[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.175 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
RTB schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:13:
Al heeft Coinigy ook een trial van 30 dagen, de Black Friday aanbieding is interessant: 6 maanden voor $39.99, ook geldig voor bestaande accounts:

"This year for our Black Friday sale, we are offering 60% off semi-annual subscriptions for users. Instead of the usual $99.99, this deal includes a non-recurring (i.e. one-time) $39.99 charge which will add 6 months to your Coinigy pro subscription. New or trial users can apply this to a 6-month subscription, and current pro account users will have their subscription length increased by 6 months."

https://blog.coinigy.com/...semi-annual-subscription/

...en ze hebben ook een Black Friday "Lifetime Subscription" offer maar die is 0.99 BTC...iets minder interessant.
Blijkbaar terug verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Sanalologo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:57:
Hoeveel verschillende coins hebben jullie?
...
60% Bitcoin
10% ICO GET/GUTS
10% Litecoin
05% VertCoin
05% ARK
10% overig

Ik wil eigenlijk wel weer in ETH stappen en ook meer gaan holden met BTC maar het bedrag dat ik er per maand in kan storten is gelimiteerd. Buiten GET/GUTS ben ik niet meer van plan in ICO's te stappen, de wildgroei in ICO's maakt het een ondoorzichtig spelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTB
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

RTB

croc schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:22:
[...]

Blijkbaar terug verdwenen?
Vreemd, de blogpost is verdwenen en op Twitter geven ze aan dat het duurder is geworden (49 USD), hier kan je het afrekenen: https://shop.coinigy.com/...iday-6-month-booster-pack en hetzelfde email adres gebruiken als je Coinigy subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verbaasd me dat Ethereum vrijwel niet genoemd wordt in de laatste paar pagina's ivm de rise die Ethereum weer heeft. Enig idee waarom mensen Ethereum vermijden hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Euhh tja ik heb hem gewoon hoor maar hodl dus misschien dat ik het daarom er niet over heb... ;) P.S. 450$ volgende doel en tevens weerstand. Als ie daar doorheen gaat dan ligt de weg omhoog open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:48:
Het verbaasd me dat Ethereum vrijwel niet genoemd wordt in de laatste paar pagina's ivm de rise die Ethereum weer heeft. Enig idee waarom mensen Ethereum vermijden hier?
Niet noemen != vermijden.

XMR is de afgelopen week ook +30% gestegen en daar hoor je ook niemand over...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Zijn er hier tweakers met ervaring met minen? Dan bedoel ik voornamelijk met grotere farms. Wil graag wat sparren met stroomprijzen,locatie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 15:36
Taro schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:17:
[...]

Op Binance aanschaffen en daarna lokaal in de IOTA Light wallet (https://github.com/iotaledger/wallet/releases) bewaren.
Bedankt! Wist niet dat dit ook mogelijk was bij Binance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:15
Had nog 1 Ethereum, paar maand geleden gekocht voor 239 euro, deze gisteravond verkocht op de ATH van gister, daarna zakte hij zoals ik had verwacht. Maarja vandaag steeg hij weer naar een nieuwe ATH zoals ik niet had verwacht..

Ach ja toch 110 euro winst :) (Ja, BTC direct snoept er ook nog wat vanaf..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:07
Edit laat maar al gevonden. Alleen jammer dat de koers nog maar een tiende is van de waarde >:)
Beter even wachten met verkopen.

[ Voor 36% gewijzigd door ErikRo op 24-11-2017 19:04 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
1 BTC is dus nu boven de 10K dollar, incl. BCH en BTG 8)
Hodl en een goed weekend ermee :)

Nooit kunnen dromen, een paar jaar geleden.

[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 24-11-2017 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 22:06
Het lijkt nu nog stilte voor de storm en het is wachten op het vuurwerk dat komen gaat tussen BTC en BCH. Zal ETH de lachende derde zijn? Vragen, zoveel vragen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Waarop is dat vuurwerk nu gebaseerd dan? Ik volg het niet helemaal. Operation Dragon Slayer? Gaan mensen met emotie daar op reageren? Is het een realistisch scenario? Wanneer zou dat plaats moeten vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Laatst online: 24-08 10:28
Nov 24th, 20:23Z moet ongeveer de 'difficulty retarget' plaatsvinden. We hebben nog twee uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:51:
[...]

Kijk voor de lol eens waar het BCH handelsvolume vandaan komt. Tijdens periodes waarin BCH gepumped wordt, komt er heel veel volume van een enkele exchange: Het Koreaanse Bithumb (met 0% fees).

Een duidelijk teken dat het niet gaat om organische groei.
Waar zie je dat als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:49
Ach. De rivaliteit tussen BCH en Bitcoin slaat nergens op in mijn ogen. Als dit lukt, dan is bitcoin als geheel dood, als dit faalt is het een bad actor minder.

/rant

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amarog
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-08 17:08
biggydeen2 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:08:
Zijn er hier tweakers met ervaring met minen? Dan bedoel ik voornamelijk met grotere farms. Wil graag wat sparren met stroomprijzen,locatie etc.
Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Biersteker schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:41:
Ach. De rivaliteit tussen BCH en Bitcoin slaat nergens op in mijn ogen. Als dit lukt, dan is bitcoin als geheel dood, als dit faalt is het een bad actor minder.

/rant
Ik denk dat BCH over een tijdje heel hard op zijn bek gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

PilatuS schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:59:
[...]

Ik denk dat BCH over een tijdje heel hard op zijn bek gaat.
Wat een haat... 8)
Van mij mag bch naar de maan, met btc er achteraan. O-)

psstt..
Effe donatie doen...
https://thebitcoincash.fund/

O-)

[ Voor 12% gewijzigd door DutchMan op 24-11-2017 20:04 ]

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP_Z4
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 19:56
Sanalologo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:57:
Tja die forken ''verpesten'' het ''spelletje'' natuurlijk een beetje, maar goed. Heb zelf een klein bedrag in bcc.

Ik blijf het wel moeilijk vinden om mijn portofolio goed in te richten, zijn zoveel coins die potentie hebben dat je eigenlijk van alles een beetje wilt hebben. Maar als je een klein budget hebt, zoals ik, dan is dat nog lastig. Hoeveel verschillende coins hebben jullie? heb er nu 7 maar zou naar 4 willen gaan eigenlijk.

NEO
Powr
Blockcat
...
max 3 coins, max 1/3 van je geld buiten BTC en niet meer dan 10% verlies op je aankopen tolereren (stop loss)
hou het veilig en hou het overzicht, zeker als je nog niet zoveel ervaring hebt. dit had mij afgelopen jaar veel verlies kunnen besparen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
DutchMan schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:00:
[...]

Wat een haat... 8)
Van mij mag bch naar de maan, met btc er achteraan. O-)

psstt..
Effe donatie doen..

O-)
Psst.. stop eens met die onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 17:10
Ik las net wat over het Bankex project dat gebaseerd is op Proof of Asset. Het koppelt blockchain met fysieke assets en financiële elementen. Ziet er wel aardig uit met partnership met MS Azure. Hype is groot. Maar de waarde is gekoppeld aan ETH ipv fiat waardoor het wel eens duur kan zijn momenteel. Weet iemand hier meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en aangezien ETH 500$ gaat aantikken in de komende week gaat het alleen maar duurder worden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om te handelen zonder transactie kosten te betalen? Of zo min mogelijk fee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:19:
Is het mogelijk om te handelen zonder transactie kosten te betalen? Of zo min mogelijk fee
Er zullen altijd fees zijn. Je kan zelf soms lagere fees instellen, echter kan een transactie dan veel langer duren of zelfs nooit worden uitgevoerd.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Matadores schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:22:
Het lijkt nu nog stilte voor de storm en het is wachten op het vuurwerk dat komen gaat tussen BTC en BCH. Zal ETH de lachende derde zijn? Vragen, zoveel vragen......
Er gaat alleen iets gebeuren als miners tegelijk massaal over stappen van BTC naar BCH wat niet erg aannemelijk is. Als ze dat tactisch willen doen is dat het effectiefst net na een difficulty adjustment van BTC. Ik heb er een hard hoofd in. De BCH hashrate is iets gestegen ten opzichte van BTC, maar niet bijster veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:17
BoomSmurf schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:49:
[...]

Er gaat alleen iets gebeuren als miners tegelijk massaal over stappen van BTC naar BCH wat niet erg aannemelijk is. Als ze dat tactisch willen doen is dat het effectiefst net na een difficulty adjustment van BTC. Ik heb er een hard hoofd in. De BCH hashrate is iets gestegen ten opzichte van BTC, maar niet bijster veel.
Inderdaad als ik naar deze grafiek kijk, en dus dat de difficulty adjustment van BTC net geweest is en zelfs positief voor BTC heeft uitgepakt denk ik niet dat BCH hierdoor ineens gigantisch gaat stijgen. Dan moet er wat anders gaan gebeuren. https://fork.lol/pow/hashrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

walletje-w schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:56:
[...]

Inderdaad als ik naar deze grafiek kijk, en dus dat de difficulty adjustment van BTC net geweest is en zelfs positief voor BTC heeft uitgepakt denk ik niet dat BCH hierdoor ineens gigantisch gaat stijgen. Dan moet er wat anders gaan gebeuren. https://fork.lol/pow/hashrate
Het ging er niet zozeer om om de difficulty van BTC te wijzigen op dit moment. Het verhaal gaat dat als de miners eerste wachten tot de nieuwe difficulty er is (nu dus) en _dan_ massaal switchen, die difficulty voor BTC te hoog is. Dan zijn de komende 2016 blocks op BTC relatief langzaam, wat een vollere mempool / langzamere +duurdere transacties oplevert, etc. Uiteindelijk een mogelijke bron voor de death spiral. Dat is natuurlijk allemaal wel heel wishful thinking aan de BCH supporters kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
BoomSmurf schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:02:
[...]

Het ging er niet zozeer om om de difficulty van BTC te wijzigen op dit moment. Het verhaal gaat dat als de miners eerste wachten tot de nieuwe difficulty er is (nu dus) en _dan_ massaal switchen, die difficulty voor BTC te hoog is. Dan zijn de komende 2016 blocks op BTC relatief langzaam, wat een vollere mempool / langzamere +duurdere transacties oplevert, etc. Uiteindelijk een mogelijke bron voor de death spiral. Dat is natuurlijk allemaal wel heel wishful thinking aan de BCH supporters kant.
Dat ben ik met je eens, maar onderdeel van de strategie is dan om net voor die adjustment veel hashpower in te zetten bij BTC. Hierdoor zou de difficulty adjustment juist omhoog gaan, en omdat hij dan gebasseerd is op de gemiddelde hashrate van BTC + een deel van BCH (omdat die de markt willen manipuleren) word het nog moeilijker voor BTC miners om die adjustment weer naar beneden te halen als er een grotere groep wisselt. Dat is nu dus niet het geval geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

walletje-w schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:05:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar onderdeel van de strategie is dan om net voor die adjustment veel hashpower in te zetten bij BTC. Hierdoor zou de difficulty adjustment juist omhoog gaan, en omdat hij dan gebasseerd is op de gemiddelde hashrate van BTC + een deel van BCH (omdat die de markt willen manipuleren) word het nog moeilijker voor BTC miners om die adjustment weer naar beneden te halen als er een grotere groep wisselt. Dat is nu dus niet het geval geweest.
Als Jihan nog even ergens een extra exahash had liggen, kan ik me moeilijk voorstellen dat deze niet al aan stond. De prijzen van BTC en BCH zijn veel te hoog nu om veel apparatuur uit te laten staan, en alles weghalen bij BCH ondermijnt ook vertrouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door BoomSmurf op 25-11-2017 00:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:22
walletje-w schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:05:
[...]

Zo werkt het ook niet. De BTC difficulty wordt aangepast aan de hand van de gemiddelde tijd van de laatste 2016 blocks (2 weken normaliter). Als je een dag (144 blocks) voor de wijziging de hash-kracht van het netwerk met 20% verhoogt, dan zullen die 144 blocks in 20 uur worden gemined i.p.v. 24 uur. Dat betekent een extra toename in de difficulty van zo'n 1,2%. Totaal verwaarloosbaar dus.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Ben ik met je eens, ik werd hierop gewezen door deze youtube video: YouTube: BREAKING: Bitcoin Cash - Mining Wars (disclaimer, geen verder onderzoek en geen ervaring met dit kanaal etc.)
Hierin laat de beste man zien dat er de afgelopen tijd een cluster is wat gigantisch veel rekenkracht heeft maar niet altiijd actief is. Welke in staat is om 7 blokken te berekenen binnen een uur tijd.
Rannasha schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:09:
[...]

Zo werkt het ook niet. De BTC difficulty wordt aangepast aan de hand van de gemiddelde tijd van de laatste 2016 blocks (2 weken normaliter). Als je een dag (144 blocks) voor de wijziging de hash-kracht van het netwerk met 20% verhoogt, dan zullen die 144 blocks in 20 uur worden gemined i.p.v. 24 uur. Dat betekent een extra toename in de difficulty van zo'n 1,2%. Totaal verwaarloosbaar dus.
Ah dat is goed om te weten! Leek me ook wel erg makkelijk om dit dan zo te manipuleren.

[ Voor 40% gewijzigd door walletje-w op 25-11-2017 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 20-09 23:07
Bittrex krijgt nieuwe spelregels en prijsverhogingen. Hopelijk volgt de rest niet.

This email is to communicate policy changes for placing orders on Bittrex. As you know, Bittrex is committed to providing fair and efficient price discovery and these changes are designed to improve the overall trading experience on our markets.

Removing stale orders: Effective today, Bittrex will be removing orders that are older than 28 days. As we’ve communicated in the past, many of these orders have no reasonable expectation of being filled and clog the order books.

Raising the minimum trade size: Within the next 2 weeks, the minimum allowable trade value for orders will go from 50,000 Satoshi to 100,000 Satoshi. We will also require a minimum trade quantity on a per market basis.

Creating minimum tick sizes: Within the next 2 weeks, on a per market basis, we will be instituting minimum tick sizes that are based on the current price of the market. The target is to have minimum trade sizes that are near 0.1% of the current price. The current minimum tick size is 1 Satoshi. For example, Ethereum trades at 0.0577 Bitcoin. Bids and asks can only be placed in 0.0001 increments. So the next levels allowable levels on the order book will be 0.0576 and 0.0578.

A general statement about market manipulation tactics: Bittrex actively discourages any type of market manipulation, including pump groups. Consistent with our terms of service, we will suspend and close any accounts engaging in this type of activity and notify the appropriate authorities.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 03:32:
Bittrex krijgt nieuwe spelregels en prijsverhogingen. Hopelijk volgt de rest niet.

A general statement about market manipulation tactics: Bittrex actively discourages any type of market manipulation, including pump groups. Consistent with our terms of service, we will suspend and close any accounts engaging in this type of activity and notify the appropriate authorities.
Vooral de laatste regel baart mij enigszins zorgen. Begrijp mij niet verkeerd; ik ben tegen P&D's (ze zijn niet voor niks illegaal). Maar wie/wat bepaalt of ik deelneem aan 'market manipulation'?

Moet je er nu voor gaan waken dat je niet per ongeluk in een P&D terechtkomt? Wat als een coin waarin jij net geïnvesteerd hebt toevallig gepumpt wordt. Moet je deze dan maar holden ipv verkopen om niet de indruk te wekken dat je onderdeel bent van een P&D groep? En als je bots gebruikt die reageren op een P&D? En de mensen die mee (proberen te) liften op een P&D?

Het ligt er natuurlijk maar net aan hoe strikt Bittrex deze regel gaat hanteren. Misschien valt het allemaal wel mee en krijg je eerst 1 of 2 waarschuwingen en een mogelijkheid om jezelf te verweren alvorens er actie ondernomen wordt. Maar ik zie hier ook een mogelijkheid voor Bittrex om zonder duidelijke opgaaf van redenen je account te sluiten (en je funds te confisqueren?) En de meeste mensen zullen vervolgens geen actie durven ondernemen als er gedreigd wordt met een stap naar de 'appropriate authorities'.

We zullen zien hoe Bittrex deze regel toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 23:19:
Ja op ethedelta.com kan dat. Volledig decentraal alleen de gas gaat geloof ik naar de ontwikkelaars. Er zijn geen transactie of handels kosten. Ik heb er nog niet mee gewerkt alleen een beetje aan gesnuffeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 07:42:
[...]
Moet je er nu voor gaan waken dat je niet per ongeluk in een P&D terechtkomt? Wat als een coin waarin jij net geïnvesteerd hebt toevallig gepumpt wordt. Moet je deze dan maar holden ipv verkopen om niet de indruk te wekken dat je onderdeel bent van een P&D groep? En als je bots gebruikt die reageren op een P&D? En de mensen die mee (proberen te) liften op een P&D?
5 keer je handmatige ordertje wat hoger zetten en eenmaal alles verkopen is iets anders dan tig API-calls per seconde/minuut afvuren met grote aantallen coins en steeds zeer kleine prijsverschillen. Het verschil tussen jou en die ander ziet Bittrex echt wel. Natuurlijk zal er ook wel handmatig gepumped worden, maar de aandacht daarvoor zal wel meevallen.

Je merkt gewoon dat Exchanges onder verscherpt toezicht komen te liggen en Bittrex reageert daar op om niet op de vingers te kunnen worden getikt. Wat mij betreft zijn ze goed bezig, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Laatst online: 11-09 16:32
Noxa schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 08:03:
[...]

Ja op ethedelta.com kan dat. Volledig decentraal alleen de gas gaat geloof ik naar de ontwikkelaars. Er zijn geen transactie of handels kosten. Ik heb er nog niet mee gewerkt alleen een beetje aan gesnuffeld.
Klopt niet. Eerste hit op Google...
Taker orders betalen een fee van 0.3% aan het contract. Daarnaast betaal je gas aan het netwerk voor het storten en opnemen van tokens, en voor het invullen (taken) van orders.

Het plaatsen (maken) van orders gaat tegenwoordig off-chain, waardoor frauderende miners kunnen zien aankomen wanneer een aanbod dat ze eigenlijk niet gestand willen doen zal worden aangenomen, en hem dan snel kunnen intrekken, of juist anderen de pas af kunnen snijden als ze zélf een order willen invullen (frontrunning, zie o.a. hier).

Verder heeft EtherDelta sinds een tijdje een API, die automatisch traden (en, in potentie, frauderen) toegankelijker maakt.

Met andere woorden, vroeger vond ik ED leuker. Begrijp me trouwens niet verkeerd, ik heb groot respect voor iemand die iets als EtherDelta kan bouwen en daar mag hij best geld aan overhouden in de vorm van die 0.3% fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 22:08
Krijgen jullie ook de mededeling dat het ontvangstadres (Monero) niet kan worden geverifieerd wanneer je op LiteBit een order wilt plaatsen?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 08:55

beany

Meeheheheheh

ErikRo schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 03:32:

This email is to communicate policy changes for placing orders on Bittrex. As you know, Bittrex is committed to providing fair and efficient price discovery and these changes are designed to improve the overall trading experience on our markets.

Removing stale orders: Effective today, Bittrex will be removing orders that are older than 28 days. As we’ve communicated in the past, many of these orders have no reasonable expectation of being filled and clog the order books.

Raising the minimum trade size: Within the next 2 weeks, the minimum allowable trade value for orders will go from 50,000 Satoshi to 100,000 Satoshi. We will also require a minimum trade quantity on a per market basis.

Creating minimum tick sizes: Within the next 2 weeks, on a per market basis, we will be instituting minimum tick sizes that are based on the current price of the market. The target is to have minimum trade sizes that are near 0.1% of the current price. The current minimum tick size is 1 Satoshi. For example, Ethereum trades at 0.0577 Bitcoin. Bids and asks can only be placed in 0.0001 increments. So the next levels allowable levels on the order book will be 0.0576 and 0.0578.

Lijkt een beetje op wat Kraken een tijd geleden heeft gedaan.

Als je het developer slack kanaal van Bittrex een beetje volgt dan lijkt het toch een hele toer te zijn om de boel running te houden. Weekje geleden een DDOS aanval en constant allerlei manipulatieve acties waar ze mee te maken krijgen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:48:
Ik geniet in stilte :+

Vorige week geluk gehad door NEO laag te kopen en hoog te verkopen voor ETH en dat te laten staan.
Behalve XVG staat m'n hele portfolio in t groen.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
Zo, al mijn Bitcoin Gold gesplitst mbv de Ledger en de boel direct gedumpt. Bijna $400 per BTG. Waanzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 23:15
Rannasha schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:12:
Zo, al mijn Bitcoin Gold gesplitst mbv de Ledger en de boel direct gedumpt. Bijna $400 per BTG. Waanzin.
Ja, zoiets onzinnigs als btg moet toch gewoon puur een bubble zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel verontrustend nieuws van Bittrex, kan me op zich in alle punten wel vinden behalve die minimum tick size. Dat betekent dus dat je geen limit orders meer kunt plaatsen die hier verder vandaan liggen? Dan moet je dus gaan werken met alerts terwijl ik nu na elke koop meteen een verkooporder erin zet. Iedereen doet het weer anders maar voor mij gaat dit niet werken. Heb ook weinig zin om met bots te gaan werken en ik zie dit op deze manier wel gaan gebeuren. Lijkt me ook niet helemaal wenselijk maar goed. Kijk het nog wel even aan en anders is het exit Bittrex. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennarts87
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 27-03-2024
Wat denken jullie dat Ripple gaat doen? Ik verwacht nog voor 2018 een wave en hoop dat hij de 1$ grens gaat naderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde geval met Bitcoin Diamond op Binance, gaat echt nergens over. Rond de 96 dollar en je hebt 10 BCD per Bitcoin na die fork..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 20:44
Begrijp ik dan goed dat je, voor het claimen van zowel BCH, BTG en Bitcoin Diamond, je dezelfde private keys nodig hebt? Namelijk de keys van de adressen die ik bezat op 1 augustus?

Jeemig, deze markt raakt echt oververhit. Gratis geld overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Lennarts87 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:34:
Wat denken jullie dat Ripple gaat doen? Ik verwacht nog voor 2018 een wave en hoop dat hij de 1$ grens gaat naderen.
1$?! Nou, dan moet het wel heel rap gaan. Ik hoop het ook maar denk je niet dat bijna 400% een beetje teveel van het goede is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caalberts
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik denk erover om over te stappen van Kucoin naar Binance vanwege het beperkte aanbod van Kucoin. Iemand aandachtspunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:28:
Ik vind het toch wel verontrustend nieuws van Bittrex, kan me op zich in alle punten wel vinden behalve die minimum tick size. Dat betekent dus dat je geen limit orders meer kunt plaatsen die hier verder vandaan liggen? Dan moet je dus gaan werken met alerts terwijl ik nu na elke koop meteen een verkooporder erin zet. Iedereen doet het weer anders maar voor mij gaat dit niet werken. Heb ook weinig zin om met bots te gaan werken en ik zie dit op deze manier wel gaan gebeuren. Lijkt me ook niet helemaal wenselijk maar goed. Kijk het nog wel even aan en anders is het exit Bittrex. :)
Huh?

De minimum tick size bepaalt de precisie waarmee je limit-prijzen kunt specificeren. Momenteel kan dat tot op de satoshi nauwkeurig. Het resultaat hiervan is dat je order vaak wordt bedolven onder orders die een verwaarloosbaar scherpere prijs hebben. Hierdoor kan het frustrerend zijn om een competitieve limit-order in het boek te houden tegen een bots die telkens 1 satoshi over jouw prijs heen gaan.

Een minimum tick size zoals Bittrex die voorstelt is redelijk in lijn met wat andere exchanges doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:13:
[...]

Huh?

De minimum tick size bepaalt de precisie waarmee je limit-prijzen kunt specificeren. Momenteel kan dat tot op de satoshi nauwkeurig. Het resultaat hiervan is dat je order vaak wordt bedolven onder orders die een verwaarloosbaar scherpere prijs hebben. Hierdoor kan het frustrerend zijn om een competitieve limit-order in het boek te houden tegen een bots die telkens 1 satoshi over jouw prijs heen gaan.

Een minimum tick size zoals Bittrex die voorstelt is redelijk in lijn met wat andere exchanges doen.
Ik las het dus verkeerd. |:(
Vond het op de manier zoals ik hem las een nogal vreemde maatregel maar in bovenstaande uitleg kan ik me wel vinden. Vindt het zoals het nu gaat niet direct irritant maar kan me voorstellen dat die constante berg van orders die geplaatst en weer verwijderd worden de boel aardig vertraagt.

*Koffie* :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Lees punt 3 eens in de topicwaarschuwing.
We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
Zou wel fijn zijn om te melden waarom je deze flinke stijging verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 23:15
Luuk schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:29:
[...]

Lees punt 3 eens in de topicwaarschuwing.

[...]
Ik heb zelf wel zo'n glazen bol, met van die sneeuwvlokjes. Geeft mij altijd een fijn gevoel, dus ik zou er vol voor gaan. Huis verkopen en investeren ;).

on topic: ik weet het zelf niet zo met ripple, het is wel een van de meest bruikbare coins op dit moment, ik zie dat wel als iets wat heel interessant is voor banken. Maar ook na grote announcements gebeurt er maar weinig met de prijs. Terwijl de munt toch al wel langere tijd bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Valt me op dat niemand het hier over bitshares heeft. Laatste tijd hadden ze problemen op Poloniex qua withdrawals, had ze helaas daar ook staan. Maar dit lijkt opgelost te zijn (kwam dan ook direct een kleine piek zojuist). Ze zijn na de China ban ook volledig ingestort qua koers, stonden ooit in de top 10 dankzij veel Chineze handelsparen. Lijken nu langzaamaan weer wat handelsparen terug te komen. o.a. op Binance.

Eigenlijk doet bitshares al vanalles goed qua werkend product. Decentrale exchange, dus ook geen counterparty risk (zoals bij Poloniex, baalde ik wel van dat ze daar 'vast' zaten).
Gigantisch snelle transactietijden, theoretisch tot 100.000tps, nu zitten ze op zo'n 3300 tpsecond.

Verder worden de ontwikkelaars betaald vanuit de fee die gevraagd wordt voor het versturen. Die fee is net zo laag als ripple. Enige wat ze niet hebben zijn de connecties met grote bedrijven wat Ripple dan wel heeft, maar deze is dan ook volledig centraal.

Nog meer mensen hier dus enthousiast over bitshares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Laatst online: 14:15
LTC ook heel erg stilletje en langzaam maar zeker opweg naar een nieuwe ATH.
Vraag me wel af of de stijging van de laatste tijd komt door mensen die bij BTC weg vluchten door het geneuzel met rivaliserende vorks of dat het gewoon een natuurlijke stijging is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Droom verder :P

Van 0.24 cent naar 1 dollar in een paar weken tijd ? Never gonna happen.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 25-11-2017 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
PilatuS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:10:
[...]

Droom verder :P

Van 0.24 cent naar 1 dollar in een paar weken tijd ? Never gonna happen.
Even van 9,5 miljard naar 38 miljard. Nutteloze post dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Altijd tegen holden geweest met crypto maar moet ik er nu toch op terug komen.

Na een wat mindere tijd met daytrayden had ik alles omgezet naar LTC voor de LT
geen slechte keus geweest, lijkt erop dat die binnenkort wel de 100 USD gaat halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9000 dollar moet wel wel lukken vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:32:
9000 dollar moet wel wel lukken vandaag!
En daarna de dump terug naar 7000 dollar :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Matadores schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:54:
[...]

En daarna de dump terug naar 7000 dollar :X
BTC is de afgelopen dagen stabiel boven de 8000 gebleven. Als er een dip komt verwacht ik dat ie snel weer terug boven de 8200 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 12:39
Verplaatst naar ander topic.

[ Voor 94% gewijzigd door Falch op 25-11-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
PilatuS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:03:
[...]

BTC is de afgelopen dagen stabiel boven de 8000 gebleven. Als er een dip komt verwacht ik dat ie snel weer terug boven de 8200 komt.
Hij mag van mij dippen naar minimaal $8000,- Heb gisteren uit vrees voor een dip net alles overgeheveld naar ETH. Na de dip weer terug naar BTC ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

NEO weer in beweging!? Maakt het zich op voor weer een run na al het nieuws over ONT, THEKEY en ProjectICO?

Iemand bekend met trading analyses? Kwam dit tegen op Lifeofcrypto:
http://lifeofcrypto.nl/neo-klaar-accumuleren/

Ik twijfel nog zeer, want NEO communicatie de afgelopen tijd was natuurlijk behoorlijk waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzoek naar leuke start-up coins.
Iemand leuke suggesties ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Jazeker in de disclaimer staat het uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:25:
NEO weer in beweging!? Maakt het zich op voor weer een run na al het nieuws over ONT, THEKEY en ProjectICO?

Ik twijfel nog zeer, want NEO communicatie de afgelopen tijd was natuurlijk behoorlijk waardeloos.
Ik ben wel een neo hold'er maar wordt tijd voor een stijging, hangt al lang rond de 35$ dus laten we het hopen. Communicatie was echt amateuristisch, hopelijk hebben ze ervan geleerd! Het heeft iig veel vertrouwen verloren bij de mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

migila schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:10:
[...]

Ik ben wel een neo hold'er maar wordt tijd voor een stijging, hangt al lang rond de 35$ dus laten we het hopen. Communicatie was echt amateuristisch, hopelijk hebben ze ervan geleerd! Het heeft iig veel vertrouwen verloren bij de mensen.
hangt pas 1 week rond de 35, heeft heel lang rond de 30 gestaan, vaak ook iets daaronder nog, maar mag van mij inderdaad nog wel hoger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johanmulder
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 17:16

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

migila schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:08:
[...]

Zal dat komend jaar ook nog kunnen? Zo een stijging met een juiste selectie? Tot volgend jaar! :)
Als dat zo is dan geef ik een cryptoparty :)F

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• migila
johanmulder schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:14:
[...]

Als dat zo is dan geef ik een cryptoparty :)F
Ik kan wel denk ik, hoop dat ik met de lambo kan komen haha 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:37:
CORION? In augustus de ICO voorbij en heeft stabiliteit gevonden...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:25:

Welkom op Tweakers. Zeer subtiele site promo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Swerfer schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:40:
[...]

CORION? In augustus de ICO voorbij en heeft stabiliteit gevonden...
Ik wil niet lullig doen maar dat is echt een klassieke scam/piramide munt imo.
afromen en bijdrukken coin, die verwatering die daar uit komt is oneindig

Het volume zegt genoeg
https://coinmarketcap.com/currencies/corion/#markets

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 25-11-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:37:
ADX. Komen binnenkort met hun prototype en dan gaat de prijs door het dak heen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

nichan schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:45:
[...]
ADX. Komen binnenkort met hun prototype en dan gaat de prijs door het dak heen
Je probeert te zeggen: Ik heb een voorraadje ADX en hoop dat hij iets stijgt, help mij, zonder jullie red ik dit niet en stap ook in om de boot (die niet gaat) niet te missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanM
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 07:02
Hey Luitjes,
Volg het hier al een tijdje, en handel nu een maandje of 4 in altcoins. De laatste week lijkt de sky wel de limit. Bijne elke dag wel een total market groei van 5 to 10%
Voorheen deed ik kopen bij laag en verkopen bij hoog. En zo regelmatig wat winstjes gepakt. Maar deze laaste 2 weken gaat het alsmaar omhoog, hebben jullie niet ook de angst dat het dadelijk gigantisch kan instorten en dat we op een of andere manier een gigantische bubbel aan het maken zijn. Ik bedoel met 10 miljard! per dag extra waarde is nog al een grote groei. Zijn we allemaal verblind door de hebzucht naar geld of is er werkelijk een cryptocoin revolutie aan de gang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 14:53
Taro schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:51:
[...]

Je probeert te zeggen: Ik heb een voorraadje ADX en hoop dat hij iets stijgt, help mij, zonder jullie red ik dit niet en stap ook in om de boot (die niet gaat) niet te missen!
Niet per se, maar dat is mooi meegenomen natuurlijk. En hij vroeg om een coin dus gaf ik een suggestie.

[ Voor 6% gewijzigd door nichan op 25-11-2017 17:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
HanM schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:52:
Hey Luitjes,
Volg het hier al een tijdje, en handel nu een maandje of 4 in altcoins. De laatste week lijkt de sky wel de limit. Bijne elke dag wel een total market groei van 5 to 10%
Voorheen deed ik kopen bij laag en verkopen bij hoog. En zo regelmatig wat winstjes gepakt. Maar deze laaste 2 weken gaat het alsmaar omhoog, hebben jullie niet ook de angst dat het dadelijk gigantisch kan instorten en dat we op een of andere manier een gigantische bubbel aan het maken zijn. Ik bedoel met 10 miljard! per dag extra waarde is nog al een grote groei. Zijn we allemaal verblind door de hebzucht naar geld of is er werkelijk een cryptocoin revolutie aan de gang?
Crypto revolutie kan je het wel noemen, its here to stay.
Maar ik denk dat meer dan 95% van de coins een bubbel is en daar gaat echt nog wel een correctie op komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

nichan schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:02:
[...]
Niet per se, maar dat is mooi meegenomen natuurlijk. En hij vroeg om een coin dus gaf ik een suggestie.
Laat dan de volgende keer even het tweede deel van je reactie achterwege. Dan is het wél een nuttige reactie, nu is het een ordinaire loze opmerking waar niemand wat aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
Slux schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:04:
[...]

Crypto revolutie kan je het wel noemen, its here to stay.
Maar ik denk dat meer dan 95% van de coins een bubbel is en daar gaat echt nog wel een correctie op komen
Helemaal mee eens, en ik denk dat de meeste er zo over zullen denken. Teveel ICO's, teveel geld binnen harken en teveel van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:52
migila schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:07:
[...]

Helemaal mee eens, en ik denk dat de meeste er zo over zullen denken. Teveel ICO's, teveel geld binnen harken en teveel van hetzelfde.
Hoort er bij. Waar geld te halen valt en regulering en handhaving laag, stroomt het vol met fraude.

Ironisch wel dat een markt dat zich richt op decentraal en los van overheden zo smacht naar regulering/wetgeving.

Maar goed, weet iemand nog betrouwbare blogs/kanalen waar men moeite steekt in het kaf van het koren scheiden?

Toen ik 4 maanden geleden instapte, paar dagen tijd gestoken in me inlezen, en sta inmiddels op +190%. Maar weinig vrije tijd om op de hoogte te blijven en elke keer als ik mij wil inlezen verlies ik de meeste tijd aan ongefundeerde claims voor shitcoins/scam ICOs. Vrees echter dat als ik de markt niet bijhoud ik vasthoud aan coins die voorbij gestreefd worden in techniek en de echte new kids on the block misloop. NEO kocht ik bv als Antshares op €6 en geloofde ik sterk in na inlezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En daar ging de $8600 grens... Er valt gewoon niet op te analyseren, ik probeer het iig niet meer. Zie soms nog weleens hele creatieve analyses langskomen maar buiten een hoop geleuter is het doorgaans natte vingerwerk.

Nou maar hopen op een correctie naar beneden zodat ik mijn tethers er weer in kan stoppen, net alles verkocht op 8400. Die weekend dip kan iig ook naar het rijk der fabelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:49:
En daar ging de $8600 grens... Er valt gewoon niet op te analyseren, ik probeer het iig niet meer. Zie soms nog weleens hele creatieve analyses langskomen maar buiten een hoop geleuter is het doorgaans natte vingerwerk.

Nou maar hopen op een correctie naar beneden zodat ik mijn tethers er weer in kan stoppen, net alles verkocht op 8400. Die weekend dip kan iig ook naar het rijk der fabelen.
Gewoon met zijn allen concluderen dat er af en toe echt wel iets te voorspellen valt, maar dat het doorgaans volledig random is en precies doet wat je niet verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:52:
[...]

Gewoon met zijn allen concluderen dat er af en toe echt wel iets te voorspellen valt, maar dat het doorgaans volledig random is en precies doet wat je niet verwacht :)
I know maar het is de mens eigen om naar patronen te zoeken, we mogen graag denken dat alles maakbaar is maar dat valt vaak toch een beetje tegen. :)
En met crypto's al helemaal.

Ben wel erg benieuwd wanneer we de $10.000 aan gaan tikken. Op dit tempo is dat nog voor het einde van het jaar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
migila schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:15:
[...]

Ik kan wel denk ik, hoop dat ik met de lambo kan komen haha 😂
Grijns :) https://i.imgur.com/UG8gBML.gifv is offtopic

Ontopic, LTC zit eindelijk weer wat opwaartse beweging in maar is volgens mij nog steeds erg ondergewaardeerd.

En iemand al bekend met de nieuwe fork? Gewoon ter info: http://superbtc.org/

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 25-11-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:49:

Is handelen in BTC eigenlijk wel nuttig ? Vraag mij af of holden niet beter is dan telkens in en verkopen. Verder geen idee hoor, ben gewoon benieuwd of je meer kan verdienen met handelen dan holden.

Edit: Dat je met handelen in alts meer BTC kan vergaren geloof ik wel als je dat een beetje goed doet, maar alleen met BTC zelf ?

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 25-11-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:07:
[...]

Grijns :) https://i.imgur.com/UG8gBML.gifv is offtopic

Ontopic, LTC zit eindelijk weer wat opwaartse beweging in maar is volgens mij nog steeds erg ondergewaardeerd.
Hij is al een paar dagen lekker bezig hoor, ik zit er vol in hoop/denk dat ie naar de 100usd gaat met een paar dagen normaal gesproken spreid ik wat maar nu alles op LTC gezet.

Vind hem zelf ook ondergewaardeerd weet nog toen die op 16 euro stond toen riepen er een hoop dat het een shit coin was en nooit wat zou worden zelfde met NEO
Wel apart dat ik de meeste van die mensen hier nu helemaal niet meer zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:13:
[...]

Is handelen in BTC eigenlijk wel nuttig ? Vraag mij af of holden niet beter is dan telkens in en verkopen. Verder geen idee hoor, ben gewoon benieuwd of je meer kan verdienen met handelen dan holden.

Edit: Dat je met handelen in alts meer BTC kan vergaren geloof ik wel als je dat een beetje goed doet, maar alleen met BTC zelf ?
Natuurlijk, als je rond een piek van destijds 8.000 Dollar uitstapt, omzet naar USDT en op 5.600 Dollar weer instapt is dat toch extreem nuttig? Je hebt dan zo maar +-0.25 BTC extra, waardoor je "exponentieel" winst maakt bij de volgende stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:19:
[...]

Natuurlijk, als je rond een piek van destijds 8.000 Dollar uitstapt, omzet naar USDT en op 5.600 Dollar weer instapt is dat toch extreem nuttig? Je hebt dan zo maar +-0.25 BTC extra, waardoor je "exponentieel" winst maakt bij de volgende stijging.
Maar dat is alleen je winst. Wat als je naar de gemiste winst gaat kijken voor iedere keer dat je het fout hebt. Dus verkopen op 8000 en pas over 3 weken als ie van 10.000 gezakt is naar 9000 weer kunnen inkopen. Tuurlijk als je het goed hebt kan je meer BTC vergaren. Maar voor iedere keer dat je het fout hebt kost het je BTC. Je moet het dan wel iedere keer echt goed hebben wil het nut hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Voor mij tot nu toe wel maar.... Daar moet ik heel eerlijk bij zeggen dat als ik kijk hoeveel tijd ik erin heb gestopt dan was bijv. vakken vullen bij de appie veel lonender geweest. Aan de andere kant zie ik het als hobby en meestal kosten hobbies geld ipv dat ze iets opleveren. ;)

Achteraf gezien (ben eerst met heel beperkt speelgeld begonnen om het handelen weer onder knie te krijgen) had ik beter meteen het hele bedrag in btc kunnen stoppen maar goed, dat is achteraf. Overigens zit ik er wel aan te denken nog een gelijk bedrag als wat ik er nu in hebben zitten in btc te stoppen bij de eerstvolgende dip en daar gewoon vanaf te blijven. Zou ook een mooi vergelijk opleveren in opbrengst hodl vs traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:18:
[...]

Hij is al een paar dagen lekker bezig hoor, ik zit er vol in hoop/denk dat ie naar de 100usd gaat met een paar dagen normaal gesproken spreid ik wat maar nu alles op LTC gezet.

Vind hem zelf ook ondergewaardeerd weet nog toen die op 16 euro stond toen riepen er een hoop dat het een shit coin was en nooit wat zou worden zelfde met NEO
Wel apart dat ik de meeste van die mensen hier nu helemaal niet meer zie :+
Arise chikun :9
Maar idd. de 100 dollar is nabij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:21:
[...]
Maar dat is alleen je winst. Wat als je naar de gemiste winst gaat kijken voor iedere keer dat je het fout hebt. Dus verkopen op 8000 en pas over 3 weken als ie van 10.000 gezakt is naar 9000 weer kunnen inkopen. Tuurlijk als je het goed hebt kan je meer BTC vergaren. Maar voor iedere keer dat je het fout hebt kost het je BTC. Je moet het dan wel iedere keer echt goed hebben wil het nut hebben.
Natuurlijk, met holden elimineer je alle risico's van foute besluiten, maar ook eventuele extra kansen. Als je perfect kunt handelen (lees: de kennis van achteraf hebt en die in de praktijk had kunnen toepassen), dan is dat altijd beter. Maar aangezien het leven nu eenmaal niet zo werkt is holden bij BTC waarschijnlijk het beste. En als je dan toch doorhebt dat hij nog wel even door blijft dalen (soms zie/weet je dat gewoon), nog even afwachten met weer instappen.

Toen ik net begon ben ik in hoeveelheid BTC achteruit gegaan door in alts en BTC zelf te handelen, terwijl alles redelijk goed ging. Als je wat langer mee doet weet je dat je dan per saldo misschien wel meer Dollars hebt, maar minder BTC. Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen correctie te lang gewacht met opnieuw inkopen. Toen ik dat besefte heb ik ervoor gekozen niet opnieuw in te stappen, maar voor een andere munt te kiezen in afwachting van de dip. Bij de volgende correctie stap ik weer in BTC. Die zal na mijn instap waarschijnlijk nog wel even doordalen, maar, dan ben je in ieder geval op tijd voor de volgende ATH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Waar baseren jullie deze $100 dollar grens voor LTC op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Ik heb in het begin er een hoop mee verdiend maar de laatste weken/maand zat ik er elke keer flink naast met daytraden en was holden voor mij beter geweest.

Toen hij nog een stuk lager stond ben ik van 4 BTC naar 10 BTC gegaan met telkens kopen en verkopen, maar zat er wel op dag en nacht als ik wakker werd direct kijken soms kwam ik ook me bed uit om te handelen.
Die winst van BTC is hier inmiddels verdampt toen die boven de 5K kwam
uNoTopia schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:27:
Waar baseren jullie deze $100 dollar grens voor LTC op?
Verhalen op forums en nieuws sites, plus mijn eigen gevoel waar je zeker geen waarde aan moet hechten. LTC staat altijd in de top qua volume als je het vergelijkt met de andere coins dan staat hij veelte laag en nu met al die pumps is imo de kans kein dat LTC uit blijft

[ Voor 19% gewijzigd door Slux op 25-11-2017 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een ommetje gemaakt en ik ga mijn idee gewoon uitvoeren, exact hetzelfde bedrag gaat morgen richting Bitstamp en dan blijf ik daar voorlopig van af. Moet ik alleen nog even goed met mezelf afspreken dat ik er ook echt vanaf ga blijven en niet ook daar op dipjes e.d. mee ga liften. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:58

orf

Ik zou het ook wel willen dumpen. Helaas gaat het niet met de ledger nano (de niet -S). Nu dan alsnog maar een Nano S besteld en wachten op de levering daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Toch wel interessant om te lezen. Je moet het dus wel aardig goed doen wil handelen in BTC beter zijn dan holden.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:59:
Net even een ommetje gemaakt en ik ga mijn idee gewoon uitvoeren, exact hetzelfde bedrag gaat morgen richting Bitstamp en dan blijf ik daar voorlopig van af. Moet ik alleen nog even goed met mezelf afspreken dat ik er ook echt vanaf ga blijven en niet ook daar op dipjes e.d. mee ga liften. :)
Laat je de boel dan op Bitstamp staan ? Zou zelf bij holden de boel eerder in eigen beheer houden.
Pagina: 1 ... 52 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]