[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 23:31
Ik heb een leuke toevalligheid ontdekt:

Mijn collega begon ~ een maand geleden met crypto en zit momenteel op +38% winst.
Ik begon ~ 3 maand geleden met crypto en zit momenteel op +41% winst.
Mijn huisgenoot begon ~ 5 maand geleden met crypto en zit momenteel op +47% winst.

We hebben alle drie totaal andere portfolio's en strategieën.

Mijn conclusie was: het maakt niet echt uit wat je doet in deze markt, tijd correleert met winst. Maar day- of swing traden verhoogt je risico op verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
RickyHeijnen schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:17:
[...]

Misschien beetje gekke vraag omdat ik eigenlijk zelf het antwoord al weet... maar ben toch benieuwd wat jullie opvatting hierover is.

Ik heb ongeveer een jaar of 5-6 stuk wat bitcoins gehad die ik gemined had. Ik geloof een stuk of 10, weet t niet meer helemaal precies. Had ze in een offline wallet. Zag er toen niet echt meer het nut van in, dus heb die wallet gewoon verwijderd. Pijn doet het gelukkig allang niet meer |:( . Maar aangezien er max. zit aan het aantal bitcoins dat ooit in circulatie komen, moeten die bitcoins die ik toen had voor altijd als verloren worden beschouwd. Toch?

Nu kan ik me niet voorstellen dat ik als enige zo'n stomme kneus ben. Er zullen ondertussen een redelijk aantal bitcoins zijn die in wallets zitten waar niemand meer bij kan. Die bitcoins zijn dan toch altijd verloren? Dit aantal zal alleen maar groeien. Wat is het idee hierachter? :?
http://fortune.com/2017/11/25/lost-bitcoins/

Een schatting over het aantal bitcoin dat inmiddels kwijt is. Wel interessant om hierover na te denken. Je kan het niet bijdrukken, dus bitcoin zal uiteindelijk zo exclusief worden dat het niet meer interessant is als betaalmiddel (zeg over 1000 jaar, mocht alles heel goed lopen ;) ). Er zullen namelijk altijd ongelukken blijven gebeuren en dingen misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
DarkShadow schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:30:
[...]

Een schatting over het aantal bitcoin dat inmiddels kwijt is. Wel interessant om hierover na te denken. Je kan het niet bijdrukken, dus bitcoin zal uiteindelijk zo exclusief worden dat het niet meer interessant is als betaalmiddel (zeg over 1000 jaar, mocht alles heel goed lopen ;) ). Er zullen namelijk altijd ongelukken blijven gebeuren en dingen misgaan.
Een bitcoin is deelbaar dus totaal geen probleem het zal heus niet zijn dat iedereen die een beetje BTC bezit deze zal kwijt raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-09 23:12
RickyHeijnen schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:17:
[...]

Misschien beetje gekke vraag omdat ik eigenlijk zelf het antwoord al weet... maar ben toch benieuwd wat jullie opvatting hierover is.

Ik heb ongeveer een jaar of 5-6 stuk wat bitcoins gehad die ik gemined had. Ik geloof een stuk of 10, weet t niet meer helemaal precies. Had ze in een offline wallet. Zag er toen niet echt meer het nut van in, dus heb die wallet gewoon verwijderd. Pijn doet het gelukkig allang niet meer |:( . Maar aangezien er max. zit aan het aantal bitcoins dat ooit in circulatie komen, moeten die bitcoins die ik toen had voor altijd als verloren worden beschouwd. Toch?

Nu kan ik me niet voorstellen dat ik als enige zo'n stomme kneus ben. Er zullen ondertussen een redelijk aantal bitcoins zijn die in wallets zitten waar niemand meer bij kan. Die bitcoins zijn dan toch altijd verloren? Dit aantal zal alleen maar groeien. Wat is het idee hierachter? :?
https://amp-timeinc-net.c.../2017/11/25/lost-bitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Theniers schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:29:
Ik heb een leuke toevalligheid ontdekt:

Mijn collega begon ~ een maand geleden met crypto en zit momenteel op +38% winst.
Ik begon ~ 3 maand geleden met crypto en zit momenteel op +41% winst.
Mijn huisgenoot begon ~ 5 maand geleden met crypto en zit momenteel op +47% winst.

We hebben alle drie totaal andere portfolio's en strategieën.

Mijn conclusie was: het maakt niet echt uit wat je doet in deze markt, tijd correleert met winst. Maar day- of swing traden verhoogt je risico op verlies.
als ik niets had gedaan, en alleen had bijgestort, had ik een beter rendement gehad dan nu... maar ja da's achter afkijken... vanaf 14 aug ermee bezig en die BTC investering is al 1x over de kop. Ben gaan spelen met 0,17 op een exchange wat nu nog op 0,11 staat |:(

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
DarkShadow schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:11:
Zelf gisteren weer ook foute call gemaakt, op 9200 verkocht, verwachte een dipje, even later was dat ook zo (9050), maar niet weer ingekocht . Vanochtend op 9400 mn verlies genomen. 10tjes werk (zit er voor 0,15 in), maar toch jammer :)
Wat misschien een tip is, kijk eens naar de percentages.
Ik zelf wel toch echt wel minimaal 5% BTC winst maken als ik op een dip ga handelen, anders vind ik het het risico niet waard. Als je 5% wilt pakken op 9200 dollar moet je het terug kopen op 8730. Als je die getallen ziet ga je misschien niet handelen omdat je zo een dip niet verwacht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyHeijnen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-04 09:02
DarkShadow schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:30:
[...]

Als het echt 4 miljoen is, dan is dat al 20% in +/- 8 jaar. Een ruwe schatting is dat dan over 30 jaar misschien wel 40% van alle bitcoins verloren is. Dat kan toch nooit écht toekomst in zitten? :X
Ik durf best te roepen dat in het geval ik morgen geschept wordt op de A1 er niemand is die in mijn wallet/exchange kan. Nou weer een aantal verloren bitcoins. Een bank zal in geval van overlijden netjes zorgen dat het geld in de eventuele erfenis terecht komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Theniers
RickyHeijnen schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:44:
[...]
Ik durf best te roepen dat in het geval ik morgen geschept wordt op de A1 er niemand is die in mijn wallet/exchange kan.
Deel je wallet maar met mij, dan houd ik de nieuwsberichten over ongevallen op de A1 wel in de gaten >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

[...]

Als het echt 4 miljoen is, dan is dat al 20% in +/- 8 jaar. Een ruwe schatting is dat dan over 30 jaar misschien wel 40% van alle bitcoins verloren is. Dat kan toch nooit écht toekomst in zitten? :X
Ik durf best te roepen dat in het geval ik morgen geschept wordt op de A1 er niemand is die in mijn wallet/exchange kan. Nou weer een aantal verloren bitcoins. Een bank zal in geval van overlijden netjes zorgen dat het geld in de eventuele erfenis terecht komt.
Wellicht een leuke interessante nieuwe dienst voor een bestaande bank, bijhouden van crypto wallets ;)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaargh de gretigheid word me bijna te veel :') Bijna alle coins die ik heb of op het oog heb zijn aan het moonen en ik denk er alleen maar aan dat ik meer geld erin had moeten steken :') Maar ik vind het nu geen goede tijd mijn spaarrekening weer aan te spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:59
Tja zeg het maar. Vandaag FOMO of verkopen en rustig afwachten tot er een crash(je) volgt. De snelheid waarmee het afgelopen week is gestegen is gigantisch in ieder geval. Maar ik denk ook dat de aandacht gigantisch is, dus er vloeit heel veel geld in op dit moment.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Voor de mensen die gisteren mijn berichtje hadden gezien over Bittrex, toch net maar geprobeerd de enhanced verificatie uit te voeren. Is gelukt binnen 10 min! Rijbewijs en selife geupload en paar min daarna geverifieerd. Gelukkig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn ritje met btg is gelukkig goed afgelopen... Net voor de stijging van btc all in gegaan met de tethers die ik had staan en vannacht net iets in de min ($2 nog iets) verkocht dus alsnog de stijging van btc mooi mee kunnen pakken. :)
Netto onder de streep was het een erg leuk weekend waar ik nooit tegenop had kunnen werken. Mijn storting op Bitstamp moet alleen nog verwerkt worden, hoop dat dat vandaag nog lukt.

Nu even goed scherp de prijs van btc in de gaten blijven houden, sommige alts staan lekker laag dus het jeukt om uit te stappen en daarop weer een ritje naar boven te maken maar voorlopig blijft de btc prijs redelijk stabiel en hoog staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
ChiLLeR schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:01:
Tja zeg het maar. Vandaag FOMO of verkopen en rustig afwachten tot er een crash(je) volgt. De snelheid waarmee het afgelopen week is gestegen is gigantisch in ieder geval. Maar ik denk ook dat de aandacht gigantisch is, dus er vloeit heel veel geld in op dit moment.
Ik verwacht ook geen dip voorlopig, een deel van BCH zal ook nog wel naar BTC terug vloeien als coinbase BCH gaat uitbetalen en mensen hun BCH gaan verkopen. Had eigenlijk verwacht dat BCH allang gedaald zou zijn, ze houden het lang vol zo hoog. Misschien zit ik er wel helemaal naast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:15
Ik ben erg nieuw in deze wereld en worstel met wat beslissingen...

Ik heb ETH, POWR, LTC, XRP.

Totaal gekocht voor 700 euro en staat nu op 950, voornamelijk te wijten aan de stijging van ETH de afgelopen week (gekocht op 272) POWR vind ik erginteressant voor de lange termijn, XRP heb ik steeds meer mn twijfels over al moet ik nog even flink gaan inlezen.

Iets knaagt om mn ETH winst te pakken en POWR te kopen tbv HODL, keuzes keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
Toch redelijk wat resistentie op 9800 USDT, met een flinke verkoop muur op de ronde 10.000:

BTC/USDT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:05
Theniers schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:18:
Toch redelijk wat resistentie op 9800 USDT, met een flinke verkoop muur op de ronde 10.000:

[afbeelding]
Die 10k muur staat er al heel lang. Vergeet niet dat als de BTC dichterbij komt, veel mensen hun sell punt ook weer verhogen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiLLeR
migila schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:16:
[...]

Ik verwacht ook geen dip voorlopig, een deel van BCH zal ook nog wel naar BTC terug vloeien als coinbase BCH gaat uitbetalen en mensen hun BCH gaan verkopen. Had eigenlijk verwacht dat BCH allang gedaald zou zijn, ze houden het lang vol zo hoog. Misschien zit ik er wel helemaal naast....
Ik ook niet maar een vriend van mij is er heilig van overtuigd dat er een dip volgt naar 5.000-6.000. Ik geloof er nog niet in eigenlijk. Er is naar mijn idee nog veel te veel (positieve) aandacht vanuit diverse media.

Ik ga maar HODLen en kijken wat er gebeurd bij de 10.000. Dat gaan we vandaag of morgen wel aantikken vermoed ik.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
ChiLLeR schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:22:
[...]

Ik ook niet maar een vriend van mij is er heilig van overtuigd dat er een dip volgt naar 5.000-6.000. Ik geloof er nog niet in eigenlijk. Er is naar mijn idee nog veel te veel (positieve) aandacht vanuit diverse media.
Ik hoor ook steeds over een aankomende dip (begon eigenlijk bij 7000dollar al) maar als enige reden zeggen ze: ja omdat hij te hard stijgt dus het moet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:32
Eerlijk gezegd hoop ik nu wel even op een flinke correctie zodat alle alts als een gek gaan stijgen (door de mensen die snel over willen stappen om het verlies van BTC waarde te compenseren).
Dan kan ik mijn alts weer met winst verkopen voor BTC (en nog wat BTC bijkopen) die daarna weer terug kan veren en door kan schieten voorbij die 10k grens >:)

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
migila schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:24:
[...]

Ik hoor ook steeds over een aankomende dip (begon eigenlijk bij 7000dollar al) maar als enige reden zeggen ze: ja omdat hij te hard stijgt dus het moet....
Geen correctie is toch wel een sterk teken van een bubbel.

Veel mensen hopen daarom juist op een correctie. Niet zozeer omdat ze opnieuw laag willen inkopen maar omdat het zou aanduiden dat het een gezonde markt betreft (tenminste, als je het vergelijkt met traditionele markten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
ThaJeroen schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:27:
[...]

Ik denk dat het het slimst is dat wanneer die BTC dip komt dat je dan juist in ETH moet stappen, maar ik ben benieuwd naar jullie kijk hierop...
Dat zou ik lekker in m’n luie stoel vanuit exodus met BAT doen. Die munt is ondanks alle hype niet herstelt sinds de BTCcash-fork. ETH kan een grotere correctie verwachten na deze week.

WaltonChain staat ook nog ver onder zn ATH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
ChiLLeR schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:22:
[...]

Die is al geweest deze maand he. Laagste punt was rond de $5500.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJeroen
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-03-2024
simlock schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:28:
[...]

Dat zou ik lekker in m’n luie stoel vanuit exodus met BAT doen. Die munt is ondanks alle hype niet herstelt sinds de BTCcash-fork. ETH kan een grotere correctie verwachten na deze week.

WaltonChain staat ook nog ver onder zn ATH...
Dus bij een grote correctie inhaken zeg jij ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
nadat ik dit weekend weer een 8% cashout heb misgelopen (litecoin) omdat het onmogelijk is om te handelen op Kraken (elke keer dat ik een order wil plaatsen krijg ik de melding "Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary." waarna ik dit 10x kan proberen maar er inderdaad niets gebeurd) wil ik graag naar een ander platform.
De eisen zijn dat ik er zoals bij Kraken gewoon euro valuta heen kan overmaken en een mooie simpele overzichtelijke UI heeft, dus een beetje als Kraken :P
Ik verneem hier graag gebaseerd op jullie ervaringen wat een valide alternatief is die het WEL goed doet en een beetje snel is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
Ok, sold at €8050. Toch maar wel.. Vermoed toch wel een correctie op een of andere manier.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gulden (NLG) komt binnenkort met een zeer grote update, ze zijn zowaar aan de marketing geslagen ondanks dat het project al maandenlang stil lijkt te zijn en er bijna geen marketing is gedaan.
Gezien de hele cryptomarkt op hype is gebaseerd ga ik wat Guldentjes inslaan. Dit zou zomaar eens (meerdere keren) over de kop kunnen gaan. Ik heb vorige week al goed verdiend met Feathercoin, zo'n andere oude, vergeten coin die plots weer actief werd.
Het is maar een advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:15:
Gulden (NLG) komt binnenkort met een zeer grote update, ze zijn zowaar aan de marketing geslagen ondanks dat het project al maandenlang stil lijkt te zijn en er bijna geen marketing is gedaan.
Gezien de hele cryptomarkt op hype is gebaseerd ga ik wat Guldentjes inslaan. Dit zou zomaar eens (meerdere keren) over de kop kunnen gaan. Ik heb vorige week al goed verdiend met Feathercoin, zo'n andere oude, vergeten coin die plots weer actief werd.
Heb je een bron? :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 13:22
[...]

Waarom niet? Bitcoin is voldoende ver achter de komma op te delen. Zolang er voldoende atomaire eenheden zijn, is een daling van de totale hoeveelheid niet echt een probleem.

Bovendien komt verreweg het grootste gedeelte van de verloren Bitcoins uit de begin-periode toen Bitcoin nog vrijwel niets waard was en mensen met hun CPU solo blocks konden minen. Er zijn flink wat mensen geweest die het destijds (2009-2011) een tijdje geprobeerd hebben, daarna hun interesse verloren en de boel verwijderd hebben. Daarnaast, als je in 2010 door een crash je wallet-bestand met 1000 BTC verloor, dan zou je je schouders ophalen en weer verder gaan. Tegenwoordig zal iemand voor 1 BTC al vrij serieuze recovery-pogingen doen.

De mate waarin er nu BTC verloren gaan zal ordes van grootte lager liggen dan in de begindagen.
Het idee van cryptocurrency is dat je de controle over je geld in eigen handen neemt. Maar bij die vrijheid hoort ook verantwoordelijkheid. Als je onverwacht sterft, dan is er inderdaad geen bedrijf dat je saldo aan de erfenis toevoegt zoals een bank dat doet.

Daarom moet je zelf de juiste maatregelen nemen. Voor iedereen die een niet verwaarloosbare hoeveelheid cryptocurrency heeft, is dat eigenlijk essentieel. In mijn geval weet mijn vrouw voldoende om met een paar minuten uitzoek werk te kunnen achterhalen hoe ze mijn (of eigenlijk "onze", gemeenschap van goederen enzo :)) BTC kan benaderen. Mocht er iets met ons beiden gebeuren, dan hebben mijn ouders voldoende informatie om, met heel wat meer moeite en de hulp van iemand met voldoende computer vaardigheden, de boel te benaderen.
TIGER79 schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:10:
nadat ik dit weekend weer een 8% cashout heb misgelopen (litecoin) omdat het onmogelijk is om te handelen op Kraken (elke keer dat ik een order wil plaatsen krijg ik de melding "Your order may have failed. Please refresh the page and check your orders. Contact support if necessary." waarna ik dit 10x kan proberen maar er inderdaad niets gebeurd) wil ik graag naar een ander platform.
De eisen zijn dat ik er zoals bij Kraken gewoon euro valuta heen kan overmaken en een mooie simpele overzichtelijke UI heeft, dus een beetje als Kraken :P
Ik verneem hier graag gebaseerd op jullie ervaringen wat een valide alternatief is die het WEL goed doet en een beetje snel is !
Bitstamp

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2017 11:18 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:15:
Aah daar is ie weer hoor, de gulden! Laat me raden, nostalgie zeker :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:14
Heb mijn guldens net weg gedaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:18:
[...]

Aah daar is ie weer hoor, de gulden! Laat me raden, nostalgie zeker :D :+
Alles behalve, ik bekijk dit puur uit handelaars oogpunt. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als je het objectief bekijkt kan de waarde van Gulden wel eens flink gaan stijgen wanneer de update uitkomt of de hype eromheen groot wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChiLLeR
Coinbase en daarmee krijg je meteen toegang to Gdax als trade platform met lage fees (0.25%). Snel en lijkt solide te zijn.

>> Signature?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
De gulden is niks meer dan een copy past coin klassieke shit coin.
voegt absoluut niks toe en zit geen toekomst in, zegt ook al genoeg dat er amper handel in is.
https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/#markets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 22:38
Slux schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:38:
De gulden is niks meer dan een copy past coin klassieke shit coin.
voegt absoluut niks toe en zit geen toekomst in, zegt ook al genoeg dat er amper handel in is.
https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/#markets
Inderdaad blijf ver weg van die scamcoin, de eigenaar is nota bene het zoontje van advocaat Plasman. Het zoontje rent hier onmiddellijk naar toe wanneer hij de wind tegen heeft.
Een zielig gebeuren.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde tegenargumenten wat betreft Gulden als jullie hebben, neem dat maar van mij aan, maar in handelsopzicht ziet het er gewoon uit als buitenkansje. Tijd zal 't leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
Ik heb precies hetzelfde gehad een tijdje terug. Ik wilde er niet per se weg maar er viel gewoon niet meer te werken met de platform. Zit nu op Bitstamp en ben daar meer dan tevreden mee.

Ze zeggen dat kraken binnenkort met een een mega update gaat komen die alle problemen verhelpt. Echter, ik hoef niet eens meer terug, zit bij Bitstamp meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:45:
Ik heb precies dezelfde tegenargumenten wat betreft Gulden als jullie hebben, neem dat maar van mij aan, maar in handelsopzicht ziet het er gewoon uit als buitenkansje. Tijd zal 't leren :)
En wat is dat precies dan ? wij hebben al uitgelegd waarom het niks is en er amper handel in die shitcoin is.

Nu roep je maar wat zonder enige onderbouwing

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 27-11-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:45:
Begin van het einde van deze scamcoin :*) .

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2uuod4n.png

[ Voor 7% gewijzigd door Wietsee. op 27-11-2017 11:51 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:48:
[...]

En wat is dat precies dan ? wij hebben al uitgelegd waarom het niks is en er amper handel in die shitcoin is.

Nu roep je maar wat zonder enige onderbouwing
Zoals ik al zei: de hele cryptomarkt draait om hype. Een update als die nu in het vooruitzicht is genereert hype. Ik kijk ernaar met een handelsoogpunt, jullie hóeven natuurlijk niet te investeren. Ik kreeg precies soortgelijke dingen te horen met Feathercoin op andere fora, die heb ik met zo'n 200% winst verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanM
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:16
ChiLLeR schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:38:
[...]

Coinbase en daarmee krijg je meteen toegang to Gdax als trade platform met lage fees (0.25%). Snel en lijkt solide te zijn.
Ik zit dus met hetzelfde probleem, op Bitstamp begonnen, overgeschakeld naar Kraken en nu op Bittrex.
Het probleem met de meeste exchanges is dat ze nagenoeg geen altcoins - eur market hebben.
Kraken komt dan nog het dichste bij maar is zo traag als stront door een trechter. (al heb ik een soort van manier gevonden dat t wel werkt O-) , een order plaatsen en dan je browser sluiten lijkt een hogere succes rate te hebbend dan gewoon wachten)

Nu dus op Bittrex en USDT als veilige "fiat". Maar maak me wel zorgen over roddels en verhalen dat Tether wellicht een scam is waarbij extra geld "gedrukt" wordt.

Als Kraken nu eens wat vlotter zou werken zou het voor mijn manier van traden een super exchange zijn, maar in de tussen tijd dus maar even op alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:11

beany

Meeheheheheh

HanM schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:53:
[...]

Ik zit dus met hetzelfde probleem, op Bitstamp begonnen, overgeschakeld naar Kraken en nu op Bittrex.
Het probleem met de meeste exchanges is dat ze nagenoeg geen altcoins - eur market hebben.
Kraken komt dan nog het dichste bij maar is zo traag als stront door een trechter. (al heb ik een soort van manier gevonden dat t wel werkt O-) , een order plaatsen en dan je browser sluiten lijkt een hogere succes rate te hebbend dan gewoon wachten)

Nu dus op Bittrex en USDT als veilige "fiat". Maar maak me wel zorgen over roddels en verhalen dat Tether wellicht een scam is waarbij extra geld "gedrukt" wordt.

Als Kraken nu eens wat vlotter zou werken zou het voor mijn manier van traden een super exchange zijn, maar in de tussen tijd dus maar even op alternatieven.
Geruchten gaan dat Kraken in december nieuwe/verbeterde software gaat uitrollen wat de problemen zou moeten oplossen. Maar ja, dat hebben ze al eerder beloofd, dus afwachten maar.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
beany schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:56:
[...]

Geruchten gaan dat Kraken in december nieuwe/verbeterde software gaat uitrollen wat de problemen zou moeten oplossen. Maar ja, dat hebben ze al eerder beloofd, dus afwachten maar.
Dat staat dus niet vast, ik heb hun advies opgevolgd en contact gelegd met
support gelegd en kreeg dit antwoord :
Please be assured that our developers are working around the clock to improve the trading engine where needed and are identifying and resolving reliability or scaling issues as they come up. We are ready to begin testing our new trading engine, but we don't yet have an announcement as to when it will be ready.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 22:06
Hoe kan ik het gemakkelijkst mijn Waves inruilen voor Vertcoin? Deze heb ik op 2 aparte wallets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:31
Matadores schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:06:
Hoe kan ik het gemakkelijkst mijn Waves inruilen voor Vertcoin? Deze heb ik op 2 aparte wallets staan.
Waves --> Bittrex --> Vertcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matadores schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:06:
Kan dat niet in de Waves dex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:17
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:27:
[...]

Alles behalve, ik bekijk dit puur uit handelaars oogpunt. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als je het objectief bekijkt kan de waarde van Gulden wel eens flink gaan stijgen wanneer de update uitkomt of de hype eromheen groot wordt.
Er zijn honderden coins / ICO's die zo nu en dan met een update komen vd software, of op de verschillende kanalen zoals reddit / 4chan / bitcointalk (en ook hier op tweakers :) ) gehyped worden. Of dit dan daadwerkelijk gepaard gaat met een enorme stijging is een tweede....

[ Voor 6% gewijzigd door paul-s83 op 27-11-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:29
[...]

Het is natuurlijk wel zo dat de koers van BTC pas dit jaar echt is geexplodeerd. Mensen die zoals jij een paar jaar geleden nog dachten "wat mot ik ermee, mik maar weg" (of niet eens actief erover nadenken maar de enige PC met hun wallet erop bij het grofvuil zetten) zullen dat nu niet meer doen. Ook zullen er langzaamaan meer mensen zijn die ook gaan nadenken hoe ze kunnen zorgen dat hun erfgenamen er straks nog bij kunnen. Ik denk dus dat jouw ruwe schatting wat kort door de bocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:16

Ethirty

Who...me?

.oisyn schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:49:
[...]

Die is al geweest deze maand he. Laagste punt was rond de $5500.
Binnen een maand van $5500 naar $9600 exploderen is ook niet echt een gezonde groei imo. Het betekent dat er of miljarden aan "fomo" invloeien (die gaan straks cashen), of de vraag begint daadwerkelijk veel groter te worden dan het aanbod (hodl).

Ik denk wel dat het bepalende moment de 10k grens is. Of er volgt een enorme winstneming (en dus koersdaling), of we stijgen explosief door de komende maanden tot misschien wel 15k. Nog geen half jaar geleden verklaarde ik iedereen voor gek dat de 10k gehaald zou worden, nu acht ik alles mogelijk.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23:05
BL3P.eu, maar daar is het handelsvolume een stuk minder en maar twee coins om in te handelen momenteel: BTC en LTC.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Iemand enig idee hoe het zit met GAS dat wordt uitbetaald op Binance? ik las dat het 1x in de maand is, is dat een vaste dag/tijdstip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Sanalologo schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:37:
Iemand enig idee hoe het zit met GAS dat wordt uitbetaald op Binance? ik las dat het 1x in de maand is, is dat een vaste dag/tijdstip?
eerste van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een dilemma hahaha. Ardor had ik verkocht vanwege dikke winst. Nu kan ik een paar Bitcoin Gold kopen of juist Ardor weer lager inkopen. Lastige keuze.
Volgens voorspellingen is Gold veel meer winst. Maar het zijn maar voorspellingen.
https://walletinvestor.com/forecast/ardor-prediction
https://walletinvestor.co...n-gold-futures-prediction

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:46:
Ik zit in een dilemma hahaha. Ardor had ik verkocht vanwege dikke winst. Nu kan ik een paar Bitcoin Gold kopen of juist Ardor weer lager inkopen. Lastige keuze.
Volgens voorspellingen is Gold veel meer winst. Maar het zijn maar voorspellingen.
Ik zou zeggen: kijk naar beide projecten in plaats van grafieken alleen. Degene waar jij het meeste in ziet zou ik nemen. Op dit moment kan iedere dag een flinke up of down zijn. Geen pijl op te trekken op basis van de grafieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:53:
[...]

Zoals ik al zei: de hele cryptomarkt draait om hype. Een update als die nu in het vooruitzicht is genereert hype. Ik kijk ernaar met een handelsoogpunt, jullie hóeven natuurlijk niet te investeren. Ik kreeg precies soortgelijke dingen te horen met Feathercoin op andere fora, die heb ik met zo'n 200% winst verkocht.
Ik ben even met je meegegaan maar meer omdat ik denk dat dit wel redelijk de bodem is. Twijfel nog wel of ik nu niet beter kleine beetjes winst kan pakken of dat ik het ritje even uitzit. De huidige koers is iig heel handig hoofdrekenen. :)

Edit: zaterdag heb ik een overboeking naar Bitstamp gedaan, zou ik dat vandaag al op mijn account kunnen verwachten? Of ben ik te ongeduldig? :P

Te ongeduldig dus, letterlijk 5 minuten na mijn post komt de bevestiging per mail binnen. Dat is lekker snel! Nu eerst even uitzoeken wat de fees zijn en dan goed momentje afwachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroFrozon
  • Laatst online: 22-09 14:18
Na lang meelezen hier, toch een account aangemaakt (sowieso dank voor de kennis die hier gedeeld wordt _/-\o_ ).
Ik zit enigszins in een dilemma en zou graag een aantal meningen hierover horen.

Volgende week vertrek ik op reis voor twee maanden. Om daar niet dagelijks het gevoel te hebben de koers te checken of te moeten handelen wil ik mijn crypto's voor langere tijd wegzetten (BTC / ETH / IOTA).

Afweging is wáár ik dit ga laten staan. BTC en ETH staan op Blockchain.info maar wil ik gaan verplaatsen. Wat is volgens jullie een veilige wallet (mijn oog was op Exodus gevallen)? IOTA staat nog op Bitfinex maar gezien alle verhalen die circuleren (wellicht onterecht, maar better safe than sorry 8)7 ) wil ik deze in een eigen wallet gaan zetten. Iemand ervaring met het opzetten van een light node van IOTA zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
TIGER79 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:04:
[...]

Dat staat dus niet vast, ik heb hun advies opgevolgd en contact gelegd met
support gelegd en kreeg dit antwoord :

[...]
Jesse Powell, de oprichter & CEO van Kraken zegt zelf eerste week December voor de engine upgrade:
https://www.reddit.com/r/...he_header_ticker/dq4egbk/

Over het algemeen weten support medewerkers niet heel veel over toekomstige features en upgrades.

edit: Iets verderop in die thread, ook van Jesse:
Support were intentionally told to give no ETA because anything (like random, surprise hard forks every other day) could delay the upgrade.

[ Voor 15% gewijzigd door Rannasha op 27-11-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

FroFrozon schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:38:
Na lang meelezen hier, toch een account aangemaakt (sowieso dank voor de kennis die hier gedeeld wordt _/-\o_ ).
Ik zit enigszins in een dilemma en zou graag een aantal meningen hierover horen.

Volgende week vertrek ik op reis voor twee maanden. Om daar niet dagelijks het gevoel te hebben de koers te checken of te moeten handelen wil ik mijn crypto's voor langere tijd wegzetten (BTC / ETH / IOTA).

Afweging is wáár ik dit ga laten staan. BTC en ETH staan op Blockchain.info maar wil ik gaan verplaatsen. Wat is volgens jullie een veilige wallet (mijn oog was op Exodus gevallen)? IOTA staat nog op Bitfinex maar gezien alle verhalen die circuleren (wellicht onterecht, maar better safe than sorry 8)7 ) wil ik deze in een eigen wallet gaan zetten. Iemand ervaring met het opzetten van een light node van IOTA zelf?
Ik gebruik JAXX en heb daar meerdere valuta op staan, werkt prima naar mijn idee.
alleen om snel te kunnen handelen is weer geen goede oplossing.

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:46:
Of optie 3: NXT. Van dezelfde club als Ardor, en rond de Kerst een snapshot voor 0.5 gratis IGNIS per NXT.
Overigens verwacht ik zelf dat de koers van NXT na dat snapshot weer fors omlaag gaat, want de ontwikkelaars trekken min of meer de stekker uit NXT ten faveure van IGNIS en het zal de meeste mensen om de gratis muntjes te doen zijn.

Anyway, mensen zijn dol op gratis, dus ik verwacht de komende weken nog wel wat beweging omhoog voor NXT - en ergens vlak voor Kerst verkoop ik ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer in te loggen bij Binance maar ik kom er niet doorheen... Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:38
Jammer dat powr niet echt omhoog gaat. Toch maar vast houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Dirk0s schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:05:

Hij is al enorm omhoog gegaan laatst toch, denk dat de rek er wel even uit is.

Vanavond 20 uur NEO evenement, ben benieuwd naar Ontology en overige ICO's. Geen livestream, waarschijnlijk alleen trage twitter updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:02:
Ik probeer in te loggen bij Binance maar ik kom er niet doorheen... Meer mensen met dit probleem?
Hier hetzelfde probleem.

Edit: Werkt weer. :)

[ Voor 4% gewijzigd door MaZo op 27-11-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Dirk0s schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:05:
Hij daalt nu waarschijnlijk grotendeels doordat BTC blijft stijgen.
Waarde gaat redelijk gelijkmatig mee omhoog.

Kans is groot dat als BTC stabiliseert of daalt in waarde de altcoins weer omhoog gaan.
Ik houd de mijne in elk geval maar even vast.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 21:15
He leuk, Gulden!
Daar haak ik op in met een klein verhaaltje over mijn ervaringen in de wondere wereld van de crypto.
In 2014 / 2015 heb ik wel eens wat aankopen gedaan met wat Bitcoins, maar destijds nooit verder in verdiept. Gulden was mijn eerste serieuze aankoop eerder dit jaar, en wat voor een. In Mei dit jaar gekocht op een koers van USD 0.05, en wat gebeurt er begin Juni... Een bijna verdrievoudiging, en direct de boel verkocht op USD 0.14 >:) Happy times. Nu was dit (VEEL) meer geluk dan wijsheid, maar toch, mijn interesse was gewekt en ik dook volgas in diverse altcoins zoals STRAT, XRP, LTC, ETH. Vervolgens veel (leer)geld kwijtgeraakt in de 2 maanden erna, teveel 'domme' / ongeinformeerde trades gemaakt. Nu inmiddels 'gewoon' BTC en ETH hodl'er en dik in de plus, en soms nog een gokje met een altcoin hier en daar. Recentelijk bijvoorbeeld leuke ritjes gemaakt met LTC, DASH, OMG, NEO en ADA en ik zit nog te wachten op de uitkomst van de Crypto20 ICO die over een paar dagen wordt afgerond. Nu ik erover nadenk, zit ik dus ook alweer ruim een half jaar lekker mee te lurken in dit topic. Super om al jullie reacties & ervaringen te lezen, mag ook eens gezegd worden toch _/-\o_ .

Sorry, ik dwaal af. Gulden? Die laat ik nu lekker voor wat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:10:
[...]
Hier hetzelfde probleem.

Edit: Werkt weer. :)
Hier ook. Dacht alleen even mijn neo van Bittrex naar Binance te verplaatsen maar met 2,5% fee kom ik op bijna $1 per neo met de huidige koers als ik deze wil withdrawen? Dat is wel erg gortig... 8)7

Sowieso snap ik die hele fee structuur niet helemaal... Waar zijn de fees eigenlijk op gebaseerd? Koerswaarde in fiat bij introductie van de munt op de exchange? Ik heb een overzicht van Bittrex en de verschillen zijn echt enorm... Van $9,59 voor btc tot $0 bij xdn en gld per eenheid bij de huidige btc koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
  • Laatst online: 28-08 09:55
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:35:
[...]

Hier ook. Dacht alleen even mijn neo van Bittrex naar Binance te verplaatsen maar met 2,5% fee kom ik op bijna $1 per neo met de huidige koers als ik deze wil withdrawen? Dat is wel erg gortig... 8)7

Sowieso snap ik die hele fee structuur niet helemaal... Waar zijn de fees eigenlijk op gebaseerd? Koerswaarde in fiat bij introductie van de munt op de exchange? Ik heb een overzicht van Bittrex en de verschillen zijn echt enorm... Van $9,59 voor btc tot $0 bij xdn en gld per eenheid bij de huidige btc koers. 8)7
dan koop je er toch eerst XRP van dan is het neo -> btc -> xrp = 0.4% fee dan transfer naar binance xrp->btc->neo = 0.1% fee dus ligt het aan de hoeveelheid neo die je probeert te verplaatsen of dat goedkoper is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Market cap van alle crypto is in 24 dagen van 200 Billion dollar naar 300 billion dollar gedaan. 8)7

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:20
bjoost schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:48:
[...]

Of optie 3: NXT. Van dezelfde club als Ardor, en rond de Kerst een snapshot voor 0.5 gratis IGNIS per NXT.
Overigens verwacht ik zelf dat de koers van NXT na dat snapshot weer fors omlaag gaat, want de ontwikkelaars trekken min of meer de stekker uit NXT ten faveure van IGNIS en het zal de meeste mensen om de gratis muntjes te doen zijn.

Anyway, mensen zijn dol op gratis, dus ik verwacht de komende weken nog wel wat beweging omhoog voor NXT - en ergens vlak voor Kerst verkoop ik ze weer.
Net voor optie 3 gekozen, laten we hopen dat je gelijk hebt :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:27:
[...]

Waarom zou de hype eromheen groot worden? Het heeft een redelijk beperkte target audience (Nederlanders). Natuurlijk kan de koers flink pieken, het volume is zo laag en de orderboeken zo dun dat een grote buy order de boel al enorm kan doen stijgen. Maar tegelijkertijd zal de koers ook enorm zakken als je de boel verkoopt.

De enige "hype" die ik af en toe zie is dat er weer een blik zealots open wordt getrokken die gaan lopen spammen op allerlei social media platforms over hoe tof gulden wel niet is. Zo ook hier.

Laten we wel wezen. Tov BTC is NLG alleen maar gezakt dit jaar. En die zogenaamde update komt op een moment dat BTC zelf heel hot is en zou kunnen gaan exploderen nadat CME bitcoin future trading activeert. Je portfolio dus op dit moment in NLG stoppen in plaas van BTC is imho een domme keuze.

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 27-11-2017 14:52 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:08
Stratis staat deze week op de Blockchain Expo North America 2017. Hier zullen ze hun huidige ontwikkelingen demonstreren.
Toch wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Kain_niaK schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:41:
Market cap van alle crypto is in 24 dagen van 200 Billion dollar naar 300 billion dollar gedaan. 8)7
De nederlandse begroting was vorig jaar 300 miljard euro, daar zijn we dus bijna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Ik begin zo langzamerhand het overzicht kwijt te raken van wat ik doe.
In excel bijna niet meer bij te houden door de vele daytrades van de laatste week.
Ik zou redelijk op kiet moeten staan maar kom met alle + en - van de laatste dagen met de waarde stijgingen op bijna 30%+ uit.
Ergens zie ik volgens mij iets over het hoofd.

Dus iemand nog een goede veilige plugin of programma wat hier voor goed te gebruiken is?
Zag een flink aantal pagina's geleden wel wat zaken voorbij komen, maar kan het niet meer terug vinden. (scheelt ook dat ik even niet zou weten welke zoekterm ik ervoor kan gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
ThijsM schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:48:
Stratis staat deze week op de Blockchain Expo North America 2017. Hier zullen ze hun huidige ontwikkelingen demonstreren.
Toch wel benieuwd :)
Vandaag Stratis in de lift. Mogelijk heeft dat hiermee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJ16v schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:37:
[...]

dan koop je er toch eerst XRP van dan is het neo -> btc -> xrp = 0.4% fee dan transfer naar binance xrp->btc->neo = 0.1% fee dus ligt het aan de hoeveelheid neo die je probeert te verplaatsen of dat goedkoper is :)
Mjah, het idee was meer om de neo die ik heb over te hevelen naar Binance omdat het nu stof staat te happen op Bittrex. Eigenlijk gekocht om te daytraden maar net niet op tijd verkocht en nu dus hodl. Om daar dan weer zoveel moeite in te steken? :?

Het gaat overigens maar om 12 neo totaal. Overigens kom ik volgens mij via jouw verhaal op 0,5%+0,2% (heb nog geen bnb in bezit dus geen 50% korting) en withdrawal van Bittrex kost ook nog eens 5xrp. Plus de mogelijke winsten/verliezen van tussentijdse koersverschillen. Als ik het met alle geweld toch over wil hevelen en perse neo terug wil kopen dan is dit wel een stuk goedkoper maar dat was niet echt mijn uitgangspunt. Ik verwacht/hoop neo weer snel van de hand te doen dus op deze manier ga ik dat in gas nooit terugverdienen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Morelleth schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:52:
In excel bijna niet meer bij te houden door de vele daytrades van de laatste week.
Ik zou redelijk op kiet moeten staan maar kom met alle + en - van de laatste dagen met de waarde stijgingen op bijna 30%+ uit.

Dus iemand nog een goede veilige plugin of programma wat hier voor goed te gebruiken is?
Zag een flink aantal pagina's geleden wel wat zaken voorbij komen, maar kan het niet meer terug vinden. (scheelt ook dat ik even niet zou weten welke zoekterm ik ervoor kan gebruiken)
Blockfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Tnx, die ga ik uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
Die is, als je veel day trade, juist vrij gelimiteerd. Delta is naar mening veel gebruiksvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:30

Delta (app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Laatst online: 21:15

https://cointracking.info/ .
Ben ook begonnen met een Excel doc, maar al gauw overgestapt naar Blockfolio, en vervolgens naar cointracking. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
BBC is een van mijn dagelijkse nieuwsbronnen. Ik zie vrijwel nooit iets over crypto.

Vandaag op #7 'most read' Bitcoin approaches $10,000 a piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaargod schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:08:
[...]

https://cointracking.info/ .
Ben ook begonnen met een Excel doc, maar al gauw overgestapt naar Blockfolio, en vervolgens naar cointracking. Succes.
Grappig om te lezen, heb dezelfde route afgelegd. Dat Excel sheetje bijhouden is toch niet echt te doen als je een beetje gaat traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34
Iemand https://crypterium.io gekocht?

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijs van 82 eurocent vind ik te hoog voor een nieuwe coin. Vaak zie je op exchanges dat de prijs te hoog is als nieuwkomer en in elkaar dondert. Voorlopig maak je in BTC de meeste winst. Die gaat de 10.000 euro wel aantikken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theniers
Nee bedankt, ze gebruiken meerdere trucjes om een sense of urgency te creëren.

Als ze mij op die manier geld afhandig willen maken dan zou het project wel niet zo sterk zijn. Ik zie nergens op de homepage wat ze willen bereiken. Wel krijg ik in grote letters te zien welke bonus ik kan ontvangen en krijg ik pop-up berichten van 'Meneer x heeft zojuist 10 coins gekocht'. Donder lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elrobbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:34
Theniers schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:25:
[...]

Nee bedankt, ze gebruiken meerdere trucjes om een sense of urgency te creëren.

Als ze mij op die manier geld afhandig willen maken dan zou het project wel niet zo sterk zijn. Ik zie nergens op de homepage wat ze willen bereiken. Wel krijg ik in grote letters te zien welke bonus ik kan ontvangen en krijg ik pop-up berichten van 'Meneer x heeft zojuist 10 coins gekocht'. Donder lekker op.
Tja, dan zijn gewoon manieren om kapitaal te vergaren. Dit doen ze in de normale zakenwereld ook.
Ik denk dat er wel iets valt te verdienen. Niet geschikt voor HODL natuurlijk, maar wel om na de 1e maand van de hand te doen.

elrobbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik vind het altijd een beetje vreemd als je tokens met fiat kunt kopen. Dit is volgens mij vrij ongebruikelijk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
yinx84 schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:41:
[...]

Ik vind het altijd een beetje vreemd als je tokens met fiat kunt kopen. Dit is volgens mij vrij ongebruikelijk, toch?
Ik ben het nog niet eerder tegengekomen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
De verschillen tussen de exchanges zijn momenteel wel erg groot. Valt me nu pas op, is dat niet uitzonderlijk? Alle BTC/KRW paren zitten op +10k. Zij drijven dus de prijs op?

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Even uit nieuwsgierigheid, die Crypto Ed beweert wel duur te zijn maar deze week alleen al vijf coins te hebben genoemd die 70 procent gestegen zijn en daardoor helemaal niet duur te zijn.
Is meneer Crypto Ed echt zo goed? Zou wel een hele nette score zijn.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:26
ErikRo schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:58:
Even uit nieuwsgierigheid, die Crypto Ed beweert wel duur te zijn maar deze week alleen al vijf coins te hebben genoemd die 70 procent gestegen zijn en daardoor helemaal niet duur te zijn.
Hij gebruikt gewoon een signal tool, die is geheel geautomatiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het even goed verifieren als jij. Over het algemeen zou ik skeptisch blijven hier over. Doe gewoon je eigen research joh. Alles wat die Ed kan vinden waar hij zijn calls op baseert, kan jij ook vinden. Of denk je dat hij Vitalik en Da Hong Fei z'n directe telefoon nummer heeft?

Mocht je daar allemaal geen tijd of zin in hebben, dan kan je dit soort figuren je calls laten bepalen. Weet echter wel dat je dan altijd de laatste bent en niet de winst pakt die je had kunnen pakken als je zelf had gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 20-09 09:38
Ik heb tot op het heden nog niks kunnen vinden over dether.io op dit forum. Ik lees al een tijdje mee en alle ICO posts skip ik in principe direct zonder te lezen, want ik wil er niks mee te maken hebben. Alhoewel Dether ook een ICO heeft gepland, interesseert het mij dus (voor nu) ook niet, het gaat mij om het idee achter het protocol/platform die zij hebben opgezet.

Heel concreet gaat het om een gecentraliseerde marktplaats waar kopers en verkopers bij elkaar kunnen komen om ETH te verhandelen. A la localbitcoins.com voor Ethereum zeg maar en dan o.a. gericht voor de lokale brick and mortar winkels. Fees zouden er dus ook niet zijn met Dether.

En omdat Dether feitelijk op Ethereum draait en zich richt op gemak voor de "gewone consument" zou je ETH een grotere adoptie in het vooruitzicht kunnen stellen.

Ze werden recent in artikelen van The Huffington Post en Entrepreneur genoemd.

Wat denken jullie?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hoi, ik ben nog niet lang bezig met cryptocurrencies maar vindt het sinds ik ermee bezig ben enorm interessant. Maar ik heb een vraag. Wat is de voordeligste manier om je geld op bittrex te krijgen?
Aangezien je daar geen euro's kunt storten. Heb nu een bedrag op Kraken staan en dacht zelf dat deze route het voordeligste zou zijn; op Kraken, het bedrag in euro's veranderen in BTC of ETH(?), dan via Changelly deze BTC of ETH naar bittrex sturen. Of is er nog een betere manier? Ben tevens ook wel benieuwd naar hoelang zo'n proces duurt. Hoor graag wat :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venturi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:15
Tominatie schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:07:
Hoi, ik ben nog niet lang bezig met cryptocurrencies maar vindt het sinds ik ermee bezig ben enorm interessant. Maar ik heb een vraag. Wat is de voordeligste manier om je geld op bittrex te krijgen?
Aangezien je daar geen euro's kunt storten. Heb nu een bedrag op Kraken staan en dacht zelf dat deze route het voordeligste zou zijn; op Kraken, het bedrag in euro's veranderen in BTC of ETH(?), dan via Changelly deze BTC of ETH naar bittrex sturen. Of is er nog een betere manier? Ben tevens ook wel benieuwd naar hoelang zo'n proces duurt. Hoor graag wat :) !
fiat->xbt->xdg oversluizen naar bittrex; have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Als ik het goed herinner waren er tijdens de ICO van RPX (Red Pulse) Best veel leden die zo goed als allin gingen, het project lijkt niet echt op te schieten en er is 0,0 communicatie vanuit het team. Blijven jullie allemaal trouw holden of heeft iedereen inmiddels z'n tokens gedumpt?

Ik zit er voor een bescheiden bedrag in maar twijfel om nu al volledig uit te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Maar kan hij het ook in een bear market die niet zo idioot is als afgelopen week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:10
chr0me1 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:15:
Als ik het goed herinner waren er tijdens de ICO van RPX (Red Pulse) Best veel leden die zo goed als allin gingen, het project lijkt niet echt op te schieten en er is 0,0 communicatie vanuit het team. Blijven jullie allemaal trouw holden of heeft iedereen inmiddels z'n tokens gedumpt?

Ik zit er voor een bescheiden bedrag in maar twijfel om nu al volledig uit te stappen.
Ik zat er alleen in voor de korte termijn winst en die heb ik gepakt (x3 geloof ik)
Communicatie begint net een beetje te lopen via mail.

Verder verwacht ik er persoonlijk weinig van op korte termijn en de prijs laat dat ook wel zien afgelopen weken imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
croc schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:53:
De verschillen tussen de exchanges zijn momenteel wel erg groot. Valt me nu pas op, is dat niet uitzonderlijk? Alle BTC/KRW paren zitten op +10k. Zij drijven dus de prijs op?

https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/#markets
Uitwisseling tussen KRW en USD/EUR is niet eenvoudig en kost tijd/geld. Koersverschillen tussen BTC/KRW en BTC/USD worden daarom ook niet makkelijk weggewerkt. Als de markt weinig beweing vertoont gaat het vanzelf uiteindelijk, maar in een periode als deze met een vrij gestage stijging over een langere periode, is het mogelijk dat een van de paren voor loopt op de rest.

Dat wil niet zeggen dat dit betekent dat de koers in USD gegarandeerd ook over de $10K heen gaat. Als er ergens een forse correctie plaats vindt, dan zullen de andere paren vanzelf meegaan, terwijl relatieve verschillen in de koersen mogelijk blijven bestaan.

Pagina: 1 ... 55 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]