[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
douwe.nl schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:55:
[...]

Ik heb previeuws / revieuws / fora bekeken.

Ik lees enerzijds dat backing door grote bedrijven veel kan zeggen maar her en der ook dat het allemaal niet zo veel uit hoeft te maken enz.

Het idee achter IOTA vind ik iig erg goed.

Wellicht onervarenheid hoor maar ik heb zeker tijd gestoken in onderzoeken.
Mooi, dan is het tijd om zelf de keuzes te maken en ervaring op te doen ;)

'Het probleem' van het internet is dat iedereen zijn of haar mening kan droppen.. Het is aan de lezer om er iets van te vinden en wel of niet mee te doen.. Als de founder van IOTA met de Chief digital officer van Volkswagen op de nationale Duitse tv komt (volgende week) dan heb ik er in ieder geval wel vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:24
Boltinus schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:35:
[...]

Let vooral op de wallen die in de koop/verkoop plotseling opduiken en verdwijnen.
Vaak zijn dit partijen die je het 'gevoel' willen geven dat het niet lager/hoger gaat en dan reageer je daarop.

Ik zou al ik jou was toch iets meer TA leren, om meer zekerheden te hebben ook van dit soort valse signalen die men soms het orderbook instuurt.

En BTW, met TA had je deze stijging van 30% al aan zien komen heb ik net gecontroleerd .. spot on!
Technische Analyses zijn waarschijnlijk heel handig als je er helemaal in thuis bent. Maar waar doe je die mee dan?
Ben totaal nog niet thuis in alle tools die je op de grafieken los kan laten op bittrex en wat die precies doen allemaal.

Ben zelf pas net begonnen met lezen en een klein beetje handelen, voornamelijk gebaseerd op kijken wat een koers doet.
Kan al redelijk goed inschatten wanneer een koers omhoog gaat en op zijn hoogte punt zit.
Maar ben met het daadwerkelijk handelen nog heel voorzichtig. Als ik alle trades had gedaan zoals ik zelf ingeschat had wat het zou doen had ik mijn inleg al verdubbeld. Maar had ik daarentegen waarschijnlijk ook alweer een hoop verspeelt door foute inschattingen.
(bovendien was ik gisteravond toen die koers zo lekker omhoog schoot met andere veel leukere bezigheden bezig Dus ik ben er niet rouwig om. :P )

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 21:15
D-Ed schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:58:
[...]

Mooi, dan is het tijd om zelf de keuzes te maken en ervaring op te doen ;)

'Het probleem' van het internet is dat iedereen zijn of haar mening kan droppen.. Het is aan de lezer om er iets van te vinden en wel of niet mee te doen.. Als de founder van IOTA met de Chief digital officer van Volkswagen op de nationale Duitse tv komt (volgende week) dan heb ik er in ieder geval wel vertrouwen in :)
Dat zijn inderdaad zaken buiten persoonlijke meningen van annonieme youtubers die me dan over de streep zullen trekken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
douwe.nl schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:03:
[...]

Dat zijn inderdaad zaken buiten persoonlijke meningen van annonieme youtubers die me dan over de streep zullen trekken :)
Idd, het is de optelsom van nieuws en 'feiten' die we kunnen vinden waar je je keuzes op moet baseren (naar mijn idee dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boltinus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-09 10:42
Morelleth schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:00:
[...]

Technische Analyses zijn waarschijnlijk heel handig als je er helemaal in thuis bent. Maar waar doe je die mee dan?
Ben totaal nog niet thuis in alle tools die je op de grafieken los kan laten op bittrex en wat die precies doen allemaal.

Ben zelf pas net begonnen met lezen en een klein beetje handelen, voornamelijk gebaseerd op kijken wat een koers doet.
Kan al redelijk goed inschatten wanneer een koers omhoog gaat en op zijn hoogte punt zit.
Maar ben met het daadwerkelijk handelen nog heel voorzichtig. Als ik alle trades had gedaan zoals ik zelf ingeschat had wat het zou doen had ik mijn inleg al verdubbeld. Maar had ik daarentegen waarschijnlijk ook alweer een hoop verspeelt door foute inschattingen.
(bovendien was ik gisteravond toen die koers zo lekker omhoog schoot met andere veel leukere bezigheden bezig Dus ik ben er niet rouwig om. :P )
Voor het uitvoeren van eenvoudige TA gebruik Tradingview.
Hier heb je een groot scala aan TA-tools die je op de grafieken los kunt laten.

Hou er met TA wel rekening mee dat je jezelf niet blind staart op 1 indicator, dalen en stijgen is meestal een combinatie van indicatoren samen.
Daarna komt er nog heel veel oefening bij kijken om de indicatoren op een juiste manier te gebruiken en te lezen.

Maar je zal zien dat al die oefeningen je uiteindelijk goed gaan doen in het kiezen van een coin en je winst en verliespunten vast kunt stellen.

BTW, BAT onderweg naar de 1797

[ Voor 10% gewijzigd door Boltinus op 05-12-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 13:14

Estoque

Turbobrick Owner

Iemand hier ervaring met de Iota wallet app op android?

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
RemkoDJ schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:50:
[...]

Even een newbie question (sorry).

Dus vlak na de aankondiging schiet de koers omhoog omdat men wil mee profiteren van de "pump". Als de pump hoog genoeg is word er weer massaal geloosd "dump". Zit ik hier goed?

Is het moment van de fork zelf niet interessant? Ik dacht dat je dan je saldo van in dit geval Siacoin in een andere valtua "cadeau" krijgt...
Iemand nog antwoord op mijn vraagjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Is er een maximum aan wat je kan depositen bij Bitfinex? Ik heb eerder deze ochtend x aantal Bitcoins verzonden naar Bitfinex wallet en is inmiddels al 17x bevestigd; zie 'm alleen nog niet terug in mijn overview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Utke56 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:15:
Is er een maximum aan wat je kan depositen bij Bitfinex? Ik heb eerder deze ochtend x aantal Bitcoins verzonden naar Bitfinex wallet en is inmiddels al 17x bevestigd; zie 'm alleen nog niet terug in mijn overview.
Ik probeer ook bij bitfinex btc te depositen in mn wallet, maar er staat: The Bitcoin watchonly daemon is restarting, please come back in a few minutes. Wut?

Net een account aangemaakt daar, niet verified want schijnt niet te hoeven als je btc koopt en dan bijv IOTA wil kopen. Iemand een idee wat die error message inhoudt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vanmorgen een ETH withdrawal opgevoerd bij Coinexchange.io. Vrijwel gelijk een TX, maar na een uur nog steeds niets te zien op Etherscan. Ticketje aangemaakt... kreeg al vrij snel het antwoord dat het Ethereum netwerk verstopt zit, waarschijnlijk door CryptoKitties.

Mensen die duizenden dollars betalen voor plaatjes van katten 8)7. Hoezo bubbel? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik las er net ook iets over, geniaal die cryptokitties. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
Ik maakte geld over naar Binance van mijn Bitcoin wallet (greenaddress) en moet transactiekosten betalen. Is dat normaal?

Eerste keer dat ik geld over maak met mijn greenaddress wallet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
mrstylo schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:33:
Ik maakte geld over naar Binance van mijn Bitcoin wallet (greenaddress) en moet transactiekosten betalen. Is dat normaal?

Eerste keer dat ik geld over maak met mijn greenaddress wallet trouwens.
Zoiezo transactiekosten voor de blockchain is logisch.

Exchange kan ook nog kiezen voor withdrawl-fee natuurlijk, ze bestaan om geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Laatst online: 02-09 15:10
Rakward schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:35:
[...]

Zoiezo transactiekosten voor de blockchain is logisch.

Exchange kan ook nog kiezen voor withdrawl-fee natuurlijk, ze bestaan om geld te verdienen.
Ooh oke. Voor het eerst dat ik het op die manier zie. Ik zie normaal alleen detransactiekosten om bitcoin mee te kopen.

Ik heb niks gezegd dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiraalschaap
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-05-2023
Ik ben 3 weken geleden ingestapt en afgelopen zondag weer uitgestapt omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik mee bezig was. 150 euro verdiend en iets van 30 euro aan fees betaald om te kopen en verkopen aan Bitonic & Breadwallet. Interessante ervaring en prima omdat ik winst gemaakt heb. Vraag me wel af of het handelen op die manier het waard is als de prijs niet zo absurd snel stijgt. Nu toch 1/6e van de winst moeten afromen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
admiraalschaap schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:39:
Ik ben 3 weken geleden ingestapt en afgelopen zondag weer uitgestapt omdat ik eigenlijk geen idee heb waar ik mee bezig was. 150 euro verdiend en iets van 30 euro aan fees betaald om te kopen en verkopen aan Bitonic & Breadwallet. Interessante ervaring en prima omdat ik winst gemaakt heb. Vraag me wel af of het handelen op die manier het waard is als de prijs niet zo absurd snel stijgt. Nu toch 1/6e van de winst moeten afromen..
In principe doe je normaal gesproken 1 keer inkopen. Daarna gaat het traden op exchanges. Bitonic en bv Litebit hanteren een behoorlijke fee, dus ik zou dat nooit als tradeplatform gebruiken.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

mindcre8r schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:04:
[...]

Via binance is het wat sneller te doen imho. ik verwacht nog in december een waarde van 5 dollar p/c.
Toch maar gekocht, ook al ben ik aan de late kant (ik liep helaas tegen vertraging aan bij authentificatie van mijn accounts, duurde ongeveer een dag). Heb hem gekocht bij Bitfinex.

Reden? Gezien de recente berichtgeving met o.a. MS verwacht ik op de lange termijn veel ontwikkeling en zekerheid bij deze munt, en verwacht dat er nog veel te halen valt als hij wordt gelist op meer exchanges.

NOSIG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Binance toont wel weer aan een absolute topexchange te zijn zeg.

Knap hoe ze zich in 2 maanden tijd omhoog werken van +-100.000.000 per dag naar vandaag meer dan 1 miljard dollar handelsvolume. De site is niet traag en ook de downloadversie werkt echt perfect. Ben een groot fan van deze exchange _/-\o_

Voorheen maakte iedereen een account aan voor BNB, toen werden accounts aangemaakt voor WTC en nu is IOTA de coin die 200 miljoen handelsvolume trekt. Ook verificatie om meer dan 2 BTC per dag op te nemen was gewoon in 5uur tijd helemaal geregeld.

[ Voor 9% gewijzigd door rvT op 05-12-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
rvT schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:50:

Knap hoe ze zich in 2 maanden tijd omhoog werken van +-100.000.000 per dag naar vandaag meer dan 1 miljard dollar handelsvolume. De site is niet traag en ook de downloadversie werkt echt perfect. Ben een groot fan van deze exchange _/-\o_

Voorheen maakte iedereen een account aan voor BNB, toen werden accounts aangemaakt voor WTC en nu is IOTA de coin die 200 miljoen handelsvolume trekt. Ook verificatie om meer dan 2 BTC per dag op te nemen was gewoon in 5uur tijd helemaal geregeld.
Het mooie ervan is, dat mijn BNB coins lekker omhoog gaan. Had ze iets te duur ingekocht in het begin, waarna ze echt 60% zakten. Maarrrr, all good nu :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
RemkoDJ schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 13:11:
[...]

Iemand nog antwoord op mijn vraagjes?
Je krijgt niet bij elke fork automatisch een nieuwe munt. Bij Bitcoin zie je die wel vaak bij (hard)forks omdat de community verdeeld is en beide chains in leven worden gehouden, dan is het nodig om een 'nieuwe' munt te maken.

Maar bij kleinere munten, die bij 1 instantie of bedrijf in beheer is, wordt er bij een fork vaak gewoon 1 munt aangehouden, dan sterft de oude chain gewoon af.

(tenminste, ik denk dat het zo werkt, google is je vriend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:14
Theniers schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:02:
[...]

Je krijgt niet bij elke fork automatisch een nieuwe munt. Bij Bitcoin zie je die wel vaak bij (hard)forks omdat de community verdeeld is en beide chains in leven worden gehouden, dan is het nodig om een 'nieuwe' munt te maken.

Maar bij kleinere munten, die bij 1 instantie of bedrijf in beheer is, wordt er bij een fork vaak gewoon 1 munt aangehouden, dan sterft de oude chain gewoon af.

(tenminste, ik denk dat het zo werkt, google is je vriend)
Inderdaad. Het doel van een hardfork is niet om de boel te splitsen. In het ideale geval doet iedereen of juist niemand mee met de hardfork en is het direct duidelijk welke kant de boel verder gaat. De tak zonder gebruikers valt dan ook stil.

Als niet iedereen het met elkaar eens is, of een deel van de gebruikers wil beide takken steunen, dan kan het gebeuren dat beide takken het overleven. Maar dit is in principe geen wenselijke situatie, want je splijt dan de gemeenschap, het is verwarrend voor gebruikers die niet op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen en tenzij je speciale voorzorgsmaatregelen treft, ben je vatbaar voor zaken als replay-attacks.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09

Als ze nog een crypto-fiat tool kunnen inbouwen (lastig met alle bankregelingen en KYC) dan is absolute top. Nu gedeeld met Bittrex wat mij betreft :)

Ben na 2 maanden ook weer positief met mijn [i]bag[i] Elixir tokens, klein team maar steevast wekelijkse updates op Medium over hun crowdfunding/peer to peer leenplatform. Hoop dat ze snel naar Kucoin of Binance kunnen want Coinexchange is te brak qua volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJ.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-07 20:51

PJ.

Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:32:
Welke wallet gebruiken jullie voor IOTA?

Heb nu zelf Litebit voor mijn NAV en Gulden, wil er het liefst niet teveel.
Ik zit met dezelfde vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 12:27
Rookert25 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:07:
[...]
Als ze nog een crypto-fiat tool kunnen inbouwen (lastig met alle bankregelingen en KYC) dan is absolute top. Nu gedeeld met Bittrex wat mij betreft :)
Bittrex is zeer onbetrouwbaar. Sind eind 2016 heb ik een account bij Bittrex, maar nu is mijn account is al meer dan een maand geblokkeerd zonder reden. Ook heb ik tot op heden geen reactie op mijn support ticket..

Dus loop met een grote boog om Bittrex.

(Ik kan dus niet bij mijn coins :X )

[ Voor 3% gewijzigd door pilon op 05-12-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrck
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-11-2021
Goedemiddag,

Even een vraag :)
Had bitcoin / euro een glitch deze ochtend??

Vanwaar deze vraag, denk je?
Rond 9:58 uur deze ochtend zakte de koers van BTCEUR van ongeveer € 9900 naar ongeveer € 9200 en weer terug naar € 9900 binnen een minuut!!
Dit gebeurde op de Avatrade app, al zag ik dezelfde daling ook bij Kraken.. maar verder op geen enkele exchange.

Met als gevolg dat mijn stop-loss van € 9600 geactiveerd werd en ik mijn coins en geld kwijt ben..

Heb al geprobeerd de block rond die tijd te bekijken om te kijken op rare bedragen.. kan nog niks vinden

Is die daling en stijging binnen 1 minuut überhaupt mogelijk?? Kan ik hier iets tegen beginnen?

En uiteraard is Avatrade niet te bereiken..

Hopelijk hebben jullie meer info.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Meer mensen die problemen hebben met de 2FA op Binance?

Ik krijg hem maar niet gelinked en als ik het probleem intyp op google, dan ben ik zeker niet de enige.
Zeker vanwege het feit dat je een 2FA nodig hebt voor withdrawals vind ik het wel belangrijk dat ik die 2FA werkend heb voordat ik eraan begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:42
Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:14:

Ik krijg hem maar niet gelinked en als ik het probleem intyp op google, dan ben ik zeker niet de enige.
Zeker vanwege het feit dat je een 2FA nodig hebt voor withdrawals vind ik het wel belangrijk dat ik die 2FA werkend heb voordat ik eraan begin.
Vanmorgen ingesteld zonder problemen, wel voor het inloggen niet voor withdrawals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

solidslayer schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:17:
[...]

Vanmorgen ingesteld zonder problemen, wel voor het inloggen niet voor withdrawals.
Ik probeer het via de pop-up die je krijgt bij het registreren. Maar het is echt onmogelijk om een werkende binding te creeeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
ptrck schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:12:
Goedemiddag,

Even een vraag :)
Had bitcoin / euro een glitch deze ochtend??

Vanwaar deze vraag, denk je?
Rond 9:58 uur deze ochtend zakte de koers van BTCEUR van ongeveer € 9900 naar ongeveer € 9200 en weer terug naar € 9900 binnen een minuut!!
Dit gebeurde op de Avatrade app, al zag ik dezelfde daling ook bij Kraken.. maar verder op geen enkele exchange.

Met als gevolg dat mijn stop-loss van € 9600 geactiveerd werd en ik mijn coins en geld kwijt ben..

Heb al geprobeerd de block rond die tijd te bekijken om te kijken op rare bedragen.. kan nog niks vinden

Is die daling en stijging binnen 1 minuut überhaupt mogelijk?? Kan ik hier iets tegen beginnen?

En uiteraard is Avatrade niet te bereiken..

Hopelijk hebben jullie meer info.. :)
Kraken heeft een rammelende trade-engine die zo nu en dan spook-trades laat zien die ver van de huidige koers afliggen. Als je kijkt naar de koersgrafiek (cryptowat.ch) dan zie je dat de daling binnen een candle van 1 minuut heeft plaatsgevonden en dat er nauwelijks volume was. Kortom: Dit was geen echte dip dus, maar een artefact.

Als Avatrade van de Kraken-data gebruik maakt voor hun CFD-product, dan levert dat inderdaad dit soort situaties op. Bij dergelijke CFD-websites handel je tegen de broker, dus jouw verlies is hun winst. Dit maakt dergelijke diensten direct wat dubieuzer dan een gewone exchange, waar de exchange enkel bemiddelaar is tussen externe klanten (en winst maakt uit transactiekosten ongeacht wat de koers doet).

Daarnaast is men bij Avatrade aan het prutsen als ze volledig vertrouwen op koers-data van Kraken. Dat Kraken af en toe onzin-data uitspuugt is al maanden bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02:42
Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:18:
[...]

Ik probeer het via de pop-up die je krijgt bij het registreren. Maar het is echt onmogelijk om een werkende binding te creeeren.
Ik heb het achteraf gedaan bij mn profiel, en dan de QR code scannen met google authenticator app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:38

mindcre8r

Tradepedia

Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:14:

Gebruik eens een andere browser.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrck
Rannasha schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:21:
[...]

Kraken heeft een rammelende trade-engine die zo nu en dan spook-trades laat zien die ver van de huidige koers afliggen. Als je kijkt naar de koersgrafiek (cryptowat.ch) dan zie je dat de daling binnen een candle van 1 minuut heeft plaatsgevonden en dat er nauwelijks volume was. Kortom: Dit was geen echte dip dus, maar een artefact.

Als Avatrade van de Kraken-data gebruik maakt voor hun CFD-product, dan levert dat inderdaad dit soort situaties op. Bij dergelijke CFD-websites handel je tegen de broker, dus jouw verlies is hun winst. Dit maakt dergelijke diensten direct wat dubieuzer dan een gewone exchange, waar de exchange enkel bemiddelaar is tussen externe klanten (en winst maakt uit transactiekosten ongeacht wat de koers doet).

Daarnaast is men bij Avatrade aan het prutsen als ze volledig vertrouwen op koers-data van Kraken. Dat Kraken af en toe onzin-data uitspuugt is al maanden bekend.
Heel erg bedankt voor je reactie!

Is er iets als particulier tegen te beginnen? Of is het accepteren en een andere exchange zoeken?

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die deze ochtend hier verlies door heeft geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Om toch even deze vraag te beantwoorden:
ptrck schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:12:
Is die daling en stijging binnen 1 minuut überhaupt mogelijk??
Natuurlijk is dat mogelijk. Als iemand een flinke market sell order eruit gooit en het orderboek dun is, dan kan de koers zomaar een stuk zakken. Als het orderboek niet direct wordt gevuld met koop-orders om het gat op te vangen, dan zal de eerst volgende market buy gewoon weer plaatsvinden rond de oude koers.

Maar zoals Rannasha al zei is dat waarschijnlijk niet wat er hier is gebeurd, want dan zou je dat moeten terugzien in het volume van die minuut.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

mindcre8r schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:30:
[...]

Gebruik eens een andere browser.
Met Edge doet hij het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 17:05

flexje

got-father

PJ. schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:09:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag.
Gewoon de IOTA wallet

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrck
.oisyn schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:48:

[...]

Natuurlijk is dat mogelijk. Als iemand een flinke market sell order eruit gooit en het orderboek dun is, dan kan de koers zomaar een stuk zakken. Als het orderboek niet direct wordt gevuld met koop-orders om het gat op te vangen, dan zal de eerst volgende market buy gewoon weer plaatsvinden rond de oude koers.

Maar zoals Rannasha al zei is dat waarschijnlijk niet wat er hier is gebeurd, want dan zou je dat moeten terugzien in het volume van die minuut.
Correct, had inderdaad iets duidelijker moeten vermelden.. of zo'n daling mogelijk is, bij de volumes die bij Bitcoin waren deze ochtend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:49:
[...]

Met Edge doet hij het ook niet.
Edge is nou weer niet de juiste browser die ik voor ogen had :) ik heb chrome gebruikt en ging zoals hierboven beschreven in een fluitje van een cent.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

mindcre8r schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:56:
[...]

Edge is nou weer niet de juiste browser die ik voor ogen had :) ik heb chrome gebruikt en ging zoals hierboven beschreven in een fluitje van een cent.
Ik browse standaard met Chrome.
En om nou een hele browser te downloaden voor één stap, meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Laatst online: 11:35
Waarom kan je momenteel op Binance geen IOTA kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53

Ben even benieuwd, heb jij al die MOD coins nou weer verkocht voor WTC? Jij was toch jusit geswitcht?
Hoop voor jou dat je MOD hebt aangehouden... verwacht hier namelijk veel meer van op korte termijn
IOTA/MOD gouden combo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
DBreda schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:06:
Waarom kan je momenteel op Binance geen IOTA kopen?
Ik heb net zonder problemen gekocht!?

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1500 ripple gekocht. Ben benieuwd wat het gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-09 21:03
.oisyn schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:48:

[...]

Wat ergens deze zomer met Ethereum gebeurde. Iemand deed een enorme market order waarbij het halve orderboek weg gekocht werd. Met als gevolg dat er vele stop-loss orders getriggerd werden.
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:11:
Gefeliciteerd! Voor je volgende post graag even de topic warning lezen. Want dit voegt vrij weinig toe. Vertel bijvoorbeeld waarom je dat gekocht hebt en wat je er zelf van verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door Noxa op 05-12-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychiat0r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 17:50
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:09:
[...]

Een uurtje geleden kon ook ik zonder problemen IOTA kopen. Overzetten naar mijn eigen wallet is alleen nog niet mogelijk door "network congestion". Zie ook https://www.reddit.com/r/binance/comments/7gi27x/iota_network_congestion_withdraw_suspend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Ik probeer een wallet aan te maken bij Bitfinex maar krijg de melding:

The Iota watchonly daemon is restarting, please come back in a few minutes.

Zelfde geldt bij de Bitcoin wallet.
Iemand een idee?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:11:
Bedankt voor je mededeling en deze constructieve bijdrage aan dit topic! Ik denk dat deze ofwel gaat dalen ofwel gaat stijgen, dus kijk uit met je 400 euro inleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptrck
Noxa schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:11:
[...]

Wat ergens deze zomer met Ethereum gebeurde. Iemand deed een enorme market order waarbij het halve orderboek weg gekocht werd. Met als gevolg dat er vele stop-loss orders getriggerd werden.
Belachelijke is dus dat dit een softwarefout is.. mocht ik dezelfde CFD's bij een andere exchange hebben gehad, was de stop-loss niet getriggerd..

En als particulier valt er dus niks aan te veranderen.. behalve accepteren!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
ptrck schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:24:
[...]

Belachelijke is dus dat dit een softwarefout is.. mocht ik dezelfde CFD's bij een andere exchange hebben gehad, was de stop-loss niet getriggerd..

En als particulier valt er dus niks aan te veranderen.. behalve accepteren!?
Je kunt klagen, maar de vraag is hoeveel nut dat heeft.

Het is hoe dan ook een goed idee om voorzichtig te zijn met CFDs omdat het in veel gevallen voor een CFD-broker gunstiger is als jij geld verliest.

Je kunt wat dat betreft veel beter direct op een Bitcoin-exchange handelen. Ook daar gaat lang niet altijd alles goed, maar exchanges zijn er in ieder geval bij gebaat dat hun klanten geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Nog mensen hier die BTG in hun portfollio hebben zitten? Zo ja, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Utke56 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:43:
Nee, direct nadat ik terug was van vakantie m'n Ledger gepakt en die boel gedumpt. Waarom? Omdat het een onzincoin is die niets toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Hoe lang duurt het doorgaans totdat je BTC op je Binance account gestort zijn?

Duurt bij mij toch al een goede 5 minuten en ik zie nog niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:47:

Echt? 5 minuten al? Damn!!! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utke56
Xamsix schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:49:
[...]

Ik wacht al sinds vanochtend op storting op Bitfinex 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mwa
  • Laatst online: 09:56

mwa

Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:47:

Gelijk je geld terugvragen!! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Xamsix schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:49:
[...]

idd wat een mega stress already :P, gewoon even wachten komt vast goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

hahahaha,

had ik al verteld dat ik een noob was in het hele Crypto-gebeuren?

Excuses mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hierbij mijn eerste berichtje. Dus korte introductie. Lees dit forum al langer:)

Ik zelf heb bitcoin-litecoin-vericoin-verge-power-RIPple (prive)

Nu is me compagnon hier ook erg in geinteresseed geraakt en wil hij wat uit de zaak kopen met mij:)

Nu willen wij voor 10k munten kopen.

We weten dat het uitermate speculatief is en dat maakt ook niet heel erg veel uit. Wat ik zelf wel makkelijk vind is dat de munt op de ledger nano s gezet kan worden en wil bijvoorbeeld 2x5000 of 3x 3333 in een munt steken.

Graag jullie advies wat jullie zouden aanraden.

gr CIK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Estoque schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:51:
hahahaha,

had ik al verteld dat ik een noob was in het hele Crypto-gebeuren?

Excuses mannen.
we zitten maar te joken maar er zit wel een verschil in je stemming als je 0.001 btc overmaakt of 5 btc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:03
Ik handel zelf via HitBTC maar ben een beetje bang geworden

2017-12-04 15:37
Sign-in
Desktop
Chrome 57.0
Windows 7
178.204.1.138
Kazan’, Russia

Er is niks van mijn wallets gehaald (stond ook niet veel op) maar ik blijf het heel raar vinden. Heb mijn wachtwoord veranderd en misschien toch maar 2fa gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die nog in de crypto moeten starten en wel meelezen hier. Doen. Het brengt echt wat op. Voor mijn zoon had ik een paar dagen terug 140 euro aan Viacoins gekocht. 100 stuks. Voor zijn Playsyation 4. Nu al 223 euro waard. Dus 83 euro winst na een paar dagen. En Viacoin gaat nog veel groter worden in 2018. Neem wel betrouwbare coins uiteraard en kopen in een dipje. Roadmap bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
Mich schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:54:
misschien toch maar 2fa gebruiken.
Dat sowieso.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xamsix
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:55:
Mensen die nog in de crypto moeten starten en wel meelezen hier. Doen. Het brengt echt wat op. Voor mijn zoon had ik een paar dagen terug 140 euro aan Viacoins gekocht. 100 stuks. Voor zijn Playsyation 4. Nu al 223 euro waard. Dus 83 euro winst na een paar dagen. En Viacoin gaat nog veel groter worden in 2018. Neem wel betrouwbare coins uiteraard en kopen in een dipje. Roadmap bekijken.
Goed advies, neem je ook de losses van de mensen die op jouw advies starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Voor de mensen hier met IOTA, netjes hoor..

heb helaas alleen Bittrex dus niet gekocht....

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
NoE schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:04:
Voor de mensen hier met IOTA, netjes hoor..

heb helaas alleen Bittrex dus niet gekocht....
Ja gaat lekker. Ik stapte redelijk laat in. Afgelopen vrijdag pas. maar toen nog wel op 1.25 per stuk kunnen kopen. Helaas er maar een klein aantal aangeschaft, maarja toch een mooie waarde vermeerdering.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xamsix schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:02:
[...]

Goed advies, neem je ook de losses van de mensen die op jouw advies starten?
Wel beetje onderzoek doen naar welke munt en alleen met geld wat je kan missen. Logisch toch?

Beter dan sparen op de bank. Zat mensen die hier advies kunnen geven in welke coin. Begin gewoon klein. Heb ik ook gedaan. Eerste maand verlies vanwege angst vanwege het zakken. Daarna meer erin verdiepen en de rest gaat vanzelf. Ik zit ook pas vanaf oktober erin maar wel mijn inleg met 74% nu totaal omhoog. Had ik bij de Rabobank nooit gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:07:
[...]
Ik zit ook pas vanaf oktober erin maar wel mijn inleg met 74% nu totaal omhoog. Had ik bij de Rabobank nooit gehad.
We zitten nu op een punt dat eigenlijk alles flink omhoog gaat. Dan is die 74% natuurlijk erg makkelijk. We kunnen ook weer op een punt komen dat alles flink omlaag gaat. Dan kan je zomaar op -30% zitten, dat zal je bij de Rabobank nooit hebben.

We zitten in een gigantische bull market op dit moment waarbij 90% van de mensen winst maakt. Of dit over 4 maanden nog steeds zo is, is een heel ander verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
[...]

Wel beetje onderzoek doen naar welke munt en alleen met geld wat je kan missen. Logisch toch?

Beter dan sparen op de bank. Zat mensen die hier advies kunnen geven in welke coin. Begin gewoon klein. Heb ik ook gedaan. Eerste maand verlies vanwege angst vanwege het zakken. Daarna meer erin verdiepen en de rest gaat vanzelf. Ik zit ook pas vanaf oktober erin maar wel mijn inleg met 74% nu totaal omhoog. Had ik bij de Rabobank nooit gehad.
Bedankt, alleen probeerde ik geen advies van je te krijgen. Ik probeerde aan te geven dat het onverantwoordelijk is om jezelf te richten aan 'alle mensen die meelezen en nog niet geinvesteerd hebben' om in crypto te investeren. Leuk dat je enthousiast bent, maar het zijn dit soort verhalen waardoor de postbode ook een behoorlijk bedrag investeert en het op termijn kwijt raakt.

Daarnaast, besef ook goed, waar partij A geld verdient, verliest partij B geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Utke56 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:43:
Ja, omdat ik een paper wallet heb en een beetje huiverig ben om die te sweepen alleen maar om BTG te verkopen. Ik hou ze wel vast, ze staan niet in de weg.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
[...]

Als je begin september in was gestapt had je zeker 5 weken -40% gestaan, dus mazzel gehad met timing :) Er komt altijd weer een crash voor een reden die we nu nog niet zien aankomen, dat is zeker :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben redelijk beginnend op de cryptocurrency-markt en ben vooral wat aan het spelen. Ik heb al (via Bitonic) in mijn GreenAddress wallet voor wat geld aan Bitcoins. Nu wilde ik ook Ethereum, maar het blijkt dat GreenAddress alléén BTC ondersteunt. Prima, ik heb nu ook een Bitcoin Wallet aangemaakt omdat deze wél Ethereum ondersteunt. Via LiteBit heb ik wat Ethereum aangekocht. Daar heb ik al een confirmation van, dat deze opdracht afgerond (en succesvol is overgemaakt) is.

Concrete vragen:
  • Mijn Bitcoin aankoop stond binnen een uur in mijn wallet, de Ethereum aankoop is zelfs na 3 uur nog niet te zien. Is dat normaal? Het Ethereum adress waar het volgens LiteBit op is gezet is wel correct (dat is in elk geval dezelfde die ik in mijn Bitcoin Wallet zie staan.
  • Werken jullie ook met méérdere wallets, of boeit dat niet zo?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
spaceboy schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:24:
Ik ben redelijk beginnend op de cryptocurrency-markt en ben vooral wat aan het spelen. Ik heb al (via Bitonic) in mijn GreenAddress wallet voor wat geld aan Bitcoins. Nu wilde ik ook Ethereum, maar het blijkt dat GreenAddress alléén BTC ondersteunt. Prima, ik heb nu ook een Bitcoin Wallet aangemaakt omdat deze wél Ethereum ondersteunt. Via LiteBit heb ik wat Ethereum aangekocht. Daar heb ik al een confirmation van, dat deze opdracht afgerond (en succesvol is overgemaakt) is.

Concrete vragen:
  • Mijn Bitcoin aankoop stond binnen een uur in mijn wallet, de Ethereum aankoop is zelfs na 3 uur nog niet te zien. Is dat normaal? Het Ethereum adress waar het volgens LiteBit op is gezet is wel correct (dat is in elk geval dezelfde die ik in mijn Bitcoin Wallet zie staan.
  • Werken jullie ook met méérdere wallets, of boeit dat niet zo?
Als het goed is kun je dit adres voor je ethereum googlen, en dan kun je zien of er transacties in afwachting zijn? (correct me if I'm wrong guys). Als je daar dus jouw transactie ziet staan, hoef je je geen zorgen te maken. Sowieso is het ETH overbelast momenteel... door digitale katjes... ofzoiets...

https://qz.com/1145833/cr...ereum-network-congestion/

Zelf werk ik wel met meerdere wallets, voor Stratis een eigen wallet, voor NEO een eigen, and so on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rookert25 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:17:
[...]

Als je begin september in was gestapt had je zeker 5 weken -40% gestaan, dus mazzel gehad met timing :) Er komt altijd weer een crash voor een reden die we nu nog niet zien aankomen, dat is zeker :z
Ik heb nooit in de min gestaan in het totale plaatje. Ardor zorgde voor een plus. De rest was toen wel in de min ja zoals Decentraland en Verge. Ardor is voor mij het kersje op de slagroomtaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Xamsix schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:27:
[...]

Als het goed is kun je dit adres voor je ethereum googlen, en dan kun je zien of er transacties in afwachting zijn? (correct me if I'm wrong guys). Als je daar dus jouw transactie ziet staan, hoef je je geen zorgen te maken. Sowieso is het ETH overbelast momenteel... door digitale katjes... ofzoiets...

https://qz.com/1145833/cr...ereum-network-congestion/

Zelf werk ik wel met meerdere wallets, voor Stratis een eigen wallet, voor NEO een eigen, and so on.
Hmm... als ik zoek staat er niets "pending" ofzo. Maar goed, ik wacht wel effe een nachtje. Kijken of hij er morgen wel bij staat. Had toch iets snellere transacties verwacht bij een 21e eeuw betaalmiddel. :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.noorlander/eth2.jpg

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

spaceboy schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:35:
[...]

Hmm... als ik zoek staat er niets "pending" ofzo. Maar goed, ik wacht wel effe een nachtje. Kijken of hij er morgen wel bij staat. Had toch iets snellere transacties verwacht bij een 21e eeuw betaalmiddel. :P
[afbeelding]
en dat allemaal door die kutkatten :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Zijn alle positieve reacties ten aanzien van beginnende (goedkope) altcoins nu vooral een manier om de bubbel van elke individuele coin niet zelf te doen knappen?

Telkens als ik mij in een altcoin probeer te verdiepen kom ik terecht in een woud van mensen die de coin aan het pluggen zijn.

Bv. mensen die zeggen dat ze denken dat IOTA nu ineens naar $5 gaat zitten zichzelf toch vooral in te dekken?

Ik denk dat men van Ripple, zodat het ook maar een beetje stijgt ineens hetzelfde gaat zeggen, terwijl iedereen nu nog schrijft dat de coin een beetje blijft hangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Laatst online: 11:35
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:09:
[...]

Klopt! Heb inmiddels ook gekocht. De order staat na een half uur nog wel open, is dat normaal bij Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Wil weer es een keertje meedoen met een ICO..... zit een beetje te twijfelen tussen INS en trade.io

Iemand hier die al in de trade.io ICO is gestapt?

Ik zit nog te twijfelen, alles ziet er goed uit (team, whitepaper, icoscore, reviews, etc.) maar ik vind het idee nou niet echt wereldschokkend.

Edit: anders dan dit: Trade.io is a platform based on blockchain technology, which will be not a trading and financing platform for more than just crypto assets, it will also offer Forex and CFDs over precious metals, oil, commodities, indices etc.

Wat heeft voor jou de doorslag gegeven (of waarom niet)?

[ Voor 26% gewijzigd door deppenboks op 05-12-2017 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 14:56
deppenboks schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:41:
Wil weer es een keertje meedoen met een ICO..... zit een beetje te twijfelen tussen INS en trade.io

Ik zit nog te twijfelen, alles ziet er goed uit (team, whitepaper, icoscore, reviews, etc.) maar ik vind het idee nou niet echt wereldschokkend.

Guts wordt nog wel een leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:01

Edit: anders dan dit: Trade.io is a platform based on blockchain technology, which will be not a trading and financing platform for more than just crypto assets, it will also offer Forex and CFDs over precious metals, oil, commodities, indices etc.

Misschien dat de Universa ICO wat voor je is? Duurt nog een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:51
spaceboy schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:24:
Ik lees het als of je ETH naar een BTC adres hebt overgemaakt. En dat gaat niet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chr0me1
  • Laatst online: 18-09 08:53
pvink schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:42:
[...]

Guts wordt nog wel een leuke :)
Guts is idd een pareltje en erg leuk om te volgen aangezien er een nederlands bedrijf achter zit :D
Twijfel om bij te kopen, op telegram worden ook al wat dingen verklapt waarvan je denk wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:28

Zelf deelgenomen aan de Indahash ICO. Niet zozeer vanwege de baanbrekende technologie, maar wel vanwege het team en de potentiele socialmedia fanbase (300.000+) die erachter zit. In een notendop krijgen users betaald in crypto om in opdracht van grote bedrijven bepaalde posts te maken op bijv. Instagram. Hun platform dient dan als intermediar tussen de users en de bedrijven welke een gerichte socialmedia campagne willen launchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sorry, toch nog even een aanvullende vraag, ik snap er kennelijk toch nog geen bal van. ;-) Ik heb ruim een week geleden voor 200 euro (via Bitonic) Bitcoins gekocht. Deze zijn in mijn GreenAddress wallet te zien bij de transacties. Als ik echter op mijn Bitcoin-adres zoek (via blockexplorer.com bijvoorbeeld) vind ik nul transacties. Ook als via mijn Bitcoin Wallet een watch zet op mijn Bitcoin adres staat daar 0 euro op. Hetzelfde herhaalt zich nu dus bij mijn Ethereum aanschaf.

In 1 plaatje samengevat (= mijn Bitcoin Wallet) toont dat ik nog 0 ETH heb (terwijl ik naar mijn Ethereum adres dus een kleine 4 uur geleden al een aankoop heb gedaan). Ook in hetzelfde screenshot een plaatje van mijn GreenAddress wallet waar de betreffende wallet staat.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.noorlander/wallet2.jpg
(link naar groter plaatje)

Kan iemand mij vertellen welk deel ik niet snap? Als ik zowel mijn Bitcoin adres áls mijn Ethereum adres in de betreffende block-explorer bekijk zie ik geen transacties. Of ben je als "ontvanger" geen onderdeel van een transactie? I'm quite lost... ;(

EditOh, ik ben net weer íets wijzer geworden. Je receiving adres verandert kennelijk, als ik bij GreenAddress in mijn historisch gegenereerde ontvang-sleutels kijk staat er daar wel 1 met 1 transactie (en die kan ik met de explorer ook vinden). Eén probleem opgelost. :P

[ Voor 11% gewijzigd door spaceboy op 05-12-2017 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

krijn1985 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:50:
[...]

Ik lees het als of je ETH naar een BTC adres hebt overgemaakt. En dat gaat niet werken.
Eh nee, dat niet. De fatuur van LiteBit laat ook netjes mijn (correcte) Ethereum adres zien. Zie verder het screenshot hierboven... Help! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:51
spaceboy schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:59:
[...]

Eh nee, dat niet. De fatuur van LiteBit laat ook netjes mijn (correcte) Ethereum adres zien. Zie verder het screenshot hierboven... Help! :D
Ik weet niet of je bij litebit een transaction id (tx id) krijgt als je ETH koopt. Misschien die even bekijken of er al een confirmation is, of dat deze nog pending is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
Leuke sell-order van 175 BTC @ 10.000€ op Kraken. Benieuwd als er iets gaat gebeuren als de 10.000€ wordt aangetikt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 22:13
Hoe is het mogelijk dat men op Coinone 6.6 dollar voor een MIOTA betaalt, terwijl het op andere exchanges 3.3 dollar is 8)7 Had ik nu maar Koreaans geleerd ;)
(https://coinmarketcap.com/currencies/iota/#markets)

[ Voor 9% gewijzigd door SteeringWheel op 05-12-2017 17:14 ]

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Wellicht een beetje offtopic maar aan de hand van bovenstaande vroeg ik me af of er ook dames zijn die hier meelezen en/of actief handelen? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

doet bittrex het bij jullie ook niet?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mozes123 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:13:
Leuke sell-order van 175 BTC @ 10.000€ op Kraken. Benieuwd als er iets gaat gebeuren als de 10.000€ wordt aangetikt :-)
Oh grappig, ik begin me er nu pas een beetje in te verdiepen, maar wel tof dat je 't bid-book ook gewoon door kunt scrollen (uiteraard, ik ben nieuw hier... dan is alles interessant). Maar om op je vraag antwoord te geven. Zo te zien is er (in elk geval op dít moment) niet genoeg vraag voor 1.75 miljoen euro aan Bitcoins bij die koers. Dus dan blijft hij toch gewoon een hele tijd hangen op die 10.000 grens? Of zie ik iets over het hoofd? (ik neem aan dat de order ook weer met hetzelfde gemak kan worden geannuleerd) Is dit (voor Bitcoin begrippen) een absurd hoog aantal trouwens?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:59

Liberteh

All your base belong to me

spaceboy schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:28:
[...]

Oh grappig, ik begin me er nu pas een beetje in te verdiepen, maar wel tof dat je 't bid-book ook gewoon door kunt scrollen (uiteraard, ik ben nieuw hier... dan is alles interessant). Maar om op je vraag antwoord te geven. Zo te zien is er (in elk geval op dít moment) niet genoeg vraag voor 1.75 miljoen euro aan Bitcoins bij die koers. Dus dan blijft hij toch gewoon een hele tijd hangen op die 10.000 grens? Of zie ik iets over het hoofd? (ik neem aan dat de order ook weer met hetzelfde gemak kan worden geannuleerd) Is dit (voor Bitcoin begrippen) een absurd hoog aantal trouwens?
"Hele tijd" in Crypto-tijd is ongeveer 5 minuten, Spaceboy :)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
https://medium.com/@vecha...he-beginning-d9f0fdbdc910

Meer info over VeChain's apotheosis

Masternode vanaf 10,000 VEN, maar ze gaan tot super masternodes voor 250.000 VEN (125.000 dollar)

[ Voor 29% gewijzigd door Rookert25 op 05-12-2017 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Mozes123 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:13:
Yup, het is nu inderdaad tijd om BTC/EUR in de gaten te houden. Op coinmarketcap zijn er nu 5 kleine BTC/EUR exchanges die de die grens gepasseerd zijn. Nog 13 stuks te gaan :) tot die tijd zullen we vast een paar keer een dipje zien, al verwacht ik dat we hoe dan ook die 12k wel gaan doorbreken in de loop van morgen, misschien overmorgen.

Voor short traders (en arbitrage) zijn dit vaak interessante punten volgens mij.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:30
Richh schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:47:
[...]

Yup, het is nu inderdaad tijd om BTC/EUR in de gaten te houden. Op coinmarketcap zijn er nu 5 kleine BTC/EUR exchanges die de die grens gepasseerd zijn. Nog 13 stuks te gaan :) tot die tijd zullen we vast een paar keer een dipje zien, al verwacht ik dat we hoe dan ook die 12k wel gaan doorbreken in de loop van morgen, misschien overmorgen.

Voor short traders (en arbitrage) zijn dit vaak interessante punten volgens mij.
Erg optimistisch :P
Ik denk eerder dat hij flink gaat dippen, vergelijkbaar met toen de 10k usd werd geraakt. Vervolgens mogelijk op korte termijn naar 12k gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 17:05

flexje

got-father

flexje schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:25:
Kan iemand mij een uitleg geven over het volgende (sorry ben ook aardig nieuw in de cryptoc wereld).

Op electrum heb ik gisteren een klein bedrag overgemaakt naar Binance. Nu heeft Electrum de transactie uitgevoerd maar zie ik bij de Outputs 2 staan. 1 met het bitcoin bedrag en de fee en daarnaast een veel groter bedrag. Nu lees ik op internet dat het 2e bedrag weer terug hoort te komen in je wallet, op mn macbook zie ik idd wel de juiste balance staan maar in mijn android wallet komt het 2e bedrag niet terug?

Waarom worden er 2 (eigenlijk 3 met de fee) verstuurd?
Iemand?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:37
Junia schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:00:
[...]

Erg optimistisch :P
Ik denk eerder dat hij flink gaat dippen, vergelijkbaar met toen de 10k usd werd geraakt. Vervolgens zal hij mogelijk op korte termijn daarna naar 12k gaan
Ik denk dat er te weinig Europeanen actief zijn om echt een deuk in de trend te beuken :P sowieso zijn veel Europeanen actief op exchanges die in dollars rekenen.

Al hoop ik met je mee, mooi moment om bij te kopen natuurlijk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 21:28
Hoe kijken jullie aan tegen Chainlink (LINK)?
Lijkt een beetje het Tibco van de blockchainwereld te willen zijn en oa met REQ samen te werken en mogelijk al bezig te zijn met SWIFT.
Iemand die zich er al wat verser in heeft verdiept?

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Richh schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat er te weinig Europeanen actief zijn om echt een deuk in de trend te beuken :P sowieso zijn veel Europeanen actief op exchanges die in dollars rekenen.

Al hoop ik met je mee, mooi moment om bij te kopen natuurlijk.
Dit. Ik denk ook dat de prijs in EUR niet zo spannend is. Ik reken zelf ook alleen maar in dollars eens ik trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Holy fuck.

Waar ik toen straks nog vol enthousiasme postte over Binance kom ik er nu achter dat de withdrawal mogelijkheid bij WTC suspended is.

En laat mij nu net mijn laatste WTC nog niet overgeheveld hebben i.v.m. het verkrijgen van een masternode.

Iemand enig idee wat hier de reden van is?! Meerdere coins lijken suspended qua withdrawal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
rvT schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:17:
Holy fuck.

Waar ik toen straks nog vol enthousiasme postte over Binance kom ik er nu achter dat de withdrawal mogelijkheid bij WTC suspended is.

En laat mij nu net mijn laatste WTC nog niet overgeheveld hebben i.v.m. het verkrijgen van een masternode.

Iemand enig idee wat hier de reden van is?! Meerdere coins lijken suspended qua withdrawal?
Is mij ook opgemerkt. IOTA is al een week suspended
Pagina: 1 ... 76 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]