[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]bjoost schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:48:
[...]

Of optie 3: NXT. Van dezelfde club als Ardor, en rond de Kerst een snapshot voor 0.5 gratis IGNIS per NXT.
Overigens verwacht ik zelf dat de koers van NXT na dat snapshot weer fors omlaag gaat, want de ontwikkelaars trekken min of meer de stekker uit NXT ten faveure van IGNIS en het zal de meeste mensen om de gratis muntjes te doen zijn.

Toevallig ergens een relevant artikel over waarom de ontwikkelaars er min of meer mee stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
Morelleth schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:19:
[...]

Hij daalt nu waarschijnlijk grotendeels doordat BTC blijft stijgen.
Waarde gaat redelijk gelijkmatig mee omhoog.

Kans is groot dat als BTC stabiliseert of daalt in waarde de altcoins weer omhoog gaan.
Ik houd de mijne in elk geval maar even vast.
Ik hou ze ook maar even vast ook al twijfel ik enorm om 50% te verkopen zodat ik er niks aan verlies en puur met de winst kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:32
corneedebruin schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:30:
[...]

Ik hou ze ook maar even vast ook al twijfel ik enorm om 50% te verkopen zodat ik er niks aan verlies en puur met de winst kan spelen...
Twijfel nu zelf ook meer dan genoeg.
Verkopen en weer goedkoper terugkopen oid.
Blijft maar dalen.

En kan in de tussentijd niets met andere valuta die weer blijven stijgen zoals ETC.

Twijfels, twijfels.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ErikRo schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:58:
Even uit nieuwsgierigheid, die Crypto Ed beweert wel duur te zijn maar deze week alleen al vijf coins te hebben genoemd die 70 procent gestegen zijn en daardoor helemaal niet duur te zijn.
Is meneer Crypto Ed echt zo goed? Zou wel een hele nette score zijn.
"Everyone's a genius in a bull market"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

corneedebruin schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:30:
[...]

Gerealiseerde winst is beter dan papieren winst.

Ik heb al lang geen 'eigen geld' meer in crypto zitten, kan dus ook niets meer verliezen. Voelt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 22:06
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:24:
[...]

Voorlopig maak je in BTC de meeste winst. Die gaat de 10.000 euro wel aantikken.
Glazen bol? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
BoomSmurf schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:34:
[...]

Gerealiseerde winst is beter dan papieren winst.

Ik heb al lang geen 'eigen geld' meer in crypto zitten, kan dus ook niets meer verliezen. Voelt prima :)
Kan ik me voorstellen. :) Ben zelf pas een maand geleden ingestapt en zolang de koersen stijgen, wil ik de helft van mijn winst uitcashen zodat het bedrag waarmee ik "speel" wel blijft groeien, maar ik ook langzaamaan mijn inleg terugverdien en niet met lege handen achterblijf op het moment dat er een crash komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chr0me1 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:15:
Als ik het goed herinner waren er tijdens de ICO van RPX (Red Pulse) Best veel leden die zo goed als allin gingen, het project lijkt niet echt op te schieten en er is 0,0 communicatie vanuit het team. Blijven jullie allemaal trouw holden of heeft iedereen inmiddels z'n tokens gedumpt?

Ik zit er voor een bescheiden bedrag in maar twijfel om nu al volledig uit te stappen.
Ik wilde wachten tot red pulse op binance zou komen maar het is nog maar de vraag hoelang dat gaat duren aangezien ze weer hebben gekozen voor 2 kleine exchanges. Red pulse is de afgelopen dagen wat iets gestegen hierdoor maar vandaag weer een grote dip. Had ik ze nou maar gisteren 2 dagen terug verkocht en omgezet in gvt die ik eigenlijk al lang wilde hebben. Maja nu maar weer even wachten tot er weer een nieuwe interessante coin op binance komt met lage marketcap en nog geen pump :+. Dan ga ik red pulse idd misschien wel verkopen ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:29:
[quote]bjoost schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:48:
[...]

Of optie 3: NXT. Van dezelfde club als Ardor, en rond de Kerst een snapshot voor 0.5 gratis IGNIS per NXT.
Overigens verwacht ik zelf dat de koers van NXT na dat snapshot weer fors omlaag gaat, want de ontwikkelaars trekken min of meer de stekker uit NXT ten faveure van IGNIS en het zal de meeste mensen om de gratis muntjes te doen zijn.

Toevallig ergens een relevant artikel over waarom de ontwikkelaars er min of meer mee stoppen?
Geen specifieke pagina, maar voor de visie van de ontwikkelaars ik zou beginnen bij nxtwiki.org en jelurida.com.

Mijn eigen interpretatie is dat de ontwikkelaars het jammer vonden dat ze de ICO boom hadden gemist en dat ze dat goed proberen te maken met een token sale voor een nieuw platform op basis van het oude (ze hadden ook het NXT platform kunnen upgraden).

Relatief gezien, ten opzichte van andere recente ICO's, misgun ik ze de inkomsten trouwens absoluut niet. De NXT client is een van de uitgebreidste die ik tot nu toe heb gezien, en als je bedenkt hoeveel ICO's zonder spoor van een werkend product evenveel of meer ophalen dan NXT/Jelurida nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
https://www.reddit.com/r/...k_time_2000_cet_neo_will/

Ter info, lancering van Ontology in NYC vanaf 20:00 NL tijd vanavond plus presentaties van paar ICO's/projecten die NEO's Smart Economy moeten gaan opstarten. Ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Rookert25 op 27-11-2017 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Rookert25 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:54:
https://www.reddit.com/r/...k_time_2000_cet_neo_will/

Ter info, lancering van Ontology in NYC vanaf 20:00 NL tijd vanavond plus presentaties van paar ICO's/projecten die NEO's Smart Economy moeten gaan opstarten. Ben benieuwd.
Doet nog niks met de prijs, hopelijk komt er wat spannends uit, kan NEO ff doorknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Denken jullie ook dat Stratis nog een mooie stijging kan maken? Cryptocurrencies worden namelijk steeds populairder en ik heb een vermoeden dat bedrijven er ook steeds meer in willen duiken. Iedergeval heb ik nu 50 STRAT-tokens in mijn offline wallet, in de hoop in de toekomst een mooie winst te kunnen meepakken. Denken jullie ook dat STRAT potentieel heeft of laten jullie dat project links liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Sanalologo schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:58:
[...]

Doet nog niks met de prijs, hopelijk komt er wat spannends uit, kan NEO ff doorknallen.
Ik verwacht er niks van, heb liever dat 2018 naar USD 200 gaat (of verviervoudiging van huidige BTC prijs). Komt wel goed met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:42
Vraagje, heb wat geld gestopt in cryptocoins (ARK en Lisk) en zoek eigenlijk een appje of dashboard waar ik in kan geven hoeveel ik heb geinvesteerd, hoeveel verlies ik momenteel maak.. Iemand een tipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De Bitcoin is vandaag zo mainstream geworden in al het nieuws.
Vraag ik me toch af of deze oude wijsheid van toepassing is:
Als de kapper en de bakker het over hebben, moet je uitstappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
KaiseRRuby schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:18:
Vraagje, heb wat geld gestopt in cryptocoins (ARK en Lisk) en zoek eigenlijk een appje of dashboard waar ik in kan geven hoeveel ik heb geinvesteerd, hoeveel verlies ik momenteel maak.. Iemand een tipje?
Blockfolio werkt voor mij ideaal..

PB 3.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:41
RaptorXS schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:18:
Time will tell. Als de prijs met 50% crashed en het maanden/jaren op zo'n prijs blijft hangen, dan ben ik de eerste die je gelijk geeft.

Maar wat als het niet gebeurt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Crasheeee op 27-11-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Ik word wel vrij woest als ik een stop-loss order op Bittrex plaats en dat de order dan gewoon niet uitgevoerd wordt..

stoploss op ADA gezet 500 satoshi's, staat nu verdomme op 489 zonder dat me order is uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Crasheeee schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:27:
[...]

Time will tell. Als de prijs met 50% crashed en het maanden/jaren op zo'n prijs blijft hangen, dan ben ik de eerste die je gelijk geeft.

Maar wat als het niet gebeurt :)
Aan de andere kant, is dit niet pas sinds vandaag. De bakker en de kapper hebben het al enkele maanden over bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Sanalologo schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:28:
Ik word wel vrij woest als ik een stop-loss order op Bittrex plaats en dat de order dan gewoon niet uitgevoerd wordt..

stoploss op ADA gezet 500 satoshi's, staat nu verdomme op 489 zonder dat me order is uitgevoerd.
Hoe heb je jouw stop loss ingevuld?
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
Ik zie het probleem hier niet van, dit is toch juist de bedoeling? ;)

In mijn omgeving zie ik sinds korte tijd steeds meer interesse van 'niet-technische' mensen die heel langzaam de stap maken om er toch eens aan te beginnen. Zo ver ik kan inschatten lijkt het mij dat de groep "vragers" in het geval van V&A nog bizar veel zal gaan toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:01
Sanalologo schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:28:

Heb je daadwerkelijk een stoploss ingesteld of een order?

Want dat is een wereld vanv erschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarninho
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik heb dit weekend een order gehad op Bittrex die niet werd uitgevoerd. Vreemd genoeg kan ik hem nu ook niet meer cancelen. 'Invalid_order' geeft hij dan. Support gevraagd en kreeg een standaard antwoord wat niet echt ergens op sloeg. Daarna screenshots verstuurd en nu is het stil...

Iemand hier weleens gehad? Ik hoop dat de order stiekem gewoon is uitgevoerd want ondertussen is de koers van de betreffende coin in elkaar geklapt en ik verkocht met een mooie winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dat nog best meevalt, kom net bij mijn kapper vandaan en die zat me met redelijk grote ogen aan te kijken. Bitcoin kende hij wel maar hij wist er absoluut verder niets vanaf. Ik heb vanalles in mijn vrienden- en kennissenkring zitten en geen van hen doet er verder iets mee. Wel de vraag gehad of ik het sommigen kon leren maar dat heb ik vriendelijk afgewezen en aangegeven dat het risico op verlies ook heel erg groot is.

Als iemand iig de basisstappen zelf uitvoert (account op exchange aanmaken, eerste storting doen) wil ik best uitleggen hoe een exchange verder werkt bijv. maar daar houdt het voor mij wel op.

Volgens mij valt het met die massale adoptie op dit moment nog wel mee en alsnog zal maar een klein percentage er ook echt induiken. Naarmate er meer en meer mensen mee bezig gaan gaan er ook meer verhalen over enorme verliezen komen, dat reguleert zichzelf uiteindelijk wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
Hebben (of gehad) jullie ook het probleem bij Bittrex dat wanneer je je registreert dat je bij de verification de foutmelding krijgt: "No Public Record Match"?

Wat moet ik nu doen? Kan ik dit negeren? (heb namelijk wel al BTC naar mijn account kunnen sturen)

Ik zit er niet op te wachten om een foto van mijn ID op te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
ThaJeroen schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:57:
Hebben (of gehad) jullie ook het probleem bij Bittrex dat wanneer je je registreert dat je bij de verification de foutmelding krijgt: "No Public Record Match"?

Wat moet ik nu doen? Kan ik dit negeren? (heb namelijk wel al BTC naar mijn account kunnen sturen)

Ik zit er niet op te wachten om een foto van mijn ID op te sturen...
Dat is omdat er in de US geen public records bestaan over jou; normaal denk ik.
Een foto van je ID opsturen is voor zover ik weet de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
Waking_The_Dead schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:59:
[...]

Dat is omdat er in de US geen public records bestaan over jou; normaal denk ik.
Een foto van je ID opsturen is voor zover ik weet de enige optie.
Kan ik anders niet withdrawen? Want ik vind het maar een naar gevoel om mijn ID per foto naar hun te sturen ondanks hoe safe het wel niet is. Het is wel een persoonsdocument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
ThaJeroen schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:01:
[...]

Kan ik anders niet withdrawen? Want ik vind het maar een naar gevoel om mijn ID per foto naar hun te sturen ondanks hoe safe het wel niet is. Het is wel een persoonsdocument.
Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar ze hebben sowieso de regels onlangs aangescherpt. Je mag nog maar 0.4 btc withdrawen met basic verification. Voor meer heb je enhanced nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ThaJeroen schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:01:
[...]

Ja inderdaad, dat ID opsturen vind ik ook maar niks, op bittrex moet je zelfs een selfie maken. Ik heb het vandaag gedaan en het is zonder problemen en snel verlopen. Ik heb er wel vertrouwen in! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaJeroen
beepee schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:04:
[...]

Ik weet niet om hoeveel geld het gaat, maar ze hebben sowieso de regels onlangs aangescherpt. Je mag nog maar 0.4 btc withdrawen met basic verification. Voor meer heb je enhanced nodig.
Basic idd, maar als ik kijk bij mijn account settings, sta ik nog op "new"... Beetje vaag allemaal ondanks dat ik gewoon me btc kon depositen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Heb een kleine vraag. Ik had vandaag een trade gedaan op Kraken, van euro's naar bitcoin. Nu staat er dat mijn order nog steeds Untouched is. Als ik deze dan probeer te verwijderen, lukt dat niet. Ik kan ook geen andere order plaatsen terwijl er nog wel euro's op mijn balans staat. Is dit trade proces op Kraken zo enorm traag en zijn de bitcoins nou wel gekocht maar nog niet bijgewerkt? Wacht al 3/4 uur denk ik. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 09:24

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik had ook problemen vandaag op kraken. Orders kwamen er niet doorheen of stonden zelfs als cancelled of niet eens (meer) in de list. Kijk even bij het trades tabje of ie wel is uitgevoerd. Dat was bij mij wel het geval. De balansen waren ook aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nog een paar keer het woord Kraken lees ga ik er een liedje over schrijven... Nee geintje, ik snap dat mensen bij Kraken uitkomen en het verbazingwekkend vinden hoe slecht het wel niet werkt.

Maar goed, het ligt niet aan jullie. Haal je centjes zo snel mogelijk weg daar en ga naar een andere exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 22:25
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:40:
Als ik nog een paar keer het woord Kraken lees ga ik er een liedje over schrijven... Nee geintje, ik snap dat mensen bij Kraken uitkomen en het verbazingwekkend vinden hoe slecht het wel niet werkt.

Maar goed, het ligt niet aan jullie. Haal je centjes zo snel mogelijk weg daar en ga naar een andere exchange.
Dit is inderdaad een goed advies. Je kunt er gewoonweg niet goed handelen. Eventueel gebruiken om op rustige momenten wat in te kopen vanuit de euro’s die je erop zet, maar ik zou er mee uitkijken. Voor de rest is het nu helaas te onstabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
ThaJeroen schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:05:
[...]

Dus bij een grote correctie inhaken zeg jij ? :P
Het proberen althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25
Weet er iemand nog een broker waar ik wat Eth kan halen met ideal zonder limiet? Overal hebben ze zo'n stappenplan dat je moet verifieren of een order van +14 dagen moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Laatst online: 17-09 15:10
j0ck0z schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:19:
[...]

Blockfolio werkt voor mij ideaal..
Coinmanager... ideaal hoef je het ook niet handmatig in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 20:34
Tominatie schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:15:
Denken jullie ook dat Stratis nog een mooie stijging kan maken? Cryptocurrencies worden namelijk steeds populairder en ik heb een vermoeden dat bedrijven er ook steeds meer in willen duiken. Iedergeval heb ik nu 50 STRAT-tokens in mijn offline wallet, in de hoop in de toekomst een mooie winst te kunnen meepakken. Denken jullie ook dat STRAT potentieel heeft of laten jullie dat project links liggen?
Ik vond het twee weken geleden wel een goed idee om in Stratis te stappen. Sowieso dat hele Proof of Stake is in mijn ogen de toekomst. Die 10 huishoudens die je van energie kan voorzien per Bitcoin transactie is echt een kansloos verhaal. Daarom zie ik ook goede kansen voor Ethereum (waar de rest van mijn portefeuille in zit). Verder zit ik nog te denken om wat IOTA te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
bjoost schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:48:
[...]

Anyway, mensen zijn dol op gratis, dus ik verwacht de komende weken nog wel wat beweging omhoog voor NXT - en ergens vlak voor Kerst verkoop ik ze weer.
Uh.. wow. Stekker d’r uit!? OK... maar, kan je je NXT gewoon op bittrex laten staan voor die 0.5 IGNIS per NXT? Of heeft NXT een eigen wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:45:
Ik heb precies dezelfde tegenargumenten wat betreft Gulden als jullie hebben, neem dat maar van mij aan, maar in handelsopzicht ziet het er gewoon uit als buitenkansje. Tijd zal 't leren :)
Als je met je munt adverteert als zijnde "hoe meer mensen instappen, hoe hoger de prijs wordt", dan geef je het gevoel van een pyramidespel. En dat is voor andere munten natuurlijk ook wel zo, maar die adverteren tenminste voornamelijk met usecases of hebben het geluk de eerste te zijn zoals BTC.

Heb 2 weken geleden mijn Guldens verkocht, met andere coins kan je op de lange termijn meer resultaat boeken
FroFrozon schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:38:
Afweging is wáár ik dit ga laten staan. BTC en ETH staan op Blockchain.info maar wil ik gaan verplaatsen. Wat is volgens jullie een veilige wallet (mijn oog was op Exodus gevallen)? IOTA staat nog op Bitfinex maar gezien alle verhalen die circuleren (wellicht onterecht, maar better safe than sorry 8)7 ) wil ik deze in een eigen wallet gaan zetten. Iemand ervaring met het opzetten van een light node van IOTA zelf?
Bedoel je een light node of een light wallet? Ik denk het laatste, daar heb ik ervaring mee, is erg simpel. Zorg er wel voor dat je een veilige seed genereert, dus niet zomaar een website aanklikken, even inlezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 27-11-2017 19:19 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Batsiaan schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:53:
Weet er iemand nog een broker waar ik wat Eth kan halen met ideal zonder limiet? Overal hebben ze zo'n stappenplan dat je moet verifieren of een order van +14 dagen moet hebben.
Niet goedkoop, maar wel mogelijk: Koop BTC bij Bitonic en gebruik Changelly om er ETH van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatsSkoe schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:01:
[...]

Ik vond het twee weken geleden wel een goed idee om in Stratis te stappen. Sowieso dat hele Proof of Stake is in mijn ogen de toekomst. Die 10 huishoudens die je van energie kan voorzien per Bitcoin transactie is echt een kansloos verhaal. Daarom zie ik ook goede kansen voor Ethereum (waar de rest van mijn portefeuille in zit). Verder zit ik nog te denken om wat IOTA te kopen.
Ik denk dat Bitcoin toch gewoon de beste investering blijft. Bill Gates zegt dat ze op 200.000 staan binnen een paar jaar. Nu is dus toch een goed moment om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:31:
[...]

Ik denk dat Bitcoin toch gewoon de beste investering blijft. Bill Gates zegt dat ze op 200.000 staan binnen een paar jaar. Nu is dus toch een goed moment om in te stappen.
Geen idee hoeveel mensen er nog willen of kunnen kopen als ie op een ton staat. Sowieso denk ik dat als het gebeurt het echt niet binnen 5 jaar zo ver is. Ik heb vertrouwen in BTC op lange termijn, maar 2 ton binnen een paar jaar ? Dat zie ik niet gebeuren.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 27-11-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simlock schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:11:
[...]

Uh.. wow. Stekker d’r uit!? OK... maar, kan je je NXT gewoon op bittrex laten staan voor die 0.5 IGNIS per NXT? Of heeft NXT een eigen wallet?
Nee dat kan niet, kijk even op de site dan wijst het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:43:
[...]

Geen idee hoeveel mensen er nog willen of kunnen kopen als ie op een ton staat. Sowieso denk ik dat als het gebeurt het echt niet binnen 5 jaar zo ver is. Ik heb vertrouwen in BTC op lange termijn, maar 2 ton binnen een paar jaar ? Dat zie ik niet gebeuren.
Ik op zich ook niet, maar aan de andere kant: waarom niet? Ik denk dat er weinig mensen zijn die in 2012 verwachtten dat BTC op $10,000 zou staan vandaag de dag. Gooi er nog eens 5 jaar ontwikkeling en wasdom tegenaan en dan is het wellicht ineens toch best reëel. Alles hangt af van adoptie en gebruiksgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
[...]

2 jaar terug stond hij ook 23x zo laag, doe die groei doortrekken en dan zou hij over 2 jaar op 216K staan. Als de massa dit gaat kopen is dat zeker niet onmogelijk, al lijkt het me onwaarschijnlijk.

Als je grafieken over een langere tijd kijkt vergeet dat niet de logschaal aan te zetten en dan zie je dat de groei best gestaag gaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 27-11-2017 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
uNoTopia schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:49:
[...]

Ik op zich ook niet, maar aan de andere kant: waarom niet? Ik denk dat er weinig mensen zijn die in 2012 verwachtten dat BTC op $10,000 zou staan vandaag de dag. Gooi er nog eens 5 jaar ontwikkeling en wasdom tegenaan en dan is het wellicht ineens toch best reëel. Alles hangt af van adoptie en gebruiksgemak.
Ik geloof ook wel dat we daar kunnen komen hoor. Alleen binnen een paar jaar dan weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik heb in ieder geval die quote van John McAfee in mijn agenda gezet, die riep iets van: Over 3 jaar BTC 500.000$. Dus over 2,5 jaar (inmiddels zijn we bijna weer een half jaartje verder namelijk) zal ik die herinnering krijgen. Dan hopelijk vanuit mijn woonboerderijtje met Lambo voor de garagedeur :+

[ Voor 13% gewijzigd door _ferry_ op 27-11-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

[...]

Hoeveel is btc omhoog gegaan het afgelopen jaar? 1000% ondertussen? 8000 + 1000% = 88000 + 1000% = Bijna 1 mil in 2 jaar tijd?
Wie weet? Het is nu pas dat grote inversteerders geintreseerd raken, dus de toestroom moet nog op gang komen.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanG85
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:48:
[...]

Waar heb je dat gelezen dan, als ik vragen mag? Ik dacht namelijk dat het (nog) niet bekend was of Bittrex (of elke andere exchange) de IGNIS verspreid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:37
PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:52:
[...]

Ik geloof ook wel dat we daar kunnen komen hoor. Alleen binnen een paar jaar dan weer niet.
Ik denk dat bij dat soort bedragen de verkoopdruk echt exponentieel toeneemt en er dus echt veel nieuw geld binnen moet komen om de vraag op te kunnen vangen. Ik bedoel, het hebben van 2 bitcoins is een aardig zakcentje als je voor een paar centen hebt aangekocht. Maar ik denk dat hele volksstammen maar al te graag bij 50 of 100K willen verkopen in theorie. Ik bedoel, het merendeel zal waarschijnlijk dan een groot gedeelte van de hypotheek af kunnen lossen, iets wat met 10-20k nu niet echt zoden aan de dijk zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DutchMan schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:53:
[...]

Hoeveel is btc omhoog gegaan het afgelopen jaar? 1000% ondertussen? 8000 + 1000% = 88000 + 1000% = Bijna 1 mil in 2 jaar tijd?
Wie weet? Het is nu pas dat grote inversteerders geintreseerd raken, dus de toestroom moet nog op gang komen.
Ik denk dat de groei van 100 naar 1.000 een stuk makkelijker gaat dan van 10.000 naar 100.000.

Ben zelf ook benieuwd hoor hoe het zal gaan. Denk alleen dat 2 ton binnen een paar jaar erg optimistisch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:57:
[...]

Ik denk dat de groei van 100 naar 1.000 een stuk makkelijker gaat dan van 10.000 naar 100.000.

Ben zelf ook benieuwd hoor hoe het zal gaan. Denk alleen dat 2 ton binnen een paar jaar erg optimistisch is :)
Zoals ik al zeg, het grote geld moet nog komen. maar op dit tempo gaat het harder dan gedacht. Veel zeiden van die 10.000 halen we eind december misschien wel. Ondertussen zitten we er al tegen aan te hikken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:57:
[...]

Tot nu toe is de groei van 100 naar 1.000 een stuk moeilijker gegaan dan de groei van 1.000 naar (richting) 10.000.

Nog wel hopen dat hij stabiel blijft en niet zo hard naar beneden klapt als eind 2013

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 27-11-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DutchMan schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:59:
[...]

Zoals ik al zeg, het grote geld moet nog komen.
De meeste mensen hebben inmidddels al wel van Bitcoin gehoort en eventueel gekocht. Er is echt belachelijk veel geld nodig om van 10.000 naar 100.000 te gaan. Zal het gebeuren ? Ik denk van wel, maar binnen 2 tot 3 jaar ? Dat zie ik niet gebeuren, maar mogelijk heb ik het fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

PilatuS schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:00:
[...]

De meeste mensen hebben inmidddels al wel van Bitcoin gehoort en eventueel gekocht. Er is echt belachelijk veel geld nodig om van 10.000 naar 100.000 te gaan. Zal het gebeuren ? Ik denk van wel, maar binnen 2 tot 3 jaar ? Dat zie ik niet gebeuren, maar mogelijk heb ik het fout :)
Dat, ik ziet het niet gebeuren hebben we ondertussen wel vaker gehoord. ;)
En met het grote geld bedoel ik de grote instaties die nog steeds op groen licht zitten te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23:05
Haha, luchtkastelen. Eén grote hack of exchange die down gaat met al het geld en er hangt zo'n negatief imago op cryptocurrency dat het weer jaren duurt voordat het vertrouwen terug is.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:31:
[...]

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bartske schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:59:
[...]

Tot nu toe is de groei van 100 naar 1.000 een stuk moeilijker gegaan dan de groei van 1.000 naar (richting) 10.000.
Tuurlijk :) Toen was BTC nog heel onbekend en waren het voornamelijk de Tweakers die er mee bezig waren. Inmiddels is BTC enorm bekend geworden en is het vaak genoeg op het nieuws geweest. Dan gaat die groei natuurlijk een stuk makkelijk. Maar om van 10.000 naar 100.000 te gaan moet er extreem veel nieuw geld bijkomen aangezien er ook veel verkocht gaat worden op zeg 50.000.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 08:48
Als zelfs het achtuurjournaal het eerste item uittrekt voor de opkomt van Bitcoin... dan is het ondenkbaar dat we de 10.000 niet gaan halen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16

Ethirty

Who...me?

Bartske schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:59:
[...]

Nog wel hopen dat hij stabiel blijft en niet zo hard naar beneden klapt als eind 2013
Heel egoïstisch hoop ik soms van wel, dan ga ik met toch een partij inkopen. :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ethirty schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:10:
[...]

Heel egoïstisch hoop ik soms van wel, dan ga ik met toch een partij inkopen. :P
Daarom zie ik een hele grote crash ook niet meer snel gebeuren. Als we naar de 5.000 zouden gaan staan er rijen mensen te wachten om te kopen, vandaar dat ik eigenlijk denk dat we die 5.000 nooit meer zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat we eerder gaan zien..... een ETH op 10.000 of een BTC op 100.000.

Eigenlijk gewoon 500 euro aan BTC + ETH kopen, op een ledger S zetten en een alert opdie koersen zetten.

Wie zou er winnen, ETH of BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
deppenboks schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:16:
Ik ben benieuwd wat we eerder gaan zien..... een ETH op 10.000 of een BTC op 100.000.

Eigenlijk gewoon 500 euro aan BTC + ETH kopen, op een ledger S zetten en een alert opdie koersen zetten.

20x voor eth en 10x voor btc... ik ga voor de btc, zoveel aandacht en eth heeft neo in zijn nek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:10
deppenboks schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:16:

Zonder vreemde gebeurtenissen sowieso BTC. Nu al een veel hogere marketcap wat weer meer geld aan trekt, bekendheid, hype en het hoeft maar factor 10 te gaan ipv factor 20 voor ETH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Richh schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:07:
Als zelfs het achtuurjournaal het eerste item uittrekt voor de opkomt van Bitcoin... dan is het ondenkbaar dat we de 10.000 niet gaan halen :P
Vanavond bij Pauw ook over Bitcoin. :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:43
Ik ben me een beetje aan het inlezen en inzien (YouTube etc) hoe Crypto werkt, en hoe je ermee kan handelen. Ben dus totale noob, en dat zal ook vast blijken uit mijn bericht :)
Dan lees je de laatste berichten hier, dat er verwachtingen zijn dat Bitcoin over enkele jaren een ton of misschien zelfs 2 ton waard kan zijn. Die berichten geven mij nu al een gevoel van "ow eigenlijk moet ik nu gewoon al kopen". Als het over 2 jaar 50k waard is ipv 200k dan is het nog steeds winst.
Speculaties! I know.. Maar is kennis van hoe het hele Crypto werkt nu dan wel zo belangrijk om te hebben? Het komt uiteindelijk neer op kopen en verkopen. De echte kenners hier hebben Bitcoins, en blijkbaar is Bitcoin nog steeds het meest populaire. Dus iemand die totaal geen kennis heeft en denkt "Ik ga vandaag eens ff Bitcoin kopen" heeft misschien net zo veel kans van slagen als de echte kenners.... Bitcoin is the way to go.

[ Voor 3% gewijzigd door technoaddict op 27-11-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:39
Even een vraag betreffende de blockchain info dat door de ethereum desktop wallet wordt gedownload: is het veilig dit alles te verwijderen? Het kost echt handen vol opslag...

Verkeerde plek gepost, sorry.

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 27-11-2017 21:44 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radiance2012
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 22:24
technoaddict schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:39:
..... "ow eigenlijk moet ik nu gewoon al kopen".
Dit heet FOMO.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
Ik ben me een beetje aan het inlezen en inzien (YouTube etc) hoe Crypto werkt, en hoe je ermee kan handelen. Ben dus totale noob, en dat zal ook vast blijken uit mijn bericht :)
Dan lees je de laatste berichten hier, dat er verwachtingen zijn dat Bitcoin over enkele jaren een ton of misschien zelfs 2 ton waard kan zijn. Die berichten geven mij nu al een gevoel van "ow eigenlijk moet ik nu gewoon al kopen". Als het over 2 jaar 50k waard is ipv 200k dan is het nog steeds winst.
Speculaties! I know.. Maar is kennis van hoe het hele Crypto werkt nu dan wel zo belangrijk om te hebben? Het komt uiteindelijk neer op kopen en verkopen. De echte kenners hier hebben Bitcoins, en blijkbaar is Bitcoin nog steeds het meest populaire. Dus iemand die totaal geen kennis heeft en denkt "Ik ga vandaag eens ff Bitcoin kopen" heeft misschien net zo veel kans van slagen als de echte kenners.... Bitcoin is the way to go.
Blijf er alleen maar 'speelgeld' in gooien. Stop er niks in wat je niet kwijt kan raken. Mocht er morgen een grote exchange gehacked worden oid dan kan de koers zo weer -50% gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar niet geheel onverstandig. Wat btc betreft dan. Geen garanties maar tot nu toe (op een enkele dip na) is elke dag later instappen een hogere koers en dus minder btc voor je centjes. Blijft wel dat het handig is het moment van instappen wel een beetje te timen. :P

Nogmaals,geen garanties. Voor hetzelfde geld klapt de boel morgen in elkaar maar voor nu laat het een redelijk stijgende lijn over langere tijd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik vraag me af, hebben jullie nog vertrouwen in Ripple? Het project heeft wel potentie denk ik, want stel nou dat er grote banken geld in pompen waardoor er veel aandacht voor XRP komt en hierdoor ook enorm veel geld in gepompt gaat worden, dan gaat de prijs toch enorm omhoog? Of zien jullie dit niet gebeuren vanwege de enorme hoeveelheid ripple's die op de markt circuleren. Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie inzichten want ik wil denk ik een hoeveelheid ripple's kopen voor de lange termijn.. je weet maar nooit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Junia
De bitcoin technologie is relatief eenvoudig om te begrijpen. Zoek maar eens op youtube 3 verschillende fimpjes op die een uitleg geven en je zal zien dat je al een heel groot deel zult begrijpen. Of dit belangrijk is om met bitcoins te gaan speculeren? Kwaad doen zal het zeker niet. Ikzelf stel de volgende vragen:

- Gaat bitcoin ooit gebruikt worden als legitiem en functioneel betaalmiddel? Veel twijfels zijn hier nog over wegens de (huidige) limitaties van de techniek die (specifiek bij bitcoin) wordt toegepast.
- Wanneer gaat de normale man instappen. Dit zal er uiteraard voor zorgen dat er aanzienlijk meer vraag komt dan er nu al is.
- Wat zijn de alternatieven en hoe doen deze het in vergelijking met bitcoin? Is er een kans dat bitcoin door de troon wordt gestoten en door wie? En misschien nog belangrijker, wanneer?

Zonder glazen bol zul je geen definitief antwoord kunnen geven op de bovenstaande 3 vragen, maar de kleine beetjes informatie van nieuwsberichten en ontwikkelingen die hieraan te relateren zijn geeft je wel wat inzicht in hoe de koers gaat lopen. Tegelijkertijd; cryptocurrency gonna crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
Tominatie schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:57:
Ik vraag me af, hebben jullie nog vertrouwen in Ripple? Het project heeft wel potentie denk ik, want stel nou dat er grote banken geld in pompen waardoor er veel aandacht voor XRP komt en hierdoor ook enorm veel geld in gepompt gaat worden, dan gaat de prijs toch enorm omhoog? Of zien jullie dit niet gebeuren vanwege de enorme hoeveelheid ripple's die op de markt circuleren. Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie inzichten want ik wil denk ik een hoeveelheid ripple's kopen voor de lange termijn.. je weet maar nooit!
Gebruik de zoekfunctie eens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leipi
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 30-10-2020
Als BTC echt naar de ton (of meer) gaat moet Bittrex weer zijn policy aanpassen dat maar max 0,04 BTC uitbetaald mag worden :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
Lees momenteel dit boek
https://www.amazon.com/Te...Technicians/dp/0137059442

Zeer leerzame doch droge kost...maar een must voor als je de handel in aandelen / crypto wil doorgronden.

(post voor de vorm de amazon link maar een google zoekopdracht geeft ook een pdf resultaat....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-12-2024
Elk nieuws programma heeft het vandaag over dat BTC richting de $10k gaat. De hype rondom bitcoin is groter dan ooit. Misschien heb ik het mis, maar ik vrees dat het binnenkort gaat klappen. Ik zie 'the flippening' komend jaar/jaren gebeuren. 9 van de 10 mensen die afgelopen week bitcoin heeft gekocht heeft geen flauw idee wat de blockchain is. Voor mij is dat een hele grote red flag. De recente gebeurtenissen rondom Bitfinex/Tether zijn ook een grote red flag, vandaag alleen al zijn er 50millioen USDT geleend door bitfinex, ik zie een nieuwe Mt. Gox ontstaan.

Dat de blockchain het volledige financiële systeem gaat veranderen staat vast, of het bitcoin wordt betwijfel ik. Ik heb meer vertrouwen in ETH. Veruit de meeste developers zijn overgestapt van bitcoin naar ethereum voor hun platform. Op dit moment heeft ethereum zelfs meer transacties dan alle andere currencies gecombineerd. Daarnaast zal de transitie van PoW naar PoS (of zelfs Hybride PoS) een grote verschuiving van het netwerk teweegbrengen. Ben benieuwd wat het komende jaar gaat doen.

P.S. Zodra de prijs rondom de 9850/9950 zal komen gaat er denk ik een kleine flash crash ontstaan, heleboel sell orders zijn ingesteld rondom deze prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cekstuffertz
radiance2012 schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:05:
Lees momenteel dit boek
https://www.amazon.com/Te...Technicians/dp/0137059442

Zeer leerzame doch droge kost...maar een must voor als je de handel in aandelen / crypto wil doorgronden.

(post voor de vorm de amazon link maar een google zoekopdracht geeft ook een pdf resultaat....)
TA heeft in de cryptowereld vrijwel geen nut, te onvoorspelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
Rekenen jullie jezelf nou maar niet te rijk. Er zijn genoeg krachten(overheden, banken etc) die er voor zullen zorgen dat bitcoin never nooit boven een ton gaat komen.

25 lijkt me al héél sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beepee
Cekstuffertz schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:08:
Elk nieuws programma heeft het vandaag over dat BTC richting de $10k gaat. De hype rondom bitcoin is groter dan ooit. Misschien heb ik het mis, maar ik vrees dat het binnenkort gaat klappen. Ik zie 'the flippening' komend jaar/jaren gebeuren. 9 van de 10 mensen die afgelopen week bitcoin heeft gekocht heeft geen flauw idee wat de blockchain is. Voor mij is dat een hele grote red flag. De recente gebeurtenissen rondom Bitfinex/Tether zijn ook een grote red flag, vandaag alleen al zijn er 50millioen USDT geleend door bitfinex, ik zie een nieuwe Mt. Gox ontstaan.

Dat de blockchain het volledige financiële systeem gaat veranderen staat vast, of het bitcoin wordt betwijfel ik. Ik heb meer vertrouwen in ETH. Veruit de meeste developers zijn overgestapt van bitcoin naar ethereum voor hun platform. Op dit moment heeft ethereum zelfs meer transacties dan alle andere currencies gecombineerd. Daarnaast zal de transitie van PoW naar PoS (of zelfs Hybride PoS) een grote verschuiving van het netwerk teweegbrengen. Ben benieuwd wat het komende jaar gaat doen.

P.S. Zodra de prijs rondom de 9850/9950 zal komen gaat er denk ik een kleine flash crash ontstaan, heleboel sell orders zijn ingesteld rondom deze prijzen.
Eth en btc hebben 2 totaal verschillende functies. Ik zie eth echt absoluut btc niet van de troon stoten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• beepee
Sanalologo schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:09:
Rekenen jullie jezelf nou maar niet te rijk. Er zijn genoeg krachten(overheden, banken etc) die er voor zullen zorgen dat bitcoin never nooit boven een ton gaat komen.

Dit roepen mensen al jaren, kijken waar we nu staan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024

En hoe zouden die 'krachten' daar dan wel voor kunnen zorgen volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia

En wat zou er denk je gebeuren als deze krachten opeens door gaan hebben dat ze misschien beter 'go with the flow' gaan doen in plaats van het tegenwerken? Een overheid zoals NL die gaat zeggen dat ze het verbieden waardoor ze dus per definitie alle omzetbelasting mis gaan lopen?

Wie kan het zeggen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
Cekstuffertz schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:09:
[...]

TA heeft in de cryptowereld vrijwel geen nut, te onvoorspelbaar.
Ja, kom ik ook langzaam achter, maar toch wel leerzaam op sommige punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
Bestudeer alleen even het goud en zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
beepee schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:10:
[...]

Eth en btc hebben 2 totaal verschillende functies. Ik zie eth echt absoluut btc niet van de troon stoten.
ETH en BTC hebbenz zeker verschillende functies. BTC is nu puur nog een store-of-value, waarn ETH een platform is voor developers is en een payment method. Ze zullen elkaar niet vervangen, maar ik verwacht wel dat ETH een grotere marketcap krijgt komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Cekstuffertz schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:13:
[...]

ETH en BTC hebbenz zeker verschillende functies. BTC is nu puur nog een store-of-value, waarn ETH een platform is voor developers is en een payment method. Ze zullen elkaar niet vervangen, maar ik verwacht wel dat ETH een grotere marketcap krijgt komende jaren.
Juist omdat btc de store of value is zou het toch logischer zijn als deze ook de grootste cap heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Jumpman schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:02:
Haha, luchtkastelen. Eén grote hack of exchange die down gaat met al het geld en er hangt zo'n negatief imago op cryptocurrency dat het weer jaren duurt voordat het vertrouwen terug is.
Het is geen 2013 meer. Exchanges zijn een stuk volwassener en marktaandel is meer verspreid. Bovendien begint de daadwerkelijke bitcoineconomie ook steeds grotere vormen aan te nemen.

Er zijn sinds MtGox een aantal hacks geweest, heeft dat de koers serieus schade gedaan? Niet echt. De Bitfinex hack van vorig jaar augustus (!!) heeft hooguit voor een deukje gezorgd, en was binnen no time weer hersteld.

Nee, ik geloof er niets van dat we weer jaren nodig hebben voor herstel zoals toen na de hype van 2013.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:48:
[...]

meh... ignis is een maand later toch weer ICO prijs dus, verkoop 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
beepee schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:15:
[...]
Juist omdat btc de store of value is zou het toch logischer zijn als deze ook de grootste cap heeft?
Niet perse, als er grote blockchain implementaties gebruik gaan maken van het ETH netwerk zal daar veel meer waarde aan worden gehecht dan aan BTC. Het is gewoon niet rendabel om $3 te betalen voor een transactie die er een paar uur over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
Cekstuffertz schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:21:
[...]

Niet perse, als er grote blockchain implementaties gebruik gaan maken van het ETH netwerk zal daar veel meer waarde aan worden gehecht dan aan BTC. Het is gewoon niet rendabel om $3 te betalen voor een transactie die er een paar uur over doet.
Eens. Maar wat als de prijs van eth naar 10k gaat? Wat denk je dan dat het kost om een smartcontract in de lucht te houden? Dat is ook niet waar het voor ontworpen is.

Juist omdat btc een store of value is nemen mensen die $3 te betalen voor een transactie. Het is dusdanig een store of value dat je het alleen verplaatst als het echt nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:17
Nice. Heb mogelijk ook op ene goed moment STRAT ingekocht. Er komen een paar interessante aankondigingen aan en sinds gister alweer +10%. Heb het gekocht om mijn portfolio wat diversiteit te geven, maar vooral omdat ik denk dat het potentie heeft maar veel pech in de eerste maanden na de ICO. We gaan het zien!

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 23-09 13:22
Cekstuffertz schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:21:
[...]

De enige reden dat BTC transacties relatief duur en langzaam zijn is omdat het veel gebruikt wordt. Als ETH langere tijd dezelfde transactievolumes gaat verwerken, dan zul je daar hetzelfde zien. ETH transacties zijn groter en zwaarder dan BTC transacties, omdat er een veel complexere script-taal achter zit. Bovendien neemt de ETH blockchain nu al net zo veel (of inmiddels al meer) schijfruimte in dan de BTC blockchain.

Echte schaalbaarheid komt pas met off-chain oplossingen. Ethereum heeft hier "Raiden" voor in de planning staan. Bitcoin heeft "Lightning Networks", wat in een test-stadium is.

Overigens zit je met een fee van ~$3 met grote kans in het eerstvolgende block met een eenvoudige transactie (zeker als het een SegWit tx is). Dat duurt echt geen uren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
Rannasha schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:34:
[...]
De enige reden dat BTC transacties relatief duur en langzaam zijn is omdat het veel gebruikt wordt. Als ETH langere tijd dezelfde transactievolumes gaat verwerken, dan zul je daar hetzelfde zien.
Sinds juni zijn er dagelijks meer transacties op het ETH netwerk dan op het BTC netwerk. Gisteren 550k transacties op het ETH netwerk en 330k op het BTC netwerk. Sinds Byzantium is een ETH transactie met 0.01 GWEI (minder dan een tiende van een cent) binnen een minuut bevestigd. Een BTC transactie zal zeker richting het uur gaan om te bevestigen. Dat is niet rendabel als betaalmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16

Ethirty

Who...me?

[...]

De enige reden dat BTC transacties relatief duur en langzaam zijn is omdat het veel gebruikt wordt. Als ETH langere tijd dezelfde transactievolumes gaat verwerken, dan zul je daar hetzelfde zien. ETH transacties zijn groter en zwaarder dan BTC transacties, omdat er een veel complexere script-taal achter zit. Bovendien neemt de ETH blockchain nu al net zo veel (of inmiddels al meer) schijfruimte in dan de BTC blockchain.
Dat is wat ik me nog wel eens afvraag. Nu zijn BTC transacties nog primair het heen en weer schuiven van investeringen. Het ideaal is dat iedereen straks zijn boodschappen betaald met BTC. Wat doet dat met het transactieaantal? Het aantal BTC is tenslotte ook niet oneindig.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Bovendien neemt de ETH blockchain nu al net zo veel (of inmiddels al meer) schijfruimte in dan de BTC blockchain.
Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/0x0/https://steemitimages.com/DQmdRZTXDYozgTQtiZ8k9KypQr66n3uL2eDgxWhtBVroeqt/btc-eth-blockchain-size.png
Ethirty schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:43:
[...]
Het ideaal is dat iedereen straks zijn boodschappen betaald met BTC. Wat doet dat met het transactieaantal? Het aantal BTC is tenslotte ook niet oneindig.
Dat is op dit moment onmogelijk. BTC kan nooit 100.000'en transacties per seconde aan. Boodschappen doen met BTC zit er voorlopig echt niet in. Niet alleen het transactieaantal maar ook de tijd die het kost om een transactie te bevestigen. 2 uur bij de kassa moeten wachten zie ik niet echt als een optie :P

[ Voor 43% gewijzigd door PilatuS op 27-11-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023

Kun je ook onderbouwen? Anders heeft zoiets roepen weinig nut natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cekstuffertz
Ethirty schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:43:
[...]
Dat is wat ik me nog wel eens afvraag. Nu zijn BTC transacties nog primair het heen en weer schuiven van investeringen. Het ideaal is dat iedereen straks zijn boodschappen betaald met BTC. Wat doet dat met het transactieaantal? Het aantal BTC is tenslotte ook niet oneindig.
Zolang er een cap zit op de size van de chain zal dat nooit gebeuren. Denk ook niet dat er nog steeds mensen zijn die BTC als een betalingsmethode willen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walton kondigt zojuist hun “Guardian” versie van hun Masternode aan ter viering van hun 100e dag van handel op Binance. De explosie die volgde is insane.

In het kort; iedereen die 5k WTC bezit voor 10 december in een trackable wallet zoals MEW krijgt deze speciale status waarbij de difficulty om te mijnen lager ligt en de rewards hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel..

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 21:50 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]