[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
FaceDown schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:56:
[...]

Objectief gezien maakt een roof van een paar coins natuurlijk ook niets uit. Het zegt niets over de betrouwbaarheid van de bitcoin.
Helemaal waar, maar historisch gezien had elk nieuws over een hack wel een klap op de koers. Maar ja, de hack van Bitfinex van vorig jaar twv $69 miljoen betekende uiteindelijk ook maar een 5% lagere koers nadat de rook was opgetrokken de dag erna.

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 21:10 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha. IOTA was zo hot overal. Mijn kaak ligt op de grond maar niet van IOTA. IOTA is babytje vergeleken bij Decentraland. 500% plus en stijgend. Niet normaal meer. Mensen hebben MANA eindelijk ontdekt en hoe groot ze worden met hun virtuele wereld en dat je virtueel land kunt kopen ervan.

Nooit verwacht. Duizenden euro's kwijt aan andere coins. 98 euro maar aan Decentraland helaas maar is nu 510 euro al waard. En stijgende. Mijn vrouw boos haha. Ik had daar duizenden euro's in moeten stoppen in plaats van die andere coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:00:
[...]

Helemaal waar, maar historisch gezien had elk nieuws over een hack wel een klap op de koers.
Ik denk dat je wel gelijk hebt met de gewone burgers. Die kopen toch om voor langere tijd te holden. Daar zitten er vast ook nog genoeg van bij die het laten kopen en het niet eens zelf snel kunnen verkopen al zouden ze het willen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:02:
Hahahaha. IOTA was zo hot overal. Mijn kaak ligt op de grond maar niet van IOTA. IOTA is babytje vergeleken bij Decentraland. 500% plus en stijgend. Niet normaal meer. Mensen hebben MANA eindelijk ontdekt en hoe groot ze worden met hun virtuele wereld en dat je virtueel land kunt kopen ervan.

Nooit verwacht. Duizenden euro's kwijt aan andere coins. 98 euro maar aan Decentraland helaas maar is nu 510 euro al waard. En stijgende. Mijn vrouw boos haha. Ik had daar duizenden euro's in moeten stoppen in plaats van die andere coins.
Misschien had je er een miljoen miljard in moeten stappen dan had je nu 5 miljoen miljard gehad! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 20:27
Junia schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:56:
[...]

Edit: misschien niet het juiste topic om dit nieuws te bespreken
Bij nader lezen denk ik dat we snel meer verhalen zullen horen over andere (exchange) achtige die gehacked zijn, immers had nicehash maar 25 bitcoins en de wallet waar het naartoe is staat op 4736 volgens tweakers.net. Misschien meerdere hacks tegelijkertijd? Iemand enig idee om welke wallet het gaat en wanneer alles hier naartoe is geschreven?
https://bitonic.nl/ al langere tijd op 0 bitcoins te verkopen? :P Of ze lopen echt storm, of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Junia schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:06:
[...]

https://bitonic.nl/ al langere tijd op 0 bitcoins te verkopen? :P Of ze lopen echt storm, of...
Het loopt echt zo storm. Vanmiddag hadden ze er 190+. Dat ging omlaag naar 70 en toen weer omhoog gaan weer 190+. Die zijn nu allemaal weg :P

Ik kijk daar voor de gein regelmatig en dan zie je het iedere 5 seconden met 1 tot 5 BTC onlaag gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 06-12-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
uNoTopia schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:06:
[...]

Misschien had je er een miljoen miljard in moeten stappen dan had je nu 5 miljoen miljard gehad! :*)
Ja ik had gewoon in 2012 een kapitaal moeten lenen en in btc stoppen. Wat als heb ik helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 21:56
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:02:

Decentraland is een interessant concept maar valt of staat echt volledig bij het gebruik van hun virtuele omgeving. Als 95% van hun aankopen alleen maar is als investering, dan gaat het hard instorten. Mensen zullen ook echt gebruik moeten maken v/h concept en idee erachter. En dat valt of staat weer bij de penetratie van VR in de echte wereld. Combineer dat met de penetratie van crypto en je komt tot een simpele som:
Max aantal gebruikers Decentraland = Crypto-users * VR-owners

Ik zie hier geen brood in voor de lange termijn. Leuk concept en gefeliciteerd met je winst! Mogelijk stijgt het voorlopig nog wel wat verder, maar HODL niet te lang...

(Dat gezegd hebbende, we hebben ook zoiets als cryptokitties wat blijkbaar een succes is...)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08:58
Wat denken jullie van Bankers? Veel lui die ik ken springen er vol in. Ben zelf niet zo van de ICO’s

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:14:
[...]

Decentraland is een interessant concept maar valt of staat echt volledig bij het gebruik van hun virtuele omgeving. Als 95% van hun aankopen alleen maar is als investering, dan gaat het hard instorten. Mensen zullen ook echt gebruik moeten maken v/h concept en idee erachter. En dat valt of staat weer bij de penetratie van VR in de echte wereld. Combineer dat met de penetratie van crypto en je komt tot een simpele som:
Max aantal gebruikers Decentraland = Crypto-users * VR-owners

Ik zie hier geen brood in voor de lange termijn. Leuk concept en gefeliciteerd met je winst! Mogelijk stijgt het voorlopig nog wel wat verder, maar HODL niet te lang...

(Dat gezegd hebbende, we hebben ook zoiets als cryptokitties wat blijkbaar een succes is...)
Je hebt gelijk. Niet te lang holden. Er komen deze maand wat updates en een release dus zal inderdaad af en toe wat verder stijgen met wat dipjes. Dan snel dumpen. 15 december dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:19:
[...]

Je hebt gelijk. Niet te lang holden. Er komen deze maand wat updates en een release dus zal inderdaad af en toe wat verder stijgen met wat dipjes. Dan snel dumpen.
Ben trouwens benieuwd hoe je hier bij gekomen bent? Gewoon geïnvesteerd en hopen dat het wat werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:34:
Ik probeer mijn account op gdax te voltooien maar daarvoor moet ik een paspoort of ID bewijs uploaden en daarna een foto van mijzelf maken.

Het uploaden van foto van paspoort lukt prima, maar ik heb geen webcam op mijn computer dus foto van mijzelf maken lukt niet. En bij die stap is er geen mogelijkheid om een foto te uploaden. Ik kan het ook via telefoon doen, dan stuurt coinbase een sms met een link maar daarbij werkt ook de camera op mijn telefoon niet om een foto te maken.

Iemand die ook dit probleem heeft gehad?
Ja ik heb dit probleem gehad en onderga het nog altijd.. ik ben uren bezig geweest om een oplossing hiervoor te vinden maar het lukt gewoon niet! Nu is mijn probleem iets anders dan het jouwe..

Ik denk dat ik miss een oplossing weet voor het uwe: GDAX = coinbase. Dus als je de verificatie op coinbase doorloopt, moet je dit op GDAX niet meer doen. Bij coinbase moet je enkel de voor en achterkant van je identiteitskaart doorgeven, en wordt er niet gevraagd om een foto van jezelf. (Althans niet bij mij)

Dus als je de stappen op coinbase succesvol doorloopt is de kans groot dat je bij GDAX gewoon kan inloggen aangezien dat synchroniseert, MAAR dat ben ik niet 100% zeker aangezien ik zelf niet volledig door de coinbase identificatie meuk raak..

Let ook op want als je te vaak probeert mag je even 24uren bezinnen, omdat je te vaak hebt geprobeerd :F

Ik ben trouwens overgaan op bitstamp omdat ik het serieus heb gehad met coinbase.

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Kom maar op met de dip, kan niet lang goed gaan deze stijging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Nicehash:

"Unfortunately, there has been a security breach involving NiceHash website. We are currently investigating the nature of the incident and, as a result, we are stopping all operations for the next 24 hours.
Importantly, our payment system was compromised and the contents of the NiceHash Bitcoin wallet have been stolen. We are working to verify the precise number of BTC taken.
Clearly, this is a matter of deep concern and we are working hard to rectify the matter in the coming days. In addition to undertaking our own investigation, the incident has been reported to the relevant authorities and law enforcement and we are co-operating with them as a matter of urgency.
We are fully committed to restoring the NiceHash service with the highest security measures at the earliest opportunity.
We would not exist without our devoted buyers and miners all around the globe. We understand that you will have a lot of questions, and we ask for patience and understanding while we investigate the causes and find the appropriate solutions for the future of the service. We will endeavour to update you at regular intervals.
While the full scope of what happened is not yet known, we recommend, as a precaution, that you change your online passwords.
We are truly sorry for any inconvenience that this may have caused and are committing every resource towards solving this issue as soon as possible."

https://www.facebook.com/NiceHash/posts/2012613285624474

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mijn bitcoins weg!!! Ik had het op mijn Nano Ledger S !

Ik heb paar maanden terug 1 BTC gezet op de ledger s. Paar keer daarna nog gecheckt het zat er echt op.
Ik heb vervolgens mn laptop opnieuw met Windows geinstalleerd. Ik check nu en ik heb niks op mn nano wtf???

ik zie ook geen history. Ik ben dus niet gehackt ofzo. Niemand heeft de codes etc

Wat gebeurd er?

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie Wallie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 21:59
Ik denk dat ik miss een oplossing weet voor het uwe: GDAX = coinbase. Dus als je de verificatie op coinbase doorloopt, moet je dit op GDAX niet meer doen. Bij coinbase moet je enkel de voor en achterkant van je identiteitskaart doorgeven, en wordt er niet gevraagd om een foto van jezelf. (Althans niet bij mij)
Ik ben door de verificatie van coinbase gekomen. Maar zodra ik bij gdax wil inloggen moet ik me met nog een document verifiëren. Al zie ik we al dat mijn rijbewijs geverifieerd is.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 22:11
Rubberen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:23:
[...]

Ja ik heb dit probleem gehad en onderga het nog altijd.. ik ben uren bezig geweest om een oplossing hiervoor te vinden maar het lukt gewoon niet! Nu is mijn probleem iets anders dan het jouwe..

Dus als je de stappen op coinbase succesvol doorloopt is de kans groot dat je bij GDAX gewoon kan inloggen aangezien dat synchroniseert, MAAR dat ben ik niet 100% zeker aangezien ik zelf niet volledig door de coinbase identificatie meuk raak..

Let ook op want als je te vaak probeert mag je even 24uren bezinnen, omdat je te vaak hebt geprobeerd :F

Ik ben trouwens overgaan op bitstamp omdat ik het serieus heb gehad met coinbase.

Veel succes!
Coinbase app even downloaden. Die werkt wel gemakkelijk! ;)
@Wallie Wallie Klopt. Heb ik ook dubbel moeten doen. Ik kreeg het niet via de site voor mekaar maar wel via de app.

[ Voor 4% gewijzigd door turbojonny op 06-12-2017 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:32:
Al mijn bitcoins weg!!! Ik had het op mijn Nano Ledger S !

Ik heb paar maanden terug 1 BTC gezet op de ledger s. Paar keer daarna nog gecheckt het zat er echt op.
Ik heb vervolgens mn laptop opnieuw met Windows geinstalleerd. Ik check nu en ik heb niks op mn nano wtf???

ik zie ook geen history. Ik ben dus niet gehackt ofzo. Niemand heeft de codes etc

Wat gebeurd er?

:S
Heb je je 24 woorden (passphrase) nog? Daar zou je hem mee moeten kunnen herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Man man man, inmiddels 38 uur geleden dat ik een ETH withdrawal heb gedaan en nog steeds kan ik met de TX geen transactie vinden op Etherscan. Ik weet dat die katten het netwerk gesloopt hebben... maar begin me nu toch redelijk zorgen te maken of er niets anders aan de hand is. De support coinexchange.io is in ieder geval totaal niet behulpzaam.

Nog meer mensen hier die lang op een transactie wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:10
turbojonny schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:33:
[...]

Coinbase app even downloaden. Die werkt wel gemakkelijk! ;)
@Wallie Wallie Klopt. Heb ik ook dubbel moeten doen. Ik kreeg het niet via de site voor mekaar maar wel via de app.
Geprobeerd maar lukt ook niet.. ik doe de instructies op mijn smartphone, waarna hij aangeeft dat ik terug naar men browser op iPad moet kijken en daar lijkt het altijd fout te gaan.. nu 24u wachten, morgen nog eens proberen.
Wallie Wallie schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:32:
[...]

Ik ben door de verificatie van coinbase gekomen. Maar zodra ik bij gdax wil inloggen moet ik me met nog een document verifiëren. Al zie ik we al dat mijn rijbewijs geverifieerd is.... :?
Dat kan, weet ik niet - ben zo ver nog niet geraakt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
yinx84 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:37:
Man man man, inmiddels 38 uur geleden dat ik een ETH withdrawal heb gedaan en nog steeds kan ik met de TX geen transactie vinden op Etherscan. Ik weet dat die katten het netwerk gesloopt hebben... maar begin me nu toch redelijk zorgen te maken of er niets anders aan de hand is. De support coinexchange.io is in ieder geval totaal niet behulpzaam.

Ik heb om 21:31 0.6 ETH van Coinbase naar Bitfenix overgemaakt, 36 confirms en is al beschikbaar.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:34:
[...]

Heb je je 24 woorden (passphrase) nog? Daar zou je hem mee moeten kunnen herstellen.
Die heb ik. Maar waarom staat er ineens 0 op de ledger apps? Omdat ik nieuw clean Windows heb? Heeft toch niks met de pc te maken :S

Snap er niks van.

Ik vind de Nano Ledger S niet meer zo safe eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:23:
[...]

Ben trouwens benieuwd hoe je hier bij gekomen bent? Gewoon geïnvesteerd en hopen dat het wat werd?
Ja. Mijn begintijd van Reddcoin en Dogecoin. Lekker goedkoop en veel coins. Alleen deze had ik vastgehouden vanwege hun roadmap. Puur toeval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:41:
[...]

Die heb ik. Maar waarom staat er ineens 0 op de ledger apps? Omdat ik nieuw clean Windows heb? Heeft toch niks met de pc te maken :S

Snap er niks van.

Settings > Tools > Reset Application Data

Je data zal wel niet meer synchroon lopen door je schone installatie. Anders even Google Chrome opnieuw installeren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

The Redman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:45:
[...]

Settings > Tools > Reset Application Data

Je data zal wel niet meer synchroon lopen door je schone installatie. Anders even Google Chrome opnieuw installeren.
Ik heb het gedaan werkte niet. Nog een keer gedaan en ff gewacht en nu zijn ze er weer.

Ik kreeg een hart aanval niet normaal. Sjonge jonge jonge.

Dankjewel!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:52:
[...]

Ik heb het gedaan werkte niet. Nog een keer gedaan en ff gewacht en nu zijn ze er weer.

Dankjewel!
Dat is dan 0.1BTC vindersloon :>

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Zo dus nicehash gehacked.. ik heb alles op kraken staan. Is dit wel een beetje safe? Praat je wel een paar rooitjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:15
shakespeare schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:57:
Zo dus nicehash gehacked.. ik heb alles op kraken staan. Is dit wel een beetje safe? Praat je wel een paar rooitjes...
Ik zou als ik jou was snel een hardware wallet aanschaffen, nooit online stacken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 14:24
Wallie Wallie schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:32:
[...]

Klopt. Coinbase vraagt slechts 1 document ter verificatie. Bij GDAX moet je vreemd genoeg 2 documenten geverifieerd hebben. Omdat je je rijbewijs bij Coinbase hebt geverifieerd, moet je of je paspoort of ID kaart toevoegen.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bd-casemod schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:57:
[...]

Ik zou als ik jou was snel een hardware wallet aanschaffen, nooit online stacken!
Maar als je trade dan staan ze toch online. Hoe los je dat op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:41:
[...]

Snap er niks van.

Als je de 24 woorden op een papiertje hebt, maar het wel of niet functioneren van de ledger niet zoveel uit, je raakt je coins dan niet zomaar kwijt.
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:03:
[...]

Dat is altijd de afweging... Wil je traden, staan ze online. Wil je ze holden, staan ze offline. Beiden kan niet tegelijkertijd, maar je kan wel een verdeling maken wat je online en wat je offline hebt staan.

[ Voor 29% gewijzigd door DaCoTa op 06-12-2017 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:30
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:52:
[...]

Dankjewel!
Tip voor de volgende keer (want het gebeurt helaas af en toe dat de Ledger z'n data verliest en het lijkt alsof de coins weg zijn, ondanks dat het niet zo is): Importeer je adressen / public keys in een watch-only wallet, bijvoorbeeld op je telefoon. Op die manier heb je altijd een tweede manier om je saldo te checken. Voor Bitcoin kun je de "extended public key" exporteren vanuit de Ledger Chrome app en die bijvoorbeeld in Mycelium importeren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:50

RvV

Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:03:
[...]

Als je gaat traden, dan moet je de coins en fiat wel op een exchange hebben staan ja. De boodschap is dat je het niet onnodig lang en onnodig veel erop moet zetten als dat niet hoeft. Je komt er pas achter (dat een exchange weg is) als het te laat is.

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bella82
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 06:52
BTC transacties zijn ook stroperig; https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
Op dit moment boven de 100.000 openstaande transacties & counting.
Reeds 2 uur geleden Bitcoin verstuurd maar moet nog bevestigd worden.
Mijn ervaring is dat bij boven de 60.000 openstaande transacties, je BTC even links kan laten liggen.

Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Laatst online: 07:50

RvV

bella82 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:09:
BTC transacties zijn ook stroperig; https://blockchain.info/nl/unconfirmed-transactions
Mijn ervaring is dat bij boven de 60.000 openstaande transacties, je BTC even links kan laten liggen.

Dat zal ermee te maken hebben dat de difficulty weer een stukje omhoog zou gaan vandaag, dus minder blocks per uur.
Het hangt er een beetje vanaf wat de ernst is. Als je haast hebt, gewoon een hogere fee erop zetten zodat hij het eerst volgende blok mee komt. Anders, als je geen zin hebt in hoge fees dan kun je lekker wachten tot het rustig is. Vrij simpel toch? :)

Voor wie hem nog niet kent:
https://bitcoinfees.earn.com/

[ Voor 3% gewijzigd door RvV op 06-12-2017 22:14 ]

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Laatst online: 09:00
Hoe verklaart men de drops in de bitcoin tracker? http://www.nasdaqomxnordi...info?Instrument=SSE109538

In de bitcoin koers zelf zie ik deze helemaal niet zo terug (zoals rond 4-5 uur).

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik zie dat de euro prijs op gdax beter is, daarnaartoe verplaatsen om btc te verkopen voor euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvV schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:06:
[...]

Als je gaat traden, dan moet je de coins en fiat wel op een exchange hebben staan ja. De boodschap is dat je het niet onnodig lang en onnodig veel erop moet zetten als dat niet hoeft. Je komt er pas achter (dat een exchange weg is) als het te laat is.
Maar ik las dar Coinbase / gdax een verzekering heeft.
Als zij gehackt worden ben je gratis verzekerd dat je je coins terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

bella82 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:09:

Het is weer aardig druk aan het worden ja. Heb een uurtje geleden een transactie met 141 sat/byte verstuurd en deze werd direct in het volgende blok opgenomen.

https://jochen-hoenicke.de/queue/#24h

Het aantal transacties zit sinds een paar dagen ook op een nieuwe ATH van >400.000 per dag en vanmiddag is de difficulty met zo'n 18% gestegen, dat heeft misschien ook wat invloed.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 07:41
yinx84 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:37:

ja hier ook vanaf bitstamp vanaf vanmorgen 09:00 uur ook nog geen tx hash of in mijn wallet terug te vinden. Nog geen reactie van Bitstamp. Net nu ik wat wil handelen, Als ze de gasprice te laag hebben staan, moet ik hem toch niet al bij bitstamp op finished zien staan? Fiat deposit weer netjes vandaag op bitstamp bijgeschreven, maar wil dit eerst opgelost hebben voor weer verder heel wat ether te verhuizen.

@yinx84 hou ons even up-to-date met jouw eth tx of die nog door komt.

ik zag een vergelijkbare melding op stackoverflow staan, dus vermoed dat er wel meer mensen last van hebben, ook vanaf verschillende exchanges.

[ Voor 6% gewijzigd door jack_ op 06-12-2017 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Bittrex draait als een zonnetje :)

13k sta te kijken vol genot! Denk echt dat iedereen moet hodlen dan hebben we een mooi zakcentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylan_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:33:
Bittrex draait als een zonnetje :)

13k sta te kijken vol genot! Denk echt dat iedereen moet hodlen dan hebben we een mooi zakcentje!
In Korea staat ie op $16K. Ik blijf me erover verbazen dat het zoveel verschilt tov het Westen maar het geeft in ieder geval de richting aan die wij vannacht op gaanl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Ethereum land is het tranen met tuiten huilen. De ratio ETH/BTC is naar 0.032 gekelderd en de reddits staan vol met "capitulation posts". Mooi moment om een graantje ETH mee te pikken dus.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik weet niks
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-01 23:32
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:41:
[...]

In Korea staat ie op $16K. Ik blijf me erover verbazen dat het zoveel verschilt tov het Westen maar het geeft in ieder geval de richting aan die wij vannacht op gaanl
Volgens je berichten staat Korea consequent een paar duizend hoger. Lopen ze dan voor of is het een offset?
Wat zegt de Koreanse glazen bol over het eind van dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niks schreef op woensdag 6 december 2017 @ 22:46:
[...]

Volgens je berichten staat Korea consequent een paar duizend hoger. Lopen ze dan voor of is het een offset?
Wat zegt de Koreanse glazen bol over het eind van dit jaar?
Ik haal het hier vandaan , KRW is Koreaanse Won
Nummer 1, 9, 12 en 40

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

In Ethereum land is het tranen met tuiten huilen. De ratio ETH/BTC is naar 0.032 gekelderd en de reddits staan vol met "capitulation posts". Mooi moment om een graantje ETH mee te pikken dus.
ETH is als enige al enkele dagen rood in mijn portfolio, daarom de helft vanavond naar IOTA omgezet, verwacht daar meer van de komende tijd.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:13
Eth, bitcoincash, dash en ripple duiken nu allemaal richting - 5% en litecoin staat ook in de min.
Wordt iedereen weer richting de btc getrokken om de 20k usd te halen voor eind van het jaar?

[ Voor 6% gewijzigd door Sneezzer op 06-12-2017 23:07 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chr0me1
  • Laatst online: 18-09 08:53
Er is vandaag een stukje over IOTA uitgezonden op de duitse TV.
Super interessant en leuk om te zien hoe enthousiast ze beide zijn over iota :)

https://www.facebook.com/.../videos/1980003118683163/
Duurt maar 2 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 19:05
chr0me1 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:17:
Er is vandaag een stukje over IOTA uitgezonden op de duitse TV.
Super interessant en leuk om te zien hoe enthousiast ze beide zijn over iota :)

https://www.facebook.com/.../videos/1980003118683163/
Duurt maar 2 minuten :P
Hier met engelse ondertiteling. Ik ben fan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik was gewend dat IOTA transacties binnen een paar minuten werden uitgevoerd, maar vanavond doen ze er al meer dan een uur over zonder enige confirmation. Ook het verbinden met de Light wallet en een node van Bitfenix faalt regelmatig. Ik hoop wel dat ze de nodige opschaal mogelijkheden hebben voor de toekomst om de kwaliteit en snelheid te waarborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Misschien, misschien ook niet... Het zegt in theorie niet zoveel aangezien de waarde daar niet bepaald wordt in $ maar in hun eigen munt en die is zoals al vaker gezegd absoluut niet stabiel.

Je vergelijkt dus prijzen in btc->usd met prijzen in btc->won->usd en dus een dubbel valuta risico. Als er politiek oid ook maar iets verschuift kan het binnen een paar minuten compleet anders zijn. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mavi schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:05:
[...]

Probeer het met de app. Daarmee kun je op je mobiel foto maken.
Er is geen GDAX app of wel? Coinbase app heb ik al langer en daar heb ik de verificatie allang gedaan maar schijnbaar telt dat voor mij niet voor gdax.
Grotman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:13:
[...]

Ik zit zelf niet op GDAX dus ik kan hem niet helpen, maar hij geeft aan dat hij geen optie ziet om een bestand te uploaden met zijn foto, die hij wel ziet voor het versturen van zijn ID-bewijs. Volgens hem kun je alleen 'live' een foto maken, maar dat werkt niet op zijn telefoon via de website en hij heeft geen webcam op zijn pc. Het klinkt niet als een hele rare vraag dan, als die optie van uploaden er gewoon niet is.
Dat is inderdaad het probleem, maar misschien dat ik het maar op een andere computer wel met webcam ga proberen (zoals nog iemand aanraadde in een ander bericht maar dat kan ik even niet terug vinden).
Rubberen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 21:23:
[...]

Veel succes!
De coinbase stappen doorlopen heb ik al eerder gedaan maar werkt tot nu toe voor mij niet. Morgen maar een keer opnieuw proberen alles van coinbase te doorlopen, of anders een andere laptop ofzo zoeken met een webcam.

Top trouwens dat die prul reacties gewoon verwijderd worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Laatst online: 30-09 07:41
ik snap de depth chart op gdax niet.. Kan alleen op tiendes (zowel voor ETH als LTC) iets in het orderbook plaatsen. Vervolgens zie ik een depth chart op hondertsten. Waarom matched dat niet met elkaar?

ltc transfer nu maar gedaan ipv ether, die blijft nog ergens hangen bij Bitstamp :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:35:
[...]

Ja van de week voor 100 euro tokens gekocht. Volgde het idee al wat langer en ik zie er wel iets in. Ben benieuwd
Hier ook gekocht. Hoe/ wanneer krijg ik deze nu op een exchange gezet?
Ben een noob ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhlau
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 19:42
Is er een minimale order size voor het kopen van IOTA vanuit BTC op Bitfinex? Ik heb 0.5 LTC vanuit Coinbase naar mijn Bitfines wallet gestuurd, vervolgens naar BTC overgezet (iets van 0.0035). Nu wil ik IOTA kopen van die 0.0035 BTC, maar krijg telkens een "Invalid order size (amount=0)". Moet ik meer EUR erin pompen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelexx
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-10-2023
nhlau schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:51:
Is er een minimale order size voor het kopen van IOTA vanuit BTC op Bitfinex? Ik heb 0.5 LTC vanuit Coinbase naar mijn Bitfines wallet gestuurd, vervolgens naar BTC overgezet (iets van 0.0035). Nu wil ik IOTA kopen van die 0.0035 BTC, maar krijg telkens een "Invalid order size (amount=0)". Moet ik meer EUR erin pompen?
Nee je het zo te zien nog geen amount geselecteerd dan krijg je de error. Maar het minimum is 10 IOTA.

Stelexx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhlau
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 19:42
Stelexx schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:58:
[...]

Nee je het zo te zien nog geen amount geselecteerd dan krijg je de error. Maar het minimum is 10 IOTA.
Ooooh, stom van mij :9 Net 10 ingevuld bij amount MI en het werkt! Vind Coinbase iets handiger dan Bitfinex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piediewie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-09 20:13
Ik wil graag mijn BTC van Bittrex overmaken naar Bl3p, maar ik kan/mag dit niet doen omdat ik wacht op "enhanced verification". Iemand ermee bekend hoelang dit zou kunnen duren?

Dit is de melding bij enhanced verification:

Your verification information is currently being processed
Please wait while your information is being verified. Sorry for the inconvenience.

Eerst heb ik basic geprobeerd, maar daar kreeg ik de volgende melding:

We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:23

NoE

Que?

piediewie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 01:21:
Ik wil graag mijn BTC van Bittrex overmaken naar Bl3p, maar ik kan/mag dit niet doen omdat ik wacht op "enhanced verification". Iemand ermee bekend hoelang dit zou kunnen duren?

Dit is de melding bij enhanced verification:

Your verification information is currently being processed
Please wait while your information is being verified. Sorry for the inconvenience.

Eerst heb ik basic geprobeerd, maar daar kreeg ik de volgende melding:

We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account.
Klopt je moet even door de verificatie, duurt even.

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piediewie
  • Laatst online: 24-09 20:13
NoE schreef op donderdag 7 december 2017 @ 01:23:
[...]

Klopt je moet even door de verificatie, duurt even.
Wat is even? :P

Ik ben dit proces 2 dagen geleden doorlopen. Hebben we het over enkele dagen of moet ik meer denken in weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

piediewie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 01:35:
[...]

Ik ben dit proces 2 dagen geleden doorlopen. Hebben we het over enkele dagen of moet ik meer denken in weken?
zou binnen een dag wel moeten lukken, binance iig wel bij mij en bittrex geloof ik ook.

Het zou zomaar kunnen dat door de recente toeloop het iets drukker is dan normaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Serieus... wtf is happening! Ik had echt nooit gedacht dat we tegen de huidige koers, met de huidige market cap van Bitcoin, nog een stijging (of zelfs daling) van 20% in 24 uur zouden kunnen krijgen. En nu gebeurd het gewoon.

Maar waarom? Het is overduidelijk dat we deze prijs aan Zuid-Korea hebben te danken. Maar het enige wat ik daarover op het web kan vinden is https://www.bloomberg.com...reans-paying-a-16-premium; nu snap ik dat het noordelijk gelegen buurland nogal ergens mee bezig is en dat je als Koreaan misschien je spaargeld 'safe' wil zetten, maar zó veel meer dreigend is het op dit moment toch niet dan bijvoorbeeld een week geleden? Daarnaast schijnt een of andere investeerder gezegd te hebben dat 'ie over de 50.000 gaat, maar ook dat kan toch niet de 1,4 miljard dollar die Zuid Korea er alleen doorheen heeft gepompt vandaag verklaren?

Sowieso is het gat tussen de prijs op Bithumb (Korea) en Bitfinex (USD) nu ook groter dan dat ik ooit heb gezien. Wie arbitragehandel kan doen tussen die twee kan best leuk verdienen :+

Hoe kijken jullie hierna?
- Enig idee of er nog iets speciaals is waarom Korea helemaal los gaat op BTC? Hoe lang zal dit aanhouden? Deze drijfveer bepaalt hoe lang de huidige stijging door kan zetten lijkt het wel.
- Is iedereen gewoon vergeten sell orders in te stellen en gaan we nu echt naar de maan :P
- Of kunnen we morgen het logische 'dipje' verwachten, zoals er vrijwel altijd is na een stijging van 20%? Nu verkopen, (over)morgen weer instappen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

Richh schreef op donderdag 7 december 2017 @ 01:46:
Serieus... wtf is happening! Ik had echt nooit gedacht dat we tegen de huidige koers, met de huidige market cap van Bitcoin, nog een stijging (of zelfs daling) van 20% in 24 uur zouden kunnen krijgen. En nu gebeurd het gewoon.

Maar waarom? Het is overduidelijk dat we deze prijs aan Zuid-Korea hebben te danken. Maar het enige wat ik daarover op het web kan vinden is https://www.bloomberg.com...reans-paying-a-16-premium; nu snap ik dat het noordelijk gelegen buurland nogal ergens mee bezig is en dat je als Koreaan misschien je spaargeld 'safe' wil zetten, maar zó veel meer dreigend is het op dit moment toch niet dan bijvoorbeeld een week geleden? Daarnaast schijnt een of andere investeerder gezegd te hebben dat 'ie over de 50.000 gaat, maar ook dat kan toch niet de 1,4 miljard dollar die Zuid Korea er alleen doorheen heeft gepompt vandaag verklaren?

Sowieso is het gat tussen de prijs op Bithumb (Korea) en Bitfinex (USD) nu ook groter dan dat ik ooit heb gezien. Wie arbitragehandel kan doen tussen die twee kan best leuk verdienen :+

Hoe kijken jullie hierna?
- Enig idee of er nog iets speciaals is waarom Korea helemaal los gaat op BTC? Hoe lang zal dit aanhouden? Deze drijfveer bepaalt hoe lang de huidige stijging door kan zetten lijkt het wel.
- Is iedereen gewoon vergeten sell orders in te stellen en gaan we nu echt naar de maan :P
- Of kunnen we morgen het logische 'dipje' verwachten, zoals er vrijwel altijd is na een stijging van 20%? Nu verkopen, (over)morgen weer instappen?
ik was er net op 11165 uit gestapt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
NoE schreef op donderdag 7 december 2017 @ 01:48:
[...]

ik was er net op 11165 uit gestapt |:(
Ikzelf trouwens ook :P maar heb enkel mijn initiele inleg toen uit laten betalen en de rest HODL.
Achteraf inderdaad niet moeten doen. Enkele dagen later ook gewoon maar weer bijgekocht :P

Ondanks dat mijn gevoel zegt 'hou maar lekker vast' toch zojuist maar een gedeelte uit laten betalen. 20% stijging in zo'n korte tijd is ongezond en in de geschiedenis is dat altijd nog gevolgd geweest door een correctie. Dan ga ik hetzelfde bedrag er weer opnieuw in stoppen.

Ja, ik weet dat zondag de futures gaan komen en dan kan het ofwel helemaal gek worden, of dán volgt de correctie... nouja: dat is de gok :) we zullen zien wanneer dit schip strand.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE

NoE

Que?

Richh schreef op donderdag 7 december 2017 @ 02:29:
[...]

Ikzelf trouwens ook :P maar heb enkel mijn initiele inleg toen uit laten betalen en de rest HODL.
Achteraf inderdaad niet moeten doen. Enkele dagen later ook gewoon maar weer bijgekocht :P

Ondanks dat mijn gevoel zegt 'hou maar lekker vast' toch zojuist maar een gedeelte uit laten betalen. 20% stijging in zo'n korte tijd is ongezond en in de geschiedenis is dat altijd nog gevolgd geweest door een correctie. Dan ga ik hetzelfde bedrag er weer opnieuw in stoppen.

Ja, ik weet dat zondag de futures gaan komen en dan kan het ofwel helemaal gek worden, of dán volgt de correctie... nouja: dat is de gok :) we zullen zien wanneer dit schip strand.
iig mijn spaargeld kan weer terug, wat als leverage diende, nu spelen met de marge, mocht het klappen dat is het jammer maar iig niet alles kwijt.

Al het spannende gaat zo weer gebeuren als ik net ga slapen, dus tussen 3 en 7 :) slaap is overrated :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:56:
[...]

Sterker nog; shorten doe je alleen als je verwacht dat een aandeel gaat dalen (of om je in te dekken als onderdeel van een spread). Dus als de meeste mensen verwachten dat BTC zal gaan stijgen zullen de meeste mensen niet shorten, omdat ze dan hun centjes kwijt zijn bij een stijging.
CME zal vast flink inkopen en dan flink short gaan en een panic sell veroorzaken door hun coins in de uitverkoop te doen. En de schaapjes volgen wel. Daana rapen ze de coins van alle paniekverkopers op en verdienen dus 2x. Het doel van Wallstreet is om de hele Bitcoinmarkt over te nemen en de meeste mensen die er nu in zitten eruit te werken. Ik verwachte een pump, waar ze nu waarschijnlijk al mee bezig zijn. en ergens eind Januari een flinke dump om de schaapjes eruit te schudden.

Gewoon niet meegaan in de paniek dan mislukt deze hele actie en dan hopelijk stappen ze snel weer uit Cryptos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 03:12:
[...]

CME zal vast flink inkopen en dan flink short gaan en een panic sell veroorzaken door hun coins in de uitverkoop te doen. En de schaapjes volgen wel. Daana rapen ze de coins van alle paniekverkopers op en verdienen dus 2x. Het doel van Wallstreet is om de hele Bitcoinmarkt over te nemen en de meeste mensen die er nu in zitten eruit te werken. Ik verwachte een pump, waar ze nu waarschijnlijk al mee bezig zijn. en ergens eind Januari een flinke dump om de schaapjes eruit te schudden.

Gewoon niet meegaan in de paniek dan mislukt deze hele actie en dan hopelijk stappen ze snel weer uit Cryptos.
Bitcoin > Wall Street. Gaat ze niet lukken. De vraagexplosie is gigantisch en er zijn heel veel mensen die instappen op $10,000 mocht ie ooit nog zo laag komen, hij heeft vannacht ruim boven de $17,000 gestaan in Korea.

En kijk, de derde wereldoorlog staat voor de deur daarzo:

https://www.nu.nl/buitenl...en-vs-onvermijdelijk.html

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2017 04:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 15:33

pim

Daarnaast schijnt een of andere investeerder gezegd te hebben dat 'ie over de 50.000 gaat
Neem je zelf je eigen woorden serieus? "iemand heeft gezegd"?

En ik vind het vreemd om het over de prijs van een één bitcoin te hebben.. Je zou de marketcap moeten voorspellen..

Iemand voorspelt dat Bitcoin over een marketcap gaat van 850 miljard(50k * 17 miljoen).
De waarde van een unit van een crypto zegt vrij weinig als je niet weet hoeveel units er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wow, 14k...... En aan de andere kant zoveel pareltjes om voor weinig op te pikken (NEO, DASH,IOTA,XMR).

Als we vandaag de 15k aantikken en de alts nog minder waard worden dan stap ik eruit tot na zondag..... Ik denk dat de futurehandel voor een zeer tijdelijke maar ook erg stevige correctie naar beneden gaat zorgen.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

deppenboks schreef op donderdag 7 december 2017 @ 06:17:
Wow, 14k...... En aan de andere kant zoveel pareltjes om voor weinig op te pikken (NEO, DASH,IOTA,XMR).

Als we vandaag de 15k aantikken en de alts nog minder waard worden dan stap ik eruit tot na zondag..... Ik denk dat de futurehandel voor een zeer tijdelijke maar ook erg stevige correctie naar beneden gaat zorgen.....
De eerste futures lopen pas in januari af. Zo een vaart gaat het dus niet lopen hoor. We gaan tot en met half januari in ieder geval omhoog. En daarna.....
verder omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-09 15:33
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 06:34:
[...]

De eerste futures lopen pas in januari af. Zo een vaart gaat het dus niet lopen hoor. We gaan tot en met half januari in ieder geval omhoog. En daarna.....
verder omhoog.
Je zegt dit omdat je zelf hevig in BTC zit?

Want je verkondigt het net alsof het de waarheid is, maar dat is het niet.

Uiteraard mag hopen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Laatst online: 30-09 18:30
Ik ben momenteel wel geinteresseerd in vechain. Las dat ze 20 december masternodes gaan introduceren.
Wat houdt dit nou precies in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Het hier in de hemel geprezen Stratis is opeens ook los. >50% stijging in een dag tijd, heel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REPLAY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:17

REPLAY

Tik een eitje

piediewie schreef op donderdag 7 december 2017 @ 01:35:
[...]

Ik wacht inmiddels al 2 dgn. Op mijn mail werd gereageerd dat het erg druk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mozes123 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 00:09:
[...]

Hier ook gekocht. Hoe/ wanneer krijg ik deze nu op een exchange gezet?
Ben een noob ja.
De ICO duurt tot 25 december.. of eerder als de hard cap van 60.000 ETH is gehaald. Ze worden 7 dagen na einde ICO naar je ETH wallet gestuurd (geen exchange!). Er zijn volgens mij nu ook 3 confirmed exchanges waar ze straks verhandeld gaan worden (oa EtherDelta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:41
knakworst schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:06:
Het hier in de hemel geprezen Stratis is opeens ook los. >50% stijging in een dag tijd, heel opvallend.
Ja heel mooi. Helaas heb ik er niet veel van en vorige maand ook niet extra ingekocht. Zit nu maar te wachten tot mijn account op poloniex geactiveerd word dan kan ik verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Stratis loont eindelijk weer.

Wat ik begrijp is dat het al een tijdje in de lucht hangt. ICO-platform releases en Breez-wallet + nieuwe software ect. ect.

Stratis is goed bezig en op de stratis-slack geloven ze er heilig in dat Stratis een 100(+) euro coin gaat worden.
Ik hou mijn stratis voorlopig nog even vast. Deze stijging is top. Maar we zijn er nog niet als ik het zo ( inmiddels al een jaar ) moet geloven :-)

Ow en bitcoin is mooi :-)
Paar posts terug geef ik nog aan ( .. ) dat we voor de kerst 15k (dollar) gingen halen... ben bijna op het punt dat ik dat naar boven wil bijstellen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Belangrijke les voor mij. Koop nooit meer voor het slapen gaan alt coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Nu online

mwa

mrstylo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:29:
Dank voor deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 21:07
Ik had de pech om deze precies te verkopen voor "de grote stijging" van de afgelopen dagen. Had er weinig vertrouwen meer in en toch nog een leuk zakcentje kunnen pakken, had helaas wat meer kunnen zijn.

Etherium blijft ook maar zakken als een malle, net iets te vroeg in gestapt helaas.

Ben echt benieuwd wat de bitcoin gaat doen op 10 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enige verklaring waarom de LTC maar blijft zakken?
'Normaal' gesproken beweegt deze mee met de BTC.. maar hij wil maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
oldgrumpy schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:22:
Doet er iemand van jullie mee met de ICO van INS ?
Twijfel om in te stappen
Ik doe ook mee, verwacht alleen niet vandaag of morgen meteen resultaten. In hun whitepaper staat uitgelegd dat ze best een tijdje bezig zijn om het hele systeem op te bouwen. Hopelijk lukt dat ook allemaal, ik denk dat de koers daar grotendeels van afhankelijk zal zijn :)
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:39:
Echt he! Ik zit al 4 dagen naar een vrijwel vlakke lijn te kijken, alsof er niets gebeurd.

[ Voor 26% gewijzigd door Widow op 07-12-2017 08:41 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERRA9
  • Laatst online: 11:43
Ik heb gisterochtend mijn ETH via Bitstamp verzonden naar Binance maar er staat nog steeds niets op. Als ik de TxID check dan geeft het aan dat deze niet bekend is. Binance zegt dat het aan Bitstamp ligt maar daar staat de order al op finished.

Iemand hier ervaringen mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:39:
Mooi instap momentje, op btistamp kopen voor +/- 81 en op gdax verkopen voor 88.50 8)
Widow schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:41:
[...]

Echt he! Ik zit al 4 dagen naar een vrijwel vlakke lijn te kijken, alsof er niets gebeurd.
Dan kijk je niet goed want je had mooie winsten kunnen pakken de laatste dagen

[ Voor 30% gewijzigd door Slux op 07-12-2017 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 13:40
JERRA9 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:42:
Ik heb gisterochtend mijn ETH via Bitstamp verzonden naar Binance maar er staat nog steeds niets op. Als ik de TxID check dan geeft het aan dat deze niet bekend is. Binance zegt dat het aan Bitstamp ligt maar daar staat de order al op finished.

Ik probeer ook Eth over te hevelen naar een ander wallet adres. Maar er gebeurt niets qua confirmations (fully synced en hele nacht gedraaid)... dus het is wachten tot ik een ons weeg waarschijnlijk...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
JERRA9 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:42:

Kun je de transactie vinden in een block explorer (bv etherscan.io)? Zo ja, dan is het een problem van Binance. Zo niet, dan is het een probleem van Bitstamp.

Het is mogelijk dat de transactie nog ergens vast zit en nog niet bevestigd is. Het Ethereum-netwerk heeft momenteel last van een crypto-katten-plaag, maar een dag wachttijd is wel erg lang (tenzij een erg lage gas-prijs is betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERRA9
RustStorm schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:44:
[...]

Ik probeer ook Eth over te hevelen naar een ander wallet adres. Maar er gebeurt niets qua confirmations (fully synced en hele nacht gedraaid)... dus het is wachten tot ik een ons weeg waarschijnlijk...
Damn, dat is echt klote. Loopt behoorlijk wat mis op deze manier.

Ik had misschien beter XRP of BTC kunnen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
RustStorm schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:44:
[...]

Volgens mij lees je overal dat Eth-netwerk ontzettend traag is...
Geen idee waarom. Maar ik zie tig berichtjes de afgelopen dagen.

Laat het duidelijk zijn, het is traag :-) Maar je hoort niemand zijn ETH verdwijnen dus het zal allemaal vast goed komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:15
Beginnersvraagje, waarom zou je Coins van de ene Wallet naar de andere Wallet willen overzetten?
Is dat omdat de andere Wallet bij een Exchange hoort waar je minder fee's betaald? Of omdat ze bij die andere Exchange andere crypto verkopen/verhandelen? Andere reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERRA9
Rannasha schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:46:
[...]

Kun je de transactie vinden in een block explorer (bv etherscan.io)? Zo ja, dan is het een problem van Binance. Zo niet, dan is het een probleem van Bitstamp.

Het is mogelijk dat de transactie nog ergens vast zit en nog niet bevestigd is. Het Ethereum-netwerk heeft momenteel last van een crypto-katten-plaag, maar een dag wachttijd is wel erg lang (tenzij een erg lage gas-prijs is betaald).
Nee de transactie kan ik nog niet vinden op Etherscan.io. Geen idee, kan ik ergens checken hoeveel gas ik heb betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Lasteraar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:47:
[...]

Geen idee waarom.
crypto katten:

https://news.bitcoin.com/ethereum-blockchain-congested-cats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
JERRA9 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:48:
[...]

Nee de transactie kan ik nog niet vinden op Etherscan.io. Geen idee, kan ik ergens checken hoeveel gas ik heb betaald?
Dat zit meestal ergens in de geavanceerde opties, verschilt per omgeving. Maar als je het niet in etherscan kan zien vraag ik me af of het wel goed gegaan is? Ik heb nog nooit meegemaakt dat je daar een transactie niet kan vinden. In etherscan kan je ook zien hoeveel gas je betaald hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Widow op 07-12-2017 08:50 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 13:40
Lasteraar schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:47:
[...]

Geen idee waarom. Maar ik zie tig berichtjes de afgelopen dagen.

Laat het duidelijk zijn, het is traag :-) Maar je hoort niemand zijn ETH verdwijnen dus het zal allemaal vast goed komen ;-)
Dat is ook zo, lees ook overal dat het traag is... Gelukkig nog niet echt vernomen dat het kwijt is, zoals je ook zegt. :)

Beginnersvraag: m'n pc waar desbetreffende wallet met inhoud op staat, staat op dit moment uit; blijft de verstuurde transactie desondanks wel gewoon confirmations vragen? Of moet ik echt verbonden zijn met het node-netwerk enzo?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Hoe reageren de veteranen uit dit topic op de explosieve koerststijging? (rannasha?)
"vroeger" steeg je met 100usd per dag, de laatste dagen is dit bijna per 1000usd.
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
RustStorm schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:50:
[...]
Beginnersvraag: m'n pc waar desbetreffende wallet met inhoud op staat, staat op dit moment uit; blijft de verstuurde transactie desondanks wel gewoon confirmations vragen? Of moet ik echt verbonden zijn met het node-netwerk enzo?
Als de transactie door andere nodes is gezien, dan zullen die hem in het geheugen bewaren tot de transactie in een block terecht komt. Na een bepaalde tijd (dit is per client in te stellen) wordt een onbevestigde transactie uit het geheugen gegooid, met de aanname dat als deze nu nog niet bevestigd is, het waarschijnlijk ook niet meer gaat gebeuren.
C6DL schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:53:
Hoe reageren de veteranen uit dit topic op de explosieve koerststijging? (rannasha?)
"vroeger" steeg je met 100usd per dag, de laatste dagen is dit bijna per 1000usd.
8)7
Bitcoin is een factor ~10 gestegen in iets minder dan een jaar. In 2013 deed het een factor 10 in twee maanden. Het is haast saai zo ^^

[ Voor 23% gewijzigd door Rannasha op 07-12-2017 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
8)7
percentueel gezien is het dezelfde stijging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:10:
[...]

De ICO duurt tot 25 december.. of eerder als de hard cap van 60.000 ETH is gehaald. Ze worden 7 dagen na einde ICO naar je ETH wallet gestuurd (geen exchange!). Er zijn volgens mij nu ook 3 confirmed exchanges waar ze straks verhandeld gaan worden (oa EtherDelta)
Duidelijk, bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:36
8)7
Op zich wel leuk om (virtueel) meer geld per dag te verdienen dan ik normaal in een maand zou verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
mrstylo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:29:
welke coins heb je gekocht en hebben gefaald met stijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
nemesis2212 schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:04:
[...]

welke coins heb je gekocht en hebben gefaald met stijgen?
IOTA. Wel een noob move van mij daar niet van. Ik kocht het echt op de hoogtepunt, omdat ik heel lang aan het twijfel was.
Pagina: 1 ... 81 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]