Hmm Bitonic ligt eruit en litebit heeft ook geen voorraad.
coinbase vraagt de hoofdprijs.
schiet niet op zo.
schiet niet op zo.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Daarom vermijd ik zelf dit soort onzinnige bedragen. Krijg je over het algemeen spijt van als het opeens x5 gaat. Het punt is, als je vertrouwen hebt in een project EN het staat ondergewaardeerd, dan investeer je gewoon een bedrag waarvan het rendement ook echt aantikt. Anders investeer ik niet. Teveel diversificatie is ook niet overzichtelijk.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:52:
Ik snap er echt geen kut van haha. Ik had als kleinigheidje Decentraland gekocht. 98 euro voor 7000 stuks. Liep maanden ruk maar was puur om te hebben als kleinigheidje. Nu ineens 133%+. Dit soort momenten heb ik zoiets van godverdomme. Had ik er maar 1000 euro of meer in gestoken.
Valt mee hoor, Bitonic heeft nu weer. Bij koersschommelingen van 10% gaan sommige plekken inderdaad een beetje gek doen.theorganiser schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:02:
Hmm Bitonic ligt eruit en litebit heeft ook geen voorraad.
schiet niet op zo.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ben ingestapt, een zeer winstgevend deel van m'n Litecoins omgezet in 50.000 UTN. Ik heb er wel vertrouwen in, maar dat zegt niet veelbuffel1997 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:58:
Iemand die meedoet met de ICO van Universa?
https://untappd.com/user/OzzBier
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ja ik heb het zelfde probleem gehad, volgens wordt je geblokkeerd om te veel ongeldige pogingen.Rubberen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:53:
Iemand ook slechte ervaringen met de identiteits verificatie op coinbase?
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn identiteit in orde te krijgen.. stappen die ik heb ondernomen:
1: via de site zelf geprobeerd met mijn iPad. Enkel kom ik niet verder dan ‘we verifiëren uw id’ groene balk staat volledig in het groen, met vermelding dat dit enkele minuten kan duren.. echter gebeurd er na 30minuten nog niet. Ik kon dit ook niet annuleren, dus account volledig verwijdert en nogmaals geprobeerd - zelfde resultaat ..
2: via de coinbase app geprobeerd maar dit lukt ook niet..
Hoe in godsnaam krijg ik het voor elkaar dat dit eindelijk eens lukt?
Was jij niet die gene die heel hard riep dat o.a. NEO en LTC niks zouden wordenMirved schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:28:
Het is op zich wel grappig als je terug leest in de oude topics.
Mensen die gouden bergen voorspelde voor NLG, Digibyte, Gamecredits etc waar allemaal niks van terecht is gekomen.
Ik zou niet weten waarom dat hier niet kan. Als je argument is dat hier enorm veel onzin in terecht komt, dat is waar, maar dat is geen reden om de boel dan maar te splitsen. Dat betekent namelijk alleen maar dat de oonzin zich verspreidt. Ik zie hier de laatste tijd echt weinig inhoudelijke discussies. Er zit echt ontzéttend veel overlap in het door jou voorgestelde topic en wat hier besproken kan worden.RobbieB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:16:
Allen,
ik zit al een tijdje met het idee om een een 'toon en bespreek hier je cryptoportfolio' topic aan te maken.
Ik merk dat het hier toch vaak wat meer over de koersen en het handelen gaat (goh), maar dat er ook behoefte is aan 'wat is een goed hodl portfolio' en 'hoe kan ik mijn portfolio stabieler maken', etc.
Om daar enigszins structuur in te houden zijn een aantal regels belangrijk, bv:
- toon NOOIT je bedragen, alleen de percentages van je coins
- Als je toch bedragen toont, is dat op eigen risico
- geef je overzicht aan in tabel of schijfdiagram, zorg voor een duidelijke legenda (bv. via cointrackr.com, zie hieronder voor korte uitleg).
Zoiets...
is hier behoefte aan? en zijn er nog tips/adviezen?
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 15:06 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
LTC heb ik nooit iets over gezegd. Maar Neo, Ripple, NLG, digibtes etc wel en dat is ook aardig uitgekomen. Neo is sindsdien slechts minimaal gestegen (+ 6 dollar). Zie er nog steeds geen toekomst in. Als je in BTC was gebleven had je veel meer verdiend. Weet nog goed hoe er geroepen werd 100+ dollar voor het eind van de maand. 1000+ voor het eind van het jaar.Slux schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:42:
[...]
Was jij niet die gene die heel hard riep dat o.a. NEO en LTC niks zouden worden
Verwijderd
wat je eigelijk vraagt is of andere mensen voor jou aan het werk gaan zodat jij er straks mogelijk "rijk" van kan worden.alvv schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:47:
is het mogelijk dat er iemand iota koopt en doorstuurt naar een adres van mij?
ik ben nu door het keur proces heen, maar dat kan gemakkelijk 3 weken duren, misschien is iota dan al 15-20 euro's waard
Verwijderd
Hij kan het geld toch overmaken?nemesis2212 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:50:
[...]
wat je eigelijk vraagt is of andere mensen voor jou aan het werk gaan zodat jij er straks mogelijk "rijk" van kan worden.
vind je dat niet beetje ver gaan? volgens mij zijn er genoeg exchanges waar je binnen een dag geld zou kunnen storten of coins kopen
Too little, too late.Bonez0r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:53:
[...]
Het zit in het feit dat Kraken sinds 2013 enorm veel goodwill heeft opgebouwd als betrouwbare exchange. Voor Europeanen zijn ze helemaal aantrekkelijk vanwege de snelle en goedkope SEPA transacties en omdat het vroeger een van de weinige BTCEUR exchanges was. Pas het laatste half jaar hebben ze problemen door de grote toestroom van nieuwe gebruikers. Als ik hier de berichten lees zijn ze zelfs tijdelijk gestopt met het openen van nieuwe accounts. Aan deze ellende zou echter deze week nog een eind moeten komen. Jesse Powell, de CEO van Kraken heeft op Reddit beloofd dat in de eerste week van december de aangekondigde grote upgrade klaar is waarna alles weer als vanouds zou moeten werken.
Je hebt gelijk meer dan 95% van de coins zal het imo ook niet halen, had het ook al een keer gezegd dat je al die to the moon roeptoeters hier niet meer ziet, met de nodige afbrand reacties erachter aanMirved schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:48:
[...]
LTC heb ik nooit iets over gezegd. Maar Neo, Ripple, NLG, digibtes etc wel en dat is ook aardig uitgekomen. Neo is sindsdien slechts minimaal gestegen (+ 6 dollar). Zie er nog steeds geen toekomst in. Als je in BTC was gebleven had je veel meer verdiend. Weet nog goed hoe er geroepen werd 100+ dollar voor het eind van de maand. 1000+ voor het eind van het jaar.
Ja, juist.
Een account op binance maken, bitcoin kopen op bitonic of soortgelijke website..alvv schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:54:
[...]
Ja, juist.
Er is geen een exchange waarvan het proces snel gaat, allemaal minimaal 2-3 weken. vandaar die vraag.
Als degene die voor me koopt dan betaal ik hem gewoon hoor.
Kolder natuurlijk. Een account op een exchange als bitfinix heb je in 30 seconden. En BTC om daarnaartoe te sturen koop je ook binnen een uur.alvv schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:54:
[...]
Ja, juist.
Er is geen een exchange waarvan het proces snel gaat, allemaal minimaal 2-3 weken. vandaar die vraag.
Kopen op GDAX en terug transferen naar Coinbase. Betaal je ook nog geen fee en precies op de prijspeil die je wilt.
geen binance maar bitfinex. Bij binance staat withdrawl van IOTA al dagen op suspended.Fastclaimer schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:55:
[...]
Een account op binance maken, bitcoin kopen op bitonic of soortgelijke website..Kost je maximaal 15 minuten
SEPA via Coinbase gaat binnen een dag gemiddeld (bij mij).alvv schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:54:
[...]
Ja, juist.
zodra ik op bitfinex op deposit druk dan moet ik een hele verficatie procedure doorlopen.DivWhis schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:56:
[...]
Kolder natuurlijk. Een account op een exchange als bitfinix heb je in 30 seconden. En BTC om daarnaartoe te sturen koop je ook binnen een uur.
Weet je toevallig of de IOTA withdrawl bij Bitfinex wel actief is op dit moment?lighting_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:58:
[...]
geen binance maar bitfinex. Bij binance staat withdrawl van IOTA al dagen op suspended.
Volgens mij is het voor 12u overgemaakt dezelfde dag, daarna de volgende ochten. Vrijdagmiddag t/m zondagavond is maandagochtend.dialmformark schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:58:
[...]
SEPA via Coinbase gaat binnen een dag gemiddeld (bij mij).
Volgens mij wel ik kom gewoon op de withdrawl pagina.Maxxi schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:00:
[...]
Weet je toevallig of de IOTA withdrawl bij Bitfinex wel actief is op dit moment?
Zelfde gevoel hier over XRP.OzzieMann schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:13:
[...]
Ik ben ingestapt, een zeer winstgevend deel van m'n Litecoins omgezet in 50.000 UTN. Ik heb er wel vertrouwen in, maar dat zegt niet veel![]()
Hoe wordt hier eigenlijk over XRP gedacht? Heb er elke keer als deze onder de $0,22 staat bijgekocht en heb er inmiddels een ruime 5000, met de huidige toepasbaarheid van de achterliggende blockchain zal deze toch wel een keer wat moeten gaan stijgen lijkt mij. Zeker zodra (als) deze toegevoegd gaat worden aan de grote exchanges.
weet je het zeker dat het 0.05 is en niet 0.005.krst schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:14:
Ik wou Bitfinex eens testen en heb 0.05 BTC overgeschreven
Er staat nu BTC in mijn exchange wallet, maar als ik naar het trading view ga, dan staat er niets bij balances.
Alleen onderaan in dat balances venstertje wordt er een totaal berekend, dat inderdaad overeenkomt met de hoeveelheid BTC x USD.
Maar ik kan dus niets kopen...
Ik heb de verification procedure nog wel niet doorlopen ( die 15a20 dagen kan duren?!) is dat het probleem?
[ Voor 4% gewijzigd door lighting_ op 06-12-2017 15:20 ]
Bittrex wel begreep ik..?Utke56 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:21:
Moet je om te withdrawen op Bittrex en Bitfinex door verificatieproces zijn gegaan?
Hoe doe je dat dan? Ik heb gister voor het eerst BTC gekocht als currency via Bitonic. Toen had ik een verificatie traject qua bank, dat duurde vanaf gisteravond t/m vannacht. Vanochtend stonden mn BTC in Blockchain, waarna ik ze heb overgepompt naar Bitfinex, wat een half uur duurde, en sindsdien kan ik direct IOTA kopen. Heb er vandaag 20 gekocht. Gewoon op de gok.alvv schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:47:
is het mogelijk dat er iemand iota koopt en doorstuurt naar een adres van mij?
ik ben nu door het keur proces heen, maar dat kan gemakkelijk 3 weken duren, misschien is iota dan al 15-20 euro's waard
aha, het is inderdaad 0.00502965, iets te snel geweest. En bedankt voor het snelle antwoordlighting_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:19:
[...]
weet je het zeker dat het 0.05 is en niet 0.005.
Alleen bedragen 0.00 worden weergegeven in je balance wallet
Verwijderd
Dan valt jouw verlies nog mee met je 20 IOTAxoniq schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:22:
[...]
Hoe doe je dat dan? Ik heb gister voor het eerst BTC gekocht als currency via Bitonic. Toen had ik een verificatie traject qua bank, dat duurde vanaf gisteravond t/m vannacht. Vanochtend stonden mn BTC in Blockchain, waarna ik ze heb overgepompt naar Bitfinex, wat een half uur duurde, en sindsdien kan ik direct IOTA kopen. Heb er vandaag 20 gekocht. Gewoon op de gok.
Tsja .. Ik zie t toch met euro's per stuk afnemen. Hoop dat ie morgen wel ineens boven de 6 ofzo uit komt. Ik heb ze ook gekocht boven de 5 euro per stuk, vind t nu wel wat zuur zo 2 uren later.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:30:
[...]
Dan valt jouw verlies nog mee met je 20 IOTA![]()
Kreng zakt ineens gigantisch
[ Voor 12% gewijzigd door xoniq op 06-12-2017 15:42 ]
Geduld is een schone deugd in Cryptowereld...LAM3 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:43:
Pff zit ik hier met m'n Ripple in de min, terwijl iedereen sky high aan het gaan is...
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
of via de creditcard optie bij coinbase, ben je binnen een half uurtje klaar (wel hoge fee).Camiel schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:00:
[...]
Volgens mij is het voor 12u overgemaakt dezelfde dag, daarna de volgende ochten. Vrijdagmiddag t/m zondagavond is maandagochtend.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ja precies, vaak pakt het slecht uit als je gaat switchen... Denk dat XLM ook weer flink gaat zakken na de conferentie morgen.Nutellaah schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:44:
[...]
Geduld is een schone deugd in Cryptowereld...
In het begin heb ik vaak de fout gemaakt door direct te verkopen en iets anders aan te kopen, maar hoe meer ik HODL hoe beter merk ik de laatste maanden.
Dit helpt misschien. Als je eerste transactie vast zit (door te lage gas price) worden de andere ook niet opgepakt.DragonXZ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:23:
Meer mensen met problemen om tokens vanaf de MEW wallet te transferen naar een exchange?
Ik heb de gasprijs inmiddels naar 30 opgehoogd, maar nog steeds: Sorry, We are unable to locate the Transaction Hash
Ben al vanaf vanochtend aan het klote om mijn tokens te versturen. Wat een gedoe zo.
wel apart want als ik USD omreken naar EUR dan is hij nog nooit boven de 5 euro uit gekomen. dus misschien overpriced ingekocht ergens?xoniq schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:42:
[...]
Tsja .. Ik zie t toch met euro's per stuk afnemen. Hoop dat ie morgen wel ineens boven de 6 ofzo uit komt. Ik heb ze ook gekocht boven de 5 euro per stuk, vind t nu wel wat zuur zo 2 uren later.
Sorry ik bedoel dollars. (Ik werk eigenlijk nooit met dollars, dus ik noem het soms te snel 'euros'. Vandaag voor het eerst begonnen met crypto's (nadat ik een paar jaar geleden mn 15 BTC heb besteed aan onzin).nemesis2212 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:05:
[...]
wel apart want als ik USD omreken naar EUR dan is hij nog nooit boven de 5 euro uit gekomen. dus misschien overpriced ingekocht ergens?
Bittrex wel (is vrij eenvoudig en binnen paar uur krijg je bevestiging). Bitfinex volgens mij niet (nog niet zelf uitgeprobeerd maar heb het van reddit)Utke56 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:21:
Moet je om te withdrawen op Bittrex en Bitfinex door verificatieproces zijn gegaan?
NOSIG
Verwijderd
Ach, beetje winstnemingen is wel normaal hoor. Ik ben de normale beurs gewend en daar zie je hetzelfde patroon. Grote stijging gaat gepaard met winstnemingen (dalende koers).xoniq schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:42:
[...]
Tsja .. Ik zie t toch met euro's per stuk afnemen. Hoop dat ie morgen wel ineens boven de 6 ofzo uit komt. Ik heb ze ook gekocht boven de 5 euro per stuk, vind t nu wel wat zuur zo 2 uren later.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
[ Voor 10% gewijzigd door Sneezzer op 06-12-2017 16:15 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Waar heb je die coins gekocht en ging dat soepel?xoniq schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:06:
Vandaag voor het eerst begonnen met crypto's (nadat ik een paar jaar geleden mn 15 BTC heb besteed aan onzin). € 50 in BTC zitten, € 70 in IOTA.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Een vriend van mij heef gisteren nog een account aangemaakt op Binance, voorraden BTC gekocht bij Bitonic dus probeer het via die route.. (Binance werkt vandaag niet echt mee maar goed, dat heeft niets met een ‘verificatie procedure’ te maken..)alvv schreef op woensdag 6 december 2017 @ 14:59:
[...]
zodra ik op bitfinex op deposit druk dan moet ik een hele verficatie procedure doorlopen.
kan me niet voorstellen dat voor jou anders is
Precies hetzelfde gedaan!Sneezzer schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:14:
Dat had ik gisteren (en vandaag) met mijn XMR, verkocht op euro 203,50 leek me een mooi moment... trekt hij nog even flink door.
Moet je niet zuur van worden, winst is winst, en het geld was nu vrij voor extra XRP.
Of, zoals Oasis zong (in een andere context) Don't look back in anger.
Overigens lopen de volumes van Ripple vandaag alweer redelijk op.
BTC gestort naar Bitfinex en daar gekocht toen ze rond de ~ $ 5,10 zaten. Was instant.Railgunner schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:15:
[...]
Waar heb je die coins gekocht en ging dat soepel?
Wat verwacht je dan als de koers meer dan 160% in 1 week omhoog gegaan is ? Dat ie 250% doet of dat er mensen eens lekker gaan cashen ? Instappen nadat iets meer dan 100% omhoog gegaan is in een korte tijd is zeer risicovol.deppenboks schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:23:
Die IOTA toch, dit is geen normale pump en dump meer. Dag snel geld en hallo hodl? Is die VW televisieuitzending geschrapt of zo?
Ik zie een flinke sell-wall op 0.00028 staan, wellicht is dat de ommekeer en gaan we vervolgens naar een nieuwe ATH, maar ik ben er bang voor.
Gelukkig geloof ik in de (Ledger) technologie, maakt het wat minder zuur
.oisyn in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:09:
Wat ik toch eigenlijk vreemd blijf vinden is dat de BTC nu 11.350 doet op de grote exchanges maar in Korea 12.350 doet als je daar de dollarkoers omrekent naar euros. Dat is ruim bijna 9% hoger. Daar moet je toch arbitrage op kunnen doen? Hoe kan dit verklaard worden dat het verschil zo groot is?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
https://support.binance.c...-Fee-Structure-on-BinanceMadDogMcCree schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:32:
Ik wil wat (m)Bitcoin verplaatsen vanuit mijn wallet naar Binance, en er staat aangegeven dat er een network fee is, echter staat er niet tegen welk percentage/vast bedrag dit is. Wat is gangbaar?
bl44t
vannacht worden de koreanen weer wakker, dit kan ook weer 2 kanten op heb ik gemerkt, of het zuigt weer enorm aan of er komt daar ook een dump. mijn tip set je munten op de exchange en set een sell order op hoog. als er mogen dan weer een dip komt koop je terug.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 15:30:
[...]
Dan valt jouw verlies nog mee met je 20 IOTA![]()
Kreng zakt ineens gigantisch
Bears and Bulls
Het is even panieken voor sommigen idd.. Ik heb mijn lesje in de zomer al geleerd.deppenboks schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:23:
Die IOTA toch, dit is geen normale pump en dump meer. Dag snel geld en hallo hodl? Is die VW televisieuitzending geschrapt of zo?
Ik zie een flinke sell-wall op 0.00028 staan, wellicht is dat de ommekeer en gaan we vervolgens naar een nieuwe ATH, maar ik ben er bang voor.
Vandaag ook BTC overgezet van Coinbase naar Bitfinex. Die van 08:00 was rond 12:00 eindelijk op Bitfinex aangekomen. De transfer die ik om 11:00 maakte is nog steeds niet aangekomen op Bitfinex.xoniq schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:22:
[...]
BTC gestort naar Bitfinex en daar gekocht toen ze rond de ~ $ 5,10 zaten. Was instant.
Ik had de dag dat IOTA nog op 0.77 usd stond gekocht, met als idee dat deze niet op korte termijn ging stijgen maar in de toekomst (paar jaar) veel potentie had. Werd ik de dag erna wakker, stond ie op 1.3. Weer een paar dagen later op 3. Hikte vandaag zelfs tegen de 5 aan, niet normaal.deppenboks schreef op woensdag 6 december 2017 @ 16:23:
[ Voor 22% gewijzigd door D-Ed op 06-12-2017 17:47 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Ethirty op 06-12-2017 18:10 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ja, omdat ik niet met verlies wil verkopen. Zodra hij weer wat stijgt gaat hij eruit, maar niet met verlies!Utke56 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:43:
Nog mensen hier die BTG in hun portfollio hebben zitten? Zo ja, waarom?
Ze kunnen best in fracties worden verhandeld. Bitfinex doet tot 2 decimalen achter de komma bij NEO orders. Alleen is dat slechts een getalletje in Bitfinex' database, want NEO is inderdaad niet deelbaar. En dan kom je in de knoei met bij withdrawals, zoals je al merkt.Bobje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:22:
Ik heb een vraag over NEO. Deze cryptos kunnen niet opgedeeld worden, dus enkel meer hele eenheden worden verhandeld.
Je kan er natuurlijk 0,01 bijkopen, dan sta je op 3,00998.Ik kan daar niets over vinden, maar ik wil ook niet met 2,99998 neo overblijven, want dan gooi je zeg maar 1 coin a 36 dollar 'weg'. Heb wel gelezen dat meerdere mensen met die 'restcoins' blijven zitten, hoe kan ik dit voorkomen?
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 18:34 ]
Verwijderd
En je hebt natuurlijk ook nog een mobiele telefoon uit 1999 die nog geen foto's kan maken?Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:34:
maar ik heb geen webcam op mijn computer dus foto van mijzelf maken lukt niet.
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 18:36 ]
Verwijderd
Jawel maar dat werkt dus niet, bij een foto van mijzelf kan ik niet kiezen voor uploaden. En via telefoon doen werkt ook niet met camera, alleen uploaden bij paspoort, wat dus niet kan bij die foto van mijzelf.oisyn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:34:
[...]
En je hebt natuurlijk ook nog een mobiele telefoon uit 1999 die nog geen foto's kan maken?
Dat is inderdaad best wel zuur, aan de andere kant als je paar leuke munten hebt waar je vertrouwen in hebt en die een goed plan hebben kan je best lekker verdienen als je ze heel goedkoop koopt. Liefste verkoop je ze op het toppunt, maar je weet nooit waar dit toppunt ligt.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:52:
Ik snap er echt geen kut van haha. Ik had als kleinigheidje Decentraland gekocht. 98 euro voor 7000 stuks. Liep maanden ruk maar was puur om te hebben als kleinigheidje. Nu ineens 133%+. Dit soort momenten heb ik zoiets van godverdomme. Had ik er maar 1000 euro of meer in gestoken.
Verwijderd
Ja sorry, beetje lastig verhaal.oisyn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:38:
Zie mijn edit. Ik snap verder niet wat je nou zegt. Waar kun je niet kiezen voor "uploaden"? Op je telefoon? Waarom zou je met je telefoon naar de website gaan?
Probeer het met de app. Daarmee kun je op je mobiel foto maken.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 18:51:
[...]
Ja sorry, beetje lastig verhaal
Maar als ik mijn account wil voltooien kan je kiezen voor welke soort id je wil gebruiken. Dan kies ik voor paspoort. Daarna krijg je de keuze om een foto te maken of een foto te uploaden. Bij de volgende stap moet ik een foto van mijzelf maken en kan ik alleen kiezen voor foto maken of 5 seconde zelftimer Ofzoiets. Maar dus geen mogelijkheid om te uploaden ipv foto maken.
Toen dacht ik misschien als ik het open op mijn telefoon dan kan ik de foto maken met de camera van mijn telefoon maar dat werkt dus ook niet
Iets duidelijker ?
Ik zit zelf niet op GDAX dus ik kan hem niet helpen, maar hij geeft aan dat hij geen optie ziet om een bestand te uploaden met zijn foto, die hij wel ziet voor het versturen van zijn ID-bewijs. Volgens hem kun je alleen 'live' een foto maken, maar dat werkt niet op zijn telefoon via de website en hij heeft geen webcam op zijn pc. Het klinkt niet als een hele rare vraag dan, als die optie van uploaden er gewoon niet is.Danielson schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:06:
[...]
Als je hier al niet uitkomt, blijf dan voor je eigen bestwil ver uit de buurt van crypto!
Dat klopt, dat kan ik me ook nog herinneren. En ik had alleen een laptop met een aardappel webcam en ik probeerde 's avonds de foto daarmee te maken, wat dus niet lukte. Uiteindelijk overdag op een zonnige dag heb ik het kunnen voltooien, alle andere foto's (screencaps) waren niet goed. Er is daar idd geen optie om een foto te uploaden, alleen direct van de webcam. Ik voelde me idd vrij dom, met mijn 20 jaar ervaring in IT en dit niet kunnenGrotman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:13:
[...]
Ik zit zelf niet op GDAX dus ik kan hem niet helpen, maar hij geeft aan dat hij geen optie ziet om een bestand te uploaden met zijn foto, die hij wel ziet voor het versturen van zijn ID-bewijs. Volgens hem kun je alleen 'live' een foto maken, maar dat werkt niet op zijn telefoon via de website en hij heeft geen webcam op zijn pc. Het klinkt niet als een hele rare vraag dan, als die optie van uploaden er gewoon niet is.
[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 06-12-2017 19:18 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Als jij minstens 10k dollars of euros wilt depositen/withdrawen dan kun je dat idd doen. Anders zou ik wat betreft fiat deposits/withdrawals Bitfinex lekker laten voor wat het is, want minder kan gewoonweg niet momenteelkraades schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:25:
Doen jullie ook direct via EUR op Bitfinex? Ik moet dan nl. kopie paspoort, rijbewijs en bankafschrift opsturen waarna de verificatie 14 dagen kan duren. Deze optie lijkt mij wel goedkoper dan via een derde dienst BTC aanschaffen?
If you wish to deposit or withdraw USD, Euro, or other fiat currencies, your account must be verified to comply with relevant anti-money laundering (AML) and counter-terrorism financing (CTF) laws and regulations.
Bitfinex has adopted an online verification procedure which will require you to complete an online questionnaire and attach certain documents as support. You will also need to download, sign and upload a declaration form confirming the accuracy of the information provided and authorizing Bitfinex to verify the information.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 19:34 ]
Zoals BTC de laatste tijd gaat is 14 dagen wachten een stuk duurder dan via een site in NL met Ideal kopen.kraades schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:25:
Doen jullie ook direct via EUR op Bitfinex? Ik moet dan nl. kopie paspoort, rijbewijs en bankafschrift opsturen waarna de verificatie 14 dagen kan duren. Deze optie lijkt mij wel goedkoper dan via een derde dienst BTC aanschaffen?
Zelfs 24u wachten is (soms) al duurder. Maar als je wil gaan traden, dan moet je er uiteindelijk toch een keer doorheen.PilatuS schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:39:
[...]
Zoals BTC de laatste tijd gaat is 14 dagen wachten een stuk duurder dan via een site in NL met Ideal kopen.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dan zou ik nog eerder nu kopen en tijdelijk een wallet op de PC gebruiken. Kan je daarna rustig die 14 dagen afwachten.Ethirty schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:42:
[...]
Zelfs 24u wachten is (soms) al duurder. Maar als je wil gaan traden, dan moet je er uiteindelijk toch een keer doorheen.
Waarom zouden er geen euro's genoeg beschikbaar zijn? Een exchange doet (als die z'n zaakjes op orde heeft) niet aan fractional reserves.Lasteraar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:44:
Kan mij voorstellen dat wanneer er simpelweg geen euro's genoeg beschikbaar zijn de shit ook redelijk de fan hit...........
[ Voor 99% gewijzigd door Lasteraar op 06-12-2017 20:00 ]
Een exchange moet, indien ze alles op orde hebben, elke coin of euro/dollar beschikbaar hebben.Lasteraar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:44:
Even een hypothetische vraag.
Stel, Bitcoin bereikt over 1 jaar de legendarische statis van 100.000,- euro.
En je wil het over 1 jaar en 1 dag uitbetalen naar euro's.
Hoe gaat dit in zijn werk?
Ik kan bijv via anycoin 'maar' 15k per dag uitbetalen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het uitbetalen van grote(re) bedragen via een exchange?
Hoe verzekerd ben je dan van je euro's wanneer de halve markt opeens besluit om te zetten naar euro's?
Want hoe hoger de bitcoin waard wordt. Hoe hoger de eventuele uitbetalingen in euro's ( of dollars / whatever ) zijn wanneer een whale of dergelijke besluit te cashen.
Kan mij voorstellen dat wanneer er simpelweg geen euro's genoeg beschikbaar zijn de shit ook redelijk de fan hit...........
#team_UTC+1
Verwijderd
Ik heb ze ook nog op Bittrex staan maar ik geloof dat je hier geen IGNIS ontvangt. Dan zou ik de officiële NXT wallet downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:50:
Ik heb een aantal NXT op Bittrex staan.
Nu las ik dat er binnenkort een IGNIS Airdrop is en dat je als NXT houder voor elke NXT 0,5 IGNIS krijgt.
Dit gaat door middel van een snapshot, kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt?
Als Bittrex deze zogenoemde snapshot ondersteund, ontvang ik dan automatisch 500 IGNIS als is 1000 NXT bezit? Of zijn hier nog verdere handelingen voor nodig?
Irritant, want nu kan ik niet quotenLasteraar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:47:
[...]
Even een quote van een ander plekkie :-)
Ok, waarom niet? Je handelt niet met een exchange. Je handelt met andere personen op een exchange. Als jij BTC verkoopt, dan koopt een andere persoon dus jouw BTC. De EUR die die andere persoon aan jou betaalt, gaat van zijn account naar jouw account. Hieruit volgt automatisch dat elke EUR waarmee gehandeld wordt, ooit gedeposit is. Immers, zonder een gestorte EUR is er niemand die iets kan kopen voor EUR, want bij iedereen staat de balans op 0. Dit natuurlijk als we even aannemen dat de exchange gewoon legit is en zijn zaakjes op orde heeft.dan heb je dus gewoon kans dat die exchange dat geld niet heeft of niet leveren kan.
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 19:59 ]
Ben je niet in de war met het verschil tussen een exchange en een broker?Lasteraar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:47:
[...]
Even een quote van een ander plekkie :-)
Stel dat BTC volgende week 20K waard is. En je gaat naar een exchange en wilt je winst pakken, samen met nog een aantal BTC grossiers. En je wilt je BTC omwisselen naar echt geld, dan heb je dus gewoon kans dat die exchange dat geld niet heeft of niet leveren kan. En wat je dan gaat krijgen is een mega klap.
[...]
Dit is zo jammer van Google's marketing. De Google Authenticator is geen dienst. Het is een app van Google die gebruik maakt van een gestandaardiseerd open algoritme: T-OTP. Iedereen kan dat implementeren, en er is geen internet access voor nodig (alleen een redelijk in sync lopende interne klok, enkele minuten afwijking max). Het enige van Google in de "Google Authenticator" is dus dat Google die app gemaakt heeft, meer nietBonez0r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:53:
Maakt Authy niet intern gewoon gebruik van googles authenticator dienst? Volgens mij kun je gewoon je secret key exporteren vanuit GA naar Authy, dan is het niet nodig om iets aan de API keys te veranderen.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 20:44 ]
Verwijderd
Ja, ik heb meegedaan. Ik denk dat dit wel wat gaat worden. Kan zomaar een paar keer over de kop gaan als ie op exchanges komt. Is de eerste die ik mee heb gedaan, dus ben benieuwd.oldgrumpy schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:22:
Doet er iemand van jullie mee met de ICO van INS ?
Twijfel om in te stappen
Verwijderd
Ja van de week voor 100 euro tokens gekocht. Volgde het idee al wat langer en ik zie er wel iets in. Ben benieuwdoldgrumpy schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:22:
Doet er iemand van jullie mee met de ICO van INS ?
Twijfel om in te stappen
Wat is er ongezond aan als steeds meer en meer mensen er in willen stappen? Zeker nu de futures er aan komen? Dit zal voorlopig nog wel doorgaan zo. je ziet de sell orders voorbij komen maar die kunnen gewoon net tegen de buy orders op.tomtom901 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:46:
Geen idee wat er met die bitcoin aan de hand is, maar dit gaat echt heel erg hard. 20% In een dag is echt teveel om gezond te noemen.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Waar haal je die 20% vandaan ? Het zit nu zo rond de 11.5%, geen 20%.tomtom901 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:46:
Geen idee wat er met die bitcoin aan de hand is, maar dit gaat echt heel erg hard. 20% In een dag is echt teveel om gezond te noemen.
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 21:12 ]
Objectief gezien maakt een roof van een paar coins natuurlijk ook niets uit. Het zegt niets over de betrouwbaarheid van de bitcoin..oisyn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:51:
Het nieuws doet de markt blijkbaar ook niet meer zoveel want op 'stamp zijn we inmiddels door de $13k heen gegaan. Nou is dat op zich ook niet zo gek, er zitten momenteel zoveel "gewone burgers" in die totaal niets hebben met dit soort nieuws...
Groetjes, FaceDown.
Ik dacht dat dit het makkelijkst was maar 10k is een beetje teveel van het goede.... Staat het ergens van die 10k min. deposit? Ik vind wel wat op Reddit maar niks officiëls?.oisyn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 19:26:
[...]
Als jij minstens 10k dollars of euros wilt depositen/withdrawen dan kun je dat idd doen. Anders zou ik wat betreft fiat deposits/withdrawals Bitfinex lekker laten voor wat het is, want minder kan gewoonweg niet momenteel.
Waarom wil je trouwens per se euro's? Je kunt je geld ook gewoon SEPA'en naar Bistamp of GDAX, dan worden het dollars. Of je koopt LTC bij bl3p.eu via iDeal en verplaatst dat naar de gewenste exchange .
[ Voor 15% gewijzigd door technorabilia op 06-12-2017 21:46 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq