Waarschijnlijk druk op 't moment. Gebeurd wel vaker.rvT schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:17:
Holy fuck.
Waar ik toen straks nog vol enthousiasme postte over Binance kom ik er nu achter dat de withdrawal mogelijkheid bij WTC suspended is.
En laat mij nu net mijn laatste WTC nog niet overgeheveld hebben i.v.m. het verkrijgen van een masternode.
Iemand enig idee wat hier de reden van is?! Meerdere coins lijken suspended qua withdrawal?
Electrum maakt gebruik van changeadress. Wat er van het eerste adres aan BTC niet verzonden is komt terug op een ander adres. Dit kan je ook uitzetten in de opties als je dat wil. Als je het adres waar het op terug komt niet in Android hebt staan is het logisch dat het daar dan ook niet op komt te staan.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 05-12-2017 18:25 ]
Nog meer mensen de hele dag zitten refreshen op IOTA (of eigenlijk gisteren al)
zijn er paar goede dagen geweest
Baal nu een beetje dat ik niet in Monero ben gestapt, vorige week zitten twijfelen op 134 en nu is hij 200+ denken jullie nog dat die inzakt?
zijn er paar goede dagen geweest
Baal nu een beetje dat ik niet in Monero ben gestapt, vorige week zitten twijfelen op 134 en nu is hij 200+ denken jullie nog dat die inzakt?
www.instagram.com/thomas.bartelds
Is er iemand die in NEM (XEM) heeft geinvesteerd? Ik zit er namelijk over te denken om er een aantal aan te schaffen maar ben wel benieuwd naar jullie meningen... Ze gebruiken niet het PoW transactiesysteem dat bitcoin gebruikt waardoor er enorm veel energie verloren gaat. Het systeem dat NEM gebruikt om transacties te bevestigen heet harvesting (in hoeverre is dat eigenlijk uniek tegenover andere crypto?)
Alvast bedankt voor jullie meedenken
Alvast bedankt voor jullie meedenken
Of hij inzakt durf ik niet te zeggen. Wat mij betreft heeft Monero qua privacy wel de voorkeur boven Zcash en Dash. Dash is nog steeds traceerbaar (zelfde mechanisme als een bitcoin tumbler); en Zcash is nogal centraal geregeld via een stichting.TQAirstrike schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:31:
Nog meer mensen de hele dag zitten refreshen op IOTA (of eigenlijk gisteren al)
zijn er paar goede dagen geweest![]()
De vraag die je jezelf moet stellen is: koop je om te speculeren, of omdat je daadwerkelijk vertrouwt in de potentie van de munt? Als je koopt om te speculeren dan ben je aan het gokken. Als je een munt vertrouwt, dan zou ik onafhankelijk van de huidige koerst (eventueel gespreid over een bepaalde periode om te corrigeren voor koersschommelingen) instappen met het bedrag dat je ervoor wilt missen.
Iemand die meedoet met de ICO van Universa?
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Ik vind een minimale inleg van 1250 dollar een beetje te fors, of is dat normaal voor een ico?buffel1997 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:58:
Iemand die meedoet met de ICO van Universa?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
10.000 UTN * $0,0125 = 125 USDT-8one schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:23:
[...]
Ik vind een minimale inleg van 1250 dollar een beetje te fors, of is dat normaal voor een ico?
Minimale inleg is slechts 125 USD dus. Tenzij ik iets over het hoofd zie? Zou m'n eerste ICO worden, maar ziet er wel veelbelovend uit
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Jammer dat je nu net de coin als voorbeeld neemt die nu lekker gaat maar heel lang stil heef gestaan en zelfs (voor mij) flink in de min heeft gestaan maar waar ik al die tijd flink veel potentie in zag (en zie).. Dat is niet indekken maar zo realistisch mogelijk de situatie benaderen.. Overigens is er hier over het algemeen weinig van die ‘to the moon’ praat te bespeuren dus graag de enthousiaste IOTA eigenaren geen woorden in de mond leggenGustavSan schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:38:
Zijn alle positieve reacties ten aanzien van beginnende (goedkope) altcoins nu vooral een manier om de bubbel van elke individuele coin niet zelf te doen knappen?
Telkens als ik mij in een altcoin probeer te verdiepen kom ik terecht in een woud van mensen die de coin aan het pluggen zijn.
Bv. mensen die zeggen dat ze denken dat IOTA nu ineens naar $5 gaat zitten zichzelf toch vooral in te dekken?
Ik denk dat men van Ripple, zodat het ook maar een beetje stijgt ineens hetzelfde gaat zeggen, terwijl iedereen nu nog schrijft dat de coin een beetje blijft hangen....
Ik wordt doorgestuurd naar icobacker, waar ik er minimaal 100.000 moet kopen.buffel1997 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:37:
[...]
10.000 UTN * $0,0125 = 125 USD
Minimale inleg is slechts 125 USD dus. Tenzij ik iets over het hoofd zie? Zou m'n eerste ICO worden, maar ziet er wel veelbelovend uit
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Je zou zeggen dan die BTC nog een keer naar $ 10.000 of nog daaronder moet gaan, het orderboek is relatief dun en er zou toch een keer op een niveau getest moeten worden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Een maand geleden ingestapt op €94, bijgekocht op €115 en €134. Ik wacht het weekend nog even af, verwacht nog wel een dipje na de “Mariah Carey hype” van nu en ga dan weer bijkopen.TQAirstrike schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:31:
Monero is de defacto standaard voor privacy Crypto payments en zolang er niet iets beter komt heeft het echt het momentum mee. Ik verwacht nog een flinke stijging, geen idee hoever, maar €500,€1000,€2000 zou niet vreemd zijn als het nog breder als betaalmiddel ingezet wordt.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verge gaat ook de laatste tijd iets omhoog. Persoonlijk denk ik dat Verge ook een goed potential heeft.TomvdG schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:57:
En Verge (XVG) dan? Is toch soortgelijk aan Monero.
Grootste risico bij mij voor deze zou toch wel zijn dat het gebruik van blockchain voor ticketing door de grote concurrenten vrij makkelijk ook te starten is zodra het aanslaat. Daar zit zo ontzettend veel geld...chr0me1 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:50:
[...]
Guts is idd een pareltje en erg leuk om te volgen aangezien er een nederlands bedrijf achter zit
Twijfel om bij te kopen, op telegram worden ook al wat dingen verklapt waarvan je denk wow!
Zitten deze maand wat vernieuwingen aan te komen, waaronder het Wraith protocol. Ook wat samenwerkingen met andere partners aangegaan. Ik denk zelf dat er zeker wel potentie in zit.
Vwb coins is vertcoin VTC wel een interessante. Stijgt ook goed nu. De halving is op 12-12 en begreep dat dit in december ook bij bitcoin is gebeurd waarna deze in de loop vh jaar skyhigh ging
Vwb coins is vertcoin VTC wel een interessante. Stijgt ook goed nu. De halving is op 12-12 en begreep dat dit in december ook bij bitcoin is gebeurd waarna deze in de loop vh jaar skyhigh ging
Wat houdt deze halving precies in voor bezitters van de VTC?TomvdG schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:04:
Zitten deze maand wat vernieuwingen aan te komen, waaronder het Wraith protocol. Ook wat samenwerkingen met andere partners aangegaan. Ik denk zelf dat er zeker wel potentie in zit.
Website is sinds de token sale niet meer aangeraakt zo te zien. Da's op zich geen al te best teken.RobbieB schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:05:
Hoe kijken jullie aan tegen Chainlink (LINK)?
Lijkt een beetje het Tibco van de blockchainwereld te willen zijn en oa met REQ samen te werken en mogelijk al bezig te zijn met SWIFT.
Iemand die zich er al wat verser in heeft verdiept?
Heb mijn LINK een paar weken terug allemaal verkocht. Niet per se hierom trouwens, ik ben voorlopig ERC20-loos in mijn portfolio.
Heb zelf mijn YOYOW coins ingeruild voor IOTA coins. Heb meer vertrouwen in het laatste. Nu hopen dat ik goed heb gegokt!
[ Voor 10% gewijzigd door RRCreations op 05-12-2017 20:13 ]
Weinig tot geen communicatie van het team. Zelfs de samenstelling van het team lijkt geheim. Op Reddit is er een vaste club die vertrouwen houdt. Ik hodl omdat ik veel zie in de techniek erachter. Ik meen ook iets gelezen te hebben over een samenwerking met Omise. Wie weet wordt het wat; vooralsnog sta ik 30% in de min (is ook wel 60% geweest...)RobbieB schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:05:
Hoe kijken jullie aan tegen Chainlink (LINK)?
Lijkt een beetje het Tibco van de blockchainwereld te willen zijn en oa met REQ samen te werken en mogelijk al bezig te zijn met SWIFT.
Iemand die zich er al wat verser in heeft verdiept?
Verwijderd
Heren, (en dames?)
Ik heb een mini probleem en kon met de search nog niks vinden.
Als echte Nederlander heb ik geprobeerd de mining fee op zo goedkoop mogelijk te zetten.
Waarschijnlijk kun je het al raden.
Mijn 10tje zweeft al zo'n dag of 4 ongemined in de bitcoin blockchain. Het lijkt alsof mijn wallet (Exodus, via blockchain.info) hem steeds opnieuw verstuurd, want live.blockcypher.com zegt dat de transaction pas 2 uur geleden is aangekomen.
https://live.blockcypher....e5dad2f7dfe1df190c7480f1/
Kan ik deze transactie cancellen?
Ik ben jullie bij voorbaat dankbaar.
Melle
Ik heb een mini probleem en kon met de search nog niks vinden.
Als echte Nederlander heb ik geprobeerd de mining fee op zo goedkoop mogelijk te zetten.
Waarschijnlijk kun je het al raden.

Mijn 10tje zweeft al zo'n dag of 4 ongemined in de bitcoin blockchain. Het lijkt alsof mijn wallet (Exodus, via blockchain.info) hem steeds opnieuw verstuurd, want live.blockcypher.com zegt dat de transaction pas 2 uur geleden is aangekomen.
https://live.blockcypher....e5dad2f7dfe1df190c7480f1/
Kan ik deze transactie cancellen?
Ik ben jullie bij voorbaat dankbaar.
Melle
Ik ben een maand of 3 geleden ingestapt.
Veel leergeld betaald.
Bijv. te snel ingestapt op zg. veelbelovende coins op een heel hoge koers. En die ging daarna natuurlijk in sneltreinvaart omlaag.
Op een gegeven moment had ik wel 30 verschillende coins.
De meeste heb ik toch aangehouden. Gelukkig.
Ik heb lang negatief gestaan, maar nu sta ik weer in de plus.
Vorige week heb ik een rigoreuze opruiming gehouden. Alle coins die de afgelopen week/ weken slechter gepresenteerd hebben, heb ik verkocht en laten uitbetalen. Of ingewisseld voor coins die veelbelovender waren.
Misschien dat dat goudjuweeltjes zullen zijn in de toekomst, maar ik wil mijn oorspronkelijke inleg terug hebben in Euro.
Pas als ik mijn oorspronkelijke inleg weer belegd heb (in ASN-fondsen), weet ik dat ik écht winst gemaakt heb. Ik weet natuurlijk ook dat dat geen zekerheid is, maar voor mijn gevoel is dat het wel.
Want ik blijf rekenen met het Euro-saldo op mijn bankrekening.
Maar waar het om gaat.
Ik wil vanaf nu elke week of dag een bepaald bedrag aan coins cashen in Euro. Uiteraard voor de gunstigste koers.
Tot nu toe deed ik dat via BTCdirect, maar ik heb nu begrepen dat Kraken beter is.
Ik heb nu een Kraken-account aangemaakt, maar kan me niet verifiëren. Die optie is uitgeschakeld. Ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt.
Daarna heb ik een account aangemaakt bij Bitstamp.
Verificatie duurt waarschijnlijk 24 uur.
Ik ben benieuwd.
Ik ben nog wel aan het zoeken naar een mooie strategie. Elke dag bijv. 5% van elke coin overzetten naar BTC en die dan laten uitbetalen?
Want elke coin gaat goed omhoog.
Veel leergeld betaald.
Bijv. te snel ingestapt op zg. veelbelovende coins op een heel hoge koers. En die ging daarna natuurlijk in sneltreinvaart omlaag.
Op een gegeven moment had ik wel 30 verschillende coins.
De meeste heb ik toch aangehouden. Gelukkig.
Ik heb lang negatief gestaan, maar nu sta ik weer in de plus.
Vorige week heb ik een rigoreuze opruiming gehouden. Alle coins die de afgelopen week/ weken slechter gepresenteerd hebben, heb ik verkocht en laten uitbetalen. Of ingewisseld voor coins die veelbelovender waren.
Misschien dat dat goudjuweeltjes zullen zijn in de toekomst, maar ik wil mijn oorspronkelijke inleg terug hebben in Euro.
Pas als ik mijn oorspronkelijke inleg weer belegd heb (in ASN-fondsen), weet ik dat ik écht winst gemaakt heb. Ik weet natuurlijk ook dat dat geen zekerheid is, maar voor mijn gevoel is dat het wel.
Want ik blijf rekenen met het Euro-saldo op mijn bankrekening.
Maar waar het om gaat.
Ik wil vanaf nu elke week of dag een bepaald bedrag aan coins cashen in Euro. Uiteraard voor de gunstigste koers.
Tot nu toe deed ik dat via BTCdirect, maar ik heb nu begrepen dat Kraken beter is.
Ik heb nu een Kraken-account aangemaakt, maar kan me niet verifiëren. Die optie is uitgeschakeld. Ik heb geen idee hoe lang dat nog duurt.
Daarna heb ik een account aangemaakt bij Bitstamp.
Verificatie duurt waarschijnlijk 24 uur.
Ik ben benieuwd.
Ik ben nog wel aan het zoeken naar een mooie strategie. Elke dag bijv. 5% van elke coin overzetten naar BTC en die dan laten uitbetalen?
Want elke coin gaat goed omhoog.
Ik twijfel nog om dat te doen, mooie winst op YOYOW, maar voor hoe lang... Heb nu IOTA 50%, BTC 25% en Yoyow 25%RRCreations schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:12:
Heb zelf mijn YOYOW coins ingeruild voor IOTA coins. Heb meer vertrouwen in het laatste. Nu hopen dat ik goed heb gegokt!
100$ Dollar inleg 3 weken geleden maakt nu 320$, erg leuk om te doen ondanks een kleine inleg.
Verwijderd
Iemand nog meer problemen met chart bij bitfinex? Al gezocht op google, zie wat op reddit dat meer mensen er last van hebben en niet terug kunnen krijgen.
1 van jullie hier ook last van gehad en daarna opgelost?
1 van jullie hier ook last van gehad en daarna opgelost?
@Matadores
What is actually halving is the reward given to miners whenever they process of a block of transactions. Miners dedicate computing power and electricity to confirm transactions, and in return the get a fixed amount of Vertcoin. Ever since its launch, Vertcoin's reward has been 50 VTC for every block including whatever transaction fees are associated with the transactions that were confirmed.
Usually miners will combine their hashpower into a pool, as its very unlikely to produce a block of transactions on ones own. With everyone in a pool, they'll all get a cut of the 50 VTC their pool receives when producing a block proportionate to the amount of computing power they're dedicating.
Many crypto-currencies that are mine-able and have a fixed supply use a halving mechanism to slowly taper off the number of coins coming into circulation. In Vertcoin's case, a halving happens roughly every four years. When the halving happens, the reward per block will decrease to 25 VTC per block plus transaction fees.
Bron Reddit
What is actually halving is the reward given to miners whenever they process of a block of transactions. Miners dedicate computing power and electricity to confirm transactions, and in return the get a fixed amount of Vertcoin. Ever since its launch, Vertcoin's reward has been 50 VTC for every block including whatever transaction fees are associated with the transactions that were confirmed.
Usually miners will combine their hashpower into a pool, as its very unlikely to produce a block of transactions on ones own. With everyone in a pool, they'll all get a cut of the 50 VTC their pool receives when producing a block proportionate to the amount of computing power they're dedicating.
Many crypto-currencies that are mine-able and have a fixed supply use a halving mechanism to slowly taper off the number of coins coming into circulation. In Vertcoin's case, a halving happens roughly every four years. When the halving happens, the reward per block will decrease to 25 VTC per block plus transaction fees.
Bron Reddit
Ja, maar wat is je vraag?Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:09:
Iemand hier ervaring met de Iota wallet app op android?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
niets meer.
Respect to the man in the icecream van!
Verwijderd
Die Chief digital officer van Volkswagen. Was die ook verantwoordelijk voor de meting van de uitlaatgassen bij de diesels van VW?D-Ed schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:58:
[...]
Mooi, dan is het tijd om zelf de keuzes te maken en ervaring op te doen![]()
'Het probleem' van het internet is dat iedereen zijn of haar mening kan droppen.. Het is aan de lezer om er iets van te vinden en wel of niet mee te doen.. Als de founder van IOTA met de Chief digital officer van Volkswagen op de nationale Duitse tv komt (volgende week) dan heb ik er in ieder geval wel vertrouwen in
Thanks for this answer. Betekent dus alleen extra voordeel voor miners. Ben benieuwd of de koers van VTC na 12 december niet terugzakt als dit voordeeltje binnen is.TomvdG schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:34:
@Matadores
Bron Reddit
Zoals ik hem lees juist niet, mines krijgen nog maar de helft aan rewards. Inflatie van de rest daalt juist, totale kwantiteit coins neemt minder hard toe.Matadores schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:50:
[...]
Thanks for this answer. Betekent dus alleen extra voordeel voor miners. Ben benieuwd of de koers van VTC na 12 december niet terugzakt als dit voordeeltje binnen is.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Het is wel mooi om te zien op gdax hoe die sell wall langzamerhand word weg gesnoept.
Vanmiddag stond die nog op meer dan 200 bitcoins en nu al gedaalt tot 80. Het zal niet lang meer duren voordat de buy orders er doorheen gaan en hij boven de 10k euro uit komt.
Vanmiddag stond die nog op meer dan 200 bitcoins en nu al gedaalt tot 80. Het zal niet lang meer duren voordat de buy orders er doorheen gaan en hij boven de 10k euro uit komt.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Het kan niet lang meer duren nee, hikt er echt tegenaanDutchMan schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:05:
Het is wel mooi om te zien op gdax hoe die sell wall langzamerhand word weg gesnoept.
Edit: en 30 seconden later door de 10k
[ Voor 5% gewijzigd door mwa op 05-12-2017 21:37 ]
Verwijderd
Inderdaad, die 10.000 gaan we zo doorheen. Komende dagen gaat het hard omhoog. In Korea staat ie ruim boven de $13,000 , die gaan hem vannacht verder omhoog duwen. Koop nu je bitcoins in, ze worden schaars!dialmformark schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:36:
[...]
Het kan niet lang meer duren nee, hikt er echt tegenaan
Edit: en 30 seconden later door de 10k
Eergisteren de zelfde vraag gesteld zie en zie het antwoord hieronder:Matadores schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:50:
[...]
Thanks for this answer. Betekent dus alleen extra voordeel voor miners. Ben benieuwd of de koers van VTC na 12 december niet terugzakt als dit voordeeltje binnen is.
Evianon schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:13:
[...]
Het idee is simpel, door een "halving" komen er minder nieuwe Vertcoins op de markt. Minder aanbod en dus zou de prijs moeten stijgen. Maar net als altijd in crypto, is de kans groot dat dat inmiddels wel behoorlijk in-gehyped is in de prijs. Op lange termijn zou het dus goed kunnen zijn voor de koers, op korte termijn weet niemand het.
Het minen balanceert zich altijd wel zo uit dat het precies nog winstgevend is, dat is inherent aan minen, dus daar hoef je je weinig zorgen over te maken.
Ik ben momenteel aan het proberen mijn Bitcoin Cash nog te claimen zoals staat beschreven op https://blog.btc.com/how-...ther-wallets-24b929543f26. Ik heb even snel een wallet aangemaakt op BTC.com en ik ben daar de de seeds aan het invoeren van een van de electrum wallets waar ik ten tijde van de fork mijn BTC op had staan.
Bij het invoeren van beide seeds krijg ik echter deze melding:
Input is not a valid or supported backup phrase/mnemonic.
Nu heb ik electrum weer geopend en de seeds opgevraagd, maar die zijn toch echt hetzelfde als wat ik had. Bij een rechtstreekse copy/paste vanuit electrum blijft die melding maar komen.
Wat is hier aan de hand?
Nu heb ik electrum weer geopend en de seeds opgevraagd, maar die zijn toch echt hetzelfde als wat ik had. Bij een rechtstreekse copy/paste vanuit electrum blijft die melding maar komen.
Wat is hier aan de hand?
Heb vanmiddag m'n BTC verkocht op de 10k mark had eigenlijk een kleine dip verwacht maar nog niet echt.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:40:
[...]
Inderdaad, die 10.000 gaan we zo doorheen. Komende dagen gaat het hard omhoog. In Korea staat ie ruim boven de $13,000 , die gaan hem vannacht verder omhoog duwen. Koop nu je bitcoins in, ze worden schaars!
Gebeurde bij $ ook pas rond de 11k dus wie weet.
Verder een kleine investment in NEO/IOTA en POWR ben benieuwd wat die verder gaan doen.
Kleine 300eu in ucoincash ICO is m'n eerste en op basis van deze kijk ik wel of ik meer ICO's ga doen of niet.
Heeft iemand hier positieve ervaring met lending ICO's?
BTC blijft erg sterk inderdaad. Zit nu zo rond de 200 miljard marketcap terwijl de nummer 2 het met 44 miljard moet doen. Daar waar sommige mensen zelfs het een tijd terug nog over de flippening hadden.DutchMan schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:46:
En we zijn door de 10k euro heen.![]()
![]()
Ik hoop dat ook dit weer wat media aandacht gaat krijgen.
Verwijderd
Ik heb alle vertrouwen in wat John Mcafee zegt. Bitcoin gaat naar $1 miljoen in drie jaar. Er zijn 7 miljard mensen op aarde en slechts 16 miljoen bitcoins nu, komen nauwelijks wat bij. Do the math.PilatuS schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:48:
[...]
BTC blijft erg sterk inderdaad. Zit nu zo rond de 200 miljard marketcap terwijl de nummer 2 het met 44 miljard moet doen. Daar waar sommige mensen zelfs het een tijd terug nog over de flippening hadden.
Ik was de afgelopen periode best blij met de gespreksstof en het niveau van dit draadje, maar ik merk dat het de laatste tijd weer hard achteruit gaat... Er staat gewoon in een rood blok onderaan (en bovenaan als je een reactie plaatst) wat hier wel/niet de bedoeling is...
Wat willen we hier niet zien?
p.s. bij voorbaat sorry als dit een unpopular opinion is, just an observation
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks.
p.s. bij voorbaat sorry als dit een unpopular opinion is, just an observation
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Geloof ik helemaal niets van. 1 miljoen in 3 jaar ? No way. Een ton zie ik nog wel gebeuren, maar het zou mij ook niets verbazen als het 50k is. Het zou ook best kunnen dat we op een punt komen dat het juist maanden of nog langer omlaag gaat. Die 1 miljoen vind ik extreem optimistisch.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:57:
[...]
Ik heb alle vertrouwen in wat John Mcafee zegt. Bitcoin gaat naar $1 miljoen in drie jaar. Er zijn 7 miljard mensen op aarde en slechts 16 miljoen bitcoins nu, komen nauwelijks wat bij. Do the math.
Dat er trouwens 7 miljard mensen zijn en 16 miljoen Bitcoins zegt trouwens helemaal niets. Als ik morgen een munt maak waar er 400 van zijn gaat die dan 20 miljoen doen ? Het gaat allemaal om vraag en aanbod, dat er 16 miljoen van zijn heeft er niets mee te maken.
Ben t wel met je eens, heb de laatste tijd ook minder de behoefte alle reacties te lezen, dan alleen de laatste paginap0st schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:57:
Ik was de afgelopen periode best blij met de gespreksstof en het niveau van dit draadje, maar ik merk dat het de laatste tijd weer hard achteruit gaat... Er staat gewoon in een rood blok onderaan (en bovenaan als je een reactie plaatst) wat hier wel/niet de bedoeling is..
Heeft iemand voor mij nog wat interessante bitcoin/crypto youtube kanalen met goede reviews/predictions etc?
Zijn er eigenlijk ook Nederlandse kanalen?
Electrum gebruikt van zichzelf een ander seed-formaat dan de algemene standaard. Mogelijk is BTC.com niet compatibel met Electrum-seeds.SleepTwitch schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:44:
Ik ben momenteel aan het proberen mijn Bitcoin Cash nog te claimen zoals staat beschreven op https://blog.btc.com/how-...ther-wallets-24b929543f26. Ik heb even snel een wallet aangemaakt op BTC.com en ik ben daar de de seeds aan het invoeren van een van de electrum wallets waar ik ten tijde van de fork mijn BTC op had staan.
Wat is hier aan de hand?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
De schaarste is niet de enige drijfveer, want dan zou ik iets in het leven kunnen roepen waarvan er maar 8 miljoen zijn en dan zou het automatisch to the moon en misschien wel 2x BTC gaan volgens jouw redenatie. Er zit veel meer achter, zoals de eerste zijn, het Maxi Cosi effect: Het verbinden van een volledige (nieuwe) markt aan je merknaam. En dat is blijkbaar op dit moment erg veel waard. Schaarste van een bepaald materiaal zoals goud, etc. heeft in het verleden waarde bepaald omdat het ook echt waarde had in het dagelijkse leven (niet om op te slaan als back-up voor geld, maar voor gebruik in elektronica). Bitcoin is een schaars iets, maar wel digitaal met vele alternatieven die meer echte use cases hebben. De uitspraak van McAfee kan prima waar zijn, maar je toevoeging over schaarste en daarom "the math" doen, gaat wat mij betreft niet op.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:57:
[...]
Ik heb alle vertrouwen in wat John Mcafee zegt. Bitcoin gaat naar $1 miljoen in drie jaar. Er zijn 7 miljard mensen op aarde en slechts 16 miljoen bitcoins nu, komen nauwelijks wat bij. Do the math.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Overal is het lastig om je geverifieerd te krijgen. Bij coinbase heb ik het geprobeerd tot ik 24h geblokkeerd ben. Volgens een post hier was het wel toegestaan om de bsn te maskeren, maar toch is hij er niet doorgekomen.
Enige waar het wel mogelijk is om zo coins te kopen is Litebit, maar die heeft minimale ordergroottes van 20€, en het is niet mogelijk om Ripple te kopen. Waar is goedkoop met lage bedragen te handelen, waar de verificatie niet lastig is?
Enige waar het wel mogelijk is om zo coins te kopen is Litebit, maar die heeft minimale ordergroottes van 20€, en het is niet mogelijk om Ripple te kopen. Waar is goedkoop met lage bedragen te handelen, waar de verificatie niet lastig is?
Ik kijk voornamelijk DataDash. Jonge gast, veel kennis, neemt de tijd om projecten grondig te analyseren. Doet niet aan FUD/FOMO (hoewel ik soms twijfel aan zijn objectiviteit, heeft onlangs een louter positief filmpje over Cardano gemaakt). Plaatst ook soms tutorials.Sanalologo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:03:
Heeft iemand voor mij nog wat interessante bitcoin/crypto youtube kanalen met goede reviews/predictions etc?
Ben ik het niet mee eens. De vraag is op dit moment zo groot dat ze zelfs in korea de hoofdprijs betalen om bitcoins te bemachtingen. De prijs van bitcoin is de afgelopen anderhalve week van 7000 naar 10.000 euro gegaan. De stijging lijkt als maar sneller te gaan en daarbij moeten de grote jongens nog komen omdat ze nu pas het groene licht hebben gekregen om mee te mogen doen.PilatuS schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:01:
[...]
Geloof ik helemaal niets van. 1 miljoen in 3 jaar ? No way. Een ton zie ik nog wel gebeuren, maar het zou mij ook niets verbazen als het 50k is. Het zou ook best kunnen dat we op een punt komen dat het juist maanden of nog langer omlaag gaat. Die 1 miljoen vind ik extreem optimistisch.
Dat er trouwens 7 miljard mensen zijn en 16 miljoen Bitcoins zegt trouwens helemaal niets. Als ik morgen een munt maak waar er 400 van zijn gaat die dan 20 miljoen doen ? Het gaat allemaal om vraag en aanbod, dat er 16 miljoen van zijn heeft er niets mee te maken.
https://www.cnbc.com/2017...ch-1-million-by-2020.html
Inmiddels loopt de spanning in Korea ook op, zal een positief effect hebben op de bitcoinprijs, als er namelijk echt oorlog uitbreekt kan je beter bitcoins hebben dan je geld op een koreaanse bank.
Ik zie de stijging zoals deze nu gaat niet oneindig doorgaan. Wat denk je dat er gebeurt als er een flinke whale enorm gaat dumpen ? Dan knalt de boel met 30% omlaag en gaat iedereen panic sellen waarbij de koers nog veel verder omlaag gaat. Dan staan we binnen no-time 50% lager en kost het een half jaar om weer op de oude koers te komen.DutchMan schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:09:
[...]
Ben ik het niet mee eens. De vraag is op dit moment zo groot dat ze zelfs in korea de hoofdprijs betalen om bitcoins te bemachtingen. De prijs van bitcoin is de afgelopen anderhalve week van 7000 naar 10.000 euro gegaan. De stijging lijkt als maar sneller te gaan en daarbij moeten de grote jongens nog komen omdat ze nu pas het groene licht hebben gekregen om mee te mogen doen.
https://www.cnbc.com/2017...ch-1-million-by-2020.html
De stijging kan ook best door blijven gaan, maar ieder jaar zoals het dit jaar gegaan is ? Dat moet ik nog maar zien. Ik ga er niet van uit dat BTC jaar op jaar 1000% blijft doen. Het kan prima een jaar eens flink omlaag gaan of met 50% omhoog. Een extreme stijging zoals dit jaar die zich de komende jaren net zo door blijft zetten ? Misschien wel, maar dat het eens wat minder gaat lijkt mij veel waarschijnlijker.
Proest, jij bent zeker de grappigste thuisVerwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 20:49:
[...]
Die Chief digital officer van Volkswagen. Was die ook verantwoordelijk voor de meting van de uitlaatgassen bij de diesels van VW?

Het lijkt mij niet nee maar goed, stel.. Wat maakt het dan uit.. Buiten wat vervelende nieuwsberichten en wat wisselgeld dat ze er mee verloren hebben heeft het voor de rest geen invloed gehad op de VW groep.. Maar misschien moet je ook even opzoek naar de andere lijken in de kast bij de andere partners

In de tussentijd tikken we $3,50 aan

Een flinke dip hebben we eerder gehad en in die dip was er weer een whale die de kaarts omhoog deed knallen. Grote inversteerders zitten juist te wachten op die dip om in te stappen, daarom zijn dips ook nodig af en toen.PilatuS schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:13:
[...]
Ik zie de stijging zoals deze nu gaat niet oneinding doorgaan. Wat denk je dat er gebeurt als er een flinke whale enorm gaat dumpen ? Dan knalt de boel met 30% omlaag en gaat iedereen panic sellen waarbij de koers nog veel verder omlaag gaat. Dan staan we binnen no-time 50% lager en kost het een half jaar om weer op de oude koers te komen.
De stijging kan ook best door blijven gaan, maar ieder jaar zoals het dit jaar gegaan is ? Dat moet ik nog maar zien. Ik ga er niet van uit dat BTC jaar op jaar 1000% blijft doen. Het kan prima een jaar eens flink omlaag gaan of met 50% omhoog. Een extreme stijging zoals dit jaar die zich de komende jaren net zo door blijft zetten ? Misschien wel, maar dat het eens wat minder gaat lijkt mij veel waarschijnlijker.
Die 1 miljoen per bitcoin lijkt veel. Daarvoor zou volgens mij de gehele eu + us bitcoins moeten hebben. Maar tegen de tijd dat hij naar bijv. 250.000 gaat zal de waarde van bijv de dollar gaan dalen. Door die dalende dollar prijs gaat de vraagprijs van de bitcoin verder omhoog.
Verwijderd
We hebben een paar jaar geleden een daling van 90% meegemaakt in een paar maanden na de Mt Gov hack. En kijk, we staan op 11.090 euro!PilatuS schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:13:
[...]
Ik zie de stijging zoals deze nu gaat niet oneindig doorgaan. Wat denk je dat er gebeurt als er een flinke whale enorm gaat dumpen ? Dan knalt de boel met 30% omlaag en gaat iedereen panic sellen waarbij de koers nog veel verder omlaag gaat. Dan staan we binnen no-time 50% lager en kost het een half jaar om weer op de oude koers te komen.
Die 1 miljoen gaan we halen. Ik denk dat John zijn stelling nog gaag bijwerken als we op 31 december op 20.000$ staan.
Ik heb een kleine 10k yenten coin gekocht en een pak verge.
Yenten omdat ik deze coin zelf mine ( cpu only ) en gewoon leuk is. Denk niet dat deze coin ooit hoog gaat scoren :-).
Verge omdat ik deze coin al een tijd volg en er een dipje is sinds begin november. Denk dat deze coin wel is hard kan gaan.
Ik ga deze coins gewoon hodlen en we zien binnen een paar jaar wel.
Yenten omdat ik deze coin zelf mine ( cpu only ) en gewoon leuk is. Denk niet dat deze coin ooit hoog gaat scoren :-).
Verge omdat ik deze coin al een tijd volg en er een dipje is sinds begin november. Denk dat deze coin wel is hard kan gaan.
Ik ga deze coins gewoon hodlen en we zien binnen een paar jaar wel.
Kan je dit goed onderbouwen?Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:20:
[...]
We hebben een paar jaar geleden een daling van 90% meegemaakt in een paar maanden na de Mt Gov hack. En kijk, we staan op 11.090 euro!
Die 1 miljoen gaan we halen. Ik denk dat John zijn stelling nog gaag bijwerken als we op 31 december op 20.000$ staan.
Je weet dat John McAfee inmiddels helemaal loco is...?Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:20:
[...]
We hebben een paar jaar geleden een daling van 90% meegemaakt in een paar maanden na de Mt Gov hack. En kijk, we staan op 11.090 euro!
YouTube: Gringo: The Dangerous Life of John McAfee | Official Trailer | A Fil...
(aanrader trouwens, deze docu)
Als je er vanuit gaat dat BTC de dominante munt op de wereld word is die 1 miljoen niet zo vreemd nee. Persoonlijk zie ik dat niet gebeuren tenzij er technisch zo enorm veel veranderd dat het ook in het dagelijks leven bruikbaar is.DutchMan schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:17:
[...]
Een flinke dip hebben we eerder gehad en in die dip was er weer een whale die de kaarts omhoog deed knallen. Grote inversteerders zitten juist te wachten op die dip om in te stappen, daarom zijn dips ook nodig af en toen.
Die 1 miljoen per bitcoin lijkt veel. Daarvoor zou volgens mij de gehele eu + us bitcoins moeten hebben. Maar tegen de tijd dat hij naar bijv. 250.000 gaat zal de waarde van bijv de dollar gaan dalen. Door die dalende dollar prijs gaat de vraagprijs van de bitcoin verder omhoog.
Verder zie ik de extreme stijging van dit jaar gewoon niet nog jaren doorzetten. De kans dat we eens een slecht jaar hebben is denk ik veel groter dan ieder jaar als een raket omhoog.
Van 1000 naar 10.000 in meer dan 4 jaar dus. Trek dat door en je zit op 100.000, niet op 1 miljoen.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:20:
[...]
Verder geloof ik er al niets van dat we eind dit jaar op 20.000 staan. Iets van rond de 15.000 is denk ik wel een beetje de max.
Ik vind het verder heel vreemd om te denken dat het maar oneindig door blijft stijgen zonder eens een slecht jaar te hebben. Ik krijg hier toch wel een onrealistisch euforisch idee bij wat weinig met de werkelijkheid te maken heeft.
Edit: Koop nu 1 BTC voor 10k en over 3 jaar ben je miljonair ? Yeah right....
Heeft iemand ervaring met de kraken android app krakapi? Is deze app betrouwbaar?.
Ziet er goed uit maar vraag me af of ik zomaar daar veilig kan inloggen?
Nee want Kraken is kut.C6DL schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:26:
Heeft iemand ervaring met de kraken android app krakapi? Is deze app betrouwbaar?.
Kraken is traag en lijkt last te hebben van een chronische DDoS te hebben
Maar dat maakt Kraken toch niet onveilig? Of mis ik iets?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Het is geen officiele app, dus het blijft altijd wat onzeker.C6DL schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:26:
Je kunt bij het aanmaken van een API-key op Kraken instellen wat er allemaal mogelijk is met die key. Zo kun je een key maken die read-only is en alleen gebruikt kan worden om je saldo en orders te bekijken. Of je maakt een key waarmee wel gehandeld kan worden, maar waar withdrawals zijn uitgeschakeld. Als zo'n API-key gestolen wordt, dan kan men geen geld stelen, maar wel handelsacties uitvoeren.
En VEN blijft maar door stijgen ...... Ik heb mijn sellordertje op 6400 maar verwijderd en ga even hodlen....... Ik hoop dat ik morgenochtend wakker wordt en een goede keus gemaakt heb 😊
Het gaat niet altijd op, maar een tijd geleden heb ik erg veel NAV verkocht omdat ik de koers alleen maar zag dalen. Met de kennis van vandaag had ik hem op zich moeten houden, MAAR, ik heb ze toen in BTC omgezet en dat heeft mij meer opgeleverd dan de recente stijgingen van NAV.
5 maanden geleden voor 200 Dollar IOTA gekocht, +-1.5 maand geleden bijna voor 68 Dollar verkocht, maar geen zin om voor dat bedrag bij Binance in te loggen, om te zetten en te versturen en nu al weer 559 Dollar waard... Dat had BTC niet goed kunnen maken.
Holden is dus op zich zo gek nog niet ondanks dat je verwacht een sh*tcoin te hebben gekocht. Heb wel als regel voor mijzelf opgelegd om voor max 150 Euro in opkomende Top 10 (coinmarketcap) munten te investeren en die moeten dan maximaal 10-20 cent per stuk waard zijn, zodat ze nog minimaal naar >1 Dollar kunnen gaan stijgen. Blijven ze daaronder hangen, zoals bijvoorbeeld XVG, dan zie ik op lange termijn ook geen grote en stabiele stijging meer. Met die reden ook nog wat ADA gekocht. Heb nu BTC, ETH, LTC, IOTA en ADA in de portefeuille.
Tnx mate!Rannasha schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:30:
[...]
Het is geen officiele app, dus het blijft altijd wat onzeker.
Je kunt bij het aanmaken van een API-key op Kraken instellen wat er allemaal mogelijk is met die key. Zo kun je een key maken die read-only is en alleen gebruikt kan worden om je saldo en orders te bekijken. Of je maakt een key waarmee wel gehandeld kan worden, maar waar withdrawals zijn uitgeschakeld. Als zo'n API-key gestolen wordt, dan kan men geen geld stelen, maar wel handelsacties uitvoeren.
MooiTaro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:31:
[...]
Het gaat niet altijd op, maar een tijd geleden heb ik erg veel NAV verkocht omdat ik de koers alleen maar zag dalen. Met de kennis van vandaag had ik hem op zich moeten houden, MAAR, ik heb ze toen in BTC omgezet en dat heeft mij meer opgeleverd dan de recente stijgingen van NAV.
5 maanden geleden voor 200 Dollar IOTA gekocht, +-1.5 maand geleden bijna voor 68 Dollar verkocht, maar geen zin om voor dat bedrag bij Binance in te loggen, om te zetten en te versturen en nu al weer 559 Dollar waard... Dat had BTC niet goed kunnen maken.
Holden is dus op zich zo gek nog niet ondanks dat je verwacht een sh*tcoin te hebben gekocht. Heb wel als regel voor mijzelf opgelegd om voor max 150 Euro in opkomende Top 10 (coinmarketcap) munten te investeren en die moeten dan maximaal 10-20 cent per stuk waard zijn, zodat ze nog minimaal naar >1 Dollar kunnen gaan stijgen. Blijven ze daaronder hangen, zoals bijvoorbeeld XVG, dan zie ik op lange termijn ook geen grote en stabiele stijging meer. Met die reden ook nog wat ADA gekocht. Heb nu BTC, ETH, LTC, IOTA en ADA in de portefeuille.

Afgelopen zomer ben ik me gaan inlezen en heb wat coins gekocht om mee te testen (klein bedrag verdeeld over IOTA, NEO, YOYO, BTC, ETH). Tijdens de vakantie in de avonduren wat mee zitten handelen maar dat verliep niet zo voorspoedig dus mijn budget op IOTA & NEO gezet omdat ik beiden teams en doelstellingen erg goed vind. Vorige week al mijn NEO over naar IOTA (beiden coins al vanaf september op HOLDN). Het relatief kleine budget waarmee ik in de vakantie ben begonnen is nu een wat groter bedrag geworden en ben all in op IOTA. Blijf NEO in de gaten houden, ben op $21,- ingestapt en voor $38,- kunnen verkopen. Bij IOTA is mijn inzet verdeeld over de instapmomenten $0,87 dus de koers van de laatste week bevalt goed. Kijken hoe lang we dit vast kunnen houden
NEO heeft wel een mooie toekomst, maar in verhouding tot andere munten minder groeipotentieel verwacht ik. ETH en IOTA zie ik op termijn meer stijgen, met nadruk op de laatste. In ieder geval heb je nu op het juiste paard gewed, hopen dat die zo door blijft versnellenD-Ed schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:49:
[...]
Blijf NEO in de gaten houden, ben op $21,- ingestapt en voor $38,- kunnen verkopen. Bij IOTA is mijn inzet verdeeld over de instapmomenten $0,87 dus de koers van de laatste week bevalt goed. Kijken hoe lang we dit vast kunnen houden
Tot slot, gezien ik al 2 jaar handel op kraken en het spuugzat ben inmiddels.
Is coinbase een logisch vervolg om naar over te stappen als ik wil handelen in btc/eur ?
Heb dit topic al doorgelezen en deze exchange wordt vaak genoemd.
Ook de tarieven zijn mooi laag.. zijn er nog nadelen?
Is coinbase een logisch vervolg om naar over te stappen als ik wil handelen in btc/eur ?
Zit nu weer een weekje in de crypto's sinds het debacle van 2013.
Fingers crossed dat het me dit keer wat beter af gaat.
Eergisteren ingestapt in IOTA en NAV, welke het vandaag ook wel weer lekker deden. Helaas zat ik er met een te klein volume in om het echt leuk te maken (zit voor 90% in BTC). Vandaag wat Monero erbij gekocht n.a.v. positieve berichten over samenwerking met artiesten en webwinkels.
Al met al toch 1800 dollar weten te verdienen deze week, maar kan natuurlijk volgende week makkelijk het driedubbele kwijt zijn. Beter kijk ik gewoon een paar dagen weken maanden jaar niet naar de koersen
Fingers crossed dat het me dit keer wat beter af gaat.
Eergisteren ingestapt in IOTA en NAV, welke het vandaag ook wel weer lekker deden. Helaas zat ik er met een te klein volume in om het echt leuk te maken (zit voor 90% in BTC). Vandaag wat Monero erbij gekocht n.a.v. positieve berichten over samenwerking met artiesten en webwinkels.
Al met al toch 1800 dollar weten te verdienen deze week, maar kan natuurlijk volgende week makkelijk het driedubbele kwijt zijn. Beter kijk ik gewoon een paar dagen weken maanden jaar niet naar de koersen

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter op 05-12-2017 22:59 ]
De tarieven zijn hoog, maar, voor BTC/EUR naar mijn weten wel acceptabel omdat dergelijke Euro brokers/exchanges schaars zijn.C6DL schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:54:
Maar waarom stap je niet over naar bijvoorbeeld Bittrex om van USDT gebruik te kunnen maken en lagere fee's? Ja, er zit een risico aan USDT, maar, ik vermoed dat je nu ook erg veel geld aan fee's kwijt bent, dan is de vraag waar je liever geld op bespaart, een risico dat misschien nooit tot uiting komt, of iedere keer een aanzienlijk aantal Euro's weggeven....
Over welke fee hebben we het dan? Als je wil kopen of verkopen heb je geen fee, als je het op de juiste manier doet.Taro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:57:
[...]
De tarieven zijn hoog, maar, voor BTC/EUR naar mijn weten wel acceptabel omdat dergelijke Euro brokers/exchanges schaars zijn.
Maar waarom stap je niet over naar bijvoorbeeld Bittrex om van USDT gebruik te kunnen maken en lagere fee's? Ja, er zit een risico aan USDT, maar, ik vermoed dat je nu ook erg veel geld aan fee's kwijt bent, dan is de vraag waar je liever geld op bespaart, een risico dat misschien nooit tot uiting komt, of iedere keer een aanzienlijk aantal Euro's weggeven....
(bij gebruik gdax)
Gdax, niet Coinbase. Zelfde bedrijf, maar andere dienst.C6DL schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:54:
Die bedoel ik inderdaadRannasha schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:58:
[...]
Gdax, niet Coinbase. Zelfde bedrijf, maar andere dienst.
Na lang onderzoek te doen tussen verschillende traders kwam ik op GDAX uit.Rannasha schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:58:
[...]
Gdax, niet Coinbase. Zelfde bedrijf, maar andere dienst.
Is dit een goed platform om met bitcoin te beginnen? Mijn doel is om euro’s naar een een trader te sturen (gdax) om daar dan ook bitcoins te kopen, en verder niet veel mee te doen.
Kraken was mijn eerste keuze, maar na vele reviews en zelf te ondervinden dat de site vaak vastloopt heb ik deze laten varen..
GDAX is natuurlijk nog een optie als je Coinbase wil gebruiken. Maar ik stond eerst ook erg in de Euro modus, maar het beperkt je erg tot een beperkt aantal exchanges en daarmee de beschikbare munten of dure handel. Een omzetting van Euro -> LTC/ETH/BTC -> Bittrex en daarna handelen met evt. een uitstapje naar USDT is ook een optie. Wil je ooit volledig uitstappen, dan is van munt X naar bijv. LTC om het daarna naar Coinbase over te maken relatief gezien ook geen grote uitgave en binnen een aantal minuten geregeld.DutchMan schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:58:
[...]
Over welke fee hebben we het dan? Als je wil kopen of verkopen heb je geen fee, als je het op de juiste manier doet.
Heeft iemand ervaring met de support van kraken? (Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg)
Heb een beetje een lullig probleem, de telefoon waar mijn google authenticator op stond is zo hard gevallen dat het scherm niet meer werkt. Via de support heb ik gevraagd of mijn 2-step authentication gereset kan worden.
Is het mogelijk om op een andere manier achter de 2-step support van google weg te komen?
Heb een beetje een lullig probleem, de telefoon waar mijn google authenticator op stond is zo hard gevallen dat het scherm niet meer werkt. Via de support heb ik gevraagd of mijn 2-step authentication gereset kan worden.
Is het mogelijk om op een andere manier achter de 2-step support van google weg te komen?

Het voelt niet zo als wedden omdat ik mijn kleine investering sowieso als leergeld zie. Ook al zakt IOTA in (heb hem al zien zakken naar rond de $0,35,-) dan blijf ik alsnog hodl’n.. Zo lang als het dev team blijft leveren en de resultaten uit de marktplaats de komende maanden resultaten laat zienTaro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:53:
[...]
NEO heeft wel een mooie toekomst, maar in verhouding tot andere munten minder groeipotentieel verwacht ik. ETH en IOTA zie ik op termijn meer stijgen, met nadruk op de laatste. In ieder geval heb je nu op het juiste paard gewed, hopen dat die zo door blijft versnellen
Nee, helaas niet, daarom is de Authy App ook aan te raden, daarmee kan je wél back-ups maken.BraX schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:11:
Heeft iemand ervaring met de support van kraken? (Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg)
@DutchManTaro schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:05:
[...]
GDAX is natuurlijk nog een optie als je Coinbase wil gebruiken. Maar ik stond eerst ook erg in de Euro modus, maar het beperkt je erg tot een beperkt aantal exchanges en daarmee de beschikbare munten of dure handel. Een omzetting van Euro -> LTC/ETH/BTC -> Bittrex en daarna handelen met evt. een uitstapje naar USDT is ook een optie. Wil je ooit volledig uitstappen, dan is van munt X naar bijv. LTC om het daarna naar Coinbase over te maken relatief gezien ook geen grote uitgave en binnen een aantal minuten geregeld.
Ik zou even oppassen met Bittrex, lees over veel issues bij gebruikers, was vandaag ook een artikel over.
........................................................................................................................................................
Verwijderd
Hoe dan? Ik betaal 0,25% bij gdax per transactie.DutchMan schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:58:
[...]
Over welke fee hebben we het dan? Als je wil kopen of verkopen heb je geen fee, als je het op de juiste manier doet.
(bij gebruik gdax)
Maker-transacties (waarbij je een order aan het orderboek toevoegt die potentieel later door een andere tegenorder wordt uitgevoerd) hebben een 0% fee op Gdax.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:30:
[...]
Hoe dan? Ik betaal 0,25% bij gdax per transactie.
Hiervoor moet je een limit order gebruiken en de prijs zo kiezen dat de order niet direct gematched wordt met een reeds bestaande order. Er is een optie "Post only" (o.i.d.) die er voor zorgt dat de order niet geplaatst wordt als deze direct gematched zou worden. Hiermee kun je afdwingen dat je enkel 0% fee orders plaatst. Maar je bent dan niet meer zeker van het uitvoeren van de transactie.
[ Voor 36% gewijzigd door Rannasha op 05-12-2017 23:32 ]
Als je op youtube gaat zoeken naar filmpjes over gdax en no fees dan kom je genoeg tegen over hoe je kan omzetten zonder kosten. die 0.25% is als je een market TAKER bent, ben je een market MAKER dan heb je geen fees.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:30:
[...]
Hoe dan? Ik betaal 0,25% bij gdax per transactie.
https://www.businessinsid...oor-een-viritueel-poesje/
Godver.
Hoeveel transactiekosten moet je toevoegen bij WTC als ERC20 token om direct plaats te laten vinden?
Ze staan nu al 14 uur in de wachtrij
Godver.

Hoeveel transactiekosten moet je toevoegen bij WTC als ERC20 token om direct plaats te laten vinden?
Ze staan nu al 14 uur in de wachtrij
Verwijderd
Die gratis groep is niks dus. Ja, achteraf vertellen dat iets 100% gestegen is. Dat kan ik ook.Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 09:54:
IOTA een week geleden gekocht op $0,98 na een tip van die gasten van cryptocointraders. Nu op basis van hun alerts ingestapt op NAV, RCN en REX (Hier hebben ze direct contact met de developers). Heb even zelf research gedaan, lijken mooie projecten en ze staan nog laag qua prijs dus voor de mid/long term zijn dat de mooiere dingen!
Voor wie het interessant vindt, dit is de gratis telegram group van ze: https://goo.gl/VNFByD
uhm, en wat als je er met redelijk wat kapitaal inzit nu?ikbenwouter schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:19:
[...]
@DutchMan
Ik zou even oppassen met Bittrex, lees over veel issues bij gebruikers, was vandaag ook een artikel over.
Zullen mensen vast ook geroepen hebben toen jaren gelen men 150 bitcoin kochten voor onder de de euro per stuk. Binnen 10 jaar miljonair door die 150 digitale muntjes? Lazer op.PilatuS schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:23:
Edit: Koop nu 1 BTC voor 10k en over 3 jaar ben je miljonair ? Yeah right....
Toen de bitcoin nog tegen de euro zat, vond ik het wel boeiend, had er zelf een stuk of 15. Toen ze ergens richting de 8 euro gingen, had ik mijn geld bijna ver-tien-voudigd! Verkocht, baal er de dag vandaag nog steeds van.
Trouwens, ook leuk, de recente aflevering van The Big Bang Theorie gaat over de Bitcoin explosie. Zelf heb ik pas voor 100 euro IOTA gekocht. Wel ietwat laat, aangezien ik ze al in de gaten houdt sinds ze € 1,30 waren, en nu al de € 3,50 gepasseerd zijn, maar zo ging dat bij BTC ook, achteraf niet meer zoveel willen betalen voor één muntje, en dan een jaar later zoveel verdubbelen.
Van 10 euro naar 1000 euro is wel even iets anders dan van 10.000 naar 1 miljoen. De hoeveelheid fiat die nodig is om naar 1 miljoen te komen is extreem.xoniq schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:07:
[...]
Zullen mensen vast ook geroepen hebben toen jaren gelen men 150 bitcoin kochten voor onder de de euro per stuk. Binnen 10 jaar miljonair door die 150 digitale muntjes? Lazer op.
Nee realistisch snap ik dat hoor, maar om even te schetsen hoe belachelijk de situatie jaren geleden ook klonk...PilatuS schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:14:
[...]
Van 10 euro naar 1000 euro is wel even iets anders dan van 10.000 naar 1 miljoen. De hoeveelheid fiat die nodig is om naar 1 miljoen te komen is extreem.
Even tussen alle IOTA-berichten door...
Bijna wordt de BTC mining difficulty weer aangepast. Volgens fork.lol gaat deze met +/- 17,7% omhoog. Dat zou betekenen dat het minen van BCH weer relatief winstgevender wordt. In de tussentijd staat de mempool van BTC door scalingproblemen sowieso al aardig gevuld. Gaat dit nog voor een BCH-pump zorgen zoals we ook een paar weken geleden zagen? Gaat er eventueel meer BTC gedumpt worden hierdoor?
Bijna wordt de BTC mining difficulty weer aangepast. Volgens fork.lol gaat deze met +/- 17,7% omhoog. Dat zou betekenen dat het minen van BCH weer relatief winstgevender wordt. In de tussentijd staat de mempool van BTC door scalingproblemen sowieso al aardig gevuld. Gaat dit nog voor een BCH-pump zorgen zoals we ook een paar weken geleden zagen? Gaat er eventueel meer BTC gedumpt worden hierdoor?
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 06-12-2017 00:26 ]
Verwijderd
Nee juist niet. Ik denk dat BTC juist nog meer waard wordt en er nog meer vraag komt waardoor het nog harder gaat stijgen.The Redman schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:25:
Even tussen alle IOTA-berichten door...
Mjah, vandaag de dag klinkt het misschien belachelijk maar dat is geredeneerd vanuit het nu. Toen werd er ook geredeneerd vanuit het toen en toen klonk het wellicht net zo belachelijk. Ik zeg hiermee niet dat ik geloof dat btc met een paar jaar het miljoen aan gaat tikken maar ik zou toch wat voorzichtig zijn in de stellingname dat dat niet zo zou zijn. Blijft wel dat stel dat? Wat is dat miljoen tegen die tijd dan nog waard? De onderliggende waarde is nu bekend, heeft inflatie maar niemand kan in de toekomst kijken. Wat we nu wel zeker kunnen zeggen is dat je voor een miljoen meer kunt kopen dan van een miljoen in de toekomst mits de huidige ontwikkelingen blijven stilstaan en dat doen ze niet.xoniq schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:15:
[...]
Nee realistisch snap ik dat hoor, maar om even te schetsen hoe belachelijk de situatie jaren geleden ook klonk...
Wat ik hiermee wil zeggen is meer dat met btc eigenlijk alles wat we dachten te kennen over waarde overboord wordt gegooid, vaak wordt de vergelijking met goud getrokken maar goud heeft nog een value to weigth ratio. Vroeger en nog niet eens zo lang geleden werden bepaalde munten nog (deels) van edelmetalen gemaakt zodat ze iig een bepaalde waarde vertegenwoordigen. Btc kent geen value to weight ratio of andere bekende methodes om waarde aan iets toe te kennen, maar eentje ervan is vandaag toch €10000 waard.
Dit is history in the making.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wat vinden jullie van Coss? Ik heb er een klein beetje ingestopt. Het is nog net nieuw maar de komende updates zien er veel belovend uit en er zit een erg actief team achter.
Stelexx
Dat hangt maar net van het volume af, al ligt het natuurlijk voor de hand dat het volume in btc niet afneemt.PilatuS schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:14:
[...]
Van 10 euro naar 1000 euro is wel even iets anders dan van 10.000 naar 1 miljoen. De hoeveelheid fiat die nodig is om naar 1 miljoen te komen is extreem.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Over de piek van IOTA, zou het ook niet zo zijn dat er een tekort is aan IOTA op de exchanges? Ik probeer nu al meer dan een dag mijn IOTA te verkopen (had toch een mooie 200% winst, ondertussen 300%) maar het wil niet echt lukken ze op een exchange te krijgen ofzo..
Twee dagen geleden was ik er binnen een minuut vanaf (volgende dag weer terug gekochtKrankenhausen schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:40:
Over de piek van IOTA, zou het ook niet zo zijn dat er een tekort is aan IOTA op de exchanges? Ik probeer nu al meer dan een dag mijn IOTA te verkopen (had toch een mooie 200% winst, ondertussen 300%) maar het wil niet echt lukken ze op een exchange te krijgen ofzo..
Vandaag noodgedwongen wat in Bittrex gezet omdat ik stellar lumens wilde kopen, dacht dat het net zoals binance werkte en je in met ETH kon traden dus daar naar toe getrasferd. Blijkt het dat je daar alleen met BTC andere munten kan kopen.. Wil ik vervolgens mijn ETH terug halen naar Binance kan het alleen als ik me volledig registreer/verifieer. (paspoort naw, alles). Baal er nu al van!ikbenwouter schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 23:19:
[...]
@DutchMan
Volgens mij kan je Stellar Lumens gewoon met ETH handelen op bittrex.. Of is XLM een andere munt?TQAirstrike schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:57:
[...]
Vandaag noodgedwongen wat in Bittrex gezet omdat ik stellar lumens wilde kopen, dacht dat het net zoals binance werkte en je in met ETH kon traden dus daar naar toe getrasferd. Blijkt het dat je daar alleen met BTC andere munten kan kopen.. Wil ik vervolgens mijn ETH terug halen naar Binance kan het alleen als ik me volledig registreer/verifieer. (paspoort naw, alles). Baal er nu al van!
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=ETH-XLM
Wat quotes van dit bloomberg artikel.
There’s an $814 Million Mystery Near the Heart of the Biggest Bitcoin Exchange
There’s an $814 Million Mystery Near the Heart of the Biggest Bitcoin Exchange
Among the many mysteries at the heart of the cryptocurrency market are these: Does $814 million of a digital token known as tether really exist? And what is tether’s connection to Bitfinex, the world’s biggest bitcoin exchange?
This is the state of crypto in late 2017, where questions about the companies behind the currencies are multiplying with the profits. While cryptocurrencies appeal to people who lack faith in governments and banks, the digital assets often require a blind trust in companies about which few facts are available.
On Dec. 3, Bitfinex said it had hired law firm Steptoe & Johnson LLP because of “false claims and related activity by various parties,” according to an emailed press release. “To date, every claim made by these bad actors has been patently false and made simply to agitate the cryptocurrency ecosystem,” Stuart Hoegner, counsel for Bitfinex, said in the statement.
Serdar says he eventually traded his $1 million tether stake for bitcoin. “I don’t think they have even $100 million or $200 million in a legitimate country,” he said. “It’s the elephant in the room, but a lot of people don’t want to talk about it because they’re invested in it.”
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Binance. Toen ik ze er kocht n maand geleden ofzo ging het withdrawn prima, nu staat de transactie al sinds de lunchpauze gisteren op unconfirmed (ook in mn eigen wallet.) Heb al n paar reattachements geprobeerdD-Ed schreef op woensdag 6 december 2017 @ 00:47:
[...]
Twee dagen geleden was ik er binnen een minuut vanaf (volgende dag weer terug gekocht). Welke Exchange gebruik je?
Een Tether klant heeft geprobeerd om USD voor zijn Tether te krijgen.
Bron --> OguzSerdar --> https://twitter.com/OguzSerdar/status/938093415581061121
Bron --> OguzSerdar --> https://twitter.com/OguzSerdar/status/938093415581061121
Ik weet dat velen het hier die in Bitcoin geinvesteerd hebben het NIET WILLEN HOREN, maar de prijs is opgeblazen met Tether alsof die Tether USD was. Er zit dus zo een 800 miljoen dollar in Bitcoin die er niet is, Hoeveel van die 800 miljoen dollar er niet is weet niemand. Door de vele exchanges waar je met een hefboom effect kunt traden (margin trading) kan het er-niet-zijn van 800 miljoen dollar echt een gigantisch invloed op de prijs hebben. En niet alleen die van Bitcoin maar van alle crypto.I’d like shed some light on the Bloomberg’s Tether story.
Buying and selling Bitcoins from Turkey has been historically hard. When Paypal was banned in Turkey, I had to buy Bitcoins on-demand paying 7-10% premium plus credit card fees back in early 2016. My plan was to use it as medium of exchange for on-going vendor payments.
Even this day, in countries like Turkey (or Brazil) Bitcoin trades with high premiums with limited liquidity.
When I’ve first heard about Tether earlier this year, and I thought it actually looks very good if you constantly need to go in and out of fiat currencies (park gains) in cryptomarkets.
When you check their whitepaper, you get the idea of being able to easily withdraw & deposit fiat from their service. That’s initially why I signed up for them.
My account has been stuck in their verification process for months, but I finally decided trying to withdraw USD after hearing about @bitfinexed claims in recent weeks.
Even though USDT has been used by individual users very often, they told me that I can’t withdraw USD from them & I should look for other exchanges listed on their website. The dashboard of Tether was also unusable, lacking clear instructions for users.
At that time, Kraken was the only platform offering legitimate USDT-USD trading pair. Liquidity depth was close to non-existing there. You wouldn’t really want to cash out there: Allowing wash trading certainly doesn’t help to understand the liquidity depth. If I wanted to cash out as Tether support suggested, I’d need to dump 1 Tether for $0.3.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik had al wat gelezen over Tether, maar ik ben nog steeds niet helemaal mee met het probleem. Ok, er wordt gesjoemeld blijkbaar, maar 800.000.000 is 0.5% van de totale geldwaarde die BTC vertegenwoordigt. Zie ik iets over het hoofd of is het mogelijk om die 800milj te hergebruiken met hetzelfde doel voor ogen, namelijk het jacken van de prijs?
My bad, niet goed gekeken! je bent een live-safer! nu nog extra lumens kunnen kopen nu die een beetje is in gezaktjkool07 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 01:03:
[...]
Volgens mij kan je Stellar Lumens gewoon met ETH handelen op bittrex.. Of is XLM een andere munt?
https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=ETH-XLM
Vind bittrex nog steeds een beetje omslachtig werken tav Binance
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]