Wat is het verschil tussen een Exchange Wallet, Margin Wallet en Funding Wallet op Bitfinex? Ik wil graag IOTA aanschaffen alleen geen idee hoe precies.
Het lijkt mij juist een specifieke Ethereum vraag, maar dit is ook primapaul-s83 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:31:
[...]
Misschien kan je deze vraag beter in het Bitcoin & overige cryptocurrencies topic stellen?
Exchange wallet - voor standaard aan- en verkoop handelingenUtke56 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:34:
Wat is het verschil tussen een Exchange Wallet, Margin Wallet en Funding Wallet op Bitfinex? Ik wil graag IOTA aanschaffen alleen geen idee hoe precies.
Margin wallet - voor onderpand voor leveraged posities
Funding wallet - voor geld dat uitgeleend kan worden aan margin-traders
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Het lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk dat er een correctie komt rond de 10K, er zit hoogstens wat weerstand en daarna groeit de koers vrolijk verder.Utke56 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:36:
[...]
Ik zie nu inderdaad ook paar keer voorbij komen dat correctie werd verwacht rond 10k. Waarop baseren jullie dit; het is voor mij meer een random gekozen afgerond ballpark figure. Ik snap dat mensen die zijn uitgestapt of die het te heet onder de voeten wordt graag zien dat dit het omslag punt was geweest, maar zonder onderbouwing vind ik het gewoonweg bangmakerij.
Ik snap je gedachtegang, maar ik heb toch wel het idee dat er op dit moment een bubble wordt gecreëerd, en toch heb ik er in geïnvesteerd. De koersen schieten op dit moment zó snel omhoog, dat er in mijn ogen geen koppeling meer lijkt te zijn tussen de koerswaarde van de currencies en de "daadwerkelijke" waarde (hoe lastig deze ook is te bepalen) van de producten/initiatieven/bedrijven de aan de currencies verbonden zijn.sanre4l schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:40:
[...]
Ik vraag mij af wat zulke mensen nou echt doen. Geloven ze echt dat het een bubble is? Hebben ze er zelf dan niet in geinvesteerd?
Waarom zit je dan in deze thread?
Dit betekent natuurlijk niet dat er geen geld mee te verdienen valt, want hoewel ik absoluut geloof dat het een hype is en dat de zeepbel op enig moment gaat knappen (en vanaf een veel lager niveau weer heel geleidelijk zal opkrabbelen), schieten de koersen voorlopig alleen maar omhoog en doe ik vrolijk mee aan het piramidespel.
Maar het zorgt er bij mij wel voor dat ik niet alles voor onbepaalde tijd ga holden (zoals je met veel aandelen momenteel wel kunt doen en toch relatief weinig risico loopt) maar een deel van mijn winst laat uitbetalen in afwachting van de grote correctie / crash die ik toch wel op enig moment zie aankomen. Maar voorlopig is het volgens mij nog niet zo ver, want als je ziet hoe veel mensen nu pas instappen, kan er nog een enorme groei komen...
Klopt, maar heeft niet zo heel veel met handelen en de BTC / Alt koers te makenMadMarine schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:36:
[...]
Het lijkt mij juist een specifieke Ethereum vraag, maar dit is ook prima
Dit zijn voor mij dé signalen om even wat te verkopen. Als de media gaat berichten over de hoogte van de koers dan is een correctie in de maak.
When does the hurding stop?
Om elk artikel nu weer te beginnen met "wat is een bitcoin?" / "wat is de blockchain?"... in mijn ogen is dit artikel niets meer dan puur een SEO artikeltje. Leuk voor de ranking in Google. Op de inhoudelijke "achtergrond" mbt de vraag in de kop "Waarom stijgt de koers van de bitcoin zo hard?" komt vervolgens totaal geen antwoord

Dit dus. Het is grotendeels een herkauwing van eerder Bitcoin-artikelen op Nu.nl met een paar recente ontwikkelingen er bij vermeld. Men heeft blijkbaar weer veel aandacht krijgt en wou op een eenvoudige wijze een staple pageviews meepikken.RickyHeijnen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:35:
[...]
Om elk artikel nu weer te beginnen met "wat is een bitcoin?" / "wat is de blockchain?"... in mijn ogen is dit artikel niets meer dan puur een SEO artikeltje. Leuk voor de ranking in Google. De inhoudelijke "achtergrond" over de vraag "Waarom stijgt de koers van de bitcoin zo hard?" komt vervolgens totaal geen antwoord
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Het kan ook positief werken..
Juist door dit soort artikelen gaan er weer meer mensen in stappen en stijgt de koers verder
Juist door dit soort artikelen gaan er weer meer mensen in stappen en stijgt de koers verder
Precies, daarom ga ik bij 11k mijn initiële investering weer terugpakken (zo'n 50%C6DL schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:38:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
10 euro ?Richh schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:42:
[...]
Precies, daarom ga ik bij 11k mijn initiële investering weer terugpakken (zo'n 50%)
De Henk en Anita's die dit artikel lezen hebben natuurlijk nooit effect op de koers. Net als jij met een aandeeltje Apple ook nooit effect hebt op de koers van Apple. Het zijn de grote orders, de massa die een koers doet stijgen of dalen. Echt geloof me, dit soort artikeltjes dragen echt niks bij aan de bitcoin-mania. De hype komt echt eerder vanuit de bitcoin community zelf dan van buitenaf.C6DL schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:38:
27 euro, hoezo?
Ik vermoed dat ik er een stuk minder geld op heb staan dan de meesten hier hoor
Dat is natuurlijk onzin. Als je maar genoeg Henk en Anita's hebt zullen die wel degelijk invloed hebben.RickyHeijnen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:48:
[...]
De Henk en Anita's die dit artikel lezen hebben natuurlijk nooit effect op de koers. Net als jij met een aandeeltje Apple ook nooit effect hebt op de koers van Apple. Het zijn de grote orders, de massa die een koers doet stijgen of dalen. Echt geloof me, dit soort artikeltjes dragen echt niks bij aan de bitcoin-mania. De hype komt echt eerder vanuit de bitcoin community zelf dan van buitenaf.
Dan heb je blijkbaar de media van de laatste maanden niet echt bijgehoudenMysterX schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:34:
[...]
Dit zijn voor mij dé signalen om even wat te verkopen. Als de media gaat berichten over de hoogte van de koers dan is een correctie in de maak.
Correctie zal wel komen maar als ik alle forums een beetje lees dan wacht iedereen daar nu op, dus zal je er snel bij moeten zijn en ik vraag me af of we nog wel van die correcties krijgen als maanden/jaren terug.
Een hack of negatief nieuws zal wel meehelpen om de koers omlaag te krijgen en als de markt stabiliseert zullen mensen ook wel weer uitstappen.
Blockchain heeft wel toekomst maar BTC in de huidige vorm geloof ik niet en kan imo ook geen normaal betaal middel worden, stel je koop nu een auto van 100k en de BTC staat net op 10k, je loopt de deur uit en hij zakt naar 9600 de verkoper maakt dan direct verlies en moet hopen dat hij weer omhoog gaat in niet al te lange tijd prijzen zullen daardoor ook omhoog gaan omdat zulke schommelingen ingecalculeerd worden.
het kan natuurlijk ook omhoog maar daar zullen verkopers niet vanuit gaan
LTC mag nu wel eens naar de 100usd gaan van mij
Overigens is er vandaag weer 45 miljoen tether gedrukt. Dat brengt het totaal van 36 uur nu al op 95 miljoen. Ze moeten toch wat om die 10k te doorbreken. Vandaag heeft de CFO een medewerker van Tether toegegeven dat niet alle USDT gebacked wordt door USD. USDT is dus niks waard......

EDIT: Sorry, was niet de CFO, had 2 nieuwberichten door elkaar gehaald.

[ Voor 30% gewijzigd door Cekstuffertz op 28-11-2017 17:21 ]
bron?Cekstuffertz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:04:
Vandaag heeft de CFO van Tether toegegeven dat niet alle USDT gebacked wordt door USD. USDT is dus niks waard......
[ Voor 24% gewijzigd door two-one op 28-11-2017 17:13 ]
correctie als dat soort media gaat berichten eroverSlux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:04:
[...]
Dan heb je blijkbaar de media van de laatste maanden niet echt bijgehouden![]()
....
When does the hurding stop?
Als jij nu een auto koopt en de euro wordt opeens duurder of goedkoper tov de dollar, maakt de verkoper dan ook opeens verlies? Misschien als deze zijn autos importeert en in dollars inkoopt. Maar dan verandert er dus niks.Slux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:04:
[...]
Blockchain heeft wel toekomst maar BTC in de huidige vorm geloof ik niet en kan imo ook geen normaal betaal middel worden, stel je koop nu een auto van 100k en de BTC staat net op 10k, je loopt de deur uit en hij zakt naar 9600 de verkoper maakt dan direct verlies en moet hopen dat hij weer omhoog gaat in niet al te lange tijd prijzen zullen daardoor ook omhoog gaan omdat zulke schommelingen ingecalculeerd worden.
het kan natuurlijk ook omhoog maar daar zullen verkopers niet vanuit gaan
En verder in de toekomst kijkend: Als jij met de bitcoin die je ontvangt als ondernemer, weer inkopen kan doen, personeel van kan betalen of je eigen loon van kan storten, dan maken de schommelingen tov 'oude' currencies toch niet uit?
Met valuta schommelingen worden inderdaad verliezen gemaakt en winsten natuurlijk.jt81 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:15:
[...]
Als jij nu een auto koopt en de euro wordt opeens duurder of goedkoper tov de dollar, maakt de verkoper dan ook opeens verlies? Misschien als deze zijn autos importeert en in dollars inkoopt. Maar dan verandert er dus niks.
En verder in de toekomst kijkend: Als jij met de bitcoin die je ontvangt als ondernemer, weer inkopen kan doen, personeel van kan betalen of je eigen loon van kan storten, dan maken de schommelingen tov 'oude' currencies toch niet uit?
Nu kan je die schommelingen indekken door de boel te hedgen maar dat kost ook geld en flink ook.
En die schommelingen zijn niet zo sterk als met de bitcoin
Als de Bitcoin de euro zou vervangen wel ja maar dat zie ik niet zo snel gebeuren het blijft een soort freebees/airmiles betaal middel.
Als ik nu als ondernemer personeel met btc zou betalen dan ga ik achteruit lopen. tenzij het huidige valuta systeem gaat vervangen natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 28-11-2017 17:26 ]
Dat is mooi gezegd en zo zie ik het ook. Laat onverlet dat ik toch maar een fractie investeer en dus noiit een gigaslag zal maken. Nachtrust is ook wat waardcom2,1ghz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:53:
[...]
Op het moment dat je een misbaar bedrag gaat investeren, dan is je winst niet significant voor je. Voor mij is het niet de moeite waard om mijn 100 euro om te zetten in 150 euro. Het wordt wel een ander verhaal als dit gaat om 1000 euro naa 1500 euro. Dit verschilt per persoon.
Kan iemand met meer verstand van handelen/exchanges etc uitleggen hoe het kan dat Kraken nog steeds een koersbeloop heeft terwijl het nagenoeg onmogelijk is om orders te plaatsen?
We zien geregeld klachten op dit forum over kraken.com en de rest van het internet is het er redelijk over eens dat kraken.com zuigt. Maar desondanks lukt het mensen om wel te handelen.
Zijn het bots die de handel in de lucht houden en/of daarmee hele lijn dichttrekken en het voor anderen onmogelijk maken om te handelen?
Of zijn er partijen met meer centen die meer privileges hebben?
We zien geregeld klachten op dit forum over kraken.com en de rest van het internet is het er redelijk over eens dat kraken.com zuigt. Maar desondanks lukt het mensen om wel te handelen.
Zijn het bots die de handel in de lucht houden en/of daarmee hele lijn dichttrekken en het voor anderen onmogelijk maken om te handelen?
Als je vaak genoeg probeert dan lukt het wel.
Waar lees jij dat hij zegt dat iedere USDT niet backed is door USD?Cekstuffertz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:04:
Overigens is er vandaag weer 45 miljoen tether gedrukt. Dat brengt het totaal van 36 uur nu al op 95 miljoen. Ze moeten toch wat om die 10k te doorbreken. Vandaag heeft de CFO een medewerker van Tether toegegeven dat niet alle USDT gebacked wordt door USD. USDT is dus niks waard......
[afbeelding]
[afbeelding]
BTC is ook niet backed door USD, waarom is dat dan wel wat waard? Alle crypto is in principe waardeloos zonder vraag.
Het punt van USDT is dat ze in hun whitepapers hebben staan dat er voor elke usdt die ze uitgeven 1 usd op hun bankrekening moeten ontvangen. Het hele punt van tether is dat het makkelijk zou moeten worden om tussen exchanges te traden. Je zou dan je tether van de ene naar de andere exchange over kunnen maken. Op bijvoorbeeld finex is er alleen maar een BTC/USDT pair. Als er (zoals er in dit geval wordt gezegd door de medewerker bfx_drew) usdt wordt uitgegeven zonder dat er een usd deposit wordt gedaan ben je gewoon geld aan het printen. Zo is het dus mogelijk voor bijvoorbeeld bitfinex om usdt te 'lenen' van tether, vervolgens wordt er met dat tether btc gekocht en stijgt de prijs. Als de prijs is gestegen wordt de btc verkocht voor tether en hebben ze winst gemaakt. Ze gebruiken voor hun margin trades ook tether ipv usd.Richh schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:32:
[...]
Waar lees jij dat hij zegt dat iedere USDT niet backed is door USD?
BTC is ook niet backed door USD, waarom is dat dan wel wat waard? Alle crypto is in principe waardeloos zonder vraag.
is het bij btc mogelijk om te splitsen zoals bij aandelen.
Ik heb bijv. 0,01 btc tegen een koers van 10.000
Dat is hetzelde als 0,1 tegen 1.000
Of 1 tegen 100.
Dat is veel vriendelijker kopen en makkelijker te onthouden dan al die kleine fracties.
Of 1 tegen 100.
Dat is veel vriendelijker kopen en makkelijker te onthouden dan al die kleine fracties.
Arghhh wat zuur, ADA vorige week verkocht na 2 maanden holden omdat ik te veel verschillende coins had ik m'n portfolio had en nu dik gestegen met 150% Ouch!
*Meanwhile doet hier iemand wel vreugdedansjes*chr0me1 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:41:
Arghhh wat zuur, ADA vorige week verkocht na 2 maanden holden omdat ik te veel verschillende coins had ik m'n portfolio had en nu dik gestegen met 150% Ouch!
Gewoon vaak refreshen. Draag je en bij aan het probleem, en heb je kans dat je order er door komtNoxa schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:28:
Kan iemand met meer verstand van handelen/exchanges etc uitleggen hoe het kan dat Kraken nog steeds een koersbeloop heeft terwijl het nagenoeg onmogelijk is om orders te plaatsen?
Splitsen niet, maar je kunt wel met de eenheid spelen zoals je dat bij bijv afstanden en gewicht ook doet. Bijv 1 BTC = 1000 miliBTC = 10000 microBTC.Egbert1907 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:39:
is het bij btc mogelijk om te splitsen zoals bij aandelen.
Of 1 tegen 100.
Haha lekker hoor! As we speak weer met 10% gestegen lol.. Ik had 4k van die krengen, op zich niet veel maar als je kijkt hoe hard het gaatbac0tje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:42:
[...]
*Meanwhile doet hier iemand wel vreugdedansjes*

Verwijderd
Ik kom net weer een ander systeem tegen...
- klant kan instappen met minimaal €1500
- broker koopt voor maximaal €1500 zelf in en voor hetzelfde bedrag voor de klant
- bij winst of verlies is dat deel respectievelijk voor de broker en de klant
Handig om met grote volumes te kunnen gaan handelen, voor de klant is er geen garantie. Het verlies van de broker is gelijk aan het verlies van de klant. Wellicht pakken ze ook nog wat op lagere fees bij grotere transacties en het kost de klant €1900 per jaar oid. Dan moet je inleg toch wel navenant hoger liggen dan €1500 wil je die kosten eruit krijgen....
Dus samenvattend gaat een ander gokken met jouw geld en sta je al direct op -€1900 +/- de waarde van je ingelegde geld op dat moment.
Op zich wel slim bedacht. Hoeveel van deze en andersoortige systemen gaan we nog zien?
- klant kan instappen met minimaal €1500
- broker koopt voor maximaal €1500 zelf in en voor hetzelfde bedrag voor de klant
- bij winst of verlies is dat deel respectievelijk voor de broker en de klant
Handig om met grote volumes te kunnen gaan handelen, voor de klant is er geen garantie. Het verlies van de broker is gelijk aan het verlies van de klant. Wellicht pakken ze ook nog wat op lagere fees bij grotere transacties en het kost de klant €1900 per jaar oid. Dan moet je inleg toch wel navenant hoger liggen dan €1500 wil je die kosten eruit krijgen....
Dus samenvattend gaat een ander gokken met jouw geld en sta je al direct op -€1900 +/- de waarde van je ingelegde geld op dat moment.
Op zich wel slim bedacht. Hoeveel van deze en andersoortige systemen gaan we nog zien?
Ik mag ook niet klagen met +300%bac0tje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:42:
[...]
*Meanwhile doet hier iemand wel vreugdedansjes*
Maar ik hou ze gewoon nog een jaartje aan en zie dan de stand wel
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Persoonlijk ik ook minimaal een jaar ja. Alhoewel ik wel mijn psychologisch level heb waarop ik overweeg te sellen op USD niveau. Neem aan dat jij dat ook wel hebt. Maar ik verwacht er heel erg veel goed werk en nieuws van. Wat noem jij realistisch over één jaar op ADA/USD? Voor alle andere overige die dit lezen: Ik probeer absoluut geen ononderbouwde FOMO hier uit te brengen maar als je de moeite wilt nemen, ga eens kijken wat (ADA) Cardano eigenlijk is en waar het naartoe wilt. Neem voor je zelf de beslissing of dit iets is ja of nee. Mocht je me later willen bedanken, dan mag dat.Oogje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:52:
[...]
Ik mag ook niet klagen met +300%
Maar ik hou ze gewoon nog een jaartje aan en zie dan de stand wel
Wie kan mij uitleggen waarom prijzen op litebit veranderen na inloggen?
Stratis voor inloggen prijs €5,19 , na inloggen €5,04 en nee dat is niet door het fluctueren.
Stratis voor inloggen prijs €5,19 , na inloggen €5,04 en nee dat is niet door het fluctueren.
micro is 1/1 000 000RickyHeijnen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:44:
[...]
Splitsen niet, maar je kunt wel met de eenheid spelen zoals je dat bij bijv afstanden en gewicht ook doet. Bijv 1 BTC = 1000 miliBTC = 10000 microBTC.
Dus 10 000 microBTC zou maar 0.01 BTC zijn
Maar belangrijker nieuws:
https://thenextweb.com/ha...ace-cryptocurrency/?amp=1
Microsoft en Fujitsu gaan samenwerken met IOTA voor een data-marketplace.
IOTA zou moeten werken zonder transactie kosten een veel schaalbaarder moeten zijn op termijn.
Had ze gekocht voor 11000 SAT op Binance en ondertussen over de 13000 SAT heen.
EDIT
Blockfolio heeft server-problemen volgens hun facebook. Ik snap dat er dan problemen zijn met het laden van de prijzen maar ik kan zelfs geen coin verwijderen uit men app? Dit heeft toch niks met hun servers te maken? Tenzij ze natuurlijk de portfolio gelinkt is aan hun server, wat zou betekenen dat ze gelogen hebben over het feit dat Blockfolio enkel lokaal opslaat. Of mis ik hier iets?
[ Voor 21% gewijzigd door Rakward op 28-11-2017 18:33 ]
Ik weet niet of het al ergens genoemd is, maar Kraken komt begin december met een grote performance update van haar platform.
Bron: https://twitter.com/krakensupport/status/933455046867484672
Bron: https://twitter.com/krakensupport/status/933455046867484672
Vanochtend een account aangemaakt bij Bittrex. Je kan gelijk naar je Bitcoin wallet, etc. Dus heb ik ook gelijk een stukje Bitcoin gekocht.
Toen dacht ik misschien moet ik mijn account nog verder afmaken bij Bittrex. En dat was idd het geval. Van Basic moest ik naar Enhanced. Helaas lukte die verificatie niet omdat de naam op mijn rijbewijs anders is dan mijn roepnaam... Dus heb ik een support ticket ingeschoten.
Mijn balans is nu nog steeds 0,000. Ik neem aan dat ik moet wachten tot mijn account volledig geverifieerd is? Bij het kopen van de Bitcoin heb ik gewoon mijn wallet ID opgegeven, dus de koppeling zou er moeten zijn.
Toen dacht ik misschien moet ik mijn account nog verder afmaken bij Bittrex. En dat was idd het geval. Van Basic moest ik naar Enhanced. Helaas lukte die verificatie niet omdat de naam op mijn rijbewijs anders is dan mijn roepnaam... Dus heb ik een support ticket ingeschoten.
Mijn balans is nu nog steeds 0,000. Ik neem aan dat ik moet wachten tot mijn account volledig geverifieerd is? Bij het kopen van de Bitcoin heb ik gewoon mijn wallet ID opgegeven, dus de koppeling zou er moeten zijn.
Verwijderd
Dit heb ik dus ook vaak, mijn roepnaam is ook anders als me naam op me id. Hier moet je echt rekenen mee houden heel irritant.technoaddict schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:17:
Vanochtend een account aangemaakt bij Bittrex. Je kan gelijk naar je Bitcoin wallet, etc. Dus heb ik ook gelijk een stukje Bitcoin gekocht.
Verwijderd
Als je aan het begin van je investering carrière staat, dan moet je de margin handel heel erg snel vergeten. Dat is het echte casino werk.Utke56 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:34:
Funding is wel grappig als je aan de aanbieders kant staat. Funding is nl. het inlenen en uitlenen van geld.
Bij BitFinex kan je dus bijvoorbeeld US 200 uitlenen voor 2 dagen, en daar krijg je dan ongeveer 16 cent voor.
Niet zo spectaculair als BTC, maar de risico's zijn veel lager als investeren in BTC
Wist ik niet, bedankt!Rannasha schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:00:
[...]
Dat is een samengestelde index waar ook koersen in andere valuta's worden meegenomen. Met sommige van deze andere valuta's is arbitrage moeilijk en traag, waardoor ze uit de pas lopen met de USD koers (bv KRW en CNY). Bovendien zijn er op psychologische niveaus vaak sell-walls, maar in een andere valuta zijn die niveaus natuurlijk heel anders.
In plaats van naar de samengestelde index, moet je kijken naar de koers op exchanges die daadwerkelijk BTC/USD doen. En daar staat het nog een klein stukje onder de 10K.
Verwijderd
IOTA gaat wel knallen goeie samenwerkingen, en vandaag ook nieuws naar buiten gekomen over data marktplaats.Utke56 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:34:
http://lifeofcrypto.nl/iota-lanceert-data-marktplaats/
Helaas heb ik dit ook, wacht al meer dan 24 dagen op account verificatie bij Bittrex.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:43:
[...]
Dit heb ik dus ook vaak, mijn roepnaam is ook anders als me naam op me id. Hier moet je echt rekenen mee houden heel irritant.
Ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Verwijderd
pffff dat is wel heel lang manakelder schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:08:
[...]
Helaas heb ik dit ook, wacht al meer dan 24 dagen op account verificatie bij Bittrex.
Klopt, maar voor elke aangekochte BTC moet iemand dollars op de exchange hebben staan. Deze gaan dus in kas van de exchange. In theorie zou het dus niet mogelijke moeten zijn dat iemand zijn BTC verkoopt voor USD, maar vervolgens deze USD niet kan withdrawen omdat deze niet in kas zitten bij een exchange. Er dus altijd 100% dekking.Richh schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:32:
[...]
Waar lees jij dat hij zegt dat iedere USDT niet backed is door USD?
Nu wordt er gesuggereerd dat USDT uit hiet niets wordt "gecreeerd", en er dus niks tegenover staat. Beetje hetzelfde principe dat banken ook niet 100% van ons totale spaarsaldo in kas hoeft te hebben. Als we met zijn allen tegelijk al onze rekeningen zouden plunderen, dan heeft de eerste x procent mazzel, voor de rest is er geen geld meer beschikbaar.
Dus stel dat iedereen zijn USDT wil withdrawen voor USD, dan kan dat dus niet want die USDT dekt niet de totale tegoeden van de gebruikers omdat dit uit het niets is gecreeerd (nogmaals, gerucht).
Ik begrijp deze theorie, maar ik lees eerlijk gezegd uit die Reddit conversatie geen bevestiging dat dit daadwerkelijk gebeurdpaul-s83 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:17:
[...]
Klopt, maar voor elke aangekochte BTC moet iemand dollars op de exchange hebben staan. Deze gaan dus in kas van de exchange. In theorie zou het dus niet mogelijke moeten zijn dat iemand zijn BTC verkoopt voor USD, maar vervolgens deze USD niet kan withdrawen omdat deze niet in kas zitten bij een exchange. Er dus altijd 100% dekking.
Nu wordt er gesuggereerd dat USDT uit hiet niets wordt "gecreeerd", en er dus niks tegenover staat. Beetje hetzelfde principe dat banken ook niet 100% van ons totale spaarsaldo in kas hoeft te hebben. Als we met zijn allen tegelijk al onze rekeningen zouden plunderen, dan heeft de eerste x procent mazzel, voor de rest is er geen geld meer beschikbaar.
Dus stel dat iedereen zijn USDT wil withdrawen voor USD, dan kan dat dus niet want die USDT dekt niet de totale tegoeden van de gebruikers omdat dit uit het niets is gecreeerd (nogmaals, gerucht).
zou eerst je account regelen. Ik heb al voorbeelden gezien van mensen die er veel geld op hebben staan en het eraf halen blijkt hun ID niet gevalideerd genoeg gevolg ze kunnen hun geld niet opnemen. Ze schieten calla in maar geen reactie. Eentje beweerde zelfs een miljoen te hebben staan maar er niet bij te kunnen.technoaddict schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:17:
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Zelfde probleem hier.. Na 30 dagen nog maar een ticket ingeschoten slaat nergens op.akelder schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:08:
[...]
Helaas heb ik dit ook, wacht al meer dan 24 dagen op account verificatie bij Bittrex.
Enige wat ik wil is dat ze mijn gegevens wat aanpassen, zodat mijn naam match met mijn rijbewijs..
ik had hetzelfde, ik wacht al een week op antwoord.technoaddict schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:17:
Helaas lukte die verificatie niet omdat de naam op mijn rijbewijs anders is dan mijn roepnaam... Dus heb ik een support ticket ingeschoten.
Heb zojuist de Enhanced verificatie gedaan op Bittrex, ging makkelijk. Foto van jezelf, voor/achterkant ID was voldoende
Hoi, iemand enig idee waarom STRATIS zo enorm is gegroeid vandaag/deze week?
Had er laats heel wat van gekocht en kan ze nu voor veel winst verkopen maar denken jullie dat het nog slim is om ze even te holden omdat er nog meer groei in STRATIS zit of was dit echt een pump&dumb?
Had er laats heel wat van gekocht en kan ze nu voor veel winst verkopen maar denken jullie dat het nog slim is om ze even te holden omdat er nog meer groei in STRATIS zit of was dit echt een pump&dumb?
Holden sowieso tot 18 december.Tominatie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:53:
Hoi, iemand enig idee waarom STRATIS zo enorm is gegroeid vandaag/deze week?
Blockchain Expo at Silicon Valley 28-30th Nov
Test ICOs Platform at Expo at 30th Nov
Identity IOS App next week
Stratis Academy Platform - 1st Dec
Breeze Wallet with Tumblebit - 11th Dec (includes Masternodes)
Full Node Alpha Release - 18th Dec
And a secret project
[ Voor 24% gewijzigd door Deef_K op 28-11-2017 19:57 ]
Je zou maar in LTC zijn gestapt een tijdje terug en nu bijna de 100USD zien
Helaas de BTC run gemist maar deze maakt een hoop goed
Heeft er nog iemand UNIT gekocht vandaag, ik had hem vanmorgen gekocht en toen ging hij opeens als een malle, na een keiharde dip helaas met niet heel veel winst verkocht maar hij staat nu helemaal op een monstertoename (Cryptopia) ik weet niet hoe hij op de ander exchanges doet.
437769.82 %
437769.82 %
Durf ik je niet te zeggen. Gebruik zelf litebit ook regelmatig, en heb dit nog niet echt meegemaakt (1x maar overal ging het omlaag)Deef_K schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:07:
Wie kan mij uitleggen waarom prijzen op litebit veranderen na inloggen?
heb men mining verplaats van zen naar hush. Gaat een stuk sneller! Hoewel de koers lager ligt. Ken deze coin alleen helemaal niet zo goed. Iemand enige ervaring met Hush coin? Is dit een beetje een betrouwbare coin of een easy money project?
ben erg benieuwd hoelang hij nog doorgaat.Zag wat voorbij komen op een ander forum dat wanneer hij de 100 haalt/passeert dat hij pas echt los gaatSlux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:57:
Je zou maar in LTC zijn gestapt een tijdje terug en nu bijna de 100USD zien![]()
Tzal mij benieuwen.
Ik las het ook, persoonlijk vind ik het 1 van de meest ondergewaardeerde coins op dit moment, daarom ook full in gegaan, zo 200 a 300 euro zou die wel waard moeten zijn wat je leestybos schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:02:
[...]
ben erg benieuwd hoelang hij nog doorgaat.Zag wat voorbij komen op een ander forum dat wanneer hij de 100 haalt/passeert dat hij pas echt los gaat
Tzal mij benieuwen.
Maar valt me wel op dat die sites erg pro LTC zijn dus blijft oppassen
Naamsbekendheid, marketcap, leeftijd enzovoorts...Kyumia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:09:
En waarom zou LTC beter zijn dan bijvoorbeeld DCR (Decred)?
Hallo allemaal. Ik ga ook in crypto currency investeren.
Heb gister een Coinbase account gemaakt. Heb ook geinvesteerd in btc voor het eerst. Gelijk maar een nano ledger s gekocht.
Ga me nog verdiepen hoor in een aantal alt coins en de bijbehorende fees.
Een vraagje aan de mensen met ervaring. Van wat ik heb tot zover heb uitgezocht.
Ik denk dat je het beste vanuit coinbase btc/lt/eth kan trade via changelly en dan opslaan in de ledger?
Verder durf ik ook niets anders nog te gebruiken dan coinbase vertrouw die andere exchanges niet zo erg. Zeker omdat je je id moet sturen. Verder maken ze super veel profijt als je coins wil verkopen voor euros.
Bij coinbase betaal je per 199,99 euro aan BTC 1 euro transactie kosten als je btc omzet in EUR.
Als je niet uitkijkt betaal je je scheel aan de fees.
Heb gister een Coinbase account gemaakt. Heb ook geinvesteerd in btc voor het eerst. Gelijk maar een nano ledger s gekocht.
Ga me nog verdiepen hoor in een aantal alt coins en de bijbehorende fees.
Een vraagje aan de mensen met ervaring. Van wat ik heb tot zover heb uitgezocht.
Ik denk dat je het beste vanuit coinbase btc/lt/eth kan trade via changelly en dan opslaan in de ledger?
Verder durf ik ook niets anders nog te gebruiken dan coinbase vertrouw die andere exchanges niet zo erg. Zeker omdat je je id moet sturen. Verder maken ze super veel profijt als je coins wil verkopen voor euros.
Bij coinbase betaal je per 199,99 euro aan BTC 1 euro transactie kosten als je btc omzet in EUR.
Oke, daar ben ik het mee eens. Maar als je kijkt naar het gebruik en de features van beide coins, in wat voor een opzicht wint LTC het dan van DCR (in dit voorbeeld)? Naar mijn idee is het allemaal hype om de bekendste coin, zoals je nu ook ziet met BTC. Je wil niet weten hoe vaak ik de vraag heb gekregen of ik mensen kan helpen met "bitcoin kopen", terwijl ze 0.0 verstand hebben van wat ze nou precies kopen. "Jaa, digitaal geld, hij stijgt mooi, dan kan ik ook winst maken".Randle schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:11:
[...]
Naamsbekendheid, marketcap, leeftijd enzovoorts...
Wat hier boven idd staat en het volume wat er in om gaat.Kyumia schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:09:
En waarom zou LTC beter zijn dan bijvoorbeeld DCR (Decred)?
Atomic swaps, en nog een paar dingen die op de roadmap staan die wel interessant zijn imo, alhoewel zo heeft elke coin zijn eigen voordelen.
Maar idd naamsbekendheid, marketcap, leeftijd, volume zijn wel de belangrijkste.
Ze zeggen dat het het silver van de bitcoin is als je nu naar de verhoudingen kijkt dat mag ie nog wel een stukje omhoog
stukje over atomic swaps
https://bitcoinmagazine.c...s-to-altcoins-1484157052/
En helemaal vergeten de fees zijn erg laag
[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 28-11-2017 20:19 ]
Ik ben ook niet ervaren maar kan je niet gelijk via de coinbase btc/lt/eth wallet je coins sturen naar je ledger?DeeSung schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:13:
Btw ik heb ook gister een account gemaakt op coinbase, hoelang duurde bij jou je storting van bank naar coinbase?
Staat er normaal binnen de twee werkdagen op.Tominatie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:17:
[...]
Btw ik heb ook gister een account gemaakt op coinbase, hoelang duurde bij jou je storting van bank naar coinbase?
Oei oei wat ben ik blij met mijn portfolio:
35% LTC -> een stuk stabieler dan BTC dus hoewel winst minder groot is, is evt. verlies ook minder groot
35% XMR -> alles wat BTC pretendeert te zijn en nu de defecto betaalmethode op darkweb. BTC is zo begonnen, dus ik verwacht een flinke groei.
12,5% STRAT -> ik geloof echt in het platform en verwacht dat dit over 1 A 2 jaar dezelfde niveaus gaat bereiken als ETH
Overige in XRP en BTC. Minimaal, moet het eigenlijk ergens anders in gaan investeren..
Maar de eerste 3 presteren de laatste maand beter dan BTC en ik verwacht echt nog verdere groei. Daarnaast bij een eventuele val van BTC verwacht ik de impact een stuk lager, mogelijk zelfs groei. We gaan het zien. Lekker Hodlen
Als ik iets geleerd heb is dat je beter kunt investeren in zaken waar je zelf echt in geloofd, dan alle bullshit op Reddit/YouTube te volgen. Niemand kan deze markt voorspellen...
35% LTC -> een stuk stabieler dan BTC dus hoewel winst minder groot is, is evt. verlies ook minder groot
35% XMR -> alles wat BTC pretendeert te zijn en nu de defecto betaalmethode op darkweb. BTC is zo begonnen, dus ik verwacht een flinke groei.
12,5% STRAT -> ik geloof echt in het platform en verwacht dat dit over 1 A 2 jaar dezelfde niveaus gaat bereiken als ETH
Overige in XRP en BTC. Minimaal, moet het eigenlijk ergens anders in gaan investeren..
Maar de eerste 3 presteren de laatste maand beter dan BTC en ik verwacht echt nog verdere groei. Daarnaast bij een eventuele val van BTC verwacht ik de impact een stuk lager, mogelijk zelfs groei. We gaan het zien. Lekker Hodlen
Als ik iets geleerd heb is dat je beter kunt investeren in zaken waar je zelf echt in geloofd, dan alle bullshit op Reddit/YouTube te volgen. Niemand kan deze markt voorspellen...
[ Voor 10% gewijzigd door RobbieB op 28-11-2017 20:21 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik geloof ook in STRAT, ik hoop op een dip binnenkort en koop er dan wat van. Ik geloof dat die zeker tot 18 december zal groeienRobbieB schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:19:
Oei oei wat ben ik blij met mijn portfolio:
Wel grappig om te zien. Dat wanneer we allemaal de 10.000$ voor Bitcoin voorlopig voor 'waar(de)' aannemen. Dat dit niet gebeurt bij bijv. een Iconomi.
Zij hebben aanzienlijke holdings in allerlei andere munten. Zoals eerder heb ik wel eens een update geplaatst van de 'boekwaarde' van die holdings. Die overstijgt momenteel weer de waarde van de ICN token. Bij iconomi hebben ze altijd gezegd dat ICN holders eigenaar zijn van de holdings. Dit omdat dit nog steeds opbrengsten zijn / inleg vanuit de ICO van ICN.
https://imgur.com/a/k6ZKa
De standen van hun munten kun je nalezen in Q3 report: https://medium.com/iconom...port-q3-2017-45dc25f30730
(hierbij doe ik de aanname dat ze voor hun Bitcoins, ook de Bitcoin cash hebben gekregen. Bitcoin gold & diamond laat ik zelfs nog buiten deze boekwaarde berekening).
Tevens is ICN een van de weinigen met daadwerkelijk een werkend product. Kunnen zij razendsnel hun business schalen. En ben ik benieuwd wat er gebeurt wanneer ze daadwerkelijk een fonds kunnen gaan listen op een 'traditionele' aandelen exchange. Gesprekken daarover worden wel gevoerd door hun DAA's.
ICN koersontwikkeling blijft ver achter bij BTC, daarvan baal ik natuurlijk ook en maak ik dit soort posts
.
Disclaimer dus: long ICN.
Zij hebben aanzienlijke holdings in allerlei andere munten. Zoals eerder heb ik wel eens een update geplaatst van de 'boekwaarde' van die holdings. Die overstijgt momenteel weer de waarde van de ICN token. Bij iconomi hebben ze altijd gezegd dat ICN holders eigenaar zijn van de holdings. Dit omdat dit nog steeds opbrengsten zijn / inleg vanuit de ICO van ICN.
De standen van hun munten kun je nalezen in Q3 report: https://medium.com/iconom...port-q3-2017-45dc25f30730
(hierbij doe ik de aanname dat ze voor hun Bitcoins, ook de Bitcoin cash hebben gekregen. Bitcoin gold & diamond laat ik zelfs nog buiten deze boekwaarde berekening).
Tevens is ICN een van de weinigen met daadwerkelijk een werkend product. Kunnen zij razendsnel hun business schalen. En ben ik benieuwd wat er gebeurt wanneer ze daadwerkelijk een fonds kunnen gaan listen op een 'traditionele' aandelen exchange. Gesprekken daarover worden wel gevoerd door hun DAA's.
ICN koersontwikkeling blijft ver achter bij BTC, daarvan baal ik natuurlijk ook en maak ik dit soort posts
Als er een dip komt ga ik zwaar bijkopen...ThaJeroen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:20:
[...]
Ik geloof ook in STRAT, ik hoop op een dip binnenkort en koop er dan wat van. Ik geloof dat die zeker tot 18 december zal groeien
Eigenlijk zou ik het nu al moeten doen... gaat toch wel stijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door RobbieB op 28-11-2017 20:23 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ik zie verschillende negatieve verhalen over exchanges. Ik heb tot nu toe Kraken gebruikt, maar wil een andere gebruiken, want de site blijft erg traag en het overmaken van Euros gaat ook niet altijd in een keer goed vanwege en/of rekening.
Welke exchange (met fiat) gebruiken jullie?
Vrijwel elke exchange heeft fees. Bv 0.25% bij Bitstamp. En een withdrawal naar je bankrekening kost je daar 0.9EUR. Dus dat valt echt allemaal wel mee. Dus je 200EUR equivalent in BTC traden naar EUR en withdrawal terug naar je rekening, kost je 1.5EUR of 0.7%. Doe je dat met 2000EUR is het maar 0.295% meer etc...DeeSung schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:13:
Via changelly & shapeshift (en litebit etc), dan betaal je wel meer ja.
[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 28-11-2017 20:23 ]
Op dit moment qua winst heb ik;
141% BTC
47% ETH
52% LTC
97% Dash
141% BCH
73% FUN
En dit alles gewoon lekker op hodl.
141% BTC
47% ETH
52% LTC
97% Dash
141% BCH
73% FUN
En dit alles gewoon lekker op hodl.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Ik wil andere coins dan alleen de grote 3. Ik had via creditcard gedaan (uitkijken veel fees maar dat wist ik al) mijn vriendin had ook account gemaakt en via affiliate programma allebij 10 dollar gekregen op onze account. Gister ook sepa gedaan maar dat staat er nog niet op.Tominatie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:17:
[...]
Ik ben ook niet ervaren maar kan je niet gelijk via de coinbase btc/lt/eth wallet je coins sturen naar je ledger?
Ik gebruik Bittrex voor traden en Blockchain.info om BTC naar FIAT te kunnen boeken naar mijn rekeningKrul schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:21:
Ik zie verschillende negatieve verhalen over exchanges. Ik heb tot nu toe Kraken gebruikt, maar wil een andere gebruiken, want de site blijft erg traag en het overmaken van Euros gaat ook niet altijd in een keer goed vanwege en/of rekening.
Een dip? Sinds ik ze gekocht heb eind mei is het één grote dip geweest lol.RobbieB schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:21:
[...]
Als er een dip komt ga ik zwaar bijkopen...
Eigenlijk zou ik het nu al moeten doen... gaat toch wel stijgen.
In EUR staat die nog halverwege van z'n ATH. In BTC maar op 15% meer...
Wat ik zou doen is, BTC kopen op Coinbase en dan die BTC naar je wallet op Bittrex of Binance sturen, waar je wel even een acountje aan moet maken en verifieren. Zij bieden namelijk enorm veel (alt) coins aan aangezien je interesse hebt in coins buiten de grote 3.DeeSung schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:24:
[...]
Ik wil andere coins dan alleen de grote 3. Ik had via creditcard gedaan (uitkijken veel fees maar dat wist ik al) mijn vriendin had ook account gemaakt en via affiliate programma allebij 10 dollar gekregen op onze account. Gister ook sepa gedaan maar dat staat er nog niet op.
Ik heb nog wat fiat om een investering te doen (fiat staat nog op binance)
Ik hoor wat dingen over Qash die gelist gaat worden op 3 grote exchanges 1september (binance , bitrex en bithumb) en al gelist is op Quione (japanse exchange).
Of ik ga voor stratis en hodl deze om te kijken wat de prijs gaat doen.
Nog enigszins advies ? of andere coins waar ik eens na moet kijken ? heb al lisk geprobeerd en 20% op verloren uiteindelijk met de rebrand aankondiging.
Ik hoor wat dingen over Qash die gelist gaat worden op 3 grote exchanges 1september (binance , bitrex en bithumb) en al gelist is op Quione (japanse exchange).
Of ik ga voor stratis en hodl deze om te kijken wat de prijs gaat doen.
Nog enigszins advies ? of andere coins waar ik eens na moet kijken ? heb al lisk geprobeerd en 20% op verloren uiteindelijk met de rebrand aankondiging.
Je kan beter LTC kopen: sneller en minder fees.Tominatie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:28:
[...]
Wat ik zou doen is, BTC kopen op Coinbase en dan die BTC naar je wallet op Bittrex of Binance sturen, waar je wel even een acountje aan moet maken en verifieren. Zij bieden namelijk enorm veel (alt) coins aan aangezien je interesse hebt in coins buiten de grote 3.
STRAT nog zinvol om nu te investeren, of is dat al te laat?Deef_K schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:56:
[...]
Holden sowieso tot 18 december.
Blockchain Expo at Silicon Valley 28-30th Nov
Test ICOs Platform at Expo at 30th Nov
Identity IOS App next week
Stratis Academy Platform - 1st Dec
Breeze Wallet with Tumblebit - 11th Dec (includes Masternodes)
Full Node Alpha Release - 18th Dec
And a secret project
Denk jij dat er geen dip meer komt in STRAT?Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:28:
[...]
Een dip? Sinds ik ze gekocht heb eind mei is het één grote dip geweest lol.
In EUR staat die nog halverwege van z'n ATH. In BTC maar op 15% meer...
Bedankt voor de tip, weet ik dat ook weer. Ik snap die fees nog niet helemaal is er niet ergens een mooi overzicht/uitleg van te vinden want heeft elke coin nou eigen verschillende transactie fees en snelheden?Waking_The_Dead schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:29:
[...]
Je kan beter LTC kopen: sneller en minder fees.
STRAT is "maar" 10% gestegen ten opzichte van vorige week dus nee je bent niet te laat..ThaJeroen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:31:
[...]
Denk jij dat er geen dip meer komt in STRAT?
722 bij kpncroc schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:32:
Stukje over bitcoin op canvas (belgische openbare tv).
Ik zeg enkel dat er sinds juni enkel maar een neerwaartse trend is geweest... Als je kijkt naar het koersverloop sinds dan, staat de boel (zelfs met z'n stijging vandaag) nog altijd extreem dichtbij z'n all time low.ThaJeroen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:31:
[...]
Denk jij dat er geen dip meer komt in STRAT?
Dusja, define "dip"...
Sorry dat weer de naam Kraken genoemd moet worden. Ik ga er ook zo snel mogelijk weg maar ik lees hier veel over dat trades onmogelijk gaan maar bij mij is juist dat trades wel gaan maar dat bijv. mijn ripple's die ik 5 uur geleden had verkocht enorm sloom omgezet wordt in BTC. Dus dat de trades wel gaan maar de omzetting in de balans gewoon enorm tijdrovend is. Of is dat bij elke exchange zo dat het enorm veel tijd kost om bijv. Bitcoin in Litecoin om te zetten? (ben een beginner).
heeft iemand ook dogecoins of ideeen erbij ?
ik ben er naar aan het kijken maar het lijkt meer een troll coin dan iets wat echt voor een onderwerp staat. zijn supercheap en in laatste paar maanden 10x in waarde gestegen
ik ben er naar aan het kijken maar het lijkt meer een troll coin dan iets wat echt voor een onderwerp staat. zijn supercheap en in laatste paar maanden 10x in waarde gestegen
Ik sta na 2 maanden weer op gelijk. Gekocht op 5,10. Gezien het nieuws en activiteit zou je zeggen van wel al was 2 weken geleden 2,16 toch beter.Pakhaas schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:30:
[...]
STRAT nog zinvol om nu te investeren, of is dat al te laat?
Heel goed onderbuik gevoel over NXT. Dus ook maar goed in geïnvesteerd.
Boys, ik sta voor het eerst voor een dilemma.
Ik ben altijd van de hodl geweest en heb vrijwel nooit wat verkocht, alleen bijgekocht. Nu heb ik voor het eerst een munt met een explosieve groei te pakken. ADA gekocht op 8 november voor 0.00000303 BTC en hij staat op dit moment op 0.00000878 (bijna 3x).
Ik kan nu niet identificeren of dit een pump is en dat ik misschien toch een keer moet verkopen. Tips?
Ik ben altijd van de hodl geweest en heb vrijwel nooit wat verkocht, alleen bijgekocht. Nu heb ik voor het eerst een munt met een explosieve groei te pakken. ADA gekocht op 8 november voor 0.00000303 BTC en hij staat op dit moment op 0.00000878 (bijna 3x).
Ik kan nu niet identificeren of dit een pump is en dat ik misschien toch een keer moet verkopen. Tips?
Maar heb jij wel saldo? Of heb je nog niks gekocht?blackspeedy schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:48:
[...]
Zelfde probleem hier.. Na 30 dagen nog maar een ticket ingeschoten slaat nergens op.
Enige wat ik wil is dat ze mijn gegevens wat aanpassen, zodat mijn naam match met mijn rijbewijs..
Binance is vrijwel alles instant.Tominatie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:39:
Sorry dat weer de naam Kraken genoemd moet worden. Ik ga er ook zo snel mogelijk weg maar ik lees hier veel over dat trades onmogelijk gaan maar bij mij is juist dat trades wel gaan maar dat bijv. mijn ripple's die ik 5 uur geleden had verkocht enorm sloom omgezet wordt in BTC. Dus dat de trades wel gaan maar de omzetting in de balans gewoon enorm tijdrovend is. Of is dat bij elke exchange zo dat het enorm veel tijd kost om bijv. Bitcoin in Litecoin om te zetten? (ben een beginner).
Bears and Bulls
Heb je een goede reden om em long-term te hodlen? Als het antwoord nee is zou ik m'n winst lekker pakken (in BTC), desnoods laat je je oorspronkelijke investering in ADA staan.Theniers schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:49:
Boys, ik sta voor het eerst voor een dilemma.
Dus dan moet ik afwegen of ik op langer termijn meer rendement kan pakken met BTC?handige_harrie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:53:
[...]
Heb je een goede reden om em long-term te hodlen? Als het antwoord nee is zou ik m'n winst lekker pakken (in BTC), desnoods laat je je oorspronkelijke investering in ADA staan.
Misschien begrijp ik het niet goed, maar het kan toch nooit dat er voldoende cash is bij zo'n exchange als de munt in waarde groeit? Als voorbeeld: ze hebben 100 bitcoins verkocht voor 5000,- p/s, dan hebben ze 500k. Als die bitcoins in prijs verdubbelen, dan zijn ze 1000k waard, tegenover 500k in kas. Toch een probleem als men die 100 bitcoins weer in USD willen omzetten.paul-s83 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 19:17:
[...]
Klopt, maar voor elke aangekochte BTC moet iemand dollars op de exchange hebben staan. Deze gaan dus in kas van de exchange. In theorie zou het dus niet mogelijke moeten zijn dat iemand zijn BTC verkoopt voor USD, maar vervolgens deze USD niet kan withdrawen omdat deze niet in kas zitten bij een exchange. Er dus altijd 100% dekking.
Nogmaals, misschien snap ik het niet, maar dan hoor ik het graag
Ik heb er z'n 250 euro geinvesteerd en mijn wallet is nu 377 dollar waard.technoaddict schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:49:
[...]
Maar heb jij wel saldo? Of heb je nog niks gekocht?
Exchanges hebben geen eigen geld in kas. Je verkoopt niet aan de exchange, je verkoopt aan iemand anders op dezelfde exchange. Jij krijgt dus zijn geld.toineneman schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:11:
[...]
Misschien begrijp ik het niet goed, maar het kan toch nooit dat er voldoende cash is bij zo'n exchange als de munt in waarde groeit? Als voorbeeld: ze hebben 100 bitcoins verkocht voor 5000,- p/s, dan hebben ze 500k. Als die bitcoins in prijs verdubbelen, dan zijn ze 1000k waard, tegenover 500k in kas. Toch een probleem als men die 100 bitcoins weer in USD willen omzetten.
Nogmaals, misschien snap ik het niet, maar dan hoor ik het graag
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Bij Coinbase verkoop je echt wel aan hen..oisyn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:16:
[...]
Exchanges hebben geen eigen geld in kas. Je verkoopt niet aan de exchange, je verkoopt aan iemand anders op dezelfde exchange. Jij krijgt dus zijn geld.
Moet ik het ICN token dan zien als een soort tracker? Een proxy? Ik heb ze vandaag van de hand gedaan. Met winst, maar het heeft me weinig gebracht.Timberly2 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:21:
Wel grappig om te zien. Dat wanneer we allemaal de 10.000$ voor Bitcoin voorlopig voor 'waar(de)' aannemen. Dat dit niet gebeurt bij bijv. een Iconomi.
ICN koersontwikkeling blijft ver achter bij BTC, daarvan baal ik natuurlijk ook en maak ik dit soort posts.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
.
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.
Wat willen we hier niet zien?
- Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
- "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
- Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
- Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
- Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
- Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
- Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
- Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
- Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om
~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]