[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 13:22
.oisyn schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:22:
[...]
Waar je eigenlijk naar zou moeten kijken is de omzet in het daadwerkelijke betalingsverkeer (en dus niet speculatie) van bitcoin. Dat zou imho een flinke proportie van de market cap moeten representeren. Immers, het is een schaars goed, dus als alle (of het merendeel) van de bitcoins in omloop N gebruikt wordt voor financiele transacties, dan representeert 1 bitcoin minstens 1/N'e van de totale omzet van die transacties.
https://blockchain.info/c...ed-transaction-volume-usd

Het dagelijkse transactie-volume wordt door Blockchain.info geschat op zo'n 2-3 miljard USD.

Daarbij moet worden opgemerkt dat Blockchain.info een algoritme gebruikt om te gokken welke transactie-outputs de daadwerkelijke transactie voorstellen en de overige outputs niet meerekent omdat men aanneemt dat dit coins zijn die naar change-adressen gaan. De schatting van het transactie-volume hangt natuurlijk sterk af van de precieze aard van dit algoritme.

Uit andere data van Blockchain.info (geschatte tx-volume in BTC en som van alle tx-outputs in BTC) blijkt dat ze schatten dat het daadwerkelijke volume zo'n 10% van de som van alle outputs is. De overige 90% gaat dus terug naar change-adressen, aldus Blockchain.info.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Artikel waar ik mij wel in kon vinden:

To the Moon? Time to grow up, Bitcoin

"The problem with the tulip bubble wasn’t that the tulip bulbs were worth nothing, it was that a cycle of mania, speculation and FOMO (fear of missing out) pushed their price far out of line with their realizable value. It’s not unreasonable to argue that a similar phenomenon is pushing bitcoin’s price far beyond what’s justified by its unproven potential, conceivably powerful as that might be.

The point is that I’m not alluding to tulips out of Jamie Dimon-like ignorance. I believe, strongly, in cryptocurrency technology, and just as importantly, in its core promise of a superior, more robust and universally acceptable form of money.

What worries me most is the cult-like mindset of the investor community, with its "to the moon" rallying cries and simplistic justifications for price performance.

The notion, for example, that bitcoin’s in-built scarcity will drive its price higher ad infinitum assumes it operates in some kind of detached vacuum. The ever-present prospect of software forks, while not technically adding to the supply of bitcoin core, points to a wide set of options for investors in the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
Waarom gaat ETC zo hard, die coin slaat toch eigenlijk nergens op?

Mooie stijgingen voor Monero en IOTA ook. Vind het jammer dat ik op Bitstamp maar met zo weinig coins iets kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m181087
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-09 13:08
DarkShadow schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:46:

Mooie stijgingen voor Monero en IOTA ook. Vind het jammer dat ik op Bitstamp maar met zo weinig coins iets kan doen.
Vroeg ik mij ook al af.
Heb tijden in de ETC gezeten, met voornamelijk dalingen tot gevolg. Maand geleden nog rond de 8 euro per stuk. Nu in 1 dag +50%..
Lijkt haast op de BTH pump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
DarkShadow schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:46:
https://coinmarketcap.com...ethereum-classic/#markets

Meer dan 60% van het ETC volume komt van 2 Koreaanse exchanges die bekend staan om de grote aantallen speculanten die er actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Wie heeft er sinds een maand ongeveer ook veel last van blockfolio ? Is erg traag, ververst amper. En soms geen data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
ApC_IcE schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:51:
Wie heeft er sinds een maand ongeveer ook veel last van blockfolio ? Is erg traag, ververst amper. En soms geen data?
Daar schijnen erg veel gebruikers last van te hebben en velen zijn er ook wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
ApC_IcE schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:51:
Dat heb ik ook idd, dacht dat het aan mij lag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:54:
[...]

Klopt! Wellicht een ander of beter alternatief aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:55:
[...]

Delta. :) Schijnen veel gebruikers bij te komen nu met de problemen van Blockfolio.

Google Play: Delta - Bitcoin, ICO & Cryptocurrency Portfolio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 16:11
Wouter schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:28:
[...]Als het daadwerkelijk naar 100k zou gaan en ik ben weer niet ingestapt, dan weet ik niet of ik nog met de spijt kan leven 8)7
Uit eigen ervaring doet dit een stuk meer pijn dan de koers omlaag zien gaan terwijl je net bent ingestapt. Bij enorme stijgingen zoals nu heeft alles en iedereen het over Bitcoin, constante confrontatie. Tijdens een crash praten velen niet over hun verlies en kan ik het wel van me afzetten door andere afleiding.

Ik zou van niemand direct advies opvolgen of je moet kopen of niet. De afweging die je moet maken voor jezelf is of Bitcoin puur een zeepbel is of de komende jaren wel succesvolle toepassingen gaat krijgen. Eventueel als een virtueel goud met een stevige foothold. Nu wordt het totaal niet als betaalmiddel gebruikt, als het wel groter kan worden is de prijs van nu peanuts naar mijn mening. En die ontwikkelingen probeer ik dan ook veel meer te volgen dan een stom koersverloop. Het beste advies heb ik jaren terug gekregen op bitcointalk.org , HODL terwijl mijn inleg met 50% was afgenomen. De prijs was toen nog wat kleingeld vergeleken met nu. Door geruststelling van de forumleden daar heb ik toen niet verkocht.

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Danielson schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:54:
[...]

Misschien te maken met het feit dat Bitcoin zo hard stijgt dat er veel nieuwe gebruikers erbij komen en de app van Blockfolio gebruiken? Zou ik zelf niet raar van staan te kijken. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

[...]

Voor Bittrex gebruik ik TrexTracker, ben je meteen klaar met het handmatig moeten invoeren, omdat je uiteraard de (read-only) API key instelt :)
- Geeft je huidige Bittrex portfolio weer in USD/EUR/BTC
- Je kunt zo veel alerts instellen als je wilt
- Je krijgt een melding als er een order uitgevoerd is
- Je ziet de order history
- Vol/Candlesticks/order book etc per coin

[ Voor 14% gewijzigd door Tutti-frutti op 28-11-2017 12:04 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 13:18
chr0me1 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:42:
zonder FUD te willen verspreiden, IOTA is vandaag toegevoegd op de exchange Coinone en staat daar al op $1.30 :O

Wellicht een goed moment om in te slaan op binance aangezien iota daar nog slechts op $1.06 staat.
Huge fanboy hier dus uhh dyor xD
Ben uitgestapt op 1.09 USD. Denk je dat de prijs op binance ook 1.30 USD zal raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:58:
[...]

Voor Bittrex gebruik ik TrexTracker, ben je meeten klaar met het handmatig moeten invoeren, omdat je uiteraard de API key instelt :)
- Geeft je huidige Bittrex portfolio weer in USD/EUR/BTC
- Je kunt zo veel alerts instellen als je wilt
- Je krijgt een melding als er een order uitgevoerd is
Thanks ga ik die even checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:28:
[...]

Ik heb nu slapeloze nachten omdat ik ben afgeschrikt door de eerdere crash en daardoor niet durfde te kopen toen het 50 keer zo laag stond als nu :F Dus tja... wat is beter. Als het daadwerkelijk naar 100k zou gaan en ik ben weer niet ingestapt, dan weet ik niet of ik nog met de spijt kan leven 8)7

Waarom met zoveel? Omdat het al jaren op de bank staat tegen 0.2% en ik er niks mee doe.
Wat ook weer niet wil zeggen dat ik het niet zou missen. Het zou behoorlijk zuur zijn het kwijt te raken, maar het is ook behoorlijk zuur te weten dat je rijk had kunnen zijn als je wat meer risico had durven nemen.
Als je nu weer zou instappen doe dat dan met een redelijk gespreide portfolio. 50% BTC, 10% ETH, 10% BCH, 10% Dash, rest verdelen. En koop daarna in fases steeds iets bij. Verlies je, dan verlies je niet alles, win je dan win je steeds meer. Je kunt ook wat Combicoin kopen. Zij hebben de top30 coins aangeschaft en je gaat mee in de rit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
[...]

altpocket.io werkt ook best aardig, automatisch importeren en je ziet meteen wat je verdient en verliest

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
gravit0n_ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:57:
[...]

Uit eigen ervaring doet dit een stuk meer pijn dan de koers omlaag zien gaan terwijl je net bent ingestapt. Bij enorme stijgingen zoals nu heeft alles en iedereen het over Bitcoin, constante confrontatie. Tijdens een crash praten velen niet over hun verlies en kan ik het wel van me afzetten door andere afleiding.
Absoluut. Ik word er gek van. Ik word er 50 keer per dag aan herinnerd dat ik bijna miljonair had kunnen zijn. Niet tof.
Ik zou van niemand direct advies opvolgen of je moet kopen of niet. De afweging die je moet maken voor jezelf is of Bitcoin puur een zeepbel is of de komende jaren wel succesvolle toepassingen gaat krijgen. Eventueel als een virtueel goud met een stevige foothold. Nu wordt het totaal niet als betaalmiddel gebruikt, als het wel groter kan worden is de prijs van nu peanuts naar mijn mening. En die ontwikkelingen probeer ik dan ook veel meer te volgen dan een stom koersverloop. Het beste advies heb ik jaren terug gekregen op bitcointalk.org , HODL terwijl mijn inleg met 50% was afgenomen. De prijs was toen nog wat kleingeld vergeleken met nu. Door geruststelling van de forumleden daar heb ik toen niet verkocht.
Tja, die afweging kan ik eigenlijk zelf niet maken. Ik denk eigenlijk wel dat deze enorme stijging een zeepbel is, maar dat die best nog flink door zou kunnen groeien. Genoeg om nog een leuke winst te halen. Dan is natuurlijk de volgende stap om te timen wanneer je uitstapt. Net voordat ie barst natuurlijk; net als iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipi
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-10-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:03:
[...]

Als je nu weer zou instappen doe dat dan met een redelijk gespreide portfolio. 50% BTC, 10% ETH, 10% BCH, 10% Dash, rest verdelen. En koop daarna in fases steeds iets bij. Verlies je, dan verlies je niet alles, win je dan win je steeds meer. Je kunt ook wat Combicoin kopen. Zij hebben de top30 coins aangeschaft en je gaat mee in de rit.
BCH is anders de laatste dagen redelijk in een zwarte piste veranderd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:45
Heeft niet bijna iedereen die hier nu zit de optie gehad ooit in het begin voor een paar euro tig btc te kopen?
Heb het toen niet gedaan omdat ik me geen zin had te verdiepen in het gedoe met wallets of minen etc.
Maar ja, had ik dat toen maar wel gedaan....

Net zo goed trouwens als alle stappen daarna.
Toendertijd niet bij stilgestaan dat je ook delen van btc kon kopen. En altijd het idee gehad dat ik dan voor minimaal €500,- zou moeten inkopen.
Had ik het maar gedaan... dan had ik nu ergens in de richting van 50k gehad.
Had ik het nog eerder gedaan dan zou het 5 miljoen geweest zijn.

Had ik ooit de juiste aandelen gekocht dan had ik nu ook flinke winsten.

Achteraf is altijd makkelijk praten.

Edit: kleine toevoeging

[ Voor 48% gewijzigd door Morelleth op 28-11-2017 12:21 ]

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leipi schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:13:
[...]

Ik denk dat je beter een beetje lange termijn kunt denken. Je moet altijd voor jezelf inschatten wat je precies aanschaft, hoeveel en wanneer. Maar áls je aanschaft lijkt mij persoonlijk spreiden wel slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leipi
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-10-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:15:
[...]

Ik denk dat je beter een beetje lange termijn kunt denken. Je moet altijd voor jezelf inschatten wat je precies aanschaft, hoeveel en wanneer. Maar áls je aanschaft lijkt mij persoonlijk spreiden wel slim.
Dat is waar. Maar ik blijf het moeilijk vinden om te holden als je die koers zo ziet afglijden.
Ik heb ook wat Stratis, toen gekocht voor 0,1 BTC. Als ik die nu weer verkoop komt er een stuk minder BTC voor terug, ook al stijgt de waarde, de waarde van BTC stijgt harder... :X
Maar ik ben ook nog maar net (maandje of 4) bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
GianniDPC schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 11:58:
[...]

Ben uitgestapt op 1.09 USD. Denk je dat de prijs op binance ook 1.30 USD zal raken?
Haha ik heb geen idee, ik acht de kans iig klein dat die op korte termijn weer onder de dollar zal duiken maar wie ben ik?

Op de volgende site kan je mooi de verschillende markten vergelijken:
https://iotaprices.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Morelleth schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:13:
Heeft niet bijna iedereen die hier nu zit de optie gehad ooit in het begin voor een paar euro tig btc te kopen?
Heb het toen niet gedaan omdat ik me geen zin had te verdiepen in het gedoe met wallets of minen etc.
Maar ja, had ik dat toen maar wel gedaan....
Iedereen heeft "had ik maar-momenten", maar ik heb ook gemerkt dat iedere keer dat je die gedachte hebt, er weer voor je neus kansen liggen waarvan je later wéér denkt "had-ik-maar". Maar dat is hindsight. Tijdens de China-ICO ban crisis in september had je vol in moeten slaan op NEO en WTC en BTC, maar ja, voor hetzelfde geld was het feest afgelopen en was je je geld kwijt.

Mensen die in 2011 BTC gekocht hebben betaalden voor een stukje internetgeld wat amper wat waard was en waarvan je maar moest geloven dat mensen er iets mee wilden doen. Het was gewoon weggegooid geld en de miljonairs nu hebben gewoon mazzel gehad, heeft weinig met visie te maken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
chr0me1 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:23:
[...]

Haha ik heb geen idee, ik acht de kans iig klein dat die op korte termijn weer onder de dollar zal duiken maar wie ben ik?

Op de volgende site kan je mooi de verschillende markten vergelijken:
https://iotaprices.com
Ben toch maar weer ingestapt met 50% en een sell geplaatst op 1.22 USD we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Kobus Post schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:04:
[...]

altpocket.io werkt ook best aardig, automatisch importeren en je ziet meteen wat je verdient en verliest
Hoe werkt dit in combi met daytrading? Is zo iets daar handig voor? Hoe houden mensen die constant sell/buy doen dit soort dingen bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leipi schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:20:
[...]

Dat is waar. Maar ik blijf het moeilijk vinden om te holden als je die koers zo ziet afglijden.
Ik heb ook wat Stratis, toen gekocht voor 0,1 BTC. Als ik die nu weer verkoop komt er een stuk minder BTC voor terug, ook al stijgt de waarde, de waarde van BTC stijgt harder... :X
Maar ik ben ook nog maar net (maandje of 4) bezig...
Als je inkoopt met geld dat je 'kwijt' kunt (dus steeds kleine porties), dan is het misschien makkelijker om te vertrouwen in de toekomst van crypto's. Als je het alleen doet om op korte termijn veel binnen te halen verlies je altijd. Er komt sowieso nog een keer een diepe dip, we weten alleen niet wanneer dat gaat gebeuren. Verdiep je in wat er gebeurt, kijk vlogs, lees je in, stel vragen en vergaar moed :[).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 12:46
-edit- nvm

[ Voor 90% gewijzigd door Sosua op 28-11-2017 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leipi schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:13:
[...]

Zeker nu gaat het hard, stijging btc zal de prijs flink drukken dus met een heel klein bedragje ingestapt. Wie weet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:11:

Absoluut. Ik word er gek van. Ik word er 50 keer per dag aan herinnerd dat ik bijna miljonair had kunnen zijn. Niet tof.
Bob Homan had laatst een goede column daarover. Kern van het verhaal: koersen hebben geen geheugen en er zijn heel weinig mensen die de verleiding zouden weerstaan om bv. Bitcoin te houden als de koers op 500 euro staat en je voor 5 euro had gekocht.
Dus het is nooit te laat om in te stappen en nooit te vroeg om uit te stappen. Ik heb zelf 2 weken geleden begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kopen allemaal als een gek bitcoins etc in maar zijn er nooit problemen geweest zodra je uitbetaalt wil worden?

Als ik nou al mn bitcoins verkoop en het in euro's op mijn rekening wil. Betalen exchanges je dan ook gewoon uit?

Ik las op tweakers over de tether uitbetalingen etc. maakt je wel bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
:) Ik heb GDAX live openstaan op mijn derde monitor en ik heb alerts ingesteld op Bitfinex. Als ik naar de orderboeken kijk dan is een dip toch wel voorstelbaar? Veel aanbod op 10k maar nauwelijks vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
[b][message=53404119,noline]

[...]

Tja, die afweging kan ik eigenlijk zelf niet maken. Ik denk eigenlijk wel dat deze enorme stijging een zeepbel is, maar dat die best nog flink door zou kunnen groeien. Genoeg om nog een leuke winst te halen. Dan is natuurlijk de volgende stap om te timen wanneer je uitstapt. Net voordat ie barst natuurlijk; net als iedereen.
Als je puur op een eventuele zeepbel denkt te kunnen meeliften zou ik het zeker niet doen. Ik ben dan ook geen snelle handelaar zoals velen hier, statistisch gezien is verlies verzekerd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:33:
[...]

Bob Homan had laatst een goede column daarover. Kern van het verhaal: koersen hebben geen geheugen en er zijn heel weinig mensen die de verleiding zouden weerstaan om bv. Bitcoin te houden als de koers op 500 euro staat en je voor 5 euro had gekocht.
Dus het is nooit te laat om in te stappen en nooit te vroeg om uit te stappen. Ik heb zelf 2 weken geleden begonnen.
Mijn laatste bitcoin gekocht op 400 dollar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
gravit0n_ schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:36:
[...]

Als je puur op een eventuele zeepbel denkt te kunnen meeliften zou ik het zeker niet doen. Ik ben dan ook geen snelle handelaar zoals velen hier, statistisch gezien is verlies verzekerd imo.
Maar die statistieken zijn gebaseerd op reguliere beleggingen. Er is nooit eerder iets als BTC geweest. Zucht.
Nouja. m'n geld is toch nog niet bij Kraken aangekomen. Heb nog even om er over na te denken 8)7

Ook wel een leuke; niet bij Bitonic willen kopen door de hoge fees, maar toch een stuk meer betalen bij Kraken tegen de tijd dat je geld daar is. Wat een markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Wouter schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:40:
[...]

Maar die statistieken zijn gebaseerd op reguliere beleggingen. Er is nooit eerder iets als BTC geweest. Zucht.
Nouja. m'n geld is toch nog niet bij Kraken aangekomen. Heb nog even om er over na te denken 8)7

Ook wel een leuke; niet bij Bitonic willen kopen door de hoge fees, maar toch een stuk meer betalen bij Kraken tegen de tijd dat je geld daar is. Wat een markt.
was BL3P.com geen optie?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Had je beter bitstamp kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er vervolgens achter komen dat handelen zo goed als onmogelijk is op Kraken. |:(

De bodem bch lijkt even bereikt te zijn, hij blijft nu redelijk schommelen rond hetzelfde punt. Aangezien ik wel van een klein gokje hou nog wat buy orders hier net onder geplaatst maar wat irritant zeg dat Bittrex de 24H Low niet automatisch update op de pagina zelf, meer mensen hier last van? Alleen een F5 helpt maar het duurt ook best weer even voor de pagina geladen is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GianniDPC
Zijn er nog mensen die sinds gisteren problemen hebben met blockfolio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GianniDPC schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:45:
Zijn er nog mensen die sinds gisteren problemen hebben met blockfolio?
Blockfolio is compleet onbruikbaar geworden, paar mensen hierboven beschrijven hetzelfde. Zal wel met de toestroom van users te maken hebben van de app. Delta is wellicht een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ik wil hem toch in de groep gooien,
voor de mensen die in de trein zitten en we gaan de 10k halen:

Ga je verkopen bij de 10k of blijf je stug zitten ?
Of kijk je eerst de kat uit de boom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ik gebruik cryptocompare. Deze open in in de chrome browser op mn foon. Werkt tot nu toe prima.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

C6DL schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:53:

Ik ga niet cashen zodra we 10k pakken. In januari ga ik wel een deel uitbetalen voor wat real life projecten. Intussen ben ik met een maat met kleine bedragen aan het instappen op BTC en daarnaast Waves en XMR.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

de kans dat de boel instort is vrij klein. hij zit nu al op 10K per bitcoin. ik zou hem lekker laten staan. hij zit einde van het jaar vast rond de 12k of mogelijk meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Waarom zou je zo dom zijn om te wachten tot die grens van $10k? Als je wilt cashen, doe dat dan gewoon nu. Kans is best dat hij iets naar beneden stort als we de $10k hebben aangetikt. Er staan ook enorme sell walls, dus het zal even kosten voor hij er overheen gaat.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rannasha
Dat is een samengestelde index waar ook koersen in andere valuta's worden meegenomen. Met sommige van deze andere valuta's is arbitrage moeilijk en traag, waardoor ze uit de pas lopen met de USD koers (bv KRW en CNY). Bovendien zijn er op psychologische niveaus vaak sell-walls, maar in een andere valuta zijn die niveaus natuurlijk heel anders.

In plaats van naar de samengestelde index, moet je kijken naar de koers op exchanges die daadwerkelijk BTC/USD doen. En daar staat het nog een klein stukje onder de 10K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
NoE schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:41:
[...]

was BL3P.com geen optie?
Ik had nog een Tier 3 account bij Kraken; leek me daarom het snelste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
is coinmarketcap.com wel een real time site? want daar staat btc op 10083 dollar. terwijl op andere sites zie ik hele andere bedragen.

[ Voor 3% gewijzigd door nemesis2212 op 28-11-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
[...]

Als mensen handelen op basis van emotie maakt het niet uit of het om Bitcoin of beleggingen gaat, kans op verlies is het grootst. Als het voor jou pijnlijker is dat je enorme rendementen misloopt dan een paar 10.000 te verliezen kun je wel prima instappen lijkt me :P. Investeer wat je kunt verliezen blablabla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:34:
We kopen allemaal als een gek bitcoins etc in maar zijn er nooit problemen geweest zodra je uitbetaalt wil worden?

Als ik nou al mn bitcoins verkoop en het in euro's op mijn rekening wil. Betalen exchanges je dan ook gewoon uit?

Ik las op tweakers over de tether uitbetalingen etc. maakt je wel bang
Via Kraken had ik in het verleden het geld de volgende dag op mijn rekening. Ook via Bitonic.nl had ik de volgende dag mijn geld. Genoeg mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

nemesis2212 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:03:
is coinmarketcap.com wel een real time site? want daar staat btc op 10083 dollar. terwijl op andere sites zie ik hele andere bedragen.
Rannasha in "[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5"

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:45
Ligt het aan mij of lijkt de handel in de altcoins een beetje stil te vallen op het moment?
Waar normaal met bepaalde munten de orders voorbij vliegen vertraagt heel de boel, en dat ligt niet aan mijn internet verbinding.

Volgens mij zitten een hele hoop mensen hun adem in te houden.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:45:
[...]

En er vervolgens achter komen dat handelen zo goed als onmogelijk is op Kraken. |:(
Hoezo dat dan? Site werkt hier gewoon. Heb nog niets geprobeerd te kopen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:07:
[...]

Hoezo dat dan? Site werkt hier gewoon. Heb nog niets geprobeerd te kopen ....
Nou ja daar kom je dus achter als je wel iets wil kopen. Kopen, verkopen en withdrawen is zo goed als onmogelijk maar verder werkt de site prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Laatst online: 23-09 13:15
Morelleth schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:07:
Ligt het aan mij of lijkt de handel in de altcoins een beetje stil te vallen op het moment?
Waar normaal met bepaalde munten de orders voorbij vliegen vertraagt heel de boel, en dat ligt niet aan mijn internet verbinding.

Volgens mij zitten een hele hoop mensen hun adem in te houden.
Volgens mij hebben ook veel mensen hun alts verkocht voor BTC, want die koersen zijn flink omlaag gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Venturi schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:14:
[...]

Volgens mij hebben ook veel mensen hun alts verkocht voor BTC, want die koersen zijn flink omlaag gegaan.
Alts omlaag ?? ik weet niet in welke alts jij dan zit maar bij mij staan ze allemaal flink in de plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
nemesis2212 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:03:
Zie mijn post 2 posts boven die van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venturi
  • Laatst online: 23-09 13:15
Slux schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:18:
[...]

Alts omlaag ?? ik weet niet in welke alts jij dan zit maar bij mij staan ze allemaal flink in de plus
De verkeerde ;) En ik kijk op bittrex, waar de relatieve verhouding met BTC wordt weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 15:59
Er lijkt een goede weerstand op $9950 en $9900 te zijn, die wordt al de hele ochtend getest. Benieuwd wanneer er een break komt.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Wie heeft er op binance nog meer last van dat er allemaal ''restjes'' overblijven van verkochte coins?

Heb nu een stuk of 12 coins verkocht, en er blijven steeds kleine restjes over. 0.97 Iota bijv.

Op bittrex heb ik dit nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

ChiLLeR schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:28:
Er lijkt een goede weerstand op $9950 en $9900 te zijn, die wordt al de hele ochtend getest. Benieuwd wanneer er een break komt.
Op livecoinwatch is ie al $10190,-
Dus die break is er al en die gaat nog omhoog ook.

Iedereen (waaronder ik) verwacht de correctie. Maar niemand weet het (logisch).
Ik ben op 8000 al uitgestapt en kon ergens op dat moment xrp kopen voor $ 0.16 (geen idee hoe maar mijn order was er opeens doorheen terwijl die die prijs niet geweest is). Maar als ik in btc hhad gebleven had ik iets meer.

Ik verwachtte toen al (totaal gevoelsmatig en nergens op gebaseerd dan logica) een dip. Die nooit kwam.
Ik vind dit soort hoogtes altijd enorm spannend omdat ik echt denk dat er een correctie komt.

Maar ik zit et wel vaker naast dus ga niet op mijn beleving af.

Mooi dat de hele wereld meekijkt. Al die aandacht is in mijn optiek goed voor veel ontwikkelingen met de blockchain.

[ Voor 51% gewijzigd door ApC_IcE op 28-11-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
ApC_IcE schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:51:
[...]

Op livecoinwatch is ie al $10190,-
Dus die break is er al en die gaat nog omhoog ook.
Wederom, dat is een samengestelde index waarbij ook andere fiat-paren worden meegewogen. Sommige daarvan staan boven de $10K (KRW, CNY). Maar BTC/USD zit er nog steeds net onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Rannasha schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:55:
[...]

Wederom, dat is een samengestelde index waarbij ook andere fiat-paren worden meegewogen. Sommige daarvan staan boven de $10K (KRW, CNY). Maar BTC/USD zit er nog steeds net onder.
Ja had je post gelezen. Echter ik krijg ook mails van exchange dat ie boven de 10k zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:24
Sanalologo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:46:
Wie heeft er op binance nog meer last van dat er allemaal ''restjes'' overblijven van verkochte coins?

Heb nu een stuk of 12 coins verkocht, en er blijven steeds kleine restjes over. 0.97 Iota bijv.

Op bittrex heb ik dit nooit.
Poloniex heeft dat ook, best irritant want met die leftovers kun je niks meer mee.

Andere vraag, ik heb een deposit op Bistamp gemaakt maar die lijkt in limbo te hangen. Gaat om een zwik XRP (lekker snel), de transactie ID en adres kloppen maar als ik de hash controleer op XRP charts dan herkent hij hem niet. Iemand een idee? Heb inmiddels een support ticket uitstaan.

Crypto is voorlopig nog niet op het punt van lekker gemakkelijk gebruikers gemak merk ik. Kost een hoop moeite om het uit te cashen merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:16
Noxa schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:56:
[...]
Poloniex heeft dat ook, best irritant want met die leftovers kun je niks meer mee.

Andere vraag, ik heb een deposit op Bistamp gemaakt maar die lijkt in limbo te hangen. Gaat om een zwik XRP (lekker snel), de transactie ID en adres kloppen maar als ik de hash controleer op XRP charts dan herkent hij hem niet. Iemand een idee? Heb inmiddels een support ticket uitstaan.

Crypto is voorlopig nog niet op het punt van lekker gemakkelijk gebruikers gemak merk ik. Kost een hoop moeite om het uit te cashen merk ik.
Ik heb het op Bitfinex ook weleens gehad. Het lijkt er soms op alsof ze transacties opsparen voordat ze die de deur uit gooien.
Dat hij niet gevonden wordt betekend dus dat hij nog niet aan het netwerk is overhandigd. Of het adres is verkeerd :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:24
GeeMoney schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:57:
[...]

Ik heb het op Bitfinex ook weleens gehad. Het lijkt er soms op alsof ze transacties opsparen voordat ze die de deur uit gooien.
Dat hij niet gevonden wordt betekend dus dat hij nog niet aan het netwerk is overhandigd. Of het adres is verkeerd :P .
Het vage is dat ik via bithomp.com vanmorgen wel kon zien dat er een transactie heeft plaatsgevonden. Heb het wallet adres nog eens 2x bekeken maar echt alles klopt. Vaag, ik wacht support van Bitstamp wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jt81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
Kobus Post schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:04:
[...]

Uit interesse:
Vertrouw je dat automatisch importeren via zon externe partij?
Of kun je daar een read-only inlog voor gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
jt81 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:06:
[...]

Uit interesse:
Vertrouw je dat automatisch importeren via zon externe partij?
Of kun je daar een read-only inlog voor gebruiken?
Is gewoon via een read only api key gekoppeld (bittrex). Dan vertrouw ik erop dat readonly bij bittrex ook echt read only is. Non-read only raad ik ten zeerste af

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
ApC_IcE schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:51:
Iedereen (waaronder ik) verwacht de correctie.
Ja, ik verwacht ook een correctie van de afgelopen 2 maanden. Maar denk je dat de $10k het punt is waarop de correctie zal worden ingezet? Ik denk eigenlijk dat we met de huidige media-aandacht binnen de kortste keren op 11k zitten of hoger.

Daarna ga ik een gedeelte uitcashen. Die correctie heeft een andere, sterkere gebeurtenis nodig, denk ik toch...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:10:
[...]

Nou ja daar kom je dus achter als je wel iets wil kopen. Kopen, verkopen en withdrawen is zo goed als onmogelijk maar verder werkt de site prima. ;)
Goh, inderdaad. Na 10 keer een mislukte order heb ik m'n geld weer naar m'n bank laten sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Verbaast me soms hoe kort die pieken duren. WTC gisteren skyhigh na goed nieuws en vandaag alweer grotendeels teruggezakt. En nu weer IOTA flink omhoog. Zelfs MOD nu weer flink gegroeid. Gekkenwerk

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neokarasu
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik vroeg me eigenlijk af of er een specifieke reden is dat in de startpost qua exchanges alleen bitstamp, kraken en poloniex genoemd staan. Ik hoor en lees namelijk ook over anderen zoals bittrex, is er een reden dat die er niet bijstaat? Of zijn sommige gewoon betrouwbaarder dan anderen?

(Disclaimer: ik ben nieuw wat deze materie betreft, en exchanges heb ik ook na wat leeswerk nog niet helemaal begrepen bij een gebrek aan veel exchanges-for-noobs artikels)

In the land of the blind, the one-eyed man is king.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Richh schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:28:
[...]

Ja, ik verwacht ook een correctie van de afgelopen 2 maanden. Maar denk je dat de $10k het punt is waarop de correctie zal worden ingezet? Ik denk eigenlijk dat we met de huidige media-aandacht binnen de kortste keren op 11k zitten of hoger.

Daarna ga ik een gedeelte uitcashen. Die correctie heeft een andere, sterkere gebeurtenis nodig, denk ik toch...
Ik zie nu inderdaad ook paar keer voorbij komen dat correctie werd verwacht rond 10k. Waarop baseren jullie dit; het is voor mij meer een random gekozen afgerond ballpark figure. Ik snap dat mensen die zijn uitgestapt of die het te heet onder de voeten wordt graag zien dat dit het omslag punt was geweest, maar zonder onderbouwing vind ik het gewoonweg bangmakerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Utke56 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:36:
[...]

Ik zie nu inderdaad ook paar keer voorbij komen dat correctie werd verwacht rond 10k. Waarop baseren jullie dit; het is voor mij meer een random gekozen afgerond ballpark figure. Ik snap dat mensen die zijn uitgestapt of die het te heet onder de voeten wordt graag zien dat dit het omslag punt was geweest, maar zonder onderbouwing vind ik het gewoonweg bangmakerij.
Omdat 10k een psychologische grens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Sanalologo schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:37:
[...]

Omdat 10k een psychologische grens is.
En nu we daar doorheen zijn, wat is dan de volgende psychologische grens? 15K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Excuses als het al de orde is geweest. Maar wat heeft jullie voorkeur Bittrex of Bitfinex en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Utke56 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:39:
[...]

En nu we daar doorheen zijn, wat is dan de volgende psychologische grens? 15K?
De grote exchanges zitten toch nog onder de 10k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
simlock schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:11:
[...]

Uh.. wow. Stekker d’r uit!? OK... maar, kan je je NXT gewoon op bittrex laten staan voor die 0.5 IGNIS per NXT? Of heeft NXT een eigen wallet?
Ik parafraseer he, als ik zeg stekker eruit. Maar dat waarvoor ze NXT nog willen aanbieden (o.a. ICO-platform) vind ik niet meer zo boeiend.

Of je je IGNIS krijgt als je je NXT op een exchange hebt hangt van de exchange af. NXT heeft een (uitgebreide!) eigen wallet, als je je NXT daarin bewaart zit je sowieso goed voor het krijgen van IGNIS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:17
Danny.G schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:43:
[...]

De grote exchanges zitten toch nog onder de 10k?
Alle exchanges zitten met BTC/USD nog onder de 10K... inmiddels zelfs iets gedaald naar net onder de 9800 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 15:42
Goed, momenteel heb ik drie verschillende coins (ARK, Lisk & Feathercoin). Zomaar even benieuwd, meer mensen met deze coins en wat is jullie strategie?

Verder heb ik ook drie wallets, dat kan niet anders denk ik. Ik heb mijn coins gekocht bij LiteBit.eu, is dat een goede dealer?

Verder wil ik eigenlijk eens met een klein bedragje korte termijn gaan investeren, waar doen jullie dat zoal? Dus wat kopen en weer snel kunnen verkopen zonder weinig afdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 11:21
Hallo Is er iemand die weet hoe ik mijn bitcoin adres van Kraken kan achterhalen?
en dan gaat het er om dat ik kan zien op hoeveel bitcoin gold ik recht zou kunnen hebben.
https://bitinfocharts.com

Ik heb mijn muntjes al van kraken afgehaald.

en heeft al iemand zijn bitcoin gold op een wallet staan? en hoe gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
neokarasu schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:36:
Ik vroeg me eigenlijk af of er een specifieke reden is dat in de startpost qua exchanges alleen bitstamp, kraken en poloniex genoemd staan. Ik hoor en lees namelijk ook over anderen zoals bittrex, is er een reden dat die er niet bijstaat? Of zijn sommige gewoon betrouwbaarder dan anderen?

(Disclaimer: ik ben nieuw wat deze materie betreft, en exchanges heb ik ook na wat leeswerk nog niet helemaal begrepen bij een gebrek aan veel exchanges-for-noobs artikels)
Niemand update de OP meer. Bittrex, Binance en Bitstamp (direct Euro's storten en uitbetalen) zijn voldoende om mee te beginnen. Wegblijven van Kraken.
KaiseRRuby schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:52:
Goed, momenteel heb ik drie verschillende coins (ARK, Lisk & Feathercoin). Zomaar even benieuwd, meer mensen met deze coins en wat is jullie strategie?

Verder heb ik ook drie wallets, dat kan niet anders denk ik. Ik heb mijn coins gekocht bij LiteBit.eu, is dat een goede dealer?

Verder wil ik eigenlijk eens met een klein bedragje korte termijn gaan investeren, waar doen jullie dat zoal? Dus wat kopen en weer snel kunnen verkopen zonder weinig afdracht.
Misschien eerst kijken of LiteBit goed is voordat je vraagt of het een goede dealer is? Niet handig toch? ;) Ze hebben al paar keer datalek gehad, dus je financiële gegevens zijn niet heel veilig vind ik.

Handelen kan op bovengenoemde beurzen.

[ Voor 35% gewijzigd door Rookert25 op 28-11-2017 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
robnieuw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:59:
Hallo Is er iemand die weet hoe ik mijn bitcoin adres van Kraken kan achterhalen?
Bitcoins op een exchange staan typisch niet op uniek adres per gebruiker, maar gewoon op een grote hoop in storage. Dus het adres dat jij zoekt bestaat met 99,99% zekerheid niet.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
robnieuw schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:59:
en dan gaat het er om dat ik kan zien op hoeveel bitcoin gold ik recht zou kunnen hebben.
https://bitinfocharts.com

Ik heb mijn muntjes al van kraken afgehaald.

en heeft al iemand zijn bitcoin gold op een wallet staan? en hoe gedaan?
Kraken doet niet aan Bitcoin Gold. Als je de coins niet voor 25 oktober In eigen beheer hebt gebracht, dan krijg je geen BTG (tenzij Kraken hun beleid verandert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 11:21
Rannasha schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:04:
[...]

Kraken doet niet aan Bitcoin Gold. Als je de coins niet voor 25 oktober In eigen beheer hebt gebracht, dan krijg je geen BTG (tenzij Kraken hun beleid verandert).
Dat is mooi balen. dus kraken krijg (als ze willen) heel veel extra muntjes......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrluijk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06 09:44
Tijdens de presale heb ik voor een klein bedrag in GET tokens geinvesteerd. (waarom: vooral om actief te leren als noob van het voor mij nieuwe fenomeen crypto/ICO. Ik ben op zoek gegaan naar voor mij interessante ICO - van NLse bodem, een product waar ik achter sta en waarvan ik denk dat het (internationaal) potentie heeft om te groeien.)

Nu lees ik net dat er - ivm de koersstijging van ETH - grofweg 33% van de tokens worden geburned om over-value te voorkomen.
The hard cap of €15 million amounted to a subtotal of 54,981 ETH when we locked the ETH price on the 14th of November at €275/ETH. To raise the hard cap we would have sell all of our tokens issued in the public crowdsale; 36.9 million GET. But as most of you’ll be aware the value of Ether has increased to €403 (at the moment of writing) meaning that if we would hit our hard cap we would raise €22,267,374.79 this is an excess of €7,268,185.51 over our maximum cap. This is red-flag from a value investor perspective as this will mean that according to our own models, the project is overvalued from the start(we are possibly issuing too much tokens). To ensure this doesn't happen we are going to mint and burn unsold GET tokens. By burning we ensure the excess token can never come into circulation and therefor our hard cap will be re calibrated to €15 million. With this we are thus reducing possible maximum circulating supply.
Omdat er minder tokens zijn bij eenzelfde market cap stijgt de (theoretische?) prijs per GET:
Old average price per GET token: €15 million/36.9 million GET = €0.41/GET
New (estimate) price per GET token: €15 million/26.7 million GET= €0.57/GET (28% increase).
Betekent dit dat alle tokens die vóór de burn zijn gekocht opeens meer waard zijn na de burn? Ik begrijp dat het altijd afwachten is wat een coin doet wanneer deze op exchanges te verhandelen zijn, maar:
The eventual value of the token still has to be established, while it is of course somewhat correlated/influenced by the initial issuance price, in the end the value of the token on the long run will be determined by its utility value.
De reden van de burn is dus "over value" van het totale project. Maar wat gebeurt er als de ETH waarde weer zakt? Dan kan de max market cap nooit worden gehaald, zelfs al alle tokens verkocht zouden worden?

Waarom de stap via ETH en niet de tokens beschikbaar maken door direct aan te kopen in EUR/UDS/.. Voorkom je dan niet op voorhand situaties waarin er tokens halverwege een ICO geburnd moeten worden? Er zijn ICOs waar dit wel al gebeurd, maar waarom kiezen ICOs er toch voor om aan te kopen via ETH/ andere coin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212

wat kopen en weer snel verkopen schiet niet op lijkt mij. daarnaast heb ik ook bij litebit gekocht gister maar als je daar 1 btc wil kopen betaal je 8400 euro en als je hem wil verkopen krijg je 8000 euro. die website pakt echt dikke marges hoor...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Wouter schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:30:
[...]

Goh, inderdaad. Na 10 keer een mislukte order heb ik m'n geld weer naar m'n bank laten sturen 8)7
Ik zie dat in de ZERO TOLERANCE regels staat dat je niet over Kraken mag klagen, maar haal Kraken dan ook weg uit de startpost onder het rijtje 'betrouwbare plaatsen om te handelen'.

De site is niet alleen traag; er is gewoon werkelijk niets mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Is DMD op Bittrex nou Bitcoin Diamond? Zo ja, iemand al succesvol zijn Diamond in een wallet opgehaald en verkocht op Bittrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
PieterK123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:08:
Is DMD op Bittrex nou Bitcoin Diamond? Zo ja, iemand al succesvol zijn Diamond in een wallet opgehaald en verkocht op Bittrex?
Nee, DMD is een veel oudere cryptocurrency die enkel 'Diamond' heet. Bitcoin Diamond heeft de afkorting BTD.

BTD bestaat overigens nog niet. Er is nog geen wallet-software beschikbaar en er is nog geen network, behalve wat de ontwikkelaars wellicht privé hebben draaien. Alle handel in BTD gebeurt in de vorm van futures-tokens die ooit recht geven op de daadwerkelijke BTD (als die succesvol uitgebracht wordt, anders pech).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Als je ARK in je eigen wallet hebt, kun je ze ook gebruiken om te voten voor een delegate. Zie bijvoorbeeld hier voor een uitleg daarover.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
mrluijk schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:06:
Er zijn ICOs waar dit wel al gebeurd, maar waarom kiezen ICOs er toch voor om aan te kopen via ETH/ andere coin?
Misschien KYC, misschien kans op waardestijging, misschien minder transactiekosten.

Heb ook wat gekocht bij pre-sale, het is nog maar afwachten op het project zoveel waarde kan hebben. Tot nu toe loopt het niet storm omdat er nu geld is te verdienen in de handel en niet met ICO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 15:42
Ruud2001 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:13:
[...]

Als je ARK in je eigen wallet hebt, kun je ze ook gebruiken om te voten voor een delegate. Zie bijvoorbeeld hier voor een uitleg daarover.
Dit heb ik gelezen maar ik snap niet zo heel goed wat het dan doet. Wat doet een delegate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarine
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 15:23
Bestaan er betrouwbare wallet apps (android) speciaal voor Ethereum?
Beetje vergelijkbaar met wat Mycelium is voor Bitcoin, of de recent gelanceerde wallet app van Bitcoin.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

KaiseRRuby schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:19:
[...]

Dit heb ik gelezen maar ik snap niet zo heel goed wat het dan doet. Wat doet een delegate?
https://ark-guide.readme.io/v1.0/docs/what-are-delegates

"A delegate can be thought of as a user or username within the ark ecosystem. Anyone with 25 ark may register a unique delegate name that becomes permanently associated with that address. Registering a delegate name comes with several benefits including ease of search in the blockchain explorer and the ability to receive votes that, if high enough, can promote you to a forging delegate.

A forging delegate is tasked with verifying transactions on the network. As a reward for this, a forging delegate receives 2 Ark per block as well as any transaction fees within their block. This reward cumulatively provides approximately 150,000 Ark per year to a forging delegate. There are currently a maximum of 51 forging delegates at a time.

Being a forging delegate provides a significant amount of value, but in order to become a forging delegate you must also receive a significant number of votes. Because of this, many delegates create proposals for why you should vote for them. These proposals often contain forged ark sharing (profit sharing) plans and support development projects that benefit the community (and thus value of ark itself). Other delegates make no proposals, and consist of private pools that share the rewards among themselves. We have provided a list of recommended delegates for beginners to get a feel for how this system works but we also attempt to describe what each of the most popular delegates is currently doing whether that is profit sharing, community development, or private pooling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb ff een noob vraag. Ik wil op binance mijn wtc verkopen. Maar bij wtc amount kan ik geen getallen achter de komma of punt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Van de zomer en recentelijk nog wat IOTA's bijgehaald. Sinds gisterenavond zijn ze de $1,00 grens doorbroken en zojuist lees ik dit nieuws (net 30 minuten geleden geplaatst): https://thenextweb.com/ha...rketplace-cryptocurrency/

Ik ben benieuwd waar ze nog meer mee gaan komen want blijkbaar komen ze met nog meer goed nieuws de komende maand :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

IUser schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:29:
Heb ff een noob vraag. Ik wil op binance mijn wtc verkopen. Maar bij wtc amount kan ik geen getallen achter de komma of punt zetten?
Wat is dan je vraag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:36
MadMarine schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:25:
Bestaan er betrouwbare wallet apps (android) speciaal voor Ethereum?
Beetje vergelijkbaar met wat Mycelium is voor Bitcoin, of de recent gelanceerde wallet app van Bitcoin.com.
Misschien kan je deze vraag beter in het Bitcoin & overige cryptocurrencies topic stellen?
Pagina: 1 ... 58 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]