[ZT] Cryptocurrencies - handel & koers #5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 223 Laatste
Acties:
  • 1.466.172 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DaCoTa schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:51:
[...]
Zojuist extended verification gedaan, 5 minuten en klaar. 100 BTC daily limit.
Heb ik ook vanavond gedaan, binnen 5 minuten klaar idd. Hierdoor ga ik mij niet laten belemmeren.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

yinx84 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:13:
[...]

Q4 nog willen ze de alpha versie uitbrengen. Ze geven regelmatig updates van de onwikkeling hier:

https://blog.request.network

Morgen wordt er een belangrijke update verwacht... met info over de alpha.

[...]

Had op wat discussie gehoopt dus vandaar nog een iets meer elaborate post :)
Req hoef je niet te shillen, spreekt voor zich.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Taro schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:42:
[...]

Je moet het in verhouding zien, de meeste mensen hebben een zeer kleine hoeveelheid BTC en dus zullen ze een heel kleine hoeveelheid BCD krijgen, die per stuk geen +-8.000 Dollar waard wordt, maar waarschijnlijk maar een fractie daarvan. 0.01 BTC is een leuk bedrag, 0.01 BCD is waarschijnlijk een paar dubbeltjes of Euro waard, maar, je moet er wel moeite voor doen, misschien weer een transactie fee betalen, etc.

BTG was leuk, BCH is leuk, ik twijfel aan BCD.
Neem aan dat als het bij BL3P staat, je geen aanspraak kan maken op deze munt?

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummy5
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:47
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 17:23:
[...]

Als je wacht tot a.s. weekend dan heb je volgens mij 21% korting via de officiële site.
21% black friday korting zo te zien... alleen die verzendkosten :/

Products 54.98 €
Shipping price 21.34 €
Total (incl. tax) 76.32 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:06
Dummy5 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 02:22:
[...]

Products 54.98 €
Shipping price 21.34 €
Gewoon via Bol.com doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores
Matadores schreef op donderdag 23 november 2017 @ 05:37:
[...]

Mijn gevoel zegt dat BCH stiekum steeds gepumpt wordt, zonder dat het snel opgemerkt wordt. Binnenkort staat 'ie ineens op 3000 dollar. En dan komt de ultieme powerpump die 'm binnen 24 uur naar 6000 dollar drukt. In diezelfde tijdsduur zakt de BTC in onder de 6000 dollar en staat BCH op nr 1 positie........
Het is een beetje glazenbol, maar toch, het zal maar gebeuren.... :F
Nu ook weer pumpen als een malle... Nog 4 tot 6 keer zo'n pump en hij zit aardig kort op de bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummy5
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 18:47
Tnx voor het meekijken, maar zie dat ie op bol alleen door een andere webshop verkocht wordt voor 109,95 :')

ff afwachten dus of er niet meer met een ledger in de black friday deals komen, anders toch maar via die officiele site bestellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIReaperS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-11-2024
Utke56 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:04:
[...]

Ja dat begrijp ik. Maar hoe reken jij dan je winst (in valuta uit)? Maak je zelfs steeds rekensom?
Kijken of je hem laag kunt kopen, en daarna gewoon met +-10% winst terug er op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert1907
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-01-2021
[...]

Products 54.98 €
Shipping price 21.34 €
die waren volgens mij eerder dies van 14 euro..sigaar uit eigen doos. Korting op de wallet maar de shipping pak je het terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Lees weer veel verhalen over 'Operatie Dragon Slayer'.

Her verhaal dat BCH de troon gaat overnemen door BTC te overbelasten nadat die een hogere difficulty krijgt.

Zijn hier meer mensen die hier dingen over lezen, of gewoon een broodje aap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

NoE schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:49:
[...]
Neem aan dat als het bij BL3P staat, je geen aanspraak kan maken op deze munt?
Ze hebben volgens mij niets officieel aangekondigd, dus 99.9% kans op niet idd.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
AFCAjax schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:08:

Her verhaal dat BCH de troon gaat overnemen door BTC te overbelasten nadat die een hogere difficulty krijgt.

Pure FUD uit het kamp van Roger Ver. ;) Laat je niet gek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Ik weet het niet, ik las er iets over op 4chan wat de betrouwbaarheid bij mij niet ten goede doet. Aan de andere kant zijn mensen als Roger Ver, Jihan Wu en Craig Wright erg machtig en zijn zij de grote aanjagers van BCH en naar mijn idee ook de pump van een week geleden. Als je wat leest en kijkt over de aanjagers van BCH zie je duidelijk dat zij het plan hebben om BTC van de troon te stoten omdat zij menen dat BCH de echt Bitcoin is zoals Satoshi het bedoelt heeft. Ze maken er bijna een religie van. Punt is dat ze veel leugens over BTC verspreiden welke ten goede komen aan BCH. Als BCH de rol van BTC overneemt is de decentralisering nog minder, welke bij BTC nu al niet super is. Daarnaast verdienen BCH holders miljoenen aan een fikse stijging van BCH, wat ze waarschijnlijk bij BTC ook hebben gedaan. Ook bij BTC zijn het veelal holders van het eerste uur. Dubbel profit voor ze dus. Misschien is dit wel hun motivatie ipv het whitepaper van Satoshi.
Mede door deze politieke strijd tussen BCH en Core heb ik niet heel veel vertrouwen in BTC, alhoewel BTC wel breder gedragen wordt als standaard wereldwijd.
Ik zet m'n geld voorlopig op ETH en LTC.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Products 54.98 €
Shipping price 21.34 €
Amazon.de liggen de prijzen rond de 70 euro incl verzending. Gisteren zelf eentje besteld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
T-8one schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:57:
[...]

Ik weet het niet, ik las er iets over op 4chan wat de betrouwbaarheid bij mij niet ten goede doet. Aan de andere kant zijn mensen als Roger Ver, Jihan Wu en Craig Wright erg machtig en zijn zij de grote aanjagers van BCH en naar mijn idee ook de pump van een week geleden. Als je wat leest en kijkt over de aanjagers van BCH zie je duidelijk dat zij het plan hebben om BTC van de troon te stoten omdat zij menen dat BCH de echt Bitcoin is zoals Satoshi het bedoelt heeft. Ze maken er bijna een religie van. Punt is dat ze veel leugens over BTC verspreiden welke ten goede komen aan BCH. Als BCH de rol van BTC overneemt is de decentralisering nog minder, welke bij BTC nu al niet super is. Daarnaast verdienen BCH holders miljoenen aan een fikse stijging van BCH, wat ze waarschijnlijk bij BTC ook hebben gedaan. Ook bij BTC zijn het veelal holders van het eerste uur. Dubbel profit voor ze dus. Misschien is dit wel hun motivatie ipv het whitepaper van Satoshi.
Mede door deze politieke strijd tussen BCH en Core heb ik niet heel veel vertrouwen in BTC, alhoewel BTC wel breder gedragen wordt als standaard wereldwijd.
Ik vind het net zo moeilijk te geloven allemaal, maar dat het kan is wel bewezen 2 weken terug.

Mijn vraag is eigenlijk meer; Als ze het kunnen, en ze staan voor BCH én kunnen ook nog eens minjoenen/miljarden verdienen. Waarom zouden ze het dan niet doen?

Misshien toch m'n BTC maar omzetten in ETH voor een tijdje.

EDIT: Intussen stoot BTC nu wel door naar ATH lijkt het wel. Wat een idiote markt ook :p

[ Voor 3% gewijzigd door AFCAjax op 24-11-2017 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matadores

Heb zojuist een beetje gegoogled, maar als het waar is wat men zegt dan beloofd het geen fijn weekend te worden voor BTC.

Edit: en zit nu in een dubio wat de doen met mijn BTC nu 'ie weer aan het stijgen is. Holden, switchen naar ETH of cashen.

[ Voor 11% gewijzigd door Matadores op 24-11-2017 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Matadores schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:16:
[...]

Heb zojuist een beetje gegoogled, maar als het waar is wat men zegt dan beloofd het geen fijn weekend te worden voor BTC.

Edit: en zit nu in een dubio wat de doen met mijn BTC nu 'ie weer aan het stijgen is. Holden, switchen naar ETH of cashen.
Hoewel ik maar een klein bedrag erin heb zitten, heb ik alles naar POWR gezet. Deze kan ik ook wisselen naar ETH indien nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:53
AFCAjax schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:27:
[...]

Hoewel ik maar een klein bedrag erin heb zitten, heb ik alles naar POWR gezet. Deze kan ik ook wisselen naar ETH indien nodig. :+
Ik heb vorige week 1 ETH gekocht, prim amoment zo lijkt het de afgelopen dagen, gisteren 100,- aan POWR gekocht en wat XRP.

Allen voor de lange termijn en eens kijken wat het doet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:18
Het is toch wel lekker handelen met POWR moet ik zeggen.
Juist doordat die zo heen en weer gaat qua waarde.
Kan consequent door goed te kijken naar waar de buy en sell way een beetje zit 2% tot 5% en soms 10% (of als ik het aandurf om langer te wachten 20% tot 30%) per transactie aan winst te pakken.
Twee weken doen en mijn inzet is verdubbeld.

Alhoewel ik wel af en toe echt niet te zenuwachtig moet worden als die weer eens kelderd en ik heb nog een hoop staan. Maar met lang genoeg wachten compenseert het weer. (voor nu)
Niet goed voor je zenuwen dat daytraden.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Morelleth schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:39:
Het is toch wel lekker handelen met POWR moet ik zeggen.
Juist doordat die zo heen en weer gaat qua waarde.
Kan consequent door goed te kijken naar waar de buy en sell way een beetje zit 2% tot 5% en soms 10% (of als ik het aandurf om langer te wachten 20% tot 30%) per transactie aan winst te pakken.
Twee weken doen en mijn inzet is verdubbeld.

Alhoewel ik wel af en toe echt niet te zenuwachtig moet worden als die weer eens kelderd en ik heb nog een hoop staan. Maar met lang genoeg wachten compenseert het weer. (voor nu)
Niet goed voor je zenuwen dat daytraden.
Ik heb nu $100 in POWR zitten, en ik ga gewoon kijken op hoeveel hij staat einde van het jaar. Daytraden maakt je onrustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
AFCAjax schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:40:
[...]

Ik heb nu $100 in POWR zitten, en ik ga gewoon kijken op hoeveel hij staat einde van het jaar. Daytraden maakt je onrustig.
Jep, daytraden maakt je heeeeel onrustig.
Want ookal is dit geld wat ik niet mis als het echt fout loopt, het is toch een hoop geld. :P

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 16:49
AFCAjax schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:01:
[...]

Ik vind het net zo moeilijk te geloven allemaal, maar dat het kan is wel bewezen 2 weken terug.

Mijn vraag is eigenlijk meer; Als ze het kunnen, en ze staan voor BCH én kunnen ook nog eens minjoenen/miljarden verdienen. Waarom zouden ze het dan niet doen?

Misshien toch m'n BTC maar omzetten in ETH voor een tijdje.

EDIT: Intussen stoot BTC nu wel door naar ATH lijkt het wel. Wat een idiote markt ook :p
Het heeft allemaal niks met religie of beter zijn dan te maken, het heeft allemaal alleen maar te maken met zo snel mogelijk veel geld verdienen.

BTC maakt geen gigantische sprongen meer (lees +100-200%), dit is met BCH vanwege zijn relatief lage koers wel mogelijk. Voor investeerders dus een stuk aantrekkelijker. En als je dan met een kleine groep veel macht bezit, kun je de markt dusdanig manipuleren zodat jij veel winst maakt, vaak over de rug van anderen heen...

Door het voor te laten komen alsof het ze daadwerkelijk om het goede te doen is (BCH is beter; zo is het bedoeld; blablabla) kweken ze alleen maar goodwill en draagvlak voor hun actie. Helaas zijn er teveel mensen die daar nog intrappen ook...

Het feit dat zo'n kleine groep zoveel macht heeft is eigenlijk angstaanjagend...

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Morelleth schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:45:
[...]

Jep, daytraden maakt je heeeeel onrustig.
Want ookal is dit geld wat ik niet mis als het echt fout loopt, het is toch een hoop geld. :P
Maar het is ook heel verleidelijk als je een coin hard ziet stijgen om niet even mee te liften ;).

Netto gezien kost het je waarschijnlijk meer dan dat het oplevert. Vond BTC na een paar dagen weinig beweging direct al saai en ging over naar ETH, mooie winst gepakt, die vanochtend grotendeels weer verdampt was (gekocht op 380 usd), dus maar weer terug naar btc. Had ook even gisteren de helft omgezet naar ripple, maar eigenlijk al te laat. Vanochtend weer verkocht met klein verlies, netto gezien nu een heel klein beetje meer dan waar ik mee begon ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:13
RobbieB schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:47:
[...]

En als je dan met een kleine groep veel macht bezit, kun je de markt dusdanig manipuleren zodat jij veel winst maakt, vaak over de rug van anderen heen...
Kijk voor de lol eens waar het BCH handelsvolume vandaan komt. Tijdens periodes waarin BCH gepumped wordt, komt er heel veel volume van een enkele exchange: Het Koreaanse Bithumb (met 0% fees).

Een duidelijk teken dat het niet gaat om organische groei.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Heeft iemand ervaring met cryptocointraders.org? Je moet er een flink bedrag per maand voor betalen, maar wellicht komt er wel heel goed advies uit.

Ik vind het lastig om informatie te verzamelen. Ik lees voornamelijk hier op GoT. Reddit ook soms, maar vind ik vooral onoverzichtelijk. Wat is een goede site, het liefst gratis, waar ik onafhankelijke recente informatie kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Rannasha schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:51:
[...]

Kijk voor de lol eens waar het BCH handelsvolume vandaan komt. Tijdens periodes waarin BCH gepumped wordt, komt er heel veel volume van een enkele exchange: Het Koreaanse Bithumb (met 0% fees).

Een duidelijk teken dat het niet gaat om organische groei.
idd. Zolang BTC maar een beetje stabiel blijft de komende uren, want die staat nu vast bij Binance ivm snapshot......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
DarkShadow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:48:
[...]

Maar het is ook heel verleidelijk als je een coin hard ziet stijgen om niet even mee te liften ;).

Netto gezien kost het je waarschijnlijk meer dan dat het oplevert. Vond BTC na een paar dagen weinig beweging direct al saai en ging over naar ETH, mooie winst gepakt, die vanochtend grotendeels weer verdampt was (gekocht op 380 usd), dus maar weer terug naar btc. Had ook even gisteren de helft omgezet naar ripple, maar eigenlijk al te laat. Vanochtend weer verkocht met klein verlies, netto gezien nu een heel klein beetje meer dan waar ik mee begon ;).
En dat zijn nu inderdaad juist de momenten dat ik verlies heb.
Het proberen mee te springen in een snel stijgende koers en te lang wachten met weer verkopen.
Maar omdat de bodem niet in zicht is toch maar verkopen omdat het oude prijsniveau veeeel lager ligt dan waar ik het voor kocht.
Maar als je met die dingen mee wil doen heb ik al gemerkt dat je er echt continu op moet blijven zitten en de bids/sells heel goed in de gaten moet houden.

Veel (zeg 15x) buy/sells voor slechts 1% (na aftrek fee) winst levert nog meer op dan 1 buy/sell met 15% winst, omdat je bij elke sell weer net iets meer hebt voor de volgende buy.
Blijf je continu met de zelfde hoeveelheden bezig dan maakt het geen verschil natuurlijk. Maar beperk je de risico's voor jezelf wel enorm. (nl maar 1% + of -)

Maar goed, als ik dat soort dingen wil gaan doen moet ik er mijn baan van gaan maken en daar heb ik weer veel te weinig kapitaal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
Even een (misschien) domme vraag:

Welke exchange ondersteunt het zetten van 2 sell prijzen? Dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn, iets in de trant van:

BTC > 8600 = sell

OF

BTC < 8200 = sell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55
deppenboks schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:11:

Welke exchange ondersteunt het zetten van 2 sell prijzen? Dat zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn, iets in de trant van:

BTC > 8600 = sell

OF

BTC < 8200 = sell
Het toverwoord wat je zoekt is Stop-Loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
DarkShadow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:48:
[...]

Dus heeft het je ontiegelijk veel tijd gekost, voor een klein beetje meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

BTC > 8600 = sell

OF

BTC < 8200 = sell
Bitfinex, maar die is niet zo betrouwbaar meer na het USDT verhaal. Ik zoek ook nog een goeie exchange welke dat ondersteund.
Trailing Stop is misschien nog interessanter in dat kader ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54

BTC > 8600 = sell

OF

BTC < 8200 = sell
de eerst is gewoon een "limit sell order" de tweede is een "stop-loss market order" (de meeste exchanges ondersteunen dit, behalve kraken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 23:15
AFCAjax schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:13:
[...]

Dus heeft het je ontiegelijk veel tijd gekost, voor een klein beetje meer :'(
Nou zo extreem is het ook weer niet. Ik kijk even 5 min en dan doe ik wat, en vervolgens ga ik lekker slapen :).

Maar het punt is dat je er in je hoofd teveel mee bezig bent. Ik moet het denk ik nog leren loslaten, kijk naar de koers van eth, een jaar met veel hoogte en dieptepunten, maar als je begin dit jaar 10 euro had geinvesteerd, had je nu toch mooi x35 rendement gehad, door helemaal niets te doen.

Wat had ik er veel voor over gehad om de koers voor dit jaar te voorspellen, maar het zou me niets verbazen als er dit jaar ook weer coins vele malen over de kop gaan, en misschien zelfs eth weer opnieuw een paar keer over de kop gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

kristof1234 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:18:
[...]

de eerst is gewoon een "limit sell order" de tweede is een "stop-loss market order" (de meeste exchanges ondersteunen dit, behalve kraken)
Klopt, maar niet tegelijk. Bittrex ondersteunt bijv. beide, maar niet tegelijk. Je coins worden gereserveerd als je de eerste sell order plaatst, waardoor je de tweede niet meer kunt aanmaken. Dat is ook wat de vraagsteller bedoelt neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Wou bijna NEO verkopen in BTC stappen, klapt de koers in elkaar en stijgt NEO meteen :')

Timing the market, wat een onzin. Ik houd het wel weer lekker vast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Niet online
kristof1234 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:18:
[...]

Ok, maar kan ik de combinatie in 1 order zetten voor 100% van mijn positie? Ik kan op Binance volgens mij alleen maar een van de twee uit laten voeren.

Het idee is dat als ik naar bed ga met een pump&dump situatie, ik OF mijn winst kan pakken OF mijn verlies kan beperken voor 100% van mijn funds.

[ Voor 24% gewijzigd door deppenboks op 24-11-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
T-8one schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:57:
[...]

(...)
Misschien denken er meer mensen op jouw manier. Dit zou de recente stijgingen van ETH en LTC dan wel verklaren?? Natuurlijk nog los van het feit dat het hele goede altcoins zijn, die daarom ook hun eigen goede koersbewegingen hebben.

Vraagje tussendoor. Wie weet wanneer de Casper en/of Constantinopel update van ETH eraan komt? Q1 2018?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
Guus Leeuwis schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:47:
[...]

Misschien denken er meer mensen op jouw manier. Dit zou de recente stijgingen van ETH en LTC dan wel verklaren?? Natuurlijk nog los van het feit dat het hele goede altcoins zijn, die daarom ook hun eigen goede koersbewegingen hebben.

Vraagje tussendoor. Wie weet wanneer de Casper en/of Constantinopel update van ETH eraan komt? Q1 2018?
Er wordt op het moment gigantisch veel FUD verspreid t.b.v. BCH. Je ziet nu al allerlei mensen panic-moves maken en hun BTC omzetten naar ETH/USDT (en BCH helaas).

Neem nooit advies aan van mensen op het internet, maar doe zelf je research...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rannasha
RobbieB schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:56:
[...]
Goed advies, internet-persoon! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
[...]

Waar dan? In een hardcover boek in de bib? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one

T-8one

[...]

Er wordt op het moment gigantisch veel FUD verspreid t.b.v. BCH. Je ziet nu al allerlei mensen panic-moves maken en hun BTC omzetten naar ETH/USDT (en BCH helaas).

Ik ben het helemaal met je eens, maar sommige onderwerpen gaan mij gewoon de pet te boven of ik heb niet de tijd om het uit te zoeken. Bijvoorbeeld het scaling probleem waarvoor BCH pretendeert de oplossing te hebben, ik heb helaas niet de technische kennis om te beoordelen of zij dit nou wel of niet oplossen, en met mij vele anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieB
Waking_The_Dead schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:02:
[...]
Waar dan? In een hardcover boek in de bib? :P
Rannasha schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:59:
[...]

Goed advies, internet-persoon! :P
Ok fair.. haha..

Maar wat ik bedoel is, vertrouw niet ieder willekeurig persoon.. Maar doe ook onderzoek naar de mensen die dingen roepen..

Neem deze post op reddit: https://www.reddit.com/r/...t_operation_dragonslayer/

Dit is gewoon FUD verspreiden... teveel mensen die dit serieus nemen zonder er logisch over na te denken.. Het gevolg is dat het effect dat ze willen bereiken alleen maar groter wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
T-8one schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:04:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens, maar sommige onderwerpen gaan mij gewoon de pet te boven of ik heb niet de tijd om het uit te zoeken. Bijvoorbeeld het scaling probleem waarvoor BCH pretendeert de oplossing te hebben, ik heb helaas niet de technische kennis om te beoordelen of zij dit nou wel of niet oplossen, en met mij vele anderen.
Er zijn genoeg coins die dit probleem oplossen/al opgelost hebben.. Daar hoor je vrijwel niks over op de grotere sites/communities... (wel als je er naar zoekt overigens)

De reden waarom dit voor BCH zo gepropageerd wordt heeft met niks anders te maken met de mining-factories in Azië en een paar whales die er gigantisch veel geld mee willen verdienen (en dat bij de vorige pump ook al gedaan hebben)...

Niemand van die lui is uit op een betere wereld met crypto als betaalmiddel, maar alleen maar op snel cashen en wegwezen... Als je je hier een beetje in verdiept kun je er een leuk graantje van meepikken..

Ik blijf lekker hodl'en :P en zie halverwege volgende week wel weer hoe het zit.. t.o.v. de vorige pump is mijn portfolio 10% gestegen.. prima rendement als je het mij vraagt, zonder alle stress van day-traden en FOMO...

[ Voor 13% gewijzigd door RobbieB op 24-11-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
Damn.
Toch weer te snel verkocht die POWR coins weer voor de 3e of 4e keer te safe gespeeld.
Iemand nog tips hoe je de plafonds beter in kan schatten?

Toch zonde als ik elke keer 10% misloop omdat ik al eerder uitgestapt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 12:19
Morelleth schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:34:
Damn.
Toch weer te snel verkocht die POWR coins weer voor de 3e of 4e keer te safe gespeeld.

Hier ook, gisteren uitgestapt om winst veilig te stellen.
Nu ja, beter wat winst dan verlies.
Je kan het nooit op voorhand inschatten, achteraf is het altijd makkelijk.
Ben van plan ze nog wel terug in te kopen op een goed moment, maar ja wanneer dat zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:08
Damn.

Ik vermoed dat niemand dat goed kan inschatten en als je een goede profit wilt maken het waarschijnlijk lucratiever is om ze te holden en er niet naar om te kijken gedurend bijvoorbeeld een jaar ofzo. Ik ben een totale noob hoor, heb te weinig ervaring om je echt goed van advies te voorzien. MAar wat ik zojuist schreef is iets wat ik continu terug zie komen en dat het daytraden echt voor de gevorderden onder ons is die er de tijd en het geld voor hebben. :)

[ Voor 19% gewijzigd door RustStorm op 24-11-2017 11:37 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Damn.

Heel moeilijk in te schatten inderdaad. Je kan op de charts gaan kijken naar de volumes en order book. Of resultaten van het verleden, en zo proberen inschatten hoe hoog/laag de stijgingen/dalingen waren, en of ze steeds +/- zelfde patroon volgen. Maar dan moet je echt een coin hebben die al veel langer bestaat, en veel meer uitzoomen op de kaart (1h candles bvb).

POWR is te nieuw en te volatiel. Wees altijd blij met winst die je maakt met een trade, al is het maar 1%, en niet kijken naar what could've been...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
RustStorm schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:36:
[...]

Ik vermoed dat niemand dat goed kan inschatten en als je een goede profit wilt maken het waarschijnlijk lucratiever is om ze te holden en er niet naar om te kijken gedurend bijvoorbeeld een jaar ofzo. Ik ben een totale noob hoor, heb te weinig ervaring om je echt goed van advies te voorzien. MAar wat ik zojuist schreef is iets wat ik continu terug zie komen en dat het daytraden echt voor de gevorderden onder ons is die er de tijd en het geld voor hebben. :)
En tevreden zijn met de winst die je maakt. Je kan de markt nooit exact timen. Voor hetzelfde geld was hij ingekakt en was je super blij me je sell geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerardNRG
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-03-2018
gerardNRG schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:18:
Eerst kocht ik ICO's via imToken... maar daar is niets meer op te vinden?
Waar koop je tegenwoordig ICO's? Soms ook via de website van de crypto zelf?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
RustStorm schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:36:
[...]

Ik vermoed dat niemand dat goed kan inschatten en als je een goede profit wilt maken het waarschijnlijk lucratiever is om ze te holden en er niet naar om te kijken gedurend bijvoorbeeld een jaar ofzo.
Tuurlijk weet niemand het echt, maar er zijn vast wel hulpmiddelen of signs waarmee je kan inschatten wat het gaat doen.
Een paniek verkoop is snel te herkennen omdat de verschillen tussen buy en sell veel groter worden. Zelfde met een rush erop.

Koop ze straks wel weer terug als het weer ronde de 90 mBTC staat. Nu nog bij kopen is niet goed voor mijn hartslag, gezien het ongeveer 0,5 -2% op en neer gaat per seconde. En een minuut later weer 5% minder staat en daarna weer 6% +
Hulde voor wie daar wel goed mee om kan gaan. _/-\o_

(maakt voor mijn gevoel overigens weinig uit of ik er nu 10 euro in heb zitten of 1000. Die enorme verschuivingen in percentages daar word ik gek van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
Ik kan me intussen ook melden in dit topic. Zojuist 140 POWR gekocht, die ga ik lekker HODL'en en eventjes niet naar kijken. Na wat experimenteren in de demomodus van PLUS500 ben ik er in ieder geval achter gekomen dat daytraden (nog) niet voor mij is weggelegd. Scheelt me een hoop tijd door op HODL in te zetten. Succes allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
macselect schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:52:
Ik kan me intussen ook melden in dit topic. Zojuist 140 POWR gekocht, die ga ik lekker HODL'en en eventjes niet naar kijken. Na wat experimenteren in de demomodus van PLUS500 ben ik er in ieder geval achter gekomen dat daytraden (nog) niet voor mij is weggelegd. Scheelt me een hoop tijd door op HODL in te zetten. Succes allemaal!
Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb hier al meermaals gelezen dat PLUS500 niet aan te raden is voor crypto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

RTB

Taro schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:32:
[...]

Klopt, maar niet tegelijk. Bittrex ondersteunt bijv. beide, maar niet tegelijk. Je coins worden gereserveerd als je de eerste sell order plaatst, waardoor je de tweede niet meer kunt aanmaken. Dat is ook wat de vraagsteller bedoelt neem ik aan.
Als je Coinigy als platform gebruikt kan dit wel, maar Coinigy is dan weer niet gratis. Een Stop-Loss in Coinigy wordt pas verstuurd naar de Exchange op het moment dat deze aangetikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkL
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-06 16:48
croc schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:53:
[...]

Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb hier al meermaals gelezen dat PLUS500 niet aan te raden is voor crypto!
Klopt, daarom gebruik ik die ook niet. Alleen voor de demoversie (dus met nepgeld) was het handig om de app te kunnen gebruiken. Voor nu gebruik ik Bittrex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTG vandaag aardig omhoog, ik zit er sinds vanochtend in. Vannacht trading signal gehad van cryptocointraders.org helaas wat te laat ingekocht. Nu is het idee dat hij de vorige high van 450$ wel kan gaan aantikken of zelfs er doorheen. Ik denk zelf dus maar rond de 425$ het in de gaten te gaan houden en stop loss te zetten om een dump te voorkomen. In ieder geval al een leuke sprong gemaakt vanaf 360$ nu. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:48:
BTG vandaag aardig omhoog, ik zit er sinds vanochtend in. Vannacht trading signal gehad van cryptocointraders.org helaas wat te laat ingekocht. Nu is het idee dat hij de vorige high van 450$ wel kan gaan aantikken of zelfs er doorheen. Ik denk zelf dus maar rond de 425$ het in de gaten te gaan houden en stop loss te zetten om een dump te voorkomen. In ieder geval al een leuke sprong gemaakt vanaf 360$ nu. Wat denken jullie?
Ik heb zelf geen behoefte aan Bitcoin Gold (BTG) en ook niet aan Bitcoin Diamond (BCD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guus Leeuwis schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:51:
[...]

Ik heb zelf geen behoefte aan Bitcoin Gold (BTG) en ook niet aan Bitcoin Diamond (BCD).
Ben die forken zoiezo zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
Tja die forken ''verpesten'' het ''spelletje'' natuurlijk een beetje, maar goed. Heb zelf een klein bedrag in bcc.

Ik blijf het wel moeilijk vinden om mijn portofolio goed in te richten, zijn zoveel coins die potentie hebben dat je eigenlijk van alles een beetje wilt hebben. Maar als je een klein budget hebt, zoals ik, dan is dat nog lastig. Hoeveel verschillende coins hebben jullie? heb er nu 7 maar zou naar 4 willen gaan eigenlijk.

NEO
Powr
Blockcat
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:48:
Met BCH de fout gemaakt om het te snel verkopen (lees: gelijk na de fork). Ga het nu proberen iets beter te timen qua verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag hier (http://lifeofcrypto.nl/nex-neon-meta-exchange/) de voorspelling dat op een gegeven moment alles over gaat op decentrale exchanges. Heb wel eens wat lopen klooien op etherdelta, maar vind het nog maar onhandig werken.

Doe voor mij voorlopig maar gewoon Bittrex & Binance 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
PieterK123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:57:
[...]

Met BCH de fout gemaakt om het te snel verkopen (lees: gelijk na de fork). Ga het nu proberen iets beter te timen qua verkoop.
Inderdaad, ik zie nog wel wat rek zitten in BTG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Sanalologo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:57:
Hoeveel verschillende coins hebben jullie? heb er nu 7 maar zou naar 4 willen gaan eigenlijk.

NEO
Powr
Blockcat
...
Ik heb:

BCH 95%
IOTA 3%
BTG 1% (Overgehouden aan fork)
En de resterende 1%:
BTC (Referral fee)
SIGT (Gemined)
ZEC (Gemined)
NEO GAS (Gestaked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:01:
[...]

Ik heb:

BCH 95%
IOTA 3%
BTG 1% (Overgehouden aan fork)
En de resterende 1%:
BTC (Referral fee)
SIGT (Gemined)
ZEC (Gemined)
NEO GAS (Gestaked)
Hoe kan je staken met neo als je portfolio minder dan 1% neo is? heb je 1 neo in een wallet ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:59:
Zag hier (http://lifeofcrypto.nl/nex-neon-meta-exchange/) de voorspelling dat op een gegeven moment alles over gaat op decentrale exchanges. Heb wel eens wat lopen klooien op etherdelta, maar vind het nog maar onhandig werken.

Doe voor mij voorlopig maar gewoon Bittrex & Binance 8)
Zit sinds vandaag ook op ether delta, maar is inderdaad ff wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vijf stuks, had acht maar een en ander bij de eerste de beste pump omgezet naar Litecoin.
Heb nu LTC, VTC, Stratis, Waves & Tenx. Allemaal coins die ik voor het einde van het jaar nog flink zie stijgen. Zou willen dat ik er nog ARK bij kon krijgen maar heb er even de euro's niet voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:02:
[...]
Hoe kan je staken met neo als je portfolio minder dan 1% neo is? heb je 1 neo in een wallet ofzo?
Heb wel geruime tijd NEO gehad, maar rond de piek van 2 weken geleden allemaal verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:04:
[...]

Heb wel geruime tijd NEO gehad, maar rond de piek van 2 weken geleden allemaal verkocht.
dan ben je er behoorlijk ziek van dat die dikke pomp heeft gehad nadat jij hem verkocht heb zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Sanalologo schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:57:
Hoeveel verschillende coins hebben jullie?
Mijn HODL portfolio waarmee ik tot nu toe een hoop mazzel heb gehad (25% stijging sinds 2,5 week)
BTC
BCH
ETH
ETC
SAFEX
OMG

Wil nog POWR en NEO toevoegen maar wacht op een goed moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 21-09 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

Luuk schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:42:
Ik heb m'n Bitcoin Gold zojuist ook maar verkocht. Had geen idee dat die dingen nog 240 dollar per stuk deden. :D
Ik ook rond die prijs, nu wel een beetje spijt dat ik geen dagje langer heb gewacht. :X

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Tourniquet schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:23:
[...]

Ik ook rond die prijs, nu wel een beetje spijt dat ik geen dagje langer heb gewacht. :X
Ja idd. Ach, voor hetzelfde geld was de prijs nu lager geweest. Het blijft gratis geld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:06:
[...]
dan ben je er behoorlijk ziek van dat die dikke pomp heeft gehad nadat jij hem verkocht heb zeker?
Nee, ik heb ze destijds rond de 23 Dollar gekocht en na de piek van +-42 Dollar rond 38 Dollar verkocht. Die piek heb ik dus wel meegepakt. Daarna alles weekje in USDT/ETH en toen begin deze week vol in BCH.

Sowieso ben ik er niet zo ziek van als ik een piek mis, even 1x slikken en door. Een zware correctie meepakken is veel erger. Ik heb voldoende pieken, ben over de hele linie erg tevreden en ik weet dat het achteraf altijd beter had gekund, maar dat kan je vooraf niet voorspellen, dat moet je accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:30:
[...]

Nee, ik heb ze destijds rond de 23 Dollar gekocht en na de piek van +-42 Dollar rond 38 Dollar verkocht. Die piek heb ik dus wel meegepakt. Daarna alles weekje in USDT/ETH en toen begin deze week vol in BCH.

Sowieso ben ik er niet zo ziek van als ik een piek mis, even 1x slikken en door. Een zware correctie meepakken is veel erger. Ik heb voldoende pieken, ben over de hele linie erg tevreden en ik weet dat het achteraf altijd beter had gekund, maar dat kan je vooraf niet voorspellen, dat moet je accepteren.
Lekker bezig man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja op zich als je BTG en BCH gratis hebt gekregen zoals ik na de fork dan klaag je sowieso niet over gratis geld maar goed de forks zijn denk ik geen goed nieuws als er teveel komen en daar lijkt het wel op nu met diamond enzo. Ik zit dan ook steeds meer in alts met potentie. Signals van -spam- werken tot nu toe top. Deze maand 4 van de 5 trades met winst verkocht. 1 heb ik nog MTL maar daar zie ik wel wat in voor de langere termijn wat ook het advies was bij allemaal maar als ik 30% winst kan pakken dan doe ik dat.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
En natuurlijk hoor ik van Bitcoin Diamond nadat ik al mijn BTC uit men wallet heb gehaald en naar Bittrex/Bitpanda heb gezet omdat ik de private key van mijn Exodus heb gebruikt om BTG te claimen.

Als die BCD nu veel waard word ben ik weer gekloot.

Hoewel me dat toch ferm zou verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert1983nl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-08 10:28
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:38:
Tja op zich als je BTG en BCH gratis hebt gekregen zoals ik na de fork dan klaag je sowieso niet over gratis geld maar goed de forks zijn denk ik geen goed nieuws als er teveel komen en daar lijkt het wel op nu met diamond enzo. Ik zit dan ook steeds meer in alts met potentie. Signals van -spam- werken tot nu toe top. Deze maand 4 van de 5 trades met winst verkocht. 1 heb ik nog MTL maar daar zie ik wel wat in voor de langere termijn wat ook het advies was bij allemaal maar als ik 30% winst kan pakken dan doe ik dat.
Hoe bevalt cryptocointraders jou? Is het het geld waard?

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Shill
Gisteren account geregistreerd, twee reacties gepost en in allebei een mention naar die website?
|:(

[ Voor 2% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2017 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Tja op zich als je BTG en BCH gratis hebt gekregen zoals ik na de fork dan klaag je sowieso niet over gratis geld maar goed de forks zijn denk ik geen goed nieuws als er teveel komen en daar lijkt het wel op nu met diamond enzo.
Forks die weinig aandacht krijgen zijn helemaal geen probleem. En de prijs van een fork-coin hangt direct samen met hoeveel aandacht de coin krijgt.

BCH en de afgeblazen SW2X forks waren serieus, want daar zaten grote spelers achter en ze hadden een niet-verwaarloosbare hoeveelheid steun. BTG is al een stuk minder serieus. Het heeft enkel redelijk wat aandacht gekregen omdat het min of meer tegelijkertijd met de discussie over SW2X werd aangekondigd. Maar je zag al dat veel exchanges en web-diensten niets met BTG hebben gedaan.

BTD zal nog een stapje geruislozer zijn. De meeste exchanges zullen de moeite niet doen om BTD aan gebruikers uit te delen of om direct handelsparen toe te voegen.

Een fork maken is ook helemaal niet zo bijzonder. Iedereen met wat programmeer-ervaring kan de Bitcoin Core broncode pakken, een paar wijzigingen aanbrengen die vanaf een bepaald block-nummer actief worden en dit uitbrengen. En daarmee heb je een fork-coin gemaakt. Maar zolang er weinig tot geen anderen mee willen doen, merkt de rest van de wereld er bijzonder weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No brainer voor mij maar kan ook gratis bij hen als je lid wordt van hun telegram groep. En ja net lid Geert (Ik weet niet hoe ik reageer op een post, kan ik dat nog niet ofzo) en hun "gepromoot". Maar geen affiliate link he, zal mij mijn reet roesten ik zeg alleen dat het voor mij goed werkt.. Of je er wat mee doet moet je dan ook zelf weten, maakt mij niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RTB
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

RTB

Al heeft Coinigy ook een trial van 30 dagen, de Black Friday aanbieding is interessant: 6 maanden voor $39.99, ook geldig voor bestaande accounts:

"This year for our Black Friday sale, we are offering 60% off semi-annual subscriptions for users. Instead of the usual $99.99, this deal includes a non-recurring (i.e. one-time) $39.99 charge which will add 6 months to your Coinigy pro subscription. New or trial users can apply this to a 6-month subscription, and current pro account users will have their subscription length increased by 6 months."

https://blog.coinigy.com/...semi-annual-subscription/

...en ze hebben ook een Black Friday "Lifetime Subscription" offer maar die is 0.99 BTC...iets minder interessant.

[ Voor 8% gewijzigd door RTB op 24-11-2017 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Laatst online: 21-09 15:36
Ik zit erover te denken om wat IOTA te kopen, omdat ik denk dat deze techniek in de toekomst steeds vaker gebruikt zal worden bij IoT. Lekker een paar jaar HODL'en is het plan. :)

Helaas is wel de enige plek om dit te kopen Bitfinex, en als ik even snel op deze exchange google wordt deze wel vaak gehackt. Heeft iemand hier IOTA, en hoe gaan jullie daar mee om dan? Sowieso vind ik de site van Bitfinex een beetje onduidelijk, tot nu toe alleen maar Coinbase gebruikt dus het is even uitzoeken hoe het werkt. :P Iemand nog tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

brick5492 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:15:
Ik zit erover te denken om wat IOTA te kopen, omdat ik denk dat deze techniek in de toekomst steeds vaker gebruikt zal worden bij IoT. Lekker een paar jaar HODL'en is het plan. :)

Helaas is wel de enige plek om dit te kopen Bitfinex, en als ik even snel op deze exchange google wordt deze wel vaak gehackt. Heeft iemand hier IOTA, en hoe gaan jullie daar mee om dan? Sowieso vind ik de site van Bitfinex een beetje onduidelijk, tot nu toe alleen maar Coinbase gebruikt dus het is even uitzoeken hoe het werkt. :P Iemand nog tips? :)
Op Binance aanschaffen en daarna lokaal in de IOTA Light wallet (https://github.com/iotaledger/wallet/releases) bewaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• johanmulder
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 17:16

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Zo... nu een jaar ge-HODL-d en kom op 5,159.84% winst uit.
Niet slecht, valt dit onder slapend rijk worden?

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
johanmulder schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:23:
Dat hangt van je inleg af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Niet slecht inderdaad maar slapend rijk worden ligt aan initiële inleg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Rakward schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:49:
En natuurlijk hoor ik van Bitcoin Diamond nadat ik al mijn BTC uit men wallet heb gehaald en naar Bittrex/Bitpanda heb gezet omdat ik de private key van mijn Exodus heb gebruikt om BTG te claimen.

Als die BCD nu veel waard word ben ik weer gekloot.

Hoewel me dat toch ferm zou verbazen.
Zie nu wel op Binance dat ik BTD heb gekregen maar daar had ik enkel wat wisselgeld, 3000 Satoshi. Dus datzelfde in BTD gekregen nu.

Binance is wel snel erbij moet ik zeggen.

Waarde is moeilijk te zeggen, de wallet is suspended.
Waarde staat er opeens wel bij, 310 Sat(BTC), dus ongveer een 10de waarde van de Bitcoin.

Was toch een mooie 400 euro geweest als ik al men BTC nog op Exodus had staan en dan kunnen claimen met private key.

FUCK :(

[ Voor 17% gewijzigd door Rakward op 24-11-2017 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevf
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 20:32
Deze post zegt natuurlijk erg weinig zonder verdere toelichting. Hoe ziet je portfolio er uit, op basis van welke keuzes etc. En het wordt echt interessant als je je inleg er bij vermeldt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johanmulder

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Kevf schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:27:
[...]

Deze post zegt natuurlijk erg weinig zonder verdere toelichting. Hoe ziet je portfolio er uit, op basis van welke keuzes etc. En het wordt echt interessant als je je inleg er bij vermeldt. ;)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 1% gewijzigd door johanmulder op 24-11-2017 16:00 . Reden: mo tags ]

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:08
Kevf schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:27:
[...]

En je hebt het pas als je jezelf hebt laten uitbetalen. :) Anders is het nog steeds virtuele winst. Maar mocht de initiële inleg 1000-10.000 euro zijn geweest, dan zou ik zeggen: gefeliciteerd! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:00

orf

johanmulder schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:31:
[...]

Portfolio op initiële inleg in EUR:
65% ETH
20% BTC
10% LTC
5% Altcoins.

Inleg XXXX.
Dus nu een vermogen in crypto tussen de 50k en 500k?
Ik doe het met 848% over een flink aantal jaar minder goed dan jij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Rakward schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:26:
[...]

Zie nu wel op Binance dat ik BTD heb gekregen maar daar had ik enkel wat wisselgeld, 3000 Satoshi. Dus datzelfde in BTD gekregen nu.

Binance is wel snel erbij moet ik zeggen.

Waarde is moeilijk te zeggen, de wallet is suspended.
Waarde staat er opeens wel bij, 310 Sat(BTC), dus ongveer een 10de waarde van de Bitcoin.

Was toch een mooie 400 euro geweest als ik al men BTC nog op Exodus had staan en dan kunnen claimen met private key.

FUCK :(
Ik moet nog zowel BTD als BTG ophalen vanaf één seed, is dat überhaupt mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
PieterK123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:49:
[...]

Ik moet nog zowel BTD als BTG ophalen vanaf één seed, is dat überhaupt mogelijk?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:55
Iemand al enig idee hoe je BCD claimt? Ik had mijn BTC in mijn Core wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Danielson schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:57:
Iemand al enig idee hoe je BCD claimt? Ik had mijn BTC in mijn Core wallet?
Het is meestal wel aan te raden om het even af te wachten. Bij BCH is er ook een wallet uitgebracht om coins te jatten. Door even een week of 2 te wachten maakt dat de kans dat er iets gebeurt met je coins een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

PieterK123 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:49:
[...]

Ik moet ook nog meerdere fork coins binnen halen, BCC (wacht op Jaxx support), BTG (geen Jaxx support, nog op zoek naar alternatieve wallet), BTD (nog even afwachten welke wallets hier beschikbaar voor komen).

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

Ruud2001 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:03:
[...]

Ik moet ook nog meerdere fork coins binnen halen, BCC (wacht op Jaxx support), BTG (geen Jaxx support, nog op zoek naar alternatieve wallet), BTD (nog even afwachten welke wallets hier beschikbaar voor komen).
Ik moet ook m'n Ledgers nodig gaan updaten en m'n forks binnenhalen.
Het loopt niet weg, zolang je je originele seed maar hebt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
johanmulder schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:06:
[...]
zolang je je originele seed maar hebt inderdaad.
Of privatekeys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migila
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Zal dat komend jaar ook nog kunnen? Zo een stijging met een juiste selectie? Tot volgend jaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Ruud2001 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 16:03:
[...]

Coinomi ondersteunt BCH en BTG. (en straks ook vast BTD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 15:59
BCD nu te verhandelen op Binance

https://www.binance.com/trade.html?symbol=BCD_BTC
Pagina: 1 ... 51 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[font=,24]ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!~[/]
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
  • "De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
  • Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
  • Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
  • Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
~[font=,16]Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.~[/]

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

~[html]<script type="text/javascript"> document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { if (document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value == "") document.forms["message_form"].elements["messageBox"].value= "Wat willen we hier **NIET** zien?\n* Vragen over wallets\n* Discussies over coins en blockchain\n* Welke coin je moet kopen\n* Opmerkingen over de huidige koers van coin X\n* Slowchat\n* REFERRAL LINKS!\n* Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen :)\n\nLees de topicwaarschuwing hierboven in het rode vlak AANDACHTIG door voor je reageert."; }); </script>~[/html]