nu 31%, krijg echt constant meldingen van BTC alert dat BTC 5% gestegen is. Volgens die app nu op €16.000. Ik durf m'n wallet niet meer te openen 8)7
Serieus... dit is manisch. En manie is absoluut niet gezond.

[ Voor 6% gewijzigd door simlock op 07-12-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
simlock schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:31:
[...]

de ticker die ik gebruik zegt nu 31%, krijg echt constant meldingen van BTC alert dat BTC 5% gestegen is. Volgens die app nu op €16.000. Ik durf m'n wallet niet meer te openen 8)7
Serieus... dit is manisch. En manie is absoluut niet gezond.
Ik denk nu bekend bij het grote publiek, stijging blijft nog wel even doorzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 28-06 14:25
Niet normaal die stijging. In een paar uur tijd 1000 euro gestegen.
Ik denk dat het ook komt door de giga overvloed aan geld die fed en ecb hebben gecreëerd en door de lage rente gaat de kleine man BTC inslaan.

[ Voor 11% gewijzigd door lighting_ op 07-12-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:36:
Niet normaal die stijging
Ik denk dat het ook komt door de giga overvloed aan geld die fed en ecb hebben gecreëerd en door de lage rente gaat de kleine man BTC inslaan.
Ik vind 20.000 year-end niet irreeel.
Pagina: 1 ... 84 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]