[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.175 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:00
Slux schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:18:
[...]
Wel apart dat ik de meeste van die mensen hier nu helemaal niet meer zie :+
Ik snap dat deze reactie niet helemaal serieus is, maar er zit wel een licht serieuze ondertoon in waar ik toch even op in wil haken.

Het is moeilijk om de kritische persoon te zijn met de moeilijke vragen wanneer een munt een goede stijgende lijn laat zien. Maar over het algemeen zou ik kritische opmerkingen juist erg stimuleren. Er word namelijk ontzettend positief gedaan op dit forum. Wat enkel en alleen maar komt omdat we met z'n allen zo'n gigantische bubbel aan het creeeren zijn. De algemene tendens is positief waardoor zelfs munten gebasseerd op een slechte technoogie, weinig adoptie, geen marketing, een slecht team, geen progresie of geen duidelijk nut hebben nog een positieve trend laten zien. Als je over de afgelopen 4 maanden geen double digits winst hebt weten te pakken dan ben je echt heel stom bezig geweest.

Ja er is het gevaar van FUD of FOMO creeeren, vandaar dat het om de inhoud moet gaan. Het is heel makkelijk om je gelijk te behalen "Zie je wel dat dit een goede munt is" omdat de koers zo fluxtueerd en irrationeel is. Het draait simpelweg niet altijd om kwaliteit of een goede redenvorming.

Zo kunnen mensen gelijk behalen door geld te gokken op een 13 in een dozijn ICO en daar toch veel winst mee pakken, dan kunnen ze zeggen "Zie je wel dat het slim was". Maar dat is dus niet waar het om draait, dan draait het om geluk hebben, het is te vaak een kansberekening en wat keer op keer blijkt is dat we hierop Tweakers met z'n allen behoorlijk in falen :+

Maarja gelijk behalen, of je ongelijk tonen is dus moeilijk omdat je gelijk en ongelijk met verschillende redeneringen kunt behalen. Maar het is dus een behoorlijke doodoener door te zeggen "Waar zijn die kritici nou toch gebleven ik heb gelijk gekregen!, well duhuu zelfs een kip had nog gelijk kunnen krijgen in deze totaal irrationele markt" :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:07:
Toch wel interessant om te lezen. Je moet het dus wel aardig goed doen wil handelen in BTC beter zijn dan holden.
Nou ja dat heb ik hier al veel vaker gezegd, je moet bij het handelen denken in btc en niet in fiat. Je wil met elke trade je hoeveelheid btc vergroten. Dus apps/sheets/whatever je gebruikt in btc instellen en niet in fiat. Gewoon even je manier van denken omzetten. Overigens gaat het handelen dan ook veel beter en sneller, je leert denken in btc en het is dan veel makkelijker om prijzen te onthouden en dus sneller te kunnen schakelen.

Nogmaals maar dat heb ik eerder ook al gezegd, ik ben echt niet de beste daytrader maar toch levert het me tot nu toe best aardig op. :)
Laat je de boel dan op Bitstamp staan ? Zou zelf bij holden de boel eerder in eigen beheer houden.
Mjah dat probeer ik nu met mezelf af te spreken, aan de ene kant moet ik er gewoon vanaf blijven en het op hardware wallet zetten maar aan de andere kant kan ik dan niet op dipjes meeliften en dat zou zonde zijn. :+

Ik ga nog even in overleg met mezelf. :P

Edit: maar meteen doorgepakt en geld overgeboekt. Iets minder omdat ik zo ook nog even een Ledger moet bestellen, daar gaat de helft van dit bedrag op en de overblijvende helft verdeel ik 50/50 over Bitstamp en Binance. Ik ben toch bang dat ik het meeliften op dipjes niet kan laten en door het zo te verdelen is de risicospreiding ook vrij groot. Voor nu vind ik mezelf heel verstandig :+ maar we gaan het zien in de toekomst. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
walletje-w schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:13:
[...]
Maarja gelijk behalen, of je ongelijk tonen is dus moeilijk omdat je gelijk en ongelijk met verschillende redeneringen kunt behalen. Maar het is dus een behoorlijke doodoener door te zeggen "Waar zijn die kritici nou toch gebleven ik heb gelijk gekregen!, well duhuu zelfs een kip had nog gelijk kunnen krijgen in deze totaal irrationele markt" :F
Daarom zou het erg mooi zijn om bij te kunnen houden hoe je bent begonnen, welke keuzes je gaandeweg hebt gemaakt (3 NEO -> 0.33 ETH, 0.33 ETH -> 200 USDT, x -> y, etc.), welke portfolio je nu hebt en dus bij iemand per dag/moment terug te kunnen zien welke portfolio hij/zij had. Dan kan je ook de fuck-ups zien, goede keuzes, posities, etc.

Ik heb hier ooit al iets voor gemaakt (MySQL, JSON, PHP) en kan ook mijn huidige portfolio via een PNG tonen, maar ook dagen teruggaan, etc. Wel een kwestie van handmatig bijhouden wat ik niet altijd consequent heb gedaan...

Afijn, bij ieder positief verhaal dat hier wordt gepost horen misschien wel >2 negatieve uitkomsten, gewoon in je achterhoofd houden en iedereen maakt hier en daar fuckups, dat hoort erbij.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
walletje-w schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:13:
[...]

Je zit er echt helemaal naast en snapt er weinig van dat ik gelijk heb ik heb nooit geroepen dat een coin to the moon ging en zal ik ook nooit zeggen.
Niemand kan dat weten.

Het is juist een reactie op die gene die dat wel overdreven roepen en riepen.
Je zegt het zelf al dat mij reactie niet helemaal serieus is en dat klopt, dus waarom je aan komt met zo verhaal ?

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 25-11-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:55

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:49:
En daar ging de $8600 grens... Er valt gewoon niet op te analyseren, ik probeer het iig niet meer. Zie soms nog weleens hele creatieve analyses langskomen maar buiten een hoop geleuter is het doorgaans natte vingerwerk.

Nou maar hopen op een correctie naar beneden zodat ik mijn tethers er weer in kan stoppen, net alles verkocht op 8400. Die weekend dip kan iig ook naar het rijk der fabelen.
Ik kan alleen nog maar af en toe snikken en hopen dat ik me een keer aan mijn eigen voornemen te hodlen hou. :P

Ik verkoop iedere keer in de plus, om er vervolgens achter te komen dat het een paar dagen later weer $1000 omhoog is geschoten. Eerder dit jaar had ik nog een halve, dat kan ik nu (incl behaalde winst) niet eens meer betalen. :')

Wel fijn dat ik nog LTC in mijn portefeuille heb, die gaat de laatste tijd ook lekker. Gek genoeg kan ik die wel goed hodlen.

Oh, en sommige weekends is het een dip, de anderen een piek. En nee, het is niet zo makkelijk als om en om. ;)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waarom is Dash zo hard gestegen? Wat heb ik gemist? Deze maand al +100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:00
Slux schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:31:
[...]

Je zit er echt helemaal naast en snapt er weinig van dat ik gelijk heb ik heb nooit geroepen dat een coin to the moon ging en zal ik ook nooit zeggen.
Niemand kan dat weten.

Het is juist een reactie op die gene die dat wel overdreven roepen en riepen.
Je zegt het zelf al dat mij reactie niet helemaal serieus is en dat klopt, dus waarom je aan komt met zo verhaal ?
Misschien was mijn post iets te direct, sorry daarvoor ;)
Maar het is meer een algemene observatie over hoe moeilijk het is om te redenvoeren wanneer er meerdere juiste antwoorden zijn afhankelijk van het perspectief en eigen motivatie.
Zo zou ik Litecoin nog steeds als slechte investering kunnen zien, ook al gaat de prijs gigantisch omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Heeft iedereen zijn BTG al verkocht?

Ik vind het moeilijk timen. Zag dat Rannasha de boel al heeft verkocht. Ook al kan ik het niet onderbouwen, verwacht ik nog een gecoördineerde pump van whales. Maar goed misschien vis ik achter het net.. we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ik zei toch dat we richting de 10.000 gaan voor eind van het jaar ;-)
Wie denkt er ook zo over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

C6DL schreef op zondag 26 november 2017 @ 01:57:
Ik denk al deze maand, qua dollars iig.

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
NoE schreef op zondag 26 november 2017 @ 01:59:
[...]

Ik denk al deze maand, qua dollars iig.
Probeer al een uur een market order te plaatsen op kraken
Wat een kansloze site zeg.. your order may have failed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Dat heb ik al meerdere keren gezegd, je kan de posts er vast wel bij vinden. HODL, people! Stelletje BTC zuurpruimen hier altijd ;)

Als CME hun ok krijgt zal dat nieuws wel zorgen voor een flinke boost. Aan de andere kant kan een "deny" de boel ook doen instorten even. Maar ik denk niet dat dat er komt.

* .oisyn wijst @C6DL nog even op de topicwarning.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2017 02:06 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Die power Ledgers.... had ik ze maar ff in BTC gelaten...

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BITFINEX Drama
Ik ben al dagen bezig om mijn IOTA vanuit BITFINEX naar mijn IOTA Light Wallet te sturen. Transacties staan nog steeds op processing en ik verwacht niet dat ze nog ooit uitgevoerd worden.
Iemand enig idee wat er bij Bitfinex aan de hand is en hoe ik mijn IOTA daar weg kan krijgen ? Ik had nog wat andere coins daar maar die kon ik wel naar mijn Legder overzetten.
Dit allemaal naar aanleiding van negatieve berichten over Bitfinex. Ik hoop niet dat ze mijn coins vasthouden om anderen mee te betalen.

Op boze email krijg ik een standaard email terug en verder geen reaktie. Is er nog wat anders dat ik zou kunnen doen om mijn coins daar weg te krijgen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
Taro schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:29:
[...]

Daarom zou het erg mooi zijn om bij te kunnen houden hoe je bent begonnen, welke keuzes je gaandeweg hebt gemaakt (3 NEO -> 0.33 ETH, 0.33 ETH -> 200 USDT, x -> y, etc.), welke portfolio je nu hebt en dus bij iemand per dag/moment terug te kunnen zien welke portfolio hij/zij had. Dan kan je ook de fuck-ups zien, goede keuzes, posities, etc.

Ik heb hier ooit al iets voor gemaakt (MySQL, JSON, PHP) en kan ook mijn huidige portfolio via een PNG tonen, maar ook dagen teruggaan, etc. Wel een kwestie van handmatig bijhouden wat ik niet altijd consequent heb gedaan...

Afijn, bij ieder positief verhaal dat hier wordt gepost horen misschien wel >2 negatieve uitkomsten, gewoon in je achterhoofd houden en iedereen maakt hier en daar fuckups, dat hoort erbij.
Dat kan toch gewoon allemaal in Blockfolio? Ik was gisteren 5 minuten in Excel aan het werken en had daar de Litebit API mee gekoppeld, tot ik me realiseerde dat ik het wiel niet opnieuw hoef uit te vinden :-P. Ik zet nu gewoon al m'n buy en sell orders in Blockfolio.

Overigens houd ik wel maandelijks bij in Excel wat de waarde van mijn portfolio is (geautomatiseerd, alleen even een selectie aan waardes kopiëren als tekst). Dit zodat ik een overzichtelijke MoM/YoY analyse heb.

Ik zal morgen overigens even mijn fuck ups posten. Zit nu 3 maanden in crypto en heb alle beginnersfouten wel gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:55
Voor wat het waard is:
Ik zit nu een goede maand in de crypto en ik heb denk ik deels geluk gehad en mijn afspraak om vast te houden ben ik goed nagekomen.
In aantallen qua coins dus nog niet veel gegroeid maar wel qua waarde als ik nu alles zou omzetten.
1740 dollar ingezet en zit nu virtueel dus op 2430 dollar.
Ik zit in de volgende munten:
BTC (50%)
ETH (10%)
DASH (10%)
LTC (15%)
XRP (7.5%
IOTA (7.5%)

Op alle behalve XRP heb ik “verdiend” .
Ik daytrade dus niet en heb in het begin als cirteria gehad maximaal 2 potentiële munten en verder in de top10 te kiezen naar verhouding van mijn interesse en geloof.
De percentages zijn gekozen mede door de prijs van de betreffende munt en mijn interesse/potentiële verwachtingen.

[ Voor 10% gewijzigd door GeeMoney op 26-11-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zie ineens BTG op https://www.livecoinwatch.com/ staan, had niet verwacht dat die zo hoog zou staan.
Jammer van al die forks en ICO's daardoor wordt de bubbel alleen maar groter, wel lekker verdienen natuurlijk maar het is uiteindelijk niet goed voor de crytptowereld imo er zal echt een flinke correctie op komen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 00:29

p0st

Dutch Reefer

GeeMoney schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:03:
Voor wat het waard is:
Ik zit nu een goede maand in de crypto en ik heb denk ik deels geluk gehad en mijn afspraak om vast te houden ben ik goed nagekomen.
In aantallen qua coins dus nog niet veel gegroeid maar wel qua waarde als ik nu alles zou omzetten.
BTC (50%)
ETH (10%)
DASH (10%)
LTC (15%)
XRP (7.5%
IOTA (7.5%)

Ik daytrade dus niet en heb in het begin als cirteria gehad maximaal 2 potentiële munten en verder in de top10 te kiezen naar verhouding van mijn interesse en geloof.
De percentages zijn gekozen mede door de prijs van de betreffende munt en mijn interesse/potentiële verwachtingen.
Ik heb ook elke keer oprechte intenties om zoiets te gaan doen, maar het moment dat ik een kans ergens zie zit ik weer achter Binance/Bittrex om te traden, echt lastig :9

Wat ik nu wel gedaan heb is een deel van mijn portfolio in top 10 coins (IOTA, NEO, XMR) en een deel in de ietwat meer risicovolle projecten (POWR, REQ, VTC, GRS) om zo de balans een beetje te houden tussen high risk/reward en het omgekeerde.

Waar ik zelf het meeste mee struggle is om BTC in mijn portfolio te houden... Rationeel is het een no-brainer maar als ik BTC zie staan MOET ik er gewoon alts van kopen, I really can't help it >:)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
p0st schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:14:
[...]
Waar ik zelf het meeste mee struggle is om BTC in mijn portfolio te houden... Rationeel is het een no-brainer maar als ik BTC zie staan MOET ik er gewoon alts van kopen, I really can't help it >:)
Ik ken dat gevoel lukt mij ook niet met BTC altijd een gevoel dat ie zakt zodra ik ze heb
En zodra ik ze net weer verkocht heb gaat ie uiteraard altijd net weer omhoog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Slux schreef op zondag 26 november 2017 @ 09:26:
[...]

Ik ken dat gevoel lukt mij ook niet met BTC altijd een gevoel dat ie zakt zodra ik ze heb
En zodra ik ze net weer verkocht heb gaat ie uiteraard altijd net weer omhoog
zou je ze dan ff willen kopen, ik zit nml. te wachten tot ze zakken >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschuwing van Bitcoingold.

CRITICAL WARNING

Nov 26, 2017 | Uncategorized

Sunday, November 26, 2017, 01:00, UTC

Please be aware that for approximately 36 hours, a link on our Download page and the file downloads on our Github release page have been serving a suspicious file of unknown origin.

Until we know otherwise, all users should presume this file was created with malicious intent – to steal cryptocurrencies and/or user information. The file does not trigger antivirus / anti-malware software, but do not presume the file is safe.

Any user who verified the SHA-256 checksum of the download against the checksum listed on our Download pages is already aware the file is not authentic and should not have used the file, but nobody should assume that all users take this important step.

Anyone who downloaded the Windows Wallet file between November 24, 2017, 13:11, UTC and November 25, 2017, 22:30, UTC should not use the file in any way. If the file was used, the computer on which it was used should be addressed with extreme caution; the file should be deleted, the machine should be thoroughly checked for malware and viruses (or wiped clean), and any cryptocurrencies with wallets accessible on that machine should be moved to new wallet addresses immediately.

The currently posted files are safe, but users should always confirm their downloaded files via SHA-256 checksum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
.oisyn schreef op zondag 26 november 2017 @ 02:05:
[...]

Dat heb ik al meerdere keren gezegd, je kan de posts er vast wel bij vinden. HODL, people! Stelletje BTC zuurpruimen hier altijd ;)

Als CME hun ok krijgt zal dat nieuws wel zorgen voor een flinke boost. Aan de andere kant kan een "deny" de boel ook doen instorten even. Maar ik denk niet dat dat er komt.

* .oisyn wijst @C6DL nog even op de topicwarning.
Dus je bent ook all-in gegaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Bitcoin is al een tijdje enorm aan het stijgen. Men heeft het over een dip die er aan zit te komen, who knows wanneer die komt... Maar, als die dip dan komt wil ik van mijn Bitcoin af, om even later weer voor een lagere prijs in te kopen.
Wat is dan het beste om te doen? Bitcoin verkopen voor Euro's, of Bitcoin for the time being verkopen voor Ethereum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Robert1983nl schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:32:
Bitcoin is al een tijdje enorm aan het stijgen. Men heeft het over een dip die er aan zit te komen, who knows wanneer die komt... Maar, als die dip dan komt wil ik van mijn Bitcoin af, om even later weer voor een lagere prijs in te kopen.
Wat is dan het beste om te doen? Bitcoin verkopen voor Euro's, of Bitcoin for the time being verkopen voor Ethereum?
Ik denk dat iedereen wel zou willen weten wanneer die dip komt, maar helaas. Niemand kan jou daar een antwoord op geven. Ik heb het zelf al lange tijd opgegeven om hier op in te spelen dus ik doe alleenmaar aan HODL. Ik heb vaak genoeg gezien dat zogenoemde "pro's" aangeven dat het als een baksteen gaat zakken om uiteindelijk nog verder de lucht in de schieten. En de uiteindelijke dips die er dan zijn geweest zijn niet groot genoeg om de "gok" te wagen zeg maar.

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Bij deze prijs denk ik eerder dat we direct een rally zien naar 10,000 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-09 22:06
BTC omzetten naar ETH en wachten op de gigantische dip die BTC weer terugduwd naar 7000 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik koop zelf altijd euro terug want die is voor mij het meest stabiel, vroeger naar alt coins omgezet maar die zijn voor mij niet stabiel genoeg, had ik een mooie winst omgezet naar bijvoorbeeld LTC en vervolgens ging die ook omlaag, weg winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Laatst online: 24-08 10:28
Hmmm... ok.

Ik heb nu een beetje BTC op Bittrex en een beetje op Kraken. Pas twee weken geleden begonnen, dus ik kocht BTC toen rond de 7800-7900. Wat ik bij een grote dip, als ik die al op tijd onderken, zal doen is op Kraken laten uitbetalen in Euro's, en op Bittrex een gedeelte ETH en een gedeelte USDT denk ik. Met in m'n achterhoofd dat ik die USDT kan withdrawen naar Kraken om uit te laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:47
Hier mijn Bitcoin gisteren verkocht, extreme stijgingen (+ $500) in 24 uur, worden tot nu toe altijd gevolgd door een correctie, waarin ik vaak terug koop. Maar inmiddels staat de BTC toch nog weer bijna zo'n $ 200,00 hoger. Meestal ligt het bankverkeer naar cryptocurrency redelijk stil in de weekenden en toch zien we afgelopen weken stijgingen in het weekend, dit was voorheen ook nooit. Meestal bleef de Bitcoin gelijk of daalde in de weekenden. Blijkbaar komt er dus toch ergens nieuw geld vandaan, gezien het volume blijft stijgen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
20 miljard erbij in nog geen 24 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 13:56
VTC heeft op upbit dan eindelijk een pair met KRW. Direct na die listing een enorme groene kaars en lijkt nu bezig te zijn aan een mooie run. Volume erg hoog. Was een zware week maar blij te zien dat ik toch goed zat, straks wat winst pakken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
C6DL schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:43:
[...]

Dus je bent ook all-in gegaan? :9
Ik ben HODL'er, ik was altijd al all-in. 2000% ROI nu :7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 17:09
GeeMoney schreef op zondag 26 november 2017 @ 08:03:
Voor wat het waard is:
BTC (50%)
ETH (10%)
DASH (10%)
LTC (15%)
XRP (7.5%
IOTA (7.5%)

Prima diversificatie! Wat is de reden waarom je heavy bent gegaan op XRP? Dat is een van de weinige crypto's waar ik minimaal op in zet omdat ik deze als extreem stabiele factor zie. Wel goed om steady winsten uit te halen (ik zie XRP nog wel boven de 1 dollar schieten). Mede omdat als je facto kijkt de market cap nog relatief laag is en er nog veel meer uit te halen valt.

Mijn portfolio:
BTC 43,66% == 0,38BTC
ARK 8,87%
XRP 0,28%
ETH 20,90%
GRS 4,00%
LTC 2,99%
DASH 8,90%
PTC 0,15%
VTC 10,23%

Zo meteen nog even wat BTC in slaan. Ik zie BTC sowieso óf vandaag, of morgen boven de 10K uitschieten. Een correctie lijkt me sterk, zeker omdat we bijna bij de magische 10K grens zijn.

Daarnaast vind ik de combi BTC -> LTC -> VTC een goede, zeker met atomic swaps op het oog. Het LTC en VTC team werken erg goed samen om dit in de praktijk te realiseren. Gaat Lightning/Atomic Swaps live zie ik nog meer dan voldoende groei in deze munten.

[ Voor 7% gewijzigd door GekkeHenk op 26-11-2017 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Navcoin gaat trouwens ook lekker vandaag! op moment van typen al +44%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1992
  • Laatst online: 16:39

CR1992

Thor

Iemand ervaring met Bitcoin debetkaarten?
welke raden jullie aan.
of cashen jullie alles terug op jullie gewone rekening?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Slux schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:53:
Kleine nuance: je bedoelt waarschijnlijk dat de Market Cap (waarvan precies?) met 20 miljard (dollar?) is gestegen, maar dat wil niet zeggen dat er ook 20 miljard aan nieuw geld in is gestopt.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 21:21
Slux schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:53:
Dat is toch eigenlijk niet normaal :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 16:34
Klopt mijn vermoeden dat zo'n beetje elke altcoin start bij bv $0.000001 en bijna standaard naar bv $0.0001 gaat en dat je dus helemaal in het begin altijd wel even wat mee kunt pikken van zo'n ICO? Of loont dit nauwelijks de moeite? Kan je bij Coinbase elke coin kopen, of moet je voor de exotische coins bij andere plekken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tourniquet schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:35:
[...]

Kleine nuance: je bedoelt waarschijnlijk dat de Market Cap (waarvan precies?) met 20 miljard (dollar?) is gestegen, maar dat wil niet zeggen dat er ook 20 miljard aan nieuw geld in is gestopt.
Stond volgens mij gister op 260, had nog een internetpagina openstaan toen ik refreshte stond ie op 282

Market Cap: $284.618.489.049
https://coinmarketcap.com/

Klopt 20 miljard USD erbij, dat het niet allemaal nieuw geld is lijkt mij logisch toch.

De bedragen in crypto zijn echt niet normaal meer, bijna hele economieën worden in 1 dag gecreëerd in cryptowaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brnbtc
  • Laatst online: 26-01 21:40
o-TANK-o schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:26:
Navcoin gaat trouwens ook lekker vandaag! op moment van typen al +44%
Wat is eigenlijk de potentie van NAV Coin. Handelsvolume is laag? Is het geen p&d?

Heb een aantal maanden heel aantal gekocht. Was eigenlijk van plan deze te verkopen. Maar aangezien mijn strategie bij al mijn aankopen holden is en ik heel streng voor mezelf ben toch blij dat ik het nu niet gedaan heb.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 16:34
Hoe kan het dat BTG direct een marketcap heeft van 6 Miljard, waar komt dat geld vandaan? Hoe wordt de waarde bepaald direct na een fork? Ik snap dat nog niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Slux schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:45:
[...]

Stond volgens mij gister op 260, had nog een internetpagina openstaan toen ik refreshte stond ie op 282

Market Cap: $284.618.489.049
https://coinmarketcap.com/

Klopt 20 miljard USD erbij, dat het niet allemaal nieuw geld is lijkt mij logisch toch.

De bedragen in crypto zijn echt niet normaal meer, bijna hele economieën worden in 1 dag gecreëerd in cryptowaarde.
Maar wat zegt dat dan precies? Want de market cap is alleen maar het totale aanbod coins x de huidige marktprijs. Maar je kunt natuurlijk nooit al die coins daadwerkelijk voor die prijs verkopen. Dus Market Cap is een nogal onzinnige meetmethode imho.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Laatst online: 13:23

RvV

Volgens mij nemen mensen die market cap veel te serieus. Als je een triljard coins op de markt dumpt en om wat voor reden dan ook, gaan die dingen voor 1 euro per stuk in de handel op een exchange, dan wilt dat nog niet zeggen dat er een triljard euro in gestopt is of het in totaal een triljard euro waard is.

Y'24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjoost
  • Laatst online: 11-09 16:32
DarkShadow schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:48:
Hoe kan het dat BTG direct een marketcap heeft van 6 Miljard, waar komt dat geld vandaan? Hoe wordt de waarde bepaald direct na een fork? Ik snap dat nog niet helemaal...
Simpel gezegd: je neemt de (gewogen gemiddelde) prijs waartegen 1 eenheid van zo'n munt de afgelopen x uur van eigenaar wisselde en vermenigvuldigt die met het aantal munten dat ervan is.

Of je het een zinnige of onzinnige metric vindt mag ieder voor zich bepalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tourniquet schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:52:
[...]

Maar wat zegt dat dan precies? Want de market cap is alleen maar het totale aanbod coins x de huidige marktprijs. Maar je kunt natuurlijk nooit al die coins voor die prijs verkopen. Dus Market Cap is een nogal onzinnige eenheid imho.
Daar wordt de totale waarde mee bepaald.
Neem een beursgenoteerd bedrijf die heeft ook een beurs waarde zodra iedereen het verkoopt krijg je natuurlijk ook niet de waarde waarvoor het genoteerd staat, maar het bepaald wel de totale waarde van iets op dat moment :P

Neem bijvoorbeeld de aex die heeft ook een totale waarde en is belangrijk voor veel beleggers je kan eruit halen hoe de markt ervoor staat plus je kan er mee handelen, geen idee of er ook producten zoals turbo's/sprinters LT,ST traders zijn voor de totale cryptomarket, zal vast wel.
RvV schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:52:
Volgens mij nemen mensen die market cap veel te serieus. Als je een triljard coins op de markt dumpt en om wat voor reden dan ook, gaan die dingen voor 1 euro per stuk in de handel op een exchange, dan wilt dat nog niet zeggen dat er een triljard euro in gestopt is of het in totaal een triljard euro waard is.
Er zijn mensen die alleen handelen met marketcaps.

[ Voor 38% gewijzigd door Slux op 26-11-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GibMaster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 22:48
Dat was bij Bitcoin Cash toch niet anders? En kijk waar die nu staat.

www.covesting.io/?ref=12955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-01 22:24
Support van Bittrex reageert niet op mijn email naar aanleiding van mij mislukte (enhanced) verificatie.
Was 11 dagen geleden dat ik de mail verstuurde. Duurt dit altijd zo lang?
Iemand hier ervaring mee?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GustavSan schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:38:
Klopt mijn vermoeden dat zo'n beetje elke altcoin start bij bv $0.000001 en bijna standaard naar bv $0.0001 gaat en dat je dus helemaal in het begin altijd wel even wat mee kunt pikken van zo'n ICO? Of loont dit nauwelijks de moeite? Kan je bij Coinbase elke coin kopen, of moet je voor de exotische coins bij andere plekken zijn?
Eh nee, dat klopt helemaal niet. De prijs waarvoor een coin op de markt komt is afhankelijk van de ICO-prijs, circulating supply, marketcap, hype, news en nog vele andere factoren. Sommige coins komen voor enkele tiende centen op de markt, anderen voor tientallen dollars (of meer) per stuk.

Sommige coins komen (ver) onder ICO prijs op een exchange of worden meteen tot ver onder ICO-prijs gedumpt. Anderen zijn meteen bij introductie een veelvoud van hun ICO-prijs waard. (Waar je overigens ook nog onderscheid kunt maken tussen sat- en dollar ICO-prijs.)

Als jouw theorie zou kloppen dan zou iedere ICO geld opleveren. Sterker nog, iedereen zou rijk worden. In jouw voorbeeld gaat deze coin namelijk x100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dames en heren, nogmaals, marketcap zegt helemaal niks over hoeveel geld erbij is gekomen in een bepaalde tijd.

Simpel voorbeeld: Stel dat er nu één(!) bitcoin wordt verkocht voor 15.000 euro. Dat zou betekenen dat de totale marketcap in één keer met miljarden omhoog zou gaan. (Op coinmarketcap gaat het om een gemiddelde van de exchanges, maar je begrijpt het idee) Het betekend echter niet dat er miljarden bij zijn gekomen. Want, zoals hierboven al wordt gezegd, marketcap is de (gemiddelde) laatste prijs x het aantal coins in omloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:43
Ik dacht even slim te zijn door een deel van mn emc2 van polo naar bittrex te verplaatsen aangezien het daar blijkbaar 20% meer waard is (?) Helaas bleek het adres in bittrex niet correct want de withdrawal is fout gegaan. Nu aangewezen op de support :'(

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Luuk schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:16:
Dames en heren, nogmaals, marketcap zegt helemaal niks over hoeveel geld erbij is gekomen in een bepaalde tijd.

Simpel voorbeeld: Stel dat er nu één(!) bitcoin wordt verkocht voor 15.000 euro. Dat zou betekenen dat de totale marketcap in één keer met miljarden omhoog zou gaan. (Op coinmarketcap gaat het om een gemiddelde van de exchanges, maar je begrijpt het idee) Het betekend echter niet dat er miljarden bij zijn gekomen. Want, zoals hierboven al wordt gezegd, marketcap is de (gemiddelde) laatste prijs x het aantal coins in omloop.
Niemand zegt toch dat er geld is bijgekomen er is waarde bijgekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

radiance2012 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:06:
Support van Bittrex reageert niet op mijn email naar aanleiding van mij mislukte (enhanced) verificatie.

Thanks!
Ik heb al sinds 11 september een ticket bij ze openstaan over IPv6 login issues. Iedere keer als ik inlog krijg ik de melding dat ik een nieuw IP-adres heb en dan moet ik op een link in een mailtje klikken en nogmaals inloggen. Het eerste deel van het IPv6-adres verandert niet, het is het 2e gedeelte dat afwijkt. Ze zouden daar misschien naar kunnen kijken, aan de andere kant is het mogelijk een beveiligingsissue, dus ik begrijp wel waarom het zo lang duurt.

Enhanced verificatie was vorige week overigens bij mij binnen 5 minuten geregeld.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:18:
Ik dacht even slim te zijn door een deel van mn emc2 van polo naar bittrex te verplaatsen aangezien het daar blijkbaar 20% meer waard is (?) Helaas bleek het adres in bittrex niet correct want de withdrawal is fout gegaan. Nu aangewezen op de support :'(
Dat is wel een aardig verschil idd... Wat is er precies fout gegaan? Heb je geen copy/paste van het adres gedaan? :?

Zijn er trouwens meer mensen die dit doen? Niet specifiek emc2 maar in het algemeen? In theorie klinkt het leuk maar zit je niet per coin met heel verschillende verwerkingstijden tussen exchanges?

Ik moet ook eens minder hebberig worden... Vanmorgen tethers omgezet naar btg, zat meteen een mooie stijging in en vanwege de grootte van het bedrag zou dat incl. fees toch nog fijn wat opleveren maar nee ik ga weer net boven een piekje zitten waardoor de boel net niet verkocht wordt en nu weer in elkaar gedonderd is. |:(
Als ik nu verkoop sta ik overigens net quite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:53
radiance2012 schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:06:

Thanks!
Ik heb wat lopen rommelen met mijn BSN bij de upload. Na drie keer een foutmelding werd ik in de wacht gezet(handmatige verificatie). Een mail gestuurd, Nooit reactie gehad en na twee weken was mijn account in een keer geverifieerd.

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
we wachten nog even af dus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:32:
[...]
Ik moet ook eens minder hebberig worden... Vanmorgen tethers omgezet naar btg, zat meteen een mooie stijging in en vanwege de grootte van het bedrag zou dat incl. fees toch nog fijn wat opleveren maar nee ik ga weer net boven een piekje zitten waardoor de boel net niet verkocht wordt en nu weer in elkaar gedonderd is.
Ik neig er al sinds gisteravond naar om mijn BCH in BTC om te zetten, ik zie echter steeds mooie aantallen BCH buy orders erbij komen en elke keer als een pump lijkt te beginnen worden er gigantische sell orders neergezet om dat tegen te houden. Ik weet gewoon dat als ik naar BTC overstap dat binnen 1 minuut er wél een pump komt en dat daardoor ook BTC zal dalen, dus HODL ik maar. Inderdaad niet te gretig worden, maar als BTC dus ergens de komende dagen de 10.000 aantikt, dan komt dat omdat ik mijn BCH heb gehold 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:43
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:32:
[...]

Dat is wel een aardig verschil idd... Wat is er precies fout gegaan? Heb je geen copy/paste van het adres gedaan? :?
Yep, kan id historie zien dat het juiste adres er staat. Misschien duurt het even voordat het adres beschikbaar is oid, nadat ik m gegenereerd had bij bittrex meteen de coins verzonden. Misschien had ik ff moeten wachten.

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Laatst online: 20-02-2018
Taro schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:52:
[...]

Ik neig er al sinds gisteravond naar om mijn BCH in BTC om te zetten, ik zie echter steeds mooie aantallen BCH buy orders erbij komen en elke keer als een pump lijkt te beginnen worden er gigantische sell orders neergezet om dat tegen te houden. Ik weet gewoon dat als ik naar BTC overstap dat binnen 1 minuut er wél een pump komt en dat daardoor ook BTC zal dalen, dus HODL ik maar. Inderdaad niet te gretig worden, maar als BTC dus ergens de komende dagen de 10.000 aantikt, dan komt dat omdat ik mijn BCH heb gehold 8)
Ik had dit weekend eigenlijk een BCH pump verwacht maar zie het niet meer gebeuren. Had ook verwacht dat als BTC 9000 zou halen we een flinke correctie zouden krijgen maar zie het nu alleen maar door groeien tot 10k+. Heb al mijn BCH omgezet naar BTC. Heb net ook de helft van mijn Ethereum omgezet naar BTC. Hopelijk de juiste keuze O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daanteb schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:53:
[...]

Yep, kan id historie zien dat het juiste adres er staat. Misschien duurt het even voordat het adres beschikbaar is oid, nadat ik m gegenereerd had bij bittrex meteen de coins verzonden. Misschien had ik ff moeten wachten.
Volgens mij moet dat weinig uitmaken maar ik kan me niet meer herinneren of ik nou meteen een deposit op Bittrex heb gedaan of niet. Volgens mij wel, in mijn geval was het xrp. Hou ons op de hoogte! Ben wel benieuwd hoe het nou precies zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:28
Revodrone schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:38:
[...]

Ik heb wat lopen rommelen met mijn BSN bij de upload. Na drie keer een foutmelding werd ik in de wacht gezet(handmatige verificatie). Een mail gestuurd, Nooit reactie gehad en na twee weken was mijn account in een keer geverifieerd.
Je BSN gewoon doorgehaald? ik denk dat ik ook voor de enhanced maar moet gaan, zag vorige week dat ze de withdrawal hadden verlaagd van 3 naar 0,4 btc per dag bij de basic versie..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Het lukt mij niet om mijn BTG op te halen. Ik gebruik een Electrum wallet en heb van al mijn addresses (ook onder 'change') de private key opgeslagen en geprobeerd deze via 'Sweep wallet' in Coinomi op te halen. Bij iedere private key krijg ik echter de melding 'no funds'.

Nog iemand met dit probleem toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-09 21:10
PieterK123 schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:50:
Het lukt mij niet om mijn BTG op te halen. Ik gebruik een Electrum wallet en heb van al mijn addresses (ook onder 'change') de private key opgeslagen en geprobeerd deze via 'Sweep wallet' in Coinomi op te halen. Bij iedere private key krijg ik echter de melding 'no funds'.

Nog iemand met dit probleem toevallig?
Probeer dit eens, werkte bij mij :)

#5. Now in your Coinomi wallet, click on the top left menu, then hit the “+ COINS” button and select “BitcoinGold” from the mind-blowing list of Coinomi’s 86 supported coins and 214 tokens.

#6. A pop-up dialogue will appear asking if BitcoinGold should be added. Hit the “ADVANCED SETTINGS” button. If you clicked “Add” instead, you need to delete your BitcoinGold wallet and add a new one. In the “Derivation Path” section, enter: M/44H/0H/0H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik lees veel fora omdat ik zo een beetje aan nieuws kom over coins/projecten. Maar het maakt me ook heel onzeker omdat je altijd mensen hoort praten over ''zoveel % gepakt op deze coin''. En dan kijk ik naar mijn eigen coins en dan zit er maar een kleine groei in. Ben dan al snel geneigd om in andere coins te stappen. Hoe gaan jullie hier mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 12:39
Sanalologo schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:02:
Ik lees veel fora omdat ik zo een beetje aan nieuws kom over coins/projecten. Maar het maakt me ook heel onzeker omdat je altijd mensen hoort praten over ''zoveel % gepakt op deze coin''. En dan kijk ik naar mijn eigen coins en dan zit er maar een kleine groei in. Ben dan al snel geneigd om in andere coins te stappen. Hoe gaan jullie hier mee om?
Door daytraden en altcoins tegenwoordig links te laten liggen. Je horizon iets groter maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

De meeste mensen zullen eerder roepen over hun successen dan over de mislukkelingen waar geld mee verloren is. Ikzelf heb gemerkt dat ik niet goed ben in daytrading en dat holden voor mij veel beter werkt. Trek je eigen plan en kijk wat werkt voor jou. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is via de website van cointracking alerts te zetten? In de app kan het maar ik wil er nu een groot aantal inzetten en dat is via de website dan veel makkelijk maar ik kan het nergens vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiance2012
Tegen de groei die nu in BTC zit valt bijna niet op te day-traden....althans dat is mijn conclusie voorlopig.
Maar zit pas een maand in deze materie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Wat ik me afvraag, ik heb inmiddels een flink bedrag van mijn spaargeld op kraken staan.
Toch blijft het wat vreemd voelen om me geld daar te hebben staan.
Als het op mijn bank staat vind ik het toch meer "grijpbaar" .
Als kraken ineens offine zou zijn is wel al me geld verdwenen.

Gezien ik trade, heb ik bewust ervoor gekozen om geen offline wallet te gebruiken.
Hoe zien jullie dit met je geld op kraken? klinkt het herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
C6DL schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:17:
Wat ik me afvraag, ik heb inmiddels een flink bedrag van mijn spaargeld op kraken staan.
Toch blijft het wat vreemd voelen om me geld daar te hebben staan.
Als het op mijn bank staat vind ik het toch meer "grijpbaar" .
Als kraken ineens offine zou zijn is wel al me geld verdwenen.

Gezien ik trade, heb ik bewust ervoor gekozen om geen offline wallet te gebruiken.
Hoe zien jullie dit met je geld op kraken? klinkt het herkenbaar?
ik zou zelf niet met mijn spaargeld spelen maar dat ben ik.
Spreiden is het beste imo en cash op exchanges in de EU houden.

ik gebruikt zelf wel een offline wallet en zodra ik wil handelen zet ik het door naar de betreffende exchange
met LTC gaat het snel en je hebt lage kosten zodra ik een x bedrag winst heb zet ik het om naar cash en stort het terug naar mijn bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Randle schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:52:
[...]

Probeer dit eens, werkte bij mij :)

#5. Now in your Coinomi wallet, click on the top left menu, then hit the “+ COINS” button and select “BitcoinGold” from the mind-blowing list of Coinomi’s 86 supported coins and 214 tokens.

#6. A pop-up dialogue will appear asking if BitcoinGold should be added. Hit the “ADVANCED SETTINGS” button. If you clicked “Add” instead, you need to delete your BitcoinGold wallet and add a new one. In the “Derivation Path” section, enter: M/44H/0H/0H
Thanks voor je snelle reactie. Helaas werkt dit ook niet :(. Iemand anders nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PieterK123 schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:32:
[...]

Thanks voor je snelle reactie. Helaas werkt dit ook niet :(. Iemand anders nog tips?
Weten op welk adres de balans stond ? Of ben je nou meer dan 10 adressen aan het proberen zonder te weten op welk adres de balans stond en welke privatekey daarbij hoort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Topic Warning:
Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.

Belastingdiscussie even verplaatst naar Bitcoin en overige cryptocurrencies #3

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2017 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intouss
  • Laatst online: 27-08-2021
Eindelijk wat beweging in EOS, komt hier bijna nooit voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk weekend zeg. Mijn gehele portfolio zo'n 30% omhoog, momenteel zijn een aantal coins nog mooie bewegingen aan het maken. Benieuwd waar dit de komende weken naartoe gaat :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
Dat deze nog niet is gepost :P

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/tPKoWQJk3cEbC/giphy.gif

Maargoed, de vraag wat nu te doen. We komen steeds dichterbij de 'magische' 10.000$ grens. Aan de ene kant is dat een punt waar vast een hoop sell orders op staan (koersdaling), aan de andere kant is het een punt waarop je geheid mainstream media aandacht gaat ontvangen (koersstijging).

Daarnaast is de groei van BTC in 1 jaar tijd bijna x10 gegaan, in 2016 en 2015 was die stijging veel lager. Hoewel ik in BTC een (voor crypto begrippen) stabiele coin zie, moet er toch een correctie op komt zijn right? De vraag is of dat nog dit jaar komt of wellicht volgend jaar :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Slux schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:30:
[...]

Met welk geld dan? Geld dat niet over is? Of geld dat je binnenkort nodig hebt? Juist met spaargeld, dat je over hebt, kun je hier "spelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik wilde net zeggen. Tenzij het een gift is geweest, is al het geld dat je over hebt toch "spaargeld"? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
migila schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:43:
[...]

Met welk geld dan? Geld dat niet over is? Of geld dat je binnenkort nodig hebt? Juist met spaargeld, dat je over hebt, kun je hier "spelen".
Mmmm, jaren geleden begonnen met BTC met overwerkgeld.
Geen vast inkomensbestand dus en gespaard werd er al. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:39:
Dat deze nog niet is gepost :P

[afbeelding]

Maargoed, de vraag wat nu te doen. We komen steeds dichterbij de 'magische' 10.000$ grens. Aan de ene kant is dat een punt waar vast een hoop sell orders op staan (koersdaling), aan de andere kant is het een punt waarop je geheid mainstream media aandacht gaat ontvangen (koersstijging).

Daarnaast is de groei van BTC in 1 jaar tijd bijna x10 gegaan, in 2016 en 2015 was die stijging veel lager. Hoewel ik in BTC een (voor crypto begrippen) stabiele coin zie, moet er toch een correctie op komt zijn right? De vraag is of dat nog dit jaar komt of wellicht volgend jaar :P
Dat hele correctie-gedoe snap ik niet helemaal hoor. Het blijft altijd een spel van vraag en aanbod, zolang de vraag groter is dan het aanbod zal de koers altijd stijgen. Zoveel mensen 'zoeken' die correctie dat zogauw BTC een paar honderd dollar naar beneden gaat de vraag zoveel stijgt dat het in no-time weer op een ATH staat.

Correcties krijgen we wanneer de vraag sterk daalt. Kijk maar naar het hele BCH-gedoe van de afgelopen weken dat zelfs mensen hier zich afvroegen of BTC wel bleef bestaan en verkochten, of het Mt. Gox debacle. Correcties zullen dus alleen voortkomen uit zeer negatief nieuws of een forse daling van het vertrouwen in BTC/Crypto. Maar wie gaat er dan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles wijst er overigens op dat ARK een leuk koersverloop gaat zien op korte termijn, Al mijn huidige investeringen staan echter goed in de lift en ik wil niet nog meer spaarcenten aanspreken voor de crypto. Dus een gratis tip voor de mensen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
RaptorXS schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:46:
[...]

Mmmm, jaren geleden begonnen met BTC met overwerkgeld.
Geen vast inkomensbestand dus en gespaard werd er al. :)
Aahhh slim! Maar ik werk niet over, iig niet met vergoeding :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:47:
[...]

Dat hele correctie-gedoe snap ik niet helemaal hoor. Het blijft altijd een spel van vraag en aanbod, zolang de vraag groter is dan het aanbod zal de koers altijd stijgen. Zoveel mensen 'zoeken' die correctie dat zogauw BTC een paar honderd dollar naar beneden gaat de vraag zoveel stijgt dat het in no-time weer op een ATH staat.

Correcties krijgen we wanneer de vraag sterk daalt. Kijk maar naar het hele BCH-gedoe van de afgelopen weken dat zelfs mensen hier zich afvroegen of BTC wel bleef bestaan en verkochten, of het Mt. Gox debacle. Correcties zullen dus alleen voortkomen uit zeer negatief nieuws of een forse daling van het vertrouwen in BTC/Crypto. Maar wie gaat er dan kopen?
Vergeet niet alle orders op een exchange. Dit kan een domino effect geven en dat is ook al eerder gebeurt. Wanneer de koers wat omlaag gaat triggert dat een sell order waardoor de koers nog wat verder omlaag gaat. Dit triggert weer andere orders waardoor het steeds harder gaat. Nou is de laatste keer dat dit gebeurt is al wel weer een tijd terug, maar toen ging het ook wel ineens heel hard.

Verder wel eens met wat je zegt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:09

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:49:
Alles wijst er overigens op dat ARK een leuk koersverloop gaat zien op korte termijn, Al mijn huidige investeringen staan echter goed in de lift en ik wil niet nog meer spaarcenten aanspreken voor de crypto. Dus een gratis tip voor de mensen hier :)
Echt net 3 uur geleden uitgestapt omdat het voelde als een neerwaartse spiraal. :X

Wat wijst er op dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
migila schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:43:
[...]
.oisyn schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:44:
Ik wilde net zeggen. Tenzij het een gift is geweest, is al het geld dat je over hebt toch "spaargeld"? 8)7
Voor mij is spaargeld toch wat anders, maar ik ben een vreemde :+ spaargeld is in mijn geval als ondernemer mijn pensioen, ik speel alleen met geld wat ik over heb (winst/dus soort van gift) en kan missen en voelt ook niet als een aanzienlijk bedrag maar dat is relatief :+

[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 26-11-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Slux schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:30:
[...]

ik gebruikt zelf wel een offline wallet en zodra ik wil handelen zet ik het door naar de betreffende exchange
met LTC gaat het snel en je hebt lage kosten zodra ik een x bedrag winst heb zet ik het om naar cash en stort het terug naar mijn bank
True, daarom heb ik het op kraken om snel in te spelen op de markt.
Maar wat betreft mijn vragen over de veiligheid waar mijn geld nu staat.
Is het betrouwbaar om je geld er te stallen?

Aan de andere kant, ik zie mensen met 100.000 bedragen handelen op kraken.
Dan vallen mijn kopzorgen nog wel mee.

Maar toch ben ik nog benieuwd naar wat meer antwoorden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:53:
[...]

Echt net 3 uur geleden uitgestapt omdat het voelde als een neerwaartse spiraal. :X

Wat wijst er op dan?
Is redelijk stabiel gebleven in de afgelopen week waarin bijna alle coins behoorlijke groene cijfers hebben laten zien. Zéér binnenkort komt de mobile wallet en een aantal andere releases zijn erg dichtbij. ARK zit nu al heel lang in accumulatie dus dit is een logisch gevolg, ook veel technische analyses (in hoeverre je daarin gelooft moet je natuurlijk zelf weten ;) ) wijzen erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, zat nog te wachten op een dipje btc zodat ik daarna mijn btg kon dumpen maar zie dat er weer ruim $200 bij is gekomen voor btc.... Snapte al niet zo goed waarom mijn alts zo aan het dalen waren... :)

Nou heb ik vandaag al 2 keer de kans laten lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Ik denk deze maand misschien al.. jezus kijk die koers richting de 10k gaan 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Laatst online: 22-09 22:06
Hoe kan het toch zijn dat BTC zo'n enorme sprong maakt in zeg 48h? Kom, 1000 dollar in zo'n korte tijd kan niet gezond zijn of er moet meer achter zitten. Zijn een paar grote spelers het vuurtje aan het opstoken om uiteindelijk bij 10K hun winst te pakken? Ik zit hier met verbazing naar te kijken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
Matadores schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:02:
Hoe kan het toch zijn dat BTC zo'n enorme sprong maakt in zeg 48h? Kom, 1000 dollar in zo'n korte tijd kan niet gezond zijn of er moet meer achter zitten. Zijn een paar grote spelers het vuurtje aan het opstoken om uiteindelijk bij 10K hun winst te pakken? Ik zit hier met verbazing naar te kijken....
Ik ben zo erg benieuwd wat er bij de 10k gebeurd.
Huge dip, of gaan we dan pas echt binnen en misschien wel richting een verdubbeling door alle hype die erop af gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revodrone
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:53
Musta schreef op zondag 26 november 2017 @ 15:18:
[...]

Je BSN gewoon doorgehaald? ik denk dat ik ook voor de enhanced maar moet gaan, zag vorige week dat ze de withdrawal hadden verlaagd van 3 naar 0,4 btc per dag bij de basic versie..
Dat was wel mijn eerste poging. De laatste upload heb ik met PS de nummers aangepast. Het gaat natuurlijk om wederzijds vertrouwen, maar toch voelt het niet goed om overal maar kopieën te deponeren!

Op een dag.......ben je het allemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
C6DL schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:56:
[...]

True, daarom heb ik het op kraken om snel in te spelen op de markt.
Maar wat betreft mijn vragen over de veiligheid waar mijn geld nu staat.
Is het betrouwbaar om je geld er te stallen?

Aan de andere kant, ik zie mensen met 100.000 bedragen handelen op kraken.
Dan vallen mijn kopzorgen nog wel mee.

Maar toch ben ik nog benieuwd naar wat meer antwoorden :)
Kan er naast zitten maar volgens mij is cash in de EU op een exchange is redelijk veilig, coins op een exchage laten staan minder.
Cash zou ik zo ie zo niet buiten de EU stallen en ook geen BSN nummer afgeven buiten de EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Slux schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:09:
[...]

Kan er naast zitten maar volgens mij is cash in de EU op een exchange is redelijk veilig, coins op een exchage laten staan minder.
Cash zou ik zo ie zo niet buiten de EU stallen en ook geen BSN nummer afgeven buiten de EU
Lees dit anders even...over de EU en cash geld/bankrekeningen tegoed.
http://xandernieuws.punt....keningen-burgers-opheffen

Tikje Oftopic, weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
PilatuS schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:46:
[...]

Weten op welk adres de balans stond ? Of ben je nou meer dan 10 adressen aan het proberen zonder te weten op welk adres de balans stond en welke privatekey daarbij hoort ?
Dank voor je reactie. Heel stom. Ik moest even op het dropdown menu'tje klikken van 'Used' addresses. Daar stonden een drietal adressen met (oude) balance 8)7 . Was inderdaad meer dan 10 adressen aan het proberen |:( . Nu de boel kunnen overzetten naar een exchange.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27

Geen idee of deze al voorbij is gekomen, maar fantastisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickyHeijnen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-04 09:02
Junia schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:18:
[video]

Geen idee of deze al voorbij is gekomen, maar fantastisch :P
Het lijkt al wel oud nieuws als je de huidige koers van $9460 ziet. Pff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
RickyHeijnen schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:38:
[...]

Het lijkt al wel oud nieuws als je de huidige koers van $9460 ziet. Pff....
Waar kijk jij? bitstamp 9200?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Matadores schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:02:
Het schijnt een soort thanksgiving effect te zijn. Coinbase heeft die dag 100.000 gebruikers toegevoegd. Familieleden die erover praten etc. Verklaart ook de stijging van Litecoin en Ethereum. Dat zorgde weer voor een kettingreactie.
Crypto begint echt momentum te krijgen, maar ik verwacht nog wel een correctie hier en daar, om daarna weer door te stijgen...

Interessant is overigens dat bv Ether 0,13 BTC waard is geweest en nu ~0,05. En LTC heeft op 0,02 BTC gezeten en zit nu op 0,01.

Daar zou je dus van verwachten dat die ook zwaar ondergewaard zijn.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
9200 nu. Waar gaat het stoppen? Eind 2018 20.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 18:27
C6DL schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:43:
[...]

Waar kijk jij? bitstamp 9200?
Zelf gebruik ik tegenwoordig https://www.investing.com/currencies/btc-usd of de euro variant, via https://www.investing.com/currencies/btc-eur

Als ik het goed begrijp laat deze het gemiddelde zien van alle exchanges (als je beetje omlaag scrollt zie je het overzicht).
Pagina: 1 ... 53 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]