[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickb90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 20:26
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:54:
Ik word helemaal krankjorum. Ik heb nu account bij 4 exchanges: Bittrex, Bitfinance, Binance en restje Litebit. Portfolio bestaat uit BTC en diverse altcoins. Wat adviseren jullie om overzicht weer even terug te krijgen (doe dat nu zelf in excel) ?

Tnx
PJ. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:56:
^ Ik raak zelf ook het overzicht kwijt, vooral op de prijzen waarop ik heb ingekocht en waar nu precies mijn winst zit. Ben ook benieuwd hoe mensen het beste een goed overzicht krijgen.
Ikzelf heb een klein tooltje (web based) geschreven om dat bij te houden. Simpel maar doeltreffend. Update elke minuut met de laatste prijs van bravenewcoin. Daarin staat het aantal coins, het aankoop bedrag, de huidige waarde en de totale winst / verlies per coin.

Mocht er interesse voor zijn kan ik het ook publiekelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:06
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:59:
[...]

Ok tnx. Maar zit je op vier verschillende exchanges? Mijn voorkeur zou uitgaan naar 1 exchange en on the side mijn eigen overzicht.
Ja 4 verschillende exchanges. + nog een paar munten van ICO's die nog niet op een exchange staan maar in een wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 12:56
nickb90 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:00:
[...]

[...]

Ikzelf heb een klein tooltje (web based) geschreven om dat bij te houden. Simpel maar doeltreffend. Update elke minuut met de laatste prijs van bravenewcoin. Daarin staat het aantal coins, het aankoop bedrag, de huidige waarde en de totale winst / verlies per coin.

Zoals al vaker vermeld, de app Delta werkt goed wmb. Is wel allemaal zelf invoeren, maar dat is bij excel niet anders. Per coin kan je verschillende transacties opvoeren waardoor je een totaal hebt maar ook winst/verlies per transactie kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:02

Cis

shakespeare schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:55:
op GDAX kost een btc ruim 1000 meer, is het dus verstandig daar te verkopen ? kan deze exchange ook withdrawlen in euro ?

Ik zit tot nu toe alleen op kraken/bittrex
Erg bijzonder inderdaad.
Via http://www.goedkoopstebitcoin.nl/ kan ik een bitcoin kopen voor 13000 euro. Via GDAX kan ik 'm verkopen voor 14500. Is dit niet een heel makkelijke manier om geld te verdienen?!

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

nickb90 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:00:
[...]

[...]

Daar zou ik wel interesse in hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Ondertussen is het al 30min voor mij onmogelijk om bij Kraken er een order in te krijgen. Gisterenavond was er nochtans geen enkel probleem bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horla schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:05:
Ondertussen is het al 30min voor mij onmogelijk om bij Kraken er een order in te krijgen. Gisterenavond was er nochtans geen enkel probleem bij mij.
Heb net een market order gedaan, betaal je wel 0,26% fee in plaats van 0,16 maar dan moet het wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsclone
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-09 07:57
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:10:
[...]

De ICO duurt tot 25 december.. of eerder als de hard cap van 60.000 ETH is gehaald. Ze worden 7 dagen na einde ICO naar je ETH wallet gestuurd (geen exchange!). Er zijn volgens mij nu ook 3 confirmed exchanges waar ze straks verhandeld gaan worden (oa EtherDelta)
Kan ik hier mijn ETH Wallet gebruiken op de Ledger Nano S of toch één via bijv. myehterwallet.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:26
Cis schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:02:
[...]

Erg bijzonder inderdaad.
Via http://www.goedkoopstebitcoin.nl/ kan ik een bitcoin kopen voor 13000 euro. Via GDAX kan ik 'm verkopen voor 14500. Is dit niet een heel makkelijke manier om geld te verdienen?!
Gdax loopt wel vaker een beetje uit de pas met de rest, maar meestal niet zoveel. Hou er rekening mee dat het een tijdje duurt voordat je een gekochte Bitcoin op Gdax hebt. In die tijd kan er veel veranderen, waardoor je winst verdwijnt.

Maar ja, het is een prima manier om wat te verdienen. Meestal zijn dit soort verschillen er niet zo heel lang, maar met een koers die zo snel beweegt en de traagheid waarmee fiat-geld rondgepompt wordt, kan het verschil wel even blijven bestaan.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:06:
[...]

Heb net een market order gedaan, betaal je wel 0,26% fee in plaats van 0,16 maar dan moet het wel lukken
Lukt nog steeds niet. Kraken mag toch dringend eens beginnen met hun geplande upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Horla schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:09:
[...]

Lukt nog steeds niet. Kraken mag toch dringend eens beginnen met hun geplande upgrade.
11 December. Nog een weekje volhouden dus (als alles volgens planning verloopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 11:35
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:48:
[...]

En dat binnen een dag. Ik snap niet waarom deze mensen niet HODL maar gelijk moord en brand schreeuwen.
Ik houd gewoon vast, sterker nog; als hij nog meer daalt koop ik misschien wel bij. IOTA is één van de weinige munten waarbij ik echt geloof in het concept (verhaal/systeem) erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Om 11:15 eth gekocht en bevestigd door btcdirect maar nog steeds niks ontvangen. Iemand al zoiets meegemaakt bij btcdirect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 17:02
Voor de mensen die afvragen waar hun ETH opname blijft via Bitstamp.

Dear customers,

Please be advised that ETH withdrawals are currently delayed on our platform due to network congestion. Our system is based on smart contracts, which means that ETH withdrawal transactions are processed individually and in succession. If an unmined transaction is at the front of the queue, the transactions behind it remain stuck until each is confirmed and processed.

However, we are happy to inform you that we have found a solution to the issue. We have replaced the old hashes with new ones, and all of the backlogged ETH transactions have been re-sent with higher fees. This means that they should all be processed within the next 24 hours, however we expect that the majority of backlogged transactions will be processed sooner.

Please check our social media channels for all real-time updates and news on the progress we are making. We are very grateful to you for your understanding.

Best,
The Bitstamp Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
Rannasha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:11:
[...]

11 December. Nog een weekje volhouden dus (als alles volgens planning verloopt).
Ik had geen openstaande orders maar na eens uit te loggen zie ik dat hij een order van 10 minuten geleden toch heeft opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:41
Ik word helemaal krankjorum. Ik heb nu account bij 4 exchanges: Bittrex, Bitfinance, Binance en restje Litebit. Portfolio bestaat uit BTC en diverse altcoins. Wat adviseren jullie om overzicht weer even terug te krijgen (doe dat nu zelf in excel) ?
Ik zit op 15 exchanges, en heb een programma wat iedere 10 minuten de balans en koers van alle munten in InfluxDB zet, met een dashboard in Grafana. Daarnaast krijg ik iedere dag een overzicht van de BTC balans per beurs en omgerekend naar EUR in de mail. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
DaCoTa schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:15:
[...]

Ik zit op 15 exchanges, en heb een programma wat iedere 10 minuten de balans en koers van alle munten in InfluxDB zet, met een dashboard in Grafana. Daarnaast krijg ik iedere dag een overzicht van de BTC balans per beurs en omgerekend naar EUR in de mail. Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat :+
Kijk dat zoek ik _/-\o_ . Voor een noob zeker niet te programmeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09 12:56
[...]

Ik heb het idee dat dit in Delta al mogelijk is. Verder kun je ook nog alerts instellen op prijzen.
En nee, ik heb geen aandeel in Delta maar ben gewoon een tevreden gebruiker van de gratis versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ik word gek van Kraken, er is geen mogelijkheid om je order er doorheen te krijgen. Ik wil zo snel mogelijk van mijn ETH af (terug naar BTC) want met dank aan het spelletje zit het volledig netwerk vol en daalt de prijs. Kwestie van blijven proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:37
Grappig dat Bitonic aan het ontploffen is. Ik geloof er eigenlijk geen bal van. Ik heb Bitonic al een tijdje in de gaten gehouden, het is een beetje mijn ijkpunt voor de praktische waarde van BTC. Elke keer als de prijs boven een bepaald percentage stijging komt gaat hij gewoon op slot. Er zit een "soft-lock" op dat de inkoopprijs van BTC van users in verhouding verlaagd met de echte waarde. Gaat het nog steeds te snel dan gaat ook de verkoop van BTC aan users op slot. Maar dat noemen ze dan een "technisch probleem". Volgens mij is het meer een "winst-technisch probleems".

Ze zijn in ieder geval een enorme bak geld aan het verdienen, bitcoin hoog of laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rushhour77 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:17:
[...]

Ik heb het idee dat dit in Delta al mogelijk is. Verder kun je ook nog alerts instellen op prijzen.
En nee, ik heb geen aandeel in Delta maar ben gewoon een tevreden gebruiker van de gratis versie.
Die alerts bij Delta heb ik nog niet werkend gekregen helaas..

Edit: Ik ben nu toch aan het twijfelen geslagen.

Mijn inleg vwb IOTA heb ik er dik uit ($0,87 gemiddeld ingekocht). Nu twijfel om mijn inleg eruit te halen en met dat geld in te zetten op BTC of wellicht een andere coin met potentie.. Of gewoon de inleg terug op de 'spaarrekening' :+

[ Voor 27% gewijzigd door D-Ed op 07-12-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ik denk dat BTC stijgt vanwege futures en nieuws dat Australia de eerste beurs is die overgaat op de blockchain.
Nu wordt volgens mij de prijs omhoog gepushed om vanaf volgende week in te zetten op een daling als ik zo beetje het nieuws mag geloven.

The big guys genieten eerst van een to the moon BTC om vervolgens te gaan genieten van een dalende BTC en de kleine handelaar zal wel de sjaak zijn.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ik hoop dat er genoeg weerstand zal zijn om het tegen te houden anders zal de cryptowereld toch langzaam naar het huidige bank systeem/wereld verdwijnen vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de meest interessante opkoop website, even los van een exchange? En dan een opkoopsite wat ook echt betrouwbaar is?
Heb behoorlijk wat bitcoin en denk dat dit het moment wordt om te gaan cashen. Geloof het wel een beetje.
Gaat dus over een relatief groot bedrag, daarom wil ik ook een absoluut betrouwbare partij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Nu vraag ik mij of hoe ik t beste een deel van mijn Bitcoins om kan zetten in dollars of ethers oid zodat deze niet gevoelig is voor een daling, of gewoon afromen. In bittrex kan je wel je bitcoins verhandelen etc, maar ik kan toch ook gewoon guldens kopen en die via de app uit laten betalen? Of is dit eens stuk duurder? Ik vind het lastig uit te rekenen hoe duur dat exact is, met al die fees enzo meegerekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:36

lordsnow

I know nothing

[...]

Dat programma is iets dat je zelf in elkaar gezet heb, of is dat een kant-en-klaar iets wat wij ook kunnen downloaden?

Grafana kende ik nog niet. Dat ziet er best mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:42:
Wat is de meest interessante opkoop website, even los van een exchange? En dan een opkoopsite wat ook echt betrouwbaar is?
Heb behoorlijk wat bitcoin en denk dat dit het moment wordt om te gaan cashen. Geloof het wel een beetje.
Gaat dus over een relatief groot bedrag, daarom wil ik ook een absoluut betrouwbare partij hebben.
Bitonic is de grootste en bekendste.

Maar als het om relatief grote bedragen gaat, zou ik toch overwegen om het via een exchange te doen. De prijsverschillen kunnen significant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:45:
[...]

Bitonic is de grootste en bekendste.

Maar als het om relatief grote bedragen gaat, zou ik toch overwegen om het via een exchange te doen. De prijsverschillen kunnen significant zijn.
Thanks. Probleem is dat ik er ook weer niet teveel moeite voor wil doen en die exchanges nooit gebruikt heb. Heb inderdaad altijd bij bitonic gekocht in het verleden.
Is BTCdirect te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:48:
[...]

Thanks. Probleem is dat ik er ook weer niet teveel moeite voor wil doen en die exchanges nooit gebruikt heb. Heb inderdaad altijd bij bitonic gekocht in het verleden.
Is BTCdirect te vertrouwen?
Is er een exchange waar je ooit de verificatie al doorlopen hebt? bij voorkeur Kraken of Bitstamp omdat deze zeer betrouwbaar en vlot zijn om EUR overboekingen te doen. want dit kan je bij een significant aantal bitcoins toch al snel een paar duizend euro verschil opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchieveZot
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20

Tnx
Delta app op ios of android

PSN: SchieveZot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:34:
[...]

Die alerts bij Delta heb ik nog niet werkend gekregen helaas..

Edit: Ik ben nu toch aan het twijfelen geslagen.

Mijn inleg vwb IOTA heb ik er dik uit ($0,87 gemiddeld ingekocht). Nu twijfel om mijn inleg eruit te halen en met dat geld in te zetten op BTC of wellicht een andere coin met potentie.. Of gewoon de inleg terug op de 'spaarrekening' :+
Delta alerts werken hier prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotbewoner
Slux schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:40:

The big guys genieten eerst van een to the moon BTC om vervolgens te gaan genieten van een dalende BTC en de kleine handelaar zal wel de sjaak zijn.
Dat is de grote vraag voor het moment. Het kan ook zo zijn dat als die sluis opengaat BTC juist flink omhoog gaat. Ik denk zelfs als er een crash is die komt door shortgaande whales die cashen deze binnen no time opgekocht is en we weer naar het huidige niveau gaan. Al is het maar omdat je ook op die onvermijdelijke stijging kan speculeren op de echte beurs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Cis schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:02:
[...]

Erg bijzonder inderdaad.
Je hebt iemand op een idee gebracht want in 5 minuten (!) ging die inderdaad op gdax van ca. 14500 naar 13000 exact!
Dat zijn arbitrage jongens die ervoor zorgen dat de markten niet te veel uit elkaar lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 23:30
Ik probeer via coinbase mijn bitcoins te verkopen.
Krijg echter steeds een vage error.
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detim schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:04:
Meer mensen last van?
Het is megadruk daar, de omzet is het dubbele wat ze normaliter hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:30
detim schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:04:
Meer mensen last van?
#metoo

Noob vraag: is er een manier om de coins te exporteren en via een andere exchange te verkopen?

[ Voor 17% gewijzigd door CHRlS op 07-12-2017 13:07 . Reden: vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 14:15
bitcoin zonet van 14500 naar 13700 dollar en nu weer in stijgende lijn

werkt een stop loss sell dan in dit geval of niet ?

de ''truuk'' zou dan zijn nog hoog verkopen en bij laag weer inkopen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:40
VBS835 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:08:

Als je het dubbele van wat je wil investeren op de exchange hebt staan wel.
Levert ook wel wat risico's op natuurlijk.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 23:23

Tuurlijk werkt dat.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die truuk is een truuk die iedereen wel wil leren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VBS835
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 14:15
als de koers in 1 minuut zo snel daalt zou het kunnen zijn dat de verkoop niet doorgaat omdat het platform de tijd niet krijgt om de munt te verkopen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

VBS835 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:11:
als de koers in 1 minuut zo snel daalt zou het kunnen zijn dat de verkoop niet doorgaat omdat het platform de tijd niet krijgt om de munt te verkopen ?
Nee, dat gebeurt wel hoor, al die transacties worden aangetikt.
Heel veel stop lossers worden zo opgepikt.
Mensen die vandaag op 14.500 zijn ingestapt en een stop loss instellen op 10% lager zien hun bitcoin verkocht worden op 13.050 en daarna stijgt de koers weer door naar 14.000. Dure les.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
VBS835 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:11:
Ieder normaal werkende exchange voert orders in chronologische volgorde uit en na iedere order uitvoer worden eventuele stop-loss of andere trigger-orders uitgevoerd. Als je een stop-loss hebt op prijs 100 en de prijs dealt van 120 naar 80 om daarna direct weer omhoog te schieten naar 120, dan hoort de stop-loss gewoon uitgevoerd te worden.

Dat is tevens ook een risico met stop-loss orders in crypto-land. Koersen kunnen zeer volatiel zijn en je hebt zo nu en dan flash-crashes waar de koers vrij snel daarna weer volledig van hersteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:18:
[...]

Ieder normaal werkende exchange voert orders in chronologische volgorde uit en na iedere order uitvoer worden eventuele stop-loss of andere trigger-orders uitgevoerd. Als je een stop-loss hebt op prijs 100 en de prijs dealt van 120 naar 80 om daarna direct weer omhoog te schieten naar 120, dan hoort de stop-loss gewoon uitgevoerd te worden.

Dat is tevens ook een risico met stop-loss orders in crypto-land. Koersen kunnen zeer volatiel zijn en je hebt zo nu en dan flash-crashes waar de koers vrij snel daarna weer volledig van hersteld is.
Klopt, hoewel het wellicht verstandig zou zijn een stop-loss te zetten zodra er in futures getrade kan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Rannasha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:18:
[...]
Ik gebruikt ze ook om die reden niet meer, voorheen met Kraken paar keer gehad dat het fout ging.

Die spikes die je af en toe voorbij zie komen daar zijn soms ook juist, ik heb 1 keer gehad dat ik gekocht had in zo spike maar meerdere keren gehad dat mijn stop-loss afging in zo spike, en het veel lager verkocht dan mijn oorspronkelijk stop-loss order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:30:
[...]

Ik gebruikt ze ook om die reden niet meer, voorheen met Kraken paar keer gehad dat het fout ging.

Die spikes die je af en toe voorbij zie komen daar zijn soms ook juist, ik heb 1 keer gehad dat ik gekocht had in zo spike maar meerdere keren gehad dat mijn stop-loss afging in zo spike, en het veel lager verkocht dan mijn oorspronkelijk stop-loss order
En daar hebben we de stop loss limit voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik heb juist net een stop sell order gebruikt om een winst veilig te stellen (LTC gekocht op 87 en stop order gezet op 92). Gebruik ik dan de stop order verkeerd, is het bedoeld om je verliezen te beperken?

Ik had eerst een limit sell order op 92 gezet maar dat mocht niet van GDAX...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:10:
[...]

Die truuk is een truuk die iedereen wel wil leren....
probleem is vaak dat de exchanges zo traag als de pest zijn.. dat het mislukt.
of dat het te snel is en je bent er niet op tijd bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:31:
[...]

Zou je denken maar bij kraken was dat niet altijd het geval

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:19
chr0me1 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:37:
[...]

Vooral IOTA zien als een reguliere pump en dump coin, jij komt er wel
En, hoe gaat het nu? Een daling van 6 euro naar 2,80...

- snip, op de man -

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 01:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
xminator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:49:
[...]

-weg-
6 dollar. Het is nooit 6 euro geweest. Ik heb toen voor 5 euro 15 IOTA's gekocht, en verwacht gewoon weer een pump deze maand. Nu koop ik er juist wat bij.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Gisteren voor het eerst met BTCDirect via iDeal bijgekocht naar mijn Bitfinex wallet.

tokens van BTC direct staan nu al meer als 24h op unconfirmed.
tokens van Bitonic die net daarvoor kocht (veel grotere hoeveelheid) waren ruim binnen de 2 uur completed.
Ik heb paspoort identificatie al meteen doorlopen en die kreeg ik al binnen een uur bevestigd. Hoe lang mogen die confims duren?

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
xminator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:49:
[...]

-weg-
Dat betekent nog niet dat het puur om 'pump and dump' gaat. Met een market cap van 10 miljard is dat ook heel lastig om te doen.

Een pump is een whale die bewust de koers wil manipuleren. Gevolgd door een dump, van vaak dezelfde whale.
In dit geval zijn er eerder meerdere, kleine investeerders bij betrokken die al het grote nieuws rond de coin rond horen gaan, en zijn het de whales die een mooi bedragje hebben bereikt die uitcashen.

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 01:24 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:31:
[...]

Dat zorgt er alleen maar voor dat je order mogelijk niet wordt gevuld en dat je met een mooie entry in het orderboek achterblijft. Of je stelt je limit zo laag in dat het effectief alsnog een market order wordt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTube
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-03 18:36
prelude36a schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:55:
Gisteren voor het eerst met BTCDirect via iDeal bijgekocht naar mijn Bitfinex wallet.

tokens van BTC direct staan nu al meer als 24h op unconfirmed.
tokens van Bitonic die net daarvoor kocht (veel grotere hoeveelheid) waren ruim binnen de 2 uur completed.
Ik heb paspoort identificatie al meteen doorlopen en die kreeg ik al binnen een uur bevestigd. Hoe lang mogen die confims duren?
Ik heb gisteravond ETH gekocht bij BTCdirect, ook nog niks ontvangen. Nou kan dat ook in verband staan met de berichten hierboven (dat kattenspel) en misschien koopt BTCdirect (net als LiteBit) hun coins bij BitStamp, en die hebben dus ook vertraging daarom.

Op de site van BTCdirect wordt ook aangegeven dat ze erg druk zijn. Niet bereikbaar per telefoon, slecht bereikbaar via twitter etc. Vanochtend een vertraging van 3 werkdagen, nu al 5.

Ik krijg het idee dat deze relatief kleine bedrijfjes een beetje onder de druk bezwijken, het gaat ineens wel hard voor ze. LiteBit gaat ook niet zo lekker, alle currencies staan bij mij de helft van de tijd op 0 available.

(Ik snap dat de meeste van jullie hier deze kleine bedrijfjes niet gebruiken maar voor de noobs is het een aardige instapmanier)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
Richh schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:59:
[...]

Dat betekent nog niet dat het puur om 'pump and dump' gaat. Met een market cap van 10 miljard is dat ook heel lastig om te doen.

Een pump is een whale die bewust de koers wil manipuleren. Gevolgd door een dump, van vaak dezelfde whale.
In dit geval zijn er eerder meerdere, kleine investeerders bij betrokken die al het grote nieuws rond de coin rond horen gaan, en zijn het de whales die een mooi bedragje hebben bereikt die uitcashen.
Ik heb dan ook nergens aangegeven dat het om een pump and dump ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
waarom kopen jullie noobs je btc bij dure nederlands tussenpartijen zoals litebit etccc ?

die pakken er zo 70 euro tussenuit.. die lachen zich een bult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Laatst online: 12:24
shakespeare schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:11:
waarom kopen jullie noobs je btc bij dure nederlands tussenpartijen zoals litebit etccc ?

Krijg m'n account niet eens geverifieerd op Kraken. Constant 504, 520, 525 etc. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 21:49
Welke zijn de beste/goedkoopste dan?

Zoals aangegeven ligt kraken er continue uit. GDAX geraak ik momenteel niet op geverifieerd, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner

Omdat in de tijd dat het duurt om geverifieërd te worden die 70 euro kosten die je wou ontwijken nu veranderd is in een 2000 euro gemiste winst.

Op zich is dat ook wel interessant, want je weet dat telkens als bitcoin flink omhoog gaat er een tweede golf komt van nieuiwe geïnteresseerden die het verificatieproces af moesten wachten voordat ze kunnen kopen. Zelfs het verificatieproces bij een partij als Bitonic voor transacties boven de 50 euro duurt aardig lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
tjsa.. het is een bagger site.. :) voor het snelle handelen moet je bittrex pakken. en GDAX dan ? verified die niet sneller ?

Via NL moet je eerst wachten tot die boven je huidige aangekocht prijs komt en pas pak je winst.. dat is alleen op langere termijn verstandig.
Ik vraag me wel af hoe lang deze stijging nu nog doorgaat.. het lijkt nu allemaal iets te stabiliseren. voor een paar uur miss..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-09 13:52
https://cyber.capital/

Bovenstaande kwam ik tegen op de website van de NOS. Wat is het nu precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Laatst online: 12:24
shakespeare schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:15:
tjsa.. het is een bagger site.. :) voor het snelle handelen moet je bittrex pakken. en GDAX dan ? verified die niet sneller ?

Via NL moet je eerst wachten tot die boven je huidige aangekocht prijs komt en pas pak je winst.. dat is alleen op langere termijn verstandig.
Ik vraag me wel af hoe lang deze stijging nu nog doorgaat.. het lijkt nu allemaal iets te stabiliseren. voor een paar uur miss..;)
GDAX heeft hoge fees zover ik weet en Bittrex doet niet aan EUR withdrawals toch? Het is een prima exchange voor alt coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Boefs schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:16:
https://cyber.capital/

Bovenstaande kwam ik tegen op de website van de NOS. Wat is het nu precies?
Afzetters

Afzetters... minimaal 100k inleggen, hoge fees, profit share...

Wat me ook opvalt is dat werkelijk elke ICO / crypto gerelateerde startup dezelfde website template gebruikt :O Dat achtergrondje in de header is zo cliché...

[ Voor 17% gewijzigd door Theniers op 07-12-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Theniers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:19:
[...]

Geen idee, wat me wel opvalt is dat werkelijk elke ICO / crypto gerelateerde startup dezelfde website template gebruikt :O Dat achtergrondje in de header is zo cliché...
volgens mij is 90% bullshit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Kees Klaassen schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:18:
[...]

GDAX heeft hoge fees zover ik weet en Bittrex doet niet aan EUR withdrawals toch? Het is een prima exchange voor alt coins.
Ken de fees niet van GDAX..

Gebruik alleen kraken/bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Als ik op litebit mijn BTC walletadres op blockchain.info bekijk zie ik dat op blockchain.info het saldo 0 is.
Maar op litebit staat wel gewoon het saldo. Wie kan dit verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Laatst online: 01-10 14:31
Deze week ook de de Crypto's gestapt. Ik heb 12 IOTA's gekocht voor toen $4.50,-
Ik heb met me zelf afgesproken om het sowieso een maand te laten staan zodat ik met wat meer interesse naar de coins ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:37

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Bestaat er een site die kort maar krachtig de USP's van een lijst van projecten/munten benoemd? Dat zou handig zijn om vanuit daar verder te onderzoeken.

Eerst alle whitepapers lezen is iets te veel werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Arg... Vandaag zit het niet echt mee. Ik probeer elke keer mee te liften op dipjes van btc en dat ging prima de afgelopen dagen maar vandaag wordt elke keer net mijn buy prijs niet gehaald... Misschien zet ik wel te gierig in maar het is echt elke keer een kwestie van centen tot een paar euro. Ik heb echt duidelijk mijn dag niet vandaag. ;(

Ik ga ook eindelijk maar eens wat ripple (rip :X ) overzetten naar Binance. Zolang btc blijft stijgen zit ripple in een flinke neerwaartse spiraal maar ik verwacht op korte termijn ook niet direct nieuws dus misschien maar weer deels afscheid van nemen, het staat al veel te lang stil. :)

Hoe kijken jullie er met je alts naar? Normaal hold ik altijd tot ik iig mijn inleg er weer uit heb maar dat is met de alsmaar stijgende btc prijs eigenlijk niet meer te doen. Ik blijf iig deels wel wat holden maar ik zit er toch sterk over te denken het meeste te verkopen want het staat vast en wordt alleen maar minder waard.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:46
shakespeare schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:15:

Valt tegen. Ben nu inmiddels ook al 4 uur aan het proberen de verificatie goed te krijgen..... Krijg ook geen duidelijke mail of het nou wel of niet gelukt is of dat het in behandeling is genomen. Alleen een gare timer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 20:27

Omdat litebit op t moment goedkoper is dan menig exchange :p het is echt bizar wat voor verschillen er aan het optreden zijn. Het is gewoon bijna rendabel om via litebit coins te kopen en ze bij bl3p.eu te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 09:56

mindcre8r

Tradepedia

Crypts schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:25:

Ik ga ook eindelijk maar eens wat ripple (rip :X ) overzetten naar Binance. Zolang btc blijft stijgen zit ripple in een flinke neerwaartse spiraal maar ik verwacht op korte termijn ook niet direct nieuws dus misschien maar weer deels afscheid van nemen, het staat al veel te lang stil. :)
om die reden heb ik Ripple dus ook weggedaan, ik heb 1 maand aangekeken en het blijft kak. dus met een klein verlies verkocht en het omgezet in iets van gelijk volume ( in mijn geval Cardano / ADA).

IOTA zijn de analyses voor de long run echt wel goed, die sla ik nu juist meer in.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
mindcre8r schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:28:
[...]

IOTA zijn de analyses voor de long run echt wel goed, die sla ik nu juist meer in.
Begint nu weer wat te stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brambo1982
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 20:06
Beste crypto liefhebbers. Een aantal van ons had het idee om in real life kennis te maken en kennis uit te wisselen over crypto en blockchain. :*)

Op vrijdag 19 januari 2018 om 20:00 organiseren een paar crypto enthousiastelingen een informele meetup in Amsterdam.

Er zijn een aantal sprekers en we sluiten de avond af met een borrel. Gezellig als je ook komt!
Het is een meetup voor en door crypto fanaten. Dus geen commercie. Toegang is gratis.

Je kunt je hier aanmelden: https://www.blockbrain.amsterdam/ (wees er snel bij #fomo)

Afbeeldingslocatie: http://img.springe.st/20171207-9rptp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

Op zowel Litebit als Bitonic zijn de minimum bestelbedragen opeens 200 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
PJ. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:36:
Ja dat viel mij ook op, hele dag al. Wou zelf bescheiden 100 euro aan BTC inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
200? dit was altijd 20 euro of maak je een typo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:38:
[...]

Nee, elk getal wat je invult, wordt verhoogt naar 200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyBro
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:25
nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:38:
[...]

https://bitonic.nl/news/152/tijdelijke-service-aanpassingen

Edit: @PJ. was me voor

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyBro op 07-12-2017 14:43 ]

Cities aren't loud, cars are loud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
nvm ik dacht dat jullie het over litebit.eu hadden maar dit gaat over bitonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.

PJ.

^ Heb ik het ook over. Probeerde net nog watETH te kopen:

''De minimale Ethereum bestelling prijs is €200.00.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 21:59
PJ. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:46:
^ Heb ik het ook over. Probeerde net nog watETH te kopen:

''De minimale Ethereum bestelling prijs is €200.00.''
Ook voor LTC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 14:24
mindcre8r schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:28:
[...]

om die reden heb ik Ripple dus ook weggedaan, ik heb 1 maand aangekeken en het blijft kak. dus met een klein verlies verkocht en het omgezet in iets van gelijk volume ( in mijn geval Cardano / ADA).
..
Ripple zou wellicht goed zijn voor een langetermijninvestering. Dan moet je echt denken aan enkele jaren. Als je denkt dat Ripple binnen een maanden naar 1 euro schiet, zit je bij deze coin naar mijn mening fout. Ik zou het verder ook zien als investering in het bedrijf Ripple en niet de coin an sich. Alhoewel de prestaties van het bedrijf niet een 1-op-1 relatie hebben met de waarde van de coin.

[ Voor 7% gewijzigd door Aurora op 07-12-2017 14:50 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Laatst online: 09:56

mindcre8r

Tradepedia

Aurora schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:49:
[...]

Ripple zou wellicht goed zijn voor een langetermijninvestering. Dan moet je echt denken aan enkele jaren. Als je denkt dat Ripple binnen een maanden naar 1 euro schiet, zit je bij deze coin naar mijn mening fout. Ik zou het verder ook zien als investering in het bedrijf Ripple en niet de coin an sich. Alhoewel de prestaties van het bedrijf niet een 1-op-1 relatie hebben met de waarde van de coin.
Ripple vind ik vooral goed om snel en met lage Fee over te zetten naar een andere exchange of voor bijv uitbetalen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Aurora schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:49:
[...]

Ripple zou wellicht goed zijn voor een langetermijninvestering. Dan moet je echt denken aan enkele jaren. Als je denkt dat Ripple binnen een maanden naar 1 euro schiet, zit je bij deze coin naar mijn mening fout. Ik zou het verder ook zien als investering in het bedrijf Ripple en niet de coin an sich.
XRP staat compleet los van het bedrijf. Ripple het bedrijf zie ik miljarden verdienen. XRP de coin zal wat tussen de 20 en 30 cent blijven zweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
xoniq schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:29:
[...]

Begint nu weer wat te stijgen.
Het voordeel bij IOTA is dat de volumes nog steeds er hoog zijn (in tegenstelling tot bijvoorbeeld NEO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
De block chain kosten bij litebit zijn verdubbeld
van 2.50 naar 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Mirved schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:50:
[...]

XRP staat compleet los van het bedrijf. Ripple het bedrijf zie ik miljarden verdienen. XRP de coin zal wat tussen de 20 en 30 cent blijven zweven.
Klopt, ik had nog een laatste zin toegevoegd aan mijn post ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:52:
De block chain kosten bij litebit zijn verdubbeld
van 2.50 naar 5 euro.
klopt idd, dit is dan vandaag veranderd. denk om kosten te dekken voor al die kleine hoeveelheden die mensen kopen op de website. vanaf 500 euro betaal je geen blockchain kosten van 5 euro (kleine tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Who cares?

Elke persoon met een paar hersencellen koopt toch niet via litebit of bitonic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:32

_Christiaan_

Master of SOG

Ik vind de koers van de BTC wel echt super bizar. Ben pas paar dagen geleden aan het avontuur begonnen maar het voelt nu al alsof er een eeuwigheid is verstreken. Mensen blijven maar meer bieden. Ik geloof best dat er een crash zal komen, maar de belangrijkste vraag is hoe de coin zal herstellen na een crash, niet of er een crash komt. Kijk je naar de ethereum flash crash van een tijdje terug, die herstelde direct weer naar de oorspronkelijke koers. Telt dat dan ook als crash? Zo ja dan is er imo weinig aan de hand...

Verder ben ik een paar dagen terug ook in de IOTA trein gestapt. Het is m.i. key om gewoon vast te houden (holden) aan een munt waar veel praktisch nut en veel goodwill in zit. De IOTA is zo'n munt. Een koersdaling is pas een verlies als je met verlies hebt verkocht, niet als je hem vasthoudt.

Denk dan ook dat het belangrijkste is om gewoon lekker je munten vast te houden (>1 jaar) en dan weer kijken wat er gebeurt. Dat korte termijn handelen heeft toch allemaal geen zin tenzij je er echt extreem goed in bent.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 21:58
Ik heb ook een zooitje Ripple, maar zodra hij weer eens in de buurt komt van de 30 ct, dan gaat ie eruit. Wat een jammerlijk ding. Ik wil actie :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
xminator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:55:
[...]

Who cares?

dus iedereen dit daar koopt noem je hersenloos. gelukkig voel ik mij niet aangevallen want ik koop daar ook maar je maakt jezelf niet populair hiermee.

er zijn gewoon niet super veel opties waar je met euro/random coin met ideal kan betalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
Ik probeer nu al een hele tijd wat BTC via kraken te kopen, maar de orders komen er totaal niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
xminator schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:55:
[...]

Who cares?

maar ik ga niet mijn gegevens doorsturen bij een buitenlandse exchange.
Het blijft voor mij vertrouwelijke info en als ze een keer gehackt worden staan je financiële gegevens
zomaar op straat. Voor vele extra heb ik het er wel voorover om via ideal stukjes te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:44
Als er mensen zijn die in de laatste week er in zijn geslaagd zich succesvol door de coinbase identiteit verificatie te sleuren, wil je dan even reageren aub? Het lukt mij namelijk niet om hierdoor te komen, miss is het een algemeen probleem en dan had ik dat wel graag geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 11:19
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 14:59:
[...]

maar ik ga niet mijn gegevens doorsturen bij een buitenlandse exchange.
Het blijft voor mij vertrouwelijke info en als ze een keer gehackt worden staan je financiële gegevens
zomaar op straat. Voor vele extra heb ik het er wel voorover om via ideal stukjes te kopen
De logica is ver te zoeken, want juist Litebit is al 2 keer het slachtoffer geweest van een hack :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aurora
Randle schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:02:
[...]

De logica is ver te zoeken, want juist Litebit is al 2 keer het slachtoffer geweest van een hack :F
Denk dat hij bedoelt dat een hack dan niet veel uitmaakt als je geen identificatiegegevens hebt geüpload naar Litebit of een wallet gebruikt op dat platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Randle schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:02:
[...]

klopt maar ik heb ook geen tier 2/3.
Voor echt verificatie moet je je id adres soms pasfoto etc doorsturen.
Dan ben je pas echt de sjaak.

[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 07-12-2017 15:05 ]

Pagina: 1 ... 83 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]