[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.195 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
xminator schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:31:
[...]

En zo zal het ook gaan met de IOTA, yoyow en andere muntjes.

Kijk anders voor de grap eens naar de top 20 van muntjes per maand. Buiten BTC en ETH verschuift alles continu.
Alhoewel ik het met je eens ben dat er veel zullen verdwijnen die we nu zien, ben ik het er niet mee eens dat IOTA er daar een van zal zijn. Wat er nu gebeurd is wel een beetje heavy natuurlijk, maar IOTA was gewoonweg heel lang erg ondergewaardeerd. Het hele concept achter IOTA is erg gaaf en vooral heel logisch.

IOTA is here to stay, maar deze pump is natuurlijk wel ongelofelijk. Ikzelf ben in September ingestapt maar op wonderbaarlijke wijze was ik even vergeten waarom ik het zo'n tof concept vond, wilde ik even snel cashen met een andere coin (niet echt gelukt) en toen begon IOTA met de pump terwijl ik er net uit was. Zonde? Ja. Ik moet nu lachen als ik zie dat mijn IOTA nu 8x zoveel waard was geweest. Shit happens, maar je leert er vooral veel van. Ik ben pas een aantal maanden bezig dus ik vergeef me zulke foutjes ook wel.

Als je echt gelooft in een coin of techniek, dan is HODL echt wel de beste optie. Ik wilde een quick buck maken en heb heb nu heel veel geld misgelopen. You lose some, you learn some. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om te zien dat de developers van Monero serieus werk maken om uit het "dark web" hoekje te kruipen.

https://www.forbes.com/si...-g-eazy-sia-for-holidays/

Uiteraard reflecteert dit ook in de koers en is de koers flink aan het pieken de laatste tijd. Vanuit de wetenschap dat instappen op een ATH altijd slecht is, zou ik nieuwkomers willen aanraden om de hype even af te wachten. Monero kent typisch na elke flinke stijging vrij lange perioden van boring lows. Wel verwacht ik uiteindelijk in 2018 nog meer instroom van kapitaal vanuit mensen die beseffen wat Monero in huis heeft:

- Always on privacy, dus geen verdachte transacties bij optionele privacy coins, zoals Verge.
- Grote community, veel developers, niet zoals bij Verge waarbij slechts 1 developer (Sunerok) eraan lijkt te werken. Die het leuk vindt om mensen af te zeiken op zijn reddit. Misschien moet hij Wraith maar eens afmaken voor z'n "kindje": https://www.reddit.com/r/...cy/comments/7bzfmm/stuck/
- Geen gecentraliseerd component zoals bij DASH en Zcash
- Asic-resistant (dat was het al voordat dit een buzzword werd).
- Een dynamic blocksize met plannen om een second layer te bouwen zoals LN bij bitcoin

Op korte termijn komt er nog Ledger S support aan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:13:
[...]

Alhoewel ik het met je eens ben dat er veel zullen verdwijnen die we nu zien, ben ik het er niet mee eens dat IOTA er daar een van zal zijn. Wat er nu gebeurd is wel een beetje heavy natuurlijk, maar IOTA was gewoonweg heel lang erg ondergewaardeerd. Het hele concept achter IOTA is erg gaaf en vooral heel logisch.

IOTA is here to stay, maar deze pump is natuurlijk wel ongelofelijk. Ikzelf ben in September ingestapt maar op wonderbaarlijke wijze was ik even vergeten waarom ik het zo'n tof concept vond, wilde ik even snel cashen met een andere coin (niet echt gelukt) en toen begon IOTA met de pump terwijl ik er net uit was. Zonde? Ja. Ik moet nu lachen als ik zie dat mijn IOTA nu 8x zoveel waard was geweest. Shit happens, maar je leert er vooral veel van. Ik ben pas een aantal maanden bezig dus ik vergeef me zulke foutjes ook wel.

Als je echt gelooft in een coin of techniek, dan is HODL echt wel de beste optie. Ik wilde een quick buck maken en heb heb nu heel veel geld misgelopen. You lose some, you learn some. :)
Probeer dat die vrouwen thuis maar wijs te maken. Als ze winst zien willen ze gelijk cashen. HODL snappen ze niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:52

admiral866

The King Personality Disorder

admiral866 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:38:cointracking coin trade tracking..

Ik heb het nu opgelost door wat te proberen en kwam uiteindelijk met dit truucje met 2 regels invoer.
-1 ETH kopen voor een bepaald bedrag aan EUR, dus een negatief aantal ETH kopen met EUR.
+XXX aantal MIOTA kopen voor datzelfde bedrag aan EUR.
Hmmz.. dit werd alsnog niet goed weergegeven in de mobiele app.
Uiteindelijk ook opgelost door de trade als volgt in te voeren.
Buy: -1 ETH
Sell: 0 EUR
Purchase value in EUR(open klikken met asset value button): -390 (waarde van coin op dat moment)

Vervolgens een trade toevoegen voor de andere coin, MIOTA in mijn geval.
Buy: 167 MIOTA
Sell: 0 EUR
Purchase value: 390 EUR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-09 13:07
[...]

Bedankt voor je advies, dat me i.p.v. mijn lijkt wel hardcoded in mijn hersens te zitten :+
We zullen zien wat de toekomst brengt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:23
Wat gaat IOTA hard, iemand die het kan verklaren ?

Heb ze zelf gehad, maar ik was weer eens te ongeduldig en liet mij beïnvloeden door een aantal negatieve reacties op het web. Dus uiteindelijk verlies ipv winst.

Begin steeds meer te denken dat ik gewoon wat muntjes moet kopen, wegzetten en vervolgens naar een jaar weer moet kijken. Het juiste moment bepalen om te kopen/verkopen is voor mij niet weggelegd.

Aan de andere kant, het is crypto dus de koers kan ook weer in elkaar zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSrs
KraveN schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:20:
Wat gaat IOTA hard, iemand die het kan verklaren ?

Heb ze zelf gehad, maar ik was weer eens te ongeduldig en liet mij beïnvloeden door een aantal negatieve reacties op het web. Dus uiteindelijk verlies ipv winst.

Begin steeds meer te denken dat ik gewoon wat muntjes moet kopen, wegzetten en vervolgens naar een jaar weer moet kijken. Het juiste moment bepalen om te kopen/verkopen is voor mij niet weggelegd.

Aan de andere kant, het is crypto dus de koers kan ook weer in elkaar zakken.
Partnership met Microsoft daardoor is er nu een hele hype onstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUNZERK3R
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-07 11:32
WhySoSrs schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:23:
[...]

Partnership met Microsoft daardoor is er nu een hele hype onstaan.
Is dit nog een gerucht of bevestigd? Meestal zien we dat de geruchten juist voor een enorme hype en pump zorgen en het daadwerkelijke nieuws zorgt juist voor een dump (zie NEO een aantal weken terug)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
BTC in 8 uur tijd +1000 euro (10%). Gaat er dan bij niemand alarmbellen rinkelen?

Al mijn vrienden en collega's blijven super enthousiast en zitten op roze wolken terwijl ik langzaam angstig begin te worden. Heb al 9 dagen cash klaarstaan maar ik durf er gewoon niks mee te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
mindcre8r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:09:
[...]

Dit is al oud nieuws, die bitcoin Seoul dude had er ook een update over uitgebracht op zijn youtube kanaal.
Ondanks dat het oud nieuws is start eea op 10 en 18 december dus dat is vrij snel en ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet interpreteren. Heb ook te weinig verstand van futures en wat deze voor effect te weeg kunnen brengen. Shorten op btc volgens mijn boerenverstand zou volgens mij best kunnen zorgen voor een flinke daling maar nogmaals, ik heb hier te weinig verstand van om me daar echt een goede voorstelling van te kunnen maken.

Wat denken jullie? :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack_
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:02
eth withdrawal gedaan op bitstamp, maar niets op de wallet en de tx hash niet terug te vinden in het systeem... Nu maar support ticket geopend. Komt dat vaker voor? Op bitstamp heeft de withdrawal al de status Finished..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consequator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:54
jack_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:28:
eth withdrawal gedaan op bitstamp, maar niets op de wallet en de tx hash niet terug te vinden in het systeem... Nu maar support ticket geopend. Komt dat vaker voor? Op bitstamp heeft de withdrawal al de status Finished..
Alles lijkt erg langzaam te gaan op dit moment. Een BCC transactie duurde net ongeveer 1 uur voor mij, een andere staat nog op pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
GUNZERK3R schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:25:
[...]

Is dit nog een gerucht of bevestigd? Meestal zien we dat de geruchten juist voor een enorme hype en pump zorgen en het daadwerkelijke nieuws zorgt juist voor een dump (zie NEO een aantal weken terug)
Zoek even in de thread op het onderwerp en je krijgt meer dan voldoende bevestigingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:41
Ondertussen is de bitcoin al mooi de 10000€ gepasseerd. Enkel ben ik enigszins teleurgesteld.
ik had namelijk een sellwall in ogen bij dit bedrag, net zoals zich heeft voorgedaan bij de dollar wanneer deze 10000$

Is er hier een logische verklaring waarom dit niet is gebeurd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

[...]

Het idee mag dan wel gaaf zijn, de uitwerking roept bij mij vooral vragen op die ik nog niemand heb zien beantwoorden, zie ook dit artikel:

https://hackernoon.com/wh...ply-alarming-934f1908194b

Dat het überhaupt in ze opkomt om een zelfgeschreven hash function te gebruiken doet bij mij al zoveel alarmbellen rinkelen dat het IOTA-team van goede huize moet komen om mij nog vertrouwen terug te geven.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Rubberen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:32:
Ondertussen is de bitcoin al mooi de 10000€ gepasseerd. Enkel ben ik enigszins teleurgesteld.
ik had namelijk een sellwall in ogen bij dit bedrag, net zoals zich heeft voorgedaan bij de dollar wanneer deze 10000$

Veel Europeanen handelen in dollars op buitenlandse exchanges. Daarnaast telt 90% van de wereld in dollar en maar 10% in euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:33
Utke56 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:31:
Hoe staan jullie tegenover Ripple? Staan er voor deze coin nog mooie plannen op de agenda?
Probeer de zoek functie eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Tourniquet schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:33:
[...]

Het idee mag dan wel gaaf zijn, de uitwerking roept bij mij vooral vragen op die ik nog niemand heb zien beantwoorden, zie ook dit artikel:

Dat het überhaupt in ze opkomt om een zelfgeschreven hash function te gebruiken doet bij mij al zoveel alarmbellen rinkelen dat het IOTA-team van goede huize moet komen om mij nog vertrouwen terug te geven.
Blijkbaar heeft het team Microsoft, VW groep en vele andere internationale partijen achter zich gekregen.. Zal ze dat lukken als het in de basis niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Bobje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:05:
[...]
uhm, en wat als je er met redelijk wat kapitaal inzit nu?
Wat eraf halen lijkt me verstandig. Ik heb zelf altijd mijn risico verspreid over meerdere exchanges en cold storage.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSrs
Utke56 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:42:
[...]

Consider that done... ik tref weinig aan over eventuele ontwikkelingen omtrent deze munt, vandaar mijn vraag.
Ik bewaar hem zelf tot ergens half januari en als er dan nog niks gebeurt is het tijd voor mij om het schip te verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
  • Nu online
WhySoSrs schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:48:
[...]

Ik bewaar hem zelf tot ergens half januari en als er dan nog niks gebeurt is het tijd voor mij om het schip te verlaten.
Wat verwacht je zelf dat er gebeurd met Ripple? Met een dermate hoog 'circulating supply' moet het wel heel gek lopen wil je met je Ripples op kort termijn geld verdienen. Het is niets meer of minder dan een test netwerk voor het bedrijf Ripple wat deze techniek in de bankensector introduceert. Het is niet zo dat de banken Ripple's gaan gebruiken maar dus uitsluitend gebruik gaan maken van de technische kennis hierachter. Ik gebruik Ripple uitsluitend om snel een bepaalde waarde over te zetten van de ene naar de andere exchange and thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Binance ging vanaf tien uur wel weer vloeiend maar is nu weer drama hier.
Hoop dat ze snel en veel uitbreiden want dit is geen werken zo.
Gebruik de app maar er komt gewoon geen data meer binnen. Erg irritant.

[ Voor 20% gewijzigd door ErikRo op 06-12-2017 11:00 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:52:
Enige tijd geleden mijn emc2 verkocht omdat het niets deed.
Zie ik nu dat hij de afgelopen 30 dagen 2400% gestegen is.
Dat is wel serieus zonde.
Nu is hij eigenlijk alweer te hoog om in te stappen.
lol, dat is zuur.

Ik zou gewoon een 5 tot 10 tal currencies uitzoeken en er max 50 per stuk opzetten. Maar dan gewoon minstens een jaar durven wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
ErikRo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:59:
Waarschijnlijk wat scaling problems, zal de BNB coin ook wel even raken. Maar heb wel vertrouwen dat ze het snel oplossen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ErikRo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:59:
geen enkele exchange kan de groei in volume (zowel geld als aantal trades) blijkbaar aan. Ik ben nog steeds naief genoeg om te geloven dat het scalability-issues zijn maar het gevoel dat er mensen flink lopen te profiteren van deze "issues" wordt steeds groter bij mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

D-Ed schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:39:
[...]

Blijkbaar heeft het team Microsoft, VW groep en vele andere internationale partijen achter zich gekregen.. Zal ze dat lukken als het in de basis niet klopt?
Dat soort grote bedrijven hebben vaak proefballonnetjes met nieuwe technieken op allerlei vlakken lopen maar het is nog maar de vraag hoe concreet die samenwerking precies is. De basis zal best op orde zijn en het is een cool idee, maar of de techniek robuust genoeg is zal denk ik nog moeten blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ripple is altijd een relatieve safe zone geweest maar op het moment is het vooral handig om snel geld over te zetten. Voor mij is het iig de snelste optie en lekker goedkoop. Ik heb overigens zelf nog wel een voorraadje hiervoor en ondanks dat hij flink in waarde gedaald is blijft de snelheid wel echt een groot voordeel. Ook met een dalende munt kun je hierdoor winst halen door te wisselen tussen exchanges als andere netwerken verstopt zitten. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen. Ik volg dit draadje al een tijdje, maar niet eerder gepost. Bedankt voor alle informatie en tips tot nu toe (heb ik erg veel aan gehad).

Nu vroeg ik mij het volgende af, waarschijnlijk is het al eens voorbij gekomen, maar ik kon het niet met de 'search' vinden. Momenteel heb ik wat IOTA op bitfinex staan en wat Bitcoins op Kraken, daarnaast staat het meeste op LiteBit. Verkoop via LiteBit is erg ongunstig. Zijn er mensen dit hun muntjes hebben gestuurd naar Bitfinex of Kraken en dan laten uitbetalen in euro of dollar? Of zit er ergens nog een addertje onder het gras.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel. We staan namelijk pas aan het begin van de groei.
Er zijn namelijk maar 16 miljoen BTC in omloop. Een paar miljoen hiervan zijn kwijt, hebben mensen vergeten. En miljoenen zijn in handen van een paar structurele HODLers zoals de tweelingbroers en de uitvinden van BTC. Dus er zijn maar enkele miljoenen los in de trade. Dan er een paar miljard mensen waarvan een klein deel inziet dat we niet zonder BTC kunnen. En dit kleine deel neemt dagelijks toe. Vandaar dat het verhaal van John Mcafee klopt. Die voorspelt nu eind 2020 dat we op $1 miljoen staan. Veel mensen zien dit nu ook.
We zijn van $100 naar $10.000 gegaan in drie, vier jaar.
Nu gaan we van $10.000 naar $1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdewagt
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-10-2024
Wat is de beste manier Crypto's uit te laten betalen naar Euro's?

Ik heb ze op Binance en Poloniex staan, ik wil ze graag laten uitcashen bij Litebit of Bitnonic maar daar staat dat je het beste een miners fee mee kan geven, om zo meer zeker te zijn van de uitbetaling.

Ik zie bij Poloniex of Binance geen mogelijkheid dit te doen..

Daarnaast wordt gezegd dat je het beste via een eigen wallet geld kan laten storten, ik heb op dit moment geen wallet, idealiter zou dit een wallet op mijn telefoon zijn (IOS).

Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:04:
Hallo allen. Ik volg dit draadje al een tijdje, maar niet eerder gepost. Bedankt voor alle informatie en tips tot nu toe (heb ik erg veel aan gehad).

Nu vroeg ik mij het volgende af, waarschijnlijk is het al eens voorbij gekomen, maar ik kon het niet met de 'search' vinden. Momenteel heb ik wat IOTA op bitfinex staan en wat Bitcoins op Kraken, daarnaast staat het meeste op LiteBit. Verkoop via LiteBit is erg ongunstig. Zijn er mensen dit hun muntjes hebben gestuurd naar Bitfinex of Kraken en dan laten uitbetalen in euro of dollar? Of zit er ergens nog een addertje onder het gras.

Alvast bedankt!
Wat ik doe is verkopen voor btc en dan verzenden naar coinbase maar het zal vast beter kunnen en met minder fees

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:32

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:05:
[...]

Jawel. We staan namelijk pas aan het begin van de groei.
Er zijn namelijk maar 16 miljoen BTC in omloop. Een paar miljoen hiervan zijn kwijt, hebben mensen vergeten. En miljoenen zijn in handen van een paar structurele HODLers zoals de tweelingbroers en de uitvinden van BTC. Dus er zijn maar enkele miljoenen los in de trade. Dan er een paar miljard mensen waarvan een klein deel inziet dat we niet zonder BTC kunnen. En dit kleine deel neemt dagelijks toe. Vandaar dat het verhaal van John Mcafee klopt. Die voorspelt nu eind 2020 dat we op $1 miljoen staan. Veel mensen zien dit nu ook.
We zijn van $100 naar $10.000 gegaan in drie, vier jaar.
Nu gaan we van $10.000 naar $1 miljoen.
Kun je dergelijke verhalen niet als feiten presenteren aub? Het rammelt aan alle kanten, en daar ben je volgens mij al eerder op gewezen door iemand. Je hele verhaal gaat er namelijk vanuit dat bitcoin ook daadwerkelijk doorbreekt in de globale markt. Het staat allerminst vast dat dat ook gaat gebeuren.

John McAfee is een gek met vrij weinig credibility. Hem gebruiken om je punt kracht bij te zetten is dus ook niet zo slim.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 11:09 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:07:
[...]

Kun je dergelijke verhalen niet als feiten presenteren aub? Het rammelt aan alle kanten, en daar ben je volgens mij al eerder op gewezen door iemand. Je hele verhaal gaat er namelijk vanuit dat bitcoin ook daadwerkelijk doorbreekt in de globale markt. Het staat allerminst vast dat dat ook gaat gebeuren.

John McAfee is een gek met vrij weinig credibility. Hem gebruiken om je punt kracht bij te zetten is dus ook niet zo slim.
Dit inderdaad + het feit dat zijn verhaal totaal niks te maken heeft met de vraag waarom er niet eenzelfde sellwall was bij €10000 zoals die bij $10000 wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Is de tether discussie hier al eens gevoerd? Hoe meer ik me er in verdiep hoe minder lekker t voelt allemaal. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Als het echt zo shady is als gezegd wordt zijn we denk ik wel allemaal de l..

https://medium.com/@bitfi...s-suspicious-a8a6407a1241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:04:
. Zijn er mensen dit hun muntjes hebben gestuurd naar Bitfinex of Kraken en dan laten uitbetalen in euro of dollar? Of zit er ergens nog een addertje onder het gras.

Alvast bedankt!
Ja, maar gebruikt Bitstamp ipv Kraken voor de stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
pietz0r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:11:
Is de tether discussie hier al eens gevoerd? Hoe meer ik me er in verdiep hoe minder lekker t voelt allemaal. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Als het echt zo shady is als gezegd wordt zijn we denk ik wel allemaal de l..

Al 100x en past beter in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3

De euro-markt is niet zo heel groot. Psychologische getallen rond eurokoersen doen dus ook niet zoveel, want de dollar walst daar gewoon overheen.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 11:14 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Tourniquet schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:01:
[...]

Dat soort grote bedrijven hebben vaak proefballonnetjes met nieuwe technieken op allerlei vlakken lopen maar het is nog maar de vraag hoe concreet die samenwerking precies is. De basis zal best op orde zijn en het is een cool idee, maar of de techniek robuust genoeg is zal denk ik nog moeten blijken.
Naar mijn idee zijn ze de proefballon fase al lang voorbij en worden er concrete afspraken gemaakt met die partijen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
pietz0r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:11:

die hele tether coin is vaag. blijft altijd rond de 1 dollar hangen en zit veel geld in. ik ga daar helemaal niks mee doen. dnek niet dat hij heel snel van waarde zal veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:12:
[...]

Ja, maar gebruikt Bitstamp ipv Kraken voor de stabiliteit.
Thanks! Bij Kraken zat ik op Tier-2, maar zal dan een account aanmaken bij Bitstamp.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:29
nemesis2212 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:17:
[...]

dnek niet dat hij heel snel van waarde zal veranderen
That's the point.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11

Releases

Ja maar!

Zie nog weinig voorbij komen in het topic over de ICOHeadstart met Scheringa.
Meer mensen die het diepen inspringen op 8december als de voor verkoop ingaat?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:05
Niet om het een of ander, maar ik zie echt heel veel en heel vaak dezelfde vragen terug komen.

Voor alle vragen:
Gaat er nog iets met coin X gebeuren? Check http://www.coinmarketcal.com/

Hoe kom ik van exchange naar fiat via bitonic of andere website: van exchange kun je beste naar wallet van wallet naar bitonic. Zodoende kun je vanuit je wallet een miners fee meegeven. Bij Kraken kun je rechstreeks naar fiat uit laten betalen via SEPA overboeking, zij hebben dat meestal binnen een werkdag geregeld, geen addertjes onder het gras.

Wat gaat coin X doen, check je glazen bol. Hoe iedereen tegenover een coin staat zou jou geen reet moeten interesseren. Als je mee wilt lopen met de meute zou ik me ook gelijk aanmelden bij een trader copy site, kun je mooi op de trades van iemand anders mee liften.

Het lijkt er op alsof we in de ATH altcoin tijd zitten dat is mooi. Zeker als je in strat, iota, xlm, xmr, mona coins zit.

Wil je snel geld verdienen zou ik btc hodlen of altcoins lager dan 50 cent kopen en wachten op de pump of de prijsstijging. Kijk niet naar korte termijn maar naar lange termijn (in crypto is een maand al lange termijn) dan had je bijv. de stijging van iota aan kunnen zien komen zowat. Ik ben sinds mei dit jaar bezig in crypto, niet dat ik me als een veteraan beschouw maar dit zijn ongeveer mijn eigen wijzen lessen. btc hodl had me meer gebracht dan daytraden en ongeveer alles verliezen aan fomo en fud. Je moet sterk in je schoenen staan om daar tegen te kunnen en vertrouwen te hebben dat een munt weer opveert. Helaas is dat geen garantie.

En wanneer je portfolio wel in waarde stijgd maar in btc daalt, had je beter btc kunnen hodlen. Had ik al gezegd dat je btc moet hodlen?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Zijn er nog steeds mensen die er bij 10k DOLLAR uit zijn gestapt omdat ze de crash der crashen verwachten? Ik heb me op het laatste moment bedacht en mijn hodl doorgezet. Heb in het verleden wel eens een keer omgezet in fiat om dus uiteindelijk een stijging mis te lopen, dat wou ik dus geen tweede keer.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Releases schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:18:
Zie nog weinig voorbij komen in het topic over de ICOHeadstart met Scheringa.
Meer mensen die het diepen inspringen op 8december als de voor verkoop ingaat?
Ik stopte bij het woord 'Scheringa'.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
nemesis2212 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:17:
[...]

die hele tether coin is vaag. blijft altijd rond de 1 dollar hangen en zit veel geld in. ik ga daar helemaal niks mee doen. dnek niet dat hij heel snel van waarde zal veranderen
:F Tether hoort 1 dollar te zijn omdat het 1:1 gebacked zou moeten worden door dollars. Hij gaat dus ook nooit van waarde veranderen want dan zou het hele concept van Tether de prullenbak in kunnen.

Lees wat meer zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
FaceDown schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:20:
[...]

Ik stopte bij het woord 'Scheringa'.
Ik ook ;), toch lopen er grotere boeven bij veel meer geaccepteerde coins rond.... On topic: ik heb het eens doorgelezen en ik denk dat het de zoveelste shitcoin is. wat niet wil zeggen dat je lekker mee kan pumpen en dumpen. Mij niet gezien iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSrs
49euro schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:52:
[...]

Wat verwacht je zelf dat er gebeurd met Ripple? Met een dermate hoog 'circulating supply' moet het wel heel gek lopen wil je met je Ripples op kort termijn geld verdienen. Het is niets meer of minder dan een test netwerk voor het bedrijf Ripple wat deze techniek in de bankensector introduceert. Het is niet zo dat de banken Ripple's gaan gebruiken maar dus uitsluitend gebruik gaan maken van de technische kennis hierachter. Ik gebruik Ripple uitsluitend om snel een bepaalde waarde over te zetten van de ene naar de andere exchange and thats it.
Mijn verwachting is niks, maar het is vooral als er nieuws is dat dit bij elke coin invloed heeft op de prijs en bij Ripple niks. Alleen tijdens Swell ging die omhoog maar dat was ook maar voor korte duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:05
^^ weet je hoeveel geld er in ripple moet om de prijs te beïnvloeden? Misschien is dat de reden.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 28-09 21:42
DutchMan schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:20:
Zijn er nog steeds mensen die er bij 10k DOLLAR uit zijn gestapt omdat ze de crash der crashen verwachten? Ik heb me op het laatste moment bedacht en mijn hodl doorgezet. Heb in het verleden wel eens een keer omgezet in fiat om dus uiteindelijk een stijging mis te lopen, dat wou ik dus geen tweede keer.
Ja, ik ben net boven de $10000 dollar voor 50% naar fiat gegaan. Af en toe koop ik nog wel BTC om even wat mee te pakken, zoals Monero gisteren, maar ga dan vaak weer terug naar fiat.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Iota zakt weer 60% terug in een uur tijd zou het een gewone pump en dump actie zijn geweest. Had al zo'n idee na deze wel erg supersnelle stijging.
Balen voor degene die laat ingestapt is.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSrs
loewie1984 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:27:
^^ weet je hoeveel geld er in ripple moet om de prijs te beïnvloeden? Misschien is dat de reden.
Klopt, kan ook zijn dat ze hem bewust zo laag houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:58
loewie1984 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:27:
Aangezien de XRP marketcap en dagelijks volume toch echt wel een stuk lager is dan BTC en ETH is er in theorie minder volume voor nodig om een prijsstijging teweeg te brengen. Wat je niet weet is wat de selling pressure zal zijn bij een echte uptrend. Als er dan ineens heel veel coins op de markt komen omdat mensen besluiten niet langer te holden dan kan het wel eens lastig worden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
ErikRo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:31:
Iota zakt weer 60% terug in een uur tijd zou het een gewone pump en dump actie zijn geweest. Had al zo'n idee na deze wel erg supersnelle stijging.
Ik vind het echt raar. Nu weer 4,50. Beetje rare munt. Ik ben schommelingen gewend. Maar dit is beetje overdreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
mrstylo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:34:
[...]

Ik vind het echt raar. Nu weer 4,50. Beetje rare munt. Ik ben schommelingen gewend. Maar dit is beetje overdreven
tjah 1 grote vis die zijn winst pakt en dan de hele berg panic sellers er achteraan... jammer dat mijn order op 31 stond en niet lager..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

D-Ed schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:14:
[...]

Naar mijn idee zijn ze de proefballon fase al lang voorbij en worden er concrete afspraken gemaakt met die partijen..
We zullen het gaan zien, maar ik heb het idee dat die grote namen vooral naar voren worden geschoven als marketinginstrument en blijkbaar werkt dat goed. Het enige concrete dat ik kan vinden over afspraken is dat die genoemde partijen in januari meedoen met een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Laatst online: 24-09 21:15
JJ16v schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:36:
[...]

tjah 1 grote vis die zijn winst pakt en dan de hele berg panic sellers er achteraan... jammer dat mijn order op 31 stond en niet lager..
Ofwel, lekker laten gaan. toch ? :P

Hoop eigenlijk dat hij nog wel wat zakt, dan koop ik vanavond bij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Ik ga maar eens trachten de bezem door de topic te halen }:|.

Mensen, lees de topicwaarschuwing!

En weer open.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 06-12-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 11:35
Je kunt natuurlijk ook niet verwachten dat IOTA in 1 rechte lijn omhoog gaat, dat was bij Bitcoin ook niet het geval. Ik ben benieuwd wat ze morgen te vertellen hebben bij ZDF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
ErikRo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:31:
Van 5.5 naar 4.5 is geen 60% daling.
Rond de 20%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Maakt iemand gebruik van de Neon Wallet? Ik zie zojuist dat mn balance op 0 staat, maar ik zie ook geen transactiegeschiedenis. Alles is blanco. Wallet is offline? Ik kan helemaal niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 09:17
Bobje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:18:
Maakt iemand gebruik van de Neon Wallet? Ik zie zojuist dat mn balance op 0 staat, maar ik zie ook geen transactiegeschiedenis. Alles is blanco. Wallet is offline? Ik kan helemaal niets vinden...
Ik heb hetzelfde icm een ledger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Tourniquet schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:36:
[...]

We zullen het gaan zien, maar ik heb het idee dat die grote namen vooral naar voren worden geschoven als marketinginstrument en blijkbaar werkt dat goed. Het enige concrete dat ik kan vinden over afspraken is dat die genoemde partijen in januari meedoen met een demo.
Tja.. Het team is juist redelijk weinig bezig met marketing (tov andere ecoins/ICO's) en houd zich vnml bezig met partnerships en het product.. Als je daar weinig concreets over kunt vinden dan zoek je volgens mij niet goed genoeg.. Sowieso zijn er in dit topic al genoeg linkjes te vinden en op Reddit/r/iota of /iotamarkets kun je je lol op aan info.

Wat het ook gaat worden, het zijn interessante en leuke tijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:49
Hmm,
er is een flinke correctie ingezet. Veel coins weer in het rood, ARK, NEO, VTC, DASH, XRP, LTC, REQ, STRAT.
Het lijkt wel alsof iedereen terug gaat naar BTC. Daarnaast heeft XMR natuurlijk een flinke sprint gehad gisteren (en vandaag ook nog wel).

LTC lijkt maar niet door de $100 heen te willen breken. Lijkt me nu een mooi moment om extra bij te kopen.

Netto de afgelopen week er in ieder geval nog 27% op vooruit gegaan (BTC 19%), maar vermoed dat dit nog wel een beetje gaat zakken.

Hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik begin te beseffen dat BTC gewoon een redelijke safe-bet is voor een mooi constant rendement. Ja, je kunt meer verdienen in ALTs, maar het kost toch een hoop tijd/energie om je er goed in te verdiepen.

Daarnaast zal voor 'gewone' mensen juist die safe-bet het meest interessant zijn. Misschien ook maar alles richting BTC pompen, maar ik blijf erbij dat je niet in een dergelijke stijgende lijn moet kopen.. dat is een recipe for disaster...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
RobbieB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:25:
Hmm,
er is een flinke correctie ingezet. Veel coins weer in het rood, ARK, NEO, VTC, DASH, XRP, LTC, REQ, STRAT.
Het lijkt wel alsof iedereen terug gaat naar BTC. Daarnaast heeft XMR natuurlijk een flinke sprint gehad gisteren (en vandaag ook nog wel).

LTC lijkt maar niet door de $100 heen te willen breken. Lijkt me nu een mooi moment om extra bij te kopen.

Netto de afgelopen week er in ieder geval nog 27% op vooruit gegaan (BTC 19%), maar vermoed dat dit nog wel een beetje gaat zakken.

Hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik begin te beseffen dat BTC gewoon een redelijke safe-bet is voor een mooi constant rendement. Ja, je kunt meer verdienen in ALTs, maar het kost toch een hoop tijd/energie om je er goed in te verdiepen.

Daarnaast zal voor 'gewone' mensen juist die safe-bet het meest interessant zijn. Misschien ook maar alles richting BTC pompen, maar ik blijf erbij dat je niet in een dergelijke stijgende lijn moet kopen.. dat is een recipe for disaster...
Ik zie net inderdaad op de beurs dat de ETF een stuk gezakt is, maar alweer terug is gekomen. Maar op bitcoinspot.nl zie ik deze dip bv niet (loopt deze zoveel achter?).

edit:/ ik heb het nadrukkelijk alleen over BTC trouwens.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
SgtCaffran schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:20:
[...]

Ik heb hetzelfde icm een ledger.
+1

Vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat een ieder zijn NEO's kwijt is.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41
hansdegit schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:31:
[...]

+1

Misschien moet er een nieuwe update geïnstalleerd worden, ik heb bij mij nog niet getest maar een tijdje terug werd er bij mij ook niks weergegeven.. daarna wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Zo net 1,5 duizend overgemaakt naar kraken via sepa. Hoe lang duurt dit ongeveer?

Denken jullie dat btc richting de 50000 gaat? Of richting 20k? Toch maar weer even starten met btc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
shakespeare schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:45:
Zo net 1,5 duizend overgemaakt naar kraken via sepa. Hoe lang duurt dit ongeveer?

Denken jullie dat btc richting de 50000 gaat? Of richting 20k? Toch maar weer even starten met btc.
waarom via sepa?
Is het niet beter gewoon btc te kopen via ideal en dan die over te maken naar je kraken account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 09:29
Meestal 1 werkdag. Soms sneller (zelfde dag), soms langzamer.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 17:33

Laatste keer dat ik het deed stond het er de volgende werkdag op.
lighting_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:48:
[...]

waarom via sepa?
Is het niet beter gewoon btc te kopen via ideal en dan die over te maken naar je kraken account?
Omdat je dan die achterlijk hoge fee bij de tussenhandelaar niet hoeft te betalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LxgOne
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 21:24
lighting_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:48:
[...]

waarom via sepa?
Het is sneller via ideal, maar in de meeste gevallen ook altijd een heel stuk duurder dan BTC kopen via een exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Bij RTLZ zijn ze de afgelopen weken alleen maar negatieve berichten over Bitcoin aan het plaatsen en hoe het nu toch echt gedaan zou moeten zijn:

https://www.rtlz.nl/beurs...r-enorme-gaten-in-bitcoin

https://www.rtlz.nl/beurs...gokken-op-een-koersdaling

https://www.rtlz.nl/beurs...jk-volgende-week-zijn-top

Dat laatste artikel is wel interessant op zich. Maar lijkt mij dat het door Bitcoin futures ook net zo goed nog harder kan stijgen door speculatie van grote partijen. Dat er een hoop mensen short gaan betekend niet dat dit uitkomt toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Laatst online: 03-09 20:43
hansdegit schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:31:
[...]

+1

Check even op https://neotracker.io/wallet :). Zolang het daar niet weg is, hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb dat ook weleens met die mobile wallet gehad. Probleem doet zich wel vaker voor geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-09 20:51
Willem Egel schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:52:
[...]
Check even op https://neotracker.io/wallet :). Zolang het daar niet weg is, hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb dat ook weleens met die mobile wallet gehad. Probleem doet zich wel vaker voor geloof ik....
Ik maakte me weinig zorgen, maar dit is de extra geruststelling. Thx

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mirved schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:51:
[..]

Dat laatste artikel is wel interessant op zich. Maar lijkt mij dat het door Bitcoin futures ook net zo goed nog harder kan stijgen door speculatie van grote partijen. Dat er een hoop mensen short gaan betekend niet dat dit uitkomt toch?
Sterker nog; shorten doe je alleen als je verwacht dat een aandeel gaat dalen (of om je in te dekken als onderdeel van een spread). Dus als de meeste mensen verwachten dat BTC zal gaan stijgen zullen de meeste mensen niet shorten, omdat ze dan hun centjes kwijt zijn bij een stijging.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
FaceDown schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:56:
[...]

Sterker nog; shorten doe je alleen als je verwacht dat een aandeel gaat dalen (of om je in te dekken als onderdeel van een spread). Dus als de meeste mensen verwachten dat BTC zal gaan stijgen zullen de meeste mensen niet shorten, omdat ze dan hun centjes kwijt zijn bij een stijging.
Het idee is dat grote partijen hebben ingekocht de afgelopen tijd. Shorts inkopen en dan hun Bitcoins massaal dumpen wat tot paniek lijdt waardoor er massaal verkocht wordt wat de prijs nog verder omlaag duwt en zij dus veel geld verdienen op hun shorts.

[ Voor 7% gewijzigd door Mirved op 06-12-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Bij RTLZ zijn ze de afgelopen weken alleen maar negatieve berichten over Bitcoin aan het plaatsen en hoe het nu toch echt gedaan zou moeten zijn:

Dat heb ik ook gemerkt.
Nu ik een beetje handel zijn mij een aantal dingen echt positief opgevallen
Je kan handelen met kleine bedragen. En voor de fun kan meedoen.
Makkelijk om over de hele wereld te traden omdat een account aanmaken in een paar minuten gebeurd is.

Of BTC door futures gaat dalen is maar de vraag. Je kan ook op een stijging gokken.
De grote jongens houden hun BTC.
De Cryptomarket is toegankelijker.

Nu ik RTLZ hoor denk. Ipv elke keer je standpunt aan te houden ga eens voor de lol een week op de cryptomarket. Tuurlijk is de onderliggende waarde nog maar de vraag maar het vertrouwen is er. En dat hebben we ook met de fiat geld die nergens op gebaseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mirved schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:57:
[...]

Het idee is dat grote partijen hebben ingekocht de afgelopen tijd. Shorts inkopen en dan hun Bitcoins massaal dumpen wat tot paniek lijdt waardoor er massaal verkocht wordt wat de prijs nog verder omlaag duwt en zij dus veel geld verdienen op hun shorts.
Alleen bij het massaal dumpen van grote hoeveelheden BTC daalt de prijs ook waardoor je minder terugkrijgt voor je coins. En het risico bestaat dat anderen van de gelegenheid gebruikmaken om 'goedkoop' te kopen, waardoor de prijs niet volgens verwachting daalt en de futures dus waardeloos blijken. Er zijn dus zoveel elementen die meespelen (niet in de laatste plaats emotie) waardoor eigenlijk niemand kan voorspellen wat de uitwerking zal gaan zijn.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Wat vinden jullie van het hele CrpytoKitties verhaal en zijn er ook mensen die er aan mee doen?

Ik vind het ontzettend vermakelijk. Het idee dat een dom spel het hele netwerk kan vertragen... dat een tekening van een kat 100.000 euro waard is... al met al een leuke case die de mogelijkheden, technologische limieten van de blockchain en de waanzin van de mens laat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-07 10:35
Bobje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:18:
Is je wallet volledig gesynced en heb je de laatste versie?

Edit: ik had Neo wallet gelezen ipv Neon. Ik gebruik zelf de Neo GUI en hierbij heb je het wel vaker dat je je balans niet ziet als de wallet niet volledig gesynced is.

[ Voor 19% gewijzigd door Clukers op 06-12-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Stelletje zuren mensen zijn het heb ik het idee. Steeds maar vergelijken met die tulpen zeepbel. Bitcoin is iets heel anders. Het is toegankelijk voor iedereen, je hoeft niet via een tussenpersoon die je aandelen "bewaard". Je kan met een klein bedrag meedoen en de coins hebben ook de functie om er mee te kunnen betalen. In dat opzicht, wat heb je dan eingenlijk aan bijv. goud? Als ik aandelen goud koop krijg ik mijn aandeel aan goud echt niet thuisgestuurd terwijl ik de bitcoins in mijn eigen beheer heb.

Ik denk dat veel van die zure mensen of al stiekem mee doen of spijt hebben dat ze in plaats van zeuren niet eerder waren ingestapt.

Uiteraard zitten er gevaren aan het handelen maar dat is niet alleen bij bitcoin. Een crash van de stock market kan ook zomaar gebeuren. En dan is er nog altijd de zeepbel die de dollar heet.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middelkoop. Laat me niet lachen. Laat hij lekker in zijn goudhandeltje blijven zitten. Hij klinkt als iemand die de boot gemist heeft.
Zat toen zo te zeiken dat goud alles was, want geld werd gedrukt. Nu heeft hij het mis, bitcoin is here to stay.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:09:
[...]

Middelkoop. Laat me niet lachen. Laat hij lekker in zijn goudhandeltje blijven zitten. Hij klinkt als iemand die de boot gemist heeft.
Zat toen zo te zeiken dat goud alles was, want geld werd gedrukt. Nu heeft hij het mis, bitcoin is here to stay.
En niet alleen Bitcoin :9

Maar zolang de nieuwszenders blijven praten over BTC/Crypto is het sowieso altijd goed _/-\o_ "No such thing as bad publicity". Hopelijk leest de massa zich goed in

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobbieB
Allen,

ik zit al een tijdje met het idee om een een 'toon en bespreek hier je cryptoportfolio' topic aan te maken.
Ik merk dat het hier toch vaak wat meer over de koersen en het handelen gaat (goh), maar dat er ook behoefte is aan 'wat is een goed hodl portfolio' en 'hoe kan ik mijn portfolio stabieler maken', etc.

Om daar enigszins structuur in te houden zijn een aantal regels belangrijk, bv:
- toon NOOIT je bedragen, alleen de percentages van je coins
- Als je toch bedragen toont, is dat op eigen risico
- geef je overzicht aan in tabel of schijfdiagram, zorg voor een duidelijke legenda (bv. via cointrackr.com, zie hieronder voor korte uitleg).

Zoiets...

is hier behoefte aan? en zijn er nog tips/adviezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Beetje onzin natuurlijk, je kan al jaren short gaan met Bitcoin. Enige verschil is dat dat op 'obscure exchanges' was en nu op een 'gerenomeerd platform'. Maar voor de prijsdynamiek maakt dat niet zo veel uit.

Hoe dan ook denk ik dat de futures volgende week wel voor flink wat volatiliteit gaan zorgen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Tourniquet schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:33:
[...]

Dat is echt complete FUD in mijn optiek, verteld door iemand met conflicterende belangen. Zie hier voor een response met links naar andere bronnen: https://www.reddit.com/r/...ing_nick_johnson/dnjk9f5/

Edit: deze is ook nog leuk, waarin Vitalik Buterin (Ethereum founder) en Come_From_Beyond (IOTA co-founder) een discussie aan gaan: https://www.reddit.com/r/...ly_alarming_eth_core_dev/

[ Voor 12% gewijzigd door SteeringWheel op 06-12-2017 13:21 ]

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clukers
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-07 10:35
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:09:
[...]

Goud is historisch gezien altijd een vluchthaven en store of value geweest, en dit al min of meer 6.000 jaar.

Bitcoin werd (min of meer) opgericht NA de vorige crisis. We weten dus helemaal niet hoe die zich zal gedragen tijdens een crisis. Die stress-test is er nog niet geweest. Logischerwijs vind ik het dan ook gevaarlijk BTC te beschouwen als een echt veilige haven en begrijp ik heel goed waarom hij nog steeds over goud spreekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
RobbieB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:16:
Allen,

ik zit al een tijdje met het idee om een een 'toon en bespreek hier je cryptoportfolio' topic aan te maken.
Ik merk dat het hier toch vaak wat meer over de koersen en het handelen gaat (goh), maar dat er ook behoefte is aan 'wat is een goed hodl portfolio' en 'hoe kan ik mijn portfolio stabieler maken', etc.

- geef je overzicht aan in tabel of schijfdiagram, zorg voor een duidelijke legenda (bv. via cointrackr.com, zie hieronder voor korte uitleg).

Zoiets...

Goed idee. Dan kan er meteen een deel van de discussie die in dit topic toch al niet thuishoort daarnaartoe verhuizen. Ik ben in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
If it talks, looks and sounds like a duck, it probably is a duck..

wat dat betreft heeft BTC alle kenmerken van een gigantische bubbel in zich. De vraag is wat de 'stabiele' waarde dan is. Mogelijk stijgt de bubbel nog 2 jaar door en knalt hij dan terug naar 10k. Misschien klapt hij inderdaad volgende week terug naar 100 euro. Niemand weet het.

Wat ik me afvraag is hoe zich dit gaat verhouden tot de andere altcoins. Ik ben juist in de andere gaan investeren omdat ik geloof in de techniek erachter (niet in BTC; POW is niet rendabel, teveel macht bij grote spelers (zie forks) etc.)... Mocht BTC klappen, dan zal dit direct impact hebben op de altcoins, de vraag is alleen of die zich sneller herstellen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Particl schiet in een half uur van 8 naar 12 EUR, wtf ?
Any news? Ik kan niets vinden..

Edit: 15 euro al. :?
Edit2: en zakt weer naar beneden. Lijkt me geen gewone pump and dump geweest.. vreemd.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2017 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

SteeringWheel schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:18:
[...]

Dat is echt complete FUD in mijn optiek, verteld door iemand met conflicterende belangen. Zie hier voor een response met links naar andere bronnen: https://www.reddit.com/r/...ing_nick_johnson/dnjk9f5/

Edit: deze is ook nog leuk, waarin Vitalik Buterin (Ethereum founder) en Come_From_Beyond (IOTA co-founder) een discussie aan gaan: https://www.reddit.com/r/...ly_alarming_eth_core_dev/
Thanks, altijd goed om 2 kanten van het verhaal te horen, zal me er binnenkort nog eens in verdiepen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Crypts schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:08:
Okee ik zal proberen het te verduidelijken. Ik heb wat dar (Dacrus) op Bittrex staan. Dar is gedelist dus op Bittrex kan ik er niet meer mee, wel kan ik deze withdrawen. Dar is op dit moment alleen verhandelbaar op Waves decentralized exchange en daar wil ik het dus naartoe sturen om om te zetten in btc. Ik heb dus (denk ik?) een wallet (Waves lite client) aangemaakt en ik zie ook een Waves adres dus tot dan toe snap ik het nog.

Nu het punt, als ik in de Waves lite client het handelspaar dar/btc aankies zie ik een adres dat anders is dan het waves adres en ik dacht dat dit dan van een/mijn Dacrus wallet zou moeten zijn echter als ik van Bittrex withdraw naar dit adres dan wordt deze afgekeurd als 'invalid'. In mijn portfolio in de client staat verder ook niks dus dat kan kloppen maar ik zie ook nergens waar ik in deze client een wallet kan aanmaken... De portfolie van deze client heeft het overigens over assets dus wellicht dat hiermee iets anders bedoelt wordt dan een wallet.

Kortom ik snap niks van die Waves lite client... :)
Dat laatste is duidelijk. ;)
Waves is te vergelijken met NXT. Je hebt een Waves wallet en een Waves blockchain. Op die Waves blockchain worden alle andere "coins" gehost als assets. Darcrus heeft dus geen eigen wallet, maar is een asset op de Waves blockchain. De assets kunnen vervolgens gebruik maken van de features van de host blockchain (in dit geval Waves). Alle Darcrus op Bittrex staan dus ook niet in een Darcrus wallet (die bestaat niet), maar in een Waves wallet die van Bittrex is. De Waves blockchain houdt aan de hand van transacties bij welke assets en hoeveel er op elk Waves adres staan. Koop je bijvoorbeeld een asset op de Waves DEX, dan gaat die asset van iemands Waves adres naar jouw Waves adres en de nieuwe balansen worden vastgelegd in de blockchain.

Wat je dus wilt doen is je Darcrus versturen van Bitrex naar je waves adres. Je Darcrus gaan dan van de Waves wallet van Bittrex naar jouw Waves wallet. Jij ziet dan de Darcred in je Waves client staan en die kun je vervolgens verkopen voor Waves of iets anders op de decentralized exchange (DEX) in de Waves client.

[ Voor 5% gewijzigd door Bonez0r op 06-12-2017 13:46 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

RobbieB schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:16:
Allen,

Zoiets...

Goed idee!

Vind zelf dat dit topic al tijden te snel gaat, zou zelf er ook voor pleiten om een subfora te beginnen waar de mensen die over IOTA willen praten lekker in een topic kunnen praten en de mensen die met problemen met Kraken lekker elkaar kunnen helpen in een krakentopic. Er is geen Nederlandse versie van een cryptoforum zoals Tweakers en ik denk dat er zeker wel genoeg belangstelling voor is aangezien er zeker wel genoeg mensen voor te vinden zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door rvT op 06-12-2017 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:55
Doet jullie order history in Bittrex het nog?
Ik zie alleen heel recente orders, maar niet meer van oktober bv. Volgens mij vanmorgen nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er echt geen kut van haha. Ik had als kleinigheidje Decentraland gekocht. 98 euro voor 7000 stuks. Liep maanden ruk maar was puur om te hebben als kleinigheidje. Nu ineens 133%+. Dit soort momenten heb ik zoiets van godverdomme. Had ik er maar 1000 euro of meer in gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Caalberts schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:51:
[...]

Ik hoor nog van best veel mensen dat ze Kraken gebruiken. Dit terwijl de overall reviews van kraken ronduit slecht zijn. Zit dat in het feit dat Kraken nog wel goed is voor Fiat > Crypto?
Het zit in het feit dat Kraken sinds 2013 enorm veel goodwill heeft opgebouwd als betrouwbare exchange. Voor Europeanen zijn ze helemaal aantrekkelijk vanwege de snelle en goedkope SEPA transacties en omdat het vroeger een van de weinige BTCEUR exchanges was. Pas het laatste half jaar hebben ze problemen door de grote toestroom van nieuwe gebruikers. Als ik hier de berichten lees zijn ze zelfs tijdelijk gestopt met het openen van nieuwe accounts. Aan deze ellende zou echter deze week nog een eind moeten komen. Jesse Powell, de CEO van Kraken heeft op Reddit beloofd dat in de eerste week van december de aangekondigde grote upgrade klaar is waarna alles weer als vanouds zou moeten werken.
NeFoRcE schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:10:
Ik lees zo even wat goede dingen over Ardor, en wil ook in deze coin stappen voor een paar tientjes. Ik zie echter zo geen duidelijke online wallet hiervoor, hebben jullie tips hiervoor? Wel erg ruk dat ik voor elke coin een andere online wallet (met elk eigen login etc) heb onderhand.
Er is nog geen Ardor wallet omdat Ardor nog niet bestaat. :P
Wat men nu als Ardor ziet zijn in werkelijkheid Ardor tokens op de NXT blockchain die omgezet worden in echte Ardor zodra de Ardor blockchain live is. Dat is op 1 januari 2018. Zie de Ardor release timeline.
Egbert1907 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:46:
[...]

Kan ik GA mog omzetten maar authy nu ik die al gebruik als 2FA
Maakt Authy niet intern gewoon gebruik van googles authenticator dienst? Volgens mij kun je gewoon je secret key exporteren vanuit GA naar Authy, dan is het niet nodig om iets aan de API keys te veranderen.
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 17:24:
[...]

Facebook aanklagen en de miljoenen die je krijgt in cryto stoppen.
En een rijke papa helpt ook wel :)
En waar die zijn geld vandaan heeft... Tja....
Grappig, ik wist niet dat ze ex-Olympische roeiers waren. :D
brutaltruth schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:57:
[...]

Ik las ergens dat je min. 10.000 euro moet storten . Dat is niet handig.
Weet iemand of dat klopt?
Ik zie het niet terug in hun faq
Als ik op deposit>EUR klik zie ik inderdaad staan dat het minimum 10K is. Hetzelfde geldt voor USD. Vreemd. Ik raad Kraken aan. Op dit moment is Kraken nog onbruikbaar maar deze week wordt er een upgrade uitgerold die de problemen zou moeten oplossen. Je zou dus ook een weekje kunnen wachten om te kijken of dat waar is, voordat je switcht.

[ Voor 53% gewijzigd door Bonez0r op 06-12-2017 14:17 ]

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:41
Iemand ook slechte ervaringen met de identiteits verificatie op coinbase?

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn identiteit in orde te krijgen.. stappen die ik heb ondernomen:
1: via de site zelf geprobeerd met mijn iPad. Enkel kom ik niet verder dan ‘we verifiëren uw id’ groene balk staat volledig in het groen, met vermelding dat dit enkele minuten kan duren.. echter gebeurd er na 30minuten nog niet. Ik kon dit ook niet annuleren, dus account volledig verwijdert en nogmaals geprobeerd - zelfde resultaat ..

2: via de coinbase app geprobeerd maar dit lukt ook niet..

Hoe in godsnaam krijg ik het voor elkaar dat dit eindelijk eens lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
PJ. schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:45:
Heel de ochtend ligt Bitonic er al uit :(
vreemd, heb vanmorgen paar keer ingelogd en leek niks aan de hand

nvm ik kan niet lezen dacht dat je litebit bedoelde

[ Voor 12% gewijzigd door nemesis2212 op 06-12-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebapao
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:03
Ik zit niet zo te wachten op een topic over hoeveel assets ik heb... Straks leest de belastingdienst mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Bonez0r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:38:

Wat je dus wilt doen is je Darcrus versturen van Bitrex naar je waves adres. Je Darcrus gaan dan van de Waves wallet van Bittrex naar jouw Waves wallet. Jij ziet dan de Darcred in je Waves client staan en die kun je vervolgens verkopen voor Waves of iets anders op de decentralized exchange (DEX) in de Waves client.
Thanks! Ik ga het eens proberen. Heb me nooit in Waves verdiept, alleen speculatief eens wat dar gekocht maar nu deze gedelist is op Bittrex heb ik daar niet zo gek veel aan. Ik ga kijken of het lukt dat plukje naar DEX te zetten. :)
Pusherman_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:52:
Doet jullie order history in Bittrex het nog?
Ik zie alleen heel recente orders, maar niet meer van oktober bv. Volgens mij vanmorgen nog wel...
Hier hetzelfde, zag een muntje de lucht inschieten en wilde even kijken waar ik deze ook alweer voor aan had gekocht maar helaas. Hij lijkt alleen de laatste 20 orders te laten zien dus in mijn geval 29-11... Daar heb ik niks aan, ik weet van die orders heus nog wel wat ik precies betaald heb. :+

[ Voor 29% gewijzigd door Crypts op 06-12-2017 14:02 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]