[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
mrstylo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:05:
[...]

IOTA. Wel een noob move van mij daar niet van. Ik kocht het echt op de hoogtepunt, omdat ik heel lang aan het twijfel was.
Gewoon houden dan, zo doe ik ook altijd probeer de winst te pakken (tot een 100%) dan verkopen en als het eens fout gaat en je munt teveel zakt gewoon houden tot er terug een stijging komt en dan verkopen.

Verdien zo toch aardig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

[...]

IOTA. Wel een noob move van mij daar niet van. Ik kocht het echt op de hoogtepunt, omdat ik heel lang aan het twijfel was.
Snap ik wel inderdaad. Als ik m'n randomreader gisteren had meegenomen, was mij hetzelfde overkomen. Toch denk ik dat dit een klein dalletje is en ie nog wel weer erbovenop komt.

Daarnaast twijfel ik, investeren in ripple, ardor of toch nog btc? M'n onderbuikgevoel zegt dat Ardor nog wel eens hard kan gaan straks na ICO. Toch maar eens die glazen bol van zolder halen.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 20:56
Vannacht weer een fijne stijging van mijn portfolio gezien. EMC2 lijkt hoogtepunt nog niet bereikt te hebben, dat is altijd wel lastig zeg, om te callen wanneer dat wel zo is.

In principe is er nog genoeg nieuws in het vooruitzicht om een mooie stijging te veroorzaken (hardfork/announcement), maar uiteindelijk weet je het nooit. Merk dat ik er behoorlijk onrustig van wordt, het is gemakkelijker om rustig je portfolio iedere dag met 1/2 procent te zien stijgen, dan van die grote 50% stijgingen ineens te zien. :D

Wel irritant dat ik nu door grote groei meer geld heb staan op bittrex dan op bitstamp, maar dat de verificatie nog steeds niets opschiet daarzo (mn doopnaam is anders als mijn roepnaam). Wacht er nu al een week op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 17:02
JERRA9 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:42:
Ik heb gisterochtend mijn ETH via Bitstamp verzonden naar Binance maar er staat nog steeds niets op. Als ik de TxID check dan geeft het aan dat deze niet bekend is. Binance zegt dat het aan Bitstamp ligt maar daar staat de order al op finished.

Iemand hier ervaringen mee? :?
ETH netwerk is nu zo traag dat mijn ethers nu ergens zweven tussen Bitstamp en mijn wallet vanaf gisteren ochtend. Ik ben dus niet de enige :(

[ Voor 58% gewijzigd door FNale op 07-12-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 15:50

mindcre8r

Tradepedia

ChrisdeW schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:15:
[...]

ETH netwerk is nu zo traag dat mijn ethers nu ergens zweven tussen Bitstamp en mijn wallet vanaf gisteren ochtend. Ik ben dus niet de enige :(
hoeveel GAS heb je gebruikt?

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:21
Ff off-topic, omdat ik toch veel mensen met problemen zie met ETH transacties. Ikzelf heb afgelopen dagen meerdere transacties gedaan ivm deelname aan een paar ICO's, en die werden beide keren direct opgepakt door het netwerk.

Oplossing is het meegeven van wat extra gas, zet de maximum op 250.000 (ipv de standaard 21.000) en alles moet goed komen.

Omgerekend kostte een transactie +- 40 cent, dus als je haast hebt met het aankopen of verkopen van je crytpo is dit te verwaarlozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

kitties say Hi!

blijft te grappig dat kattenplaatje het ethereum netwerk verstoren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 18:26

DirtyBird

Praktiserend denker

knakworst schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:06:
Het hier in de hemel geprezen Stratis is opeens ook los. >50% stijging in een dag tijd, heel opvallend.
Een dag? 3 uur! Vanochtend 5 uur was het nog 6 euro.
Ik hou het al een tijdje in de gaten en zoek naar overeenkomsten tussen het verloop van eth en strat. Dat is natuurlijk niet zaligmakend, maar ceteris paribus geeft dat wel de emoties van mensen grafisch weer bij het koersverloop.

50% in 3 uur gaat echter nergens over, raar gedoe :)

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 13:40
paul-s83 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:19:
[...]

ff off-topic, omdat ik toch veel mensen met problemen zie met ETH transacties. Ikzelf heb afgelopen dagen meerdere transacties gedaan ivm deelnamen aan een paar ICO's, en die werden beide keren direct opgepakt door het netwerk.

Oplossing is het meegeven van wat extra gas, zet de maximum op 250.000 (ipv de standaard 21.000) en alles moet goed komen.

Omgerekend kostte een transactie +- 40 cent, dus als je haast hebt met het aankopen of verkopen van je crytpo is dit te verwaarlozen.
Ik vermoed dat ik dat niet gedaan heb; heb er handmatig niets aan veranderd. :) Nou ja, mocht de transactie er niet doorheen komen, dan zal ik het opnieuw versturen maar met meer GAS. :) Thanks!

en gefeliciteerd!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Laatst online: 25-09 17:02
paul-s83 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:19:
[...]

Ff off-topic, omdat ik toch veel mensen met problemen zie met ETH transacties. Ikzelf heb afgelopen dagen meerdere transacties gedaan ivm deelname aan een paar ICO's, en die werden beide keren direct opgepakt door het netwerk.

Ik heb geen invloed op het Gas want bitstamp doet de transactie en die zal wel lekker zuinig hebben gedaan. Het is een redelijk bedrag waar ik op zit te wachten dus ik baaaal heel erg haha mij apart had er voor 25e aan gas betaald kunnen worden. Want heb hierdoor aardig wat groen cijfers gemist waar ik op in wilde zetten.

Ik had het het gewoon als BTC moeten overpompen achteraf had ik nog wat groen meegepakt.. ik had al een hekel aan katten nu helemaal..

En dan gisteren ook nog eens mijn opbrengst van Nicehash weg.. What a day

[ Voor 25% gewijzigd door FNale op 07-12-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-09 13:07
NeFoRcE schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:12:
[...]

Snap ik wel inderdaad. Als ik m'n randomreader gisteren had meegenomen, was mij hetzelfde overkomen. Toch denk ik dat dit een klein dalletje is en ie nog wel weer erbovenop komt.

Daarnaast twijfel ik, investeren in ripple, ardor of toch nog btc? M'n onderbuikgevoel zegt dat Ardor nog wel eens hard kan gaan straks na ICO. Toch maar eens die glazen bol van zolder halen.
Ik zit al een tijd met Ripple en zal het nooit aanbevelen als coin om in te investeren, sinds dat ik hem heb is er niks tot weinig gebeurt.
Als je nog niks in BTC hebt zitten zou ik daar wat in stoppen voor als die naar de 20k gaat.
NAvcoin, Raiblocks en Enjin coin zijn wellicht ook wel interessant moet je even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik merk de laatste dagen dat de euro markt (BTC, ETH, LTC) sterker groeit dan de USD markt.

Wordt de nuchtere Europese reus dan eindelijk wakker?

BTC/EURO groeit met 20-30% per dag... Op het moment van schrijven +1000 euro in een uur tijd. Ik weet dat opmerkingen over de koers tegen de regels is maar ik wil graag een discussie over de gezondheid van deze groei. Ik verwacht al enkele weken een correctie maar dat komt maar niet. Het lijkt wel alsof er een BTC feeding frenzy is onstaan, maar tegelijkertijd zijn er nog zat alts die ook gewoon meegroeien.

Ik kan dus niet peilen of er sprake is van een massa pump of dat er op grote schaal adoptie plaats vind en dat deze enorme geldstroom afkomstig is van jan en alleman.

Ik heb in ieder geval 60% winst misgelopen omdat ik niet durfde in te stappen (was fiat gegaan op de ~8500).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 14:47
Zijn litebit en Bitonic helemaal door de voorraad bitcoin heen? (weet van de "hack")
Bij Litebit is volgens mij nu niets meer te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

DarkSim1986 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:39:
Zijn litebit en Bitonic helemaal door de voorraad bitcoin heen? (weet van de "hack")
Litebit:
Buy Bitcoin - 37.74 available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaanbanaan
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-04-2023
DarkSim1986 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:39:
litebit 37 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:42
Theniers schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:36:
Ik merk de laatste dagen dat de euro markt sterker groeit dan de USD markt.

Wordt de nuchtere Europese reus dan eindelijk wakker?

BTC/EURO groeit met 20-30% per dag... Op het moment van schrijven +1000 euro in een uur tijd. Ik weet dat opmerkingen over de koers tegen de regels is maar ik wil graag een discussie over de gezondheid van deze groei. Ik verwacht al enkele weken een correctie maar dat komt maar niet. Het lijkt wel alsof er een BTC feeding frenzy is onstaan, maar tegelijkertijd zijn er nog zat alts die ook gewoon meegroeien.

Ik kan dus niet peilen of er sprake is van een massa hysterie of dat er op grote schaal adoptie plaats vind en dat deze enorme geldstroom afkomstig is van jan en alleman.

Ik heb in ieder geval 60% winst misgelopen omdat ik niet durfde in te stappen (was fiat gegaan op de ~8500).
BTC begint mainstream te worden, veel mensen willen een gelimiteerde voorraad (veel gelimiteerder dan de 16 miljoen in omloop nu omdat veel btc ergens in grote wallets zit of kwijt zijn) kopen en dat drijft de prijs gigantisch op. Gewoon stop-losses zetten en die elke dag aanpassen (of aanzetten als je gaat slapen en weghalen als je wakker wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSim1986
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-06 14:47
ik zie het, net was het een momentje 0 beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:46
Zojuist enkele ETH vanaf GDAX naar Binance verstuurd, was er echt met 5 minuten. Bij GDAX kan je geen hoeveelheid GAS meegeven, maar fijn dat het zo snel ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Valt me trouwens op hoe een grote gap er wel niet is tussen vraag en aanbod op BL3P

Afbeeldingslocatie: http://prntscr.com/hk7u78

Zelf denk ik dat er misschien nog wel een kleine correctie aankomt, maar dat de grote correctie pas zal voorvallen bij de future contracten. Puur omdat het onzekerheid opwekt en het alle 'tegenstanders' van Bitcoin de kans geeft, om makkelijk daad bij woord te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

DirtyBird schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:20:
[...]

Een dag? 3 uur! Vanochtend 5 uur was het nog 6 euro.
Ik hou het al een tijdje in de gaten en zoek naar overeenkomsten tussen het verloop van eth en strat. Dat is natuurlijk niet zaligmakend, maar ceteris paribus geeft dat wel de emoties van mensen grafisch weer bij het koersverloop.

50% in 3 uur gaat echter nergens over, raar gedoe :)
Gisteren na een half jaar maar Stratis verkocht.. stond er nagenoeg gelijk mee.
Open vanochtend Poloniex en zie dat die 60% gestegen was :'(

Gelukkig is die al flink aan het kelderen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Famous schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:46:
[...]

Flink aan het kelderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Waarschijnlijk kopen de zuid Koreanen hierdoor allemaal BTC

https://www.nu.nl/buitenl...en-vs-onvermijdelijk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Moet het stomme verkopen van mezelf goedpraten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
/me Richh gisteravond
Richh schreef op donderdag 7 december 2017 @ 02:29:
Ondanks dat mijn gevoel zegt 'hou maar lekker vast' toch zojuist maar een gedeelte uit laten betalen. 20% stijging in zo'n korte tijd is ongezond en in de geschiedenis is dat altijd nog gevolgd geweest door een correctie. Dan ga ik hetzelfde bedrag er weer opnieuw in stoppen.
Had ik dát nou maar niet gedaan 8)7 de EUR-koers is alleen maar gestegen :/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Richh schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:55:
/me Richh gisteravond

[...]

Had ik dát nou maar niet gedaan 8)7 de EUR-koers is alleen maar gestegen :/
Zuid koreanen zullen ook nog wel even bij bljiven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:56:
[...]

Met al hun euro's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-09 20:17
Ik zie niet in waarom dat reden zou zijn om je Won om te zetten in een digitale valuta (BTC). In het geval dat het echt tot een nucleaire oorlog komt, zijn de gevolgen voor de digitale infrastructuur waarschijnlijk zo catastrofaal dat je niets meer kan met digitale geld. In het doemdenk scenario dat een EMP wordt losgelaten ga je niet ver komen met je bitcoins. Maar misschien maak ik een denkfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
Zouden er nu niet een paar whales bezig zijn met arbitrage tussen BTC/KRW en BTC/USD, het verschil is zo groot dat er gewoon een massa geld mee te verdienen valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:56:
[...]

Achteraf blijkt dat inderdaad waar te zijn :P Gisteravond dacht ik hetzelfde, maar hoopte op een klein dalletje. Dat zelfs dat niet is gebeurd na een stijging van 20% (dan praten we over miljarden qua market cap) - dan geeft het wel aan in wat voor run we nu zitten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:04

Impry

Rallymedia.nl

Bartske schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:41:
[...]
BTC begint mainstream te worden, veel mensen willen een gelimiteerde voorraad (veel gelimiteerder dan de 16 miljoen in omloop nu omdat veel btc ergens in grote wallets zit of kwijt zijn) kopen en dat drijft de prijs gigantisch op. Gewoon stop-losses zetten en die elke dag aanpassen (of aanzetten als je gaat slapen en weghalen als je wakker wordt).
Welke site kun je stoploss zetten? Bij Kraken zit t er nog steeds niet in.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:15
maxietheboss schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:58:
[...]

Ik zie niet in waarom dat reden zou zijn om je Won om te zetten in een digitale valuta (BTC). In het geval dat het echt tot een nucleaire oorlog komt, zijn de gevolgen voor de digitale infrastructuur waarschijnlijk zo catastrofaal dat je niets meer kan met digitale geld. In het doemdenk scenario dat een EMP wordt losgelaten ga je niet ver komen met je bitcoins. Maar misschien maak ik een denkfout.
De WON is in vergelijking met de dollar of euro erg instabiel. Veel Koreaanse bedrijven speculeren met deze koers en kopen/verkopen soms hun volledig kapitaal. Uiteraard speelt dus de politiek en relatie met de boven buren hierbij een grote rol. Deze beïnvloed het vertrouwen in de economie en daarmee dus ook het vertrouwen in de WON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:40
Impry schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:00:
[...]

BitStamp kan dat inclusief trailing

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:54
Impry schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:00:
[...]
Op Bittrex oa.

Klopt het dat je op dit moment geen btc kan widrawen op bitfinex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
dus iedereen is op nicehash alles kwijt ? volgens mij hebben ze zichzelf gehackt en het geld zelf gehouden haha...

verbaasd me niks als al deze mensen weer btc kopen tegen huidige koers en alles opkrikken ?

Ik ga toch eens over nadenken om alles van kraken af te halen en ergens anders storen

Is er ook een veilige wallet voor op je smartphone ? (IOS ) blockchain bijv ?
Of is extern de enige secure manier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
shakespeare schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:09:
dus iedereen is op nicehash alles kwijt ? volgens mij hebben ze zichzelf gehackt en het geld zelf gehouden haha...

verbaasd me niks als al deze mensen weer btc kopen tegen huidige koers en alles opkrikken ?

Ik ga toch eens over nadenken om alles van kraken af te halen en ergens anders storen

tenzij je verzekerd bent van teruggave als zoiets gebeurd bij een exchange is extern opslaan altijd het veiligst. in wallet op pc of ledger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 29-09 23:36
shakespeare schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:09:

Ik gebruik Blockchain voor mijn Bitcoin. Vind deze goed werken, zowel de website als de iOS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
xoniq schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:12:
[...]

Ik gebruik Blockchain voor mijn Bitcoin. Vind deze goed werken, zowel de website als de iOS app.
waarom zou blockhain.info niet gehackt kunnen worden dan?
Is het veiligste niet gewoon je eigen hardware wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:16:
[...]

Uiteraard, maar heb dit destijds genomen bij gebrek aan verstand. Daarnaast ontvang ik van blockchain via de mail offline backups. (Geen idee of dat wat helpt verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

[...]

#metoo (terwijl ik al beter had moeten weten), alleen in een bump weer kunnen verkopen waardoor ik er net niet op verloren heb.... terug naar BTC vannacht was lucratiever.

[ Voor 5% gewijzigd door NoE op 07-12-2017 10:18 ]

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 20:49

Boy

www.byoscoop.nl

hadden we niet een slack voor al dit slowchatten?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
NoE schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:17:
[...]

#metoo (terwijl ik al beter had moeten weten), alleen in een bump weer kunnen verkopen waardoor ik er net niet op verloren heb.... terug naar BTC vannacht was lucratiever.
Ik denk gevalletje snelle winst willen pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:16:
[...]

Blockchain.info versleutelt je private keys met je wachtwoord. Aannemend dat die versleuteling in orde is, zal een hack van de Blockchain.info database/server de aanvaller dus niet veel meer opleveren dan een lijst aan versleutelde sleutels.

Consequentie hiervan is wel dat als je om welke reden dan ook je wachtwoord kwijt raakt of Blockchain.info ophoudt met bestaan, je niet meer bij je coins kunt tenzij je zelf een backup hebt gemaakt (Blockchain.info biedt hier mogelijkheden voor).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyRattle
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Navcoin mijn suggestie loopt toch nog aardig omhoog. Goede ontwikkelingen ondanks de bullrun op bitcoin.

Iemand die Waltonchain kent? Veelbelovend bedrijf met werkend product volgens de boxmining wtc videos op youtube. Had 'm al langer op het oog. Had na een goede 100k winst in enkele dagen tijd van POWR de helft + wat extras in waltonchain gezet. Sta nu wat in de plus en zal er 4 a 5 guardian masternodes hebben alles overgezet naar dr Ledger Nano S hopelijk levert het genoeg aan winst op aan inkomstenstroom vanaf komende januari/februari wanneer we op de eigen chain draaien. Hoop meer op een 2e dash idee 5000$ per node op ten duur.

[ Voor 7% gewijzigd door BabyRattle op 07-12-2017 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 19:21
Kunnen we niet even speculeren over waar de nieuwe stijging in BTC vandaan komt? Velen wijzen naar Korea, ik zag ook dat daar gisteren al 1BTC/14000 USD-waarde in Won ging.

Zijn mensen daar bang voor een kernoorlog? What's going on?

Alternatief zou ik denken, nieuwe kopers speculeren op het openen van speculatie op de grote beurzen zoals Wall Street. RTLZ zegt dat juist ervoor gaat zorgen dat de whales verkopen en tegelijkertijd short gaan. Ik denk dat zelfs als dat gebeurt het vertrouwen in BTC zo groot is dat bij een resulterende lage prijs massaal bijgekocht wordt. Alternatief, waarom zouden ze niet speculeren op stijging van de BTC? Dat zou de laatste paar jaren niet misstaan hebben. En als je marketcap van bijv. goud met BTC gaat vergelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAM3
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Zijn hier mensen die all-in Ripple zijn gegaan zoals ik? Wat gaan jullie doen als Ripple weer stijgt? Verkopen en overstappen op een andere munt, of HODL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
LAM3 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:23:
Zijn hier mensen die all-in Ripple zijn gegaan zoals ik? Wat gaan jullie doen als Ripple weer stijgt? Verkopen en overstappen op een andere munt, of HODL?
Ik heb nog wat Ripple op de plank liggen. Verwacht zeker nog wel een stijging, is het niet dit jaar dan wel in 2018 mijn devies is dus HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:46:
[...]

Waarom heb je verkocht terwijl je gelijk stond? Hodl hodl hodl.
Staat nog steeds 40% in de plus overigens ;)

Ik had dit deze week met Particl. Maandag verkocht en NAV voor gekocht. Nu is NAV ook flink gestegen, maar gisteren vloog Particl even met 100% omhoog. Dat is dan toch een beetje zuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:07
Weer eens te slim willen zijn.

Had een buy staan als er onder een bepaald niveau gedoken zou worden.
Geen enkel probleem want BAT is even gekelderd. Maar vervolgens door blijven gaan...
Nu dus de keuze wachten tot die weer goed gaat stijgen of niet.

Alles is een beetje explosief lijkt het wel.

En op BL3P zijn ze helemaal gek geworden lijkt het wel.
De BTC/EUR koers was net gewoon gelijk aan de BTC/$
Om vervolgens binnen een minuut weer 1500 te droppen in prijs.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 49euro
LAM3 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:23:
Ga nou eens weg met je Ripple joh. Lees even terug iedere bladzijde is er wel iemand die vraagt wat iedereen denkt over de Ripple. Zowel ik als 1000 andere hebben inmiddels hun zegje gedaan wat wil je verder nog horen? Dat het de nieuwe bitcoin gaat worden want dat wordt het namelijk niet. :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Machlah
  • Laatst online: 07-09 19:15
Boy schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:19:
hadden we niet een slack voor al dit slowchatten?
Word steeds lastiger de leuke informatie hier op te pikken. Ik lees alleen maar ik heb deze munt en vanochtend werd ik wakker en toen was hij hoger/lager.... had ik maar verkocht/gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
49euro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:31:
[...]

Ga nou eens weg met je Ripple joh. Lees even terug iedere bladzijde is er wel iemand die vraagt wat iedereen denkt over de Ripple. Zowel ik als 1000 andere hebben inmiddels hun zegje gedaan wat wil je horen? Dat het de nieuwe bitcoin gaat worden want dat wordt het namelijk niet. :?
Wat wordt volgens jou de nieuwe Bitcoin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:33:
[...]

20€ op elke coin inzetten en afwachten misschien heb je de nieuwe Bitcoin te pakken en zit je goed. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:36:
[...]

20€ op elke coin inzetten en afwachten misschien heb je de nieuwe Bitcoin te pakken en zit je goed. 8)7
900+ coins ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:33:
[...]

Er komt geen nieuwe bitcoin. Zilver wordt nooit meer waard dan goud. :) Als de Bitcoin wegvalt dan geef ik Ethereum en Waves een grote kans om de stabiele koploper te worden maar zo groot als Bitcoin nu is of gaat worden wordt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:26:
[...]

Ik had dit deze week met Particl. Maandag verkocht en NAV voor gekocht. Nu is NAV ook flink gestegen, maar gisteren vloog Particl even met 100% omhoog. Dat is dan toch een beetje zuur :P
nav is een leuke coin idd. ik heb er redelijk aantal van ingekocht. deze gaat nog leuke sprongen maken de komende tijd heb ik het gevoel. als je goede alt coins weet te zoeken is het een investering waard op long term

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

49euro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:37:
[...]

Er komt geen nieuwe bitcoin. Zilver wordt nooit meer waard dan goud. :) Als de Bitcoin wegvalt dan geef ik Ethereum en Waves een grote kans om de stabiele koploper te worden maar zo groot als Bitcoin nu is of gaat worden wordt het niet meer.
groot niet. Maar waardestijging is ook veel belangrijker, dus dat is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:38:
[...]

groot niet. Maar waardestijging is ook veel belangrijker, dus dat is ook geen probleem.
En waarom Waves? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:38:
[...]

nav is een leuke coin idd. ik heb er redelijk aantal van ingekocht. deze gaat nog leuke sprongen maken de komende tijd heb ik het gevoel. als je goede alt coins weet te zoeken is het een investering waard op long term
Waarom is het een leuke coin en waarom denk je dat de coin leuke sprongen gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:26:
[...]

Ja, ik had twee coins al een tijd staan die toch flink gezakt waren.
Denk zon 5 maanden niks mee gedaan en dacht komt wel een keer.

Toen hadden we het op kantoor erover om toch weer wat meer in te duiken.
Mijn DGB is helemaal drama dus dacht verkoop mijn Stratis wel en ga daarmee spelen.
Na enige twijfel of ik het in BTC liet staan toch maar NAV gekocht ;w

Gisteren was voor mij geen goede dag 8)7

20 december is de lancering van NAV Pay dus stiekeme hoop dat hij dan wat omhoog schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Zolang de bitcoindominatie (63%) enkel toeneemt investeer ik in geen enkel andere coin. Veilig stoplosje. Winst guaranteed :). Bitcoin op 17.000 binnen twee dagen.

[ Voor 12% gewijzigd door Wietsee. op 07-12-2017 10:43 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
Omdat zowel Ethereum als Waves inzetten op een markt waarin andere diensten/bedrijven gebruik maken van hun systemen om eigen tokens/coins te realiseren. Ik zie veel toegevoegde waarde voor diverse bedrijven om in de toekomst een eigen intern blockchain te gaan gebruiken en vandaar dat ik deze 2 dus noem. Dat is dan ook meteen de reden waarom er dus geen toekomst in de Ripple zit. Het bedrijf erachter maakt zeker grote vorderingen in de bankensector, echter is het de techniek erachter die ze aan het integreren zijn en de koers/het gebruik van de Ripple staat hier dus volledig los van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:15
Wietsee. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:43:
Zolang de bitcoindominatie (63%) enkel toeneemt investeer ik in geen enkel andere coin. Veilig stoplosje. Winst guaranteed :). Bitcoin op 17.000 binnen twee dagen.
Als je veel geld erin stopt kan je binnen korte tijd een leuke winst behalen.
Maar als je met weinig geld in korte tijd een leuke winst wilt behalen zal je dat in andere Coins moeten doen die in 1 dag 200% kunnen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
technoaddict schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:46:
[...]

Maar als je met weinig geld in korte tijd een leuke winst wilt behalen zal je dat in andere Coins moeten doen die in 1 dag 200% kunnen stijgen.
Mooi gesproken, en toch zie je de huilerds hier 's ochtends weer op de stoep staan als er -32% bij IOTA op bord staat. Ach, we hebben natuurlijk ook mensen nodig die de toppen van de koers financieren.

Web Enrichment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
[...]

alleen weet je niet welke coin en moet je spreiden. Bij sommige maak je verlies en andere weer winst.
Kost je een hoop tijd. Is een gestage opmars tot nu toe van BTC dan niet gewoon beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Wietsee. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:47:
[...]

Mooi gesproken, en toch zie je de huilerds hier 's ochtends weer op de stoep staan als er -32% bij IOTA op bord staat. Ach, we hebben natuurlijk ook mensen nodig die de toppen van de koers financieren.
En dat binnen een dag. Ik snap niet waarom deze mensen niet HODL maar gelijk moord en brand schreeuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
[...]

dit inderdaad. een coin die nu 0.005 waard is en straks 1 of 10+ dollar wordt is low investment en voor long term kan je daar een hoop uithalen. wel goed onderzoek doen naar roadmaps, social of reddit (heeft mij geholpen met keuzes maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Heeft iemand toevallig de link naar de Telegram groups: Crypto Expert Signals en Dutch Crypto Group?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
jullie hebben het over een stop-loss instellen voor vasthouden winst, echter dat betekend dat je de btc op je exchange moet hebben. dit werkt dus niet als je je btc op een externe wallet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPJK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-01 12:16
[...]

Al is het rond deze stijging van Bitcoin wel een geschikt moment om je altcoins waar je iets van verwacht in te kopen. De meeste blijven dalen zo lang Bitcoin zo hard blijft stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:15
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:48:
[...]

alleen weet je niet welke coin en moet je spreiden. Bij sommige maak je verlies en andere weer winst.
Kost je een hoop tijd. Is een gestage opmars tot nu toe van BTC dan niet gewoon beter?
Ik zou ook het meeste in BTC stoppen omdat de zekerheid daar het grootst is..
Maar goed, ik heb ook geen zin om veel research te doen in Altcoins. Ik heb een tijdje terug 70 euro in Ripple gestopt omdat iemand zei dat dat de shit gaat worden. En 40 euro in Dogecoins, zonder enige reden, gewoon om te spelen op de markt. Oja, en nog wat in Litecoins.. Maar vooralsnog is BTC de enige soort waar garantie op groei het grootst is. Dan maar langer wachten, want ik zal er nooit grote bedragen in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

shakespeare schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:51:
jullie hebben het over een stop-loss instellen voor vasthouden winst, echter dat betekend dat je de btc op je exchange moet hebben. dit werkt dus niet als je je btc op een externe wallet hebt.
Logisch. Als je wilt verkopen moet je het wel klaar hebben staan.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:19:
[...]

Ik denk gevalletje snelle winst willen pakken?
Nee eerder damage control. Snelle winst was om 9:00 gister, als ik het had gedaan, niet om 23:00 :)
omdat het gepaard is met BTC heb je dus 2 variabelen...

[ Voor 9% gewijzigd door NoE op 07-12-2017 10:54 ]

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
technoaddict schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:52:
[...]

Maar goed, ik heb ook geen zin om veel research te doen in Altcoins. Ik heb een tijdje terug 70 euro in Ripple gestopt omdat iemand zei dat dat de shit gaat worden. En 40 euro in Dogecoins, zonder enige reden, gewoon om te spelen op de markt. Oja, en nog wat in Litecoins.. Maar vooralsnog is BTC de enige soort waar garantie op groei het grootst is. Dan maar langer wachten, want ik zal er nooit grote bedragen in stoppen.
en wat vindt jij grote bedragen tegen huidige koers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:29
[...]

10% over 100 is net zo veel winst als 10% over 10k toch ?

Ik ga vanavond alles in btc gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
technoaddict schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:52:
[...]

Garantie op groei is toch bij elke munt hetzelfde, namelijk 0%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
op GDAX kost een btc ruim 1000 meer, is het dus verstandig daar te verkopen ? kan deze exchange ook withdrawlen in euro ?

Ik zit tot nu toe alleen op kraken/bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
douwe.nl schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:55:
[...]

10% over 100 is net zo veel winst als 10% over 10k toch ?

Ik ga vanavond alles in btc gooien.
10% van 10.000 is 1.000.
10% van 100 is 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 20:39

Nutellaah

Bits N Sites

xoniq schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:56:
[...]

10% van 10.000 is 1.000.
10% van 100 is 10.
Hier ga je er vanuit dat iemand 1 coin bezit (vb. 1 BTC tegenover 1 XRP is niet hetzelfde)
Wat hier bedoelt wordt is dat het nu XRP of BTC is die 10% stijgt, je inzet stijgt dan ook met 10%.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBBrt
  • Laatst online: 07:17
Nutellaah schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:58:
[...]

Hier ga je er vanuit dat iemand 1 coin bezit (vb. 1 BTC tegenover 1 XRP is niet hetzelfde)
Wat hier bedoelt wordt is dat het nu XRP of BTC is die 10% stijgt, je inzet stijgt dan ook met 10%.
dat is helemaal waar, maar het is 'makkelijker' voor een munt met een waarde van 1 om 100% te groeien, dan een munt met een waarde van 10000. en dit is ook niet altijd waar, maar we zien bij de kleine munten sprongen van 100% in een dag; bij de bitcoin ga je dat niet meer zien :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Toen koningin Elizabeth 1 in 1558 op de troon kwam, kreeg ze al vrij snel een brief van Thomas Gresham.

Gresham was een Engelse bankier en één van de rijkste burgers van Engeland en hij wees zijn koningin op het belang van deugdelijk geld.

Henry 8 had namelijk 40% van het zilvergehalte van de Britse shilling vervangen door waardeloos metaal waardoor dit slechte geld het goede geld uit circulatie duwde.

Mensen gingen de munten met een lager zilvergehalte uitgeven en hielden de munten met het correcte gehalte bij.

Dit fenomeen staat sindsdien bekend als “Gresham’s law”.

Een recent fenomeen van de wet, zijn de zilveren munten die in de jaren zestig nog als betaalmiddel werden gebruikt in de VS.

Toen de prijs van zilver echter boven de nominale waarde van deze munten steeg, verdwenen de munten uit omloop.

Mensen gingen de zilveren munten hamsteren.

Waar men vroeger “slecht geld” creëerde door het gehalte aan edelmetaal te verlagen, kan dat vandaag natuurlijk een heel stuk éénvoudiger.

Aangezien edelmetaal niet meer gebruikt worden als valuta en geld niet ééns meer gelinkt is aan de prijs van edelmetaal, kan je de waarde van het geld uithollen door er simpelweg meer van te printen.

Als mensen een bepaalde munt beginnen te hamsteren, kan het wel eens zijn dat Gresham’s law van toepassing is.

Het betere geld wordt bijgehouden en het slechte geld uitgegeven.

Denk daar misschien ééns aan wanneer iemand zegt dat bitcoin geen geld is omdat niemand het uitgeeft.

Het feit dat niemand zijn bitcoins uitgeeft, maar hamstert (of HODL’en zoals de cryptobeleggers het graag omschrijven), kan wel eens een belangrijke indicatie zijn dat bitcoin het betere geld is en Gresham’s law zijn rol speelt.

Dat lijkt ook ergens wel logisch.

Waarom zou je je bitcoins uitgeven terwijl je koopkracht stijgt als je ze bijhoudt?

Dit wordt op een pijnlijke manier geïllustreerd door het verhaal van Laszlo Hanyecz die in 2010 twee pizza’s kocht en er 10.000 bitcoins voor neertelde.

Het tegenovergestelde geldt natuurlijk ook voor fiatgeld.

Waarom zou je dit geld bijhouden? Door de aanhoudende inflatie kan je er straks minder mee kopen.

Als Gresham’s law van toepassing is, betekent het ook dat bitcoin uiteindelijk al het fiatgeld in de wereld zal vervangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Lasteraar op 07-12-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBBrt schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:03:
[...]

dat is helemaal waar, maar het is 'makkelijker' voor een munt met een waarde van 1 om 100% te groeien, dan een munt met een waarde van 10000. en dit is ook niet altijd waar, maar we zien bij de kleine munten sprongen van 100% in een dag; bij de bitcoin ga je dat niet meer zien :)
dit.

alleen het bepalen welke munt is het lastige. Dan heb je het over percentage. Qua absolute winst is bitcoin dan relatief veilig. het is net als kiezen tussen €1,- op zwart of €1 op een nummer in het casino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Lasteraar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:08:

Als Gresham’s law van toepassing is, betekent het ook dat bitcoin uiteindelijk al het fiatgeld in de wereld zal vervangen.
Maar de overheden zullen dit niet accepteren. Al vraag ik mij af hoe ze dit willen uitbannen.
Ze kunnen ons niet verbieden als ik jou in BTC uitbetaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over stop loss orders. Op kraken is dit afgeschaft, en nu ben ik sowieso niet erg te spreken over kraken en wil overstappen naar een andere exchange die wel stabiel is, maar dus ook een stop loss functie heeft. Welke opties zijn hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:29
xoniq schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:56:
[...]

10% van 10.000 is 1.000.
10% van 100 is 10.
Je kan het ook niet willen begrijpen heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
lighting_ schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:10:
[...]

Maar de overheden zullen dit niet accepteren. Al vraag ik mij af hoe ze dit willen uitbannen.
Ze kunnen ons niet verbieden als ik jou in BTC uitbetaal.
Nee maar ze kunnen wel wetgeving initiëren die van banken vraagt om transacties met exchanges te bannen of simpelweg exchanges verbieden om crypto in fiat om te zetten. Waar ga je dan heen met je Bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
49euro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:15:
[...]

Nee maar ze kunnen wel wetgeving initiëren die van banken vraagt om transacties met exchanges te bannen of simpelweg exchanges verbieden om crypto in fiat om te zetten. Waar ga je dan heen met je Bitcoin?
Krijg je niet voor elkaar.
Wie bepaald waar er wel en niet euro's voor verhandeld mogen worden?

Zou de wereldhandel geen goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

49euro schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:15:
[...]

Was in Rusland vroeger ook verboden. Russisch geld omwisselen naar dollars. Kon alleen bij de echte banken.
Wat gebeurde er? Op straat kreeg je 10 keer zoveel roebels voor je dollars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Lasteraar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:16:
[...]

Als een bank jouw fiets niet hoeft om te zetten in euro's, hoeven ze dat ook niet te doen met cryptovaluta.

Tenzij er geld te verdienen valt en dat zal vast nog gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
[...]

Waarom niet? Het duurt alleen even voordat de overheden genoeg kennis hebben om- en overeenstemming te bereiken met- voor een gedegen wetgeving. Zolang de organisaties achter de crypto valuta zich zelf ongefundeerd en ongegeneerd stichting blijven noemen zal er vanzelf een keer onderzoek komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:19:
[...]

Als een bank jouw fiets niet hoeft om te zetten in euro's, hoeven ze dat ook niet te doen met cryptovaluta.

Maar als een bank mijn fiets niet wil omzetten naar euros, is er altijd nog wel een junk te vinden die dat wel wil.
Verboden leiden tot niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Rookert25 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:19:
[...]

Ik verkoop mijn bitcoins toch niet aan een bank??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:20:
[...]

Maar als een bank mijn fiets niet wil omzetten naar euros, is er altijd nog wel een junk te vinden die dat wel wil.
Tenzij mensen lagere prijzen accepteren als ze alsnog kunnen omzetten naar fiat - die broker loopt natuurlijk wel een risico, dus die wil een fee daarvoor hebben - dan gaat de prijs naar beneden.
Ik geloof dat we dit stadium echter voorbij zijn, New York Times heeft gisteren Coinbase profiel gepubliceerd en dat komt gewoon over als de nieuwste Unicorn na Uber en AirBnB. Die lui worden zo rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 30-09 17:33
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:20:
[...]

Yup, maar dan hoef je niet meer te rekenen op een prijs van boven de 10.000 euro voor je bitcoin. Technologisch is bitcoin daar (nog) helemaal niet geschikt voor. Zeer traag, maar ook niet volledig anoniem wat je met zulke transacties misschien juist wel zou willen? Plus dat het grote geld van beleggers en zelfs een boel durf investeerders ergens anders in gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

De banken bepalen nochtans of zij transacties uitvoeren naar bepaalde rekeningen. En er zijn zat verhalen van banken die (zogenaamd "verdachte") transacties tegenhouden naar rekeningen van bitcoin exchanges en brokers.

Een collega kon in 2013 geen bitcoins kopen bij Bitonic met iDeal omdat de Rabo dat niet toestond. Zelf kon ik geen bitcoins kopen bij Bitonic vanaf mijn zakelijke ING rekening (particulier werkte wel). Het punt is dat banken een bepaalde veranwoordelijkheid dragen. Zij zijn immers ook degene die garant moeten staan als er idd malifide transacties plaatsvinden, en zij trekken de handen er vanaf als de onzekerheid te groot is. Bijvoorbeeld omdat een overheid een bepaalde partij als persona non grata beschouwd..

Een recenter voorbeeld, is dat Bitfinex tijden lang geen bank kon vinden die überhaupt zaken met ze wilde doen, en momenteel nog steeds daarmee loopt te kwakkelen (een vage kleine bank in Polen, en ze doen alleen deposits en withdrawals van minstens 10k).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Ik word helemaal krankjorum. Ik heb nu account bij 4 exchanges: Bittrex, Bitfinance, Binance en restje Litebit. Portfolio bestaat uit BTC en diverse altcoins. Wat adviseren jullie om overzicht weer even terug te krijgen (doe dat nu zelf in excel) ?

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

^ Ik raak zelf ook het overzicht kwijt, vooral op de prijzen waarop ik heb ingekocht en waar nu precies mijn winst zit. Ben ook benieuwd hoe mensen het beste een goed overzicht krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JERRA9 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:42:
Ik heb gisterochtend mijn ETH via Bitstamp verzonden naar Binance maar er staat nog steeds niets op. Als ik de TxID check dan geeft het aan dat deze niet bekend is. Binance zegt dat het aan Bitstamp ligt maar daar staat de order al op finished.

Iemand hier ervaringen mee? :?
Binance ondersteunt geen ETH smartcontracts en Bistamp wel. Hier meer over te vinden:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=2259076.new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
PJ. schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:56:
^ Ik raak zelf ook het overzicht kwijt, vooral op de prijzen waarop ik heb ingekocht en waar nu precies mijn winst zit. Ben ook benieuwd hoe mensen het beste een goed overzicht krijgen.
Dat houd ik zelf redelijk bij in een excel overzichtje.... Ik moet nu alleen vier verschillende exchanges raadplegen om overzicht te maken, niet echt ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 30-09 17:33
Utke56 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:54:
Ik word helemaal krankjorum. Ik heb nu account bij 4 exchanges: Bittrex, Bitfinance, Binance en restje Litebit. Portfolio bestaat uit BTC en diverse altcoins. Wat adviseren jullie om overzicht weer even terug te krijgen (doe dat nu zelf in excel) ?

Tnx
Zoals al eerder vermeld, maar ik hou het bij in een google drive document. https://docs.google.com/s...SI4VY/edit#gid=2050200693

Bestand - make copy. En die kun je dan invullen met je eigen munten om een overzicht te behouden.
Munt toevoegen doe je door de afkorting, bijvoorbeeld BTC in te vullen, dan pakt de plugin automatisch de volgende gegevens erbij, dan vul je in hoeveel munten je hebt bij Amount en dan heb je je overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
walletje-w schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:58:
[...]

Zoals al eerder vermeld, maar ik hou het bij in een google drive document. https://docs.google.com/s...SI4VY/edit#gid=2050200693

Bestand - make copy. En die kun je dan invullen met je eigen munten om een overzicht te behouden.
Munt toevoegen doe je door de afkorting, bijvoorbeeld BTC in te vullen, dan pakt de plugin automatisch de volgende gegevens erbij, dan vul je in hoeveel munten je hebt bij Amount en dan heb je je overzicht.
Ok tnx. Maar zit je op vier verschillende exchanges? Mijn voorkeur zou uitgaan naar 1 exchange en on the side mijn eigen overzicht.
Pagina: 1 ... 82 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]