Alhoewel ik het met je eens ben dat er veel zullen verdwijnen die we nu zien, ben ik het er niet mee eens dat IOTA er daar een van zal zijn. Wat er nu gebeurd is wel een beetje heavy natuurlijk, maar IOTA was gewoonweg heel lang erg ondergewaardeerd. Het hele concept achter IOTA is erg gaaf en vooral heel logisch.xminator schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:31:
[...]
En zo zal het ook gaan met de IOTA, yoyow en andere muntjes.
Kijk anders voor de grap eens naar de top 20 van muntjes per maand. Buiten BTC en ETH verschuift alles continu.
IOTA is here to stay, maar deze pump is natuurlijk wel ongelofelijk. Ikzelf ben in September ingestapt maar op wonderbaarlijke wijze was ik even vergeten waarom ik het zo'n tof concept vond, wilde ik even snel cashen met een andere coin (niet echt gelukt) en toen begon IOTA met de pump terwijl ik er net uit was. Zonde? Ja. Ik moet nu lachen als ik zie dat mijn IOTA nu 8x zoveel waard was geweest. Shit happens, maar je leert er vooral veel van. Ik ben pas een aantal maanden bezig dus ik vergeef me zulke foutjes ook wel.
Als je echt gelooft in een coin of techniek, dan is HODL echt wel de beste optie. Ik wilde een quick buck maken en heb heb nu heel veel geld misgelopen. You lose some, you learn some.