[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.191 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 6 december 2017 @ 01:17:
Ik weet dat velen het hier die in Bitcoin geinvesteerd hebben het NIET WILLEN HOREN, maar de prijs is opgeblazen met Tether alsof die Tether USD was. Er zit dus zo een 800 miljoen dollar in Bitcoin die er niet is, Hoeveel van die 800 miljoen dollar er niet is weet niemand. Door de vele exchanges waar je met een hefboom effect kunt traden (margin trading) kan het er-niet-zijn van 800 miljoen dollar echt een gigantisch invloed op de prijs hebben. En niet alleen die van Bitcoin maar van alle crypto.
800 miljoen op 200 miljard. Zijn die hoofdletters daar voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
3

[ Voor 99% gewijzigd door TQAirstrike op 06-12-2017 02:14 ]

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 18:50
Kain_niaK schreef op woensdag 6 december 2017 @ 01:17:
Een Tether klant heeft geprobeerd om USD voor zijn Tether te krijgen.

Bron --> OguzSerdar --> https://twitter.com/OguzSerdar/status/938093415581061121

[...]

Ik weet dat velen het hier die in Bitcoin geinvesteerd hebben het NIET WILLEN HOREN, maar de prijs is opgeblazen met Tether alsof die Tether USD was. Er zit dus zo een 800 miljoen dollar in Bitcoin die er niet is, Hoeveel van die 800 miljoen dollar er niet is weet niemand. Door de vele exchanges waar je met een hefboom effect kunt traden (margin trading) kan het er-niet-zijn van 800 miljoen dollar echt een gigantisch invloed op de prijs hebben. En niet alleen die van Bitcoin maar van alle crypto.
Stuur je over een dag of 3 opnieuw een FUD berichtje? :) mensen willen het heus wel horen hoor, maar met die 0,5% waar het nu over gaat hoeft niemand zich druk te maken. Op dit moment is BTC gewoon hype en kopen de Koreanen zich massaal in. Ik voorzie op korte termijn echt geen crashes....

Met deze ATH is het ook niet zó gek dat exchanges het moeilijk vinden om uit te betalen toch?

Dat het op termijn zou kunnen escaleren kan ik me voorstellen maar voorlopig is er toch nog weinig aan de hand lijkt me.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

PilatuS schreef op woensdag 6 december 2017 @ 01:52:
[...]

800 miljoen op 200 miljard. Zijn die hoofdletters daar voor nodig ?
Dus jij geloofd dat er al 200 miljard dollar in en uit crypto exchanges is gegaan sinds 2010?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 15:49
Wauw, die stijging van IOTA de afgelopen 2 dagen :O
Ging erin op 1.90 en weer op 2.5, staat nu goed op 4.5.
Morgenochtend hebben ze een moment op de Duitse ZDF samen met Volkswagen.
Er moet toch wel een correctie komen op die prijs? Wat gaan jullie doen, HODL'en of verkopen op bijv. $6 en die 3x winst pakken?

Edit: Nu staat die op $5......

[ Voor 5% gewijzigd door Jaïr.exe op 06-12-2017 02:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:08
Baalde vanochtend dat ik geen IOTA kon kopen doordat het niet lukte om een bitfinex account aan te maken vanaf de mobiel. Pas laat in de middag een account kunnen aanmaken en vrij hoog gekocht. Net voor middernacht mijn ETH ingewisseld voor IOTA. IOTA heeft op dit moment bij het publiek al meer naamsbekendheid dan ETH. Dus verwacht op korte termijn veel meer stijging in IOTA.

Maar de koers explodeert nu echt. Aanzienlijk wat gekocht tegen de 3,60 dollar. ETH omgeruild tegen 3,9 dollar. En nog geen 2 uur later staat de koers tegen de 4,4. Ga nu slapen en ben benieuwd wat de eindstand wordt. Naar mijn idee een vrij ongekende stijging.

@Jaïr.exe ik verwacht dat de koers nog wel even doorstijgt. Naar mijn idee overstijgt de aanwas van nieuwe kopers de winstnemingen van de verkopers. Ik verwacht morgen nog een sloot nieuwe kopers. Denk dat de stijging van nu vooral vanuit US en Azie komt.

[ Voor 16% gewijzigd door B-Bandit op 06-12-2017 02:51 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 09:15
Kain_niaK schreef op woensdag 6 december 2017 @ 02:39:
[...]

Dus jij geloofd dat er al 200 miljard dollar in en uit crypto exchanges is gegaan sinds 2010?
Dat is niet wat er gezegd wordt... Momenteel vertegenwoordigt de volledige BTC-pool 200miljard, maar een hele hoop van die coins zijn gemined/gekocht toen BTC misschien maar 100 dollar waard was. En om eerlijk te zijn, ik denk dat er al een hoop meer in en uit is gegaan dan 200 miljard, als je alleen maar kijkt naar wat er de afgelopen 24u in BTC is rond gegaan...

Wat ik wil vragen is, waarom is die 800milj tether zo'n groot probleem als die enkel maar éénmalig geinjecteerd is in BTC toen de prijs al enorm hoog stond? Wordt die 800milj verschillende keren gebruikt om telkens langs de kassa te passeren? En groeit die 800milj dagelijks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Krankenhausen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 01:13:
[...]

Binance. Toen ik ze er kocht n maand geleden ofzo ging het withdrawn prima, nu staat de transactie al sinds de lunchpauze gisteren op unconfirmed (ook in mn eigen wallet.) Heb al n paar reattachements geprobeerd
Dat is balen.. Ik withdrawn nog niets..

Rond 05.00 werd ik wakker en natuurlijk stiekem even checken.. IOTA tikt bijna $5,00! aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
Reucht schreef op woensdag 6 december 2017 @ 03:13:
[...]

Dat is niet wat er gezegd wordt... Momenteel vertegenwoordigt de volledige BTC-pool 200miljard, maar een hele hoop van die coins zijn gemined/gekocht toen BTC misschien maar 100 dollar waard was. En om eerlijk te zijn, ik denk dat er al een hoop meer in en uit is gegaan dan 200 miljard, als je alleen maar kijkt naar wat er de afgelopen 24u in BTC is rond gegaan...

Wat ik wil vragen is, waarom is die 800milj tether zo'n groot probleem als die enkel maar éénmalig geinjecteerd is in BTC toen de prijs al enorm hoog stond? Wordt die 800milj verschillende keren gebruikt om telkens langs de kassa te passeren? En groeit die 800milj dagelijks aan?
De marketcap vergelijken van 200 miljard vergelijken met 800 miljoen is niet helemaal logisch; market cap = aantal coins * huidige prijs. Dus het zou alleen een realistische vergelijking zijn als daadwerkelijk voor de ~16.5 miljoen BTC zo'n 12k USD per BTC zou zijn betaald, want dat is de market cap. Dan zou 800 miljoen peanuts zijn.

Er is echter, vanwege de exponentiele stijging van de BTC-prijs, veel minder geld geinjecteerd om tot die market cap van 200 miljard te komen. Ik zag gisteren een inschatting van zo'n enkele miljarden in 2017 (zal de bron vanmiddag even opzoeken). Dan zou 800 USD opeens 1/3e zijn.

Met het nieuws van de Tether hack 21 november van 30 miljoen daalde de market cap ook in ~3 uur van 137 miljard naar 130 miljard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Voor het eerst in mijn leven bezoek ik Kraken.com om me in te lezen en krijg meteen een “Error 520” op de home page..

Veel mensen komen niet op Binance, etc... Het lijkt erop dat we weer een drukke dag in het vooruitzicht hebben in de crypto wereld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

D-Ed schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:58:
[...]

Mooi, dan is het tijd om zelf de keuzes te maken en ervaring op te doen ;)

'Het probleem' van het internet is dat iedereen zijn of haar mening kan droppen.. Het is aan de lezer om er iets van te vinden en wel of niet mee te doen.. Als de founder van IOTA met de Chief digital officer van Volkswagen op de nationale Duitse tv komt (volgende week) dan heb ik er in ieder geval wel vertrouwen in :)
Is ook de reden waarom ik de iota interessant vind, ook op lange termijn. Eindelijk een munt waar de toepassing wat dichterbij staat. Heb wel het gevoel dat er nog veel rek in zit qua koers.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 17:11
Jaïr.exe schreef op woensdag 6 december 2017 @ 02:45:
Er moet toch wel een correctie komen op die prijs? Wat gaan jullie doen, HODL'en of verkopen op bijv. $6 en die 3x winst pakken?

Edit: Nu staat die op $5......
ik zit er in op $0.82, maar altijd met het idee om ze een tijd vast te houden. Ik zit iets sneller dan verwacht aan een mooi ROI, maar mijn hodl-filosofie is daardoor niet veranderd. Heb er overigens maar 775, dus mijn baan opzeggen is voorlopig niet van toepassing. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:38

mindcre8r

Tradepedia

the FOMO is strong with this one....

Maargoed, is er ergens een site of een twitter account waarbij outtage van binance bekeken kan worden?
en wat is de oorzaak, DDOS of misschien gewoon teveel vraag naar bijvoorbeeld iota ?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:01
DJTimo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:22:
[...]
ik zit er in op $0.82, maar altijd met het idee om ze een tijd vast te houden. Ik zit iets sneller dan verwacht aan een mooi ROI, maar mijn hodl-filosofie is daardoor niet veranderd. Heb er overigens maar 775, dus mijn baan opzeggen is voorlopig niet van toepassing. ;)
Het probleem is natuurlijk wanneer verkopen we ze >:) .
Ik heb er 600 gekocht a $0.62 .
Ik neig naar 300 munten cashen als hij de 6.50 dollar aan tikt mogelijk de komende week. Dan is die winst in ieder geval veilig :P .
Verder probeer ik ook nog steeds vast te houden aan hodl maar deze 10-voudige winst pakken is wel heel aantrekkelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:38
Ik hou mijn hart vast als mensen nu nog instappen met zulke groene kaarsen omhoog zoals bij IOTA.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee zal ik maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Jammer ik heb de trein met IOTA gemist, wou vorige week instappen maar vond dat er teveel coins van in omloop zijn, echt bizar hoe hoog die nu staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 11:35
Ik ben gisteren nog snel op de IOTA trein gesprongen, maar het zou fijn zijn als ik het ook in m'n wallet kan zetten via Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
Crasheeee schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:51:
Ik hou mijn hart vast als mensen nu nog instappen met zulke groene kaarsen omhoog zoals bij IOTA.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee zal ik maar zeggen :)
En toch twijfel ik om wat bij te kopen en het tv optreden van Dom Schiener afte wachten, dat kan nog wat doen... Of gewoon tevreden zijn met hetgeenik nu heb :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SleepTwitch
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-09 11:51
Ik heb 22 november als experimentje voor €300 ongeveer 30 munten vanaf plek 101 en lager op de CMC gekocht op Bittrex om die een jaar te houden en dan kijken wat het doet.

Deze zijn nu €521 waard en met o.a. Einsteinium heb ik tot nu toe echt een briljante aankoop gedaan. +843.02% op het moment van schrijven, van €10 naar €93.

Nu was de bedoeling om er een jaar niet naar te kijken en uiteindelijk wel weer te zien, maar op deze manier wordt dat wel heel erg verleidelijk wat winst te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

jullie hebben het over de trein missen, zo dachten mensen ook met bitcoin toen deze 1000 dollar was, diezelfde mensen zeggen nu, kocht ik er toen maar 10 ipv nu 1. Zo blijft het.
Als je ze voor 5 euro koopt en op 18 december zijn ze 20 euro dan heb je alsnog 400%.

Al het to the moon van de 1000% en meer, dan moet je echt onwijze mazzel hebben of enorme voorkennis.
MIOTA gezien het volume verwacht ik niet hoger dan rond de 30 dollar. maar dan hebben we nog even een weg te gaan.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
douwe.nl schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:03:
[...]

En toch twijfel ik om wat bij te kopen en het tv optreden van Dom Schiener afte wachten, dat kan nog wat doen... Of gewoon tevreden zijn met hetgeenik nu heb :9
Als dat interview tegen valt dan knalt hij natuurlijk binnen no-time gigantisch naar beneden.
Uiteindelijk krabbelt hij wel weer op denk ik hoor. In mijn ogen is het de meest potentiele munt naast de grote 4. Hij springt in op hedendaagse techniek en kan dus snel "resultaat" opleveren. Community is druk, developers zijn druk en roadmap is ook duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mindcre8r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:05:
jullie hebben het over de trein missen, zo dachten mensen ook met bitcoin toen deze 1000 dollar was, diezelfde mensen zeggen nu, kocht ik er toen maar 10 ipv nu 1. Zo blijft het.
Als je ze voor 5 euro koopt en op 18 december zijn ze 20 euro dan heb je alsnog 400%.

Al het to the moon van de 1000% en meer, dan moet je echt onwijze mazzel hebben of enorme voorkennis.
MIOTA gezien het volume verwacht ik niet hoger dan rond de 30 dollar. maar dan hebben we nog even een weg te gaan.
Met de bitcoin zijn er iets minder in omloop IOTA zal dat nooit halen omdat er teveel coins zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:05:

IOTA zal denk straks 10 euro gaan halen. Maar net zoals Bitcoin zal het niet worden. Ik ben ook net ingestapt op Bitfinex want ik wil de boot van 400% niet missen. IOTA gaat mij veel te hard. Als ze straks op Bittrex komen gaan ze nog meer omhoog met nieuwe investeerders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
GeeMoney schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:06:
[...]

Als dat interview tegen valt dan knalt hij natuurlijk binnen no-time gigantisch naar beneden.
Uiteindelijk krabbelt hij wel weer op denk ik hoor. In mijn ogen is het de meest potentiele munt naast de grote 4. Hij springt in op hedendaagse techniek en kan dus snel "resultaat" opleveren. Community is druk, developers zijn druk en roadmap is ook duidelijk.
Klopt natuurlijk helemaal.... Maar anderzijds is "de dip afwachten" ook een longshot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:52
Somebody i know had enkele maanden terug voor 500 euro IOTA gekocht, omdat een paar vrienden zeiden dat hij dat moest doen. Eind vorige week sprak ik hem er op aan en zei ik dat zijn 500 alweer 2500 waard was. Echt? Zei hij... Hij keek er nooit naar :)
Op dit moment zit hij op 10 keer dat bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:18:
[...]

IOTA zal denk straks 10 euro gaan halen. Maar net zoals Bitcoin zal het niet worden. Ik ben ook net ingestapt op Bitfinex want ik wil de boot van 400% niet missen. IOTA gaat mij veel te hard. Als ze straks op Bittrex komen gaan ze nog meer omhoog met nieuwe investeerders.
Zou je denken ?

2.779.530.283 * 10 = 27.795.302.830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-09 09:17
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met betaalde telegram channels voor advies in cryptocurrency? Het lijkt me ergens een beetje shady maar iemand die full time met de markt bezig is weet meer dan ik dus je zou het op die manier makkelijk moeten kunnen terug verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik ben geen exchange-persoon dus munten als IOTA gaan aan mij voorbij ;w

Zeg net nog tegen iemand dat zonder voorkennis je simpelweg niet weet wat deze onbekende munten eventueel kunnen doen in de toekomst.

De meest zinnige manier is een bedrag te verdelen over dit soort munten ( wel ff whitepaper lezen en onderzoek doen uiteraard ) en maar wachten tot er een (eventueel) omhoog knalt.

Echter.. Ethereum heb ik veel meer vertrouwen in als potentiële toekomst topper.
Maar bitcoin blijft gewoon heer en meester.

Leuk als je IOTA van 2 naar 4 euro ziet gaan. Bitcoin doet gewoon even +500 in een nachtje... Hoe (ontzettend) veel geld moet daar wel niet ingaan om de koers zo te laten stijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:27
Zo, dat is fijn wakker worden. Zit op Bittrex voor 50% op emc2 en 30% XLM, en de rest op VTC.

EMC2 nu meer dan 100% winst. Hoop dat het nog evven zo doorgaat. XLM gaat ook hard, maar waarom weet ik eigenlijk niet. VTC dipt helaas behoorlijk, terwijl er een halving op komst is. Maargoed, de afgelopen dagen wel veel winst mee gemaakt. Ik hou hem nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 20:43
Damn, had me een budget van 1000€ gegeven in augustus voor crypto en laatste coin die ik kocht was IOTA & @0.45. Maar had maar 65 euro over. Was na inlezen zeer positief over IOTA maar wilde mij aan budget houden, stom.. Had gewoon 200 in moeten stoppen zoals ik ook in neo, bitcoin en ether had gestopt.

Die 135 euro minder geïnvesteerd groeit nu door tot 1350 minder geld.

Ik denk dat koers van IOTA echter nog wel rollercoaster wordt daar het nog in alpha fase zit en niet alles vlekkeloos loopt. 1 grote bug en er komt een grote crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:22:
[...]

Zou je denken ?

2.779.530.283 * 10 = 27.795.302.830
Ik neem geen risico's. Ik lig er de laatste dagen van wakker en zie alleen maar crypto cijfers voorbij komen 8)7
Net een dagdroom van IOTA op 9 euro eind deze week >:) >:) >:)
Is maar een fantasie hoor. Niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:58
SgtCaffran schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:23:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met betaalde telegram channels voor advies in cryptocurrency? Het lijkt me ergens een beetje shady maar iemand die full time met de markt bezig is weet meer dan ik dus je zou het op die manier makkelijk moeten kunnen terug verdienen.
Er was een paar pagina's terug iemand die zijn ervaringen er over heeft geschreven. Was niet erg positief.
Als je terug zoekt kun je het wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBBrt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:38
uiteindelijk blijft alles een gok. ja, je kunt je inlezen en ja, sommige ideeën hebben gewoon meer potentie dan de ander, maar niemand kan zeggen of iota over een maand weer op <0,50 staat of op 50...

ik ben, na het lezen van een tip hier op het forum, kort geleden ingestapt. mijn instappen leek het startschot, want sindsdien zit hij lekker in de lift. ik weet niet meer wie het was, maar tipgever: bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Lasteraar schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:25:
Ik ben geen exchange-persoon dus munten als IOTA gaan aan mij voorbij ;w

Zeg net nog tegen iemand dat zonder voorkennis je simpelweg niet weet wat deze onbekende munten eventueel kunnen doen in de toekomst.

De meest zinnige manier is een bedrag te verdelen over dit soort munten ( wel ff whitepaper lezen en onderzoek doen uiteraard ) en maar wachten tot er een (eventueel) omhoog knalt.

Echter.. Ethereum heb ik veel meer vertrouwen in als potentiële toekomst topper.
Maar bitcoin blijft gewoon heer en meester.

Leuk als je IOTA van 2 naar 4 euro ziet gaan. Bitcoin doet gewoon even +500 in een nachtje... Hoe (ontzettend) veel geld moet daar wel niet ingaan om de koers zo te laten stijgen??
Vergeet niet dat procentueel gezien die 500 euro van bitcoin véél lager is dan die verdubbeling van IOTA. Ik zit er sterk aan te denken om mijn piepkleine beetje etherium om te zetten in IOTA. Maar inderdaad, geen reet verstand van beurzen, handelen, en dat soort dingen. Ik wil gewoon investeren en wachten :+

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 13:12

admiral866

The King Personality Disorder

vraagje aan de cointracking gebruikers.
Ik heb gister 1 ETH "geruild" voor een setje MIOTA's.
Als ik dat invoer bij cointracking als "trade", bij manual import, dan klopt eea niet meer naar mijn mening. Of in elk geval ik zou het graag anders zien.
Onder aan de streep verandert nu namelijk de totale kosten en bij ETH komen er realized gains bij; het verschil tussen de waarde van moment van aankoop en de waarde ten tijde van de trade.

Hoe houden jullie deze trades tussen verschillende coins bij?
De totale kosten moeten immers gelijk blijven en ik heb helemaal niets "gerealized".

Ik heb het nu opgelost door wat te proberen en kwam uiteindelijk met dit truucje met 2 regels invoer.
-1 ETH kopen voor een bepaald bedrag aan EUR, dus een negatief aantal ETH kopen met EUR.
+XXX aantal MIOTA kopen voor datzelfde bedrag aan EUR.

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 06-12-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
douwe.nl schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:19:
[...]

Klopt natuurlijk helemaal.... Maar anderzijds is "de dip afwachten" ook een longshot :P
Hoelaat is dat interview onze tijd eigenlijk? Dan houd ik hem vandaag even extra scherp in de gaten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Slux schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:09:
[...]

Met de bitcoin zijn er iets minder in omloop IOTA zal dat nooit halen omdat er teveel coins zijn.
Dat is toch exact wat ik zeg. door het volume zal hij denk ik niet boven de 30 euro stijgen. maar hey het is crypto!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
GeeMoney schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:45:
[...]

Hoelaat is dat interview onze tijd eigenlijk? Dan houd ik hem vandaag even extra scherp in de gaten :P .
Tijd weet ik niet, kan z'n twitter niet openen op hetwerk...

Vanavond kan ik overigens pas weer iets doen met trades dus ik zit verplicht vast aan wat ik heb op t moment, anders had ik overwogen mn eth om te gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
admiral866 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:38:
vraagje aan de cointracking gebruikers.
Ik heb gister 1 ETH "geruild" voor een setje MIOTA's.
Als ik dat invoer bij cointracking als "trade", bij manual import, dan klopt eea niet meer naar mijn mening. Of in elk geval ik zou het graag anders zien.
Onder aan de streep verandert nu namelijk de totale kosten en bij ETH komen er realized gains bij; het verschil tussen de waarde van moment van aankoop en de waarde ten tijde van de trade.

Hoe houden jullie deze trades tussen verschillende coins bij?
De totale kosten moeten immers gelijk blijven en ik heb helemaal niets "gerealized".

Ik heb het nu opgelost door wat te proberen en kwam uiteindelijk met dit truucje met 2 regels invoer.
-1 ETH kopen voor een bepaald bedrag aan EUR, dus een negatief aantal ETH kopen met EUR.
+XXX aantal MIOTA kopen voor datzelfde bedrag aan EUR.
Ik heb de afgelopen week een dozijn portfolio trackers geprobeerd. Allemaal kut precies om deze reden.

Als ik 1 ETH koop op 1 november en ik ruil deze op 1 december in voor Crypto X, dan snapt geen van de portfoliotrackers wat ik werkelijk voor Crypto X heb betaald, namelijk het Euro equivalent van 1 november. Ik hou het bij in een excel. Wat het nu waard is boeit me niet zo, want ik koop alleen HODL munten. Enige wat ik wil weten is hoeveel EUR ik er in gestopt heb.

Ik sta ook open voor suggesties uiteraard. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsnielsniels
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-12-2022
douwe.nl schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:51:
[...]

Tijd weet ik niet, kan z'n twitter niet openen op hetwerk...

Vanavond kan ik overigens pas weer iets doen met trades dus ik zit verplicht vast aan wat ik heb op t moment, anders had ik overwogen mn eth om te gooien.
Ik lees net op Reddit dat zdf het heeft uitgesteld tot morgen omdat zdf "belangrijkere" dingen had te melden vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-09 13:12

admiral866

The King Personality Disorder

DJTimo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:52:
[...]
Ik heb de afgelopen week een dozijn portfolio trackers geprobeerd. Allemaal kut precies om deze reden.

Als ik 1 ETH koop op 1 november en ik ruil deze op 1 december in voor Crypto X, dan snapt geen van de portfoliotrackers wat ik werkelijk voor Crypto X heb betaald, namelijk het Euro equivalent van 1 november. Ik hou het bij in een excel. Wat het nu waard is boeit me niet zo, want ik koop alleen HODL munten. Enige wat ik wil weten is hoeveel EUR ik er in gestopt heb.

Thanks voor je medeleven, haha :)
Ja ik HODL ook, maar wilde toch een keertje een coin ruilen.
Als suggestie kan ik je dus het truucje bieden door een negatief aantal in te voeren van de coin die je "wegdoet".
Bij de invoer van de nieuwe coin voer je dan weer het exact zelfde bedrag aan EUR in bij de asset values.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
Binance is echt langzaam bij mij. Bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrstylo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:59:
Ja, deed het even niet. Iedereen wilt natuurlijk IOTA _/-\o_
Ben overgestapt op Bitfinex. Binance kwam ik niet meer binnen met inloggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2017 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 13:14

Estoque

Turbobrick Owner

Ligt er helemaal uit bij mij.

Zou graag wat IOTA willen dumpen om mijn inleg terug te pakken en met de rest de rit uit te zingen. Maar dit gaat helaas gepaard met wat moeilijkheden vanwege Binance.

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Niet alleen Binance, ook Bittrex accepteert geen deposits op dit moment. IOTA hype kilt die websites één voor één.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
DJTimo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:52:
[...]

Dat komt omdat de werkelijke prijs die je voor Crypto X betaald hebt het Euro-equivalent van 1 December is. De koers van Crypto X op 1 December bepaalt immers hoeveel je er van kunt kopen. De geschiedenis tot aan het aankoop-moment is hiervoor niet relevant. Wat er gebeurt tussen 1 November en 1 December in jouw voorbeeld bepaalt de winst die je hebt behaald met een maandje ETH bezitten. Het heeft geen invloed op de aankoopprijs van Crypto X.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:59
Ja. Vanochtend een uur moeten wachten op een trade.
Nu wederom weer. In mijn balance staat het nog wel terwijl ik de munt al omgezet heb. Als ik het opnieuw wil doen zegt hij insufficient funds...
Frustrerend haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
chr0me1 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:59:
Zojuist mijn hele portfolio weer omgegooid.
Ik zat in 14 verschillende altcoins en werd er een beetje duizelig van.
Als je overal voor een klein bedrag in zit is de kans op een grote klapper natuurlijk ook niet zo groot.

Nu zit ik voor 80% in IOTA en VEN en ga ik er de komende tijd lekker niet meer naar kijken :)
Hopelijk krijg ik hier geen spijt van xD, vooral VEN is nog erg onbekend maar heeft echt potentie imo.
Zijn er nog meer VEN (VeChain) holders hier?
Haha moest even denken aan mijn eigen post van ruim 2 weken geleden!
Ouch! Als ik me toch aan mijn plan had gehouden... 8)7 8)7

Beide munten een paar keer over de kop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:29:
[...]

Ik neem geen risico's. Ik lig er de laatste dagen van wakker en zie alleen maar crypto cijfers voorbij komen 8)7
Net een dagdroom van IOTA op 9 euro eind deze week >:) >:) >:)
Is maar een fantasie hoor. Niet serieus nemen.
Als ie zo doorgaat vandaag nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:06
Zijn er ook mensen die toevallig in Yoyow zitten? Die maakt namelijk ook een absurde stijging door de afgelopen dagen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 25-09 15:45

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Zojuist toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken al (voor 25 euro ongeveer :P) m'n ether naar Bitfinex gezet. Transactie is compleet staat er, maar in Bitfinex is er nog niets bij. Nog maar even geduld. IOTA stijgt als een malle. Ik wil z.s.m. op die trein meetuffen.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
DarkShadow schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:25:
Zo, dat is fijn wakker worden. Zit op Bittrex voor 50% op emc2 en 30% XLM, en de rest op VTC.

EMC2 nu meer dan 100% winst. Hoop dat het nog evven zo doorgaat. XLM gaat ook hard, maar waarom weet ik eigenlijk niet. VTC dipt helaas behoorlijk, terwijl er een halving op komst is. Maargoed, de afgelopen dagen wel veel winst mee gemaakt. Ik hou hem nog even.
XLM op korte termijn 10% terugval, opletten dus, want hij zit tegen zijn max te hikken als ik dit schrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxxi
  • Laatst online: 27-09 12:33
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:00:
[...]

Ja, deed het even niet. Iedereen wilt natuurlijk IOTA _/-\o_
Ben overgestapt op Bitfinex. Binance kwam ik niet meer binnen met inloggen.
Probeer een account aan te maken, lukt ook niet meer.
Bitfinex vertrouw ik niet, zie alle geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Iemand die er nog in slaagt op een exchange te geraken momenteel? Enkel kucoin doet het hier nog bij mij, maar dan kun je weer niet sommige populaire munten terug vinden.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Rannasha schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:01:
[...]

Dat komt omdat de werkelijke prijs die je voor Crypto X betaald hebt het Euro-equivalent van 1 December is. De koers van Crypto X op 1 December bepaalt immers hoeveel je er van kunt kopen. De geschiedenis tot aan het aankoop-moment is hiervoor niet relevant. Wat er gebeurt tussen 1 November en 1 December in jouw voorbeeld bepaalt de winst die je hebt behaald met een maandje ETH bezitten. Het heeft geen invloed op de aankoopprijs van Crypto X.
Ik snap wat je zegt, maar laat ik het dan zo zeggen, dat is niet wat ik wil zien. Ik zet namelijk al mijn aankopen af tegen EUR. Mijn euro investering is toch niet veranderd door van crypto te wisselen?
Dat ik crypto-crypto paartjes handel komt voort uit het praktisch ontbreken van veel euro-crypto paartjes. Ach ja, beetje First World Problem ook wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
hmmm.....

etherdelta blijft hangen op een transactie (al een uurtje of 12), binance blijft hangen op de login pagina..... waar kan ik op dit moment nog traden? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nalar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:49
IOTA gaat als een malle de laatste dagen, dus super voor degene die hiervan een graantje mee hebben gepikt.

Persoonlijk ben ik niet ingestapt omdat ik twijfels heb over een aantal technische aspecten. Dit artikel vat deze twijfels goed samen.

Doe ermee wat je wilt, maar staar je niet alleen blind op de stijgende koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Door al dat gedoe met die CryptoKitties was eth niet vooruit te branden gisteravond, dus ik kon geen deposit overmaken naar INS voor de ico. Maar vanochtend ging het allemaal goed, met 30 minuten was het geregeld. Ik ben benieuwd hoe INS het gaat doen, hopelijk wordt het wat...

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Het is op zich wel grappig als je terug leest in de oude topics.

Mensen die gouden bergen voorspelde voor NLG, Digibyte, Gamecredits etc waar allemaal niks van terecht is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consequator
  • Laatst online: 10-09 22:54
Binance komt nu met 404 meldingen nadat alles net op suspended stond en de meeste dingen maar half laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-09 15:17
Mirved schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:28:
Het is op zich wel grappig als je terug leest in de oude topics.

Mensen die gouden bergen voorspelde voor NLG, Digibyte, Gamecredits etc waar allemaal niks van terecht is gekomen.
En zo zal het ook gaan met de IOTA, yoyow en andere muntjes.

Kijk anders voor de grap eens naar de top 20 van muntjes per maand. Buiten BTC en ETH verschuift alles continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
xminator schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:31:
[...]

Kijk anders voor de grap eens naar de top 20 van muntjes per maand. Buiten BTC en ETH verschuift alles continu.
Dash is ook best stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bitcoin staat nu al op $12,800. Maar in Korea al op ruim $14,000.
Die Koreanen gaan ervoor zorgen dat BTC deze maand de $20,000 gaat passeren.
Ik zal John Mcafee even vragen of hij zijn conservatieve voorspelling even wil aanpassen voor 2020.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
[...]

Vooral IOTA zien als een reguliere pump en dump coin, jij komt er wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 07:27
stabiel in mega snel stijgen de laatste maand :P

Ik vraag het me ook af, ik denk dat het de komende tijd heel erg hype hoppen is. Dingen zoals IOTA maken mensen enorm begerig. Ik denk dat we nog wel vaker 1000% of meer op munten gaan zien, maar je moet net op de juiste wave zitten en die ook nog eens goed uitrijden. Snel geld verdienen, maar ik verwacht niet dat dit altijd blijft aanhouden ;)

Tegelijkertijd komen er wel steeds meer alts met nuttige services/samenwerkingen. Ik voorspel dat de komende winter, de winter wordt van de kleine alts, alleen welke precies weet ik nog niet ;).

Ik verwacht dat BTC zeker tot na de kerst wel stabiel door blijft stijgen, maar daarna is het spannend.

Maar wie ben ik, op het moment is het zo gek allemaal dat ik niemand meer geloof, ook niet Bill Gates of John McAfee (behalve dan in mijn dromen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

chr0me1 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:37:
[...]

Vooral IOTA zien als een reguliere pump en dump coin, jij komt er wel
Overal heb je FUD, ook hier ;)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09 17:56
De afgelopen dagen heb ik van Kraken het e.e.a. overgezet naar Bitfinex. Allemaal prima gegaan en wat mooie stappen gezet. Waar ik nu tegenaan loop is dat ik struggle met Delta (de iphone app die ik gebruik om alles te tracken). Ik krijg de overheveling en aankoop van nieuwe munten niet goed verwerkt. Er blijven wat munten achter en de transactiekosten kloppen volgens mij niet.

Iemand een goede guide voor het invoeren van data in de app, met het oog op mijn handelingen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
[...]

Ik had in september nog 1500 YOYOW voor paar cent gekocht en weer gedumpt toen je ze nergens meer kon verhandelen vanwege China ICO-ban. Is ook maar 3 maanden geleden :P

Heb ook ooit 2.3 BTC gehad wat nu flink is gezakt, maar goed, ik vind de altcoins veel leuker qua ontwikkeling. Bitcoin bestaat alleen maar, er gebeurt geen zak mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59
[...]

Maakt voor het handelen niet uit toch? Zolang je op tijd uitstapt that is. Maar lees van genoeg mensen hier dan ze 100 tot 1000% pakken dat is toch lekker. Dat welke munt dan ook over paar maanden weinig waard is maakt mij weinig uit zolang je je winst gepakt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:37:
[...]

Bitcoin staat nu al op $12,800. Maar ik Korea al op ruim $14,000.
Aan de koers op Bitstamp kan je heel goed zien hoelaat ze in Korea wakker zijn geworden. Je hebt bijna geen gewone klok meer nodig. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-09 15:17
Crysania schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:41:
[...]

Maakt voor het handelen niet uit toch? Zolang je op tijd uitstapt that is. Maar lees van genoeg mensen hier dan ze 100 tot 1000% pakken dat is toch lekker. Dat welke munt dan ook over paar maanden weinig waard is maakt mij weinig uit zolang je je winst gepakt hebt.
Er is inderdaad niks mis mee om misbruik te maken van de YoYo effecten. Dat doe ik ook.

Alleen sommige mensen moeten goed begrijpen dat je dus wel je op het juiste moment moet uitstappen en dat niet elke munt continu omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Weet iemand wat bij Bitfinex bedoelt wordt?

Bitcoin deposits are credited after a minimum of 3 confirmations (about 30 minutes, sometimes longer)

Ik heb gewoon een wallet adres aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
binance heeft echt major issues op het moment, alles staat op suspend en constant 404 errors.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
[...]

NLG sta ik 31% onder water, maar hier zit compensatie in voor de stijging van BTC.
Dacht ooit dat 1500 toch wel een redelijke bodem was gezien het verleden ... maar wat had ik het mis.
Maar nu ik constant de TA er op los laat, weet ik dat de absolute bodem voor nu zo rond de 690 ligt ... zo rond het eerste gaatje van het afvoerputje.
Voor nu hou ik NLG nog even vast, staat geen mega kapitaal in ... wie weet.

De regel is bij mij nu "hij gaat altijd lager dan je hoopte en gaat altijd hoger dan je ooit dacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:42:
[...]

Aan de koers op Bitstamp kan je heel goed zien hoelaat ze in Korea wakker zijn geworden. Je hebt bijna geen gewone klok meer nodig. :+
En die Koreanen kopen ook niet zo een klein beetje ook, nee. Op de drie grootste exchanges daar wordt voor 12% van de wereld day trade per dag gehandeld. En dat tegen een koers van op dit moment bijna $14.500 !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 49euro
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:47:
[...]

En die Koreanen kopen ook niet zo een klein beetje ook, nee. Op de drie grootste exchanges daar wordt voor 12% van de wereld day trade per dag gehandeld. En dat tegen een koers van op dit moment bijna $14.500 !
De Koreaanse WON (local currency) is erg instabiel. Het loont daarom om als Koreaan met Koreaans geld op je bankrekening te speculeren op de bitcoin koers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Enige tijd geleden mijn emc2 verkocht omdat het niets deed.
Zie ik nu dat hij de afgelopen 30 dagen 2400% gestegen is.
Dat is wel serieus zonde.
Nu is hij eigenlijk alweer te hoog om in te stappen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 21:28
Hmm wilde gisteren wat ARK kopen, maar heb geleerd te wachten tot de ochtend. Meestal dippen ze in de nacht. Goede keuze geweest. Eens kijken hoeveel verder hij nog zakt.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:00
Nog meer mensen die geinvesteerd zitten in Request network ?

Vorige week Iota verkocht op 0.70 cent kan mezelf soms echt voor mijn hoofd slaan en dan merk je ook echt dat deze markt misschien niet voor mij is weggelegd 8)7

Te vaak verkocht met verlies of quitte om te zien dat de coins die ik had volgende week op 100% plus gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
deppenboks schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:47:
binance heeft echt major issues op het moment, alles staat op suspend en constant 404 errors.....
Yep. Ik was gelukkig al ingelogd sinds gisteren, dus heb weinig issues (op af en toe een 500 error na).
https://www.reddit.com/r/...eo/binance_down/?sort=new

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
corneedebruin schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:53:

Vorige week Iota verkocht op 0.70 cent kan mezelf soms echt voor mijn hoofd slaan en dan merk je ook echt dat deze markt misschien niet voor mij is weggelegd 8)7

Te vaak verkocht met verlies of quitte om te zien dat de coins die ik had volgende week op 100% plus gingen.
ik zit ook in request. niet zo heel veel geld hoor. maar heb voor €300 gekocht. is nu bijna €600 waard :)
ik hou ze mooi even. gewoon om te kijken wat het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSrs
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-09 13:07
Goedemorgen heren,

Ik wil ben van plan een flink bedrag te investeren, over welke munten zouden jullie dit verdelen?
Me idee is 25% bticoin 25% XMR 50% ETH, heb op dit moment al me geld in XRP zitten maar daar heb ik op dit moment weinig vertrouwen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 21:28

Jup, heb een kleine inleg in REQ en op vrijwel alltime low gekocht. Ik day trade sowieso niet. Ik hou alles vast en als ik investeer koop ik bij op dipjes. Nooit in een stijgende lijn. Tot dusver een maand bezig en over mn hele portfolio 57% stijging (BTC in dezelfde periode 54%). Ik doe het niet om een Lambo te verdienen, maar mijn studieschuld afbetalen zou leuk zijn :).

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
beebie121 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:55:
[...]

ik zit ook in request. niet zo heel veel geld hoor. maar heb voor €300 gekocht. is nu bijna €600 waard :)
ik hou ze mooi even. gewoon om te kijken wat het gaat doen.
Zit er nu voor 950 euro in en het is 1100 waard op dit moment dus nog niks overboord.. verwacht veel van vrijdag.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Gisteren ETC gekocht, helaas is die al gezakt weer. Verwachten jullie hier nog een goede stijging op? Ik heb hier wel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 00:05
49euro schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:50:
[...]

De Koreaanse WON (local currency) is erg instabiel. Het loont daarom om als Koreaan met Koreaans geld op je bankrekening te speculeren op de bitcoin koers. :)
En daardoor de koers van ETH in een neerwaartse spiraal drukken..... lijkt wel of ETH wordt gedumpt om daarvoor BTC te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:06

Hier ook in REQ, van de week gekocht. Geen wereldschokkend bedrag verder en nog redelijk laag ingestapt. Nu lekker vasthouden en zien wat er mee gaat gebeuren :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 20:32
https://finance.yahoo.com...in-futures-183256191.html

Is dat bericht al langs geweest? De verwachting in een aantal kanalen waar ik rond hang is dat dit voor een force prijsdaling gaat zorgen bij Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
ThaJeroen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:57:
Gisteren ETC gekocht, helaas is die al gezakt weer. Verwachten jullie hier nog een goede stijging op? Ik heb hier wel vertrouwen in.
Waarom heb je vertrouwen in ETC? zou je dat kunnen vertellen, ben erg benieuwd. Ik kan namelijk geen nieuws er over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 08:05
corneedebruin schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:56:
[...]

Zit er nu voor 950 euro in en het is 1100 waard op dit moment dus nog niks overboord.. verwacht veel van vrijdag.. :*)
wat is er vrijdag dan?

ik zou het mooi vinden als het uiteindelijk een euro ofzo waard wordt :) heb er iets van 7500 hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consequator
  • Laatst online: 10-09 22:54
madmaus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:52:
Dat gevoel heb ik een beetje met BTC.
Je moet er wel redelijk wat in stoppen wil je er nog wat aan hebben buiten het gebruik als betaalmiddel om.

Tijdje terug een paar honderd VTC gekocht toen het onder de 1 euro zat, zit nu tussen 7 & 8 euro.

De bitcoin varianten voelen nu wat meer als een langdurige investering maar met alle 'aandacht' die het krijgt van banken en overheden die zich bedreigd voelen ben ik bang dat het straks zo extreem aan banden wordt gelegd dat dat wel eens een probleem kon worden voor het hele principe cryptocoin.

Ik schop mezelf zo nu en dan wel eens dat ik niet meer moeite heb gestoken in het uitvogelen van een miner toen het nog net nieuw was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Harmvdw schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:00:
[...]

Waarom heb je vertrouwen in ETC? zou je dat kunnen vertellen, ben erg benieuwd. Ik kan namelijk geen nieuws er over vinden.
Werd mij getipt door aantal mensen dat die nog wat ging doen binnenkort maar heb weinig ervan gemerkt sinds gisteravond haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:43
madmaus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:52:
Kans dat hij vrijdag weer gaat zakken (na de hardfork), misschien dan een moment om weer in te stappen ;) Voor 19 dec staat nog een "mind-blowing" 8)7 aankondiging gepland, gaat hij wellicht in de dagen ervoor weer stijgen.

Maar het kan natuurlijk ook helemaal anders lopen >:)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
beebie121 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:01:
[...]

wat is er vrijdag dan?

ik zou het mooi vinden als het uiteindelijk een euro ofzo waard wordt :) heb er iets van 7500 hahaha
Vrijdag zou als het goed is de announcement moeten komen van Colossus of in ieder geval een definitieve datum dat het wordt gereleased op het testnet.

Een euro is mogelijk over de komende maanden gezien de marketcap van 62 miljoen op het moment maar dan moet er wel echt meer partnerships en exchange listings komen.

Hoog FOMO gehalte moet ik zeggen zo zie ik ook Substratum wel stijgen op het moment maar durf gewoon niet meer te wisselen van coins tot ik zie dat het daadwerkelijk flink gaat dippen.

Hoe vaak heb je niet al iets verkocht en dan zie je 1000% increases over 2 maanden.

Erg moeilijke markt en timing is onmogelijk als je over dag werkt en niet constant het laatste nieuws kan volgen.

[ Voor 9% gewijzigd door JustC op 06-12-2017 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
ThaJeroen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:02:
[...]

Werd mij getipt door aantal mensen dat die nog wat ging doen binnenkort maar heb weinig ervan gemerkt sinds gisteravond haha
Maar je hebt je zelf dus niet ingelezen? Weet je ook hoe ETC ontstaan is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Crysania schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:41:
[...]

Dat geld komt weer van een ander vandaan. Denk je dat dit oneindig vol te houden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wat zou nu het handigst zijn om op Bitstamp weer btc in te kopen? Als ik wat koersen naast elkaar leg lijkt ltc redelijk stabiel gebleven tov de koers van btc over de nacht. Iets meer dan 2% stijging (€84->86) dan de 7% (€9900->10600) van btc. Ik wil van euro's naar btc voor de duidelijkheid.

Direct op btc instappen zie ik nu niet zo zitten, dat moet handiger kunnen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
lighting_ schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:46:
Weet iemand wat bij Bitfinex bedoelt wordt?

Bitcoin deposits are credited after a minimum of 3 confirmations (about 30 minutes, sometimes longer)

Ik heb gewoon een wallet adres aangemaakt
Je kunt pas na 3 confirmations (in de blockchain) handelen of iets doen met je bitcoin.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Kevf schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:00:
https://finance.yahoo.com...in-futures-183256191.html

Is dat bericht al langs geweest? De verwachting in een aantal kanalen waar ik rond hang is dat dit voor een force prijsdaling gaat zorgen bij Bitcoin.
Dit is al oud nieuws, die bitcoin Seoul dude had er ook een update over uitgebracht op zijn youtube kanaal.

Bears and Bulls

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:40
WhySoSrs schreef op woensdag 6 december 2017 @ 09:56:
Goedemorgen heren,

Ik wil ben van plan een flink bedrag te investeren, over welke munten zouden jullie dit verdelen?
Me idee is 25% bticoin 25% XMR 50% ETH, heb op dit moment al me geld in XRP zitten maar daar heb ik op dit moment weinig vertrouwen in.
Niks meer aan doen! Behalve me vervangen door mijn in de toekomst...

Als je bovenstaande vraag aan 100 tweakers stelt komen er waarschijnlijk 100 verschillende antwoorden uit. Niemand heeft een glazen bol. De een gaat voor de lange termijn en zou waarschijnlijk BTC en ETH adviseren.

Anderen zullen zeggen dat je in een aantal top 10 - top 50 coins met kans op een grote klapper moet stappen (zoals nu met Iota). Maar diezelfde personen komen weken later klagen dat ze toch verlies hebben gemaakt, of veel te vroeg hebben verkocht omdat hun paradepaardje een x10 heeft gedaan :)
Pagina: 1 ... 78 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]